Haaaaaaaalodieieieieieie..... Tjee Jewel, wat ben jij goed bezig zeg met sporten!! Jammer dat het met de worteltjes nog niet wil bij Ruben. Is idd handig om klaar te maken . Met mijn BI gaat het inmiddels éindelijk de goede kant op. Ben voor 3 x 4 uur beter gemeld op werk en werk daar achetraan 3 x 1 uur therapeutisch. Vorige week bij bedrijfsarts geweest en we proberen nu per 2 weken 3 x 1 uur erbij te doen. Dan zou ik begin mrt weer volledig hersteld moeten zijn. Eieieieiendelijk!! Heb m'n werk wat dat betreft nou ook niet echt mee zitten. Lelie, van harte beterschap! Wat naar toch als je je zo beroerd voelt ! En dan ook Emma nog die graag alle aandacht van mams wil. Hopelijk voel je je gauw weer beter. De griep die rondgaat is volgens mij wel steeds van korte duur. Kleintje, wat gaat het nu dus goed bij Maurits zeg . Zelfs zo goed dat je langzaamaan weer koemelk kan gaan proberen. WAUW!! Nightelf, Amber dus w.s. ook eens een reactie gehad op bosbes?! Tsja...bij dat potje van maud zat dat er dus ook in en abrikoos. Dus één van de 2 zou het wel zijn dan. Dit wknd dus aan de slag met Amber haar kamertje! Leuk zeg Esser, dinsdag dus w.s. weer van start voor een verse.... wel fijn dat het zo snel allemaal weer kan. Sooner, ben jij eigenlijk inmiddels weer helemaal hersteld van je longontsteking enzo? @Pregnyl, tsja...niet altijd makkelijk om open te breken... hier het voordeel dat ik regelmatig van dat soort amulletjes moet breken (o.a. morfine enzo) op mijn werk. Hier dus fluitje van een cent . Wat m'n schoonzus trouwens vorig jaar had (zijn ook met icsi bezig)....moest ze pregnyl zetten, meegenomen naar verjaardag van haar zus, had ze alleen de opzuignaald bij zich, die dikke dus! Kwam ze vlak voor tijd achter en dus geen tijd om van huis de andere spuit op te halen. Durfde ze niet te prikken....of ik het misschien wilde doen . Tsja....kon natuurlijk moeilijk nee zeggen.... alles was al zo spannend. Dus hups die éééénorm dikke/holle naald erin 'gejast'. Ieieieieiekssss ! Had het bij mezelf geloof ik nóóóit gedaan (alhoewel...je moet wel dan...maar goed...). Ze was wel heel 8). @Krassen op kastjes, :x JA echt iets om je dood aan te ergeren!! Heb soms het idee dat ze NOOIT eens iets meteen helemaal goed mee kunnen geven. Hoe vaak je voor alles soms niet terug moet naar de winkel....*zucht*..... @Vakanties, wat héérlijk om te lezen zeg ...Zuid-Frankrijk.... Griekenland (waar?)...... Fortefentura.... *zucht*.... ik wil óóóóóóóók boeken!! Maar ja.... vakantieroosterprobleem op het werk en weet dus nog niet of de aangevraagde weken geaccepteerd worden. Manlief moet het aanvragen voor 1 febr, dus daarna weten we pas meer... en tsja....dan nog weet ik niet of we meteen zullen gaan boeken (denk last-minute), aangezien ook wij tzt voor een 2e willen gaan en het dan maar weer zó kan zijn dat dat weer rond onze vakantie is (en dat gaat dan tóch voor). Afgelopen keer de dag v/d TP 's avonds op vliegtuig gestapt naar Turkije . Dus onder de Turse zon heeft ze zich eens even lekker ingenesteld . @Kleertjes voor kruipen, wel leuk, niet te duur... ehhhh.... misschien eens kijken op de site: www.baby.hippas.nl? Merkkleding, wel tweedehands, maar die er nog erg goed uitziet voor leuke prijzen. Met Maud gaat het nu weer beter . Hèhè.... arm schapie. Gisteren nog een klein beetje bont en nu vrijwel niets meer (denk wel echt allergie en niet 6e ziekte, want koorts was toen al 1,5 dag weg en leek echt net zo'n reactie als bijv allergie op antibiotica). Vanmorgen weer wezen babyzwemmen met d'r en dat vond ze erg leuk (twijfelde eerst nog of ik wel zou gaan). Nu echter helemaal knocky out !! Ze ligt inmiddels al 3 uur en 15 min te slapen !! Heeft denk ik nog wat naweeën van het ziek zijn! Nou...dan heb ik straks tenminste wel weer een vrolijk dametje beneden ipv een boos chagrijnig verdrietig meisje als de afgelopen week . Allemaal alvast een héééél fijn weekend!! Ik moet helaas werken, beide dagen 5.30 d'r uit . Nou ja... heurt d'r bij 8)! Aju paraplu!! Toedels Majo!!
