Euh.... even beetje vaag hier. Net ff naar t toilet gegaan voordat ik naar bed zou gaan. Veeg ik ineens wat (licht)rose/doorzichtige slijm af???? Nog een keertje, en ook hier wat (licht)rose...... Wat is dit dan weer??? Denk, plaats t toch even hier. Nog nooooit gehad nl. Verwacht komende dinsdag mijn ongi, zit dan nl op dag 28. Jullie 'n idee wat t kan zijn? **een Esser die in haar hoofd nu echt geen andere rare dingen probeert te halen...?**
Esser, is t niet gewoon een voorbode van je ongi? Ik heb dit maandelijks! Zoe, prachtig kereltje jullie Mees! Ben benieuwd naar m 5 februari... En ook naar jou hoor
Even een teken van leven. Het gaat goed met Dane maar ik ben even helemaal op. Heb afgelopen week ook nog bereikbaredienst gehad op mijn werk en dus het gevoel gehad dat ik 24/7 alleen maar met het werk ben bezig geweest. Op de één of andere manier kan ik even geen rust vinden. ( ik weet wel dat ik dat moet gaan proberen anders gaat het niet goed) Even een dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken. Want ik las even snel minder leuke dingen. Sterkte meiden. Liefs C.
Even illigali en ego; looooooooos alarm, nou ja loos.... Was dus idd wel een voorbode van m'n ongi. Kon 's nachts m'n bed d'r voor uit. Heb ik zo nog nooit gehad, dus vroeg me al af wat m'n lijf nu weer in petto had.....? Grrr...... Maar goed, vanavond dus de 1e pil van de strip er in. Blijft maf hoor; je ICSI poging in gaan om zwanger te raken, en waar begin je mee; de pil. Hihihihi. Suus, nog 1 nachtje en je kunt bellen en dan hopelijk de tp morgen! Vandaag zijn jullie cryo's er al uit gehaald. Blijft toch bijzonder he? Confi, denk aan jezelf meid!!! Knuf. Lelie, wat een gedoe toch zeg met t spuiten en de doseringen!! Bah... Heb je deze poging voor jezelf al echt afgeschreven dan? Zoe, hoe uber cute is Mees! @other girls, hos is 't met jullie? Weer aan de nieuwe werkweek begonnen? Druk? Nieuwjaarsborrel was gezellig. Een hoop nichtjes en neefjes van Joep waren er ook, dus een gezellige bedoeling. De tijd vloeg voorbij. Joep lag 's avonds helemaal nokkie in z'n bedje. Deze week gewoon mijn dagen werken en donderdag bellen voor de meds en de dosering. liefs
Even snel voor het sporten nog even reageren Esser, dus toch voorbode van ongi.......blijft balen. Omdat je het anders nooit hebt ga je toch een beetje hopen op een wondertje. Tenminste heb ik dan wel Fijn dat de borrel zo gezellig was! En leuk hè dat de kids nu zo met elkaar kunnen spelen. Ik vind het altijd erg leuk om te zien. Al wil Ruben alles hebben wat een ander heeft Ja, vind het nu elke ochtend ook zo gek weer om de pil te slikken. Gelukkig niet lang meer voor mij, nog een dikke week. Het is bij mij echt een libido killer Mannetje vind het ook niet zo leuk Lelie, jeetje zeg! Wat een gedoe voor jou deze poging! Hopelijk komt het nog goed, of het is al goed gekomen Jij hoeft toch geen pregnyl te zetten toch? Kleintje, fijn dat het zo goed gaat met het eczeem van Maurits! En het bedje naar beneden....vond het hier eerst zo gek staan En het zitten komt wel hoor, 't gaat nooit in een bepaalde volgorde. Suus, morgen misschien de tp!!! Spannend! Krijg je bericht als hij goed ontdooit is? Confi, vervelend dat je het zo ontzettend druk hebt momenteel. Wel fijn dat het met Dane goed gaat. Hij is ook alweer 7 maand! Gaat snel hoor! Probeer je rust te vinden, en wij blijven hier wel Majo, he jakkes, hoe voel je je nu? Hopelijk heb je de griep niet te pakken. Het heerst wel enorm. Met Maud alles weer goed? Zoe, wat een stoere vent is Mees toch! En zo'n heerlijk koppie! Dus het boarden viel ietwat tegen? Hihi ik heb nog maar 1 keer geskied dus boarden wordt het hem eerst niet Sooner, dus heerlijk even uitgeslapen? 9 uur is altijd beter dan 5 of 6 toch? Nog een leuke zondag gehad? Nightelf, lekker genoten van het weekend? Was het gezellig zaterdagavond? Met de rest ook alles goed? We hebben zaterdag cadeau's voor Ruben gehaald. Wat vond ik dat leuk zeg! haha ik vind een speelgoed winkel altijd geweldig! We hebben een 3wieler gekocht en een vrachtauto met van alles er en er aan. Ook van fisher price de little people garage, maar die via Bol.com, was daar goedkoper En natuurlijk allemaal slingers en ballonnen....heb er nu al zin in om het huis te versieren Nou ik ga mij klaarmaken voor het sporten, en daarna lekker slapen hopelijk. Het is momenteel weer feest hier s' nachts (doorkomende kiezen en sprongetje) dus mijn energie niveau is niet zo hoog. Dus daarom vanavond ook maar 1 uurtje sporten
Even snel voor jou Suus...dikke knuffel voor morgen!!! Mijn duimen draaien en draaien Ik ben morgenochtend (fm) weer in het zkh dus ik zie je dan helaas niet... Ik zal de ruimte wel alvast de nodige positieve boost geven Succes!
