Esser, leuk he een dominant eitje hebben Ga er maar goed gebruik van maken Dus als ik zo reken heb ik hopelijk vrijdag of eerder mijn eisprong...maar wel rond dezelfde tijd als jij!!! Leuk leuk leuk @meeting, maak niet zo heel veel uit hoe laat....wat hadden de andere meiden in gedachte????
Houd t weer kort (ben met manlief n spelletje aan t spelen )... Net gebeld en er is plek! 18 jan de 1e FM!! Recept met Pregnyl krijg ik thuis gestuurd en evt recept voor Utrogestan krijg ik dan de 18e mee. (ik heb altijd al heel snel na mn ei bloedverlies) @meeting: ik vind een uur of 11 a half 12 wel lekker eigenlijk. Sophie slaapt wel in de auto Die houdt t daarna wel weer vol tot ca 2 uur en dan moeten we echt weg en gaat ze weer slapen in de auto...
Nou lelie, dan blijven we mooi oplopen samen! Ben benieuwd..... Go Suus, hartstikke goed nieuws! Op naar de 18e.
Ik vind rond een uur of 11 half 12 ook goed! Ik blijf wel langer want anders is de meeting ook zo kort Voor de mensen die lange afstanden rijden is het ook een beetje zonde om na 2 uurtjes weg te gaan Ook Emma slaapt op de terugweg wel. Suus, 18 januari!!!!!!!!!!!!!!!!Grote dag!!!!!! Gossie...ik hoop echt voor jullie dat de cryo's goed ontdooien en overleven!!!!! We moeten gaan. Mijn broertje geeft een housewarming. Is ook weer 3 kwartier rijden blehhhhh Nou tot vanavond
Ja, het was echt gezellig he Esser! En Joep en Kris vonden het eerst spannend, maar toch ook wel leuk. Behalve dan die ballenbak, haha. Mijn hele leven kijk ik al uit naar mijn 1e keer ballenbak. Dan heb je eindelijk een keer een excuus-truus (kris) om er in te gaan en dan vind ze het niet leuk. Moet zeggen dat het mij ook erg tegenviel. Die ballen deden zeer aan mijn knieen en benen. zeur zeur zeur. Vond het erg lekker om ff met je te kletsen over vorig jaar. @all, zullen we dan inderdaad afspreken tussen 11.30 en 12.00 uur? Dan heeft Suus er nog wat aan tot 14.00 uur. Dan blijven Lelie en ik in ieder geval nog wat langer en dan sluit Esser na Joep's slaapje aan, zo tegen een uur of 1 a half twee, Esser? Lelie, houdt Emma het wel vol tot een uurtje of 3 ofzo? Anders is het voor Esser en Joep weer zo kort. En de andere meiden? Kris loopt op haar nieuwe laarsjes, zo leuk. Ze zijn paars. Nog even wennen voor haar, ze neemt nu grotere stappen. Weet niet of ze helemaal goed zitten, mmm. Even afwachten. Spannend dat jullie allemaal zulke goede echo's hebben zeg. En dat het echt gaat beginnen. Ik duim met jullie mee. Vooral ook natuurlijk voor het ontdooien, hoop dat ze goed hun best hebben gedaan die eitjes van jullie.
Jeetje begint hier spannend te worden met al die fm's. Wij mogen dinsdag weer naar het ziekenhuis. Uitslag van de zaadtest, bloedonderzoek en echo. Moet alleen wo ongi worden. Ik hoop dat het niet eerder doorbreekt. Lijkt me mega ranzig een echo tijdens je ongi. Wat de meeting betreft vind ik 11:30 ok. Wij gaan met het Ov. En mautje staapt wel onderweg. Op vakantie sliep hij ook als hij maar moe was. Vakantie was super gegaan. Zijn twee keer uit eten geweest. Was eigenlijk niet anders dan anders alleen zaten we al om half 8 op de kamer ipv in de kroeg. Ik kan het aanraden een stedentrip met een klein kindje. Ook tijdens de vlucht gaf hij geen kik. Was zelfs in slaap gevallen met zijn liga nog in zijn mond. Nou ga hier no even lammen. Morgen weer werken en heb geen zin.
