Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jaaaaaaaaa!!
    Kris is 1 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een hele dikke dikke proficiat voor jullie allebei als trotse papa en mama!!
    Een heeeeeeeeeeele fijne dag vandaag!! :D :) :D :) :D :)

Liefs en een verjaardagsknuffel van mij en Joep!

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zo, ff ali illegali ;)
    Ben nu nog ff vanuit thuis aan het werk. Heb straks een afspraak bij een instantie, en blijf anders zo veel op en neer rijden in de ochtend.
    Dan de laatste uren op 't kantoor de rest van de dag, en dan............vakantie!! Yiehaaa....... ;)

Ga snel verder meiden.
    Tot snel!
    liefs

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    HIEPER DE PIEP........HOERA

Krisje is 1 jaar!!!!

Hele fijne dag gewenst:D
    Mooie pica's maken he!!!

Ik moet gaan...naar het CB. Emma krijgt haar BMR prik:(

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kris, Sooner en Soonerman, GEFELICITEERD MET KRIS' 1E VERJAARDAG!

Hopelijk is iedereen al wat opgeknapt en kunnen jullie genieten van deze enorm speciale dag.

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    FF snel ego:

@hier, moet zo naar de anaesthesist ter voorbereiding op mn polsoperatie van volg wk vrijdag. Bah, komt wel heel dichtbij nu...

Verder ook besloten om vanavond aan de pil te gaan en 2 strippen door te slikken. Dan mezelf laten menstrueren en aanmelden voor cryo-behandeling. Heb nu al 2 wkn lang donkerbruine/zwarte bloeding en behalve dat het mega irritant is, is het lastig om nu dag 1 van mn ongi te bepalen omdat ik al een redelijke periode bloedverlies heb. Nu denk ik dat ik vandaag 'ongi' word, dus maar met de pil beginnen. Kan dan meteen echt aftellen ;) Mijn eigen cyclus komt toch altijd meteen op gang na de pil dus dat scheelt! Verwacht mn nieuwe ongi dan rond 30/31 jan... 30 januari zou leuk zijn... Dan ben ik uitgerekend op 6 nov, hahahaha!

6. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Haaiii ladies,

Sooner, gefeliciteerd met Kris!!! Alweer 1 jaar, tijd gaat hard he? :)

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hee enise, hoe gaat het met jou?? Hoe voel je je? Al druk met de babykamer:)

suus,

spannend he! Enne....voorpret is sooooo leuk:D Je hebt groot gelijk dat je met de pil gaat beginnen! Anders blijft het allemaal zo onzeker en dan duurt het alleen maar langer!!!
    Hier is de Duphaston ook ingegaan:D heb berekend dat ik dan op 29 dec mijn eerste echo krijg en diezelfde avond moet ik al beginnen met de eerste prik:$ Komt nu wel dichtbij...poehhh:D

CB: Alles was keurig! Ze weegt 9245 gram en is 79 cm lang. Ontwikkeling en andere zaken was keurig...over 4 maanden weer. Ze heeft 2 prikjes gehad dit keer in haar armen. We zullen zien hoe zij daarop reageert...

oh ze huilt! Doeii

8. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hoera Hoera Hoera, Kris 1 jaar!!! Van harte gefeliciteerd met jullie mooie meid. Hoop dat jullie een leuke dag hebben!!

He enise, gaat alles goed??? Zie in je onderschrift dat jullie een meisje krijgen, wist ik nog niet. Wat leuk zeg voor jullie dochter.

NIghtelf, klinkt leuk jullie weekend, hou het in mijn achterhoofd. Vind Mees nu nog even te jong, maar voor volgend jaar misschien wel leuk. Gecondoleerd met jullie oom, wat triest zeg, veel sterkte vrijdag.

Suus, balen zeg dat je ongi zo beroerd is. En dat zou ik echt helemaal wat voor jullie vinden, 2e kindje op 6 november, dan bel ik het sbs nieuws als dat gebeurd!
    Volgende week al de operatie, spannend, hoelang kan je dan niet werken?

Jewel, helaas geen cryo's hier, Mees was de laatste. We beginnen weer vers...

Majo, is Maud weer opgeknapt, jeetje ze had het wel goed te pakken hè??

