Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Dames, ik zie een uitdaging!!! Zie net in Hart van Nederland een item over een oma, vader en kleinkind allemaal jarig op dezelfde dag. Ik wil ook in Hart van Nederland dus kindje 2 moet geboren worden op 6 nov 2011 ;):D

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, heerlijk hè aftellen naar de vakantie. Die van mij begint 25 dec tot 10 Jan. Maar misschien neem ik de vrijdag voor kerst ook nog vrij. Weet niet wanneer ik anders kerst inkopen moet doen.

Lelie en suis. Wat een snoepkonten die meiden van jullie. Maurits eet ook nog helemaal geen stukjes. Zo erg os dat volgensij niet. Sophie eet toch brood voor de kaakspier ontwikkeling.

Hier ligt mautje lekker te slapen. Hij viel al in slaap voor zijn fruit. Blijkbaar erg moe. Maar dat was ook logisch want hij kan sinds vandaag vooruit tijgeren!
    Nou ik ga ff onder de douche en dan de was opruimen. Vanmiddag om 15:00 in het ziekenhuis zijn.

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Applaus voor Maurits!!!!! Hij kan tijgeren GRRRRRR:D
    Goed hoor...daar worden ze zekers moe van!
    Succes vanmiddag!!!!

Suus, thanx voor je reactie! Mooie foto he van Emma;)
    We waren een beetje aan het experimenteren met andere kleuren enzo. Vind dit persoonlijk heel erg mooi.
    Het is glad! Ik moet echt uitkijken want bij ons strooien ze niet...rij maar voorzichtig...je ziet me wel aankomen hoor suus:D Brrr vind het doodeng!!

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, wat goed van Maurits! Kruipen zal dan ook wel over een paar weekjes komen denk ik zo, en dan moet je echt alles in de gaten houden! ;)

Ja Lelie, rustig aan, hoewel ik het gisterochtend gladder vond hoor!

Ik ga maar ns beginnen met de 1e patient. Alleen nog geen deur gehoord dus of ie er is...??? Schijnt overal file te staan............. :(

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ben dus niet altijd doof, hij is er idd (nog) niet. Over 15 min komt al de volgende dus hij moet echt opschieten want anders heeft hij dikke vette pech!

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh ja vannacht werd Sophie zelfs 2x huilend wakker!! En wat er nou was...??? Miss nachtmerrie ofzo? Dus we hadden haar in ons bed gehaald en weer teruggelegd toen ze rustig was maar toen werd ze dus weer huilend wakker (dat was de 2e keer)! Weer in bed genomen, ging ze op een gegeven moment rechtop zitten en met de touwtjes van haar pyjama spelen.......en dat om 03.00 uur!! Heb haar toen maar snel weer in bed gelegd en toen heeft ze doorgeslapen. Pfffffffff, gelukkig maar, maar ja, ben nu wel een beetje moe dus, maar wel fit voor jou Lelie! Je draadje is nog niet binnen dus hoop dat ie strax nog binnenkomt... Hoop niet dat die lummels bij de tandtechnieker een fout hebben gemaakt en het niet op tijd afleveren!

Ns ff kijken of ie er nu wel is maar denk t niet. Snap ook niet dat ie dan niet even belt ofzo................

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh dat zou wat zijn...als mijn draadje er niet is:$
    Meestal vraag je werk toch een dag van te voren terug...ik moest dat iig altijd invullen haha

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, wat een gedoe op je werk. Lijkt mij helemaal niks de hele tijd op die mensen te moeten wachten. En wat sneu dat Sophie de hele tijd wakker werd. Wij nemen Maurits nooit bij ons in bed.mijn nichtje mocht dat altijd eb nu is ze 2 en heeft ze in de garen dat als ze jankt dat ze bij pa en na in bed mag. Echt een drama.

Lelie, doe je voorzichtig?

Maurits slaapt hier weer nadat hij de hele kamer weer door gescheurd is. En volgens mij zijn ze beneden de watermeter aan het plaatsen. zo maar eens kijken.

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ok hij is weer wakker door het lawaai van de loodgieters

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Whow wat is hier weer veel geklets zeg!