En Maud slaapt....nog steeds.... Dus alvast maar even 'gespiekt' op de site van zkh in Zwolle en Meppel mbt wachttijden fertiliteit en die vallen REUZE mee Zwolle heeft wachttijd van 8 weken (was de vorige keer 6 mnd en daarom overgestapt naar Meppel). En Meppel heeft wachttijd van........let wel........ 1 week!! Ze doen transport icsi icm Zwolle, de Fm's in Meppel en daar hangen de wachttijcen aan vast. Las van de week op ander topic dat ze wel nu echt alleen de fm's daar doen en de punctie niet meer. Die doen ze nu net als de tp ook in Zwolle. Nou ja....maakt mij dat uit!! De Fm's zijn het vaakst en die doen ze dus in Meppel met maar 1 week!! wachttijd. Weten we dat alvast maar even . Nu gauw zorgen dat ik van die verrekte BI af kom, want dat is één v/d hoofredenen dat het nu nog niet verstandig is weer zwanger te willen worden .
Hoi meiden, ik wilde even zeggen dat ik me beter voel Heb alleen nog vanochtend overgegeven maar daarna ging het wel weer. Ook ben ik per ongeluk in slaap gevallen op de bank terwijl Emma ook op bed lag...toen vriendlief binnen kwam was het al 16:20 uur Oeps Dat arme kind...ben ik haar helemaal vergeten... Toen we haar gingen halen was ze wel een beetje boos Maargoed, ze mocht daarna met mannetje boodschappen doen en lekker lopen buiten. Ik wil echt niet meer ziek zijn is zo niet praktisch Morgen echo...ik zie het totaal niet zitten, ben zo bang voor slechte uitslag enzo. Ik laat van me horen als ik meer weet. Ik ga nu weer naar de voice kijken Majo, wat een heerlijk slaapkoppie heb je Doe mij ook zo eentje voor tussen de middag...
Ja Suus wilde al eerder hier typen maar telkens kwam er iets tussen (skypen en schoonouders die hier zijn). Maar ja, ik was indd vanochtend in de Vu maar helaas pindakaas....niks. Alle flokkies waren weer 10 mm. Mijn bms was gelukkig nog 8 cm. Ik wist het gewoon! Waarom mocht ik afgelopen woensdag niet meer prikken toen ie wel 12 was:x Ze weten toch dat ik precies dat ene zetje nodig heb...godver de godver!!!! Ik wilde bijna gisteravond zelf doktoren....ik voelde het! Ik moest weer bloed laten prikken en pas morgen krijg ik uitslag. Vanavond dus weer 125 iE....en morgen waarschijnlijk 150iE wat ik al eerder wilde doen.... Ik ga vanavond al 150 prikken............tsssssssssssst Ik ben boos! Ik ben al 3 weken aan het prikken, word er gek van!
Oh Lelie, ik baal met je mee. Want je krijgt me toch een stoot hormonen binnen en daar word je niet blij van. Gooi er inderdaad maar even 25 extra bij. En dan weer duimen. Wat moet dat frustrerend zijn, ik moest altijd wel veel meer prikken dan gemiddeld en het duurde altijd ook langer bij mij. Maar jij bent wel helemaal het sjaakje. Een dikke knuffel krijg je van me! Voor je onwijze doorzettingsvermogen!! Voel je je verder wel ietsje beter, lichamelijk dan zeg maar? Majo, gaat goed hoor, nog beetje last van mijn rib. Lief dat je er naar vraagt. Wat heerlijk die vakantieplannen, Griekenland en Fuerteventura. MMM, klinkt heerlijk. Nightelf, wij zijn vanavond ook baby-vrij. Kris gaat naar schoonmam en wij uit eten van verjaardagsgeld en naar een feestje. En dan proberen uit te slapen, als we dat nog kunnen. Jewel, Ruben bijna jarig. ZOooo leuk!
