Kleintje, spannend zeg voor morgen! Maar wel heerlijk met z'n 3en naar Praag! Geniet van elkaar en van Praag! Vliegen komt vast goed. Maurits heeft 'n super papa en mama. Suus, woehoe...........nog even! Spannend zeg!! Een cryo poging vraagt idd niet veel, maar moet bij ons in het ZH bij de poli echt wel 'ingepland' worden. Ik heb ons daarvoor begin december telefonisch off. aangemeld, en dat kon zo omdat we een maandje eerder al het startgesprek bij de fert. arts hadden gehad. Maar weet niet of dat bij jullie ZH ook zo gaat? Anders ff bellen alvast en navragen? Lelie, lukt het met het spuiten? Sooner, hoe voel je je nu meid? Confi, sterkte met je schoonpa! Zien je wel weer verschijnen. Hier is de vakantie weer voorbij. Gaat veels te snel! Maar...............morgenochtend dan wel weer bellen met het ZH voor het plannen van de 1e echo. Heb serieus weer de bibbers! Het gaat nu allemaal weer beginnen..........zucht...... Verwacht zo'n beetje dat ik komende vrijdag de 1e echo heb. We'll see. Morgen weer aan het werk met meteen best een volle agenda voor deze week, maar ja, dan vliegen die 3 dagen wel voorbij. Ga nog ff bankhangen en dan ons bedje in. Toedels meiden.
Hier echt wel een stukkie beter, morgen een half dagje werken proberen. Esser, ik heb er nog wel zin in voor a.s. donderdag. Waar zullen we doen? Ergens halverwege? Als ik me niet te druk maak, dan kan ik gezellig thee leuten met je! Suus, wat spannend inderdaad. Had er niet zo over nagedacht, maar er komt weer heel wat onzekerheid terug. Hoe gaat het met je pols/hand? Kleintje, heel veel plezier in Praag, je zult al wel onderweg zijn..
Esser, wanneer heb je je 1e echooooooooo? Idd vrijdag, zoals je had voorspeld? Sooner, natuuuuuuurlijk staat 5 februari!! Doen we nog steeds in Ballorig (kinderspeelparadijs, ook voor de kruipers errug leuk hoor ) in Houten? Lekker in het midden van het land? @hier: Sophie is weer helemaal beter! Ben zooooooo blij! Nog wel ff kuurtje afmaken natuurlijk maar jeetje, we hebben ons kind weer terug! AB = fantastisch spul!!!! Verder ga ik 1 pil minder innemen van mn pilstrip. Word dan vrijdag ongi (denk ik) en dat komt dan net ff iets beter uit... Verwacht dan 1e echo rond dag 10 dus dat is maandag, anders zou het dinsdags zijn en dinsdagmiddag is altijd mn 'kronendag' (Lelie snapt me vast wel ) dus die staat ook al ver van tevoren vol geboekt. Best vervelend als ik al die afspraken moet verzetten voor 1 simpele echooooooo... Nu maar hopen dat MIJN planning uitkomt Verder staat de 1e afspraak bij de acu ook al, nl donderdag 20 januari. Denk dat dan mn 2e (en laatste?) echo geweest zal zijn en ik miss dan al de Pregnyl moet zetten? Heb trouwens onwijs veel online besteld zeg! Bij 6 verschillende winkels!! hahaha Komt allemaal deze week binnen, leuk leuk leuk! Maak me wel een beetje zorgen om mn pols... Kan m nog niet helemaal buigen en nog steeds is het gevoelig als ik m bovenop (waar ik ben geopereerd) raak. Ben ook nog steeds beurs daar... inmiddels een mooie gele kleur van ca 15 cm lang en dan is het ook nog lekker gaan uitzakken enzo dus ook nog zo'n cm of 5 breed En dan te bedenken dat die infusen-kerel zodanig heeft geprikt in mn andere hand dat ook die hand helemaal geel is!! Wat zullen mensen wel niet gedacht hebben............(dat ik een enorm agressieve man heb ) Oh, wij gaan eten hier! Liefs Suus
Sooner, mooi dat je aan de betere hand bent en dat onze date lekker blijft staan. Gezellig!! Kunnen idd halverwege afspreken. Heb jij enig idee van een leuk plekkie? Ik zou het nl zo 1 2 3 niet weten......? En t tijdstip? Zo in de middag? Tegen 14.00u.? Zou nl wel fijn uitkomen met Joep z'n slaapje. Weet niet wanneer Kris d'r slaapje heeft? Suus, wat goed dat Sophie flink aan de betere hand is! Lang leve de AB! Wel naar dat je pols nog niet helemaal okay is. Heeft t ZH nog wat gezegd over een herstelperiode o.i.d.? Wanneer ga je bellen met het ZH? Hopelijk klopt jou planning met de planning van het ZH, hihihihi.......... Hier gebeld met de fert.poli en heb donderdagochtend de 1e echo! Is dan dag 9 van mijn cyclus. Fert. arts wil er op tijd bij zijn en niet dat we (net) te laat zijn in mijn cyclus. Ik vind t prima! Beter te vroeg en goed volgen, toch?! Ben benieuwd.................
