Lelie: dus jij ook al zoveel bijwerkingen van de Clomid gehad. Ik vind het ook echt vervelend spul. Had steeds enorme hoofdpijn, moodswings en zag veel sterretjes. Ik kreeg wel fm's, omdat de stimulatie niet altijd even goed ging en mn lf aan de korte kant is (11 dagen, soms 12). Spannend, donderdag weer een echo. Als het dan nog hetzelfde is, moet je dan wel ophogen? Ik zal als Amber haar kamer klaar is wel ff spammen. Moet ook nog steeds een boel foto's van de camera halen, dat blijft er steeds een beetje bij. Wij hebben deze kast voor Amber haar speelgoed en dan met witte, roze en groene bakken erin. Hij staat onder de trap in de gang, dus kunnen we gewoon een bak speelgoed pakken en wordt het ook niet zo'n rommeltje met al dat speelgoed dat overal slingert. IKEA | Opbergers | Kasten & open kasten | TROFAST | Basiselement
Haaay, ben ik weer! Nou, mannetje had 10.000 zaadjes/ml niet veranderd dus.... Mijn bloed en echo waren goed dus we mogen beginnen! In principe bij de volgende ongi (over 1 a 2 dagen :O) aanmelden. Maar ik weet nog niet of ik misschien toch een maandje wil wachten. Moet ook ovulatie testen gaan gebruiken vanaf dat mijn 15 mm is. En dan twee per dag. Maar moet die testen nog bestellen (ovulady) en weet niet hoeveel......... Vind het allemaal reuze spannend.... Zit alleen met een ding..... Hoe ga ik dit doen met mijn werk als ik om de dag een echo moet. Eigenlijk wil mijn baas helemaal niet vertellen dat we weer zwanger willen worden.
Hee meiden, Nightelf, wat een eikel zeg! Gewoon doorrijden! Zulk soort mensen snap je idd gewoon niet... En dus druk bezig in huis, leuk! Wil ook wel de foto's zien tzt hoor. En jullie ook weer de kriebels!!!! Miss idd net als lelie ook spuiten ipv slikken. Kan je anders opperen bij de fa? Kleintje, jeetje je kan dus ook meteen al beginnen! Volgens mij zijn die ovutesten zo in huis hoor! Vanavond bestellen en dan heb je ze eind deze wk wel binnen denk ik... Hoe je het moet doen met werk? Kan je geen smoes verzinnen? Dat je nu al zegt last van je rug te hebben ofzo? Dat je dan naar de fysio moet ofzo? Lelie, je gerecht klinkt lekker!!! Wij eten hier biefstuk vanavond, nu t nog kan En donderdag weer dus... Strax zie ik je dinsdag nog in de wachtkamer daar, hahahaha. Neeeee, voor die tijd is je follikel echt wel groot genoeg voor de pregnyl @hier: vandaag weer gewerkt en m'n zwaardere dag met kronen enzo. Merk t meteen want m'n pols is n stuk stijver! Kan m nu maar 50gr buigen ipv 70gr. Deed gelukkig geen pijn dus dat scheelt! Verder nog gezeik per mail gehad van een wanbetaler... Ik had m aangesproken op t feit dat ie niet betaalde en dan krijg ik als antwoord dat ik n prutser be en blablabla. Wat een eikel! Stuurde hij me 's middags nog n mail...nou heb daar niet op geantwoord want dan krijg ik weer mail terug en daar zit ik niet op te wachten. Nou jullie begrijpen, ook al rotten al z'n tanden uit z'n mond, ik help m niet! Wat een lul zeg... Terwijl je altijd voor mensen klaarstaat en je uiterste best doet. Wel nog leuk nieuws...recept pregnyl is binnen! E m'n iPad is nog steeds helemaal leuk. Alleen is wel de videokaart van m'n laptop nu echt overleden morgen wegbrengen, kijken of i gemaakt kan worden...
