Ladies even een vraagje. Mees zit sinds 2 weken in een autostoel, maxi cosi die heen en weer kan draaien, super ding en hij zit er heerlijk in. Maar ik zit toch te denken om ook de maxi cosi mee te nemen naar Italie, lijkt me toch dat hij daar lekkerder in kan slapen...Wat zouden jullie doen??? Kleintje, denk je even goed aan jezelf!!! Ga jij eens lekker relaxen vanavond, en neem lekker een glas wijn, ik vind dat je die dik verdiend hebt!!! XX
Suus ongelooflijk wat een klein kindje!!! Mijn achterneef (die in de hoofdrol musical Queen speelt, dus een beetje een bn'er) zijn zoontje is geboren met 28 weken en was 750gram is er helemaal goed doorheen gekomen, ongelooflijk. Hij weegt nu 5 pond en mocht afgelopen maandag eindelijk naar huis. Ik heb fotos gezien van toen hij net geboren was, echt onvoorstelbaar. Maar hij is helemaal gezond en het gaat heel goed met hem. Het kan dus wel...Al ken ik ook andere verhalen, het zal super spannend worden... XX
Tja, als je er ruimte voor hebt en hij past er nog in, moet je t doen. Denk wel dat ie prima kan slapen in z'n nieuwe autostoel hoor! Weet dat Sophie het in sept niet meer leuk vond om zo'n lange autorit achterstevoren te zitten. Ze sliep prima in haar romer stoel...
Over autostoeltjes gesproken, wanneer deden jullie de maxicosi de deur uit? En wij zitten een beetje met een dilemma. Omdat we geen auto hebben weten we niet of we een stoeltje moeten kopen. Kijk we lenen wel eens een auto of rijden met iemand mee. Dus daarvoor is een stoeltje wel handig. Maar dat is ook niet zo heel vaak......
Even bijkomen van de ochtend... Maar ik ben niet zo erg in een vrolijke bui vandaag. Eerst stond ik mega lang in de file...mensen zijn meteen hysterisch als het regent, ik moest weer voor een echo komen. Ik was 3 kwartier te laat Toen kreeg ik een stagiaire die de echo ging doen...nou dat duurde en dat duurde en het deed zeer. Andere arts (suus dr. S)kwam ook even kijken en er is nog steeds geen dominant eitje te zien. Het probleem is dat ze allemaal willen groeien dus ze blijven kleiner maar wel actief! Ik word vanmiddag gebeld of ik door mag of minder moet prikken. Pffff wat een gezeur weer!!!! Ik ben bang dat het lang gaat duren of dat het uiteindelijk wordt afgebroken.. Nou ik ga even mijn meisje knuffelen....bedenk hoe dankbaar en trots ik mag zijn met zo'n kleine Liefs
Lelie, wat een kutzooi! Snap dat je t ff niet meer ziet zitten en hoe blij en gelukkig je dan moet zijn dat jullie al een prachtige dochter hebben! En prof S? Zozo, ik heb nog nooit hoofd IVF tussen m'n benen gehad
Suus, ik moet trouwens zondag weer terug voor echo. Weet niet of het daar op volgende echo op dinsdag gaat plaatsvinden...zou wel grappig zijn om jou daar te zien haha. Ik had ook Emma voor het eerst mee...jaja in de wachtkamer. Normaal wachten vriendje en Emma in de auto de schatten....je ziet toch dat sommige dames beetje sjaggie keken (heel begrijpelijk hoor) maar gelukkig was er ook een dame die vrolijk naar Emma keek en met haar ging lachen. Voelde me wel een beetje bezwaard hoor om al zo'n lief klein meisje mee te nemen terwijl iedereen keihard knokt voor zo'n kleintje.
Ik moet dinsdag om 8.30 uur dus wie weet! Sophie is dan uit op kdv want ik moet daarna meteen door naar de praktijk. Verder verwacht ik dan donderdag een 2e echo dus dan moet Sophie Miss wel mee... Weet t nog niet... Miss wel naar manneke's moeder ofzo.
