Heel veel plezier dit weekend Sooner! gezellig met z'n allen weg . Ook jij heel veel plezier Zoë! Succes met rijden, hopelijk slaapt Mees lekker de hele nacht door! Oililly heeft idd toch nog een doorstart gemaakt Suus. Ik dacht het ook hoor...dat ze failliet waren, was dan ook stomverbaasd toen ik die winkel in Bergen zag . Creabea (alias Nightelf ) , Tjee zeg! Knap hoor een jurkje zelf maken! én het staat ook nog eens leuk . Hier zojuist alweer een weekendje weg geboekt . Gaan namelijk in juni voor de 3e keer naar Concert at Sea aan de brouwersdam in Zeeland!! Iemand van jullie wel eens geweest? Is zó ontzettend leuk én gezellig! Écht een aanrader (www.concertatsea.nl) . Dit jaar komen in elk geval Anouk, Ilse de Lange en Blöf (Blöf organiseert het). Konden vorig jaar niet omdat Maud toen net 2 weekjes oud was! Maar gaan dit jaar nu dus zékers weer met broertje en vriendin . En nóg beters geregeld....m'n moeder en stiefvader komen het wknd van concert at sea ook met hun caravan, zij passen dan op Maud als wij naar het concert zijn! Vrijdag en zaterdag avond naar het concert en overdag lekker naar het strand, blokarten of vliegeren ofzo . Helemaal goed dus dat de oude lui mee gaan, wist anders nog niet of ik wel 3 dgn wilde gaan, anders werd het w.s. 2 . Kan Maud toch niet zo lang missen 8). Maud kan nu dus gezellig mee in de tent en plakken er dus meteen maar 4 dagen aan vooraf met z'n drietjes. Nu nog hopen dat het net zulk mooi weer als vorig jaar juni! Heb er al helemaal zin in!! Joehoeoeoeoeoe!! !!
Zoe, veel plezier en je stoel heet Maxi Cosi Axis Enne, vraagteken/= teken... komt door je toetsenbord instelling. Wilde op mijn laptop ook soms ineens overstappen. Of je stelt je toetsenbord anders in maar wat ook kort helpt, is door tegelijkertijd ctrl + shift in te toetsen. Daarna staan alle tekens weer zoals normaal
Sooner en Zoe, jullie lezen dit niet meer maar toch; een hele fijne tijd!! Geniet er van! Majo, leuk zeg zo'n lang weekend weg en dan ook nog eens naar concert at the sea! Super! Mijn zusje is er 2 jaar terug geweest en zij was ook zo laaiend enthousiast! Hmmmm, misschien toch maar eens gaan. Normaal gaan wij ieder jaar met vrienden naar de vrienden van amstel live. 6 jaar aaneengesloten zijn we gegaan. Alleen werd het meer en meer een crime om aan kaarten te komen en werden de prijzen voor een kaartje ook te belachelijk. Nu willen we al lange tijd 'iets vervangends' vinden, dus wie weet........... Suus, hoe is het met je pols nu? Nightelf, jullie ook een fijn weekend! @other girls, hoe is het met jullie? @hier, wij zijn vandaag niet gebeld door 't lab van het EZ ziekenhuis! Nu begint het helemaal spannend te worden......... zou het lukken met onze cryo??? Morgen rond 11.00u. rijden we richting het ZH. Om 11.50u. is dan de tp. Kunnen nog in de ochtend gebeld worden, maar tegen 11.00u. verwacht ik het niet echt meer...... Jeetje, die mmm kriebels en spanning zijn wel weer terug hoor, poeh! Nou, ga verder bankhangen hier met dadelijk samen met mannetje een filmpje kieken. Doegggggg meiden
Esser, wat ontzettend spannend! We gaan er niet vanuit dat ze je nog gaan bellen hoor. Gewoon om 11.50 uur morgen jullie Emmy ophalen Pols is beetje mwoah. Bult lijkt groter als ik heb gewerkt dus dat is minder. Gelukkig werk ik niet meer dan 2 dgn achter elkaar en kan ik daarna weer 2 dgn rusten zeg maar...
Kwam ff snel gluren of Esser al een telefoontje gehad heeft, maar gelukkig niet! Morgen jullie cryo ophalen en lekker laten groeien in je buikhuisje! Daagggg!!!
Oh ja ik heb vanmiddag een digi zw test gekocht, hopelijk voor strax... Vond dat al best spannend eigenlijk! Heb nog 6 gewone testjes liggen hoor maar wil bij een twijfelstreepje wel n digi hebben. Wilde natuurlijk precies dezelfde als bij Sophie (hoezo bijgelovig) maar die hebben ze niet meer... Ja of ik moest een verpakking van 3 kopen! Nu dus maar 1 met zwangerschapsindicator...