He meiden, even snel.... Kleintje, wij willen het ook nu stil houden. Ik heb het echter wel aan mijn teamcoordinator verteld, dat kon echt niet anders. Zij zit meer aan de werknemers kant en ik heb haar gevraagd het verder stil te houden, maar zij kan me wel helpen om mijn werkdag om te ruilen oid. En mijn zusje weet dat we weer gaan beginnen, kan Mees bij haar brengen als het evt nodig is. Verder weet niemand het, ben benieuwd of dat gaat lukken, ben nogal een vrij open boek...en lekker zeg dat je nog 4 cryo's hebt, heerlijk lijkt me dat. Wel spannend of ze goed ontdooien. Daar heb ik me de vorig keer nogal op verkeken. Je weet wel dat het kan mislukken het ontdooien maar ergens hield ik er geen rekening mee, misschien ook een beetje naief van mezelf... Is Maurits al opgeknapt?? Suus, wij kluste ook gewoon hoor als we een terugplaatsing hadden. Helaas zonder effect maar volgens mij mag het wel. Hoewel ik zeg wel zonder effect, maar voor hetzelfde geldt is Mees toch spontaan gemaakt en is de cryo verloren gegaan, volgens mij kom je daar nooit achter... Nightelf, wat een idioot zeg en dan ook doorrijden, wat een debielo's heb je toch. Vind het af en toe ook wel spannender autorijden met Mees, op een of andere manier zie ik dan altijd meer gevaar, vooral als mijn man rijdt (hahaha) Gelukkig alleen je spiegel, hoewel dat ook balen is natuurlijk.... Lelie, weet je al meer?? Hoop echt dat je eitjes gauw in de groei gaan!! Nog 1 dagje werken, maar ik weet van gekkigheid gewoon niet wat ik mee moet nemen voor Mees. Ga toch maar een beetje lijstjes maken ofzo anders neem ik veel te veel mee. Het lekkere is dat mijn ouders, schoonouders en oom en tante ook gaan. Het is de bedoeling dat ik smorgens nog een paar lesjes neem en mijn man smiddag de latten onderbind. En ik weet zeker dat mijn ouders en schoonouders staan te springen dus we zullen ook zeker samen op pad gaan. We hebben ook een lekker uitgebreid appartement met zwembad dus we zullen ons met Mees wel vermaken, heb er erg veel zin in... Nou ga mijn mannetje even uit de box plukken en klaar maken voor bed, de dag is lang genoeg geweest... XX
Nou het gaat me hier niet helemaal in de koude kleren zitten. Ik redelijk van het padje af. Net een super huilbui gehad... Komt in eens zo dicht bij om weer echt de MMM in te gaan. Moet natuurlijk ook ongi worden wat ook lekker mee helpt in de emoties. Maar vriendlief en ik hebben iig wel besloten dat we ons komende maand nog niet aanmelden. Dat gaat te snel. Dus we wachten de volgende cyclus af en dan begin februari starten. Ging ook allemaal zo snel........ Terwijl ik dat eerst juist graag wou maar nu gaat het TE snel. Dus weer even rust in de tent krijgen. Zoe, fijn he die cryo's. Ik denk als we die niet gehad hadden dat ik nog niet had willen beginnen. Een complete ICSI poging zie ik nu echt nog niet zitten. Dus eerst voorzichtig aan beginnen met de cryo's. Hopelijk ontdooien ze goed. Hoe is dat bij jou dan allemaal gegaan? Want ik herrinner me jou ICSI verloop niet zo goed meer. Is ook alweer bijna 2 jaar geleden he . Wat voor schema heeft mees nu eigenlijk. Ben ik namelijk wel benieuwd naar aangezien ze ongeveer even oud zijn. Suus, ik zit er wel behoorlijk mee op mijn werk en de mmm. Ik werk in een (inmiddels) redelijk hecht team met 5 man in totaal. En als iemand er even niet is valt dat meteen op en vraagt iedereen zich af wat er is. En ik ben niet zo van het "liegen". Maar ik neem nog een maandje de tijd om hier eens goed over na te denken. En wat vervelend die ene patient van je. En het stomme is volgens mij dat je er niks tegen kan doen. Als ik zie hoeveel inkomsten mijn vaders soms misloopt omdat klanten niet betalen willen.......En het stomme is geloof ik dat hij dan wel belasting enzo moet afstaan omdat de rekeningen al verstuurd zijn. Hopelijk gaat het met je pols snel beter! Waterlelie, SUPER die speelgoed kist. Die willen wij ook voor maurits gaan kopen. Ik wil de hele serie! En dan krijgt de nieuwe baby wel zijn oude kamertje Nightelf, Jaaaaa die zijn ook leuk en handig. Jammer genoeg hebben wij niet zo veel ruimte meer over in huis anders wou ik die ook. En roze is altijd leuk voor een meid! nou ik ga nog even verder struinen over ZP.
