Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jezus Suus....dit soort info hoef ik niet te weten hoor;):D
    Maare...lekker geklust dus en je buren konden heerlijk meegenieten:$
    Hier niks (ah wat zielig voor vriendje)....ben moe en heb geen inspiratie:$ Tijd voor een zonnebankie!

Straks samen met mams kijken voor een buggie voor als we op reis gaan (vliegen). Wil namelijk niet weer de Bugaboo meenemen..is teveel ivm 2 onderdelen. Ik heb zelf al zo'n hele goedkope van de KRuidvat maar de rug kan niet omlaag voor als ze een slaapje wilt doen.
    Iemand tips????

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, ah gossie voor je manneke............helpt de zonnebank om jou kluszin te geven?????? ;)
    Tav buggy, wij hebben de Quinny Zapp maar kan ook niet omlaag. Volgens mij kunnen de Koelstra's en MacLaren dat wel, dacht ik...........

Ga ff douchen nu met Sophie en later wel uitgebreid(er) reageren!
    Oh ja, hier ook fans van Glee??? Ik heb nu (volgens mij) alle cd's en het is leuk!!!!!!!!!!! Luister er de hele dag naar :D

3. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha zonnekanon geeft me weer energie!

Thanx voor de tip...ik heb wel iets nodig wat omlaag kan zodat ze toch een slaapje kan doen. Ik ga vanmiddag gewoon even kijken.

Ohja, mijn schoonouders zouden as. vrijdag komen behangen in Emma haar kamer maar dat gaat weer niet door:( GRRRRR
    Moet ik weer een week wachten...

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie, Wij hebben de mac laren Quest gekocht via marktplaats ook om mee te nemen in het vliegtuig. Met zo'n houder voor op de fiets en verzenden voor 40 euro. En hij zag er nog prima uit.

Majo, Auwie.,,,,, hopelijk gaat het snel beter met je oog

Suus toch, Dat doen wij dan weer niet.....

Nou ik moet weer voor de klas!!!

5. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Even snel en zwaaitje hier!
    Drukke ochtend hier, en moet dadelijk om 11.05u. met Joep bij het CB zijn. Ben benieuwd............... ;)
    Tot laters en liefs!

6. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    esser, ben benieuwd hoe lang hij is!!!! Krijgt hij ook zn prikjes???

Suus, tot vanmiddag he! Emma heeft haar speelgoed al klaarliggen voor Sophie;) Rij je voorzichtig;) Vriendje is ook al een poos de deur uit....staan mega lange files overal:$

7. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Thnxxxx voor jullie warme welkom :D Heb nu toevallig weinig tijd om op t forum te schrijven, maar ik doe mijn best :)

Meeting lijkt me wel heel erg leuk, maar is beetje afhankelijk van waar het gehouden wordt etc. Moet namelijk die week ervoor voor t eerst weer werken, en die dag is goede vriend jarig. Maar... ik ben zo benieuwd naar iedereen dat ik eigenlijk graag wil komen! Ik laat het dus nog weten!

Waterlelie en Susan, kennen jullie elkaar van hier of al eerder? Ben nieuwsgierig!

Zoe wat een scheetje is Mees! En wat een superleuke badjas!

Susan hihi, moest lachen om je berichtje :D
    Hier trouwens nog niet geklust sinds de bevalling :( Vloei sinds vorige week niet meer dus het kan nu wel weer.. Manlief wil wel heel graag en vd week durfde ik bijna, maar op het laatste moment vond ik het allemaal vreselijk eng :) Maar de eerste stap is gezet, komt vast (snel?) goed!

Ben nu druk bezig met doopvoorbereiding van Faye. Jeetje komt nog veel bij kijken (gaan zeeeer weinig naar de kerk, maar 'geloven' wel en willen ons meisje dus ook laten dopen) Mag van de andere stellen beslissen over de liedjes, hun maakte het allemaal niets uit, maar ik vind het wel heel mooi! Willen 1 aan t begin en 1 ah einde van de mis. Heb nu een paar mooie liedjes: 'nu dat jij er bent' van trijntje oosterhuis. En 'slaap maar' van marco of 'als je slaapt' van glennis grace. Of misschien toch een andere? Ah einde liever een vrolijk nummer maar nu zou het 'als je slaapt' of 'nu dat jij er bent' worden aan t begin en einde...en dan eindigt het zo rustig. pfff lastig nog!

