Iedereen een hele fijn sinterklaas Amber heeft gisteren al wat van mn schoonouders gehad en straks viere we het metzn drietjes. Doeiiiiiiiiiiii!
Hoi meiden, beetje bijgekomen van al het sinterklaas-gebeuren? Wij hebben het alleen maar zaterdag gevierd bij mijn schoonouders. De kids zijn schandalig verwend...niet normaal gewoon! De pieten brachten 3 zakken vol met cadeaus en nog aantal losse (grote) pakjes!! Absurd Op een gegeven moment weet je niet meer wie van wie is haha... Zal de foto's nog plaatsten op Hyves en facebook! Nightelf, dus Amber heeft 2x sinterklaas gevierd!!! Wat een verwennerij! Wat heeft ze allemaal gekregen? Ze dacht zeker dat ze weer jarig zou zijn ghihi kleintje, gelukt met het naai-dinges? Ehhhh...ja spijkerbroeken zijn lastig...daar heb ik gelukkig mijn mams voor!!! Ik weet niet eens hoe zo'n ding werkt (heeft het wel aantal keren laten zien hoe zoiets werkt) Het enige wat ik kan zijn knopen vastmaken ofzo...of iets dichtmaken. Hier weten ze ook niet dat we weer voor een 2e gaan! Alleen mijn familie. Maar vrienden enzo echt niet! Eerst maar eens kijken hoe het gaat lopen...Nog 10 dagen en dan mag ik beginnen met Duphaston!!! Joehoe Suus, tot morgen Geen idee of vriendje meekomt....was eigenlijk wel handig dat hij ondertussen op Emma kon passen.. Ik zou vanochtend gaan peuterzwemmen maar had uiteindelijk geen zin zin meer....ik zag het totaal niet zitten om door die vieze drap te moeten fietsen. Volgende keer beter!!! Acht we vermaken ons wel hoor....Emma heeft zoveel speelgoed gekregen...we komen de dag wel door!!! Ik ga maar weer ns koffie zetten... Liefs voor jullie allemaal!!!
Lelie, wees blij dat je niet bent geweest want het is GLAD!!! Zo, ik gleed toch een paar keer over die weg joh! Helpt ook niet dat ik achterwielaandrijving heb Emma dus flink verwend, ach ja, zo hoort t toch ook? Nightelf, jullie dus veel aan Sinterklaas gedaan dit weekend, gezellig! Hier niet zoveel aan gedaan. 1 cadeautje voor Sophie gekocht (Hello Kitty treinstel) en zondag gegeven aan dr. Zaterdag was ik alleen met r dus toen ons met zn 2tjes vermaakt. 's Avonds nog wel weer onenigheid met manlief over de tel. Wil nou toch echt dat ie van die diensten af gaat want het wordt, helemaal met een 2e, gewoon veel te zwaar dan voor me. Kijk, als ik nou 24/7 voor de kids kan zorgen, is het prima, maar ik heb daarnaast nog mn eigen praktijk. Kreeg als antwoord dat ie niet zomaar alles wil opgeven. Schoot natuurlijk ff in mn verkeerde keelgat want onze kid(s) zijn niet 'zomaar'........... Zondag verder wel prima dagje met m gehad hoor en vannacht ff goedmaaksex gehad Hoort er allemaal bij Ik ga maar ns verder werken hier! Laatste patient belde ziek af maar op de email stond een pijnklacht die morgenochtend of vrijdag wil komen maar die moet vanmiddag maar komen hoor! Heb morgenochtend en vrijdag geen tijd. Tot ltrs!!!!!!!!
Lelie, Ik had het nog nooit gedaan. Ben al sinds ik een jaar of 10 ben actief achter de naaimachine. Maar moet niet te ingewikkeld worden. Wat de mmm betreft. Hier weten onze vrienden (op een paar na) niet eens dat Maurits via ICSI verwekt is. Dat weet alleen de familie. Ik was toen nog aan het studeren en ze zouden het toch niet begrijpen. Niemand stond er ook bij stil dat wij daar al mee bezig waren.