Jewel, hopelijk was t sporten weer lekker! Lelie en Suus; you go girls!!! Breng goed nieuws hier hoor! liefs
Pfff, heb er zelfs over gedroomd!!! Rete irritant dit... Nog ruim een half uurtje en dan kan ik bellen. Hoop wel dat het allemaal lukt met de tijdsplanning want heb precies een patient van half 10 tot 10 (en dan moet ik dus bellen). Lelie, ben ook wel benieuwd naar jouw echo!!
Suus, ooooooooooooooooooooooeeeee spannend!!! Mijn duimen draaien blauw voor jou! Waterlelie, natuurlijk ook voor jou! Zet hem op! Rest, knuffel! Liefs Loesie
Oja, Zoe, wat een prachtig mannetje is Mees zeg!!!! Lekker ding! En zal ik jullie nog eens wat vertellen...vandaag een jaar geleden gingen we vol goede moed naar Dusseldorf om het daar te proberen...snik!!! En het is gelukt!!!! Ik zal, als jullie het goed vinden, hier ook af en toe meeschrijven. Merk toch dat het verlengde wachtbankje nu wat minder interessant wordt. Niet de meiden hoor, dat vind ik allemaal superspannend, maar nu wil je toch meer lezen over voeding/poepluiers/tandjes enz enz!!!! Liefs
Loesie, natuuuuuuurlijk ben je van harte welkom hier!! En 5 februari, op onze meeting, uiteraard ook @hier: ben reeeeeeeeete nerveus! Mn hartslag is denk ik rond de 140 ofzo? Al de afgelopen 10 min! Ga nu eerst ff mn zooi van deze patient opruimen en dan ns bellen. Hopelijk kom ik in die minuut een beetje tot rust.............
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, WE HEBBEN EEN TP!!! Geen idee of ze beiden goed ontdooid zijn............hoor ik vanmiddag wel Ben helemaal blij! Kan wel janken!
Suus, joepie!!!!!! Loesie, hier had ik hetzelfde. En daarom was ik verhuisd naar de bevallen dames van het vw. Hier ben jij ook welkom hè!
Jeujjjj Suus. Fantastisch!!! Mijn positieve boost heeft goed gewerkt Alleen bij mij iets minder. Nog steeds geen groei ondanks de 150iE en mijn bms is ook al minder geworden. Moest weer bloed laten prikken maar we denken dat het afgebroken gaat worden deze poging. Jammer
He meiden, Tussen het inpakken door even de laatste pagina gelezen om te pieken of er al meiden zwanger zijn maarrrr wat een spanning hier.........Suus heeeeeel veel succes vanmiddag!!!!! Ik ga ontzettend voor je duimen dat Sophie binnenkort een (tweeling)broertje of zusje krijgt. @Lelie: He wat balen voor je meissie! Knuf van mij! Leef nu hoogzwanger tussen de dozen, as vrijdag gaan we over naar het nieuwe huis, heb er erg veel zin in! Nog 7 weken tot de kleine komt (als ze blijft zitten). Kortom drukke maar leuke spannende tijden. Veel liefs allemaal! Ciaar
Thanx Ciaar voor je hug We weten vanmiddag meer. Jij heel veel succes met de laatste zware loodjes!!! Pfff lijkt me super zwaar wat jij nu meemaakt. Maar het komt vast goed met jullie huis!!!!! Dikke kus aan Laartje