Heb nog niet veel teruggelezen verder! Loesie kom je hier ook meeschrijven?

8. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Sinja,

ik ken suus van hier! We wonen niet ver van elkaar dus zodoende zien we elkaar wat vaker...ben ook haar patiënt:D

Ik had al eerder geschreven dat we de meeting hoogstwaarschijnlijk ergens in Utrecht houden!!! Dat is makkelijk voor iedereen namelijk. Voor jou moet het geen probleem zijn toch..zie dat je in de buurt woont..;)

meeting:
    5 feb: lelie, Nightelf, Esser, Suus, Jewel, kleintje, Sooner, Majo, Zoe

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sinja, de sexlust gaat nog echt heeeeeel lang duren hoor!! Ik denk dat ik pas sinds Sophie een maand of 7 of 8 was weer echt zin had, en dan nog is de frequentie een stukje lager dan voor Sophie (hoewel jullie het miss niet zouden denken ;)). Het kwam ook doordat ik vond dat de sex nog echt pijnlijk was, alsof de ingang zeg maar een heel stuk kleiner was ofzo. Manlief heeft m inmiddels wel opgerekt dus nu is het weer normaal :D
    Lastig met die doop ja, met liedjes. Wanneer is de doop eigenlijk??

Meeting zal omgeving Utrecht zijn, is dat te doen voor je? Zoe, Lelie en ik komen vanuit Amsterdam en ik denk (toch Lelie?) dat we samen reizen.

Lelie en ik kennen elkaar van hier hoor maar wonen ongeveer in hetzelfde gehucht ;) Daarnaast zie ik haar ook wel ns op mn werk :)

Lelie, ik kom gewoon in dit weer natuurlijk! Sophie slaapt nu al een half uurtje dus hoop dat ze wakker wordt rond 12-en, dan ff snel broodje en rijd ik jouw kant op. Ik sms je wel als ik hier wegga, goed?
    Oh ja, nog gelukt met de buggy? Quinny heeft een nieuwe Zapp die wel kan liggen zag ik! Quinny Zapp Extra 2011 ofzoiets heet ie. Denk dat ie net zo klein op te vouwen is als de 'normale' Quinny Zapp.

Majo, hoe is het nu met je oog? Nu wel iets gekregen dat kan met de combinatie bv?

Nightelf, hoe is het nu met jou dan? Heeft de griep ook echt doorgezet bij je?? Amber is netjes gegroeid zeg! Wat gaat het toch snel he............. *zucht*

Esser, wat heb je nou woensdag gedaan? Nog bij dat gezin langsgeweest of toch afgebeld?

Jewel, ik vind het ook wel veel wat je nichtje van 1.5 nog slaapt hoor! Sophie slaapt nu 2x per dag ca 1.5 uur ofzo en that's it...

Kleintje, Maurits is toch ook netjes gegroeid! Ik vind m helemaal niet zo licht qua gewicht hoor. Denk dat Sophie wel een stukje lichter was op die leeftijd dus ja, zegt nix.

Nou ik ga ff koffietijd kijken en mn 'lunch' alvast maken zodat ik strax meteen weg kan naar Lelie, GEZELLIG!!! Vanmiddag dan eindelijk voor het eerst sleeen met Sophie en manlief. Hij wil er graag bij zijn de eerste keer dus Lelie, sleeen doen we dan ff een andere keer hoor met die meiden!

Ladies, tot ltr!!!!!!!!!!

Liefs Suus

10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @buggy...is gelukt!! We hebben gekozen voor de Koelstra Limbo!!! Super mooi en handig ding. Rug kan ook omlaag (4 standen!) heel relaxt!

Tot straks:D

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lelie, ik wou je ook de Koelstra aanraden :) Die hebben wij nl ook. Niet een nieuwe maar 1 van mp. Ik vind het een superding! Kan idd op 4 standen en is makkelijk inklapbaar. Ik heb er ook nog een voetenzak, parasol en een regenscherm bij, ideaal!
    Veel plezier vanmiddag met Sophie en Suus!