We zijn vanochtend gebeld door 't lab van het EZ............ :x :x :x :x :x ............... Was erg mooi geweest maar helaas.........zucht..... toch door voor een verse poging nu. Zucht....... volgende week verwacht ik mijn ongi dus dan meteen aan de pil. Komt goed maar voelen ons nu ff kl*te.
Ah esser, wat k*t!!!!!! Kan me voorstellen dat jullie je nu zo voelen zeg... Dan maar de nieuwe verse poging. Daar komt vast weer zo'n heerlijk kindje uit als Joep. Voor nu iig een dikke knuff.
Esser, wat kl*te zeg!! Logisch dat jullie je nu k*t voelen. En dat mag ook natuurlijk......Dikke knuff!!
Ah esser, ik was de hele dag weg (doopviering in brabant) ik moest de hele tijd aan jullie denken! Had er zo'n goed gevoel over!!!! Echt super jammer dat het niet is gelukt maar het is helaas niet anders hele dikke knuffel voor jullie....aan de andere kant wel fijn dat jullie gelijk door mogen voor een verse poging!!!! Hier ook hoor weer een tegenslag vanmorgen. Had weer een echo controle en mijn bms was erg dun en nog steeds niet een flokkie dat dominant wil zijn Ik moest weer bloed laten prikken (jaja de zoveelste:x) De arts kon niet met zekerheid zeggen dat ik door mocht gaan....dan zouden we het moeten afbreken..... Godzijdank (had ook van te voren een kaarsje gebrand in de kerk voor de doop nog) werd ik gebeld met de mededeling dat ik door mag!!!!! Jeujjjj!!!! Aanstaande woensdag dus weer terug voor een echo......oh alsjeblieft...laten we hopen op iets... ik ga Emma eten geven. Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!!
Lelie, jeetje zeg... Loopt ook niet soepeltjes zeg! Gingen je vorige pogingen ook zo of is dit wel wat extreem?
Esser, jeetje wat klote. Zat de hele dag aan jullie te denken. Maar dit is niet wat je wil horen. Maar een nieuwe Icsi geeft weer hoop. Lelie, gelukkig mogen jullie door. Maar wel intensief zeg.
Esser, wat ongelooflijk k.t zeg.b Ook ik had zulke goede hoop voor jullie. ,nu dus maar vol goede moed aan de versse poging beginnen. Lelie: ook slecht nieuws voor jullie...........bwat raar dat je bms ook nog zo dun is. Ging de vorige keer het stimuleren ook zo moeizaam? (Sorry, weet het niet meer.....)
ja de vorige keren gingen ook extreem traag! (had de mmm wereld/gevoelens beetje verdrongen maar dit zijn weer de keiharde feiten) vind het best intensief weer...jeetje we zijn pas bij de 1e poging bezig.. moet toch zeker 3 keer in de week het ziekenhuis langs....bij mij gaat het helaas niet normaal de keren ( 3 pogingen) dat het wel beter ging was toen ik aan de acu deed toen was er al na 1,5 week een dominant flokkie ik ga haar maandag meteen bellen!
Lelie, he getsie, het zit jou ook niet mee zeg! Ik kan mij voorstellen dat het toch best wel weer heftig is. Vooral als je zovaak weer naar het zkh moet. Hopelijk helpt de acu straks ook weer! Ik blijf iig duimen voor een mooie fliekel!! Esser, hoe gaat het met jullie nou? Hebben jullie al enig idee wanneer de verse icsi poging gaat beginnen? Suus, hoe gaat het met je pols? Hoelang 'mag' je er eigenlijk last van hebben? Kleertjes.com is idd een leuke site! Heb ik ook erg leuke broekjes gezien, maar wel erg duur. Als Ruben loopt en wat langer in een maat zit dan kan het wel maar vind het nu eigenlijk zonde. Jij mag morgen al voor een echo! Spannend!! En dus al testen in huis gehaald Heb je nog dezelfde als toen met Sophie gevonden? Ik heb zelf ook niks meer in huis, eens kijken of sensitest nog wat in de aanbieding heeft Sooner, leuk weekend gehad? Hihi ja, idd geen tranen in de kraamweek......mijn schoonzusje heeft ze ipv mij gehad Die was helemaal emo toen ze hoorden dat we een jongetje hadden. Bedankt voor de tip! Het merk Beebies kon ik nog niet maar erg leuk spul idd! Heb nog wat leuks in de opruiming gekocht; voor 20 twee broekjes en een shirtje. Kijk dat is leuk winkelen Nightelf, ja het is idd lastig met het slapen nu. Nu is het alweer anders want sinds het weekend wil hij ineens wel weer 's middags slapen......Nu is hij iig wat beter te genieten op het eind van de middag Wel lekker dat Amber 2,5-3 uur slaapt. En