Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Meiden!!

Vinden jullie het goed als ik hier dan ook ééééééindelijk :)->:)) mee kom schrijven? Ben láááááng blijven plakken bij VW omdat ik met de meiden die daar nu op punt van bevallen staan ook al langer in eerdere topics schreef. Had al wel een paar keer meegelezen hier, maar er werd zóveel geschreven, kon het met 3 andere topics niet bijhouden. Te weinig tijd daardoor en soms té lang achter de laptop naar mijn eigen zin. Inmiddels wat minder tot niet actief meer in andere topics en daardoor meer tijd om me dan éindelijk hier te melden. Vond het toch wel jammer dat ik hier niet meeschreef maar heb jullie wel geregeld gevolgd :). Had in augustus heel veel vanaf het begin teruggelezen, maar gingen toen op vakantie en daarna crashte m'n laptop. Ben toen 5 wkn off-line geweest. Maar nu......manlief aan het sporten en dochterlief heerlijk aan het slapen...ik dacht....NU of NOOIT :D. (als jullie het nog o.k. vinden natuurlijk). Dacht 'k ga eerst even teruglezen van laatste tijd, maar ja....hier natuurlijk ook een maand weg door de crash :(. Nog wel even een paar laatste blz teruggekeken in deel 1 en zag daar een paar hele leuke, lieve, schattige foto's voorbij komen van Ruben, Dane, Delphine en Alexandra. Wat een prachtkindjes toch allemaal, daar smelt ik dus écht helemaal bij weg :). Fijne avond allemaal.

X Majomama :)

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    JAaaaaaa, Majo!!!! Leuk dat je komt schrijven. Eindelijk weer iemand van mijn garde........ Verder alles goed met jou en de kleine Maud?

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hahaha hee Majo! Ik moet wel om je lachen hoor........... Natuuuuuuuuuuuurlijk ga je hier gewoon lekker mee schrijven! :D

Lelie, gezellig he, met je meisie in bad! Hoe laat begint de party ook alweer zaterdag? Dan weet ik wanneer ik Sophie haar goede humeurtje op moet laten zetten ;) hahahaha

Nightelf, gaan jullie nog iets speciaals doen voor Amber's 1e verjaardag? Is natuurlijk ook al binnenkort!

@hier: mn auto was dus nog niet klaar :( Woensdag pas! Rijd dus nu rond in mn kerel's auto aangezien hij toch reservedienst heeft en dus in de auto rijdt 'van de zaak' ;) Ook zijn we nog naar de dierenarts gegaan maar ons katje had alleen dat scheurtje in zn oortje en het was al mooi aan t genezen. Hoefde dus nix mee te gebeuren! Schrok wel toen de arts zei dat ze een hartruisje bij hem hoorde! :$ Moeten dus in de gaten houden of ie slomer wordt enzo. Nu is ie altijd juist onwijs druk dus het zal wel goed zijn ;)
    Sophie ook nog opgehaald van kdv. Volgens mn man zat ze daar met rode, dikke ogen van moeheid en huilen :( Vanavond nog wel getempt maar geen verhoging. Vond de temp eerder vrij laag (36.3gr :(). Nu ligt ze al een tijdje op 1 oor dus hopelijk blijft dat goed gaan de rest van de nacht. Kan wel wat nachtrust gebruiken nl! Wel gaat manlief morgen met Sophie naar de huisarts. Willen toch eventjes naar haar longetjes laten luisteren. Volgens mn man was ze nl ook benauwd vannacht (en dat zegt ie 's middags pas............ :(). Hoop maar dat er niet iets heel ernstigs met r aan de hand is.
    Oh ja, morgen ook met de orthopeed bellen. Hij had gemaild dat ik m op zn directe lijn mocht bellen zodat we het kunnen inplannen en bespreken.............. :(

Nou ik ga manneke mobiliseren dat hij de hond moet uitlaten, dan ruim ik op en gaan we slapen! Wat is Popstars trouwens slecht vergeleken bij The Voice Of Holland!!

4. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Majo en Maud WELKOM!!!! en bedankt vr het complimentje
    heb je geen mooie fotoos v maud om te spammen :)

Suus, jeetje, jij maakt echt vanalles mee de laatste tijd, niet normaal! hopelijk is sophie snel beter!!!

Hier sorry dat ik jullie allemaal verwaarloos, moet mijn draai nog wat vinden nu ik werk
    xxx

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jaaaaaaa majo, tuurlijk mag je met ons meeschrijven! Hartstikke leuk!
    Hoe gaat het met de kleine Maud?

Suus, wat ben jij toch aan het rennen en vliegen zoeffff zoeffff
    Ik had geschreven tussen 13 uur en 17 uur maar je mag altijd eerder komen hoor (12 uur ofzo) ...dan kan Sophietje na de party lekker naar bed:D

Vandaag lekker fietsen met de bakfiets! Blijft voorlopig nog wel goed weer. Alvast wat boodschapjes doen voor de party en daarna eff langs de buuf.

Ohja, ik heb dan ook eindelijk Emma ingeschreven hier bij ons zwembad! We beginnen as. maandag!!! Joepieeeee:D

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohja, nog iets, heb zondag en gisteren weer licht bruin/roze afscheiding:( waar dat dan vandaan komt????? Mijn onderbuik rommelt wel...wat kan een lichaam toch raar zijn. Ben blij als het 19 oktober is....

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Susan, Wat een ellende weer met die auto. GHihi kan je beter geen auto hebben dan heb je al dat gezeur niet he ;). Hopelijk gaat het weer wat beter met Sophietje. Maar iig goed dat ze geen koorts meer heeft. Blijft sukkelen met die kleintjes en hun kwaaltjes.

Calani, Ik snap jehelemaal hoor werken, de kids en dan nog tijd zien te vinden voor ZP. Verder alles goed? Kan je je draai weer een beetje vinden? En de meiden?

Lelie, Wat leuk een bakfiets. Heb ik ook aan gedacht om een te kopen. Alleen pas die niet bij ons in het schuurtje omdat hij een grote draai moet maken. Enik vind ze ook te duur :p. Ben nog steeds erg blij met onze baby-mee. Zo gaat Maurits elke dag met mij mee op de fiets. We moeten alleen wel eens gaan kijken voor een zitje voorop. Want ik vrees nog een maand of 2 a 3 en dan past hij niet meer in de maxicosi met een dikke jas. En weer afscheiding. Lijkt me echt frustrerend als je niet weet wat je lichaam nu weer wil.

Nou wij gaan straks weer eens naar de huisarts. Zit daar nu onderhand elke dinsdag :S. Heb een heel plan gemaakt. Wil graag hydrocortisonzalf, een andere creme om mee te vetten, een dermasilk anti krabpakje en advies over zijn melk. Of we misschien toch over kunnen gaan op pepti gezien zijn eczeem en mijn voorgeschiedenis (zelf KMA gehad, 2 zussen en 1 broertje met KMA, 2 neefjes met KMA, vader met KMA.......). en misschien toch een ander wasmiddel. We gebruiken nu OMO, ging altijd goed. Maar misschien moet ik toch maar naar Neutral gaan dan. Ghihi misschien moet ik maar gaan promoveren op dit onderwerp :S :s :p
    Verder gaat het hier allemaal zijn gangetje. Ik ben weer bijna beter. Gisteren dus wel gewerkt. Heb mijn baas even goed geport dat we toch echt een meeting moeten hebben over mijn onderzoek. Zat hij allemaal moeilijk te doen. Maar heb het nu zo geregeld dat hij niet onder mij uit kan. Heb een heel plan gemaakt naar hem gemaild, afspraak geplant. enz enz. Nu ligt het iig niet meer aan mij.
    Nou ik ga nog ff haasten want over dik 20 minuten moeten we de deur al weer uit naar de huisarts

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Leuk he die 1e verjaardag! Ik heb er ook zo'nnnn zin in!!!!
    Kan haast niet wachten hihi :) Wij moeten het wel 2 x vieren.. Beide hebben een grote familie ..

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Enise, Is al bijna zo ver he!! EN ik zal dat op 11 november ook het topic de bevallen dames van de verlengde wachtbank ook jarig is!!!