Suus, hihi dus je vent vindt het dus niet erg dat je je avontuurtjes met hem hier ook deelt ;)
    Bank wordt hier ook wel eens gebruikt om te spelen :D :)
    Bij jullie dus lekker veel sneeuw? Hier helemaal niks. Nog een beetje van vorige week vrijdag maar thats it. Vind het opzich niet erg maar wou ook wel graag gaan sleeën met Ruben.

Sinja, hier pas ook na 9/10 weken weer sex hoor. Ik vloeide ook 9 weken dus kon ook niet eerder. Vond het eerst ook superspannend maar viel gelukkig mee. Nergens pijn en vindt het eigenlijk nog lekkerder dan voor de zw-schap :)
    Zou leuk zijn als je ook op de meeting kan komen. Jij had ook hyves toch? Als je het leuk vindt kunnen we wel vriendjes worden, dan heb je alvast een idee van ons. Als het je niet bevalt kom je gewoon niet :p ;) hihi

Kleintje, fijn dat de arts niet moeilijk deed. Je bent nu tenminste onder toezicht van een echte arts :p ;)
    Ik hoop dat onze cb arts ook niet moeilijk doet. Er is alweer een nieuwe dus ik heb deze nog nooit gezien.
    Ruben was met 7 maand 71,5 en 9100 gram. Iets zwaarder dus ;) Maar die 2 kun je natuurlijk ook niet vergelijken. Leuke foto's op hyves hoor! Echt een heerlijk blij manneke, met van die pretoogjes :)

Zoe, zal eens kijken voor die badjas, vind hem echt leuk!
    Dus Mees ook niet echt een slaper....Ruben gaat meestal ook 2 keer. Eerst sliep hij 's ochtends nog wel 1,5 uur maar sinds de tandjes doorkomen is het vaak maar een halfuurtje. Het lijkt wat beter te gaan nu; hij slaapt nu al langer dan een halfuur :p
    Ik vond het ook wel een beetje moeilijk om geen bv meer te geven, maar was er op dat moment ook wel erg klaar mee. Had ook het idee dat het wat minder werd en dat Ruben het ook wel goed vond. En ik moet er nu ook niet meer aan denken hoor, zo'n grote knul aan de borst ;)

Majo, hoe gaat het nu met je oog? Bah er in snijden lijkt mij ook niks maar als het daar mee overgaat.......En heb je al wat anders gevonden wat wel kan icm de bv?
    Ik had toen erg last van mijn kies maar gaf toen ook nog bv, mocht eigenlijk alleen pcm. Toen een wortelkanaalbehandeling gehad en gelukkig daar geen napijn van gehad, want ik vond het niet fijn om teveel te slikken.

Enise, we snappen het wel dat je hier niet zo vaak schrijft hoor. Is helemaal niet erg :) Doe maar lekker rustig aan!

Esser, hoe was het bij het cb?

Even een vraagje aan de lady's die al een andere autostoel hebben: Welke hebben jullie en bevalt die goed? Ruben is nu bijna uit de maxicosi gegroeid en we zijn nu dus aan het rondkijken voor een ander. We gaan wel even 'passen' in een winkel met Ruben maar we zagen de Romer King Plus voor €175 en dat is volgens mij ook wel een goede toch?

En...ik heb gister het behandelschema gekregen van het zkh!!! Op 5 febr. gaat de eerste spuit Lucrin er weer in :D In januari weer beginnen met de pil, en gelukkig hoef ik hem nu niet zo lang te slikken als de vorige keer. Ik ben gister net ongesteld geworden dus dan half januari verwacht ik hem weer. Ik moet hem slikken tot 8 feb. Ik heb er gewoon weer zin in! Al mocht het van mij allemaal wel iets eerder beginnen nog hoor ;) Ik heb ook al zitten rekenen ;) en als het de eerste keer raak is (gaan we natuurlijk niet vanuit) dan wordt het misschien wel een kerstkindje :) Maar zover zijn we nog lang nog niet.....;)

Wat een kou he? Gister was echt niet normaal! Was gister even met de hond uit maar de wind deed gewoon zeer in mijn gezicht! Vriendlief was gister ook weer vroeg thuis, hij werkt in de wegenbouw en werkt dus altijd in de buitenlucht. Dat was gister dus niet uit te houden. Vandaag heeft hij vrij, al waait het nu gelukkig niet zo hard meer.

12. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Suus al thuis? Lekker aan de slee straks;)
    Was gesellug:D

Hier een paar foto's van de dames!!!