Hallo allemaal, Hier ook Sinterklaas overleeft. Was heel gezellig, Mees en zijn neefjes (mijn zusje heeft ook 2 zoontjes) zijn echt gruwelijk verwend, beschamend gewoon. Vooral de kleintjes die snappen er geen zak van en vonden de dozen en het papier nog leuker dan wat erin zat...Maar het hoort er gewoon bij. Verder een erg druk weekend gehad, vandaag en morgen werken ipv morgen en donderdag. Ben zo blij dat ik woensdag eindelijk een dag vrij ben en niets hoeft te doen. Vind het vreselijk dat geren en gevlieg, heb gewoon al een paar dagen niet kunnen koekelen met Mees... Helaas donderdag ook naar het ziekenhuis met Mees. 2 weken geleden had hij een soort puist op zijn hoofdje, en kreeg hij een knobbeltje in zijn nek. Na 2 weken is die puist een soort gemeen uitziende uitslag geworden en die knobbel heeft nu de grote van een knikker. Dus mijn moeder met Mees naar de dokter vandaag. Hij denk een huidinfecties en daardoor een opgezet lymfekliertje. maar hij vond hem er te jong voor dus toch doorgestuurd naar de kinderarts. Mees zelf heeft er volgens mij geen last van, maar ik ben blij dat er even goed naar gekeken wordt. In eerste instantie kon ik pas 6 januari terecht, maar mijn zusje werkt in het ziekenhuis en die heeft geregeld dat we donderdag al kunnen. Wat heerlijk als je connecties hebt!!! Ook heeft vandaag de ferti arts gebeld. We hebben 10 januari een afspraak, voor die tijd moet manlief even zijn gebeuren inleveren en moeten we allebei bloedprikken...daarna nog even prikles en dan gaan we toch echt beginnen. Volgend weekend is ons laatste vrije weekend en daarna hebben we elk weekend wat, incl wintersport. Als we dan thuiskomen gaan we beginnen, het begint toch al een beetje te kriebelen... Heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was van 2 meisjes, het was zo echt, werd badend in het zweet wakker...was erg angstaanjagend, 3 kinderen onder de 2... Nou dat was weer even een lekker ego stukje...moet kunnen een keer... XXX
Zoe, natuuuuuuurlijk moeten de kleintjes verwend worden, zo hoort dat toch gewoon! Volgens mij heb ik dezelfde tekst nu geschreven als bij Lelie Anyways, wat een gedoe met Mees zeg! Hoop dat de kinderarts erachter komt wat hij nou heeft op zn hoofd... en natuurlijk dat het niets ernstigs is. En, jeetje jullie ook al allemaal data om naar uit te kijken! Nou, we zitten strax miss allemaal in dezelfde wachtweken!!! Dat zou wat zijn @hier: Sophie is vanaf vandaag of morgen van de flessen af... Ze kreeg 's ochtends al een bordje pap en alleen nog 's avonds een avondflesje met ook pap, omdat ze dat zo lekker vindt altijd...maar nu vanavond miss maar 20 cc gedronken? Nou, die heeft ze dan ook niet meer nodig vinden we. Vanaf morgen dus geen zuigflessen meer Oh wat wordt ze toch groot!!!! Krijgen jullie kindjes nog flessen? Overdag drinkt Sophie uit een rietjesbeker dus dat vind ik geen zuigfles
Zoé, Maurits had ook opgezette lymfen in zijn nekje. Kwam waarschijnlijk door het eczeem, is toch een ontsteking van de huid. Wel fijn dat je zo snel terrecht kan zeg. Wij moeten nog 2 weken wachten op de kinderarts en we wachten al 2 weken. Spannend dat jullie ook weer gaan beginnen. Wordt leuk bij de meeting, misschien hebben we dan al 1 of meer zwangeren. Suus, jeetje Sophie al van de fles af! Maurits zit nog op 4 flessen. Komt ook omdat we nog niet met brood begonnen zijn vawege alle allergieën. Morgen hebben we de afspraak bij de ferti poli. Ben totaal niet zenuwachtig of zo. Besef het eigenlijk nog helemaal niet dat we voor een tweede gaan. Maar ja morgen Zal het allemaal wel "echt" gaan voelen. Nou hier lekker slapen. Eigenlijk zou mannetje mijn eitje moeten zoeken mar ik heb er geen zin in. Erg hè.
Helloooooooooooo ladies Hoe is 't hier? Hier erg druk, zowel thuis als op het werk. Alleen....... voor mij is het alleen deze en volgende week nog maar werken en dan 2,5 week vakantie! Zooo fijn! Op het werk dus nog eventjes bikkelen met een strak plan met wat ik allemaal 'klaar' wil hebben. Dan tijdens de vakantie alle tijd voor Joep, en manlief natuurlijk. De meeste van jullie dus ook een gezellig Sinterklaas gehad? Hier in ieder geval wel, nog wel beide dagen dit weekend! Ook Joep is mega verwend.......... En dan over 3 weken wordt ie 1 jaar. Nog meer kado's....zucht.........uber schandalig gewoon! Tja, krijg je er van als je kindje in december is geboren. Ik stond trouwens op de sinterklaas middag, met Joep in mijn armen, ineens te brullen toen de Sint bijna aan zou komen. Ineens kwam het zo binnen! Na al die jaren en het hele mmm gebeuren stond ik daar toch met ons eigen, knapste en liefste kindje sinterklaas liedjes te zingen. Nou, werd er wel erg emo van hoor.........! Zoe, jullie ook al concreet data in de agenda, spannend zeg! Wat Suus al schrijft, het wordt weer een heeeeeeeeeeeeeel spannend gebeuren hier met ons meiden joh! Mega kriebels krijg ik er van. Jullie ook? Suus, jee die Sophie zeg......geen flessen meer. Wordt zo meer een meer een 'grote' meid zeg! Druk op de praktijk? Of valt het mee nu in december? Vind dat zelf altijd zo'n vreemde maand met werk, planning etc. Oh, mijn auto had voor mij de beslissing gemaakt over het wel of niet gaan naar het pleeggezin. M'n accu had er de brui aan gegeven. Kan ik dat dus die ochtend gaan regelen, grrrr....... Nu met de pleegzorgwerker het een en ander afgestemd, en het gesprek medio januari ingepland. Lelie, groot gelijk dat je niet bent gaan peuterzwemmen. D'r ligt een hoop drap buiten, bleh.......... En nu zou het woensdag toch weer gaan sneeuwen? Nou, voor vanavond houd ik het even hier bij. Hoofd is al een paar keer erg overvol geweest vandaag. Wordt echt 'n dagje ouder zeg! Hihihi...... Liefs Es
Ach...kleintje, de eitjes van jou krijgen vast wel weer een andere keer een goede douche Goog luck morgen! Suus, Emma krijgt nog steeds 2 papflesjes...geen idee of dat mag...ik moet toch de 15e naar het cb...zal het wel vragen. Ze krijgt nu wel 2 boterhammen p/d. 1 keer na haar papflesje s ochtends en de 2e keer na haar middagdutje. Pap eten van een bord vind ze niet zo....moet het er toch een keertje in krijgen Zoe, wow jullie dus ook voor een tweede. Wordt inderdaad een gesellige boel hier!!!! Waar gaan jullie skiën? Ik ga maar ns badderen en daarna Feuten kijken (is nu aan het opnemen). Doeiiii
Oh Kleintje, jullie morgen jullie afspraak bij de ferti poli, spannend!! Morgen wel ff laten weten hoe 't was gegaan he?