Zoooooooooooo ik kom ook weer eens buurten hier De rust is weer een beetje terug. We hebben het mega druk gehad met familiebezoekjes en verjaardagen... Morgen en overmorgen werken, assisteren voor de tandarts.... Vind het nu al helemaal niet leuk dat ik Emma 2 dagen niet ga zien...ze blijft namelijk bij mijn moeder slapen...nouja, even doorbikkelen want het is ook lekker verdienen Het gaat goed met prikken haha vrijdag moet ik terug voor een echo om te kijken of er een follikel dominant aan het worden is....Ik hoop het zo.....maar ik reken nergens op....duurt toch weer veels te lang. Wel zit ik met een vet probleem. Ik heb sinds gisteren jeuk en branderigheid daaronder Komt denk ik door week lang tampons en maandverband; is ook geen lekker milieu heb er echt last van. Ben vandaag als een gek naar de apotheek gegaan voor Bio clyn...douche en crème....ach ja heb ik weer wat te doen he Vind het ook zo spannend voor Esser en Suus. Grappig dat we rond dezelfde periode aan het beginnen zijn Ben echt benieuwd of de cryo's goed ontdooien!! DuimDuimDuim Meeting op 5 februari stond al vetgedrukt in mijn agenda!!!! Ik vergeet het niet Lijkt me een heel goed plan om het in Houten te gaan houden!!!! Makkelijk voor iedereen....alleen Jewel...voor jou is het weer ietsjes te ver....ga je dan net zoals de vorige keer weer bij je ouders slapen? Nou meiden, ik ga jullie weer verlaten Mijn wekker gaat om 06:15 uur af Truste!!!!
HAAAAAAAAAAAAAAAI Meiden!! Allemaal het nieuwe jaar weer goed begonnen?! Alle kindjes lekker door het vuurwerk heen geslapen? Dacht ik toch echt 1 januari wel tijd te hebben hier even te komen zwaaien...maar helaas....druk druk drukke dag!!! Maar hier op het topic breken weer spannende tijden aan zeg!! Suus, jij weer van start over een paar weken! Wat fijn dat het nu toch al kan! En Sophie gelukkig weer beter!! Het is echt een licht meisje zeg!! Ze is een half jaar ouder dan Maud en ze is maar een kilo zwaarder! En je pols nog 'bont en blauw'....offe....'bont en geel' bedoel ik . Hopelijk wordt de pijn snel minder. Sooner, jij een longontsteking . geen wonder dat je je steeds zo belabberd voelde zeg! Hopelijk voel je je gauw weer beter nu met de AB! Esser, tjee! Jij ook alweer van start! De eerste echo alweer gepland!! Spanneeeeend!! Lelie, back in Holland.... wat leuk dat je zusje zwanger is en zij krijgt dus een jongen! Kleintje, jij en je mannen dus lekker naar Praag!! Ben benieuwd hoe het vliegen je bevallen is! Het is vást goed gegaan! Geniet lekker daar met z'n drietjes! Enise, Wow! 30 weken alweer zeg! Enne....straks dan toch weer al die eerste hapjes enzo voor jou . Nightelf, jij