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    2e:D

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    3e:p

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    4e:D

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    laatste........

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, leuke foto's!!! Heb je ze ook in het groot voor me? (je snapt me vast wel) Ligt Emma lekker te slapen? Sophie viel, zoals verwacht, in de auto in slaap en die hebben we thuis maar meteen overgeheveld in dr bedje. Als ze wakker wordt, gaan we sleeen. Manneke heeft m al in de hal gezet; klaar voor gebruik :D
    Was zeker gezellig! Volg kr weer samen spelen :)

Jewel, geen sneeuw bij jullie?? Hier ligt echt een dik pak! Helemaal leuk! Tenminste, heb wel koude voeten :(
    Romer King Plus is idd een goede stoel hoor! Wij hebben zelf de Romer Duo Plus. Had zelf het idee dat de kleintjes bij de King Plus minder goed naar buiten kunnen kijken. Ook vind ik het erg handig dat de Duo Plus zowel met als zonder isofix kan (kan King Plus miss ook wel???). Wij gaan nu een 2e stoel kopen voor in mn mannetje's auto... Word ook weer een Duo Plus. :D
    En nu al een schema gekregen voor in jan/feb? Nou, die heb je dus alvast in de pocket ;) Heb je je med's soms ook al? :p Nou, aftellen is begonnen zeg! Ben wel benieuwd wie de 1e wordt met een 2e MMM-kindje op komst(reken ff de natuurlijk verwekte wondertjes niet mee) :D

Nou manlief ligt op de bank, denk dat ik maar ff bij hem ga liggen. ;):D

Laterrrrrrrrrrrrr, Suus

18. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie en Suus, Wat een schatten die meiden van jullie. Ik heb nu al zo veel zin in 5 februari!

Heb geen zin meer om te werken......... beetje gaar.....

19. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zo, CB was weer helemaal prima! Zonder op- en/of aanmerkingen de APK doorgekomen. ;) Joep weegt nu 9795 gr. en is 75,5 cm. Zit nu echt tegen de 10 kilo aan zeg! Poeh.............. merk ik ook wel met het dragen van Joep. Ook heeft Joep zijn prikjes weer gekregen. Blijf dat zo zielig vinden voor 'm...... Daarna lekker in de sneeuw geweest. Joep keek z'n ogen uit. Er ligt hier dan ook een flink pak! Morgen denk ik op de slee bij mijn ouders!

Vanmiddag is vriendinnetje op de thee geweest. Had d'r 6 weken niet gezien! Was samen met d'r vriend (en beeb in buik! 20 weken nu) een rondreis gaan maken door australie. Hebben het samen super gehad.
    Wij samen weer blij dat we bij konden kneuteren met een kop thee. :D

Suus en lelie, helemaal hip en leuk die foto's van jullie 2 meiden!
    Geweldig!

Lelie, wij hebben de Koelstra simba hier voor erbij gekocht. Erg fijne buggy!

Suus, nou.................de auto had de beslissing al voor mij gemaakt, hahaha. Accu plat door de vrieskou! :x Het een en ander meteen moeten regelen dus daar ging mijn bezoek aan het pleeggezin. Afspraak is nu verplaatst, en hebben we het hoognodige alvast telefonisch besproken.

Kleintje, vandaag nog maar effies werken toch? En morgen ook? Of dan vrij?

Jewel, oehhhh........................spannend! Het behandelschema mooi binnen! Nu wordt het allemaal zoooo echt en spannend weer he?

Sooner, hoe is 't? Had je nog data kunnen prikken? ;)

Mannetje is net al lekker vroeg thuis gekomen. Had maandag bijna 3 uur in de file gestaan door de sneeuw, dus vandaag was hij al mooi eerder vertrokken vanuit het werk. (Werkt nl in voorburg.) Joep lig nog te pitten, al vanaf 14.00u., dus deze mama springt even lekker onder de douche! Vanavond ga ik met mijn zusje naar de bios; Harry Potter. Heb d'r zin in!!

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Esser: Zwaai Zwaai....hoe was het op het cb?

@Suus: Jij hebt vást geen meelezers hier op ZP :D. Je mannetje dit keer 'met rust gelaten op de bank' ;). Was het sleeën leuk?

