Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Tot hoe laat kunnen ze je oproepen? Hopelijk blijf je vanavond lekker thuis.

2. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Nightelf, wat een wijze foto, wat lijkt ze groot achter dat kleurboek!! Vlot hoor nu al aan de kleurplaat...

Kleintje, jammer dat je nu nog niet weet hoe of wat, maar wel lekker dat jullie on the move zijn!! Het gaat straks weer een spannende toestand worden...
    En bekende tegen komen, volgens mij snapt iedereen wel hoe discretie werkt. Vooral wij vrouwen onder elkaar toch, breek daar maar niet je mooie hoofdje over!!!

Volgens mij is Mees een van de jongste kleintjes hier (Loes en Sinja waar blijven jullie??)
    Hier ook een kereltje dat alles gepureerd zonder stukjes wil. Ben wel al een paar weken bezig met brood, en dat gaat ietsje beter, maar 5 kleine plukjes brood is nog niet heel succes vol. Maar goed dat komt vanzelf wel. Verder eet hij gelukkig wel goed. Krijgt nog 3 flessen en tussen de middag pap van een lepeltje...Ach ik doe het gewoon rustig aan, nog erg fan van de olvarit familie, is toch wel retemakkelijk....Behalve fruit dat krijgt hij meestal vers.

Hoe stom werkt het verstand soms, ik had gister ongi moeten worden, en ik voel het er ook aankomen, en dan nog fantaseren dat het misschien wel spontaan raak is. Zelfs kijken wanneer ik dan evt uitgerekend zou zijn, wat een sicko, ik dacht echt dat ik daar voorgoed vanaf zou zijn nu dat ons ventje er is. Maar toch sluipt het mijn hoofd in, bah, ik heb daar gewoon geen zin in, maar ik kan mijn hoofd dan niet stil krijgen....Volgens mij klink ik een beetje als een debielo...

XX

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey girls
    Hier is het weer weeeeeeeekend! :D
    Zo, nog 3 daagjes werken volgende week en dan vakantie. So. :p
    Deze week een hoop kunnen doen op het werk, dus dat voelt wel lekker.

Nightelf, leuke pica hoor! Lijkt idd een heel wijs meisje zo!

Suus, wat maf dat Sophie toch niet zo d'r stukjes eet. Kan je helaas geen tips geven. Joep at direct erg goed met zijn fruit en brood. En nu nog. Alles wat we hem aanbieden gaat zijn mond in en komt er niet meer uit. ;) Klein en/of grof maakt niets uit voor 'm. Zo handig!
    Oh, en Joep zit nu nog op 1,5 fles melk/voeding op 'n dag. 's Middags na zijn brood zo'n 130/140 cc en ong. 4 schepjes en dan 's avonds een volledige fles -> 180 cc en 6 schepjes. Die van de middag zal ook niet zo lang meer blijven verwacht ik, maar die avond fles nog wel hoor. Joep vindt het veel te lekker en fijn om bij mij of mannetje te tutten. Maar die avond fles vind ik ook helemaal geen ramp. Lekker doen!

Zoe, nou zo debielo klink je niet hoor! En zijn zeker genoeg mmm dames die hun 2e of 3e kindje wel ineens spontaan verwachten! Zie Ciara en Enise hier maar. Is denk ik alleen maar gezond als je dit soort momentjes zo voelt. Toch?

Jewel, oh............! Die heb ik (nog) niet! Super leuk!
    Heb wel al veel van die serie maar niet de overtrek. Ik weet wat ik binnenkort gaan bestellen i.i.g. ;) Lekker genieten met jullie hotelovernachting. Heerlijk zeg!