Lelie: jeetje, wat balen! Nog steeds geen dominant ei, dus. Hopen dat er zondag toch eentje een groeispurt heeft gekregen en dat je cyclus niet afgebroken hoeft te worden (dat vond ik steeds het naarste, weer aan die provera-rommel en dan het hele gedoe weer overnieuw). Zoe: ik zou idd ook de maxi-cosi gewoon meenemen (mits het past, natuurlijk), hoewel Amber altijd heerlijk ligt te tukken in haar Romer..... Suus: hoe gaat het nu met je pols en het werken? Kleintje: goed dat jullie je cryopoging nog ff een maandje uitstellen. In je hoofd moet alles er natuurlijk ook helemaal klaar voor zijn en kan me voorstellen dat het zo toch wel erg snel gaat. Hier een heerlijk relaxdagje, Amber ligt lekker op bed, ik ben met de was aan de gang en duik straks lekker met een boek en een kop thee op de bank. Ben 'Mannen die vrouwen haten' aan het lezen, echt onwijs spannend. Nog ff Amber-spam in haar zelfgemaakte jurkje:
Lelie, wat een kutzooi zeg!! Hopelijk is er toch 1 die even wat harder groeit dan de rest zodat je gewoon door kan gaan! En soms kan het niet anders dat je je kindje meeneemt naar het zkh......anders moet je de volgende keer een briefje op Emma haar rug plakken met de tekst dat ze dmv een behandeling 'gemaakt' is hihi dan zijn er misschien mensen die het niet zo erg vinden. Suus, wat klote van je laptop! Heb je geen garantie oid meer? Ik vind 3 jaar wel erg kort. (zit hier nu met een laptop van minstens 10 jaar volgens mij is alleen wel erg traag) En jij volgende week de echo!! Komt het allemaal wat uit met de pil enzo? Het moet toch in je eigen cyclus? Kleintje, ik zou iig geen nieuwe autostoel aanschaffen.....voor die paar keer....Maar misschien kun je nog ergens een goede 2e hands krijgen? Er is een soort regenscherm te krijgen voor op de fiets, zal eens even voor je kijken....................Een regentunnel heet het http://www.kidstraffic.nl/images/B50045a.jpg Lijkt mij wel makkelijk. Hoe gaat het met het brood eten van Maurits? Je bent wat later gestart toch? Je kunt nu de fles van 16.00 wel weg laten volgens mij, dan kun je wat fruit of een koekje oid geven. Dus toch maar een maandje wachten met de cryo......verstandig van je, je moet er wel helemaal klaar voor zijn! En ook dan wel lastig met je werk ja. Maar zal als het zover is vast wel goedkomen! Zoe, een stoel die draait? Naar links en rechts? Heb ik nog nooit gezien. Maar als hij nog in de maxicosi wil dan zou ik het gewoon proberen. Ligt dan denk ik toch wat comfortabeler. Vooral als het zo'n lange reis is. Ik weet niet of je genoeg ruimte hebt maar anders neem je ze allebei mee? Dan kan hij voor de nacht in de mc en overdag in de andere stoel? Dus Mees slaapt ook al lekker door!! Heeft hij 's ochtends dan altijd erge honger? Ruben is ook wel eens vroeg wakker maar dan komt hij bij ons of mij in bed en daarna gaan we pas naar beneden. Soms zit er wel een uur tussen het wakker worden en ontbijten. En jij 6 feb weer beginnen te spuiten, ik 5 feb Wel spannend weer hoor! Welke meds gebruik jij? Esser, hihi dus vaste klant bij het zkh? Dus misschien zondag de tp!! Spannend hoor! Ik ga iig heel hard voor je duimen dat de cryo goed ontdooit!!!! Sooner, ik zal er ook om denken dat ik niet alleen over de behandeling zal praten. Ik ben blij dat je het wel gewoon eerlijk zegt! En gelukkig hebben we genoeg andere onderwerpen Ik ben voor mij wel geslaagd in de stad maar voor Ruben niet Ik zoek een beetje stoere broeken maar het zijn allemaal van die simpele broekjes of er staat weer een disney figuur op (ben ik niet zo'n fan van) Of ze zijn weer veel te duur! Nou ja ik zal nog eens op i-net sneupen, misschien vind ik daar nog wat leuks. Nightelf, wat een eikel die vent zeg! Gewoon doorrijden....nou ja.... Gelukkig niets met jullie aan de hand! De Trofast serie van ikea vinden wij ook geweldig! We wachten nog even totdat Ruben z'n verjaardag is geweest. Dan hebben we ongeveer een idee hoeveel bakken e.d. we moeten hebben (want hij zal wel schandalig worden verwend ) Dus ook bijna klaar met het verven e.d.? Ben altijd blij als het klaar is. Je zit toch altijd even in de zooi. Ruben heeft nu mt 80. 