hebt het dus gewonnen van je hubbie?! Tsja....volgens mij 'winnen' wij vrouwen dat soort dingen toch eigenlijk áltijd wel van de mannen hoor! Het wordt vast een mooie muisgrijze muur . Calani, wat leuk dat je ook weer even bent komen binnenwaaien!! En fijn dat het zo goed met jullie gaat! En wat betreft de BV.....ik snap dat helemaal hoor! Geef hier ook nog steeds volledig BV (naast het fruit- en groentehapje)....lekker gezellig qualitytime!! Fijn trouwens dat Delphine dan éieieindelijk van haar reflux af is zeg!! En vandaag zijn je meiden precies 8 mnd zag ik!! Waar blijft de tijd toch... Zoe, wat leuk dat je zusje bijna naast jullie komt wonen!! Gezellig zeg en O zo handig . Jullie ook alweer bijna van start voor een 2e beebje!! En wat een ontzettend stoere foto van Mees in zijn kerstpakje 8). 8)Wat is hij trouwens veranderd in zijn gezichtje zeg! Jewel, bij jou was het even spannend dus met de medicijnen....maar gelukkig is het goedgekomen!! Worden weer énorm spannende weken/maanden hier zeg!! 2 zwangeren en 4 (toch?) die weer aan de start staan van een nieuwe behandeling!! Ik begin hier alvast weer met duimen draaien . (ik wil ooooooooooooook weer ). Hier alles goed. Maud heeft oudjaarsnacht héérlijk doorgeslapen! Onvoorstelbaar....het leek soms wel alsof het vuurwerk in haar kamertje werd afgestoken zulke harde knallen die we hoorden via de babyfoon! Vorige week op m'n werk m'n laatste dagje gehad op de afdeling waar ik al 6,5 jaar werk . Ze zijn aan het reorganiseren en switchen/combineren 2 afdelingen. Érg jammer, want ons superleuke team wordt nu uit elkaar gehaald. Maar goed...iets nieuws weer eens is ook niet verkeerd. Begin woensdag op de andere afdeling. Ben benieuwd, heb er ook wel zin in . 'k ga nu maar stoppen, m'n pa logeert hier en verveelt zich . Tsja...hij is hier ook al vanaf de 30e en gaat woensdag pas weer weg.
Hey meiden, kom ff snel zwaaien! Mn vader is hier druk in huis aan het schilderen en wij zijn ook erg druk met van alles en nog wat (oa nieuw tv-meubel en kast voor Amber haar speelgoed (komt onder de trap in de gang) uitzoeken, behang voor Amber haar slaapkamer uitzoeken (vogeltjes behang van Lief (zondag al bijpassende canvasdoekjes besteld (en een rokje, jurkje en tuniekje van Lief )) en vorige week ben ik flink onderuit gestuiterd, ze dachten eerst dat mn pols gebroken was, maar gelukkig alleen maar zwaar gekneusd en ws TFCC-letsel (peesje tussen radius en ulna) ik schijn daar de typische klachten van te hebben, kan dus erg slecht 'muizen' en draaibeweging maken. Ook typen is niet erg handig, dus ik ga er nu weer vandoor! Oja, 5 februari staat ook hier genoteerd!