Kleintje, nog even doorbijten met werken -> dan vakantie -> en dan.......... jullie start in de mmm weer! Spannend!!!
    Lijkt me wel maf ja om zo een bekende tegen het lijf te lopen. Heb dat hier (nog?) niet mee gemaakt. Weet eigenlijk niet hoe ik zou reageren. Waarschijnlijk te verbaasd om goed te reageren. ;)

Hier nu een huis vol met mannen. Het is hier vanavond pokeravond. ;)
    Deze keer dus niet het huis voor me alleen. Ga denk ik dadelijk maar alvast lekker in bed TV kieken.
    Doegggggggggggg meiden

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zwaaaaiiiiiiii Sooner! ;)

5. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hoi meissies, hey esser, jij bent hier nu live
    Allemaal kerels in je huis. Met veel lawaai zeker?
    Ik zou me ook lekker verstoppen in mijn bedje als ik jou was.
    Hey zullen we maar lekker in januari afspreken op een donderdag? Misschien gelijk de 1e donderdag? December is echt zo vol bij mij!!

Zoe, ik snap wat je bedoelt. Helemaal niet debielo! Haha.
    Ik heb er op dit moment ook een beetje last van, hoewel ik eigenlijk beter zou moeten weten.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook wel een beetje moeite mee heb dat iedereen aan nieuwe rondes begint en ik niet. Af en toe verdrietig.

Hey Lelie, doe je wel voorzichtig op de weg. Ik vind dat maar niks dat je schuivers maakt.

Ik heb trouwens 5 februari in de agenda staan hoor! Helemaal leuk.

Suus, Sophie gaat vanzelf wel stukjes eten. Lekker alles op zijn tijd. Dat met die banaan door Emma was wel heel stoer inderdaad toen.

Nightelf wat een topfoto. Wat een lievie. En ze tekent dus al helemaal???
    Jewel wat lief van je vriendje!

Ons schema met Krissie is:
    -flesje 200 ml + 1/2 boterham met boter
    dan vaak poosje slapen

-fruit

-warme thee
    -boterham met boter
    dan vaak poosje slapen

-soepstengel of zoiets en diksap

-warm eten (ik kook 1x in de maand een hele zooi maaltijden voor haar met rijst, macaroni, allerlei groentes, pompoen, gehakt, kip etc etc)
    -yoghurt met water en diksap zodat ze het kan drinken uit een fles

-200 ml met pap toegevoegd vlak voor het slapen gaan

Over precies een week wordt ze al 1 jaar!! Ongelooflijk zeg!!
    Ze staat al los, maar loopt nog net niet. Ben zo trots.
    En ze heeft nu al 8 tandjes. Dat vind ik wel heel veel zeg.
    En ze is zoooooooooooooooooooooooo lief!

6. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hey suus, jij bent er ook! Zwaaaaiiiii!

En zwaaaaiiii terugggg naar Esser

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nog een keer zwaai zwaai!!
    Oh, naast Sooner, is Suus er en Pat ook! Helloooo!

Sooner, nou dan noteer ik 'm gewoon in mijn agenda hoor!
    De eerste donderdag van januari --> de 6e! Bekijken we dan nog even waar we afspreken?

Hoe is 't met de andere meiden?

8. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Is goed!! Heb 'm ook genoteerd!!!!

Ook zwaaaiiiii naar Pat.

Doegie, ik ben weer weg!!

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Mooi Sooner, dan hebben we 'n date!! ;)

Piep er ook van tussen.......................toedels!!!

10. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Essser en Sooner zwaaiiii terug!!!

Klets nooit zoveel mee, maar lees altijd wel even jullie verhalen.
    Zie dat de meesten van jullie alweer druk bezig zijn voor een tweede, dat gaat voorlopig bij ons nog niet gebeuren...
    Huis staat te koop en die willen wij eerst verkopen, financieel is het momenteel niet echt verstandig en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er totaal nog niet aan toe ben.
    Ik ben zo vreselijk aan het genieten van mijn kleine Amy en heb totaaal geen behoefte om die mmm weer in te gaan.
    Maar ik zou niet zeggen nooit, misschien dat ik er over een jaartje bijv. wel heel anders over denk...

Amy doet het trouwens heel goed, vanmiddag gaan we weer wegen dus ik ben errug benieuwd hoeveel ons meisje nu weegt...
    Verder wil ze bijna niet meer liggen alleen maar zitten, wat ze nog niet zelf kan dus we zitten er veel mee op schoot...haha
    En sinds twee weekjes ongeveer kan ze zich van de buik naar de rug rollen...
    Eigenlijk geen idee wanneer ze moeten kunnen zitten/rollen tijgeren/kruipen enz. dus ben wel beniuwd wanneer die kleintjes van jullie dit konden??