@Sinja: Mooie liedjes heb je uitgezocht voor de doop van Fay :). En wat betreft klussen....hier PAS 2 wkn geleden voor eerst weer geprobeerd :). (arme Majoman....) Durfde het voor die tijd echt niet aan door mijn bekken, maar helaas was deze keer ook totaal geen succes :(. Bekken deed érg pijn. Binnenkort maar weer eens proberen....en anders toch maar even met m'n fysio bepreken :);). Ze vroeg er al naar tijdje terug....maar ja....durfde toen nog niet...

@Lelie: Dus de buggy is gelukt? Waar gaat de vliegreis heen? Héééérlijk zeg!! Ik wil óók!! Dat heb ik écht gemist dit jaar....lekker op vakantie. Kl*te bekken ook :x. Nou ja....hopelijk aankomende zomer weer :).

@Jewel: Geen sneeuw bij jullie in het hoge noorden? Hier wel :). Vind het wel leuk, maar op de weg was het 'bagger'. Niet naar m'n werk gereden, maar gegleden ;). Om 6.30 in de auto al en was nog te laat! Dus...5 febr. de eerste spuit er weer in. Durf je het zelf (nog) aan? Zo niet....bij de meeting zijn er genoeg die ervering hebben ;). Spannend weer hoor! Op naar een kerstkindje :D. En je mand in de wegenbouw? Brrrrrrrrrrrrrrrrrr zeg!! Respect! En vandaag dus lekker vrij! Goed zo!

@Sophie en Emma: Leuke foto's van jullie zeg :). En allebei al drinken met een rietje!!

@Oog hier: Knapt gelukkig langzaam wat op. Had apotheek gisterochtend nog even gebeld om te overleggen en ze hebben in het grote boek: Borstvoeding en medicijnen gekregen en bij de weinige druppels die ik gebruik mag het nu Maud al ouder is wel samen. Als ze een paar weken oud was had het niet gemogen. Nou ja....zodar het beter is, stop ik er direct weer mee! Jeuk en pijn is gelukkig weg hoewel het er nog niet uit ziet!

@Hier: Gisteren bij Sinterklaas op kdv geweest. Was zóóó leuk!! Bij Sint op schoot, zat ze mee te kijken in het grote boek! Begonnen de andere ouders ineens een liedje te zingen. Schiet ze van hééél serieus ineens in een grote lach, rechtop in zit en armen gespreid. Alsof ze dacht dat iedereen voor háár zong :D. Zóóó ongelooflijk schattig *smelt* :). Helaas filmcamera niet mee, alleen fototoestel. Alleen de foto met lach is dus net mislukt....was een knopje verschoven in de tas :(. Nou ja....verder ook wel leuke foto's.

Oh.....en nog even over vandaag hoor!! (wordt wel een beetje lang....solly :)).

Vandaag alweer een half jaar oud! HOERA!! Een half gebakje voor Papa en Mama :D. Tjee zeg! Wat is dat ongelóóflijk snel gegaan zeg! Zo ben je net bevallen en zo ben je een half jaar verder. Straks als papa thuis is haar eerste fruithapje :). Ben benieuwd :D. Vandaag op het werk moest ik op de kraamafdeling zijn om een collega daar te helpen. Lagen er 3 kraamvrouwen, 2 gisteren bevallen en 1 vanmorgen bevallen. Wát een ongelooflijk kleine babietjes zeg! Dacht dat ik me alles aardig goed kon herinneren, dat ik het in me 'opgezogen' had allemaal.....nou.....ik kon me toen ik die kindjes zag niet voorstellen dat Maud ook zó klein was geweest :D. En nu was er zelfs één bij van 4 weken te vroeg die al 3650 gram woog! Was dus zelfs 700 gram zwaarder dan Maud bij de geboorte. AAAAAAHHHHHHHHH.....ik wil ÓÓK WÉÉR!!! (Voor die tijd ook wel, maar nu helemaal!! Nou ja...toch nog maar ffies wachten....9 mnd zwanger, 9 mnd ontzwangeren ;) en ik wil de bv eigenlijk nog wel even een tijd door doen :) én m'n bekken moet eerst volledig hersteld zijn, nou......dat duurt al met al dus nog wel even :D.

Fijne dag allemaal!!! 'k Ga hier maar weer eens snel verder met sinterklaasgedichten en een surprise....

Lfs Majo

Deel Deze Pagina