@Esser, wat fijn dat je zo snel al weer verder kunt. @Suus, je krijgt er maar weer druk mee, maar ik geloof ook in die acu hoor. En trouwens baat het niet, dan schaadt het niet. Dus zet 'm op! Ik ben heel benieuwd hoe je ontdooi gaat!
Hallo lieve meiden, daar zijn we weer, Vanmorgen om half zes thuisgekomen, na een autorit van 10 uur. Maar het is allemaal heel erg goed gegaan, heel erg goed zelfs. De heenreis ging ook super. Mees heeft veel geslapen en als hij wakker was dan lag hij heel relaxed om zich heen te kijken, super lief. Vakantie was heerlijk, super mooi weer gehad, lekker kunnen boarden. Ook al ging dat minder goed dan verwacht. Ik ging mee de Seller ronde doen, maar dat was iets teveel van het goede, kwam gebroken terug en bont en blauw. Ik had gewoon moeten gaan skieen, dit was pas mijn 2e boarden, ging dus niet zo soepel als gehoopt.... Maar goed alles bij elkaar een heerlijke week gehad, laatse was zit nu in de droger, troep is alweer opgeruimd.... Esser, jeetje wat balen zeg. Teleurstellend hoor dat de cryo niet goed ontdooit is, helaas heb ik er ervaring mee, maar Mees is ook een cryo babie, ik weet dus dat het kan...fijn dat je wel door kan gaan met een nieuwe poging... Lelie, bij jullie ook geen goed nieuws, hoe shit is dat, ik had zo graag iets beters willen lezen!!!Weet jij al hoe nu verder, of heb ik daar overheen gelezen?? Sooner, lekker weekend gehad, en Kris een echt waterratje dus, denk dat wij het ook maar eens gaan proberen. Heb altijd gezegd dat ik dat nooit zo doen (als zoveel dingen die ik zei voordat ik een kind had), maar het lijkt me toch wel heel leuk voor Mees... Majo, kan wel de 6e ziekte zijn hoor, dan krijgen ze na de koorts pas de uitslag, Mees had precies het zelfde als ik het zo lees...Fijn dat Maud weer opgeknapt is, wat zijn ze zielig he als ze ziek zijn,....Zelf alweer ongi geworden, volgens mij had ik het een beetje de zelfde tijd als jij alleen was ik toen al aan het afbouwen... Kleintje, heerlijk zeg dat het zo goed gaat met Maurits, echt fijn. Jullie mogen ook weer bijna hè. Voel je jezelf alweer wat beter?? Volgens mij werd het allemaal een beetje veel, goed van je dat je het ziekenhuis een maand heb opgeschoven... Jewel, 1000 schitterende zonnen vond ik ook een super mooi boek, beter dan de vliegeraar. En mannen die vrouwen haten vond ik ook erg goed, maar het 1e deel het beste. Zal even denken of ik nog een goede titel voor je weet, ben zelf ook lees verslaafd... Suus, spuit zit er weer in....ga keihard duimen voor je, hoop zo dat het allemaal goed gaat. Maar ik vind wel dat je voor 6 november moet gaan, maar dat gaat niet lukken he als het nu raak is... Ik ga aan het zelfde onderzoek meedoen als waar jij over schreef, ben benieuwd. maar jij gaat daar natuurlijk niet aan mee doen, jij bent gewoon de 1e die via de mmm weer zwanger is van de 2e!!! Zo ga even mijn kleine mannetje eten geven, zit ongeduldig naar me te kijken... Tot later, XXx
Lelie G*dsamme zeg!! Bah, wat kl*te! En dat terwijl je wist en gewoon voelde dat je dat zetje nodig had. Bah............hoop dat het spuiten nu dadelijk wel gaat helpen! Sooner, oh.........klinkt heerlijk jullie avondje uit!! Geniet met en van elkaar! Majo, fijn dat Maud al weer een stuk beter is! Gelukkig maar voor d'r....... Hoe is 't met de andere meiden? Nog verder plannen voor dit weekend? Wij zijn net ff in het centrum geweest met z'n 3en. Frisse neus, en meteen even over de markt voor vers fruit en groente. Nog wat andere dingen geshopt en Joep ligt nu al ff te pitten. Morgen hebben we met de familie (van mijn moederskant) nog een nieuwjaarsborrel. Altijd wel gezellig! Ga nog ff wat i-netten. liefs
Zoe, weer terug in NL! Heerlijk om te lezen dat jullie vakantie zo goed is geweest! Nog wat leuke pica's kunnen maken van jullie manneke in de sneeuw?!