Nou we zijn terug van de dokter. Hebben hydrocortisoncreme gekregen, vaseline/cetomacrogolcreme om te vetten, en Maurits' Krabpakje wordt besteld. We gaan nu 2 weken smeren en als het eczeem niet verbeterd gaan we zijn voeding veranderen (dan gaan we naar pepti) en naar de dermatoloog. Ben blij dat het nu allemaal goed aangepakt wordt. EN hopelijk helpen de zalfjes nu.

Heb ook nog een vraagje aan jullie over bijvoeding. Maakten jullie het vooral zelf of uit potjes??? Ik heb tot op heden alles zelf gemaakt omdat ik de potjes niet aan durfde maar die potjes zijn toch wel handig....... Iemand tips? En wanneer zijn jullie met brood begonnen?

10. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Kleintjevoorons, wat leuk, dubbel feest hihi :) En fijn dat alles goed aangepakt wordt! Hoop dat het snel overgaat..

Ik maak alles zelf, potjes heeft ze niet echt lekker gevonden. Maar misschien ondertussen wel, heb het alleen niet meer geprobeerd. Te veel weggegooid, vond het eigenlijk wel zonde. Maar is wel handig ja :) Met brood kan je na 7 maanden beginnen. Die van mij eet nog niet echt geregeld brood. Ze gooit het weer uit haar mond, en een ander moment kan ze weer een heel snee brood eten.. heb niet echt een hoogte van haar haha.. Wacht gewoon tot ze nog ouder is.. maar blijf wel aanbieden.

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kleintje, ik hoop nu ook dat de zalfjes helpen! Je hebt er idd een studie van gemaakt zeg! :D hihi. Fijn dat als het niet beter gaat je naar de dermatoloog kan.
    Ik maak het meeste zelf voor Ruben, hij krijgt gewoon wat wij ook eten. Er is altijd wel wat over dus dat doe ik in de koelkast en dat krijgt hij als we wat eten wat hij niet mag. Potjes krijgt hij wel eens (is idd erg makkelijk ;)) maar Ruben is er niet echt fan van. Brood mag je vanaf 7 maand mee beginnen. Hier is brood favoriet. Hij kan zo 2 stukjes brood + korst opeten!

Enise, hihi dus jouw meisje geen broodeter. Grappig om te zien wat een verschil dat per kindje kan zijn.

Lelie, leuk dat je gaat beginnen met zwemmen! Ik denk dat Emma het vast heel leuk gaat vinden! Een bakfiets lijkt mij trouwens erg makkelijk, vooral met boodschappen enzo. Helaas is het hier niet echt praktisch, waait hier altijd veel te hard ;)
    En ik ben al een paar keer tante geworden hoor ;) maar het blijft elke keer zo mooi :)
    Gek trouwens van je afscheiding weer.......net is gelukkig al bijna 19 oktober!

Majo, tuurlijk ben je hier welkom hoor! :) Ik vind 1 topic al bij houden al veel ;) Je zit zomaar weer een tijd achter die pc/laptop. Hoe gaat het verder met jullie? Het is idd tijd voor Maud spam :D

Suus, hoe gaat het nu met Sophie? Heeft ze wat goed geslapen? Dus je auto is nog niet klaar....gelukkig kan je die van manlief even gebruiken. Ook al met de orthopeed gebeld?
    Gelukkig viel het met jullie katje mee, behalve de ruis dan maar zo te lezen heeft ie daar niet zoveel last van ;) Hoe vind Sophie de katten en de hond trouwens? En andersom ;) Onze hond vind alles prima zolang Ruben maar niet aan hem komt. Helaas voor hem vindt Ruben hem bere interessant ;)

Calani, whow jij was er weer vroeg bij vanmorgen! Je verwaarloost ons niet hoor. Het is eerst ook een drukte met alles als je weer aan het werk bent. Doe maar rustig aan en wij komen later wel weer eens aan de beurt ;)

Nightelf, Amber is natuurlijk ook al bijna jarig. Wat gaat het allemaal toch snel zeg! Al leuke cadeau's voor haar gekocht ;) :D

Kun je Grey's Anatomy trouwens ook op programma gemist o.i.d. terug zien? Ik ben dan net aan het sporten en het is mijn favo serie. En ik heb begrepen dat het momenteel erg spannend is??

