Sooner, denk niet dat het kwaad kan om die oefeningen te doen. Was het niet zoiets van proberen je plas op te houden? Dan train je toch die bekkenbodemspieren? Enne, in jouw geval kan het zeker geen kwaad om proberen je plas op te houden, heb je tenminste geen Tena-ladies nodig!!! En ja Sophie wordt echt een mens.......... Reageer denk ik pas zondag verder hoor! Vanavond gourmetten met mn manneke, morgen op kraamvisite (zal wel nog meer baby-gevoelens oproepen) en daarna langs mn ouders in Lemmer...... Zondag lekker vrij en nix op de planning staan. Neem aan dat manlief's hockey wordt afgelast (die van mij was al afgelast)...
Zo ik ben weer thuis op de bank na weer een drukke week. Vriendje is lekker aan het koken, Maurits ligt te skapen, het weekend kan beginnen. Kom later nog uitgebreid reageren
Hey meiden, ik leef nog haha. Vind alleen nog steeds niet de tijd om uitgebreid te reageren. Het gaat wel goed hier. Dane is een heel vrolijk ventje, zo leuk. Het werk bevalt prima, maar is ook wel erg vermoeiend. Ik moet nu weer nadenken wat ik moet doen hihi. En ik ben een strever dus ik wil snel alles onder de knie hebben, maar helaas dat gaat niet. Ik hoop snel weer op jullie te kunnen reageren. liefs van mij en Dane
He confi, goed te horen dat het goed gaat....Ja en druk druk druk druk. Ik heb me er flink op verkeken, ik dacht echt dat ik het rustiger zou krijgen met een kindje (hoe dom kan je denken...) Suus, lekker gegeten gister? Leuk dat Sophia al kan op en af stappen, en heel apart, ze loopt toch nog niet?? Gek wijffie... Nou hier eindelijk ongesteld, ach maar 5 dagen te laat, om gek van te worden toch?? Was al namen aan het verzinnen Had heel mooi geweest als het zomaar spontaan was gebeurd, maar nogmaals ik geloof daar bij ons niet in (technisch gezien zou het misschien wel kunnen, maar ik geloof niet dat dat voor ons is weggelegd0 Maar even rust in de tent voordat het hele circus gaat beginnen vind ik niet erg. Lekker even alles kunnen eten en drinken is ook fijn. Heel even genieten dat mijn lichaam voor mezelf is. Maar dat betekend dus wel dat we een weekje later gaan beginnen, maar dat is niet erg, het wordt vanzelf februari... Vanmiddag even alleen naar stad, heb ernstig nieuwe kleren nodig, en heerlijk om even alleen te gaan. Dat is heeeeeel lang terug. XX
Vanuit Brabant een zwaaitje voor jullie meiden! Mannetje en ik zijn super verkouden. Energie is ver te zoeken. Zo zijn we vrijwel nooit ziek en nu al een paar keer achter elkaar......... Morgen naar 't werk voor de laatste 3 dagen. Even doorbikkelen dus. Hopelijk ben ik dan niet tijdens mijn vakantie KO door de verkoudheid etc.... Joep ligt i.i.g weer in z'n bedje, en mama en papa maken het helemaal niet laat vanavond. Liefs van een snotterende Es
Weet niet of er iemand vanavond om 22.00 uur naar Nieuwsuur of om 22.15 uur naar AT5 gaat kijken maar houd de Cleenex maar bij de hand Grote ontuchtzaak in Amsterdam op kdv('s?)!!! Ben zoooooo blij dat ik niet ben gebeld! Ben er echt ff van uit mn doen.............met tranen in mn ogen!
Ja ik heb het ook gezien! Wat een gore vent! Aan zijn hoofd kan je al zien dat ie niet te vertrouwen is...hij staat zelfs nog op mp, de schoft! En ook dat hij vele filmpje heeft verkocht enzo....gelukkig is hij opgepakt! Ik duik mijn mandje in! zal niet snel mijn ogen dicht doen denk ik
Heb het vanmorgen ook op het nieuws gezien. Suus, Sophietje gaat toch niet naar een van die KVDen he. Echt te goor voor woorden......En je denkt je kostbaarste bezit in goede handen te geven. Ik ben er een beetje van vanslag......
