Hey meiden, Hoe is 't? Druk aan het shoppen, regelen en inslaan voor de feestdagen? Vandaag met Joep en mijn moeder even de stad in geweest om nog kerstinkopen te doen. Helemaal gezellig in de stad met alle verlichting en sfeermuziek, kom je goed in de kerststemming. Voor Joep zijn we ook bijna helemaal klaar. Alleen nog een leuke taart regelen/reserveren met een smijttaartje erbij. Nog minder dan een week en hij wordt 1 jaar! Mama vindt het spannender als Joep denk ik zo, hihihi. Lelie, misschien lees je dit nog wel; een hele fijne vakantie! Geniet er van met elkaar! Het weer is daar natuurlijk veel beter als hier in NL. Suus, hoe is het nu met je? Meer al de bibbers voor vrijdag? Hoe was je dag verder vandaag? Nog zo idioot druk? Majo, nou dat is toch wel goed nieuws voor Maud! Gelukkig om te lezen dat er geen (grote) zorgen uit zijn gekomen. En een lekker recept heb je hier neergezet zeg. Sooner, Nightelf, Kleintje en Jewel, hoe is het met jullie? En jullie mooie mupkes? Ga nog ff bankhangen en duik dan zo ons bedje in. Toedels!!
Hey meiden, ook ff een teken van leven van mij. Heb het zo idioot druk, moest een dag extra werken, ivm ziekte op het werk, dus ben blij dat ik vandaag lekker vrij ben. Mayo: dat recept klinkt heerlijk, gaan we hier zeker een keertje maken (zijn nl echte visliefhebbers hier in huis, morgen staat er ook een lekkere zalmmoot metpesto-aardappeltjes op het menu). Gelukkig dat Maud weer helemaal opgeknapt is, maar dus toch een beetje afgevallen. Gelukkig dat haar ruisje ws niets te beteken heeft, hopelijk over een half jaartje gewoon weg! Super dat ze het vaste voedsel nu ineens zo lekker vindt. Amber haar jurkje zal ik hier zeker wel gaan spammen, zal wel een leuke foto gaan maken met kerst. Ik ben idd wel een beetje creabea, mag graag ergens mee bezig zijn en ik kan ook gewoon niet 's avonds voor de tv zitten en dan niks doen........ Enise: heb jullie nieuwe wagen even gegoogled, ziet er mooi uit! Het lijkt me alleen wel onhandig in bijvoorbeeld de K.ruidvat, daar zijn de paden zo ongelooflijk smal (bij ons in het dorp dan..) Lelie: heel veel plezier in Budapest!!! Hopelijk gaat jullie vlucht mooi op tijd en hoef je niet op Schiphol te bivakkeren. Suus: jij dus ook al zo druk......en dan ook nog van die vervelende patienten, blegh! Heel veel succes alvast voor morgen en hopelijk heb je er niet al te veel pijn aan na de operatie. Esser: Joep's eerste verjaardag schiet echt al op, spannend hoor. Hebben jullie leuke dingetjes voor hem gekocht? Hier is het manlief eieieindelijk gelukt om een slee te bemachtigen, overal uitverkocht (degene die wij wilden). Gelukkig had de Welkoop nog een gewone houten slee met een ruggesteuntje, dus dan maar zo eentje. Wanneer Amber straks wakker is, gaan we lekker een stuk wandelen. Morgen nog een dagje werken, 's avonds nog een feestje van een oom van mn man die 65 wordt (op Kerstavond, hoe verzint ie het ) en dan lekker weekend!! Alleen 2e Kerstdag nog wel werken, maar ja, hoort erbij als je in een ziekenhuis werkt. Iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2011 vol liefde! En idd net wat Leleie al schreef dat het een heel positief jaar mag worden!
Lelie, Geniet lekker van jullie vakantie. Heel veel plezier daar! Hopelijk geen vertraging?! Mijn broertje en vriendin gingen maandag naar Maleisië....met een dag vertraging op schiphol . Hopelijk hebben jullie meer geluk! Suus, alvast hééééééél veel succes morgen met de o.k.! Was je nou meteen 's morgens vroeg aan de beurt? En daarna dan lekker genieten van je vrije weken . Nightelf, onhandig he....die mensen die besluiten op 24 december jarig te zijn . Mijn opa was dat ook altijd, maakten er dan altijd maar een 3e kerstdag van. Esser, alles dus al bijna klaar voor Joep's verjaardag. Leuk hoor! Nog hoeveel nachtjes moet je slapen....?.... Spannend he Mama Hier zo maar eens even de sneeuw in met Maud. Hebben weer een paar dagen onze oppashonden. Vriendin en man zijn paar dgn naar zuid-limburg. En wij hebben dan hun 2 huskey's! Érg leuk met zulke honden in de sneeuw . En Maud vindt ze ook helemaal leuk!
