Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    FF foto van Sophie op de slee :D

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nog eentje :)

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    En de laatste ;)

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Geweldige foto's Suus! Hier begint het nu te sneeuwen, dus misschien straks ook wel zo'n pak als bij jullie :)

En wat een leuke foto's ook van Emma en Sophie! Heerlijke koppies zeg! Ruben heeft dezelfde rietjesbeker, hij snapt nu eindelijk hoe hij werkt ;)

Nou het eten staat op tafel; spruitjes en aardappelen, en een stukje vlees natuurlijk :) Hmmm lekkker!!

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He suus, was het bij jullie achter in de tuin of op straat????
    Ik ga morgen! Jeahhhh:D
    Ohja, ik zal de foto's wel naar je toe mailen!

Doei doei

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Op straat, of nou ja, in het park bij ons achter :D

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh ja Lelie, mn tel is vanavond ECHT overleden......... :( Kon niet eens meer mn contacten overhevelen naar mn SIM dus heb ze moeten opschrijven toen ik ze nog ff op mn pc-scherm had staan. En nu dus weer opnieuw invoeren etc............. Pfffffffffff!

8. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Goodmorning...

Suus en Lelie, wat een prachtige dametjes zeg. Zien er echt de schattig uit! En wat leuk dat jullie elkaar af en toe opzoeken, gezellig...
    Suus wat een lekker sneeuwvrouwtje, kan ze zich ook moeilijk bewegen als ze in haar winterpak is?
    Ik kom trouwens niet uit Amsterdam hoor...Woon dichtbij Leiden...

Jewel, wij gaan echt ongeveer tegelijk beginnen. Ik verwacht dit weekend mijn ongi. Dus dat wordt dan ook begin februari de 1e spuit erin, spannend weer.. maandag belt de arts, dan zullen we in december alle bloedpriktoestanden afspreken, prikles enz. Bij Mees wist iedereen dat we "bezig" waren en nu willen we het stilhouden, lijkt me ook een keer mooi om met een verrassing te komen. Ben benieuwd of het stilhouden lukt.Hoe snel wat het bij de 1e raak bij jullie?

Verder ben ik alles dus kwijt, was vanmorgen om 11 uur begonnen met typen, maar Mees besliste anders... Nu ligt hij weer lekker, hoop dat hij even een goede slaap doet, hij is een beetje mopperig vandaag.
    Heb ook veel zin om jullie te zien de 5e, ben erg nieuwsgierig van aard;).

Allemaal fijne Sint, heerlijk hè dat wij nou ook officieel mee mogen doen!!!

XX

9. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zo hier is het redelijk uitgestorven vandaag. Pffffff, hier een pittig avondje. Maurits heeft weer veel jeuk en krampjes en daardoor jammerd hij de hele tijd in bed. En omdat zijn kamertje naast de woonkamer is hoor ik alles. Moe van de week werken en zou toch fijn zijn aks ons mannetje eens gaat slapen.

Hebben jullie kindjes daar ook nomg last van, 's nachts wakker worden en niet tot rust kunnen komen?

Nou dat was mijn "gezellige" zeur bijdrage van vanavond. Ga Maurits zijn speentje maar eens geven en hopen dat hij verder gaat slapen.

10. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie en Suus: leuke foto's!!!

Jewel: wij hebben ook de koelstra Simba, echt superfijne buggy en gaat ook goed op de fiets.
    Wij hebben trouwens ook de Romer King Plus (2 stuks, voor beide auto's), bevalt ons heel goed.
    Fijn dat je het schema alweer hebt gekregen, kun je nu eieieindelijk gaan aftellen!!

Esser: hoe was Harry Potter?

Zoe: oh, jullie beginnen ook al bijna weer, spannend!!

Kleintje: en, is ie in slaap gevallen?

Ben nu nog ff aan het werk (tot 23:00 uur) en dan lekker weekend!!! Morgen al het huis een beetje in kerstsfeer maken (tja, beetje vroeg, maar volgend weekend zijn wij een weekendje weg, dus dan wordt het niet en anders is het alweer zo laat) en 's avonds nog verjaardagsvisite en zondag lekker met zn drietjes Sinterklaas vieren, heb er echt zin in!

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hey Suus, wat voor soort slee hebben jullie trouwens. Lijkt me nl een ontzettend handige :)

12. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    chronisch gebrek aan tijd, maar ik leef nog hoor.
    Heb nog niets gelezen, hoop dat iedereen o.k. is.
    Had deze week 6 verjaardagen, waaronder mijn mam en 2e mam en mijn lief. Over anderhalve week is Krisje jarig. Joepie.
    Tot snel

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ook van mij alleen even een grote zwaai! ;)
    Mega druk, maar wel erg gezellig weekend!
    Kan hopelijk nog een rustpunt vinden dit weekend om ff te beppen hier. Jullie ook allemaal een goed weekend meiden!