Nee ze gaat naar een ander kdv en heb die man gelukkig nog NOOIT gezien. Als ik m nu zou zien, zou ik persoonlijk zijn ballen en pik eraf hakken.
Zag het vanmorgen ook op het nieuws.......wat erg zeg! Het zal je kindje maar zijn zeg..... Suus, gelukkig zit Sophie niet op een van die kdv's maar het is natuurlijk wel heel erg dichtbij zo. Moest meteen ook even aan je denken vanmorgen. Nou ik zal weer even verder de boel opruimen. Maandag=poetsdag hier, dus ben nog wel even bezig....... Kom vanmiddag reageren op de rest.
Ik schrok me ook rot. Dat iemand zoiets kan doen. Ik snap dat echt niet. Ze worden geestesziek genoemd op het nieuws en dat moet je ook wel zijn. Ik ben ineens heel erg blij dat er bij mij op het kdv alleen maar vrouwen werken. Heel triest dat ik zo denk. Ik ben zo blij dat jullie kindjes daar niet zitten. Lara zit daar toch ook niet he?! Als ik 'm tegenkom dat gaat er nog veel meer af en heeeeeeeeel langzaam. Ik heb Kris nog extra geknuffeld vanochtend. Ze was trouwens gisteren ziek. De eerste keer dat ze echt echt ziek was. 39,5 en vannacht vond ik haar in bedje slapend in haar eigen overgeefsel. Zo zielig. Gelukkig ging ik al elk uur even kijken bij haar. Heb haar op de grond gezet en alles verschoond en haar ook. En toen ik haar weer neerlegde sliep ze zo weer verder. De hele zondag heeft ze met haar warme oventjeslichaam om en om bij mij en mijn vriend op de buik gelegen. Vanochtend was ze duidelijk al een stuk beter en nu op het kdv. Ik ben nog ziek thuis. Esser, ik ben normaal ook bijna nooit ziek, maar nu ook al 2x achter elkaar. Komt het door onze kindjes denk je? Ik denk dat nu toch echt wel. Zij is ook steeds verkouden en we steken elkaar steeds aan denk ik. Beterschap, ben je vandaag ook thuis? Of gewoon aan het werk? Jewel, succes met poetsen. @all, zwaai zwaai. Overmorgen is Krisje jarig!!! Zo leuk!!!!!!!!!! Hoop dat ik dan in ieder geval weer beter ben. Maar het wordt sowieso een feestje!! De boel mooi versieren en de hele dag met haar knuffelen. Ik verheug me er nu al op.
Sooner, he bah, vervelend dat je ziek bent. Hopelijk knap je wel wat op voor Kris haar verjaardag. En hoe is het nou met Kris? Geen koorts meer? Oh ja, mag ik jullie adres? Ik had hem wel maar ben het weer kwijt. Krisje moet natuurlijk ook een kaartje van ons hebben Esser, dus ook weer strontverkouden. Hopelijk knappen julile snel weer wat op. Het heerst ook erg momenteel. Hier valt het gelukkig nog mee (knock knock) alleen Ruben is nu verkouden maar ook niet heel erg. Beterschap!! Nightelf, hoe was jullie weekend? Nog wat getroffen met het weer? Suus, wat goed van Sophie zeg dat ze zelf op haar loopfietsje stapt! Ze crossed nu door het hele huis heen? Majo, goed dat het hartruisje verder onderzocht wordt. Hopelijk valt het idd mee. He jakkes wat vervelend voor je man. Dan is het idd druk als je alles alleen moet doen. Denk je wel wat om je zelf? En wat lief dat je een kerstkaartje van je kraamhulp hebt gekregen! Lelie, hoe is het bij jullie? Vandaag weer gezwommen met Emma? Zoe, dus wel ongesteld geworden.....toch wel een beetje balen dan hè. Namen ben ik ook al mee bezig Erg eigenlijk....maar is soms moeilijk om los te laten. Hebben julile nog cryo's trouwens? Weet niet meer of je