Wat een gezellig gebep hier. Helaas nu even niet vanuit mijn kant............Even dus alleen ego; ben erg moe en heb weer een drukke week. Daar bovenop is mannetje vanmiddag vroeg naar huis gegaan = erg ziek. Zo sneu Resultaat, vraagt van mij dus extra regelwerk, boodschapjes en voor Joep zorgen. En dat na een zware dag op t werk............. * Zo, klaagmodus gaat weer uit * FM's lopen nog steeds. Zaterdag een FM gehad. Gister en vandaag ook weer een FM gehad. Nu moet ik morgen weer terug komen. De receptie dames van de poli vroegen al of ik een speciaal abonnement heb, hahahaha. M'n ei was vandaag 20 mm. Ze hadden verwacht dat ie gister al was gesprongen maar helaas. Nu kan het bijna niet anders dat ie vandaag/vannacht springt. Morgen om 10.45u. weer een FM dus. Als ie gesprongen is en de cryo ontdooit goed, dan hebben we zondag de TP. We'll see.......... Nou, ga wat opruimen hier en dan met 'n boek alvast naar bed. Ben zo gaar................ Doeggggg
Gossie, ik vind het best lastig dat iedereen weer aan het beginnen is. Ik zeg het maar eerlijk. Dat wil niet zeggen dat jullie er niet over kunnen praten hier hoor (natuurlijk niet, want dat zou natuurlijk bizar zijn en het hoort er gewoon bij), maar ik vind het wel moeilijk. Ik houd het wel op de gewone verhalen Haha, gelukkig blijft er genoeg anders te kletsen met jullie, haha! Zoals over botsers (wat een eikel Nightelf), polsen die niet meewerken en achterlijke wanbetalers (geef me ff zijn mailadres suus ), poncho's voor lieve kleine mannetjes voor op de fiets, heerlijke gerechten (mmm waterlelie, het water loopt me uit/in de mond), ski-inpak-paniek (Zoe, lijstjes werken bij mij ook altijd erg goed), luie kindjes (Kris kruipt bijna niet meer, vind juist lopen sneller, ze doet het wel voor aan Amber op 5 feb), kleertjes kopen voor Ruben (ben je nog geslaagd Jewel, ook voor jezelf?) Nou toedels
Oh Esser, wij hebben elkaar gekruist. Wat balen dat je nu alles alleen moet doen, daar wordt/ben je snel doodmoe van. Getsiederrie. Mmm; ff kijken of ik nog een tip heb; doe alleen het hoognodige, Joep kan ook wel een keertje zonder badje/schone romper/tandjes poetsen/eten (oh nee dat laatste natuurlijk niet haha). En laat de afwas maar een keertje staan en doe maar lekker heel makkelijk eten de komende dagen (pizza, patat, spaghetti met k&k saus) en voor jou lekker vroeg op bed! Heel veel sterkte. Oh ja en om maar gelijk van mijn goede voornemen af te stappen; wat een gedoe al die echo's he?! Je hebt idd bijna een abo erop. Korting? Maar hij groeit wel goed. Heeft het bij jou ook nog zin om te klussen? Even afgezien van het feit dat je hub natuurlijk ziek is en niet echt energie heeft om te klussen waarschijnlijk. Nou in ieder geval succes met de echo morgen! En wat spannend a.s. zondag. Ik duim voor je!
