Onsw, hoe is het met jou? Wanneer heb je de 2e fm? (je had er al één gehad, toch?) Suus, zwaai! Zie je onderin hangen. Ben je trouwens laatst nog verder gekomen bij het kdv? Meen mij te herinneren dat ze er nog niet helemaal over uit waren, toch?
Kleintje, hèhè dat werd tijd zeg!! Succes morgen en geniet nog even van elkaar zonder baby En dan zal je zien dat het vannacht spontaan gebeurt Nightelf ook al ziek? Nou lekker bezig zijn we weer met z'n allen... Traantje, hoe was t bij de anaesthesist? Nog gehad over je verhoogde hartslag en hartkloppingen? Hier druk dagje gehad. Eerst met vriendinnetje geluncht en kleine boodschapjes gedaan, toen door naar Sinterklaasviering op ons kdv. Hoorde dat onze kleine man op de andere babygroep komt dan waar Sophie zat. Jammer want ik ken die leidsters natuurlijk allemaal al! Helaas zitten die groep proppievol dus t moet maar... Hoorde net van m'n man dat ie vanavond hoort of ie door de volg ronde is vd sollicitatie!! Zoja, dan 50% kans dat ie t wordt!!! Spannend!!
Elin ja gisteren de eerste fm, zaterdag de 2e. Is afwachten kreeg verschillende verhalen te horen. De ene zei , oh er zijn maar 2 grote ( 11 en 14,6mm) en de andere zei oh die andere 7 van 10 mm doen ook nog wel mee in de race dus afwachten geblazen
Onsw, dat is dus nog even spannend. Hoop voor je dat ze allemaal mooi door groeien, maar je hebt nog even, dus dan hebben die "kleintjes" nog even de tijd om door te groeien. Zal voor je duimen. Wanneer verwacht je de punctie? Suus, gezellig dagje dus! Wel jammer dat jullie kleine man op een andere groep komt. En spannend voor je man, laat je het vanavond nog even weten? Duim voor jullie! Esser, zwaai! Hoe gaat het?
Hoe zit het met jou Elin en evt starten? Mochten jullie na de feestdagen weer starten? Ja het is echt afwachten, ze verwachten de pu rond 5 a 6 december
Onsw, sooo! Dat is al snel. Kom je het zaterdag nog even laten weten? Ik ben benieuwd. Ik ben afgelopen woensdag geweest en ik moet morgen naar de vpk om in te plannen voor de ivf. Gaat sowieso januari worden ivm met de kerstsluiting en mss zelfs nog wel februari. Ligt er een beetje aan hoe vol ze zitten in januari. Maar van mij mogen ze morgen wel beginnen!
@Elin: spannend dat je het toch gaat proberen! @OnsW: 2e fm alweer zaterdag, ben benieuwd hoe het er dan uit ziet. Misschien dan al wel de punctie plannen! @Susan: leuk dagje gehad dus! Spannend van je man! Ik hoop dat hij door is en de baan krijgt! @Kleintje: jaaaaa, morgen gaat het gebeuren! Ik duim voor je dat je geen gel nodig hebt aangezien je daar zo tegenop ziet en inderdaad misschien ga je vannacht nog wel zelf aan de gang! @hier: nou, naar de anesthesist geweest. De hartkloppingen en benauwdheid komen waarschijnlijk door een combinatie van een grote gevulde buik en de afwezigheid van een conditie! Na ja, ik zal het volgende keer ook nog bij de gyn aangeven (heb ik al eerder gedaan) en dan wachten we het maar af. Ook nog bij de vpke geweest voor info over de ks (vooral voor traantjeman). In principe mag je in 'mijn' ziekenhuis al 2 dagen na de ks weer naar huis. Nou schat ik zo in dat dat in mijn geval niet zo zal zijn (veel bloedverlies waarschijnlijk en nog relatief jong kindje), maar goed. We zien het wel...