Liefs Es

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, heb m van sleetjes.nl Het is een KEW-slee en daar zijn heeeeeeeeeeeeeeeeel veel varianten van. Wij hebben, volgens mij, de Comfort Slee de Luxe, zoiets. Heeft een zitje (met gordel) en we hebben apart een voetenzak erbij gekocht: ideaal!

Net ook hond uitgelaten met Sophie in de slee, terwijl het sneeuwde. :D Manlief heeft weer ns dienst (gezellig :() dus moet alles vandaag in mn uppie doen. Mn buren gaan as vrijdag verhuizen dus vandaag geven ze nog een soort afscheidsborrel. Vanaf 5 uur is dat...heb eigenlijk geen zin maar ga miss half uurtje ofzo. Net dus ff naar de Bijenkorf gegaan om bonbons te kopen.

Ik ga Sophie haar broodje maar even geven!

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh ja, ben trouwens aan het proberen om Sophie van het duimen af te brengen. Heb van die leukoplast tapes om haar 2 duimen geplakt. Ze vindt het nu een stuk minder leuk :) Wel goed opletten dat ze die dingen er niet af pulkt en op gaat eten natuurlijk dus het is nu wel mooi om te doen, in het weekend zo. Werkt iig vooralsnog als een tierelier! :D

16. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Susan, Ik wist niet dat je bij zo'n jonge kindjes het duimen al kan gaan afleren.......

Hier zitten we in een dikke sneeuwbui. We waren van plan om naar mijn moeder te gaan. Maar mama belde en zei dat we toch maar even op de radar moesten kijken. En nu sneeuwt het dus. We willen het risico niet lopen dat er vanavond geen bussen rijden en we niet naar huis kunnen.
    Verder is het hele huis al opgeruimd dus zit hier nu werkeloos op de bank. Maurits ligt in bed.... Dus een ideaal moment om weer eens achter de naaimachine te kruipen. Lijkt echt eeeeuwen geleden dat ik zo echt iets voor mezelf kon gaan doen.

OMG.... Nu sneeuwt het echt MEGA MEGA MEGA erg. Net of iemand met zo'n zeefje poedersuiker aan het strooien is...... Wat ben ik blij dat we binnen zitten.....

Spreek jullie later (heb nu niet veel te doen he omdat we onverwacht de hele dag thuis zitten)

17. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Suus, sneeuwt het bij jullie ook zo erg? Hier nu wel, ligt alweer een dik pak sneeuw! Vanmorgen gelukkig net voor de sneeuw nog de laatste sintcadeau's gekocht.
    Hihi dus Sophie vindt de pleisters niet zo lekker :D Hopelijk werkt deze methode wel.

Nightelf, dus de autostoel bevalt goed! We gaan nog even 'passen' in de winkel maar denk wel dat dat hem wordt.
    Dus jullie ook de Koelstra :) Ik heb een fietsendrager op sinterklaas gevraagd dus ben benieuwd morgen. Anders koop ik zelf een want het lijkt mij ook superhandig.
    Veel plezier morgen met sinterklaasvieren!

Zoe, grappig dat we bijna tegelijk beginnen. Ik moet nog even bellen voor een prikinstructie. Even een opfriscursus :)
    Wij houden het deze keer ook stil. Lijkt mij nu (als het lukt) ook erg leuk om iedereen te verrassen. En het zal ook wat minder stress zijn voor mijn moeder ;)
    Wel heb ik het mijn s-zus verteld. Dan kan Ruben daar heen als ik een fm oid heb. En kan ik toch ergens mijn verhaal kwijt ;)

Kleintje, dat is hier elke avond het geval helaas :( Nu de laatste dagen merk ik dat Ruben weer buikpijn heeft en veel windjes laat. Dus ik ga echt aandringen of we andere melk mogen proberen.
    Hopelijk knapt het bij Maurits snel weer wat op. De jeuk en krampjes houden ze echt uit hun slaap.

Majo, hihi ik denk dat het wel lukt om mij zelf weer te prikken. Maar idd anders neem ik het wel mee naar de meeting en kan 1 van jullie het doen :D :D
    En Maud alweer een halfjaar! Gaat echt snel zeg! En wat leuk moment zeg bij Sint op schoot! Zulke momenten zijn altjid lastig om goed op de foto te krijgen.
    Dus ook weer de kriebels voor een 2e :) Ik kijk nu ook zo anders naar een pasgeboren baby aan. Vooral omdat je nu zelf ook weet wat het is. Zoiets moois!