Ik ga er weer van tussen, dochter is wakker!

Greetz

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Pat, dus eerst nog geen tweede? ;) Nee hoor snap ik wel. Toen Ruben 5 maand was moest ik er ook nog niet aan denken, maar een maand of 2 later begon het echt te kriebelen. Fijn dat het zo goed gaat met Amy!
    Bij elk kindje is het verschillend wanneer ze wat doen. Ruben rolde met 5 maand om. Tijgeren heeft hij niet gedaan. Hij ging met 7,5 kruipen en ging toen ook zelfstandig zitten en zat meteen ook goed. Met 8 maand ging hij overal bij opstaan en met 9,5 maand liep hij bij de tafel en bank langs. Nu kan hij al een beetje aan de handen lopen maar is nog erg wiebelig. Maar het kan misschien nog heel lang duren voordat hij gaat lopen, het is zo verschillend per kindje. En ik hou mij er ook niet echt mee bezig je kunt er toch niks aan doen ;)

Esser, haha dus deze had je nog niet.:) Hij is echt leuk! Ik ga nu zelf nog een hoes voor het aankleedkussen maken van die stof. Ik had nog een stukje liggen dus probeer ik het eerst zelf. Ben benieuwd of het lukt ;)
    Nog laat geworden met pokeren gisteravond? Of was je allang in dromenland?

Oh Ruben wordt alweer wakker. Momenteel zijn het maar slaapjes van een halfuur....pfff kom helemaal nergens aan toe zo......
    Kom vanmiddag wel weer even buurten, reageer ik dan op de rest en laat ik even weten hoe het vanmorgen gegaan is bij het cb.

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Pat: dus nog geen kriebels voor een 2e? Hadden wij toen ook nog niet hoor, gewoon lekker van je meisje genieten!

Esser: prettig weekend!! Echt lekker dat je elke week zo'n lekker lang weekend hebt. Ik werk ook drie dagen, maar dan op maandag, woensdag, vrijdag, ook erg lekker.

Sooner: Kris ook al bijna 1 (gaat snel he?) Hebben jullie al wat leuks voor haar verjaardag uitgezocht?

Zoe: En, al ongi? Echt hopen dat het misschien wel zomaar spontaan raak is, is echt niet zo gek hoor Lekker dromen mag altijd!

Jewel: Ruben is ook een snelle zeg. Nu al een beetje aan de handjes lopen, goed hoor. Amber doet dat idd ook, staat wel los, maar wij hebben het idee dat ze niet echt los durft te lopen. Het komt idd vanzelf, alles op zn tijd.
    Succes op het cb.

Hier druk alles aan het inpakken voor ons weekendje weg, heb er echt veel zin. Straks nog ff mn haar verven, was vorige week nl niet helemaal goed gegaan :). Volgens het pakje moest het honing-chocoladebruin worden, maar het is heel licht (voor mijn doen) en mn blonde uitgroei is nog steeds zichtbaar, dus vanochtend na het zwemmen (zijn onderwaterfoto's gemaakt, leuk) maar ff nieuw kleurtje gehaald, hopelijk lukt deze wel.

Heeft iemand trouwens een idee waar je betaalbare skipakjes kunt kopen? Alles wat een beetje betaalbaar is (€30-40 euro) is overal uitverkocht en om nou zoveel geld ervoor uit te geven terwijl ze het vaak maar heel kort aanhebben, vind ik ook een beetje zonde.

13. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Nightelf, ik heb voor Mees een pakje van marktplaat, van BFC, incl snowboots (zijn te groot maar wel erg leuk!) en een sjaal voor 40 euro incl verzendkosten. Ben er echt superblij mee, ziet er nog prachtig uit en is echt super makkelijk ding. Ik zou even kijken als ik jou was, voor meisjes hebben ze echt hele leuke..

