Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Waterlelie, Jeetje wat balen dat de poging waarschijnlijk afgebroken wordt.

Ciara, Jeetje wat een hectiek. Wanneer verhuizen jullie? En moeten jullie nog veel doen in het nieuwe huis? Hopelijk blijft de kleine nog even zitten en is hij/zij niet zo ongeduldig als Lara.

Ow Maurits is wakker... Ga hem even zijn fruit geven waar hij vanmorgen nog geen zin in had.

2. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    hoi meiden,

Mag ik met jullie meeschrijven? Kom ook van het verlengde wachtbankje 2 en misschien is het toch maar eens tijd om mij hier bij te voegen, als jullie het goed vinden natuurlijk ;)

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    dank voor lieve welkom!

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS!!! Ook hier een traantje, haha!
    Meid, wat ben ik blij voor je!!!!

Ciara, weet nog dat ik las dat je spontaan zwanger was en nu is het alweer zover over 7 weken! Wat gaat dat snel!!!
    En wat een chaos idd, denk je aan jezelf!

Lelie, wat vervelend dat het zo rot gaat dit keer! En zelfs afbreken...goh...dat zou echt kl*ten zijn.

Esser, las ook nog van jouw cryo die niet goed ontdooid was...wat kl*ten voor jullie. En nu al met een nieuwe poging bezig?!

Jewel, Ruben alweer bijna 1 jaar!!!!!!!!!!!!! Sodeju, wat gaat dat hard.

Kleintje, is het gelukt met het fruit!?? Maurits wordt ook al een grote vent!

Traantje, hai! ook meer op je plek hier?!
    Kleine kindjes worden groot he?! haha, hoest met je fysiek!?

Hier,
    Gaat goed, Siem heeft van 22.30 tot 6.45 geslapen!!!!
    Goed he?!?!

Zal binnenkort foto spammen! Het is zo'n heerlijk kereltje, hihi!

Liefs

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Haaaaaiiiiiii!!!!

Ben ik ook weer ff. Megadrukweekend gehad (behang van Amber haar muren halen (rotwerk), ouderwets uitgeweest (pffff, wordt toch echt oud :p) en zondag weer visite gehad.

Suus: joepie!!!!!!!!!!! Echt super dat jullie cryo's goed ontdooit zijn. Jullie laten er toch 1 terugplaatsen (of stiekem toch 2 ;))?

Lelie: jeetje zeg, het zit je toch ook echt niet mee. !@@##$%-PCO!

Traantje/ Loesie: tuurlijk mogen jullie hier meekletsen, gezellig!!!!

Zoe: wat een droppie is Mees (zwijmelzwijmel)

Zwaai naar de rest van de meiden (zoveel bijgeschreven afgelopen weekend).

Vanochtend even met Amber wezen shoppen voor schoentjes. Ze stapt nu steeds beter, maar gaat gemakshalve nog wel vaak even kruipen, omdat dat toch echt sneller gaat.

Deze heb ik voor haar gekocht (echte meidenschoentjes):
    Shoesme rood/roze/zilver | Meisjesschoenen | Gigagaaf.nl rood/roze/zilver

Ga nu ff lekker op de bank liggen, heb nl keelontsteking en daardoor slecht geslapen. Amber ligt nu ook te tukken, dus hoop dat ik zelf ook nog ff een uurtje kan pakken.

Ik zou eigenlijk vanavond naar de sportschool gaan (nieuwe voor mij, oude is ermee opgehouden), maar dat stel ik nog maar ff een weekje uit.

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Oh ja, ook wij hebben vorige week onze zomervakantie geboekt. Heel burgerlijk een weekje centerparcs in Belgie :)

6. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Leuke schoentjes nightelf!!! Hier ook iemand die relaxed op de bank ligt :p:p:p.

Wij hebben nog geen zomervakantie geboekt. Wel 2 weekendjes weg op de planning staan. Aangezien dat alweer redelijk wat kost en we weer de mmm in gaan houden we de zomervakantie nog een beetje ongepland. Maar hoogstwaarschijnlijk zullen we toch naar de waddeneilanden gaan. Daar zijn wij zo verliefd op :):).

7. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, En zit(ten) je cryo(s) lekker in je buikje :):)

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nieuw bericht!!!!!!!:D

Had Suus net aan de telefoon......
    Joepieeeejeeeejeee er is een beginnend blasto aan boord:D:D
    Hoe goed is dat!!!!!!!!!:D

Ik ben super blij voor je!!!!!!!!! De positieve boost van vanochtend heeft echt zijn werk gedaan whahaha
    Succes bij de acupunctuur, daarna even doorbikkelen op werk;) en daarna moet je je hier melden:D:D

Nou na alle spanningen en gedachte dat ik moest stoppen met prikken mag deze soap doorgaan!!!!:(:$
    Ik mag door met de behandeling. De hormoonwaarden is godzijdank gestegen van 316 naar 566. as. vrijdag weer fm afspraak.
    Duimen jullie met mij mee?:)

Ik ga even mannetje bellen:)

9. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Yeah voor Suus!! Je hebt gewoon weer een emmie in je buik!!!!!! Nu die ellendige wachtweken weer......Ik ga alvast voor je duimen! :)

Lelie, jeetje zeg, het is bij jullie echt een achtbaan! Mijn duimen draaien nog steeds!! Ik hoop zo dat je door mag gaan!