Uhmmmm er waren nog meer zieke kindjes, weet alleen niet meer wie. Hoop dat iedereen snel opknapt!!!

Wat een vreselijk nieuws hè over dat kdv. Ik word er gewoon echt misselijk van als ik er iets over hoor. Ik vind het zo onvoorstelbaar dat er zulke idioten rondlopen. Als ik er maar aan denk dat zoiets met ons schatje gebeurd, dan springen de tranen in mijn ogen...

Kerstboom, hier slaan we een jaartje over. De box neemt veel ruimte in beslag, dan nog de 2 katten waar ik elke jaar strijd mee heb zodra de kerstboom staat....Normaal maak ik er echt een studie van, wil altijd de mooiste boom hebben...Heb wel 2 mooie boompjes in het raam staan, mooi wit blad ingestoken en lichtjes, ziet er ook gezellig uit....

Verder hier geen nieuws, met Mees gaat het goed, hij zit lekker in zijn velletje. De uitslag is aan het indrogen en we zijn klaar met de medicatie. Volgende week ter controle nog even naar het zh, maar volgens mij is het zo goed als genezen...
    Mees heeft ook al 2 nachten echt doorgeslapen, wat voel je je dan een ander mens zeg. Ik wil echt niet klagen, want hij kan er ook niets aan doen en ik vind het niet erg om te troosten midden in de nacht...maar even lekker doorslapen is wel heerlijk....

Nou ga ons poepie even eten geven en lekker even met hem spelen, gezellig....

XXX

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, Emma is netjes gegroeid weer hoor! Ben ook wel benieuwd hoe ze reageert op de BMR (Sophie krijgt ze over 2 wkn...........)

Zoe, heerlijk he doorslapen! Deed Mees dat nog niet dan?? Geen kerstboom? Hier ging vorig jaar ook de kleine kat in de boom. Onze plantenspuit staat nu ook op tafel zodat we m evt kunnen natspuiten. :D Hebben jullie normaal een echte of een nepperd? We hebben onze nepperd nu zo in elkaar gezet dat hij eigenlijk geen mogelijkheid meer heeft om er in te kruipen :)

Jeetje hee Enise, alweer 26 wkn! Wat ga je sneeeeel!!

@hier is een heeeeeeeeeel groot mietje :D Het is dus een kleine ingreep, volgens de orthopeed dan he, maar was net bij anaesthesist en ik gewoon lekker gekozen voor een narcose :D Heeeeeeeerlijk!! Kan ik eindelijk ff bijslapen van 1 jaar Sophie ;) Andere opties waren plaatselijke verdoving of een verdoofde arm maar dan krijg ik een prik bij mn sleutelbeen en moeten ze miss de zenuw gaan zoeken met de naald (IEKS!) --> dat had dus niet echt mijn voorkeur...en toen zei ze, ja je mag ook een narcose! Dus ik riep meteen dat ik die wilde hebben :D
    Volg wk vrijdag is dus de dag, lekker 24 dec, en ga ook meteen die dag naar huis. Ben vervolegns, qua werk, 2 wkn uit de roulatie en hoe het thuis dan gaat, tja dat zie ik dan wel. Manlief is iig die week ook vrij en kan de week erna ook wel vrijnemen denk ik...

Nou wij gaan ff een soepie eten hier! :D

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    KRIS 1 JAAR!!!!!!!!!
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sooner, van harte gefeliciteerd met jullie meid! Hopelijk voel je je al wel wat beter. Fijne avond nog!

Suus, haha groot gelijk dat je voor algehele narcose kiest :D Die prik in het sleutelbeen lijkt mij ook helemaal niks :$
    Hopelijk gaat het herstel spoedig en is het daarna ook helemaal over.