Zoe, wat fijn dat jullie heerlijke dagen hebben gehad en dat Mees het super heeft gedaan!!!! ben trouwens ook wel benieuwd naar de pica's van Mees in de sneeuw Sooner, jij ook heel veel plezier vanavond! Geniet er even lekker van..want het zijn indd kostbare momenten Alvast slaapze Meiden, ik ben verder beetje humeurig das morgen wel weer over... Ik ga in ieder geval vanavond genieten van mijn wijntje, mannetje en een goede film. Fijne zaterdagavond allemaal!!!
Hey Zoë, klinkt hééééérlijk jullie vakantie . (behalve het bont en blauw zien, hihi). En alle troep en was ook alweer weggewerkt. Goed zo! Hmmmmm....dus bij 6e ziekte komt de uitslag ná de koorts?! Nou ja...zeg het maar....dan is dat het misschien dan tóch wel geweest en had Suus dus gelijk . Ben idd nog niet aan het afbouwen met de BV, maar Maud heeft nog heel lang 6-7 voedingen gehad en nu sinds paar weken dus 4-5, is dus wel minder dan eerst. tevens laatste weken veel ziek geweest en dan maakte ze er nog weleens een 'potje' van, was dan ook niet altijd 'op tijd' met kolven en sloeg dan weleens een voedingstijd over. Dat heeft er vast aan bijgedragen dat ik nu toch alweer ongi ben. Sh*t zeg Lelie! Grrrrrr.....je zou ze soms toch wat hè die artsen! En helemaal als ze het hadden kunnen weten! Na wat ervaring kun je het soms idd beter nog zelf doen . Hopelijk gaat het na vanavond en morgen weer met een stijgende lijn. Mag ook wel idd na alweer 3 weken de junkie uithangen . Gelukkig wel dus bijna over de griep heen! Sooner, fijn dat jij weer vrijwel de 'oude' bent. En dus een heerlijke avond/nacht voor de boeg met z'n tweetjes! En lekker lang uitslapen morgen he!! Esser, veel plezier bij de nieuwjaarsborrel morgen!! Gezellig!! Allemaal een heel fijn weekend verder nog. Hier zo maar naar bed....ben moe....misselijk (zal ik nu dan weer 'aan de beurt' zijn om ziek te worden ) en 5.30 uur weer op morgen én overmorgen, pffffffffffff. X Majomama
haha, folks, ik was om 9.00 uur al wakker. Dat is trouwens wel uitslapen hoor, want Kris is regelmatig tussen 5 en 6 klaarwakker en in ieder geval voor 7. Ik ben heerlijk alleen thuis, kerel is al naar de voetbal. Ga mijn miepie om 12 uur ophalen, dus nu lekker bankhangen. Fijne zondag allemaal!
