Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Onsw, sorry dat ik het niet helemaal gevolgd heb. Maar zijn jullie nou al begonnen met de Icsi? Of is dir nog een Iui?

Hier lekker op de bank met een stukje roomboteramandelstaaf en een kopje cappuccino met caravan siroop!

Morgen weer een ochtendje zh! Kweenie of ik van te voren kom melden. Maar jullie horen het wel!

Maurits is trouwens goed ziek. Lag er om 6 uur al in. Arm schaapje. Maar idd lekker handig een ziek kind en bevalling.....

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Loesie ziek:(
    Heb een fikse bijholteontsteking en beginnende bronchitis! Nu aan de antibiotica en het gaat al iets beter!

Ik hou jullie in de gaten!

SMAK

3. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, ik las het op fb. Heel veel beterschap.....

Mau is ook flink ziek. En hij was zo moe dat hij aan tafel in slaap viel. En traantje vertelde dat j.enna ook al moest overgeven. Hoop dat mau dat niet gaat doen. Zo zielig als je kindje zich niet goed voeld. Op de opvang waren er nog maar 3 van de 9 kindjes. De rest was ook ziek.

4. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Mp,

Maar ben gelijk weer weg want ma komt zo voor mau. Kunnen wij naar l' hospital.

5. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @kleintje: succes in het ziekenhuis! Ik ben heel benieuwd of je morgen ingeleid gaat worden!

@OnsW: die kleinere zullen vast ook doorgroeien en dan heb je een heel mooi aantal eitjes toch? voor de icsi toch? Of heb ik het nu ook gemist?

@Susan: zwaai

@Loesie: las inderdaad al op fb dat je het aardig te pakken hebt! En je vriend ook. Hopelijk blijft het S bespaard :(

@hier: ook een helse nacht achter de rug. J. gisteren dus gespuugd, maar ik denk doordat ze zo vol zit met slijm. Was ook niet haar hele avondeten. En daarna dus bij ons in bed, elk halfuur wakker tot 3 uur, daarna weer terug naar haar eigen bed en daar nog tot 6 uur geslapen :( Ben nu een beetje moe, maar heb weer zo'n last van hartkloppingen en benauwdheid dat plat op bed liggen ook niet gaat... wat een gedoe allemaal zeg :)
    nog 4 weken vol houden :D

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Traantje, hoop dat Jenna snel beter wordt want dit is wel extra vermoeiend zo voor jou!

Kleintje, succes vandaag, ben ook benieuwd. Zou je nu wel gel willen bijv of nog niet over nagedacht?

Loesie, las ook fb ja dat je man nu ook ziek is. Alleen S niet... Ziekenboeg zeg!!

Ow, komt goed met die folli's joh! Je kan er toch nix aan veranderen...

Hier weer misselijk vanmorgen maar volgens m'n zus zal t wel ok zijn want m'n bloeddruk was zo mooi gisteren, en al elke controle tot nu toe. Ben blij als ie eruit is want ik vind t maar nix zo op t einde... Maak me best wat zorgen zo nu en dan of alles wel goed gaat binnenin. Wil m gewoon veilig en gezond hebben. Denk dat de ervaring met Sophie 2 je terug toch z'n sporen heeft achtergelaten...;) Zwanger zijn vind ik nog steeds geweldig maar zou zo graag de garantie willen hebben dat ie kerngezond is en blijft tot aan de bevalling. Helaas weet ik dat t op t laatste moment ook mis kan gaan...

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zwaai en ik ben weer weg!

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oh kleintje toch, vandaag precies 41 weken! Jeetje zeg...
    Ben benieuwd hoe het in het ZH is! Kom je vast straks weer melden hè? ;)

Suus, ook nog maar eventjes....... Blijft zo spannend hier.
    Ben benieuwd naar de komende beebs!

Traantje, wat sneu voor J.enna. Hoe is ze er nu onder?
    Voel jij je nog wel okay? (buiten de moeheid om?)

Loesie, beterschap voor jullie!! En S. gelukkig niets.......hopelijk blijft dat ook zo!

Hoorde van de HA gister dat het ook weer echt heerst in NL met diverse virussen. D'r zitten ook n paar fikse tussen. Maar ja, dat is hier ook wel te lezen......jammer genoeg.
    Hier is Joep aan de betere hand, zijn temp was vanochtend 37.3
    De eerste keer in ruim 4 dagen tijd dat hij geen verhoging/koorts meer heeft. Wel nog flink verkouden en een hoest maar merk aan zijn gedrag en t spelen dat het veeeeeeel beter met m gaat.
    En nu Olivia en mama nog...... Olivia is nu dus aangestoken... Ook verkouden dus. En bij mij zit het een beetje te draaien merk ik, zet niet echt door ofzo.....

Onsw, hoe is het met je?

Zwaai Zora, zie je onderaan hangen. ;)

Wij blijven lekker met z'n 3tjes binnen. Zo met de ziekenboeg en het slechte weer buiten, hebben we he-le-ma-al niets te zoeken buiten!
    Liefsssss

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oh trouwens, moeten we eigenlijk niet een deel 3 van ons topic aan gaan maken? Ik geloof dat dat moet zo rond de 5000 berichten?
    Of zit ik er dan naast......?

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haaaay Nou weer terug van het ziekenhuis......