Pat, geniet lekker van Amy, en laat je niet gek maken door de meiden die voor een tweede gaan (inclusief ikzelf) Iedereen doet het op zijn eigen tijd.
    Ik ben al 34 vandaar dat het bij ons vlot opelkaar mag, anders had ik zeker nog gewacht...

Sooner, Kris ook al bijna 1 jaar, tijd vliegt echt. Ik heb even gemist waarom jullie niet voor een 2e gaan. Als ik het goed begrijp zou je wel willen??? Dan lijkt het me idd niet makkelijk als hier volop over 2e wonders gesproken wordt...Als het je teveel wordt trek dan aan de bel, dan dim ik in;)

Jewel, zo Ruben is dan ook een vlotte! met 9,5 maand al rond de tafel!! Mees rolt nu heel makkelijk. Maar verder zit er nog geen beweging in. Hij wil wel heel graag en raakt ook gefrustreerd als het niet lukt dus ik hoop voor hem dat het niet te lang duurt.

Vanmorgen met Mees naar de kinderarts geweest, ze denkt dat het een bacteriele infectie is. We hebben nu antbiotica gehad om in te nemen en om te smeren. Ik hoop dat het helpt, de plek ziet er erg naar uit, al heeft hij er zelf volgens mij geen last van. Over 2 weken moet ik weer terugkomen om het te laten zien. Valt gelukkig dus allemaal mee...

Hier nog steeds niet ongi, vandaag dag 31, 3 dagen te laat... Maar volgens mij zit het echt te duwen. En het is natuurlijk ook pas de 2e X ongi na het stoppen met de BV dus daarom kan het natuurlijk ook langer duren....Nou we wachten het maar af, maar ik vind het niet leuk dat wachten...gelukkig vinden jullie me niet allemaal debielo, maar ik vind het zelf zo vervelend, voel me soms bijna schuldig naar Mees toe, alsof we hem niet genoeg vinden...
    Mees ligt even lekker te tukken, vanmiddag naar vriendin die over 2 weken is uitgerekend, even haar mooie buik bewonderen voordat die weg is...

XX

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zoe, je bent idd geen diebelo ;) Hier ook zo hoor. Al is het gelukkig niet zo erg als eerst. En je hoeft je echt niet schuldig te voelen tegenover Mees, het is toch niet raar dat je nog zo'n wondertje wilt? Mees blijft altijd je 1e en toch wel speciaal wonderkindje :)
    Hopelijk knapt het nu snel op met de antibiotica. Fijn dat Mees er geen last van heeft maar je wilt natuurlijk wel dat het snel overgaat.

Nightelf, idd mp. Heb ik voor €10 een leuk skipakje gekocht. Ik vind ze ook veel te duur om nieuw te kopen vooral omdat ze ze maar even aanhebben. Dus Amber durft nog niet helemaal ;) Ruben is idd snel maar dat zegt ook niks. Ik was vroeger eerst heel langzaam; ik ging pas staan bij 11 maand maar liep al wel met 13 maand.
    Heerlijk zeg dat jullie dit weekend weggaan. En hopelijk lukt het verven deze keer wel ;)
    Leuk, een onderwaterfoto!! Als hij klaar is wel even showen hè?
    Veel plezier dit weekend!

Sooner, oh wat gaat het toch snel zeg. Krisje ook alweer bijna een jaar! Hebben jullie al veel cadeau's gekocht? :D
    Kris eet zo te zien ook wel goed of niet? Hoe gaat het met het drinken? Gooit ze ze nog zo snel achterover? :D

Vanmorgen dus bij het cb geweest. We hebben nog steeds geen vast arts daar dus was benieuwd hoe deze arts zou zijn. Nou op het eerste gezicht dacht ik wat is dit nou? Heel oud, en een beetje vreemd (al zijn ze dat allemaal volgens mij wel een beetje ;)) maar dit was juist een van de betere artsen die ik tegen gekomen ben. Ze was wel een flapuit, gaf ze zelf ook toe maar dat vond ik juist wel prettig. Toen ik begon over de melk zei ze meteen dat we nu de nutramigen moeten proberen en ze had het over doorsturen naar de kinderarts in het zkh....nou ging mij dat iets te ver ;) maar ze dacht even hardop en ik kon het altijd in mijn achterhoofd houden. Ze vroeg veel meer dingen dan de anderen ooit gedaan hebben.
    Verder was alles goed. Hij weegt nu 10,5 kilo, flinke vent ja :D en is 75 cm. In januari weer heen voor prikjes want die mochten nu nog niet.
    Nou ik ga maar weer stoppen, want er hangt hier een monstertje aan m'n benen. Fijne dag nog!