dat al verteld had.... Confi, hihi fijn dat je nog leeft! En mooi dat alles zo goed gaat op je nieuwe werk. Met Dane ook alles goed? Kleintje, nog even en dan vakantie!!!! Toch? Hoe gaat het bij jullie? En met Maurits zijn eczeem? Hier gaat het momenteel erg goed. Ruben heeft al 3 nachten zo goed als doorgeslapen!! En hopelijk blijft dat nu zo. Wat is dat heerlijk trouwens, meer dan 3 uurtjes achtelkaar slapen Sinds zijn boventand door is ging het eigenlijk meteen goed. Hij had trouwens eerst een blaar op z'n tandvlees, ik dacht dus dat het z'n tand was maar voelde niks scherps. Hadden jullie kids dat ook? Het zal hem iig flink zeer hebben gedaan want toen de tand echt doorkwam ging hij veel beter slapen. Hebben jullie ook al een kerstboom? Of halen jullie geen dit jaar. Wij gaan van de week een kopen. Ben benieuwd wat Ruben er van vindt
Hey hey!! Jewel, wat goed zeg dat Ruben eindelijk doorslaapt! Houden zo ! En de kerstboom....ja...die staat hier al! En dat is voor hier écht voreg, normaal pas een paar dagen voor kerst. Vindt dat altijd zo'n gedoe. Maar nu met onze kleine schattepetat erbij is het ineens allemaal zóóóóóveel leuker dat ie er vanaf zaterdag al staat . Ze vond het érrug interessant allemaal zo'n grote gekke boom met ballen en lampjes erin! Ze was helemaal onder de indruk . Sooner, bij jullie ook een ziekenboeg dus. Gelukkig is Kris alweer opgeknapt. Nu moeders nog....vervelend dat je steeds zo beroerd bent! En kleine Kris is al bijna geen kleine Kris meer....bijna 1 jaar, deus baby af en een échte dreumes . Hopelijk ben je dan een beetje opgeknapt, in elk geval alvást een héééééle fijne dag! Maar dat komt vást en zekers goed . Suus, dus jouw ouders wonen in Lemmer.... heb ooit nog eens een jongen in de klas gehad die daar woonde. Toen ik héééééél wat jáááááren geleden nog SPW deed in Heerenveen. En gelukkig dat je niet gebeld bent mbt KDV..... daar moet je toch niet aan denken!! Kreeg er ook hier helemaal de kriebels van! Opsluiten die vent en álles er afhakken waarmee je kinderen kunt misbruiken :x. Esser, jullie ook al verkouden. Hopelijk duurt het niet te lang! Zoë, ongi geworden dus? Toch stiekem een beetje jammer! Enne namen verzinnen....haha....kan het me zóóó voorstellen....doen we hier ook al hoor (zijn er gewoon nooit mee opgehouden, hahaha). Op naar januari ! Confi, fijn dat alles goed gaat met jou en Dane! Nightelf, hoe was jullie weekend weg? Leuk gehad? Hoe is 't met de rest hier? Pat? Loessie? Ciara? Lelie? Enise? Esser? Calani? Bright? ehhh....nog meer? Er was ooit eens een lijstje toch? Zal eens even kijken zo.....voor m'n eigen geheugen, hahaha. Die lekt zo af en toen nog steeds . Hier is onze lieve kleine Maud zóóóó verschrikkelijk zielig zeg . Ook hier voor het eerst écht ziek. (eerder alleen maar 3 x iets verkouden geweest). Zondag overdag begon ze met braken, echt iédere voeding kwam er met een énorme vloedgolf na een half uur tot 3 uur na de tijd weer uit . Zondag op maandag nacht ging dit gewoon zo door....uiteindelijk toch maar de huisartsenpost gebeld afgelopen nacht om te overleggen. Gelukkig dronk ze wel iedere keer weer bv na het braken, maar het kwam er dus wel weer uit. En plasluiers had ze dus óók niet. Water/thee etc dronk ze ook niet, heeft