Haaay zwaaai...... Zo VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEE Ben kei kapot dus ff geen zin om te tiepen. Maar het gaat hier echt SUPER!!!!! Maurits is helemaal opgeknapt! Al het eczeem is weg! En hij slaapt door! Ik ben helemaal hyper van de energie (nu ff niet ghihi). Mijn collegas worden zelfs moe van mij. Ik ga nu ff relaxen en kom komende dagen echt ff kletsen. Maar nu eerst PLOF op de bank.... VAKANTIEEEEEEEE
Hahaha Kleintje! Wat fijn dat het eczeem nou helemaal weg is!!! En ook nog doorslapen! Heerlijk is dat hè? Ruben slaapt nou ook al een week door en we vinden het soms nog zo gek. Gewoon een hele nacht zonder onderbrekingen slapen...........heerlijk! Majo, bedankt voor het recept! Het wordt wel wat anders want we hebben wat moeilijke eters erbij (ik ben zelf ook een van , al wordt het beter ) We gaan nu crostini's met roomkaas uit Italië maken. Makkelijk te bereiden en iedereen lust het. Maar jouw recept ga ik ook eens proberen! Leuk zeg dat jullie weer op de husky's mogen passen, en met de sneeuw klopt het plaatje dan helemaal als je er met ze uit bent Hier (gelukkig) bijna geen sneeuw. Al vindt ik het ook wel een beetje jammer hoor. Fijn dat Maud weer opgeknapt is. Dus wel een beetje afgevallen maar dat zal ze vast wel weer snel inhalen nu ze de bijvoeding ook steeds lekkerder vindt Dus nog wel 2 nachtvoedingen......Ruben had dat toen ook, een hele tijd nog 1 om 04.00 maar toen hij 5/6 maand was weer 2. Hij dronk toen overdag zo weinig omdat hij zo nieuwsgierig was en geen tijd voor drinken had. Dus dat werd snachts ingehaald Gaat ze wel meteen na de voeding weer slapen? Dat was hier soms niet zo en dan waren de nachten wel lang...... Esser, nog een paar daagjes en dan wordt Joep 1 jaar!!!!! Whow wat gaat zo'n jaar snel! Hebben jullie nog wat leuks voor hem gekocht? Ik weet eigenlijk nog niet wat we Ruben gaan geven, er is ook zoveel......... Bij jullie ook zoveel sneeuw? Suus, heel veel succes morgen! Eigenlijk hoef jij niks te doen behalve slapen........ maar toch. Hopelijk heb je geen last van erge napijn, zodat je iig goed van je vakantie kan genieten!!! Ben je ook zenuwachtig? Lelie, heel veel plezier daar en geniet er lekker van!! Gelukkig ben je weer opgeknapt, en 2 kilo kwijt is nooit erg Hele fijne feestdagen! Nightelf, dus alleen maar feesten met kerst Het zijn ook lastige dagen als je jarig bent. Mijn broer is op 1e kerstdag jarig. Op zich is dat beter dan de 24e. Je bent nu toch allemaal al bijelkaar Dus toch nog een slee gevonden. Wij willen ook zo'n gewone houten. Wij hebben er nog geen een maar gelukkig ligt hier ook niet genoeg sneeuw om te sleeën. Werkze op 2e kerstdag, is het dan ook drukker dan normaal? Of heb je dan een relaxt dagje Enise, idd een mooie wagen! En de kruidvat zou ik ook maar niet ingaan Gaat het verder goed met je en de baby? En met je andere meisje natuurlijk! Sooner, zijn er nog mensen gekomen afgelopen zondag? Of heb je het verplaatst? En hoe gaat het met jou? Hopelijk al weer wat beter. Zodat je lekker kunt genieten (en lekker eten natuurlijk ) met de kerstdagen. En de oliebollen met oud en nieuw! Hier ook druk druk druk. We zijn allemaal klusjes in het huis aan het doen. De bijkeuken knappen we op. Alles weer een nieuw verfje en sausje. We hebben nog al een grote bijkeuken dus we zijn nog wel even bezig. Morgen nog wat nieuwe rolgordijntjes halen en dan lekker kerstvieren! Met Ruben gaat ook alles goed. Er komen weer wat tandjes aan, maar gelukkig heeft hij daar snachts geen last van. Hij is wat jengelig en slaapt weinig overdag maar dat vindt ik helemaal niet erg, als hij snachts maar slaapt en dat doet hij Ben eigenlijk nog op zoek naar een leuke kerstoutfit voor hem maar kan niet echt iets leuks vinden. Ach na een paar uurtjes is alles toch al weer vies en onder de kwijl dus erg is het niet Nou meiden, een hele fijne kerst!!!! Een witte deze keer! Niet te veel eten en ook alvast maar een heel gelukkig nieuwjaar! Dat er maar weer mooie beebs mogen worden gemaakt!! PROOST!