Zoe, dus dit jaar geen boom.....Ik begrijp dat je dit jaar die strijd niet wilt ;) hihi ik zie het ook al helemaal voor me: Mees en de katten allebei hangend in de boom :D
    Dus ook geen cryo's meer. Wij ook niet, dus ook weer helemaal vers. Aan de ene kant maakt het mij niets uit maar de punctie is toch een iets minder fijn onderdeel van de behandeling.
    Fijn dat het Mees goed gaat, en gelukkig is de uitslag ook al bijna over.
    Lekker is dat hè als ze doorslapen. Ik moet er nog 1 keer uit per nacht maar dat is iig veel beter dan 20x. Wat moet het heerlijk zijn als je kindje al heel snel doorslaapt, hopelijk doet de 2e dat wel :D (als het lukt natuurlijk hè)

Vandaag hebben wij de kerstboom opgetuigd. En ik moet zeggen dat het de perfecte boom is. Een mooie volle boom met de juiste verhoudingen ;) Alleen vindt Ruben het maar eng.....hahaha ik had alles verwacht behalve dit. Hij durft er maar kwalijk langs te kruipen. Zal vast niet lang duren, morgen zal ik hem er wel uit moeten plukken ;)
    Vanmiddag ook nog een naar bericht van mijn broertje. Zijn vriendin is bij hem weg, is al een jaar verliefd op een ander......Vind het zo sneu voor hem. Had hem even gebeld en moest zelf ook janken. En dan net in deze tijd....

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Even kort ego want m'n koppie is ff helemaal leeg nu na 'n drukke dag als vandaag, maar..................heb VAKANTIIIIEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!
    So, is dat er ook uit. ;)

liefs!

Ps; reageer morgen veeeeeeeeel uitgebreider hoor meiden. :)

12. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Sooner gefeliciteerd met Kris haar 1e verjaardag!!!
    was het een leuke dag.

Ik heb even snel er doorheen gelezen.
    En er gebeuren bij iedereen wel spannende en minder leuke dingen.
    Ik ga komend weekend ECHT echt ECHT proberen op iedereen te reageren.

Schreef ik van de week nog dat het goed ging met Dane, werd hij vrijdag opeens ziek.
    1 keer gespuugd, daarna verhoging.
    Zaterdag temp steeds hoger, naar koorts.
    `s avonds kortademig, naar HA post geweest, had hij een luchtweg infectie.
    Alleen paracetamol verder niks geven.
    Eten en drinken ging overigens ook niet best.
    Zondag opeens erg stijf in zijn nek.
    Hij werd wakker met zijn hoofd naar rechts maar kon hem niet meer bewegen, als ik dan aan hem kwam heel erg huilen.
    Maar na even oppakken werd zijn nek weer soepel.
    Maandag hetzelfde. Maar opeens ondertemp, ipv koorts.
    Vanmorgen weer zo stijf in de nek en ik maakte me echt zorgen.
    Wederom naar de Ha.
    Gelukkig was het niks van nekkramp, maar een spier verrekt en bij lang stil liggen wordt het stijf.
    Ondertemp, kan voorkomen na een infectie.
    Maar ook dat baarde me wel zorgen.
    Zo even had hij namelijk maar weer een temp van 36,0
    Ik heb maar een kruikje bij hem gelegd, terwijl he niet echt koud is op de kamer.

Hebben jullie kindjes ook wel eens lage temp gehad op oudere leeftijd ( dus niet in de kraamtijd)

Ik ben blij als Dane weer helemaal beter is, want die zorgen pffff.
    Ik kan daar slecht mee omgaan.,
    Heb gewoon een potje zitten janken bij de HA ( Dane is nou eenmaal ons alles en daar mag niks aankomen :))

Ik spreek jullie gauw weer. ( ik ga echt mijn best doen)

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Sooner!!! Van harte gefeliciteerd met KRIS haar eerste verjaardag!! Een leuke dag gehad? Iedereen weer beter?

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Nightelf, hoe is het gegaan met Amber en de BMR? Heeft ze er nog veel last van gehad? Em dus een geslaagd weekend gehad, maar wat een naar bericht voor je man! Sterkte alvast voor vrijdag!

Esser, Joep is ook alweer bijna 1 jaar. Nog maar een paar weekjes! Al druk met de voorbereidingen> Enne...geniet lekker van je vakantie! Héérlijk zeg! Gingen jullie nou ook nog weg?

Lelie, Emma dus ook haar BMR gehad. Hopelijk is ze er niet ziek van geworden? Enne....ze groeit dus lekker jullie meisje!

