Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Traantje

    Traantje Bekend lid

    26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @Kleintje: heftige bevalling zeg! En nog bijna een ks zeg! Pfoe, daar zit je dan ook niet op te wachten nadat je al uit volle kracht geperst hebt... en wat een gewicht zeg! Dat is niet echt die 3700 gram die ze geschat hadden :D. Hij zal nog wel even flink last houden van zijn hoofdje, er is ook wel erg vaak aan hem getrokken :(. Plaats je snel een keer een foto, ik ben heel benieuwd. Hoe vind Mau zijn nieuwe broertje? Is hij trouwens al weer beter?

    @Ingrid: hoe gaat het met je vriend, nog klachten?

    @Pat: nog steeds alles rustig? of ga je toch Susan inhalen?

    @hier: gisteren een kotsende J.enna. Zo zielig. Door het slijm begon ze over te geven en kwam haar hele avondeten en toetje eruit, dus ze heeft vannacht weer bij ons in bed geslapen. Op een gegeven moment lag ze dwars, dus lagen wij allebei op een klein randje van het bed :D maar goed, toen zij vanochtend ging slapen, hebben wij dat ook nog maar even gedaan ;)
    Ik ben ook verkouden en moet eigenlijk hoesten, maar dat durf ik dus niet, want dan komt er zo'n druk op beneden (en dus ook de placenta te staan)... lastig lastig!
     
  2. Elin26

    Elin26 Fanatiek lid

    3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Traantje, wat sneu voor Jenna. Hoe is het nu met haar? En zelf ook al zo aan t hoesten, kan mij voorstellen dat je t eng vind om te hoesten. Beterschap voor jullie beiden.

    Ingrid, ben ook wel benieuwd hoe het bij jullie is.

    Suus, jij hebt toch een ipad? Heb je nog tips? Ik heb de galaxy tab sinds gister, maar volgens mij lijken ze heel veel op elkaar.
     
  3. pat

    pat Fanatiek lid

    26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Kleintje heftig hoor je bevalling..maar gelukkig kan je nu genieten van jullie viertjes!!

    Traantje ik snap heel goed dat je niet durft te hoesten, erg lastig zeg...en Jenna nog steeds ziekjes, arme meisje. Beterschap voor jullie!!

    Ingrid hoe is het nu met je man??

    Hier niets aan de hand!! Ik ga nog niet bevallen, hoop trouwens ook nog dat ik dat nog wel een weekje volhou..een 5 of 6 dec. kindje lijkt me ook niet echt leuk voor de kleine...maar aan de andere kant wil ik dan wel weer heel graag bevallen voor de kerst...haha...het is ook nooit goed he??;)
     
  4. Nightelf79

    Nightelf79 Fanatiek lid

    31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Heftige bevalling, Kleintje. Petje af dat je hem er otch nog zelf uit hebt gekregen!!
     
  5. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Kleintje wat een super sterke vrouw ben je geweest.
    Goed hoor dat je hem er zelf uiteindelijk nog eruit gekregen hebt.
    Echte oerkrachten zoals Jessy toen tegen mij zei.

    Hier dinsdag punctie brrrr.
    Spannend en nerveus haha.
     
  6. Ingrid1979

    Ingrid1979 Bekend lid

    3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Nou, niet slechter maar ook niet beterder met mijn man. Hij heeft nog steeds hetzelfde gevoel als donderdagavond!!! Morgen moet hij als er nog geen verbetering in zit de dokter bellen. Ik wil dat er iets aan gedaan wordt! Dit kan zo niet langer. Hij heeft nog steeds dat gevoel in de buik, eet bijna niks, drinkt erg weinig, kan niet slapen... tja en ik red het ook niet als het nog weken zo door gaat! Ik ren de benen onder mijn kont vandaan! Kan ook niet ff S.yra uit handen geven want daar voelt hij zich te slap voor. Niet even een speen in de mond omdat ze huilt, niet even een schone luier, niet even een flesje! En dan ben ik zo moe, maar moet er wel iedere morgen uit. Want manlief kan het op dit moment gewoon niet! Tja en dan moet ik ook nog werken, dus dubbele oppas regelen. Voor Syra (dat staat altijd al vast waar ze naar toe gaat) maar nu dus ook voor mijn man!

    Ik doe het graag hoor, begrijp me niet verkeerd, maar als dit nog even zo door gaat dan mag je me bijeen rapen! poeh poeh!