74 heeft hij maar even aangehad. Ik vind het verschil tussen 80 en 86 wel erg groot. Vooral met broekjes, dan zijn de pijpen echt lang! Hmmm heb ik nou iedereen? Solly als ik iemand ben vergeten! Huilen heb ik eigenlijk niet zo'n last van.......ben nooit zo'n emo tiep geweest Wel als het over kinderleed en dierenleed gaat, dan gaan de sluizen wel open. Maar kraamtranen hier ook niet. Geen drup. Ben dus toch best wel een nuchtere Friezin Morgen prikinstructie.....toch maar een afspraak gemaakt al weet ik het ongeveer nog wel. Alleen hoe en wat met de pregnyl weet ik niet meer. Weet alleen dat ik de vorige keer een dosis heb verspild omdat de ampul helemaal brak Ruben wil nog maar 1 keer per dag op bed. Pff lastig soms hoor. Hij is wel supermoe, maar zodra hij op bed ligt is het janken! Hij gaat niet slapen. Hij is meestal om een uur of 11 weer moe maar ik hou hem dan maar beneden tot na de lunch en dan op bed. Dan is de middag iig niet zolang meer Door de tandjes sliep hij steeds maar kort maar gelukkig lijkt het wat beter te worden. Hij slaapt nu al een uur dus hopelijk blijft hij nog een uur liggen Nou ik ga hier de boel nog even opruimen. Ruben vind het erg leuk om met de blokjes te spelen en vooral het gooien door de kamer heen is favoriet Hij is nu ook erg bezig met het iets geven aan je. Dan geeft hij een blokje bv en dan zeg ik dankjewel en dat vind hij geweldig! Hij probeert zelf ook dankjewel te zeggen maar meer dan de klank "kuh" (dankjewel in het fries is dankewol) komt hij niet. Zo lief! En dan geef ik het blokje weer aan hem en dan zeg ik alsjeblieft en weer een big smile dan Al zegt hij nog geen alsjeblieft hihi
Jee Lelie, wat kl*te zeg! Hopelijk brengt zondag beter nieuws meid! Ga voor je duimen hoor. Hoe voel je je verder? Suus, woehoe.....! Eerste recept binnen, nu gaat het beginnen en meer en meer spannend worden. Wel balen dat je laptop kaduuk is! Helemaal geen kans op reparatie meer? Kleintje, in jullie situatie zou ik ook zeker geen nieuw stoeltje aanschaffen! Misschien eens gaan rondstruinen op MP? Dan hebben jullie toch, wanneer nodig, een stoeltje staan. Knap en verstandig van jou en mannetje om de start van de cryo poging nog even uit te stellen. Zeker we belangrijk wanneer je start dat jullie je beiden goed voelen en jullie hopelijk meer duidelijkheid hebben! Zoe, in de groep 1 stoeltjes kunnen en mogen kinderen langer zitten en ook prima slapen. Tenminste, Joep kan dat zeker wel vooral als wij het stoeltje in de slaapstand zetten. De MC wordt toch nog steeds afgeraden voor langere ritten vanwege de toch 'kromme' houding waarin kinderen liggen in de MC. Is niet goed voor hun rug. Nigthelf, ik zou me kapot geschrokken zijn zo in de auto! Hoe lossen jullie dat nu verzekeringstechnisch op? Is de schade groot? Leuk jurkje van Amber, goed gelukt! Jewel, och wat een gerommel zo met het slapen. Heeft Ruben nog langer geslapen vanmiddag? @TP; woensdagavond is mijn eisprong geweest. En hoe........flink gevoeld zeg. Do.ochtend bij de echo ook duidelijk te zien. BM slijmvlies is prima in orde. Nu wordt onze cryo zaterdagochtend uit de vriezer gehaald. Als de cryo zaterdag of zondagochtend toch niet goed blijkt te zijn, dan worden we gebeld door het lab van het EZ ziekenhuis in Tilburg. Worden we niet gebeld, dan hebben we zondag om 11.50u. de TP. Zaterdag en zondagochtend worden dus lekker zenuwpezen en schrikken iedere keer als mijn mobiel afgaat............ Zucht.............nu afwachten dus........... Mocht de cryo niet goed ontdooien of wanneer ik toch ongi wordt na de TP, dan mag ik direct beginnen met de pil. Kunnen we direct door met de 1e ICSI poging. Vinden we beiden wel prettig dat die duidelijkheid er is.