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, ff kort om trots te vertellen dat Sophie zelf op en af kan stappen van haar loopfietsje!!! Vind het zo knap van dr! Ze kan nog niet losstaan en/of lopen maar dat dan weer wel! *zucht, wat een heerlijk dametje toch*
    En nu ff lekker op mn reet zitten bij mn man op de bank. :D

16. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jeujj dat is stoer van dr!!! Vorige week kon ze dat al bijna he;)

Ik moet er ook vandoor!!! Ook bankhangen haha
    Morgen drukke dag want we gaan Emma haar kamer behangen van het merk jimbo en bella rose..echt mooi!!!!
    Ik zal wel spammen zodra het af is!!!

Nightelf, fijn weekend meid! Enjoy!!!!!!!!!!!!!!

Voor de rest............liefs en een dikke smakkerd:)

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Haai haai zwaai zwaai!!
    Was ik ook weer eens even....
    Veel geschreven hier zeg afgelopen week.....Gezelliggggg!!!

Leuke foto's Suus van Sophie op de slee :). En lukt het duimen afleren al een beetje? Of eet ze de pleisters er gewoon bij op? En wat betreft de stukjes niet willen eten enzo.....tsja....lastig...was laatst wel een tv programma op over een kindje dat ook geen stukjes eten in z'n mond wilde doen (alhoewel Sophie dat wel doet begrijp ik maar het weer uitspuugt?) dat jongetje bleek met z'n handen érg overgevoelig te zijn waardoor eten niet fijn aanvoelde. Misschien dat zoiets in je mond ook bestaat/voorkomt?

Zoë, bij jullie in febr weer de 1e spuit erin! Spannend weer zeg! En hopelijk gaat het gauw beter met de plek van Mees. 't Is ook echt helemaal 3 x niks als je kindje 'iets' heeft :(.

Jááá!! Maurits kan tijgeren! Goed zeg Kleintje! Weer een mijlpaal!

Tjee Sooner, wat een verjaardagen hadden jullie zeg! Heb je ze allemaal 'overleefd'? En dan is december altijd al zo'n drukke maand. En jullie kleine meid is ook alweer bijna een jaar! Enne....al 8 tanden? Zowhé! En ze staat los!! Joehoe voor Chris!

Ha....en Ruben krijgt al voortanden! Stoer zeg! Maar is vast idd wel even wennen....en wat leuk dat je een hotelovernachting van je mannetje hebt gekregen! Weet je al waar je heen wilt gaan?

Lelieieieieieie......nog een weekje....en dan weer van start!! Spaaaaaannend!!

Nightelf alvast een heel fijn weekend. Geniet ervan! En oh ja....wat betreft skipakjes....heb je toevallig al gekeken in Emmen bij kids junior weggemans? Waren daar 1,5 week geleden en hadden toen nog allemaal leuke meidenskipakjes in uitverkoop, ook grotere maten (groter dan Maud dan hè), waren gemiddels zo'n 30-50 euro!

De meesten dus ook sinterklaas geviert!! En allemaal (net als hier) afgrijselijk verwend?! Maud heeft toch wat leuks gekregen: mijn sprekend fotoalbum van V-tech. Écht een ontzettend leuk ding!

Lekker zeg....die naderende vakanties bij jullie.... hier helaas niet. En met kerst beide dagen werken. Maar oud en nieuw dan vrij. En ach....werk op het moment nog maar 3 x 5 uur, dan dus misschien 3 x 6? Dus gaat nog wel. En kerst werken is altijd wel leuk/relaxt. (tenzij er mensen terminaal liggen, das m.n., rond de feestdagen toch altijd wel weer minder...