    Ons wondertje... spannend. De punctie. Succes

    Pat... nee 5 december is niet leuk voor een kleintje... Een vriendin van me haar dochtertje is 5 dec jarig. Die dagen wordt ze overladen met cadeau's. Niet realiserende wat nu voor haar verjaardag is en wat voor sinterklaas. Maarja, kerst is ook geen leuke datum. Gewoon er lekker tussenin!
     
  7. Ingrid1979

    Ingrid1979 Bekend lid

    3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    zwaai onderin... hihihi!
     
  8. Elin26

    Elin26 Fanatiek lid

    3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Onsw, spannend meid! Hoe zag t er gisteren uit? Zijn de kleintjes nog mee gaan groeien?

    Wat is het hier verder rustig! Iedereen sinterklaas aan het vieren of gevierd?
    Wij hebben t vanmiddag gevierd. O.laf is echt verschrikkelijk verwend. Heb het andere speelgoed maar even op geruimd en naar zolder gebracht. Heeft hij weer even iets anders om mee te spelen. Heb zelf ook hele leuke dingen gekregen. Was dus een gezellige middag.
     
  9. Ingrid1979

    Ingrid1979 Bekend lid

    3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Hier vandaag en gisteren Sinterklaas gevierd. Ons meisje is nog te klein hiervoor, dus ook nog niet te veel cadeautjes gekregen (maakt niet uit hoor)... maar toch wel verwend!!! Manlief ook maar cadeautje gekocht... doen eigenlijk niks voor elkaar!
     
  10. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    kleintje, echt super knap dat je hem eruit hebt gekregen!!! ben benieuwd naar de foto's :)

    ben vandaag niet zo lekker...mijn oren en keel beginnen pijn te doen...:( heb mijn moeder maar gevraagd of ze langs wil komen om me te helpen..

    traantje, jullie ook beterschap..
     
  11. Traantje

    Traantje Bekend lid

    26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    #5091 Traantje, 5 dec 2011
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
    @OnsW: oh spannend zeg, morgen al de punctie. Wat ga jij als een sneltrein zeg! Hoeveel waren er nu uiteindelijk gegroeid?

    @Ingrid: wat een gedoe zeg met je man! En inderdaad, pik het niet langer, want zo kan het echt niet! Voor hem sneu al die pijn en voor jouw sneu dat je alles moet doen! Wel leuk dat jullie nog gewoon Sinterklaas hebben gevierd (ookal snapt ze er niets van ;))

    @Majo: alweer bijna het gesprek. Ik ben heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen...

    @Kleintje: alles goed met het kersverse 4-tallige gezin? Zag een foto op fb, mooi mannetje hoor! Lekker gevuld ;)

    @Elin: altijd leuk, toch, zo verwend worden!

    @Pat: nee, een 5 dec beeb is niet echt leuk. Maar ja, deze hele maand is wat rottig en hangt van de feestdagen aan elkaar... maar, rommelt het nog niet?

    @Lelie: oh jee, ook ziek?!

    @Nightelf: nog steeds goede dagen of wordt de BI weer erger?

    @hier: ik zit echt vol verwondering naar mijn buik te kijken en welke vormen die op dit moment aanneemt :D Erg grappig om te zien.
    Wij hebben gisteren ook S'klaas gevierd, maar heel klein en bescheiden. S.moeder en vader kwamen niet want s.moeder was ziek (verkouden en geen stem, heb ik ook niet, maar goed, s.moeders hè).
    Daarna gezellig gegourmet met mijn ouders. Ik proef nu alleen niets, dus dat was wel jammer :)

    Oh, wie kan er trouwens een volgende deel starten, ik zou niet weten hoe het moet????
     
  12. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Traantje geniet nog maar ff lekker van die vormen hihihi.
    Heerlijk:D
    Hopelijk voel je je snel beter!

    Het waren uiteindelijk 6 grote en nog wat kleinere ( afgelopen zaterdag) het is dus afwachten hoeveel het er morgen uiteindelijk zullen zijn.
     
  13. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Waterlelie en traantje trouwens heeeeeeeeeeeeeeel veel beterschap meiden!
     
  14. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
  15. Esser

    Esser Fanatiek lid

    29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Dag deel 2....... ;)
     
  16. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Dan doe ik deze dicht.

    Lotte
     

Deel Deze Pagina