Oh ja, wij hebben een tijdje terug ook al een vakantie geboekt. Ook heel burgerlijk :D Een weekje Landal in Brabant :) Heb er nu al zin in!

Zal weer eens een poging doen om Ruben in slaap te krijgen.....

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Tja, die ellendige wachtweken. Hopelijk met een mooi resultaat!

Jewel, Lekker naar brabant, Goede keuze :p

En slaapt ruben al? Maurits vond 45 minuten slapen ook wel genoeg. Maar vanmorgen 2 uur geslapen dus dat is wel weer prima. Nu ligt hij lekker in de box te spelen. Heb hem wel voldoende geentertained vandaag :p:p

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Wow Suus!!!! Super hoor! Nu idd 2 weken afzien. Hier draaien de duimen ook hoor.

Lelie: gelukkig dat je toch door mag gaan en hier wordt ook voor jou geduimd dat er vrijdag toch echt eieieieindelijk eens een dominant flokkie zichtbaar is.

Jewel: dus jullie ook lekker burgerlijk ;)

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Jeah SUUS!!!!!!!!!!!!!!! Wat geweldig!!! En nu idd die slopende wachtweken in...bbbbrrr...daar wen je nooit aan volgens mij!

Lelie, wat goed dat je door mag gaan!!!! Haha en dan eerst hier komen melden en dan mannetje bellen?! Maar ik ga voor je duimen!

Jewel, lekker zo'n vakantie!!!!

Kleintje, 3 kwartier, daar heeft Siem ook een handje van...schijnt een slaapcyclus te zijn he?!

Hier ook een vakantie naar Texel boeken! We zijn daar 2 jaar terug ook geweest met de hond...toen zat ik net weer 13/14 dagen na m'n eisprong en natuuuuuuuuuuuuuuuurlijk werd ik gewoon ongesteld!
    Nu gelukkig met kindje!!!!

Vraagje over slapen he...
    Siem krijgt rond 14.30/15.00 de fles...maar rond 16.30 wordt hij dan moe...we kunnen hem dan wel in bed stoppen, maar dan krijst hij alles bij elkaar...
    Dus meestal rekken we het tot 17.30/18.00, gaan dan met hem onder de douche (één van de twee, de ander droogt hem af) en dan de fles en tegen 19.00/19.30 naar bed...

Maar die tussentijd van dat hij moe begint te worden (hij gaapt dan heel veel) en het echt naar bed willen is zo lang.
    In de box maak je hem dan niet meer blij en als ik gewerkt heb heb ik zo'n last van mijn rug (fibromyalgie) dat ik hem niet de hele tijd op de arm kan hebben...

Wat zijn leuke/makkelijke oplossingen!?

Liefs

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, Toen Maurits 3 maanden was had hij nog niet echt een ritme. Ik gaf hem de fles, even spelen en dan weer naar bed. Hij zat toen op 6 voedingen dus elke 4 uur het riedeltje af. Hij sliep toen ook nog niet door.
    Ik zou gewoon kijken of hij kan slapen. Anders even laten huilen. Als hij na 15 minuten niet huilt met langere tussen posen dan heeft hij blijkbaar geen slaap.

Hmmm Maurits breekt hier de boel af.....

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Kleintje, wij laten hem huilen hoor...maar hij is rond die tijd echt zo overstuur dat hij niet stopt.

In principe heeft Siem het altijd nodig om zich even in slaap te huilen, maar je kunt gewoon horen dat hij moe is aan zijn huiltje.
    Maar zo rond deze tijd, als je hem dan in bed stopt, dan stopt hij gewoon absoluut niet. Ja, tenzij je hem langer dan een half uur laat huilen, maar dat doen we dus niet.

Siem zit nu op 5 voedingen van 180+6 (hij laat vaak wel 20cc per fles staan) en hij slaapt ook al door van 22.30 tot 6.45...

We bakeren hem in, zijn heel strikt in slapen-eten-knuffelen-spelen-naar bed...hij heeft dat erg nodig en het gaat de hele dag goed, behalve dus deze tijd...
    En dan helpt alleen rondwandelen, maar dat hou ik dus niet vol...

VAKANTIE NAAR TEXEL IS NET GEBOEKT!!! HOERA!!!

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Dat is wel fijn dat hij doorslaapt. Heeft bij Maurits heel lang geduurd. Maar kwam ook wel mede door zijn eczeem.

Hoe is het schema van Siem nu?

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Och arme Maurits...ja, dat kon hij ook niet helpen! Gelukkig gaat het nu beter...

Zijn schema zo'n beetje:

6.30/7.00: fles
    8.30/9.00: slapen
    10.30/11.00: fles
    12.30/13.00: slapen
    14.30/15.00: fles

Dan wakker en absoluut niet willen slapen, ook al is hij moe...