En eetschema's zag ik voorbij komen....ha....hier nog lekker makkelijk!! Vorige week begonnen met fruithap. En vandaag met groentehap. Is dus bij ons..... fruit halverwege de ochtend en 's avonds groente (en dit deze weken uitbreiden met aardappels/rijst/ vlees etc). En verder (.)(.) voeding ;) op verzoek.

Hier druk druk druk geweest afgelopen week. Manlief zit thuis met gescheurde enkelbanden sinds vorige week vrijdag. Zaten we dan om 23.15 uur in het zkh bij huisartsenpost. Eerst buurman bij buurvrouw weggeplukt om op Maud te passen...
    Nu drukverband en krukken en hele dag/week met been omhoog. Het slinkt alleen helaas nog niet, dus kan niet getaped worden :(. Kan dus nog niet mobiliseren. Wat een gedoe. Is totaaaaaaal NIET handig met een baby in huis! Kruklopen en voor je kind zorgen dat zelf nog niet uit de voeten kan is niet praktisch. Doe dus op moment aaaaalles hier. (baatje jammer voor m'n bekken...ging vorige week nèt zo goed en nu weer terugvalletje helaas).

En vanmorgen naar CB geweest, hoorde de arts een hartruis bij Maud. Hoorde de huisarts bij huisbezoek na geboorte op dag 6 ook en moesten ze vervolgen op het CB. Dit toen 2 keer daar laten controleren en ze hoorden niets. En vandaag ineens dus wel. Zegt die arts ook nog....had ik haar al eerder gezien dan? Ja stomme muts! Jij had dat geconstateerd de eerste keer dat er niks zat! Nou ja...moesten in elk geval naar huisarts, konden daar direct komen en omdat bij manlief wat kleinere hartproblemen in fam voorkomen worden we doorgestuurd naar kinderarts en daarna eventueel kindercardioloog. Nou....laat ze maar mooi een echohart maken....dan weten we in elk geval of het wat is of iets waar ze weer overheen groeit (waar de huisarts vooralsnog wel vanuit gaat). Bah ....niet wat ik wilde horen dus vandaag. Nou ja...we zien 't wel. Verder was ze in haar 'eigen lijn' goed gegroeid.

Toedeledokieieieieie!!!

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Oh ja....nog iets leuks hier....kregen vandaag een kerstkaartje van onze kraamverzorgster. Vond dat zóóóóó lief! Is gewoon een half jaar geleden en ze denkt blijkbaar nog aan ons! Hebben het ook wel erg gezellig gehad die week! Hadden een top kraamverzorgster :). Mochten we ooit een 2e krijgen, willen we haar weer heel graag! Ze passeert hier in gesprekken ook nog geregeld de revu, hihi! Eens kijken of ik achter haar adres kan komen...

19. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Majo, Ik had zelf ook een hartruisje toen ik een baby was. Is vanzelf over gegaan. Dus ik zou je niet te druk maken. Maar wel goed dat het verder onderzocht wordt!

20. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hey meiden, een gezellige boel hier.

Majo wat spannend, maar je hoort het vaker en het komt gewoon goed hoor. Maar net als Kleintje zegt, gewoon goed om naar te laten kijken.

Wat een stoere meid is Sophie dat ze van haar eigen fietsje af kan stappen. Net een echt mensje he? ;)

Ik ben alweer ziek, ik word er gek van.
    Het lijkt wel steeds weer terug te komen. Ik heb zo'n buikpijn en ook een hele dikke keel.
    En het ergste is; ik moet steeds enorm hoesten en heb daarbij al een paar keer in mijn broek geplast.
    Het is bijna grappig, maar dus niet als je met een natte broek staat. Ach gelukkig heeft nog niemand het gemerkt, haha...
    Dat betekent dus dat nu een jaar na de bevalling schijnbaar dat nog niet in oude staat terug is.
    Moet je dan bekkenoefeningen ofzo doen? Weten jullie dat?

Deel Deze Pagina