Hmmmm gaat toch weer niet zoals we gehoopt hadden.... We moeten geduld hebben! Alle follikels zijn weer even klein...moest bloed laten prikken en vanmiddag word ik terug gebeld of ik meer moet prikken...dan 150 eenheden. Poging toen ik zwanger werd ging het net zo...eerst wel iets en daarna niks en toen omhoog met prikken en toen ging er weer iets groeien. Laten we duimen dat er as. donderdag iets te zien is!!!! solly voor dit ego berichtje... liefs
Oh lelie, wat klote nou zeg............Maar het kan dus nog wel goedkomen, dus dan gaan we daar ook vanuit! Ik ga iig heel hard voor je duimen!!! Kleintje, fijn dat alles zo goed bevallen is! Ruben slaapt nu nooit meer in de wagen, als hij heel erg moe is misschien wel maar dan gaat er eerst een huiluurtje (lees:krijs) aan vooraf. Dus zo'n stedentrip moeten we maar eens doen als hij ouder is En jullie morgen weer naar het zkh! Ik hoop ook niet dat je eerder ongi wordt. Lijkt mij ook niks om dan een echo te hebben....... Esser, had je vandaag ook weer een echo? Hopelijk is je ei mooi doorgegroeid! Sooner, hahaha, ik vind de ballenbak ook geweldig!! En ik hoop dan maar dat Ruben het ook leuk vind dan heb ik een legaal excuus Dus het was wel erg leuk dus met Esser en Joep. Heb er wel weer zin in om iedereen weer even te zien! Dus Kris heeft haar eerste laarsjes ook! Leuk! Foto? Suus, mooi dat je in januari nog kan starten! Gaat nu ook snel bij julile zeg! Hoe is het met je pols? 11.30 komt ons ook wel goed uit denk ik. Ruben moet eerst ook slapen maar dan ga ik weg als het z'n slaaptijd is. Hij slaapt dan wel in de auto. Zometeen even de stad in Nieuwe sportkleding kopen en nog wat nieuwe kleren voor Ruben. Vooral broeken zijn nu hoognodig want in al z'n broeken zitten gaten van het kruipen....hopelijk is er nog wat leuks in de uitverkoop. Fijne dag nog allemaal!
Lelie, die ene dominante follikel is toch niet gekrompen? Of zijn andere follikels gewoon gegroeid en is je dominante achtergebleven? Weet niet zoveel van ovulatie inductie........ Gisteren trouwens een iPad gekocht. Wat een leuk ding is dat zeg! Echt wat voor mij! Gisteravond hele avond mee gespeeld Manlief mocht ook wat uitzoeken in de Mediamarkt dus die heeft zo'n multifunctionele afstandsbediening gekocht. Nu zijn onze 5 afstandsbedieningen vervangen voor eentje! En we kunnen er ook nog eens onze airco mee bedienen!!! Hij was dus ook helemaal happy de peppy. Nu weer op t werk...voor t eerst met mn pols. Het gaat nog wel. Handschoenen aan- en uitdoen is wel heel vervelend dus dat doe ik maar heel voorzichtig. Mn afzuiger pakken doe ik ook voorzichtig want anders doet t pijn... Werken zelf lukt nog wel dus dat is wel fijn. Ben wel blij als ik gewoon zonder nadenken kan werken.......... nadenken over mn pols dan he
Suus dus eerst nog maar even voorzichtig doen En hopelijk heb je er snel geen last meer van. Dus allebei nieuwe speeltjes gekocht Hmm ben zelf niet zo op de hoogte van de nieuwste snufjes dus wat kun je nou allemaal met een iPad?
iPad is eigenlijk een kleine computer waar je op kan internetten enzo. Ook kan je allerlei applicaties (de zgn app's) downloaden. Daarnaast kan je er ook muziek op zetten enzo, foto's, filmpjes etc. etc. Dat ding weegt nix en toetsenbord is via het touchscreen. Batterij gaat langer mee dan een laptop dus ideaal als ik lekker op de bank zit en wil internetten. Hoef dan geen zware laptop op mn schoot te zetten. En manlief ook niet wat weer beter is voor zn zaad Oh ja, zit ook gps op dus je kan er mee vagineren.........uhhhh navigeren Ik heb de uitgebreidste gekocht met 64 GB en 3G. Kan dus ook n telefoonkaartje in en dan via je mobiele netwerk internetten. Anders gaat het met Wifi Wij nemen dus op vakantie alleen de iPad mee ipv de hele laptop. Veel handiger!