Kleintje, Yeah Maurits tijgert!! En wat slaapt hij nog veel zeg overdag! Heerlijk hoor! :) En vanmiddag naar de fertiarts.....gek hè om er heen te gaan nu je al een kindje hebt. Laat ons wel even snel weten hoe en wat hè? ;)
    Oh ja, Ruben slaapt hier nu eigenlijk elke nacht bij ons in bed :) Maar dat komt ook omdat hij nu vaak weer buikpijn heeft en ik vind het momenteel even belangrijker dat hij genoeg slaapt 's nachts want dat hebben die kleintjes wel nodig. Anders slaapt hij misschien maar 8 uurtjes en dat vind ik te weinig. En ik ga ervan uit dat het wel weer goed komt :p ;)

Suus, ik zou mij ook niet zo druk maken om die stukjes, gaat vanzelf wel goed komen. Je kunt het ook niet afdwingen toch? Ruben krijgt al een tijdje alleen 'savonds een fles (180+6). Zonder pap. Pap heeft hij maar 2 keer gehad ofzo. Het was altijd een strijd om hem het te geven (het bleef zo plakken in z'n gehemelte en dat vind hij maar niks) Dus nu krijgt hij 'smorgens een stukje brood en 150+5 melk in z'n tuitbeker.
    Dit is zijn schema nu:
    ontbijt: 1 stukje brood en 150+5 melk (soms nog een mandarijn erbij)
    tussendoor: fruit
    lunch: 2 boterhammen en een tuitbeker met slappe thee (vaak drinkt hij zo'n 100-150cc)
    tussendoor: fruit of soepstengel e.d.
    avondeten: hij eet met ons mee en vaak zijn het 2 aardappelen en 2 flinke lepels groente. Vlees krijgt hij soms. (vind het zo'n gedoe om het apart voor hem klaar te maken :))
    Voor het slapen gaan dan nog een fles van 180+6. En die gaat ook altijd leeg.

Lelie, pap hoeft niet persé hè. Pap is gewoon brood met melk dus dan kun je ook gewoon brood met melk geven;) Ik vind het veel makkelijker. Wij zijn nu binnen een kwartiertje klaar met het ontbijten. Als mijn nichtje hier is (die krijgt nog pap) dan zijn we wel een halfuur of langer bezig. Mandarijn is hier ook favoriet, en druiven...eh eigenlijk alles wel :)

Zoe, gelukkig kon je nu sneller terecht in het zkh. Handig hoor die connecties :) En fijn dat Mees er geen last van heeft, maar mooit dat het toch even goed wordt nagekeken.
    En idd straks allemaal tegelijk op het wachtbankje? :)

Esser, december is altijd druk ja. Maar straks wel lekker 2,5 week vrij! Is je man dan ook vrij?
    Hier geen tranen bij de intocht van sint ;) maar wel even bij stilgestaan toen we met de optocht meeliepen.....en het wordt elk jaar eigenlijk leuker want dan snappen ze het zelf ook ;)
    Dus Joep schandalig verwend, moet ook hè :D

Hier was sinterklaasavond ook geslaagd. We waren met z'n 11en en het was erg gezellig. Ruben ook erg verwend, al snapte hij het nog niet en vond het pakpapier leuker :)

Nou hij wordt nu net wakker dus kom vanmiddag wel weer even buurten.

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: dus Ruben ook al zo lekker verwend met Sinterklaas :) Wat eet Ruben flink zeg, echt goed :$ Heerlijk dat ie 's ochtends maar een kwartiertje over zn ontbijt doet. Ambertje eet sinds kort 1 boterham 's ochtends met melk. Ze wilde eerst alleen maar pap uit de fles drinken (niet uit een bordje, vreemde dame ;))

Zoe: Succes in het ziekenhuis met Mees en ook voor jullie begint het hele circus alweer bijna (hmmm, hier een van de oudste kindjes en wij zijn nog niet weer begonnen.....)

Kleintje: applaus voor Maurits!!!! Lijkt zeker ontzettend leuk hoe ie dat doet? Suucces vanmiddag in het ziekenhuis!

Esser: heerlijk, bijna vakantie (ben stiekem wel een beetje jaloers, hier nl geen vakantie (manlief wel, die heeft 3 weken vakantie en ik moet zelfs 2e kerstdag werken :()

Suus: en, is je patient nog op komen dagen?
    Hier drinkt Amber nog wel melk uit een flesje. Water of thee drinkt ze uit een gewone beker of een tuitbeker (we hebben ook een rietjesbeker, maar dat vindt ze maar niks). Ze krijgt ook nog steeds 3 flessen melk per dag (150 cc). Heel raar, maar haar melk wil ze het liefst uit de fles drinken en ze gaat 's avonds ook echt nog niet slapen zonder haar melk gehad te hebben.

Lelie: ben je veilig naar de tandarts geglibbert of had Suus je draadje nog niet binnen?

Ook hier is het heel erg glibberig en erg mistig, echt niets aan.

Ga ff in huis aan het werk, alvast wat in het voren doen, komend weekend gaan we lekker een weekendje weg, dus dan komt er niets van.

12. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Brrrrr ik ben weer thuis hoor! Niks voor mij dit weer, bah!
    Eerst bij ons in de straat maakte ik toch een glijer...de banden draaiden maar...de auto ging maar links rechts:$ Toen ietsjes minder gas gegeven...toen ging het wel.
    Ik wacht ook totdat vriendje thuiskomt en dan doen we samen de boodschappen..

Suus, Emma heeft nog steeds haar brood niet gegeten!!!! Ik heb haar maar weer stukjes mandarijn gegeven...ook maar een paar:(
    Ze heeft haar dag denk ik niet;) Ze is wel vrolijk...ze speelt nu met haar pop:D
    Werkse vandaag he!!!!Draadje zit perfect!

jewel,

op zich vind ik een papflesje super easy! Ik hoef niks te doen:) Ze is binnen 5 minuten klaar met drinken...naja, ik kijk het nog even aan en anders krijgt ze ook geen pap meer!!!!

Zo die Ruben is een lekker vreetzakje ghihi Goed hoor!!! Heel gezond...zo hoort het ook!

Nou ik ga maar eens iets doen hier...de vloer is vies en stoffig en boven moet ik de was nog doen enz enz enz

Toedeledokie

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh hoi nightelf...zwaai zwaai:D

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Suus: wil Sophie ook geen grof gepureerd fruit eten?
    Bij Amber is het juist andersom, gepureerd eten spuugt ze niet zo hard weer uit. Ze heeft vanochtend gewoon ook een Elstar appel opgeknabbeld (in partjes verdelen en dan lekker erop knabbelen). Wij hebben vanaf het begin het eten op zn Rapley's gegeven, dus het is denk ik ook maar net wat ze gewend zijn.

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kom nog ff spammen met mn meisje. Ze heeft een nieuwe hobby :)

16. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah super schattig nightelf!!! Heerlijke giecheltante hihi

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, hoe was het, hoe was het, hoe was het? Vertel, vertel, vertel!!! ;):D

Nightelf, wat een prachtige meid is het toch! En Rapley, tja, hebben wij niet echt aan gedaan maar we gaven eerst altijd die potjes (lekker makkelijk) en dan werden die stukjes vanzelf wat grover. Nu we alles zelf maken, is het vreemde dus dat, als we bijv niet goed gepureerd hebben en er een klein stukje spercieboon nog in zit, ze dat stukje er dus uitspuugt! En als ze nu af en toe een potje krijgt van 12 mnd, eet ze dat weer wel! Vreemd hoor. Fruit krijgt ze sowieso al MAAAAAAAAAANDEN vers en tja, wel gepureerd anders moet ze het dus niet (ook niet als ze een potje zou krijgen bijv).
    Waar gaan jullie eigenlijk naartoe dit weekend? Gezellig en leuk weer even weg met zn 3tjes! Wanneer gaan jullie voor nr 4 dan??? Nu we het er toch zo over hebben........... ;)

Jewel, wat een lekker vreetzakkie is die Ruben zeg! En hij klinkt echt heeeeeeeeeeeeel makkelijk qua eten :D Zou dat ook wel willen met Sophie *zucht*
    En Ruben dus ook verwend, goedzo! En ja, pakpapier.........kan je zo lekker verscheuren en maakt ook ontzettend leuk geluid dan! :D

Hier dag overleefd. Lelie, vertelde toch over die vrouw die 's middags bijna 2 uur zou komen? Is dus retebang en alles ging volgens het boekje, gelukkig maar, zeker in haar geval, alleen moest zij wel 3x toe tranen wegpinken......... :D
    En Emma, dus nog steeds geen brood gegeten? Tja, raar kunnen die kindjes soms zijn he....... ;) Gelukkig was ze wel in goed humeur :D

Nou, Sophie krijgt vanavond een potje want wij hebben pizza besteld, jammieeeeeee!!! Ze krijgt nu haar toetje van papa en daarna zijn onze pizza's er hopelijk. Heb er zin in!

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haaaaaay daar ben ik weer!!!! Nou de afspraak ging prima. Kreeg weer wat informatie over hoe het allemaal in zijn werk gaat. Moest bloedprikken, afspraak maken voor een echo en vriendlief mag weer een potje inleveren. Begin januari mogen we weer en dan horen we weer meer. Vind het wel vervelend dat ik nog steeds niet weet wanneer we echt gaan beginnen. Maar ik zal maar geduldig zijn.
    Iets minder was dat ik een bekende tegen kwam in de wachtkamer......... wel gewoon hoi gezegd. Ik denk maar zo.....zij zit in dezelfde situatie, als ze iemand verteld dat ze mij daar zag dan geeft ze zelf ook aan dat ze daar was.... Snappen jullie hem nog. Alleen is bij ons de ivf poli in dezefde wachtkamer als de gyn en verloskunde. Dus kan goed zijn dat ze zwanger is...... of bezig met zwanger worden. Nou hier kan ik me nog dagen mee zoet houden om er over te filosoferen...... Maar als ik binnen nu en 12 weken niet hoor dat ze zwanger is dan was ze er voor een vruchtbaarheidsbehandeling.....