17.30/18.00: douchen
    daarna fles, rond 18.30...de ene keer valt hij daarna meteen in slaap en de andere keer is hij nog een half uurtje gezellig wakker, maar tegen 19.30 ligt hij wel in bed.

Dan slaapt hij, tot dat wij hem wakker maken...nu zo rond 22.00/22.30 (ligt eraan hoe laat hij de fles heeft gehad)

En daarna slaapt hij meteen door en dan tot de volgende ochtend!...

We mogen absoluut niet klagen...maar zit dus even met de tijd tussen 14.30 en 18.00...dat duurt eigenlijk te lang voor hem, maar hij wil dan dus niet slapen...en zo tegen 16.30 heeft hij het dan helemaal gehad...en dan moet je dus nog 1,5 uur de tijd doden...haha...en dan is dus echt niks meer leuk, behalve rondhopsen en dat kan ik dus jammer genoeg niet zolang volhouden...

Ik ga ff koken!

SMAK

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Even gauw gespiekt hoe het met Suus is gegaan vandaag. Lees als Maud op bed ligt de rest wel bij!!

YIHAAAA!!!! Een TP gehad vanmiddag!! WAUW zeg!!

En nu dan lekker met de beide beentjes omhoog!!

Gefeliciteerd!!

Knuf van hier!!

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, dank voor de felicitaties! Ik ga goed broeden op mijn blastocyst :D

Dit is wat ik erover heb gevonden:
    A blastocyst is an embryo which has developed to the point of having 2 different cell components and a fluid cavity. Human embryos, in culture in an IVF lab, or developing naturally in the female body, usually reach the blastocyst stage by day 5 after fertilization. Blastocyst transfer with IVF can give high pregnancy success rates with very low risk of triplets.

Vooral dat het hoge zwangerschapskansen biedt, maakt mij bijzonder gelukkig op dit moment... Maar ja, het blijft afwachten! Gelukkig veel afleiding met Sophie! :D

Maar nu eerst werken :( Moet mn middagprogramma even inhalen nu dus moet zo nog 1.5 uur werken... Totaal geen zin in! Wil knuffelen met Sophie en haar vertellen dat er een mooi toekomstig broertje of zusje in mama's buik zit. Alsof zij dat snapt!! hahahahaha ;)

Ben even ego nu hoor maar mag volgens mij wel ff he deze keer. Later vanavond ben ik weer even wat socialer.

19. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Jaaa Suus, je hebt een emmie aan boord, wat gaaf, en hoe spannend. Bijzonder hoor dat het ontdooien goed is gegaan, gaat volgens mij vaker niet goed dan wel goed...Dat belooft goed nieuws! Hier gaan de duimen draaien!!!

Lelie, jij mag toch door, wat een soap wordt dat zeg, ongelooflijk dat je zolang door kan spuiten!!! Ook voor jou draaien de duimen, hoop zo dat het allemaal goed komt!

Loesie, waarom ga je niet lekker wandelen met de wagen, Mees sliep altijd heerlijk (en nog) in de wagen. Scheelt een hoop sjouwwerk. Wat Mees ook leuk vond was zo'n baby gym, en zo'n speelkleed met van die bogen met speeltjes eraan. Maar daar kan je ze dan ook geen uren onder leggen...Hoop voor jullie dat hij snel zijn ritme aanpast...

Vandaag de hele dag op bed gelegen, voelde me een natte krant. Vannacht superslecht geslapen, veel zweten en rillen van de kou. Het was mijn werkdag, maar dat ging m echt niet worden. Mees is wel naar mijn schoonmoeder gegaan zodat ik kon bijslapen. Heeft me goed gedaan, hoewel ik me nog steeds erg slapjes voel. Wel raar zo'n hele dag thuis zonder mijn kleine mannetje...

Nou ga nog even koekelen met mijn ventje, die is de hele box aan het slopen!!!

XX

20. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Loesie, Dat wandelen wat Zoe zegt, doen wij ook vaak (ook toen Maurits nog kleiner was). Of heb je een baby gym? Kan me nog herrinneren dat wij Maurits eerst in de box hadden, was hij dat na 15 minuten beu ging hij naar de babygym, weer 15 min later was hij weer verveeld, even kiekeboe spelen, en dan weer naar de box enz......
    Maar schema ziet er prima uit lijkt mij.

Susan, Dat klinkt goed, extra zwangerschapskans!

Zoe, vervelend dat je zo slap bent.... Hopelijk morgen weer de oude? Moet je morgen werken?

Nou hier het eten ook achter de kiezen. Zou eigenlijk nog een verslag moeten doorlezen maar daar heb ik helemaal geen zin in. Dus ik denk dat ik het maar uitstel naar morgen....... Morgen ook tentamens nakijken. Kan ik zien hoe effectief mijn colleges weer geweest zijn :S. Vorige keer was het slagingspercentage 65% als dat nu weer zo is teken ik er voor :).

Deel Deze Pagina