Hai meiden, Zo echt een tijd niet geweest. Mees is afgelopen weekend voor het eerst ziek geweest. Vrijdagavond hadden we een etentje van mijn mans werk en toen belde zijn zusje op, Mees had 39,5 koorst en overgeven, dus we zijn direct naar huis gegaan. Het was echt een zielig vogeltje. Zijn bedje naar ons kamer gereden, dat vond hij dan weer fantastisch, elke keer als hij mij zag liggen lag hij helemaal in een deuk. Zaterdag ook nog de hele dag koorts, en heel veel huilen. Hij heeft die dag meer gehuild dan de afgelopen 9 maanden bij elkaar, zo zielig. Gelukkig ging de koorts gister zakken en was hij vandaag weer in zijn eigen doen. Ik dacht echt de lang verwachtte tandjes maar niets van dat alles. Nu heeft hij rode vlekjes op zijn buikje, misschien iets van 6e ziekte...Nou ja hij is weer beter, dat is het belangrijkste. Maar het was zo sneu.... Vandaag weer bij mijn favoriete arts geweest. Mocht mijn ongi volgende maand optijd zijn dan gaan 6 februari de eerste spuiten erin. Recepten liggen klaar, bloed is geprikt, zaad van manlief was beter maar nog steeds niet goed...dus het circus gaat weer beginnen. Ga aan een onderzoek meedoen. Dan begin ik eerder met de stimulatie. Dus op cyclus dag 2 gelijk beginnen met stimuleren. Ook geen neusspray meer maar spuiten, helaas. Maar ik ben benieuwd. De vorige keer ging de stimulatie heel goed waardoor ik maar 112,5 eenheden Gonal F moest spuiten. In het onderzoek wordt alleen maar gewerkt met 150 eenheden. Heb wel aangegeven dat het dan extra goed in de gaten gehouden moet worden, op overstimulatie zit ik niet te wachten. Maar wat spannend allemaal weer zeg en ook eng. Mees is zo'n heerlijk gezond ventje, je weet nu veel meer wat er fout kan gaan, retespannend.... Suus, jij de 18e de eerste fm, ook zo snel weer...En een ipad, hoe hip ben jij!!! Kleintje, jij morgen naar het ziekenhuis als ik het goed begrijp? Jullie hadden geen cryo's toch, jij moet toch ook weer helemaal beginnen?? Lelie, zo heel spannend bij jullie, hoop dat de kleine draakjes toch nog even de groeispurt inzetten, balen zeg! En wie was er nou nog meer bezig??? Ik heb even vluchtig doorgelezen, en nu dus al weer veel kwijt, solly.... Zo ga lekker naar boven in bed tv kijken, heb ik zo'n zin in, heb het koud en ik ben moe... Oja vrijdag gaan we richting Italie, heerlijk lekker een weekje in de sneeuw. Sneeuw in Nederland vind ik niks, maar met een board onder mijn voeten is het een heel ander verhaal... Hoop voor die tijd nog even aan te wippen.... XXX
Zoé, we hebben nog 4 cryos dus kunnen rustig aan beginnen. Bij jullie gaat het nu ook wel snel. Lelie, wat balen dat het niet zo hard loopt. Maar als de poging net zo gaat als bij Emma dan is het weer positief. Esser, hoe gaat het met jou en de fm's Jewel, jammer dat zon vakantie niet zo geschikt is met Ruben. Maar zijn een hoop andere opties toch? Nou ik moet naar bed. Vriendlief heeft hier demonstratief alle lampen uit gedaan. De afstandsbediening is kapot dus valt niet veel te zappen. We hebben digitenne dus moeten we weer een speciale hebben. Laat morgen wel weten hoe het was in het zh.