Zwaaiiiiiiiiii Sooner Zie dat je er nog bent. Even een dikke knuf voor jou!! Lief dat je naar mij (en ook de andere meiden) vraagt over het (2e) mmm traject. Maar goed, samen hadden we hier vorige week ook over gekletst he? Daarom nog een keer een knuf voor jou! Oh, en het klussen heeft waars niet veel nut maar hebben het gister wel nog even benut. Toen voelde mannetje zich echt niet zo ziek als nu. Zal eens gaan kijken hoe 't met 'm is. Ben er nu echt vantussen! liefs
Meiden, ff ego hoor maar m'n laptop van pas 3 jr oud is kapot Videokaart is kapot en nu hebben we dus geen beeld. Die zit wrs op t moederbord dus kan m net zo goed weggooien. Reparatie is wrs bijna net zo duur als n nieuwe. Manlief probeert nu wat data te bewaren... Heeft de harde schijven eruit gehaald en koppelt ze nu op de grote pc, die ook niet goed meer is. Hopelijk zo nog m'n muziek, foto's, filmpjes etc safen. Echt kut gewoon... Net een iPad gekocht en kan dus weer 1000euro uitgeven aan n pc :x Kom morgen wel weer gezellig kletsen. Ben nu beetje sjaggie.
Kleintje, bedoel je eetschema of algeheel schema? Qua eten gaat het nu zo: *rond half acht melkfles (moet eigenlijk beginnen met brood maar Mees is niet zo'n snelle broodeter, heb nog geen zin om zo vroeg beneden brood te gaan eten) *rond 10 uur fruit (vaak vers, 2 stuks uit de blender, stukjes heeft hij een broertje dood aan) en een fles sap * tussen de middag een boterham met boter en iets van appelstroop (daar doet hij en half uur over) en daarna nog een fles * smiddag sap en een manderijn (roosvice erg verdund) *rond half zes potje olvarit en yoghurt *rond zeven uur nog een fles (klein flesje, wil ik eigenlijk afbouwen 's ochtends na zijn eerste fles leg ik hem naast me en slapen we vaak nog een half uurtje a drie kwartier. Na zijn fruit slaapt hij ongeveer een uurtje en na zijn brood smiddags slaapt hij ongeveer een uur. Maar dit is allemaal erg gemiddeld. Hij kan soms ook na een half uur al wakker worden en soms slaapt hij anderhalf uur. Maar een grote slaper is hij niet. Daarintegen ligt hij wel rond kwart over zeven op bed en slaapt hij tot 7 uur door, afgelopen maandag zelfs tot 9 uur, dat is helemaal mooi... Lijkt het een beetje op Maurits schema??? Ik snap helemaal wat je bedoeld met een dip. Ik wilde het liefst gelijk weer zwanger zijn maar nu we weer gaan beginnen vind ik het wel super spannend en zou ik het af en toe willen af blazen. Voel me soms rot tegenover Mees, zou heel graag nog wat tijd alleen met hem willen hebben. Maar mijn leeftijd werkt niet lekker mee, word dit jaar 35 dus nog 2 jaar wachten vind ik eigenlijk geen optie. Dus we gaan ervoor voor hetzelfde geld duurt het nog lang voordat het raak is. Bij Mees zijn we ook begin februari begonnen (11 embryo's waarvan 10 ingevroren) Helaas zijn er 7 embryo's uiteindelijk niet goed ontdooit en zijn er nog 3 cryo's terug geplaatst waaruit Mees uiteindelijk geboren is. Hij was de laatste cryo dus technisch gezien de slechtste, en hij is echt een heel gezond kereltje...zo zie je maar.... Sooner vind het rot voor jou, zal er ook op letten vanaf nu niet heel veel meer uit te wijden. Esser, spannend meid, jeetje zondag kan je gewoon een eskimo aan boord hebben, hoe cool is dat! Hier is net de man van de bouwvergunning geweest. In het voorjaar krijgen we een dakkapel op het huis, voor en achter. Flinke verbouwing maar we krijgen er wel supper veel ruimte voor terug. Oja ik wil ook nog steeds de 5e komen, was de tijd nou 11.30uur?? Dat gaan wij wel redden, moet alleen even kijken of ik een auto kan regelen, maar dat moet wel lukken. Zo ik duik de mand in, ben aardig moe, drukke dag op het werk... XXX
Trouwens, kunnen jullie ook nog steeds huilen om nix? Zodra er iets zieligs is op tv, komen bij mij de tranen al! Zeker als t over dode kindjes gaat in een serie ofzo... En ook vanwege m'n kapotte laptop! Is toch niet normaal meer... Manlief weet t van tevoren al.......... Ik had t voor Sophie ook wel hoor maar ik kan nu de kraan openzetten gewoon! Volgens mij spoor ik niet... Zwangerschapshormonen zijn natuurlijk allang m'n lichaam al uit!