Traantje, had je al gesproken via whatsapp... Mijn man is zojuist gebeld...hij is door naar de volgende ronde!! Z'n directe (nieuwe) baas was erg tevreden over z'n gesprek. Nu volgt een gesprek met een adviescommissie. Er is naast m'n man nog 1 iemand in de race. Helaas bestaat die adviescommissie uit 3 mensen waarvan er 1 een hekel heeft aan m'n man en een tweede werkt in hetzelfde kamertje als de andere kandidaat!! M'n man denkt dus dat hij eigenlijk geen eerlijke kans zal krijgen. Zitten nu dus te bedenken wat te doen. Vooraf aangeven dat die commissie samenstelling niet helemaal ok is, of gewoon de confrontatie aangaan? Lastig lastig... Wanneer dat gesprek is, wrs na de bevalling, in m'n kraamtijd : D
Meiden, thnx voor de lieve reacties. 2 dagen even heel verdrietig geweest en nu weer 'zin' in de volgende poging. En die gaat waarschijnlijk al snel beginnen! Ga morgen aan de pil, wordt over 3 weken ongesteld en dan rond de kerst weer aanmelden. Heb over 1,5 week een telefonische afspraak met mijn gyn. om te overleggen wanneer ik écht mag beginnen met spuiten (misschien al wel eind dec. hoewel ik dan geen maand rust heb gehad). Heb nog niet veel teruggelezen, kwam vooral even spieken hoe het met kleintje was! Kleintje: SUCCES MORGEN!!! Morgen of zaterdag ben je gewoon voor de 2e keer mama!!! Weer zo'n heerlijk kleintje met heerlijke pasgeboren zwitsal geur Héél veel succes, je kunt het!!! Snap dat het best dubbel is dat M. nu bij je moeder is nu hij ziek is. Maar voor jou ook wel lekker die laatste avond... SUCCES!!!!!!!!!!!!! Nightelf beterschap! OW: jee, jij gaat ook snel zeg!!! Dat je nu al bijna de punctie hebt! Heb je een kort protocol dat het zo snel gaat? Zora hoe gaat het bij jou? Wanneer heb jij je eerste fm? Veel plezier morgen met sinterklaas op je werk! Ingrid, hoe is het met je mannetje? Traantje, wat knap dat J. nu ook los loopt!!! En ook handig/fijn als straks de kleine er is dat zij zelf kan lopen. Scheelt toch weer! Nu wel balen dat je het zo benauwd hebt. Succes!! Ga je trouwens ook wel eens op controle in de dependance van jouw ziekenhuis die vlakbij je woonplaats ligt? In O.? Daar werkt mijn moeder namelijk achter de balie (administratief). Majo wanneer had jij je evaluatie? Thnx voor je knuffel, kwam idd harder aan dan ik van tevoren dacht.... pfff spannend allemaal he! Hopelijk lukt het ons beiden om een 2e wondertje te krijgen! Jewel wat een snelle bevalling. En wat lief om te lezen dat R. zijn broertje zo lief vind. En fijn dat de kraamhulp ook super is! Susan wat lastig zeg van die commissie. En wel/niet zeggen ook... Hopelijk maakt hij gewoon een eerlijke kans! Loesie beterschap! Esser ook veel beterschap voor J. Gelukkig dat de kleine meid niet ziek is! @hier: nu dus weer 'zin' in een volgende poging, hoewel ook een beetje bang... Vandaag moeste we F.aye ophalen van het kdv, was ziek geworden en had schijnbaar de hele ochtend daar gehuild! Gelukkig kon Sinjaman haar ophalen en is mijn moeder komen oppassen zodat hij weer terug naar zijn werk kon. Nu ligt ze gelukkig lekker te slapen! Morgen nog een dagje werken en dan weekend!! Kleintje, nogmaals succes!!!!! Ben heel benieuwd naar jullie 2e wonder!