Haaaaaaaaaaaaaaai Jewel!! Zwaai zwaai!! Uitgegleden in de sneeuw Nightelf? Je bent in elk geval lelijk terecht gekomen! Klinkt leuk al die dingetjes voor Amber . Maud wil sinds 3 dagen haar speentje ineens niet meer . Gaat er op kauwen ('k zie nog niks van tandjes o.i.d.). Maar goed....vind het niet erg hoor...hoeven we het haar ook niet af te leren!! En hier ook van de partij hoor 5 februari!! Ben zóóóó nieuwsgierig naar iedereen en al die mooie lieve MMM kindjes
Zo, even een teken van leven van mij hihi. Heb nu eindelijk eens tijd om uitgebreid te reageren. Allereerst wens ik iedereen een gelukkig Nieuwjaar!! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden met nieuwe zwangeren en beebs! Nightelf, he jakkes meid. Dus een rare glijder gemaakt. Gelukkig niet gebroken maar gekneusd is ook niet leuk. Hopelijk knapt het snel wat op! Gaat het werken nog wel? Dus ook met van alles bezig in huis. Ik heb dat ook altijd in het begin van het nieuwe jaar. Kerstboom eruit en dan zie ik van alles wat ik weer anders wil Veel succes iig met alles. Klinkt harstikke leuk dat nieuwe kamertje van Amber! Majo, ja ik heb mij er ook over verwonderd dat die kleintjes door het vuurwerk heen slapen. De babyfoon ging hier ook tekeer Ruben werd wel om 0.45 wakker, niet van het vuurwerk volgens mij, maar toen knalde het nog aardig dus wou hij niet meer slapen. Toen hebben we samen naar het vuurwerk gekeken, vond ik stiekem ook niet zo erg Hij vond het prachtig! Alleen wou hij daarna niet meer op bed. Dus hij heeft nog gezellig bij ons en mij ouders gezeten. Veel succes morgen op het werk. Is natuurlijk jammer dat je niet meer op je oude afdeling werkt maar iets nieuws is ook leuk! Hopelijk bevalt het goed. Esser, donderdag de eerste echo...........spannend!! Mooi op tijd idd, zo mis je je ei in ieder geval niet. Niet ziek deze keer? Dus meteen weer druk op het werk..ach zo gaat de tijd wel snel voorbij. Hoe is het met Joep? Al wat bekomen van z'n verjaardag? Lelie, spannend voor jullie ook weer zeg! Hopelijk is er een mooie follikel te zien! Heb je veel last van de medicijnen? Vorige keer wel toch? En ik ben ook wel blij dat de feestdagen weer voorbij zijn. Al die drukte en die familie bezoeken....wel super gezellig maar ook zeer vermoeiend Dus weer aan het bij beunen bij de tandarts hihi...ik snap dat 2 dagen zonder Emma echt niet leuk zijn, maar idd het geld is ook altijd mooi meegenomen! Hoe gaat het met je massagesalon? Of staat dat momenteel wat op een laag pitje? Suus, he vervelend dat je nog wel wat last van je pols hebt. Hopelijk gaat het snel weer wat beter! En fijn dat Sophie ook weer helemaal beter is! Hahaha jij hebt er weer goed over nagedacht met de pil enzo Hopelijk werkt het zkh ook even mee Wel spannend allemaal weer zeg! Dus jullie hebben de box er ook uit gedaan...wij ook. Ruben zat er ook nooit meer in en het was ook een opslag plaats hier. Wel gek dat de box niet meer in de kamer staat. Heeft er toch wel een jaar gestaan al met al. Al ben ik wel blij met de ruimte de we weer hebben Confi, sterkte met je schoonvader! En wij blijven hier wel Calani, fijn dat het zo goed gaat met Delphine nu! En dat de bv nog zo lekker loopt! En je meiden alweer 8 maand, whow gaat echt snel zeg. Hoe gaat het op het werk? Nog steeds druk? Sooner, fijn dat het weer wat beter met je gaat! Is ook niet niks zeg een longontsteking. Hoe gaat het met Kris? Zoe, was het gezellig oud en nieuw met z'n 3jtes? Wel gek om het te vieren met een kleintje erbij. En hopelijk dit jaar nog met een 2e wondertje (als alles goed mag gaan)! Kleintje, jij zit nu in als het goed is in Praag! Heerlijk zeg er even uit! Hopelijk is het goed gegaan met het vliegen en Maurits. Hier is het goed! Ben wel blij dat we weer wat in het normale ritme zitten nu. Toch wel druk en ik merk dat Ruben op een gegeven moment er ook wel klaar mee was Hij heeft momenteel weer erge last van doorkomende tanden dus overdag slaapt hij maar een halfuurtje en is wat aanhalig. Gelukkig gaat het snachts wel goed. Ik wou wel dat al z'n tanden ineens doorkomen, zijn we in 1 keer van die ellende af Gister ook weer te sporten geweest. Geen bodypump maar bodyattack.......zo wat was ik gesloopt zeg! Ik heb dus een conditie van jan met de korte achternaam. Een uur lang alleen maar springen, joggen en allemaal ingewikkelde pasjes.....Maar wel heerlijk! Vrijdag weer pumpen om toch strak in het vel te blijven Nou ga zo maar even bankhangen en dan niet te laat op bed. Fijne avond nog allemaal!