Hou op, hier een groot waterballet. Idd als het over kinderen gaat, dan kan ik echt niets meer hebben, kan er vaak ook niet naar kijken. Maar als het over dieren gaat hetzelfde...Eigenlijk jank ik om alles, komt volgens mij nooit meer goed. Ach wat kan ons het schelen, wij zijn gewoon vrouwen met gevoel! S
@huilen, ook yep mmm moet je vooral niet de film My sister's keeper kijken. of het boek Mijn naam is Sarah lezen. Dat wordt een 2e Brisbane, dat was het tenminste bij mij wel. Zoooo huilen. Zoe, wel blijven uitwij/eiden hoor! Knuf terug naar Esser! Suus, wat onwijs balen!
Oh wat ben ik blij te horen dat ik niet de enige ben zeg! Manlief lachte me eigenlijk al n beetje uit Was net wezen met zwanger vriendinnetje van me, 36+wkn zwanger, vertelde ze me dat haar zus die eind maart uitgerekend afgelopen donderdag bevallen is bij 28.5 wkn! Kindje had ook nog groeiachterstand van 3 wkn. Woog 650 gram bij geboorte, viel ook nog af, allemaal ellende zeg! Krijgt 2 ml bv per keer want meer kunnen de darmen niet aan! Ongelooflijk toch? Ze had n niet goed werkende placenta dus kindje moest gehaald worden, middels keizersnede........ Verder ook m pregnyl opgehaald vond dat best spannend weer! Strax komt m'n mannetje thuis met de tekeningen vd architect voor onze zolderverbouwing. FF kijken hoe dat eruit ziet en als t ok is, dan wordt morgen de vergunning aangevraagd. Spannend!!!!
Nou suus, wij gaan lekker gelijk op, jullie ook de vergunning aanvragen. Lekker hè zoveel ruimte erbij, kan niet wachten...
Zoe, hmmm Dan heeft Mees minder flessen dan Maurits. Mau krijgt om 7:00 een fles melk, 9:00 fruit (200gr), 12:00 boterham en fles melk, 16:00 fles melk, 18:00 groente (200 gr) en om 20:00 fles melk met pap. En slapen doet hij twee keer ongeveer 1,5 uur en om 18:30 gaat hij naar bed, dan voor de pap er nog even uit. Suus, ik moet ook om alles huilen. Ook als er iets op tv is met kleine kinderen dan zap ik meteen weg. Kan daar echt niet tegen. Gisteren ook alles bij elkaar gejankt vanwege de cryo's. Hadden nog een hele discussie over hoeveel terug plaatsen. Ik wil het zo dat er geen emmies weg gegooid worden. Moest weer huilen toen ik dat zei. en balen van je PC zeg. Wat erg van dat kindje. Hopelijk gaat het allemaal goed komen. Maar zal een spannende tijd zijn voor ze. Nou ben vandaag ongi geworden. En gaan nog niet aanmelden. Gaat me echt ff te snel. Zeker omdat ik nu 2 mega drukken weken heb op mijn werk. En half overstuur was gisteren. Willen geen overhaaste beslissingen nemen. Daarnaast is er nog erg veel onzekerheid over het bedrijf van mijn vriend. dat is er over een maand natuurlijk ook nog wel maar hebben we in iedergeval nog een maandje om goed over de financieen na te denken. Nou ik ga even relaxen want direct van uit het werk maurits opgehaald, eten geven, in bed gooien, daarna snel zelf eten, huiswerk nakijken........ En zo weer een flesje pap geven. Ben alleen thuis. Vrienlief heeft een borrel
ook hier nog veel huilen om niks. ik was altijd een koele kikker, maar sinds Amber er is, ben ik echt veel emotioneler. Zal wel niet meer beter worden.............. Suus: die baby is dan echt veel te vroeg geboren, hoe gaat het nu dan met haar?
Wat ik heb gezegd over de baby is alles wat ik weet. Oh en dat ze het lichtste kindje is van noord Nederland... Andere kindje weegt nl 1100 gram dus dat is bijna 2x zoveel! Kleintje, soms moet je idd verstandig zijn en ik denk, als ik t zo lees, dat dit nu voor jullie de beste keuze is... Wij gaan ff Sophie naar bed brengen!