Mayo: was het leuk met Maud en de honden in de sneeuw? Geeft vast een prachtig plaatje, die huskey's in de sneeuw. Kleintje: echt super dat eht zo goed gaat met Maurits' eczeem en ook zo ineens heerlijk doorslapen. Kan me voorstellen dat je helemaal staat te stuiteren van al die energie Heb je nu 2 weken vakantie? Jewel: oh, crostini's met roomkaas, klinkt lekker Dus jullie ook lekker aan het klussen in huis? Wij ook, de trappen in huis worden helemaal aangepakt. Ons huis is nu 3 jaar oud en overal komen van die krimpscheurtjes in de kit en de afwerking langs de muren, dus tijd om de boel eens grondig aan te pakkken. We zijn alleen nog aan het twijfelen over de kleur op de trappen, mn man wil hoogglans spierwit en ik muisgrijs........... Ik hoop dat 2e kerstdag lekker rustig is op het werk, is jammergenoeg nooit te voorspellen, ene keer heel druk en de andere keer niets te doen. Wat heerlijk dat Ruben nu ook zo lekker doorslaapt 's nachts. Wij gaan zo lekker op bed, de wekker gaat morgenochtend al om 05:20 . Moet nl vroeg beginnen en door al die sneeuw doe ik er een keer zo lang over om op mn werk te komen (en ik ben ook niet een van de vlugsten 's morgens).
nou meiden, daar lig ik dan in t zkh bed te wachten. Heb al eerst stampij gemaakt moest me melden om 8.30uur en 40min ltr gebeurde er nog nix! Ze zijn nu vast blij met me, haha. Sta ingepland om 10.30uur. Heb al 2 paracetamol moeten innemen en n soort kalmeringsmiddel. Alles op afstand kijken is soort slow motion. Alsof je dronken bent. Haha. Heb er eigenlijk totaal geen zin in en best nerveus nu. Enige wat ik nu hoop, is dat ik niet in de narcose blijf. Had voor sophie niet maar nu wel heel sterk... Vanmiddag zie ik haar gewoon en krijgt ze heeeeel veel kusjes Nou meiden, tot strax! Oh enne Lelie, ik hou ook van jullie allemaal! Ga miss maar ff slapen nu... Gaat de tijd ook sneller... Liefs suus
Suus, Heel veel sterkte/succes met je operatie. Het gaat helemaal goed komen!!!!! Hier zijn wel lekker ingesneeuwd. Ik was vandaag zoiezo al vrij maar anders had ik vrij genomen. Vriendlief was wel met de fiets naar het werk gegaan. Hij belde me dat hij maar 5 autos gezien had onderweg. En hoorde net ook dat de A2 rondom eindhoven is afgesloten van wege de sneeuw...... Maurits is vandaag ook lekker thuis. Eerst zou hij wel naar de opvang gaan zodat ik hier alles "kerst klaar" kon maken. Maar op de fiets onverantwoord.... En bussen rijden niet. Dus ik kan iets minder effectief puinruimen. Wel komt vriendlief vroeg thuis zodat ik nog wat boodschappen kan doen. Want met de kinderwagen ga ik niet door 20 cm sneeuw heen ploegen. Had gisteren nog met die bekende gepraat die ik in het ziekenhuis tegen kwam. Volgens mij is ze zwanger..... Ik had toch even duidelijk gemaakt dat we veel moeite hadden gehad met het krijgen van Maurits en dat het niet "vanzelf" gegaan was. Wil namelijk niet dat ze denkt dat ik ook zwanger ben....want dat is niet zo... Jewel, Echt heerlijk dat hij geen last meer heeft. Was vanmorgen ook al om 5 uur wakker. Uitgerust...... ghihi. Hoe gaat het met Ruben en zijn voeding? Natuurlijk afhankelijk van de situatie kan ik toch aanraden om naar een kinderarts te gaan. Vooor ons was dat de beste beslissing die we ooit genomen hebben. Nightelf, Heb inderdaad lekker 2 weken vakantie. Was er ook wel aan toe..... Heb je het vroeg opstaan een beetje overleefd?
Zoals verwacht heeft iedereen het super druk. Ik kom ook alleen even langs voor een zwaai! Zodadelijk vrienden van ons over de vloer om kerstavond met ons te vieren met een lekker kerstdiner. Morgen en overmorgen bij de ouders en schoonouders om kerst te vieren. Een volle planning maar wel erg gezellig! Jullie meiden ook allemaal hele fijne feestdagen me jullie gezinnetjes en familie!! Veel liefs en een kerstknuffel voor jullie!! Ps: Suus? Hoe is t gegaan? Mee gevallen? Of anders.....? Sterkte i.i.g.!