ze ook nog niet eerder gehad dus dat vond ze niks. Afgekolfd uit flesje wilde ze ook niet (denk dan weet ik wát ze binnenkrijgt). Moesten het nog één bv aankijken en anders langskomen. Prompt hield ze die voeding en de rest vandaag wel binnen. Ze drinkt wel minder vaak en minder lang, maar spuugt in elk geval niet. Nu lijkt ze dan éindelijk te slapen....heeft wel bijna 2 uur geduurt na pas 1,5 uur slaap, terwijl ze zóóóó verschrikkelijk moe is! Arme meid! Hopelijk komt ze (en wij dan ook) de nacht een beetje goed door. Maar weer wat vaker de wekker zetten ter controle en weer lekker in de wieg bij ons. Zóóó gezellig weer even, mag van mij elke nacht wel . Terusten Meiden....duik hier zo ons waterbedje maar eens is....kon wel weer eens een lange nacht worden en morgen weer werken... 'gelukkig' zit majoman nog thuis met z'n voet, hoeft ze in elk geval niet naar het KDV.
Mayo: is Maud alweer wat beter? Goed dat het hartruisje onderzocht wordt. Ik was nog niet bij Weggemans in Emmen geweest voor een skipakje. Kregen toevallig gisteren net een folder van Lidl, daar hebben ze ze volgende week ook. Als dat niets is, ga ik wel naar Weggemans. Suus: gelukkig zit Sohie op een ander kdv. Toen ik het hoorde dacht ik nog wel ff aan Sophie en Lara. Onbegrijpelijk dat iemand zoiets kan doen, dan ben je toch wel echt ziek........ Sooner: is Kris alweer wat beter? Alvast heel veel plezier morgen en alvast gefeliciteerd (moet morgen werken en weet niet of ik tijd heb om hier te buurten). Zoe: balen dat je toch ongi bent geworden............heb je al wel leuke, nieuwe namen bedacht? Esser: hoe is het met het gesnotter bij jullie? Jewel: wat een leuke smikkelfoto's heb je van Ruben op je hyves staan, echt super! Wij hebben al wel een kerstboom. Het gaat eigenlijk heel erg goed met Amber en de boom (had ik eerlijk gezegd niet echt verwacht, het is een dikke bandiet ). De eerste dag heeft ze er wel bij gezeten, maar na een paar waarschuwingen zit ze er nu alleen maar op haar knietjes voor en te wijzen en de hele tijd 'mooi' zeggen. Zo schattig....... Wij hebben een heerlijk weekend gehad, echt een aanrader, dat nieuwe bungalowpark bij de Efteling. Kindvriendelijk huisje en erg schoon (errug belangrijk). Zelfs het weer was prachtig, maar 2 keer een klein buitje gehad. Amber vond het ook echt super, vooral de Sprookjesboom vond ze helemaal geweldig. Gisterochtend kregen we alleen een wat minder leuk telefoontje, een oom van mn man (zn favoriete oom) is nl overleden (was al langer ziek). We zouden gisteren ook nog een leuk dagje ervan maken, maar mn man wilde liever naar huis, helaas..... Amber heeft vanochtend haar BMR-prikken gehad, ze vond het niet leuk. Hopelijk krijgt ze er niet al teveel last van. Ik ga me nu even op de enrome berg was storten (blegh).
Hallowwwww, Even een kort berichtje van mij! Zit nu te wachten op vriendlief.... Hij gaat zo thuis bij Maurits zijn zodat ik naar mijn werk kan...... Mijn baas had een belangrijke meeting op dinsdag geplant.... handig..... Maar nu ben ik mooi vrijdagochtend vrij en hoef ik geen vrij te nemen om naar de kinderarts te gaan. Zaterdag komt hier de kerstboom..... Ik hou er nooit zo van. Zo veel zooi krijg je er van. Maar vriendlief wil er perse eentje.
