Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Heej suus, ga jij binnenkort weer naar de Lief winkel? Kreeg net een mailt dat er een deel van de zomercollectie binnen is:D Vet leuk allemaal!!!!!

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou ik moet 24 februari naar de orthopeed. Die zit in Almere en dan wip ik meteen de Liefwinkel binnen... Ga er niet speciaal naartoe rijden deze keer. Er is trouwens sowieso een leuk jurkje/tuniekje dat niet op de site staat maar wel ontzettend leuk is! Ik heb m gekocht in de Liefwinkel in Almere, toen ik op nacontrole ging. Denk dat jij die ook wel wil ;)

3. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh ik wil ook mee:D

Ja heb ook heel leuk zomerjasje gezien jurkje, shirts en en en:D

Net gebeld door de VU en ik mag DOOR met 150iE!!!!!!:$:)
    Wat een geluk! Morgen kijken of die van 14 mm 16 is;)

4. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    oh en welke maat moet ik dan bestellen....86 of 92....heb nml geen flauw idee:(

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, fijn dat je door mag!

Welke maat heeft Emma nu? Ik vind de jurkjes van Lief altijd wel vrij kort over de billen vallen. Shirtjes daarentegen, met lange mouwen dan, vrij groot/lang. Broekjes vallen wel normaal vind ik... Ik koop zelf voor Sophie maat 86 maar ja, die draagt nog broekjes maat 74 bijv....... :D

6. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Maat 86. Viel me ook wel op dat de truitjes aan de grote kant zijn...en de jurkjes daarentegen kleiner. Hmmm;) Dan maar van de truien maat 86 en jurkje dan maar 92. Maar het is ook voor de zomer...dus ongeveer rond juni ofzo...
    Daarom is het handiger om naar de winkel te gaan ipv online shoppen...

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zo, eens even kijken of het mij lukt om op iedereen te reageren :D Ruben ligt op bed (ja ja, hij wou slapen :p) dus nu hopelijk even wat tijd om te reageren.

Lelie, pfff het is bij jou echt spannend steeds hoor! Ik moet ook de hele tijd aan je denken. Het is voor jou ook echt pittig of niet? Nou hopelijk gaat de fliekel van 14 mooi groeien naar 16mm, ik ga iig er weer hard voor duimen!
    Dus de nieuwe lief! collectie is weer prachtig? :) Wel lastig idd wat voor maat ze in de zomer hebben. Ik durf eigenlijk ook nog geen zomerkleren voor Ruben te kopen. Ook al wel weer super leuke dingen gezien :D

Suus, wel lekker dat je de 2e week het wat drukker hebt. Ik heb ook een positief gevoel bij jou :) Maar het kan alle kanten op hè, dat is het nadeel ;) Maar duimen draaien hier volop voor je!!
    Dus Sophie haar eerste kiesje door.....sneu dat ze er toch wel last van heeft. En waarom moet dat eigenlijk altijd snachts het ergste zijn?? ;) ;) Fijn dat je wat tips hebt gekregen van de fysio. Lenige Lenie...euh Sophie dus :D

Esser, goed dat jullie gaan meewerken met de IVM poging! Ben wel benieuwd hoe jullie het gaan ervaren. Is het slagingspercentage lager omdat er nog niet zoveel IVM behandelingen zijn? Ik ben eigenlijk niet zo van de slagingspercentages, elk vrouwenlichaam is, en reageert weer anders dus naar de % kijk ik nooit. En het kost je geen poging, dus niet geschoten is altijd mis ;)
    Duurt de behandeling langer of korter met IVM, weet je dat ook?

Loesie, dus Siem ook een onrustige nacht......:( Ruben heeft gelukkig vannacht wel iets beter geslapen. Het zijn hier echt de tandjes, hij heeft 3,5 week doorgeslapen en toen was het weer mis helaas. Maar we gaan ervan uit dat hij vast wel weer eens gaat doorslapen :D
    Ruben had (en heeft) dat ook gehad. Dat hij in de middag ook niet meer wou slapen. Maakte niet uit of ik nou eerder of later op bed deed, slapen deed hij niet. Ik heb dan ook niet echt tips voor je. Het gaat iig weer over, hier tenminste dan. Lopen hielp wel en wat met hem spelen. Een erg vermoeiende periode vond ik het wel.
    En heb je nog 'wie is de mol' gekeken? :)