Esser, jeetje wat ongelooflijk spannend meid! Ik zal duimen!!!!!!! Mocht alles top gaan wanneer ben je dan uitgerekend? Ik ben vanmiddag gebeld en ik mag gelukkig door met dezelfde eenheden!!!! We zien zondag wel verder... Ik ga eten!! Lekker vroeg I know maar ik heb toch trek. Vriendlief is net thuis en Emma heeft al 2 borden penne pasta op!! Doeiiiiiiiiii
Jewel: wat lastig dat Ruben nog maar 1 keer wil slapen en vooral dat ie om 11 uur al weer moe is. Ik vond dat altijd een erg vervelende tijd en deed eigenlijk hetzelfde als jij, op houden tot na het middageten. Amber wordt nu meestal tegen 12 uur moe, dan is het snel een broodje eten en dan slaapt ze 's middags meestal 2,5-3 uur. Om 18:30 gaat ze meestal weer op bed (moet ook zeggen dat wij over het algemeen doordeweeks, als ik moet werken tenminste, rond 6 uur opstaan, daarom ligt ze er zo vroeg in). Esser: jeetje, wat spannend zeg! Ook hier draaien de duimpjes al overuren om te zorgen dat jullie cryo goed ontdooit. Mn auto heeft ongeveer 250-300 schade, best nog veel voor een spiegel. Gelukkig hebben wij voor beide auto's een no-claim verzekering, waardoor je een schade per jaar mag declareren, zonder dat je weer terugvalt in je verzekering. Lelie: fijn dat je gewoon door mag spuiten. Benieuwd wat het zondag wordt....... Ik ga ff de stofzuiger beneden door het huis trekken en dweilen, manlief is boodschappen aan het doen. En om 20:30 weer lekker 'wie is de mol?' kijken, vind dat echt een superprogramma! Daag!!!!
Wie is de mol is ook mijn favoriet! Maar ik las net in de gids dat er een docu wordt uitgezonden over de City box ramp van november 2009!!!!! Op Ned. 2 om 22.50 uur. Ik heb een beetje gemengde gevoelens erover...ga ik het kijken ja of nee... Ben zo bang dat ik er super naar van wordt en weer een terugval ga krijgen... xxx
Hallooooooooooooo!! Ik kom ook weer eens even aanwaaien na een dikke week afwezigheid hier! Drukke week gehad. Alles weer teruggelezen.....poeh.....veel geschreven hier zeg! En er gebeurt ook weer van alles hier! Lelie, kan me voorstellen dat het kijken van die documentaire weer nare gevoelens naar boven haalt. En wat een spannende dagen bij jou. Hopelijk groeit er gauw een dominant ei. Op naar zondag! Nightelf, jeetje....laatst gevallen, nu weer een botsing gehad.... gelukkig hadden jij en Amber niks! En ook jullie dus besloten weer van start te gaan! En leuk boek ben je aan het lezen, tenminste....dat denk ik...wij hebben de film wel gezien in de bios! Zoe, wat leuk morgen een weekje naar Italie. En wat ideaal dat je ouders én schoonouders meegaan zeg! Heel veel plezier en geniet ervan! En als je terugkomt is het ook zo weer 6 febr . Spannend! Suus, je hechtingen inmiddels eruit. Gaat het nu alweer wat beter met je pols? Ook met werken? En een nieuw hebbedingetje erbij dus voor jou én je man! Altijd leuk, hahaha. En jij leeft nu dus naar a.s. dinsdag toe! Wat een naar 'verhaal' van de zus van je vriendin. Hopelijk gaat alles goed komen. Ciara, druk met verhuizen en verbouwen las ik! En over 2 mnd moet je ook ongeveer alweer bevallen. Hopelijk krijgen jullie alles op tijd klaar! Doe je het wel een beetje rustig aan?! Esser, ook al een spannend weekend voor de deur! Hopelijk gaat het allemaal naar wens . Sooner, Wat goed dat Kris loopt zeg! Leuk leuk! En dat is idd een jankfilm...my sisters keeper. Heb hem nu 2x gezien en beide keren niet droog gehouden. Boek mij naam is Sarah ligt hier nu al 2 maanden intussen al onegeveer op tafel klaar om gelezen te worden....maar ja....kom er maar niet aan toe. Kleintje, pas je goed op