Hee dames, Kon gisteren niet op zp komen want was enorm druk! Mannetje was jarig, 35 jr alweer, en vanavond gaan we lekker uit eten met zn 3tjes om dat te vieren. Gisterochtend zijn we naar Schiedam geweest om wat meubeltjes voor Sophie op te halen. Zooooo leuk! Daarna door naar Lemmer op bezoek bij mn ouders. Uiteindelijk lagen we in bed vannacht om 1 uur, pffff. Hoop vandaag nog even bij te slapen... Lelie, ik had je al gesmst maar wat een k*tzooi! Maar je hoefde vanaf woensdag dus niet meer te spuiten? Heb ik dat iu goed begrepen? Wel raar hoor. Is toch bekend dat ze bij jou niet vanzelf groeien? Snap wel dat ze voorzichtig zijn maar zo lang spuiten is ook niet leuk... Wanneer moet je weer? Sooner, wat is Kris vroeg wakker zeg! Pffff, vermoeiend hoor. Dan gaan jullie ook wel op tijd naar bed denk ik? Lekker gegeten gisteravond en lekker gepartyd? Zoe, je bent weer terug! Klinkt alsof je heerlijk hebt genoten. Wel jammer vd blauwe plekken maar ja dat hoort een beetje bij een (beginnende) boarder... Daarom ski ik ook Ben ook wel benieuwd naar foto's van Mees in de sneeuw! Grappig dat jij aan hetzelfde onderzoek mee mag doen zeg! En ja, hopelijk heb ik t nodig maar ja, zo zie je maar, bij Esser ging t ontdooien ook niet goed dus ben er wel bang voor... Majo, wat koet jij vroeg op zeg als je moet werken, pfff! Petje af hoor. Hoe voel je je nu? Hoop niet dat je ziek wordt. Esser, gisteren dus geshopt en vandaag lekker borrelen! Kan niet beter he, zo'n weekend! Dinsdag word je ongi toch en dan meteen aan de pil toch? Verder recept al in huis voor de rest vd med's? @hier: ga zo denk ik ff slapen dus. Sophie slaapt nu ook (enigszins dan) dus moet nu mn moment pakken. strax begint Ajax dus dat wil ook wel zien. Miss vanmiddag nog wat opruimen ofzo..... Morgen weer werken en dan is t alweer dinsdag. Heb al een en ander voorbereid dat ik 's middags weg kan, mocht het nodig zijn, maar moet dan wel 's avonds werken... 't Is niet anders.......... Nou chickies, tot ltr! Liefs suus
Net gebeld dat ik door mag met de 125 iE. Ik was eigenlijk heel verbaasd. Ik had verwacht dat ik meer moest prikken nml 150 iE. (heb ik gisteren stiekem gedaan) Moet iig morgen terug voor een echo....pfff alweer en zo snel achterelkaar Dus ik zei tegen de verpleegkundige dat ik het gek vond (zag echt zo'n groot vraagteken op mijn voorhoofd verschijnen) ...weer hetzelfde prikken. Ze zei dat mijn hormoonwaarde 316 oestrogeen was Ze zou het toch voor de zekerheid navragen aan de arts...tja, kan geen kwaad toch? Ik wil voor de zekerheid dubbel check Hmmm ga maar even googlen wat 316 nou inhoudt.
Wat ben ik blij dat ik mijn mond open heb getrokken voor een dubbele check. Arts belde me net en vertelde dat het twee kanten op kon gaan... Of ik heb gisteren voor de echo controle toen er niks meer te zien was een eisprong gehad en dat ie nu een gezellige tocht naar mijn baarmoeder aan het maken is...of het flokkie heeft weer een inzinking gehad moet nogmaals een boost hormonen hebben Ze zouden mijn bloed van gisteren nogmaals nakijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden. Zou wel ontzettend grappig zijn (gelukkig hebben we geklust vannacht) Ik was notabene best vrouwelijk gekleed vandaag...onbewust gaan vrouwen tijdens hun eisprong zich aantrekkelijker kleden en gedragen Nouja, ik fantaseer een beetje maar Dus wat is nu de plan: Vandaag en morgen toch 150 iE en dinsdag terug voor een echo. Mocht ik morgen gebeld worden met de mededeling dat er een eisprong is geweest tja dan ongie afwachten (of niet) en opnieuw beginnen. Zo ik ga maar weer...we zijn net uitgenodigd door onze buren om te gaan borrelen. Liefs
Nou Lelie, wat een gedoe allemaal weer! Goed dat je nog ff hebt laten checken door de arts! Nu dus afwachten maar... Gelukkig hebben jullie geklust vannacht! Wie weet............
Zoe, Heeej Mees heeft dezelfde skibroek als maurits! Alleen hebben wij het jasje niet..... En wat een hunkje zeg!!
Ik zwaai trouwens nog even naar iedereen!!!! Suus, Spannend hoor dinsdag missen en TP van jullie cryo's. Gaat het 1 of 2 worden? Lelie, Balen van deze poging...... Zeker omdat jullie zo vaak voor een FM moeten. Maar hopelijk heeft jullie klus nog zin gehad en met de meeting goed nieuws (of mocht suus dan testen??) HIer vandaag het bedje naar beneden gedaan. Maurits begint een beetje met zich zelf optrekken als we hem een beetje helpen. Dus je weet maar nooit. Vind het alleen raar dat hij nog steeds niet zelf kan zitten.......... Nou hier zo Boer zoekt vrouw kijken! En daarna je zal het maar hebben.