Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haaay, ik zwaai even illegaal!!!

Susan, Jeetje wat is Sophietje groot geworden. En ze heeft nu blond haar!!!!!! Knappe meid hoor!

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @ SPAM, nou dan kan ik echt niet achterblijven he!

Hier een paar:) foto's van Emma EN eten:D:D:D

3. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    nummer 2

4. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    nummer 3

5. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    nummer 4

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, wat een knapperd is Emma toch! Zit ze nou trouwens ook al zichzelf te voeren met een lepeltje??? WOW!

Pat, fruit moet pas vanaf 6 mnd en mag vanaf 4 mnd (maar hoeft niet). Wij hebben Sophie pas gegeven vanaf 5 mnd en toen langzaam opgebouwd...

Nou ik ga maar ns de bloedsporen opruimen van de dode muis die de kat binnen heeft gebracht :( Ziet er echt verschrikkelijk uit! Net een slachtpartij joh! Muis had ook echt een groot gat in zn buik...

Oh ja, ook terug vanuit zkh. 24 december is DE dag dat ze m eruit gaan snijden. IEKS!! Ben nu al bang.............

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: wat een leuke foto's!! Zo te zien heeft Emma dezelfde 'hobby' als Amber :D Is ze ook zo gek op fruit?

Suus: kan me voorstellen dat je het spannend vindt, je handen/ polsen zijn voor je werk toch wel erg waardevol. Gaat vast goed komen :)

8. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    24 december, dag voor kerst! Jeetje wat snel al!!! Ik vind het erg BRRRRR hoor...je pols is zo belangrijk voor je werk! Maar zo'n operatie gaat altijd goed toch?!

nightelf, thanx voor de felicitatie:) We vieren het niet morgen. Ik heb wel alvast een taart gehaald voor de foto ofcourse;) Mijn moeder komt morgen om alles klaar te zetten/hangen en te bakken! We zullen heel ons huis gaan versieren met slingers en ballonnen (zal ze hoog hangen want ik ben rete bang voor ballonnen:);))
    Ja Emma houdt ook erg van fruit en vooral kliederen. Soms haalt ze me toch bloed onder mijn nagels vandaan....ik moet altijd daarna schoonmaken GRRRRRR Alles ligt dan vrolijk op de grond...naja, komt later vanzelf wel goed.

Werkse alvast voor morgen!!!

pat, hier met 4 maanden begonnen met fruit (zelf maken) en groenten. ( potjes wortel bijv. )
    Nu kook ik eigenlijk alles zelf..ze eet zelfs met ons mee! Heel easy:D
    Mocht ik iets maken bijv. pizza of broodje shoarma dan geef ik wel potje warm eten.

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey!! Wát een leuke schattige foto's allemaal. Lekkere bekkies :).

Leuk hoor Lelie, morgen het hele huis versieren!! Enne....bang voor ballonnen?

Dus...Suus...24 december voor O.K. Spannend zeg!! Komt vást goed!!

M'n moeder is ook weer thuis, was idd epilepsie aanval. Heeft nu medicijnen. M'n broertje is nu bij hen. Ben nu ook weer thuis met Maud.

Oh....ben weg...malief komt met Maud naar beneden. BV tijd!

Doeggggg...

10. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden,
    Kom alleen even zwaaien. Is een beetje een ziekenboeg hier. Ik ben niet helemaal lekker, maar ook zo'n gevoel dat het niet echt door zet. Bleh........heb ik zo'n hekel aan. En Joep is zoooooo verkouden met een giga loopneusje en een vervelend hoestje. Net met zijn pyama aan doen even getempt en hij had 38.1 Meteen een zetpilletje gezet en neusspray extra gegeven. Hopelijk kan ie wat doorpitten vannacht. Ik duik nu ook ons bedje in, onder de wol en nog even de Tv aan.

liefs

11. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He meiden,

Ik kom ook even zwaaien, sorry voor mijn afweziheid maar ben zo belachelijk druk....lukt me ook niet om op iedereen te reageren maar bij deze allemaal een dikke kus!!!

Lelie: Wat een waaaaanzinnig lieve foto's!! Wat een prachtmeisje is het toch en al zo ontzettend groot! Bij deze alvast een dikke verjaardagskus voor Emma! Het lukt ons helaas niet om te komen zaterdag. Wij hebben o.a. weer 3 huizen te bezichtigen. T wordt wrs toch IJburg. Zodra we iets gevonden hebben gaan we afspreken hoor!!!

@Suus: Jeeeeeh wat een verhaal zeg van je pa! Hij lijkt zich niet echt te beseffen wat de emotionele impact is van de medische molen.....en dat plannen niet echt in ons woordenboek voorkomt. Is er niet gewoon goede vervanging te regelen? Jammer dat er zo veel onbegrip is en het niet gewoon in gezamelijk overleg kan. Sterkte!

@Jewel: Las, dat maurits veel last heeft van eczeem, wat zielig! Hoop dat de hormoonzalf helpt. Spannend jullie gaan ook al voor nr 2!

@Esser: Jij zit al weer midden in het spannende proces! Ik ga voor je duimen dat je nog lekker vruchtbaar bent. :)

@Nightelf: Hoe is het met Amber? Ook nog een kleintje? Laar is nu 73 cm.

Laar had een superleuek 1e verjaardag. Ikzelf was die dag helaas doodziek en lag met megamigraine spugend op bed maar op de creche hebben ze het heel leuk gevierd. Van t weekend me de opa's & oma's nog een keertje overgedaan. Vooral cadeautje uitpakken en taart vond ze super!