Suus, Zó! Jij hebt het allemaal weer eens even mooi uitgedacht zo met de pil :). Dat zou wat zijn zeg....als het zo allemaal zou lukken en dan voor de 2e x moeder op 6 nov! Ik begin alvast met duimen draaien hier hoor! En voll. narcose dus....hahaha.... hééééérlijk (bij)slapen! Wel binnen 6 uur plassen na die tijd he?! Anders mag je strakjes niet naar huis diezelfde dag ;).

Zoe, Mees z'n plekjes knappen dus goed op?! Gelukkig maar! En hij laat jullie nu dus éindelijk doorslapen! Geniet ervan!

Jewel, Ruben dus een beetje bangig voor de boom! Hihi....een échte stoere vent dus ;). Is over een paar dagen vást héél anders....

Hey Pat!! Zwaai zwaai!! Alles goed bij jullie?!

Confi, Dane dus ook al aan het spugen enzo. Zielig he die kleine ukkepukjes :(. Hopelijk knapt ie snel op. En wat betreft ondertemp...tsja...Maud zit normaal nooit zo hoog eigenlijk, heeft trouwens ook nooit snel koorts. Normaal iets van 36-36.5, koorts tnt hooguit 37.8 Maar heb zelf ook bijna nóóit koorts en zit altijd laag. Ik kan dood en doodziek zijn (acute blinde darmontst.) en heb dan nog geen koorts, of iets subfebriel: 37.8. Dus tsja...misschien heeft zij dat dan ook?

Hier, Maud knapt heel langzaam weer wat op. Gisteren nog wel bij de HA geweest. Hij gaf 'r nog 1 dag om wat op te knappen. Als het vandaag met drinken en plasluiers niet beter werd, moesten we bellen en moest ze naar de kinderarts. Gelukkig dronk ze ietsjes beter en waren de plasluiers heel iets zwaarder. Dus besloten het zelf nog even een dagje aan te zien. Spuugt ze toch niet prompt vanavond direct haar hele voeding er weer uit! Na half uur weer geprobeerd en toen dronk ze redelijk en heeft het tnt binnengehouden. Houden het er dus maar op dat dat door een hoestbui kwam. Zijn dus hopelijk (als deze lijn zich voortzet) net aan een zkhopname 'ontsnapt' gelukkig!

Hmmmmm.....zit net te denken....kan morgen wel eens even naar het inloopspreekuur van het CB gaan en haar laten wegen.... ze is dan precies een week geleden geweest. Ben wel benieuwd of ze nu ze ziek is veel afgevallen is. Had wel het idee dat ze 'lichter' voelde....maar ja....kan me dat ook verbeelden natuurlijk. Je let op een gegeven moment overal op ;)!

15. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Nog maar een half uurtje....maar Sooner Van Harte Gefeliciteerd met kleine krisje haar eerste!!! verjaardag!! Hebben jullie een fijne dag gehad?? Hoop dat jullie je goed voelden vandaag en heerlijk van de dag hebben kunnen genieten!

16. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal voor die lieve felicitaties!
    Kris vond het heel leuk om ze te lezen ;)

We hebben een geweldige dag gehad.
    Kris had nog wel haar hele bedje ondergespuugd 's nachts.
    Denk dat ze zenuwachtig was voor haar verjaardag.. haha.
    En ik hoest nog mijn longen uit mijn lijf.

Maar ondanks dat was het GEWELDIG!
    Zoveel leuke kaartjes en telefoontjes. En heel leuke cadeautjes van het bezoek.
    Kris vond het uitpakken heel leuk.
    We hebben het ook heel mooi versierd.

Nu zijn we aan het uitrusten van alle drukte.
    Mama lag gisteren al om 9 uur op bed, haha.
    Vermoeiend is mama-zijn he! Maar zooooooo leuk!

Vandaag de hele dag met Kris thuis.
    En straks komt mijn nichtje met mijn achternichtje van 17 maanden waar ik vanmiddag ook een poosje op ga passen.
    Lekker met de twee meisjes spelen.

Esser, geniet lekker van je vakantie!!!

Oh ik word onderbroken door een heel verdrietig meisje, ik ga ff rennen. later meer...