Oeiiiiiiiiiiiiii, Kleieieieieieintje, wat spaaaaaannend!! Morgen dus dé grote dag!! Ik hoop op een veeeeeeeeeeeel snellere bevalling dan de vorige keer!! Wel heels neu dat Mau nu net zo ziek is zeg!! Maar dat gaat ook vast en zeker goedkomen!! Die wil veel vaker uit logeren strakjes !! Heeeeeel veel succes morgen!! (alhoewel ik hoop dat je dot eigenlijk helemaal niet eer leest, maar al lekker op één oor ligt uit te rusten!!). Onsw, jij doet zeker het korte protocol? Want je gaat zo snel zeg!! En die van 10 die gaan vast nog wel meedingen... op naar de volgende FM. Traantje, aan de hartkloppingen en benauwdheid dus helaas niks te doen . Nog even doorbikkelen meid! En J. dus ook als zo zo ziek . Gaat écht wat rond in Nederland zeg! Jewel, wat leuk dat R. z'n broertje zo leuk vindt! Wel jammer dat hij af en toe wat tegendraads is. maar dat hoort er vast ook bij! Er veranderd natuurlijk ook wel heel veel ineens voor hem! Fijn dat de BV op gang komt, alhoewel stuwing dan even wat minder is . Suus, spannend voor je man zeg! Als de sollicitatiecomm. een beetje juist in elkaar steekt zou hij eigenlijk gewoon een eerlijke kans moeten krijgen.... maar ja.... kan me jullie gevoel wel voorstellen hoor! En met jullie kleine man dus alles goed! Die blijft gewon lekker zitten joh, tot de geplande datum. Wel fijn dat je zo serieus genomen wordt en eerder op controle kan. Grappig...manlijke vk. Zie je niet vaak. In dorp (en omgeving) waar ik gebroen ben is in die regio maar 1 vk die dus ook man is. Stiefzus heeft 'm 2x gehad en vriendin straks voor de 3e keer. Ik heb één keer een manlijke stagiaire gehad bij de vlos. Vond ik best leuk toen. Weer eens wat anders.... Sinja, over de eerste teleurstelling dus alweer heen. Ben je inmiddels ook al ongi dan? Zat later namelijk te denken dat ze bij ons altijd zeggen in zkh, bij omotest eerst weer 3 dgn door met de utro en dan alsnog 3 dgn na afgesproken testdatum testen. Maar wat kan jij alweer snel door zeg!! Jeetje!! Wel fijn!! Weet je ook waar je aan toe bent. Jullie gaan dus sowieso nog wel deze poging in eigen zkh doen?! Esser, O. dus ook al ziekjes en jij ook niet fit . Hopelijk zijn jullie snel weer beter. Vindt dat altijd maar niks bij die kleintjes, helemaal niet als ze zó jong zijn. Maar ja...een tweede zal vast sneller/vaker ziek zijn dan een eerste, aangezien die alles natuurlijk oppikken! Zora, hoe gaat het met de puregon? Elin, morgen naar zkh en plannen maken dus voor de eerstvolgende poging. Spannend weer. Hopelijk in januari snel weer van start! Nightelf...klinkt een beetje zoals ik dinsdag had . Buikgriepje idd.... ziek maar lekker uit! Loessie, ook al goed ziek! Tjee zeg....volgens mij kunnen we beter vragen wie zich allemaal nog goed voelen hier!! (ik inmiddels weer ). Beterschap en rustig aan daar!! Je hebt trouwens toch ook bijna die 15 wkn guo? Ingrid, hoe is het bij jullie? @Hier: weer beterrrrrr dus . Sinterklaassurprises klaar en gedichten ook! Gaan het zondag vieren bij broertje en schoonzussie. Morgen nog een dagje werken en dan ook hier weeeeeekend!! M. gaat echt steeds zoveel meer zeggen!! Zóóóó ontzettend leuk!! Bijna altijd 2 woordjes achter elkaar nu en soms zelfs 3. Tjee wat gaat het toch snel........
Sinja, fijn dat het wat beter gaat. En dat je weer "zin" hebt in de volgende poging. En waarschijnlijk ook al weer snel, da's wel fijn. Ingrid, ik had je ook uitgenodigd op fb. Weet niet of je wist dat ik het was. Hoe is het met je man? Suus, super dat je man door is! Zou het denk ik wel aangeven, want kan mij wel voorstellen dat het voelt als een oneerlijke kans. Traantje, wou eigenlijk even tegen je zeggen dat ik je een topper vind! Als ik lees hoe jij de zwangerschap door moet en hoe het straks met je bevalling gaat vind ik het ontzettend knap dat je er zo positief tegenover staat. Dus gewoon even een dikke knuff voor jou. Majo, zie je onderin. Hoe is het? Enne, niemand een potje wordfeud? Suus, ben jou naam al weer kwijt, anders had ik je al wel weer een x uitgenodigd.
Hihihi... heb je geaccepteerd Elin. Moet nog ff gaan kijken wie wie nu allemaal is hoor Hier vandaag onze vakantie geboekt. We gaan lekker kamperen in NL... We gaan naar de Jungle Avonturen Camping in Rheeze! Heb er nu al zin in... Kleintje... succes morgen!!!! Zwaai zwaai... onderin Sinja... met mijn manneke gaat het goed! Morgen weer op controle. En dan maar wachten op de GA! Poeh poeh! Ik zou nou al best willen beginnen, maar is ook nog wel even lekker om gewoon van onze vrolijke meid te genieten! Het is zo'n lachebekkie!!! Rest van de meiden. Dikke knufffff... ps vind het best lastig om alles bij te houden. Soms wordt er zoveel gekletst!!!! En dan lekkere drukke dagen!