hi meissies, zit op m'n werk, dus ff snel een boodschap voor Esser alleen. Trouwens ook voor iemand anders die donderdag vrij is en zin heeft in een date! Zullen we ballorig in Houten alvast gaan bekijken? entree is 7 euro voor onze kindjes, wij mogen gratis. Ze hebben daar schijnt het een aparte speelruimte voor 0 tot 4 jarigen, waar wij ook gewoon bij kunnen zitten/lopen.. Ik had ook gezocht naar een kindvriendelijk eetcafe in omgeving houten of nieuwegein, maar niets kunnen vinden... misschien iemand een tip? In de binnenstad van Utrecht lijkt me zo onhandig, beter een dorp in de omgeving pakken, toch?!
Jaaaaaaaaa, vind ik leuk! Alleen............ik moet om half 4 in Almere zijn voor de nacontrole van mn pols. Volgens mij wilden jullie afspreken rond 2-en (wat miss sowieso onhandig is qua filetijd?) maar als het bijv om 10.30 uur kan ofzo?? Ze hebben daar ook kinderstoeltjes waar we onze kindjes ook fruit of brood etc. in kunnen geven. Weet alleen niet hoe laat Esser voor dr echo moet? Jewel, jullie dus ook al de box eruit! En ik dacht dat wij snel waren Hoeveel tandjes heeft Ruben er nu dan? Sophie heeft er 'pas' 6, met een enorm schattig spleetje tussen de bovenste 2 Oh, er wil er 1 aandacht!
zwaai zwaai... Het is zo vreselijk druk hier, maar ik wil jullie toch even een heel gelukkig en fijn nieuwjaar, en voor velen van jullie een Vruchtbaar jaar toewensen!! Met ons gaat het heel goed, te druk eigenlijk. Maar dat zal wel bij het leven met zo'n lief minimensje horen. Vast heel herkenbaar voor velen van jullie. Amy is gewoon ook alweer een half jaar!! Dat gaat zo snel, maar gelukkig kan ik er vreselijk van genieten. Ze ligt nu lekker op een kleed op de grond te spelen, en als ik dan opzij naar haar kijk dan kijkt ze me aan met zo'n heerlijke grote glimlach...om bij weg te smelten zo llief! Ga haar maar eens even knuffelen...
Haai, even een berichtje vanuit de lobby van het hotel. Gaat hier super! Vliegen ging goed Maurits huilde heel even en toen hij zijn fles kreeg was het goed. Slapen gaat prima! En we zijn gisteren zelfs met hem uit eten geweest. Hadden alleen gisteren met het ontbijt een akkefietje. Het kruisbandje van de stoel schoot los waardoor Maurits zo naar beneden gleed. Ik was zo geschrokken. Vandaag dus maar beleefd gezegd dat we de stoel niet nodig hadden. Nou wij gaan het kasteel en een kathedraal bekijken. Was trouwens wel apart gisteren, met baby naar de joodse begraafplaats. Mensen keken ons een beetje raar aan. Maar hij was gewoon stil en hij keek erg geïnteresseerd rond . Morgen vliegen we weer naar huis.