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Sooner, had je sms nog ontvangen. ;) Super om te lezen dat het zo'n gezellige dag is geweest! En Kris nu officieel 1 jaar, oh.....wat gaat het toch snel! :$

Nigthelf, bij jullie was het efteling park dus ook en succes. Fijn! Hoor er tot nu toe ook alleen maar positieve geluiden over. Nog gecondoleerd voor jullie beiden. Hoe is het nu met Amber? En d'r prikjes?

Suus, heerlijk dat je lekker volledig onder narcose kan! Zou ik ook echt voor gekozen hebben hoor! Vooral het zoeken naar de zenuw wat je schreef..... :$ Bleh...... mij niet gezien hoor! Fijn dat je mannetje die week ook vrij is. Kan me voorstellen dat je Sophie helemaal niet kan/mag tillen voor een bepaalde periode?

Lelie, hoe is 't? En met het behangen van Emma d'r kamer?

Zoe, heeeeerlijk dat Mees doorslaapt! Hopelijk blijft ie dat nu een beetje vasthouden. Is wel zo fijn voor papa en mama. ;)

Jewel, Ruben bang voor de boom? Hihihihi, wat een gekkie toch.
    Zal vast toch wel wat bijtrekken denk ik? Joep kijkt hier z'n ogen uit, vooral de lampjes zijn favo. :)

Pat, hoe is het met jullie?

Confi, he bah.................das echt niet fijn dat Dane zo ziekjes is!
    Nee, heb alleen bij Joep een ondertemp gemeten toen hij nog zo ieniminie klein was. Verders alleen verhoging en koorts.
    Hopelijk blijft Dane niet al te lang sukkelen.

Majo, en? Ben je met Maud nog naar het CB geweest?

Hier begint het snotteren etc aardig af te nemen. Gelukkig! ;) Met z'n 3en begonnen we het flink beu te worden. Joep mag wel door de wintermaanden heen zijn puffer blijven gebruiken. Puur ter ondersteuning zodat b.v. een verkoudheid niet helemaal doorslaat i flink ziek worden. Richting het voorjaar zal de puffer niet meer nodig zijn gaf de HA aan.
    Vandaag is s-moeder jarig dus Joep en ik gaan daar vanmiddag al heen, en mannetje gaat er vanuit zijn werk direct heen. Eten we een hapje mee en daarna op tijd weer terug zodat Joep z'n mandje in kan. ;)
    Verder nu een gevoel van enorm veel tijd hebben. Bizar hoor maar................wel heerlijk! :p Genoeg tijd i.i.g. om alles te regelen voor Joep zijn verjaardag!
    Hebben jullie nog tips of ideetjes die ik kan mee nemen voor zijn verjaardag? Of dingen waar ik rekening mee kan houden?

liefs!

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    #638 Esser, 16 dec 2010
    Laatst bewerkt: 16 dec 2010
    Wow :$ Even hier neerzetten hoor...........
    Heb net gebeld met de ferti poli voor navraag hoe we de uitslag gaan krijgen van het zaadonderzoek van mannetje. Hij had nl 2 weken geleden z'n zaadjes weer ingeleverd. ;) Dit alvast vooruitlopend op een mogelijke verse poging.
    Bij het vorige zaadonderzoek zat mannetje op 4 miljoen en de resultaten laten nu 18 miljoen zien! Wowie! De beweegelijkheid is wel nog steeds erg mninimaal maar 't volume/hoeveelheid is wel mega toegenomen.
    Vond ik toch maar even een fijn bericht. :$ Zat al in te denken; wat als het zaad nou nog meer is afgenomen? Maar........das mooi dus niet!

*Zo, ego modus gaat weer uit* ;)

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    18 milj?! Hoe heeft ie dat nou weer gedaan?
    Hier pas een nieuwe zaadtest als de cryo mislukt. Anders worden er al kosten gemaakt die miss niet nodig zijn............

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ja, bizar he Suus? Verpleegkundige gaf aan dat het (met name) toendertijd een momentopname is geweest, en wellicht heeft nu een verandering in zijn levenspatroon ook mee gewerkt?
    Kunnen niets mee zekerheid zeggen, maar natuurlijk nu wel dat dit een erg fijn resultaat is! :)

Deel Deze Pagina