Esser, een heel fijn weekend meid! Gaan jullie ook sinterklaas vieren?

Sooner, megadruk idd zeg! En nu dit weekend ook nog sinterklaas.....en dan ook nog de verjaardag van Kris! Maar wel leuk allemaal!!! :)

Morgen vieren wij sinterklaas, en heb er zo'n zin in! Hahaha gek dat het nu zo veel anders is met een kleintje erbij. Terwijl die er nog helemaal niks van snapt.
    Mijn vriend en ik hebben dit jaar ook wat voor elkaar gekocht. Mochten helemaal zelf bedenken wat. Ik heb een foto van hem en Ruben op canvas laten drukken. Hij heeft vanmorgen wat gehaald, was er niet bij maar zag wel de verpakking...en ik ben nu zo benieuwd wat het is!! Hij deed heel geheimzinnig en ik heb geen idee wat het kan wezen. Dus het wordt morgen extra spannend :D

Ruben z'n voortanden komen nu ook door. Ben toch wel benieuwd hoe dat staat straks. Moest eerst ook een beetje wennen toen de ondertanden doorwaren :) Zo'n ander koppie krijgen ze ervan. Het worden al echte dreumesjes....

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hier sneeuwt het inmiddels niet meer maar er ligt nog wel heel veel dus strax maar weer sleeend de hond uitlaten :D
    Zag op sneeuwradar een mega grote oranje vlek richting het oosten trekken dus het gaat gewoon heel NL over. Hebben jullie ook allemaal al een slee??

@Sinterklaas vieren: wij doen er echt NOOOOOIT aan. Ben zelf ook totaal geen Sinterklaas vierder. Doen meer aan Kerst bijv... Sophie krijgt morgen wel een cadeautje natuurlijk en de opa's en oma's hebben met Sinterklaas weer een mooi excuus om cadeaus te kopen ;) Van mijn ouders heeft ze al gehad en van manlief's moeder heeft ze elke zaterdag een cadeautje gekregen (behalve vorige week waren het allemaal stomme dingen). Morgen (het cadeautje van vandaag) krijgt ze de laatste dus ben benieuwd wat dat is.........

Kleintje, groot gelijk dat jullie thuis zijn gebleven!! Was nou niet echt weer om op stap te gaan. Hoe gaat het naaien? ;)

@duimen afleren: Sophie duimt niet maar trekt wel met haar tandjes de tapejes eraf :( Desondanks werkt het nog steeds goed, moet het er gewoon vaak opdoen :D Weet ook niet of het nu al verstandig is om af te leren maar je kan er niet 'vroeg' genoeg mee beginnen. Denk juist dat het lastiger wordt als je langer wacht en ik weet natuurlijk ALLES over de gevolgen van (langdurig) duimen..............
    Ga ook ff internet afstruinen of er nog meer tips staan over het duimen afleren. Vies spul op de nagels werkt iig niet aangezien ze daarvan moet kotsen...

19. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, Misschien kan Ruben ook wel naar nutramigen. Bevalt tot nu toe erg goed. Net zag Maurits er echt super uit. Zijn wangen waren voor het eerst sinds tijden eens niet rood en kapot. Nog twee weekejs en we gaan naar de kinderarts. Hopelijk kan die nog meer voor ons doen! En spannend dat jullie het stil houden deze keer. Dat gaan wij ook doen. Maar we hebben eerst de 4 cryo's nog. Ik denk als we naar een verse poging gaan dat we het wel vertellen. Zeker omdat mijn schoonouders en mijn moeder hier een hele dag in de twee weken in huis zijn. Kan dan moeilijk iets verborgen houden in de koelkast. Of als ik de punctie op een donderdag heb.......... Dus vandaar.

Suus, Heerlijk genaaid! Moest nog een spijkerbroek korter maken. En het resultaat is super geworden!!! Je ziet er niks van!!! Is altijd lastig bij spijkerbroeken, moet je dat randje weer terugvouwen en dan vastmaken. Dan zit dat versleten randje nog steeds onder aan de broek..... naja..... En het echte naai werk gaat vanavond plaats vinden :p:p Mijn ei zit er weer aan te komen, ghihihi. Zei al tegen vriendlief dat we maar een fles rose moeten open trekken voor de sfeer. Want na een roseetje is het bij mij succes verzekerd, ghihi. Maar verder geen details want ikmoet jullie de 5e februari nog wel onder ogen durven te komen.

NOu ik ga ff verder surfen....... Want Mauritius lig lekker te slapen!

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sooner en Esser, Snap het volledig dat jullie het druk hebben!

Nightelf, Majo, Lelie, Zoe, Sinja, ZWAAII!!!

Deel Deze Pagina