Elin, wat een leuke foto van Olaf in je avatar! Echt een snoepie! Hoeveel uur werk je in de thuiszorg?
    En lastig idd de keuze wanneer je weer begint voor een brusje......Ik wil (je hebt niets te willen maar je snapt wel wat ik bedoel ;)) ook graag zo weinig mogelijk leeftijd verschil ertussen. Maar je weet toch nooit hoe lang het duurt. Met Ruben was het de eerste ICSI raak, en terwijl je wel beter weet hoop je toch stiekem dat het weer de eerste keer raak is.
    Dus bij jullie was er geen oorzaak gevonden....Ik hoor dan juist wel vaak dat het bij de 2e wel spontaan gebeurt. Met Enise ook zo. Maar ik snap dat je daar niet in gelooft. Ik hoop het stiekem soms ook wel eens :D maar met de zwemmers van manlief wordt dat toch echt heel moeilijk ;)

Nightelf, was je de vorig keer in mijn berichtje vergeten :), solly. Maar hoe gaat het nu met je? De griep heerst echt momenteel, er zijn zoveel mensen ziek. Hier niet echt de griep maar er wat tussen in. Erg verkouden iig.
    Amber en manlief de griep nog niet te pakken?

Zora, leuk dat je hier ook mee gaat beppen :D Dus al bijna weer aan het werk? Gaat snel hè? Wat voor werk doe je?

Kleintje, hoe is het bij jullie? Dus Maurits ook zo'n leuk sesamstraat shirt :D hihi. Wij hadden hem gekregen en eigenlijk hou ik niet zo van sesamstraat/disney e.d op shirts maar deze staat hem toch wel erg leuk :)
    Heb ook erg zin in 5 feb weer. Ben wel erg benieuwd hoe alle kleintjes er nu uitzien. Is toch alweer een tijd geleden. Ik neem ook gewoon een bammetje mee voor Ruben, en drinken ed. Volgens mij geldt het ook meer voor de volwassenen misschien? Dan koop ik mijn bammetje daar wel dan :p

Enise en Ciara, jullie gaan als een speer zeg! Al mooie dikke buikjes? :D
    Wel rustig aan doen hè Ciara met de verhuizing e.d. Deze keer blijft de uk gewoon 40 weken, of 42 zitten :)

Sooner, hoe gaat het met jullie? Nog steeds erg druk op het werk?

Zo volgens mij heb ik iedereen nu wel gehad of niet?

Ruben heeft gelukkig vannacht iets beter geslapen. Pff de nachten hiervoor waren echt killing. Als we 2 uurtjes geslapen hebben is het veel. De tandjes zijn hier echt de boosdoener. In december had hij het ook zo erg. Gelukkig ging hij toen ze doorwaren doorslapen dus daar hopen we nu ook op :D Al zal het met het volgende tandje en de kiezen vast wel weer zo gaan, ach dat zullen we ook wel weer overleven ;)

Vanochtend niet te zwemmen geweest. Ruben sliep eindelijk rustig dus heb ik hem laten liggen. Toen hij wakker werd heeft hij nog een uurtje bij mij geslapen, heerlijk dat lijfje tegen me aan :)

Zonet ook de taart voor morgen opgehaald bij de hema. Zo leuk geworden! En alle boodschappen ook al in huis. Vanmorgen samen met Ruben gehaald. Alleen vond hij het op het laatst niet zo leuk meer. Huilen en schreeuwen in de poiesz....en iedereen naar ons kijken :) Toen de zak met rijstwafeltjes maar opengemaakt, kon hij even knabbelen en ik snel afrekenen ;)

Nou meiden, misschien kom ik morgen nog even spieken hier maar anders plaats ik zeker zondag wat foto's van de jarige vent!
    Fijn weekend allemaal!!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo meiden,
    Ik las ook telkens over dit topic bij het verlengde wachtbankje.
    En hoop nu dat ons prinsje geboren is ik me ook hier mag komen melden:)

Suus en waterlelie mijn duimen staan hoog voor jullie, suus alvast voor een mooie innesteling en waterlelie voor goede eitjes:D
    Dat ze maar goed mogen groeien:)

Loesie hoe is het met siem?:D
    Ben eigenlijk weer benieuwd naar een nieuwe foto van hem:)

Elin wat is Olaf een schatje op die foto:D zowiezo is het een schatje natuurlijk:D
    En over een 2e tja idd soms een moeilijke keuze

Wij willen in de zomer weer voor een brusje gaan.
    Ik was net 10 minuten bevallen zeiden we al we wachten niet lang heh ;)
    Wilden eerst wachten tot de kleine 1 jaar was.
    Maar toen hoorde ik op het nieuws over de wachtbanken ivm het zaad.
    Nu is ons zaad gereserveerd en zouden we direct mogen starten hebben we vorige week te horen gekregen.
    Maar manlief had toch eenmaal ja gezegd voor juli dus :D dan wachten we niet heh:D

9. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, is Ruben morgen jarig? Ben het even kwijt. Wel spannend zon eerste verjaardag.