jezelf? Het ging net zo goed nu juist toch?! Goed dat je het even uitgesteld hebt denk ik! Pas beginnen als je er écht klaar voor bent hoor! En vandaag is Maurits alweer precies 10 mnd! Dat gaat ook alweer hard zeg! Leuk dat het zo goed ging met het vliegen trouwens! En dus lekker genoten van Praag! Jewel, nuchtere Friezin.....hahaha..... Ruben wordt alweer bijna 1!! Tjee zeg!! Op internet nog mooie kleertjes gevonden voor Ruben? Meeting, 11.30 uur is voor mij ook goed hoor. Meestal gaat Maud rond 11 uur naar bed, maar staan dan wel wat eerder op dan normaal (9.15/9.30 uur --> hoezo kun je niet uitslapen met een kleintje ). Dan slaapt ze w.s. in de auto ook wel. Eens kijken of ik die dag combineer met vrienden in Harderwijk ofzo. Hier alles oké. Afgelopen wknd onverwachts naar Bergen (NH) geweest met z'n drietjes. Buren zouden gaan, maar hun hond liep net voor ze weg zouden tegen een auto. (gebroken teentje en gekneusde heup --> is er inmiddels gelukkig wel weer bovenop!). Zij gingen dus niet en hun kids wilden niet of konden niet dus....of wij misschien wilden . Nou...tsja.....als jullie écht zo aandringen....tsja....vooruit dan maar . Vrijdag na werk dus in auto gesprongen en een heerlijk wknd gehad. Bij vrendin in Heerhugowaard geweest, uit eten geweest, gewandeld, uitgewaaid en geluncht op het strand in Bergen aan Zee. Gewinkeld in Bergen. Bij Olilly winkel érg leuke kleertjes voor Maud gekocht voor nu en op de groei voor als ze rond de 1 à 1,3 is. (altijd leuk uitverkoop ). Oeiiiiiiiiiiiiiiii....zie dat ik nu toch éééééécht héééééél gauw een duik moet nemen in bed (waterbed..... dus dat kan dan he ). Morgen gaat m'n wekker om 5.30 uur . Bah.....wat vroeg weer. Nu eerst gauw kolven en dan lekker slapen . Terusten!!!!
oh majo wat heerlijk zo'n onverwachts weekend! Geweldig dat je er 5 feb ook bij bent!! @waterlelie, onwijs %^$%$## van je ei. Ik hoop dat het nu wat beter en vlotter gaat. En heb je nog naar de city box docu gekeken? Ik las het nu pas anders had ik even met je meegekeken. Wie is de Mol kijk ik ook. Geen idee wie het is dit keer trouwens.. @Nightelf, wat heb je een mooi jurkje voor Amber gemaakt. Wat is zij ook al weer gegroeid zeg. Balen van je autospiegel, gelukkig een goede verzekering, maar wel irri dat je daar nu net in januari al gebruik van moet maken. @Esser, wat vreselijk spannend dit weekend. Ik zal aan je denken en voor jullie duimen. En dan zondagochtend gaat ie er in. Wow, dan kunnen we ook gelijk doorgaan met duimen. Wat een weekend wordt dat zeg. Zenuwpezen. @Jewel, dat jij niet hebt gejankt tijdens de kraam, haha. Ik heb dat nuchtere noordelijke trekje niet meegekregen trouwens, ik jank overal bij. Vermoeiend joh. Oh en voor broekjes voor jongetjes is beebies volgens mij wel een leuk merk. Ik weet dat ze daar vaak wel allerlei zakken en dingen op hebben, beetje stoer. En ook nog wel redelijk betaalbaar volgens mij. Dacht ik tenminste hoor. FF googlen op internet. @Suus, spannend weer hoor. Wel balen van je laptop, maar dan moet je dus verplicht veel met de IPad spelen of kan dat nu niet? @Ciara, Zoe, Kleintje en iedereen die ik vergeet; Digiknuf! @weekend: ik ga een weekendje naar Hellendoorn naar Landal met ons gezin en dat van mijn moeders tweelingzus. Wordt helemaal geweldig denk ik. Zijn allemaal zulke leuke lui en veel kindjes voor Kris om mee te spelen. Ik spreek jullie volgende week weer. Groetjes van Sooner
@Jewel, heb ff op marktplaats gekeken en daar stonden best heel leuke en stoere spijkerbroekjes van beebies in maat 80. Moet je maar 'ns kijken. Ben benieuwd!