Hier is het goed. Ruben is vannacht maar 1 keer wakker geworden! En vanochtend heeft hij bij mij op bed nog heerlijk geslapen tot 9.30! Zalig! Hopelijk blijft het zo goed gaan en dan kunnen we misschien eindelijk weer eens een nacht doorslapen!

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Mayo: eieiendelijk kom je gezellig hier meekletsen :D Het is idd ook lastig om overal de tijd voor te vinden (heb ik u nog steeds wel eens, vooral als het weer eens druk op mn werk is).

Lelie: wat vreemd die afscheiding.......Heb je trouwens in al die tijd na de bevalling wel eens een kuurtje provera of primolut gehad, om de boel op te ruimen? Is mij door de gyn nl verteld dat dat wel verstandig is als je PCO hebt en geen spiraaltje hebt of aan de pil bent.

Enise: wat grappig dat jullie meid niet zo regelmatig brood wil eten. Amber is er dol op, vooral met smeerkaas of appelstroop. Meestal eet ze 1,5 tot 2 sneden brood tussen de middag (met korst).
    Het schiet bij jullie ook al op tot haar verjaardag. Leuk dat ze met Sint Maarten jarig is (of doen jullie daar niet aan?)

Kleintje: zo te zien is er een heel plan van aanpak gemaakt voor Maurits' eczeem. Hopelijk gaat het nu de goeie kant op.
    Ik heb trouwens ook veel last van allergieen en ik kan dus niet tegen Neutral, na heel veel uitproberen is mn moeder er jaren geleden achtergekomen dat wasmiddel van de Aldi voor mij het beste is. Misschien een tip?
    Amber krijgt meestal gewoon vers eten, heel af en toe een potje, maar daar is ze niet zo dol op. Vaak maak ik wat extra en vries dat dan in.

Suus: Hoe is het met Sophie? Voelt ze zich alweer wat beter?

Jewel: onze kat moet ook niets van Amber hebben, hij rent altijd met een grote boog om haar heen, maar Amber denkt dan natuurlijk dat hij wil spelen, die kruipt dus de hele tijd achter hem aan, net zo lang tot hij er genoeg van heeft en naar de zolder vlucht of bovenop de kast :)
    Super dat Ruben maar 1 keer wakker is geworden, hopelijk slaapt hij nu toch snel eens een keertje door.

Calani: wat is het wennen he, werken en dan de meiden erbij.......

Vanochtend even met Amber naar mn oma geweest, vindt ze altijd zo leuk. Ook zijn de kadootjes voor haar verjaardag nu allemaal binnen. Ze krijgt een loopauto van ons, een kegelspel van Woezel en Pip en een boekje van W&P. Ben benieuwd wat ze verder allemaal nog krijgt van de rest (een paar dingen weten we al).
    Wij vieren het de dag zelf voor familie en de zondag erop voor vrienden, anders wordt het veel te druk voor haar.

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Deze foto hebben we voor haar uitnodigingskaart gebruikt:

14. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Nightelf, wat lieffff, echt een schatje is het geworden hihi :)
    Heel goed van jouw kleine, die van mij eet met niks erop haha.. ze vindt het niks als ik er wat op smeer. Soms lukt het met heel licht wat boter erop. Maar een tosti met kaas vindt ze wel weer heel lekker, kan ze volop van genieten.

ja heel leuk dat ze met sint maarten jarig is, ik zal later als ze groot is met haar wel sint maarten lopen. Ga haar verjaardag dus ook niet op die dag vieren, dan gaat alleen maar de bel, is ook niet leuk haha :)

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Enise: mn jongste zusje is op 10-11 jarig en die zei vroeger altijd dat ze de dag ervoor jarig was geweest met als resultaat heel veel meer snoepjes ;)

16. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Kleintje, ik maak de bijvoeding zelf tenzij we op stap gaan, die potjes zijn immers gemaakt om beter te bewaren, en ze lusten net allebei, ik zelf vind de eigen gemaakte fruitpap veeeeel lekkerder maar zij maken geen onderscheid
    En wat goed dat je alles van je ha gekregen hebt

En wat een leuke uitnodiging voor amber haar verjaardag!