Hier vandaag ziek thuis. Zit weer te rommellen met mijn bovenkamer. Weer contact opgenomen met de psych. Een onderhoudsbeurt zullen we het maar noemen:p. Maar nu is het lekker weekend en weer proberen te ontspannen.

Nou ga nu mannetje even aandacht geven. Maurits slaapt na een hoop gedoe. Hij is weer verkouden.

Morgen krijgen jullie weer meer aandacht :p

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kleintje, Ruben is idd morgen jarig!! :D Ik denk ook dat ik het spannender vindt dan hem :p
    Een onderhoudsbeurt is ook belangrijk hè ;) Geniet lekker van het weekend en van je mannen!

Elif, welkom! :) Dus jullie wilden meteen wel weer voor een brusje? ;) Hier niet hoor, na de bevalling had ik zoiets van, dit eerst niet weer. Maar toen Ruben 6 maand was begon het wel weer te kriebelen. Het is toch ook zo bijzonder allemaal!
    Hoe is het met jullie ventje?

Fijne avond allemaal! Wij gaan nu hier de boel versieren! :)

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #991 Majo, 28 jan 2011
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
    Halloa!!

Tjee zeg!! Wat is er veel geschreven de afgelopen 3 dgn! Wel gezellig met nog meer oud VW'ers erbij :).

Jewel, leuk leuk! Huis versieren en dan morgen déééééé GROTE dag voor............... Mama Jewel :D.....oh ehhhhh nee......voor Ruben natuurlijk :p!! Héééél veel plezier alvast :)!

Lelie, tjee....jij maakt het wel spannend zeg met die eieren van je ;). Op naar één mooi gegroeid ei morgen! Hebben hier trouwens geen nieuwbouwhuis...was een huurhuis wat nu te koop is gezet. Kopen het dus v/d woningbouwvereniging. 5 jr geleden geheel gerenoveerd, maar gaan nu wel nieuwe keuken en nieuwe badkamer erin doen....doe je in een huurhuis niet.... nu nog wat uitzoeken...pffff....lastig hoor ;)! Morgen op keukenjacht met man en dochter :).

Suus, Floppie? = Lenig? Hihi....kende alleen floppie van een floppie....hmmmm......nu ben ik geloof ik niet duidelijk hè :D?! Je weet wel....een floppie van 'vroeger'.....voor in de computer....
    Maar Sophietje heeft dus elastieke benen :D ;) ?. Komt dus vanzelf goed met het lopen, gelukkig maar! Enne....krachttraining....hihi....zag het al heeeeeeelemaal voor me...Sophie hangend aan grote gewichten!! Dit wknd dus al een pregnyluitmijnlichaamtestje wagen :p?! En Sophie dus met 8 mnd haar eerste tandje...nou...Maud is woensdag 8 mnd....en hier is tot op heden ook nog geen tandje te bekennen....ook een wat laatbloeier dus. (vind mama niet erg hoor ivm de bv ;)).

Kleintje, denk goed om jezelf he?! Lekker verstand op nul en van je welverdiende weekend gaan genieten :).

Nightelf, bah...nog steeds ziek dus! Gelukkig dat je het weekend nu niet hoeft te werken :). En eind febr. begint het vor jullie dus ook bijna weer....spannend zeg!

Esser, IVM dus! En dan volgende week al van start en dat zónder hormonen!! Goed zeg!! Is het dan eenmalig? Of meerdere pogingen (die natuurlijk hélemaal NIET nodig gaan zijn 8))!

Zora, 8 febr. weer werken dus. Heb je er al weer een heel klein beetje zin in? Of nog totaaaaaaaal niet :(.

Enise, hey....zag jou ook voorbij komen... een zwaardere zwangerschap dus dan de vorige keer? Nog even en dan denk ik verlof toch? Hopelijk voel je je dan wat beter!

Loesie, Siem maakt dus nu 's nachts ook een potje van het slapen... pfff..... zwaar dus! Helemaal als je werken moet de volgende dag!
    Hopelijk slaapt ie gauw weer beter!