Sooner, lekker weekendje weg! Even er tussenuit en het klinkt iig beregezellig Heel veel plezier! Majo, ook al weekendje weggeweest! En dat nog eens zo uit het niets! Die hond moet vaker tegen een auto aanlopen Enne, ik dacht Oilily failliet was? Toch weer doorgestart dus? Lelie, heb je nog naar die docu gekeken of toch maar niet? Nightelf, crea bea ben jij zeg! Is t niet tijd voor een carriereswitch? Wat fijn dat jullie de schade op de verzekering kunnen gooien maar leuk is anders.............. Esser, wat een spannend weekend gaan jullie krijgen zeg! Ik ga heeeeeeeeeeeeeeel hard duimen; moet goed komen! Jewel, waarom kijk je anders niet op kleertjes.com Daar zijn zoooooooo veel merken! Zit vast wel ergens een leuke spijkerbroek tussen, die je miss nog wel voor kortingsprijzen kan krijgen. Sophie heeft een ontzettend stoer spijkerbroekje van Replay, was wel errug duur maar hij is zooooooooo ontzettend leuk en stoer! Oh, moet helaas alweer verder hier op werk Bah, ben blij als vandaag erop zit. Wel redelijk wat pijnklachtjes die tussendoor moesten komen. Heb er zo eentje die ik wrs niet zal kunnen helpen; heeft nl allerlei hartmedicatie.............
Nou meiden ben ik nog een laatste keer. Hier staat alles bepakt en bezakt vanacht om 1 uur gaan we rijden, zo´n zin.... Jewel, de stoel die draait is van maxi cosi ik geloof iets van avensis ofzo. Zo makkelijk, als je de kleine erin zet dan zit de stoel dus recht voor je zodat je niet zelf in 1000 bochten moet wringen. En als hij vast zit dan draai je het stoeltje naar het midden. Ik ben zelf niet heel groot en ik hoop natuurlijk op een buik binnen kort, vond het wel een makkelijk ding, en dat is het ook. Ik ga op dag 2 beginnen met Gonal F en cetrotide, vorige keer was dat de synarel neusspray, nu dus 2 prikken per dag. En in plaats van Prygnyl krijg ik nu Ovitrelle. Allemaal voor het onderzoek, hoop dat ik er net zo goed op reageer als de vorige keer...Wat ga jij spuiten. Ik heb voor Mees al een paar x broekjes besteld bij de Zara, online. Stoere broekjes voor weinig en ik vind dat Name it ook af en toe stoere broekjes heeft. Weet iemand hoe dat kan, ineens zijn al mijn leesstekens verwisseld op mijn toetsenbord, als ik een vraagteken wil krijg ik een =...best raar of niet.... Kleintje, opzich wel weer handig om zelf een stoeltje te hebben, ik zou ook even marktplaats kijken. Mijn schoonouders hebben een romer van marktplaats voor een hele mooie prijs en dat ding is ziet er echt netjes uit! Majo, lekker zeg zo´n onverwachts weekendje, heerlijk naar zee.Zo geef je nog steeds bv, knap hoor!! Lelie, spannend voor jullie zeg, ging het de vorige keer ook zo moeizaam...Ik wil nu dus een vraagteken zetten en ik krijg weer een =....maar dat staat zo raar.... Ik ga heel hard duimen voor jullie en ik hoop volgende week te lezen dat het allemaal toch door is gegaan! Esser van jullie wil ik ook volgende week horen dat de eskimo lekker ontdooit is en veilig in je buik zit. Wel super fijn dat je gelijk door mag als het nu niet lukt, maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit!!! Nightelf, wat een leuk jurkje heb je gemaakt zeg, knap hoor. En wat wordt Amber al groot!!! Voor een meisje is het wel leuk zelf kleding maken, voor een jongen vind ik het toch minder....Koop het wel gewoon... Alle anderen dikke Xen en tot snel... Ga mijn mannetje even uit bed plukken, ja ja hij heeft een half uur geslapen....schiet niet echt op. Tot volgende week XX