Zwangerschap gaat wel ok, beetje hoge bloeddruk en ben met de injecties begonnen. Als Pro, zet ik ze zelf, maar dat is toch wel pijnlijk, bovenbeen is pijnlijer dan bil maar daarkom ik zelf niet bij :D. Over twee weekjes heb ik de 20 weken echoen weten we hopelijk wat het wordt :p
    Verder heel druk bezig metde huizenjacht, wordt er helemaal gek van!!! Ieder vrij moment een bezichtiging. :(

FF spammen :)

Doeiiiii doeiiiii

12. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah Ciaar , nogmaals...wat is ze een lieverd! Enne...Ijburg...ik ben benieuwd!:D

Doeiii schat:)

13. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Knappe dochtertjes!!!

En pat ook ik steriliseer niet na elke kolfsessie, iedere keer spoelen met heet water en dan 's avonds in een sopje goed wassen

Snel de dag beginnen

Want hier ook een verkouden dochtertje, sinds 4 u ni echt veel geslapen....

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lelie, van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie mooi meid! Echt een pracht! Daar mogen jullie zeker super trots op zijn!

Ciara, ik denk dat je Ruben bedoelt ;) Maar Maurits heeft ook eczeem dus ik snap wel dat je even in de war was.
    Hopelijk lukt het snel met het huis zoeken. Dan komt er eindelijk ook wat rust in de tent. Fijn dat het met de zwangerschap ook goed gaat! Hmm bovenbeen lijkt mij ook niet zo prettig...
    Wat een mooi meisje is Lara toch! Succes dit weekend met alle bezichtigingen!

Suus, dus 24 dec onder het mes. Dan hoef jij met kerst iig niets te doen :p hihi.

Ruben heeft z'n eerste blauwe oog ook al. Zo klein nog en dan al zo'n blauw oog. Het is momenteel elke dag haast raak. Dan weer een tand door de lip en dan weer met z'n hoofd ergens tegenaan......het is echt een stuntman. Hij wil overal bij op staan, en op zich gaat dat goed maar dan wil hij op zijn manier dan 'weglopen' maar hij vergeet dan blijkbaar dat hij nog niet kan lopen ;)...........gekke jongen toch. Gelukkig speelt hij ook nog in de box dus daar kan ik hem ook nog wel inzetten.
    Nou ik zal hem even op bed brengen en ga dan nog even aan de slag in het huis, zodat alles weer netjes is voor het weekend.

Fijn weekend!

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien, dat is EMMA!!!

Lelie + Leliegezin: wat een mijlpaal, Emma's allereerste verjaardag! Maak er een mooie dag van en we zien jullie morgen :D

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ciaar, wat een leuke foto van Laartje! Wel sneu dat jij zo ziek was toen ze jarig was maar ja, nix aan te doen helaas.
    Doe rustig aan he, met die hoge bloeddruk enzo, maar snap ook wel dat er nog veel geregeld moet worden. Ga je nog kijken bij mijn buren of hebben jullie geen zin in het slopen van al die tegels?? (anders dat laten doen??) Het staat nog steeds te koop nl! ;)

Jewel, wat zielig dat Ruben een blauw oogje heeft!! Isvaak heel hard huilen als het gebeurt maar daarna gaan ze gewoon weer door alsof er nix is gebeurd. Zo grappg is dat!

Oh Calani, wat een drukte toch he, met zo'n tweeling en werken! Nou echt, petje af hoor!

@hier: weer op werk :( Mis Sophie nu alweer dus ga zo ff naar huis bellen om te vragen hoe t gaat ;)
    Word wel een beetje moe van mn pols want hij zeurt gewoon de hele dag door. Nog ruim 2 mnd wachten............pffff!
    Oh ja, mn auto is weer terug. Rekening was bijna Euro 2500,-!!! Was blij dat ik niet meteen hoefde te pinnen dus maak m volg wk wel ergens over :(

Moet weer door!

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He hallo,

even gauw een bericht van mij! Ik ben mega druk geweest vandaag.....Ben uitgeput! Kan niet meer:$
    Morgen nog drukker hehehe

Wilde jullie bedanken voor de kaarten!!! Helemaal top! De post kwam erg laat...ik dacht...komen er wel kaarten voor ons;)
    Erg leuk hoor..ze staan prachtig te wezen in de kast!

Morgen weer vroeg uit de veren voor gebak en stokbrood. Ik heb er erg zin in!!! Wordt wel druk..naja...zo'n 1e verjaardag is zo speciaal. Komt goed. Als voorproefje hier foto's van Emma en de kaars en 2 van de versiering. Natuurlijk ontbreekt er nog gebak en al het andere snaaiwerk maare dan hebben jullie beetje een idee.

Ik ga verder gt/st kijken:D

Laterssssssssss

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Jewel wat een leuk mannetje is je zoontje, klinkt echt heel grappig hoe je het beschrijft!! wanneer spam jij eens wat fotootjes, is alweer lang geleden!!

Suus, nog 2m wachten is best lang voor je pols, gezien je er zoveel last van hebt, sterkte!
    en jeetje, dure rekening!!

JOEPIEEEEEEEEEE WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ze was erg bang vn de kaars....en ja, steeds de vinger in haar mond:D

20. Waterlelie81

7 feb 2008