Suus, fijn dat het werken gaat. Het zal nou toch wel verder genezen? Hopelijk ben je snel van de sores af. Welterusten, alhoewel ik me af vraag of we meteen gaan slapen
Kleintje, oh 4 cryo's nog! Wat fijn zeg! En zo dus lekker rampetampen! Veel plezier Zoé, leuk wintersport! Hoe doen jullie dat dan met mees? Die kan natuurlijk niet mee in de draagzak En 6 febr is t ZO! Meiden, wat zijn we allemaal goed bezig hier! @hier: heb de patiënt van volg wk dinsdag 9uur al afgezegd dus ik ben klaar voor de cm Weten jullie dat trouwens? Ik wil naast de cryo poging ook gebruik maken van m'n ei. Moet met pregnyl spuiten op een gegeven moment maar wanneer is dan het perfecte moment, gezien m'n man's zaad? En mag het überhaupt wel?
Suus, wij klusten altijd een dag voor de pregnylprik en daarna een dag later. Pregnyl werkt na 24 à 36 uur. kleintje, wow 4 cryo's!!!!!!! Dat is een flinke bonus!!!!! Leuke nacht gehad?? Fijn dat jullie citytrip erg geslaagd was!!! zoe, jullie dus ook weer volop tegenaan Wordt echt spannend hier!!!! Veel plezier in Italië!!!! Laatste keer dat ik op een board gestaan heb was 9 jaar geleden Zou het vast niet meer kunnen Vandaag heb ik de auto. Wel fijn omdat het pokke weer is!!!! Heb nog een hoop boodschappen te doen. Morgen komt mijn vriendin langs met haar dochtertje (ook 15 maanden). Vanmiddag wil ik alvast voorbereiden; ik maak verse pompoensoep voor de lunch en lasagne met spinazie en geitenkaas voor avondeten. Jummie Laters
Lelie: wat balen dat er op de echo nog geen dominant ei te zien was. Weet je al of je meer moet spuiten of weer aan de duphaston (of werkt dat niet zo met spuiten, ik was alleen maar van het slikken, dus geen idee)? Klinkt lekker, die lasagne met geitenkaas en spinazie. Ik hou wel van zulk eten, maar manlief wil er iig altijd vlees bij. Suus: joepie, er is plek!!! Super hoor, nu hopen dat jullie cryo goed ontdooit. Heb je het werken goed volgehouden met je pols? Zoe: heel veel plezier in Italië!! Ligt er een goede hoeveelheid sneeuw om te boarden? En ook voor jullie gaat het hele circus weer beginnen, spannend! Jewel: ben je nog geslaagd in de stad? Ik ben vorige week op pad geweest voor mezelf en Amber, maar vind er bar weinig tussen zitten. Ik heb alleen maar een jurkje en een trui voor haar gekocht. Welke maat heeft Ruben nu? Esser: oh, ik vind het zo spannend voor jullie.....hopelijk ontdooit jullie cryo goed, het zou zo zonde zijn als al die fm's voor niets zijn. Kleintje: fijn dat jullie weekend zo geslaagd was, erg handig dat Maurits ook nog zo lekker in zn wagen slaapt (doet Amber gelukkig ook). Sooner: goed dat Kris al zo goed op haar nieuwe laarsjes stapt, hier begint het ook al wat te komen (ze is alleen wel erg gemakzuchtig, ze kan dondersgoed lopen, maar het duurt haar gewoon te lang, kruipen gaat nou eenmaal veel sneller)..... Hier een druk weekend gehad, ik had het hele weekend 's avonds en 's nachts achterwachtdienst en kon prompt vrijdagavond blijven. Ik kon pas om 18:30 naar uis, bah! Verder gelukkig niet geweest. Zaterdag naar de Ikea in Hengelo geweest, een kast voor Amber haar speelgoed gehaald met allemaal vrolijke opbergbakken erin en voor onszelf een nieuw tv-meubel. Maar wat een crime was het om dat ding in elkaar te zetten. Manlief had opgemeten of de versterer, dvd-recorder etc er in zouden passen, maar natuurlijk helemaal vergeten dat er dan ook nog allerlei kabels achterin geplugd zitten, dus dat ging niet passen. Dus maar een stuk uit de achterplaat gezaagd, zodat de deurtjes dicht konden, gelukkig