Zo, ben al een tijdje thuis hoor maar mn ouders waren er (nog steeds hoor ). Is me allemaal meegevallen. De winterslaap die ik had verwacht, is uitgebleven Vannacht dan hopelijk bijslapen van 1 jr lang Sophie Mn hand zit nu in verband en dat mag er zondag al af. Heb nog totaal geen napijn! Hoe dat kan?! Voorlopig geniet ik er nog ff van. Ook heb ik gewoon gekookt, dus al met al valt het (nog) reuze mee. Nou ik ga maar weer ff gezellig doen hier! Liefs Suus PS. Ik typ zelfs met 2 handen!!!
Suus, fijn dat het allemaal zo goed is gegaan!! En gelukkig geen napijn. Maar wel rustig aan doen hè! En slaap ze vannacht Fijne dagen allemaal!!!!
Oh ik val hier even in..... Was even gauw benieuwd naar Suusje haar polsje Gelukkig geen al teveel na pijn enzo. Ging je morgen nog bij je ouders eten/dineren? Hier allesw okee. Mijn omaatje is nu alweer 87 jaar geworden... We hebben het fijn hier. Lekker eten en drinken..en Emma vind het ook erg gezellig met al mijn neefjes en nichtje. Beetje lastig typen op dit compie...andere letters en volgorde van toetsenbord. Kussies voor jullie
Nou, het valt me toch wat tegen. Vandaag een zeurende pijn en bij bepaalde bewegingen doet het ook pijn Wat een k*tzooi zeg! Ik ga ook ns kijken wat ie nou precies bedoelde met een 'geirriteerde tunnel'. Miss toch een beginnende carpaal tunnel syndroom ofzo? Dat ie die tunnel bedoelt? Geen idee! Gelukkig hebben we google nog Trouwens, Sophie houdt niet van thee Erg lastig... Nu krijgt ze eigenlijk redelijk vaak Spa Fruit, afgewisseld met diksap en appelsap enzo. Kan toch al wel dacht ik zo??
Wat kl%te voor je suus. Laten we hopen dat dit maar tijdelijk is. Jammer dat Sophie nog geen thee lust. Emma krijgt dit nu wel dagelijks....we hebben hier zelfs kinderthee van pickwick. Ik doe er wel heel stout suiker in anders lust zij het denk ik ook niet... Wat een kerst....het regent gewoon hier ik heb begrepen dat het bij ons in het zuiden erg veel sneeuw ligt Kleintje en esser...komen jullie nog wel de weg op??? Succes Nou..ik ga maar eens helpen met eten voorbereiden.... Het diner moet vanavond op tafel voor 13 man Liefs
Hier net met veel moeite terug gekomen van kerstdiner bij mijn schoonouders. Het verbaasde ons dat de bussennog reden. Nu lekker mijn bedje opzoeken
Hoeveel cm sneeuw hebben jullie nou? Best wel wat toch? @hier: vannacht een aantal kramp gehad in mn linker onderarm. Bah! Ook had Sophie gisteravond koorts, 38.9gr.......... Zielig! Paracetamol gegeven en toen zakte het heel snel. Verder heeft ze wel een 'mindere' nacht gehad. Zojuist mn drukverband eraf gehaald dus ik kon ook eindelijk jeuken daar, heeeeeeeerlijk! Heb nog wel de plakkertjes op de hechtingen daar laten zitten. Die haal ik er na het douchen af en doe ik er een pleister of gaas op ofzo. Strax naar mn sm toe maar gelukkig is het maar 2 uurtjes Daarna weer snel naar huis. Mn ouders hebben vannacht bij ons geslapen en daar gaan we vanavond mee gourmetten, jammie! Meiden, fijne dag nog!
Nou Suus, weer een stukkie verder met je pols! Hopelijk gaat het met de dag nu beter en beter. Gelukkig is het maar 2 uurtjes met je sm straks. Kun je nog wel overzien toch? Gourmet ze vanavond! Kleintje, jullie toch door de sneeuw kunnen ploeteren? Hier in DB idd ook wel hoor maar met moeite. Zelfs met de auto. Rustig aan tuffen. En het is idd een pak sneeuw die er nog ligt hier! Voor het aanzicht is het wel erg mooi zo met de feestdagen. Lelie,hoe is het gegaan met jullie grote diner?? @all the other girls; een fijne en gezellige kerst tot nu toe?! I.i.g. voor vandaag nog veel plezier en een fijne 2e kerstdag!!! liefs ps; hier alles okay en komen de feestdagen goed door met z'n 3en.