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meiden,

Kom even weer binnenwippen. Ben weer druk, hubby is van huis dus moet het weer even alleen zien te redden met Lynn, huis, werk en beestenboel..... pfff

@Calani,
    Ben je al met fruithap begonnen?

@Night,
    Mooie uitnodiging hoor!! Je mooie meisje alweer bijna 1 jaar, wat gaat het snel he?

@Enise,
    17 weken alweer. Jeetje gaat ook al zo snel, voel je je goed?

@Susan,
    Wat een gedoe met je paps en hubby meis. Gelukkig is met hubby nu alles weer goed. Moet wel zeggen dat ik de reactie van je paps niet echt kan begrijpen. Alsof je je kinderwens kunt plannen.....

@Jewel,
    Fijn dat Ruben zo goed heeft geslapen meid. Hopelijk blijft ie dat zo goed doen.

@Kleintje,
    Wat zielig voor Maurits dat ie zo'n jeuk heeft. Hoop dat het snel beter wordt met de nieuwe zalf.

@de rest,
    Heb niet echt verder gelezen. Sorry sorry. Zal me beteren :D

DIkke knuffel

Liefs

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #58 Majo, 12 okt 2010
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
    Hai Ladies!!

Fijn dat ik hier na al die tijd tóch nog mee 'mag' schrijven ;)

De eerste kinderverjaardag alweer achter de rug....Ciara, nog gefeliciteerd met Lara!! En ook alweer een paar 'in aantocht'..
    Leuk hoor lelie, Nightelf en Enise.... Lijkt me ook zó súperleuk om de eerste verjaardag te vieren. Met een ÉNORME taart voor haar die ze helemaal mag 'toetakelen' en héérlijk in mag graaien, hihihi....verheug me er nu al op ;)

@Suus: fijn dat het met Sophie weer wat beter gaat en wat een gedoe met je kat. Een hartruis....hmmm....
    En dat met je pols...was dat nou CTS? Of was jij dat niet die daar een tijd terug over schreef? Is je vader nog teruggekomen op zijn uitspraak?

@Kleintje (van mijn garde, hahaha): Zielig zeg voor Maurits dat ie zo'n jeuk heeft!! Niets ergers dan JEUK!! Gelukkig heb je nu een goed behandelplan opgesteld zelf ;) en is er ook gehoor aan gegeven. Hopelijk helpt het en is het gauw minder!! Fijn dat jij je ook weer beter voelt :)

@Calani: Jij dus ook alweer aan het werk. Pittig of niet.... Ben je meteen weer fulltime begonnen? want dat was de bedoeling toch?

@Lelie: Wát spááááánned!! De 19e weer de MMM in voor een brusje :). En je gaat naar dreumeszwemmen met Emma? ;) Ze is bijna 1 dus babyzwemmen kun je het dan niet meer noemen toch?

@Enise: Jij (ook hier nog, had het bij vw al gedaan omdat ik dacht dat je daar weer mee ging schrijven), nog gefeliciteerd met je zwangerschap :). Echt zó'n súpergoed nieuws!! Voel je je goed? Wanneer heb je de 20 wkn echo? Spannend weer zeg!

@Jewel: Ook jullie alweer de MMM in voor een brusje :) Jee....spannend weer. Enne...slaapt Ruben nog steeds niet door dan? Ik dacht nmlk van wel...of is dat maar even geweest?

@Nightelf: Amber ook alweer bijna 1....tjee...wat gáát het snel. En wát een leuke foto zeg!! Het wordt al een écht dametje om te zien! Wat een lekker guitig koppie heeft ze. En jij dus ook nog een oma? Ik ga a.s. zaterdag met Maud en m'n moeder naar mijn oma van 98 in rotterdam voor een 4 generatiefoto :). Jij werkt toch in zkh in Emmen? Daar doen ze tegenwoordig ook IVF hè, icm Groningen. M'n schoonzusje en zwager zijn daar nmlk onder behandeling.