Och nightelf wat sneu voor je man. Dat zijn oom nu is overleden. Dan zul je dus donderdag ofzo wel een begrafenis hebben.. En dan dus ook heel jammer dat jullie weekendje zo ingekort werd. wat gaaf dat jullie daar waren. Jij moet natuurlijk helemaal genoten hebben, want je kunt bijna niet meer elfen treffen als daar. Jewel, wat fijn dat Ruben doorslaapt. Balen dat ie straks nog meer tandjes krijgt eenneeee kiesjes. Maar ik moet wel zeggen er zijn ook wel tandjes bijgekomen bij Kris waar ze geen last van had. En sinds zondag heeft ze nu ook een kies!!! Hopelijk gaan de volgende wat minder heftig en zonder blaren. Majo, ik heb ook zo´n vergietgeheugen. Wat irritant he! Ach weet je Kleintje, voor Maurits is het toch ook wel heel leuk hoor zo´n boom! Nu misschien nog niet, maar volgend jaar zeker. Wij hebben ´m ook staan en Kris heeft er nog niet aangezeten. Braaf kindje. Ze loopt wel met de keukentrap door de hele kamer. Mama helpen.... misschien Ze is nog steeds niet lekker en ik ben ook nog ziek. Maar ik heb nu codeìne gekregen van de ha. Hoop dat het snel helpt. MORGEN WIL IK FEESTEN!!!
Sooner: dus Kris helpt jou ook al met van alles? Amber wil altijd helpen met schoonmaken, ik geef haar dan maar een doekje in de handen en dan gaat ze ook poetsen Hopelijk helpt de codeine en kunnen jullie morgen heerlijk feesten!!! We hebben trouwens vrijdag de crematie......
Nightelf, fijn dat het weekend zo geslaagd was! En wat een naar bericht dan op je laatste dag daar. Sterkte vrijdag. Hihi dus Amber blijft wel van de boom af. Ruben is ook zo'n boefje dus ik ben benieuwd. We gaan hem iig opzetten als hij op bed ligt. We halen nu morgen een want hier in het dorp hadden ze geen mooie meer. Sooner, ach jakkes, nog steeds niet fit. Hopelijk helpt de codeine snel. En wat lief dat ze je zo graag helpen wil, hopelijk blijft dat later ook zo Een hele fijne dag morgen! Ik baal nog steeds dat ik het kaartje te laat op de bus heb gedaan Maar FEESTze morgen! Ik hoop ook dat hij van de andere tandjes minder last krijgt. Het is zo gek nu, ik leg Ruben op bed en hij is stil. Voorheen was het krijsen en moest ik echt bij hem blijven tot hij sliep. Nu loop ik meteen weg en hij gaat gewoon slapen.....Hij heeft vanmiddag ook van 15.15 tot 17.45 geslapen! We wisten niet wat ons overkwam. Heb toen de kerstkaarten maar geschreven Majo, dus jullie hebben de boom ook al staan. Zo bijzonder idd dat we nu kerst vieren met ons kindje erbij. Konden we ons een paar jaar geleden moeilijk voorstellen. En wat sneu dat Maud nu echt ziek is. Of gaat het nu al wat beter? Kon je het dan maar van ze overnemen hè, vooral als ze zo spugen..... Kleintje, geen rare dingen bij de bespreking op het werk? En vrijdag dus naar de kinderarts. Wat gaat er allemaal gebeuren of weet je dat nog niet? Dus jij hebt liever geen kerstboom Is een nepperd dan geen optie? Vriendlief moet nog 2 daagjes werken en heeft dan 2 weken vakantie! Geen dingen gepland dus we gaan lekker genieten als gezinnetje van de kerstdagen en oud en nieuw! Fijne avond nog allemaal!
Ff snel, want ben aan het werk Hiep hiep hoera voor Kris!!!!!! Sooner en man, heel veel plezier vandaag en geniet maar lekker van deze hele bijzondere dag!