zie je er niets van. Bij de mediamrkt nog een nieuw toetsenbord gescoord voor op de controller van de ps3, kan ik daar wat handiger op internetten. Mijn vader heeft de laatste schildersklusjes afgemaakt en gaat over een paar weken met Amber haar kamer beginnen. Dan zijn ook eindelijk alle klusje sin huis af, misschien dat we nog een stuk bij het huis gaan aanbouwen, maar eerst even uitrekenen wat dat gaat kosten. Afgelopen vrijdag toch geschrokken, het was heel erg mistig bij ons en een of andere idioot heeft mij aangereden (reed ongeveer 80 km/h, dus ook nog een flinke snelheid). Gelukkig zag ik ook ver van te voren dat die gast niet zat op te letter en veel te ver op de andere rijbaan ging en stuurde ik al flink naar rechts en remde al heel hard (ging bijna de sloot in.....). Alleen mn buitenspiegel stuk, gelukkig, maar het ergste was dat die idioot nog door gereden is ook, dat iemand gewoon zo onfatsoenlijk is, daar kan ik met mn hoofd niet bij. :x En Amber, die lag in een deuk van het lachen in haar stoeltje........... Volgende maand gaan wij ook bellen voor een afspraak om de mirena eruit te halen en weer met ovulatie-inductie te beginnen. We zijn nu ook echt zo ver dat we er weer helemaal voor willen gaan, hoewel die rot-clomid geen pretje is. Ik hoop dat de fa iets anders voor me verzint. Voor de meeting is 11:30 wat mij betreft prima, Amber slaapt ook altijd in de auto. Ik haal haar er 's ochtend gewoon wat vroeger uit, zodat ze op de heenweg al lekker gaat slapen en de terugweg zal ze dan ook wel de oogjes dicht doen.
Nightelf, dat was wel schrikken. Volgens mij is er wel zon fonds wat je schade betaald als de dader onbekend is. En jullie ook weer aan de slag! Wordt een spannende tijd hier. Ik ga over een uurtje richting het ziekenhuis. Vanmorgen als een beest gepoetst in huis. Je zou haast zeggen dat ik nesteldrang heb. Maurits slaapt nog lekker. Alleen hoest hij veel, hij is verkouden. Hè jakkes het regent. Geen zin om zo door de regen te gaan. Hebben jullie trouwens een tip voor mij? Maurits gaat nu elke morgen mee op de fiets in het fietsstoeltje. Maar wat moet ik doen als het regent? Heb je baby poncho's ofzo. Nou ben er vandoor. Nog even puinruimen on de spanning te onderdrukken.
Kleintje: we hebben voor beide auto's een no-claim verzekering afgesloten, waar bij je 1 schade per jaar kunt declareren, zonder dat je verzekering duurder wordt, ik denk dat we dat hier maar voor gebruiken. Succes straks in ziekenhuis! Ik zag hier een regenponcho voor op de fiets, ook in kleine maatjes en ook niet duur. Regenponcho voor kinderen - bij Baby-Walz online bestellen!
Nightelf, wat is dat schrikken zeg!!! En wat een schurk om zo door te rijden, bah! Sommigen hier op de wereld zijn echt niet goed bij hun hoofd! He maar wat leuk dat jullie ook klaar voor zijn Hormonen prikken bevalt mij ook veel beter. Clomid heb ik als naar en vervelend ervaren. Aanstaande donderdag weer echo. Ik moest hetzelfde blijven prikken omdat mijn hormoonwaardes goed waren. Als ik jou was zou ik ook voor Gonal F of Puregon gaan....ook mede door nauwkeurige controles enzo... Met Clomid kreeg ik nooit een echo en moesten we het maar op de gok gaan wagen...(gelukkig werkte het spul niet voor mij) Spam je binnenkort nog wat foto's van je huisje? Welke kast van Ikea hebben jullie gekocht? Wij zijn nml ook opzoek naar iets voor haar speelgoed. Boven op haar kamer heb ik deze gekocht in het wit IKEA | Opbergsystemen | STUVA systeem | STUVA | Bank met bergruimte Kleintje, succes in het ziekenhuis!!!!