Wou nog even op de valreep kleintje succes wensen. Weet niet of je het nog leest!! Maar zet hem op kleintje. Hoop dat alles goed gaat en dat je jullie kleine man snel in je armen hebt Jeetje Sinja wat balen zeg dat de eerste poging is mislukt!! Ik duim met je mee voor de volgende poging Majo voor jou hetzelfde. Wanneer starten jullie weer? Ow spannend meisie. Ik denk aan je. Suus. Nou hopen dat die commissie rechtvaardig is en niet aan vriendjes politiek doet. Uiteindelijk moeten ze de beste kandidaat voor die functie kiezen en niet wie ze het aardigst vinden. Dus als ze hun werk goed doen moet je man net zoveel kans hebben.
Elin. Jeetje jij ook Alweer door. Ik hoop zo dat er hier gauw weer een babyboom is en dat veel weer zwanger zijn!! Nightelf. Wel op jezelf letten hè!! Ik vind het altijd zo raar om te lezen hoever je bent want ik was bij me ma ongeveer rond dezelfde tijd uitgerekend. En het gaat bij jou zo snel. Hoop dat de bi mee te werken is. En hoeveel uur werk je nu? Jewel. Lekker genieten van je 2 mannen Traantje ik had het gezien het filmpje op fb zo gaaf dat j liep!!! En idd respect hoe je omgaat met deze zwangerschap. Lijkt me zo zwaar bedrust. Ik zou letterlijk gek worden. Loesie ook bij jullie beterschap!!
Ingrid. Op tijd erbij met vakantie boeken. Maar klinkt wel erg leuk!! Zora hoe is het bij jou?? Waterlelie. Hoe is het bij jou en de twee meiden. Kom je nog wel aan je rust toe? Nou ik hoop zo dat ik niemand ben vergeten. Anders spijt het me enorm.... Nou hier eigenlijk weinig bijzonderheden. Ik en Siem verkouden. Gelukkig geen griep. En vanmiddag ga ik high tea'en. Met een vriendinnetje. Heerlijk heel veel hapjes. Lekker smikkelen Van het weekend sinterklaas. Ik ben benieuwd. Siem vind Sinterklaas nou niet bepaald interessant. Hij zwaait er zo eens een x naar en gaat verder met waar hij mee bezig was. Ik vind dit wel een lastige leeftijd. Gewoon niet luisteren. Kan iets wel 10 x zeggen en hij gaat gewoon door. Hij wil ook niet aankleden of zijn luier aan down na zijn badje. Weet af en toe gewoon niet hoe ik het op moet lossen. Hij maakt het me soms niet makkelijk. Hebben jullie gier ook last van gehad en hoe ga je hier mee om. Kan hem niet heel de dag op zijn kop geven en boos worden. Ach ja zal wel een fase zijn Het nadeel is dat ik zo moe nog steeds ben.
Ik heb het nog net gelezen.... Zit nu te wachten op de taxi!! Tot laters!!!!!!!! (hoezo forum verslaafd)
@Kleintje: je zult dit misschien niet meer lezen in het ziekenhuis (alhoewel als je zo forum verslaafd bent ) Heel veel succes vandaag! Ik duim heel hard voor je dat het allemaal heel veel vlotter gaat dan de vorige keer! @Elin en Jessy: bedankt voor jullie lieve woorden! Tja, ik denk dat iedereen in mijn geval zich over zou moeten geven aan wat moet... maar ik ben blij dat het over maximaal 4 weken weer anders wordt , maar goed, dan mag ik nog steeds niet autorijden, Jenna tillen enzo. Enne, het heeft ook voordelen hoor, niet hoeven schoonmaken enzo @Ingrid: heb je al enig idee wanneer de GA is? ergens in januari? Ik ben benieuwd naar de afspraak vandaag voor je man in het ziekenhuis. @Sinja: fijn dat het nu weer wat beter met je gaat! Spannend al weer zo snel verder! Mijn laptop doet moeilijk, even kijken of een nieuw bericht gaat lukken...