Met de baby was alles in orde! En morgen gaan ze me inleiden!!!!! Ben blij dat we de beslissing genomen hebben. We hadden gisteravond al zoiets van laat maar komen, op welke manier dan ook. En dat was ook het advies van de gyn. Vanaf 41 weken gaan ze inleiden tenzij de ouders echt een natuurlijke bevalling willen afwachten. Dus dan gaan we maar mee met het advies van het ziekenhuis.
    Kwam ook in de spreekkamer binnen en ze vroeg hoe het met me ging..... Ik zei..... Nog steeds zwanger...... Zij lachen. En ik zei meteen..... Haal hem er maar uit zo snel mogelijk :p:p. En toen heeft ze meteen de verloskamer gebeld om te kijken of er morgen plaats was. Ze hadden alleen nog een keizersnede op de planning staan. Dus morgen om 6:30 bellen en als er niks tussen gekomen is ons om 7:00 melden. Dan krijg ik eerst een inwendig onderzoek. En afhankelijk van mijn bmm krijg ik gel of breken ze de vliezen. En dan begint het hele circus..... Vind het wel reuze spannend. Dus ergens tussen morgen middag en zaterdag zijn we voor de tweede keer ouders!!!!

Mijn moeder is nu weer naar huis gegaan. Ze komt einde van de middag weer terug en dan eet ze hier bij ons. Na het eten neemt ze Maurits mee en die gaat dan bij haar logeren tot de baby er is. Dat geeft me ook wel rust. Vind het wel erg dat hij nu ziek is en dat het dan zwaarder is voor mijn moeder. Maar haar vriend is morgen ook vrij dus kunnen ze mooi met z'n tweeen vadertje/moedertje spelen :p:p.

Heb net nog even snel een was in de machine gegooid... Dan is dat ook allemaal bijgewerkt. En er hangt hier al een was. Gisteren gelukkig goed boodschappen gedaan dus de koelkast is ook gevuld. Vriendlief is nu weer naar zijn werk om daar lekker te stressen en zijn personeel instructies/werk te geven voor de komende week. En dan straks even pappie en mijn zus (zusje en broertje horen het wel weer via hun :p) bellen om ze te vertellen wat er gaat gebeuren. Zit nu redelijk vol adrenaline.... Vind het zo spannend...... Maar toch ook wel weer eng.... weer de pijn enzo maar ja dat hoort er bij!

Nou ik ga ff een bammetje eten en dan nog even rommelen in huis zolang als Maurits nog slaapt.

11. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ik kwam even om het hoekje kijken....
    Kleintje wat supertje spannend!!!! ben heel blij voor je dat er eindelijk meer zekerheid is en waar je aan toe bent. Morgen dus flink bikkelen ;)
    Ik denk aan je!

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ow, en graag geen berichtjes op FB ofzo want behalve aan mijn ouders/broer/zussen en jullie weet verder niemand dat we morgen ingeleid gaan worden (alhoewel het een beetje te verwachten is...)

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Heel veel succes morgen, Kleintje!!! Je kunt het!!!!!

Duik weer snel op de bank, voel me neit echt lekker, constant naar het toilet, krampen in mn darmen en het gevoel dat mn eten als een blok op mn maag ligt.....

14. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @kleintje: Fijn dat er een datum is en jullie kleine man er zo snel zal zijn.

@nightelf: klinkt als buikgriep, beterschap meid!

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Kleintje, spannend voor morgen!! Oeh.........morgenmiddag of zaterdag (hoop morgen voor je;) ) zijn jullie inderdaad voor de 2e keer papa en mama! Loopt zo echt wel anders en maakt het rete spannend zeg..... Zet 'm op meid en geniet van de geboorte van jullie zoontje!
    Ik zal veel aan je moeten denken morgen. :)
    Liefs

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kleintje, spannend!!!!! Heel veel succes! Denk niet dat je er wat aan hebt, maar zal aan je denken morgen!
    Heb je eigenlijk een buddy? Kom morgen iig vaak spieken hier.

Wat zijn er veel ziek hier! Heel veel beterschap! Hoop dat jullie snel weer beter zijn. O.laf is ook nog steeds snotterig, is al wel iets minder, maar hij was vannacht ook weer aan het spoken. Alhoewel dat ook wel van een doorkomend tandje kan komen.
    Met mij gaat het ook wel weer redelijk. Gister naar het zh geweest en ik moet morgen weer en dan gaan ze de ivf inplannen. Wordt sowieso januari en als ze al vol zitten wordt het februari. Maar van mij had het nu wel weer gemogen. Gek eigenlijk, eerst twijfelden we nog, maar nu we er uit zijn kan het mij niet snel genoeg gaan.

Voor de rest een dikke knuff en als iemand een potje wordfeud wil, mijn naam is missboezel.

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Kleintje zet m op morgen! Spannend! Sterkte en succes met de bevalling, ik hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt.

Nightelf: Beterschap!

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Elin, ik heb van veel meiden een nummer. Dus die krijgen een sms zodra ik bevallen ben en kan sms'en :p.

Maurits zit nu lekker achter de pc filmpjes te kijken. Echt zielig toen ik hem net uit bed haalde zaten zijn oogjes helemaal dicht geplakt met snot.... Even poetsen maar hij is niet fris..... Echt flinke griep. Net zijn tasje ingepakt. Hij gaat voor het eerst een nacht logeren dat papa of mama er niet bij is. Dat vind ik toch wel moeilijk zeker omdat hij zo ziek is..

Nou hier nog even rommelen

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kleintje zet hem op morgen! Wat fijn dat je nu iig zeker weet dat je binnen 2 dagen je ventje in je armen kan houden! Ik zal aan je denken morgen, succes!! En beterschap voor de arme Mau :(

20. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kleintje, beterschap voor M.aurits. Erg balen dat hij nu net ziek is, hoop dat hij snel weer opknapt. Kan mij wel voorstellen dat je het moeilijk vind dat hij nu gaat logeren.
    Hoop voor jou dat je vannacht ook nog een beetje kan slapen.

Deel Deze Pagina