@Esser: En jullie maandag afspraak voor start cryo-tp. Leuk én spannend...hopelijk is er gauw een brusje voor Joep :).

@Confidence: Hopelijk genieten jullie van een héérlijk midweekje weg. Wat voor park zijn jullie daar? roompot?

@Bright: Ook lekker druk met vanalles en nog wat :) Moet jij binnenkort ook alweer aan het werk?

En ehhhhh.....wie hebben we hier nog meer....ehhhh...... Caruli, Zoë, Pat, die heb ik bij VW nog geregeld 'gezien en gesproken'. Hoest met jullie en Mitchel, Mees en Amy? En verder.......ehhh....? Ehhh....Stitchie? Sooner? Nog iemand?? Weet het even niet meer.... Pffff.... hebben jullie hier nog geen lijst voor doorwerkende zwangerschapsdementie bij borstvoedinggevende moeders :D?

@Brusje: Hebben jullie het gelezen.....in ouders van nu mnd sept..... Bij IVF heb je 40% meer kans op zwangerschap als je een streng mediterraans dieet volgt....dus....met z'n allen aan de: vis, olijfolie, noten, peulvruchten, pasta en volkorenproducten....oh ja...en weinig...eieren, rood vlees, zuivel en gevogelte....hmmmmmm ben benieuwd of dat nou écht helpt ;).

@Hier: Leuk als ik jullie allemaal zo 'hoor' over de hapjes enzo. Hier alleen nog bv. Lijkt me zó leuk om met hapjes te beginnen....nog ff 1,5 mnd wachten. Zijn wel van plan om zelf te maken, geen potje...alleen als we weggaan ofzo. Alles goed hier met onze kleine trots die alweer zo groot wordt! Het gaat zóóó snel!! Sta ik iedere keer weer van te kijken. Alweer bijna 4,5 mnd :$. Ik vind het hélemaal GEWELDIG moeder zijn. Ben zo HAPPY :). Zal morgen ff fototjes spammen van onze pracht, 'k Ga nu namelijk toch maar eens naar bed...'t is álwéér bijna 24.00 uur :$ en m'n blokjes kaas met mosterd zijn inmiddels ook op :p en manlief is maar alvast naar bed gegaan (ligt praktisch nóóit eerder in bed dan mij en heeft morgen z'n eerste PAPADAG :). De dagen zijn echt vééééél te kort voor alles wat ik wil doen op een dag :D de tijd is zó voorbij.

Terusten!! X Majomama

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, je klinkt idd als een dolgelukkige mama! Hoe gaat het nu met je BI? Nog veel last van of ben je al aan de betere hand? Ben benieuwd naar de Maud-spam :D

Bright, vermoeiend he als je alles alleen moet doen. Ik heb hier hetzelfde probleem en dan gemiddeld 1 keer per 5 dgn (eerst was het zo'n 1x per 3 dgn). Ik vind dat ook echt de mindere kant(en) van manlief's werk! Hoeveel beestjes heb jij thuis? Ik 2 katten en 1 hond (labrador). Hoe gaat het met Lynn?

Calani, wat een drukte zeker he, met je werk en je 2 meiden! Laten ze je wel lekker slapen 's nachts want je zal je nachtrust wel nodig hebben, denk ik zo!

Enise, dus een lastig meiske met eten, tenminste brood dan. En ja, een tosti met kaas is ook wel errug lekker dus ik snap wel dat die er lekker in gaat! ;)

Nightelf, ik hoor t al: Amber gaat lekker verwend worden met haar verjaardag! En zo hoort t ook :D Is natuurlijk ook al bijna he! De 27e alweer (ff gespiekt bij t lijstje van de VW ;))

Jewel, is het vannacht ook zo goed gegaan met Ruben?? Of lig je nu nog lekker op bed met hem? ;) Hier zijn de huisdieren ook enorm interessant maar voor de katten beschermen we haar heel goed, vooral eentje kan wel ns onverwachts uithalen, de ander vindt alles best :D En de hond wil ze elke keer pakken maar die vindt haar maar eng, hahahaha. Wel is, vooral de waterbak voor de hond, erg favoriet bij dr. Gaat ze lekker met dr handjes in enzo, bah! Die leggen we nu dus hoog weg maar ja, dan kan de hond er weer niet bij! Pfffffffffffff