Kleintje, spannend morgen!! Ben benieuwd naar het hoe en wat maar dat kom je ons vast wel vertellen denk ik zo Esser, ja december is toch overal druk op werk? Ik zit iig al helemaal volgepland hoor dus als mensen nog willen dit jaar................hebben ze gewoon GROTE PECH! Jij dus ook zo druk? Vanaf wanneer heb je precies vakantie dan? Lelie, weet niet of ze nog flessen mogen hoor maar Sophie kreeg sowieso al een hele tijd 's ochtends geen fles meer, op een gegeven moment na haar boterham gewoon rietjesbeker gegeven met diksap en water en sinds morgen dus geen papfles na haar avondeten (en toetje) meer. Wat is jouw schema dan eigenlijk?? Hier is het als volgt: - ontbijt: 12 granen pap 20 gr + 200 ml halfvolle melk - 10.30 uur: fruit (gepureerd want stukjes moet ze niet ) (slapen) - lunch: 2 bruine boterhammen met diksap als drinken - tussendoor: over het algemeen krijgt ze eigenlijk geen koekjes tussendoor! Geen idee of dat oke is maar af en toe 1 dreumeskoekje van Nijntje - (slapen) - avondeten: we pureren 50 gr rijst/aardappels, 70 gr groenten, 50 gr vlees/vis/kip met als toetje 100 gr yoghurt van Olvarit (smaak perzik, banaan of aardbei) Ook avondeten wil ze geen stukjes Hoop dat ze dat binnenkort toch gaat doen hoor...................
Suus, ja dus, de december maand is een overvolle en drukke maand! Praktijk dus op volle toeren. Woensdag de 15e is mijn laatste werkdag voor dit jaar. Heerlijk............. Wij duiken ons bedje hier in. Toedels!
bad loopt lekker vol...dus weer even tijd voor zp Suus, mijn schema ziet er als volgt uit: s ochtends 200 ml dreumes groeimelk met 3 schepjes granenpap/pruimen buikjespap daarna 1 bruine boterham. vaak wil ze nog fruit...ik gaf haar vandaag een halve mandarijn. slapen 1 boterham. fruit en een koekje: rijstwafel, nijntje koekje, lange vinger, cracker. Avond happie, eet met ons mee en anders uit een potje. na badderen papflesje 200 ml met slapen gaan. Soooo dat moet wel voldoende zijn geloof ik Ohja, ik kom alleen met Emma. Hopelijk blijft ze zoet morgen...
Zo Lelie, Emma eet wel veel fruit he! Is ze dol op toch? Alleen maar goed voor dr Hoe heb je dat toch voor elkaar gekregen met die stukjes??? Sophie duwt alle stukjes uit dr mondje Esser, oh lekker 15 december laatste werkdag! Hier 22 december laatste werkdag en dan 10 januari weer de eerste. Moet natuurlijk verplicht 2 wkn vrij vanwege polsoperatie 24 dec. Klinkt trouwens wel als een lange vakantie: 23 dec - 10 jan.......... Kijk er ook al echt naar uit want ik ben er ook zeker aan toe! Vandaag 3 pijnklachten gehad!!!! Wat doen al die mensen toch.............ik heb nooit kiespijn!!
1 mandarijn partje door 3en delen...(ze had vandaag 2 hele mandarijnen op) Banaan vind ze nu minder worden...terwijl dat vroeger haar favoriet was Ohja, ze eet ook eens danoontje na het avondeten.
Ja maar wat toen ik bij Sooner thuis zag, toen Emma gewoon een banaan afhapte......dat zie ik Sophie niet doen hoor! Hoe heb je DAT gedaan dan? Als ik haar iets in dr hand geef, stopt ze het wel in dr mond maar duwt het er vervolgens ook weer uit met dr tong *zucht*