PFfff alweer bijna half 8 wat gaan de dagen toch snel. Heb totaal geen zin om morgen te werken :( WIL VAKANTIE!!!!! nog 2,5 week en dan ben ik 2 weken vrij. En dan na de vakantie al weer naar het ziekenhuis........

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kleintje, hahaha je wilt dus zo snel mogelijk weer beginnen!! Ik denk tegelijk met mij...en Zoe en Suus en iedereen :D
    En dan net een bekende tegenkomen......ik snap je redenatie wel :) en het is dus afwachten. Ach ze zal het vast niet aan iemand vertellen en anders hoor je het wel. Ik zou in zo'n geval het tegen niemand zeggen dat ik diegene tegenkwam. Filosofeerse vanavond :D

Suus, ieder kindje is weer anders, zo zie je maar weer. Ruben krijgt dan wel stukjes maar dat gaat ook niet volgens de 'echte' Rapley methode. Als ik het eten in stukken op een bordje voor hem leg, dan gaat alles tegelijk in de mond :D Dus ik geef hem telkens een stukje. 'Mag' ook niet volgens Rapley maar zo werkt het hier veel beter. En Sophie gaat heus wel stukjes eten als ze ouder is. Ze doet het gewoon op haar eigen manier :).

Lelie, oh Emma krijgt dus nog een papfles...hihi dat is idd nog makkelijker en sneller :D Ach het moet soms ook wat te vaak precies zoals de 'regeltjes'. Dan uit een tuitbeker en dan uit een gewone beker....bla bla bla. Lekker doen wat jij én Emma prettig vinden :)

Nightelf, wat een leuke foto! En idd wat een lachebekje zeg. Ze kleurt al aardig goed zo te zien! Ik wou het laatst met mijn nichtje proberen maar die snapte daar nog helemaal niks van. Vervelend dat je moet werken op 2e kerstdag. Met oud en nieuw wel vrij?

Esser, Ruben heeft ook nog een cadeau gekregen wat jij denk ik ook wel leuk vindt ;) (of je hebt het al) Dit dekbed overtrek:Design | Collectie | Serie Hollands Glorie | Dekbedovertrek Ledikant - Hollands Glorie - Prijs: 39,95

Ik heb van mijn vriend trouwens een hotelovernachting incl. ontbijt voor 2 personen gekregen! :) Heerlijk even met z'n 2en eruit. We kunnen kiezen uit 40 hotels dus we moeten nog even bekijken waar we heen gaan. Was wel verrast, dit had ik niet verwacht.

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Suus: hoe smaakte de pizza? Wij gaan trouwens naar Bosrijk, het nieuwe bungalowpark bij de Efteling, heb er onwijs veel zin in.
    Wij gaan ws voor een 2e begin volgend jaar (februari/maart) een afspraak maken om eerst de mirena eruit te halen en dan ook weer met hormonen te beginnen. Eerst was de planning zodra Amber 1 zou zijn, maar merkte aan mezelf dat het hele gedoe toch emotioneel toch wel veel met je doet en was er wat dat betreft eigenlijk nog niet aan toe. Heb ook onwijs veel last van die rommel gehad (enorm geprikkeld, moe, lichtflitsen zien en enorme hoofdpijn, ga dus ook om iets anders vragen, dan maar prikken....)

Jewel: wat een leuk cadeau van je vriend, erg origineel!

Kleintje: dus ook jullie begin volgend jaar weer echt aan de slag, spannend!! Ik heb het trouwens ook gehad dat ik een bekende tegenkwam bij de fertipoli. We keken elkaar ook echt zo aan van, hmm, dat was nou niet niet de bedoeling om hier bekenden tegen te komen. Daarna ben ik haar wel veel vaker daar tegen gekomen, we liepen steeds gelijk op.

Ik heb vanavond en vannacht 2e dienst van mn werk, als mn collega het niet af kan, dan moet ik komen op draven en natuurlijk ging om 18:80 de telefoon, blegh. Gelukkig was ik er om 20:00 al weer. Hopelijk kan ik de rest van mn dienst lekker thuis blijven.

Deel Deze Pagina