Kleintje, klinkt als een goed plan voor Maurits! Nu maar hopen dat dit een beetje wil helpen. Ik vind het ook altijd verschrikkelijk om jeuk te hebben en kan me het ongans krabben................. Over dat eten: fruit maken we altijd zelf klaar en 's avonds krijgt ze potjes. Nu mag ze natuurlijk binnenkort echt met de pot mee-eten volgens mij (1 jr oud toch?) dus dat maakt het een stuk makkelijker!

@hier: Gisteren dus met Sophie naar de huisarts geweest. Huisarts vond het wel goed dat mn man er was met haar. Heeft naar de longetjes geluisterd maar die waren schoon! Ze is dus alleen flink verkouden en de beste manier om dat te bestrijden is met baby neusspray. Geen hoestdrank nog, terwijl de assistente weer zei dat dat mocht...... ;) Als ze er nou echte koorts bij krijgt, dan moeten we weer terug want dan zit het wrs in de bronchieen. Voor nu alles goed dus en gewoon een verkoudheid. Ze zei trouwens dat kinderen van haar leeftijd zo'n 26x verkouden zijn! :$ dat is bijna het hele jaar door!

Verder staat die cryo nog steeds gepland voor februari. Gisteren de orthopeed gebeld nl. Morgen moet ik langskomen en dan gaan we alles regelen voor het snijwerk in mn pols. Aangezien ik dan 2 wkn uit de roulatie ben, gaan we dat dan vlak voor de kerst inplannen. Dan neem ik sowieso 1 week vrij en miss nu dus een paar dgn extra vrij. Hoop wel dat ik er daarna definitief vanaf ben! HIj vertelde me dat ze dan of mn hele arm gaan verdoven (klinkt best eng) of gewoon een narcose. Denk dat ik maar voor dat laatste ga. Wat dit betreft miss dus ook beter om de cryo pas erna te doen... Maar dan wel in februari direct beginnen en als het mislukt in maart meteen door voor een verse.

Nou, ons bad is al vol dus Sophie en ik gaan lekker in ons bad bubbelen met haar badeendjes erbij en ik met de tv aan :D Heeeeeeeeeeeerlijk zo'n vrije dag!

Liefs Suus

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Bevallen dames van het verlengde wachtbankje

05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn)
    11-11-09: Enise bevallen van een meisje :):):) (40.2 wkn)
    07-12-09: Caruli bevallen van een jongen Mitchell
    (38.2 wkn)
    15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn)
    29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn)
    29-01-10: Jewel bevallen van een jongen Ruben (39.1 wkn)
    13-03-10: Kleintje bevallen van een jongen Maurits (38.2 wkn)
    11-04-10: Zoe bevallen van een jongen Mees Cornelis Sjaak (42 wkn)
    03-05-10: Calani bevallen van twee meisjes Delphine en Alexandra (34.2 wkn)
    28-05-10: Confidence bevallen van een jongen Dane (39 wkn)
    02-06-10: Majo bevallen van een meisje Maud (38.5 wkn)
    16-06-10: Bright bevallen van een meisje Lynn Amber (40.2 wkn)
    27-06-10: Pat bevallen van een meisje Amy (41.4 wkn)
    08-09-10: Regi bevallen van een meisje Esmay (41.0 wkn)
    21-09-10: Elin bevallen van een jongen Olaf (38.2 wkn)
    23-09-10: Maria bevallen van een jongen Sybren (39,1 wkn)
    06-10-10: Traantje bevallen van een meisje Jenna (39.5 wkn)
    12-10-10: Sinja bevallen van een meisje Faye Sophie (40.1 wkn)

Zo, even het lijstje van de VW erbij gepakt en alleen de namen erop gelaten die hier (wel ns) meeschrijven. Zo kunnen we de verjaardagen ook goed zien :D

Deel Deze Pagina