Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Traantje

    Traantje Bekend lid

    26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Kleintje, kleintjeman en M.aurits: ook hier nog even, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man!!
     
  2. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hihi wij overal posten.....:D


    Kleintje, van harte meid met jullie zoon en broertje!!!!!!

    Goed gedaan!!!!!
     
  3. Elin26

    Elin26 Fanatiek lid

    3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kleintje, man en M.aurits, Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
     
  4. Nightelf79

    Nightelf79 Fanatiek lid

    31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kleintje, Kleintjeman en M.aurits: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!! Wat passen de namen supermooi bij elkaar!
    Geniet er maar lekker van!
     
  5. Esser

    Esser Fanatiek lid

    29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jaaaa, wat een goed nieuws!

    Kleintje, kleintjeman en m.aurits een dikke proficiat met de geboorte van jullie zoon en broertje r.einout!!
    Liefssss
     
  6. Majo

    Majo Fanatiek lid

    30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    En natuuuuuuurlijk ook hier: Kleintje, kleintjeman en Mau, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje: Reinout :). Hopelijk vandaag ook alweer lekker naar huis!! M.aurits ook alweer wat beter hoop ik!!
     
  7. Majo

    Majo Fanatiek lid

    30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Suus, nog eventjes!! Spaaaaaannend!! Of zal jij stiekem nog ingehaald worden door Pat?! Haha...nou...denk niet dat ze veel aan mij heeft bij de bevalling hoor...nee...ik hou het als 'zuster' ;) maar gewoon bij cardiologie, long of neurologie patiënten!! Is wat verstandiger denk ik!! Maar kom de nieuwste aanwinst in huize Pat als hij dan toch in ons zkh geboren gaat worden natuurlijk wel graag bewonderen!!

    Allemaal een fijn sinterklaasweekend voor degene die het gaan vieren (sommigen gisteren geloof ik al...)

    Wij vanmorgen bij schoonmoe geweest, gaan vanavond lekker uit eten met vrienden en onze kid, morgen verjaardag van schoonzusje en daarna sinterklaas bij broertje en schoonzusje. Lekker druk dus maar wel gezellie :).

    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
     
  8. Majo

    Majo Fanatiek lid

    30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Zwaai Pat!! En? gebeurd er al wat nu zo zonder slijmprop ;) :)?
     
  9. mammma2

    mammma2 VIP lid

    13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hahaha, ja strax haalt Pat mij in!! Zou wel errug grappig zijn, niet??
    En niet even de gyn assisteren bij Pat's bevalling? Flauw hoor ;)

    Volgens mij moeten we idd een nieuw deel aanmaken........ Eerst maar even alle felicitaties van Kleintje afwachten; dan staat dat allemaal in 1 deel. Is wel zo leuk voor dr denk ik.
     
  10. jessy1983

    jessy1983 Fanatiek lid

    30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Eindelijk dan toch kleintje nieuws!!! Proficiat kleintje met jullie zoontje. Past idd ontzettend mooi bij Maurits. Nu lekker genieten
    Ben ook ontzettend benieuwd naar het verhaal. Maar eerst even tijd voor jullie viertjes.
     
  11. pat

    pat Fanatiek lid

    26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    zwaait terug

    Nou Suus hier gebeurd nog niets hoor...jij mag eerst!! nog maar een paar daagjes...spannend :p

    Heb nog eventjes teruggezocht wanneer ik bij Amy de prop verloren ben en dat was 5 dagen voor de geboorte na de eerste keer strippen en ze is geboren dag na de tweede keer strippen.
    Dus ik verwacht niet dat de bevalling nu al gaat beginnen.
     
  12. Jewel83

    Jewel83 Fanatiek lid

    22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kleintje, kleintje man en Mau, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje R.einout!!! Een hele mooie naam en past echt mooi bij M.aurits idd! Nu lekker genieten van je mannen!!!!!
     
  13. Jewel83

    Jewel83 Fanatiek lid

    22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Suus en pat, spannend hoor voor jullie nu!!! Ben benieuwd wie eerst is :)
    Wij gaan hier nu sinterklaas vieren, ben benieuwd hoe R.uben het vindt! Fijn weekend allemaal!!
     
  14. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Kleintje, Kleintjeman en Maurits, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
     
  15. Majo

    Majo Fanatiek lid

    30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey KLEIEIEIEIEINTJE!!!! Zwaai zwaai :). Ik zie je wel onderin....hoezo 'forumverslaafd' als je nog geen 22 uur geleden bevallen bent ;)!!