als je zo vroeg eraf moet dan moet ze ook wel vroeg op bed. Ik vind het ook wel lekker dat ze 's avonds vroeg liggen. Heb je de hele avond voor jezelf Oh ja vorige post vergeten maar een erg leuk jurkje! Knap hoor! Voor een meisje is het idd leuker om kleertjes te maken, een jurkje is toch leuker dan een broekje om te maken Majo, ik heb net het boek 'haar naam was Sarah' gelezen. Heb wel een traantje gelaten hoor, maar vond het niet een geweldig boek. Ik heb ook net het boek 'duizend schitterende zonnen' gelezen, van Khaled Hosseini. Dat vond ik wel indrukwekkend. De vliegeraar staat ook nog op mijn lijstje. Concert at Sea klinkt idd leuk zeg! En super dat je ouders er dan ook met de caravan zijn, kunnen die fijn oppassen En dan hoef je haar ook niet te missen Ruben is nog nooit een nachtje weg geweest en dat hoeft van mij eigenlijk ook niet Zoe, je bent nu als het goed is lekker aan het boarden Hmm ben een beetje jaloers Klinkt geweldig die stoel zeg! Idd erg makkelijk! Ik spuit Lucrin en Puregon. Vorige keer eigenlijk geen last van gehad. Ik moet nu wel meer Puregon spuiten dan de vorige keer (toen 125IE en nu 150IE) dus ik denk dat ik mijn stokjes wel meer ga voelen als het zover is. En pregnyl spuit ik ook. Hopelijk reageer je goed op deze meds! Kleintje, hoe gaat het met jullie? En met Maurits? Zijn eczeem helemaal weg? Bij Ruben gaat het momenteel ook goed. Wel was zijn rug laatst helemaal bont, ik denk van wortels want dat had hij net weer gehad sinds een lange tijd. Maar gelukkig is het meeste nu over. Ik smeer nu 50% vaseline cetomacrogol creme en zijn huidje is nu super zacht! Hier is het goed. Nog 2 weekjes en dan wordt Ruben al een jaar!!!! Gaat veel te snel eigenlijk We weten nog niet zo goed wat we nu voor hem gaan kopen.....er is ook zoveel! We zouden een driewieler doen met zo'n stang waar je mee je hem ook kan duwen, maar we twijfelen nog. Ruben komt nu zelf ook vooruit op z'n loopauto dus een loopfietsje lijkt ons dan ook erg leuk. Of anders allebei Van de week maar even struinen in de speelgoed winkel...... Ik denk dat ik een hema taart ga bestellen met een foto van Ruben er op, erg leuk! En nog een smijttaartje voor Ruben zelf natuurlijk Wat hadden jullie voor soort taartje daarvoor trouwens?
Jewel, ik heb niet aan meptaartjes gedaan hoor maar volgens mij kan je ook een klein gebakje/taartje bestellen bij de HEMA. Mn nichtje's dochtertje werd gisteren 1 jr oud en die had mini taartjes (gebakjes) met haar foto erop voor alle kids. Voor de volwassenen een grote fototaart. Ik denk dat het bij de HEMA vandaan kwam...maar weet t niet zeker. Van mn pols mag ik 6-8 wkn last hebben na de operatie. Zit nu op 3.5 wk maar heb niet het idee dat het nou (snel) beter wordt. Zeker als ik heb gewerkt, dan is ie sowieso dikker en stijver dan normaal... Zit trouwens te balen hier op werk. Ten eerste zijn ze al de hele ochtend in de binnenruimten hier (zit in een app complex) tegelwerk te slopen dus word inmiddels gek van de drilboor (nu al ruim 3 uur........) en tot overmaat van ramp breekt er verodmme een vijl af tijdens mn wortelkanaalbehandeling! Doe je zo je best en dan gebeurt dat............. Verder nog wel gebeld door de VU. Was ff bang dat ik alsnog niet door mocht ofzo, of een andere afspraak kreeg (terwijl ik het net geregeld heb door mn 1e patient van morgenochtend af te zeggen) maar het ging al over de volgende verse poging, als het nodig is. Of ik dan mee wil doen aan een studie. Krijg er een brief over thuisgestuurd en gaat dan over Cetrotide volgens mij. Hoef dan geen lang protocol maar doe kort protocol dus geen pilmaand en minder deca's. Krijg dan wel vaker echo's en vaker bloedprikken. Als het zo ver is even informeren of die echo's op mn werkdagen dan om 08.00 uur mogen zodat het uitkomt met mn werk. Maar goed, die studie heb ik natuurlijk helemaal niet nodig Oh telefoon......... tot ltr!
ohhhh esser, ik vind het zoooooo rot! ik had zo'n goed gevoel erover. dikke knuf van mij. en lelie ook knuf. zit op k&*&%$ comp bij de kapper, dus kort. weekend was geweldig!!