Kleintje wat fijn dat he tgoed is gegaan! En dat je zo geniet. Wel even schrikken van dat stoeltje zeg, maar goed afgelopen. Tjsonge, die Amy is ook al weer een half jaar. Oh Pat en het wordt nog steeds leuker, let maar op. Straks komt het staan en zwaaien en giechelen. Oh zo leuk! Suus, het zou hartstikke leuk zijn als jij ook kunt. Moeten we even de reactie van Esser afwachten, maar wat mij betreft kan het ook 's ochtends. Ff kijken naar Essers antwoord op de echotijd! Heey Jewel, dat wil je echt niet hoor dat alle tandjes in een keer komen. Kris die heeft nu al (!) 8 tandjes en 3 kiesjes en er zitten allemaal bobbels op haar kaakjes en ze is de hele tijd verdrietig en koortsig. Zoooo zielig. En Kris kan al helemaal lopen, zo gaaf. Ze kruipt bijna niet meer. Moet wel zeggen dat het lopen echt heel langzaam gaat hoor, het is echt stapje.....................stapje......................wiebel...............................stapje.......................................stapje.............................................val op de luier.............................................kruip naar de bank......................................................staan............................................wiebel..................................stapje. Maar lopen is lopen, haha.
Hallo iedereen, ook vanaf hier iedereen een heel goed en vruchtbaar (voor degene die willen uiteraard) 2011 toegewenst. Oud en nieuw was heerlijk met zn drietjes, en ook hier een kindje wat gewoon doorsliep, onvoorstelbaar. Mees begint net weer te piepen dus ik ga hem toch maar even troosten, hoop vanavond nog even langs te kunnen komen, XX
Hey meiden, Sooner, heb je net een sms terug gestuurd voor morgen! Heb morgen nl om 09.50u. de echo staan dus verwacht (met wat wachttijd mee) om rond 10.30u. in het ZH klaar te zijn. Dan zou ik nog naar Houten moeten rijden, en al met al wat het wel later dan voor mij eer dat Joep en ik er zullen zijn. Sorry! Voor mij blijft de middag nog geheel open staan, ik hoor t wel wat nog lukt voor jullie meiden. Kleintje, fijn om te lezen dat jullie vlucht goed was gegaan! Een echte bikkel die Maurits. Geniet nog van elkaar! Hopelijk is het weer daar best aardig? Suus, hoe voelt je pols nu? Ben erg benieuwd wat de arts aangeeft met de nacontrole morgen. Jewel, sneu voor Ruben dat hij zo'n last heeft van zijn tandjes! Ik zit bij Joep ook regelmatig zijn tandjes er gewoon "uit te kijken", hihihihi! Gebruik je nog een middeltje bij Ruben ter ondersteuning van het doorkomen van zijn tandjes? Hier nl de druppels van VSM. Merk wel bij Joep dat het hem verlichting geeft. Pat, jee........! Amy alweer een half jaar! Het gaat zooooo snel he? Geniet van jullie meisje! Zoe, lekker oud & nieuw met z'n 3tjes gevierd, heerlijk! Wij hier ook hoor! Alleen was Joep wel wakker geworden van de knallen. Leek haast geen vuurwerk hier meer maar super bommen ofzo. Wat een herrie......... @other girls, hoe is 't met jullie? Drukjes? Ga verder bankhangen. Manlief is de deur uit vanavond. Heb het rijk alleen..........hahaha! liefssss
esser, hoe laat kan jij in houten zijn, denk je? Ik zou nl uiterlijk weg moeten om half 2 daar... Sooner, hoe zit dat bij jou?
Hey Suus Als ik aan een stuk door zou rijden, vanuit het ZH, dan kan ik tussen 11.00u. en 11.30u. in Houten zijn. Alleen dan sla ik Joep zijn slaapje vrijwel helemaal over. Hij gaat nl rond 11.30u. meestal naar bed. Hij slaapt dan ook ruim 2 uur aan een stuk. Door naar Houten te gaan sla ik dat over. Kan ik beter niet doen, anders dan heb ik een na een tijdje en wel heeeeel erg oververmoeid en gefrustreerd jongetje. Heb nog met Sooner gesmst en kwamen gezamelijk toch uit op 14.00u. in Houten. Sorry Suus....................was idd wel erg leuk geweest als jij er ook bij was geweest! Weet niet of je na het ZH nog kan aansluiten? of wordt dat voor jou te laat dan?