    Hoe is het meid???? Weer lekker thuis met al je mannen??

    Knuf!!
     
  16. kleintjevoorons

    kleintjevoorons Fanatiek lid

    9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Heey, nou het gezin is weer cmpleet in huize kleintje!!!!!

    Zoals jullie gelezen hebben was het behoorlijk heftig. Na de eerste keer gel was er niks gebeurd. Toen om 12:00 tweede keer en begonnen Ron 14:00 de weeën. Om 15:00 had ik 2 cm, vliezen gebroken. Daarbij raakte ik al redelijk in paniek. Dus een ruggeprik aangevraagd. Om 16:00 had ik 4 cm en kreeg ik de epiduraal. 18:00 5 cm, 20:00 nog steeds 5 cm. Door de ruggeprik waren mijn weeën verdwenen. Dus ik kreeg een infuus met weeën opwekkers (ik ben nog steeds trots dat ik tot dat moment alles op eigen kracht gedaan had) die steeds werd opgevoerd. Toen had ik rond 21:00 7 cm en om 22:00 9 cm. Toen mocht ik al wat mee gaan persen. Alleen zat Het hoofdje nog vrij hoog. Na een uur persen kwam hij niet over het schaambeen heen. Dus de vacuüm moest er aan te pas komen. Alleen schuit deze telkens van het hoofdje af. En na 5 pers weeën had dit geen effect. Toen kreeg ik van de gyn nog 1 perswee en anders een keizersnede. Toen kwam mijn oerkracht naar boven en gaf ik alles want na al die ellende wou ik geen ks. Toen nog twee persweeen nodig en hij was er!!!! Het ks team was al gebeld en de gyn, vk en verpleegkundige hadden niet gedach dat het zou lukken. Maar hij was er!!! En toen kwam de verrassing, 4400 gr!! Terwijl hij op 3700 geschat was. En de placenta was ook wel 1,5 kilo. Een klein reushe dus. Dat verklaarde dus ook waarom ik hem er niet uit kreeg.

    Van onderen ben ik wel geruïneerd. Een knip gehad en mega gezwollen. Ook ruim een liter bloed verloren dus ben heel slap. Ik vond het een zware bevalling, zwaarder als bij mau. Maar het resultaat mag er zijn!!!

    R.einout doet het goed. Hij drinkt super goed en zelfs al goede plasluiers dus ik geef melk!!!! Wel heeft hij een dikke bult van de vacuüm en daardoor veel hoofdpijn. Straks weer voeden en dan lekker slapen...
     
  17. Ingrid1979

    Ingrid1979 Bekend lid

    3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Kleintje... Kleintjeman en M.aurits... GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoontje en broertje R.einout!!!

    Een heftige bevalling zo te lezen... en wat knap dat je toch zelf ervoor hebt gezorgt dat jullie manneke ter wereld is gekomen. Wat een oerkracht meid! Respect! Geniet van je mannen!!!!
     
  18. Elin26

    Elin26 Fanatiek lid

    3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kleintje, behoorlijk heftig zo te lezen! Maar net wat Ingrid schrijft, super dat je t zelf hebt gedaan en dat je geen ks moest na zo'n dag. En wat ben je al weer snel op t forum! Geniet van je nieuwe gezinnetje! Hoe vind M.aurits zijn broertje?
     
  19. Elin26

    Elin26 Fanatiek lid

    3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Zit nu trouwens op mijn sinterklaaskado, een galaxy tab. Zo ontzettend blij mee. Vanmiddag van mijn zus en zwager gekregen. Echt zo ontzettend lief!
     
  20. Sinja

    Sinja Fanatiek lid

    4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Kleintje en familie, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie 2e zoon!!!!!!!!!!!!!
    De naam past echt supergoed bij M. zeg! Leuk!!!
    Maar jeetje, wat heftig zo dat einde van je bevalling! Super dat je dan toch nog ergens de kracht vind om em er zelf uit te persen! Gelukkig geen ks en nu dus alweer thuis! Wat een mooi gewicht ook al zeg!!! Hopelijk hebben jullie een hele fijne week en herstel je ook goed na de bevalling! Ben ook benieuwd hoe M. zijn kleine broertje vindt en hoe de eerste ontmoeting is verlopen :)
     

Deel Deze Pagina