Elin, wat betreft je vraag over 'de keuze gaan voor een 2e'... als ik geen last had van BI, zou ik zeggen....9 mnd ontzwangeren en dan weer van start. Maar helaas.... Alhoewel....'k geef Maud nog BV en dat gaat natuurlijk niet samen met spuiten ;). Nou ja...liefst hadden we het dus zo snel mogelijk weer gedaan (scheelt dat Maud ook een erg supermakkelijk kindje is, vind het tnt eerlijk gezegd ook eigenlijk nog helemaal niet zo druk :) :(). Maar goed....was gister weer bij fysio ivm de BI en ze zei... voorlopig niet weer zwanger worden....'k zei al dat ik dat niet kon 'beloven' ivm icsi etc...... beetje uitgelegd... Haar advies zou zijn....eerste 1,5 jr niet :$....ga ik dus echt niet doen 8). En anders pas bij een jaar..... nou....daar zal ik over denekn.... Weet dat het voor mijzelf beter is, maar als bekken toch verder zo goed opknapt als laatste 2 weken zullen we nog wel zien. Liever vandaag dan morgen :D.

Zoë, hoe is 't met jou? Weer beter? Of nog steeds ziekjes?

Elif, haaaaaai!! Daar ben je ook!! Gezellig!!

Pfffffffffffff......wordt wel steeds lastiger om op iedereen te reageren zeg met al dat (GEZELLIGE) gebep :p.
    Maarre.....gelúkkig hebben ze voor de doorwerkendezwangerschapsdementiebijbvgevendemama's ;) ...... pen en papier uitgevonden :)...... ben ook al 32!! (Sorry....voor de nog oudere dames ;)....Zoë..... nog meer?) :)
    En dan ben ik volgens mij nog wat ladies vergeten :(:).

Allemaal alvast een hééééééél fijn weekend!!

Liefs Majomama :)

Ja zie............. Soooooooooooooonerrrrrrrrrr....hoe ist? En met jullie Confidence, Calani, Ciara en Traantje? Nu nog iemand vergeten?

Tjee.......heb zo een hele pagina volgeschreven zeg!! Sorry........wordt wel veel om te lezen allemaal he?!
    Mooi!!....begin ik zo efkes opnieuw ;).

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #992 Majo, 28 jan 2011
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
    Oh ja..... das zeker mooi....zie ik toevallig ook ineens dat dit dan m'n 1000e bericht op ZP is :). Hoe moooooooooooooooiiiiiii is dat nou zeg :)!

Hou het nu korter hoor dan hierboven :p .... hier gaat alles goed! Zo dat was 't dan!!!

Oh nee....toch nog niet.....

Maud doet verwilde pogingen om te gaan kruipen. Ze zat vanavond al 1x (per ongeluk?) op haar beide knietjes ipv 1 knie. Denken dat het nu niet lang meer duurt, maar ja....dat dachten we ook toen ze met 4 mnd al bijna draaide en het vervolgens 2 mnd lang bij bijna bleef ;). Lui varkentje :D. Maar....we wachten hier rustig af (camera is opgeladen en ligt binnen handbereik..... nu dan alleen wel gaan doen als Mama en/of Papa thuis zijn/is).

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Oké....1001....

wat doen we nu 5 februari?

11.30 of 12.00 uur? Mij maakt het niet uit, Maud moet toch in de auto slapen dan!!

Zwaai zwaai Suus en Loesie!!!

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Ik ben jullie NIET aan het stolken hoor :p..... heb gewoon ff niks te doen.... manlief is op stap, Maudlief slaapt en ben wachtende tot ik haar zo de papfles kan geven zodat zij (en wij) heerlijk de hele nacht kunnen doorslapen :).

Intussen maar eens even de meeschrijvers van hier gekopieerd uit het lijstje van VW..... is net zo makkelijk bedacht ik me ;).

BEVALLEN DAMES VERLENGDE WACHTBANK:

05-10-09: Ciara bevallen van een meisje Lara (33.4 wkn)
    15-10-09: Lelie bevallen van een meisje Emma (39.1 wkn)
    27-10-09: Nightelf bevallen van een meisje Amber Sophie (39.3 wkn)
    06-11-09: Susan79 bevallen van een meisje Sophie Isabel (37.4 wkn)
    11-11-09: Enise bevallen van een meisje :):):) (40.2 wkn)
    15-12-09: Sooner bevallen van een meisje Kris Marthe Janneke (39.5 wkn)
    29-12-09: Esser bevallen van een jongen Joep (40.1 wkn)
    29-01-10: Jewel bevallen van een jongen Ruben (39.1 wkn)
    13-03-10: Kleintje bevallen van een jongen Maurits (38.2 wkn)
    11-04-10: Zoe bevallen van een jongen Mees Cornelis Sjaak (42.0 wkn)
    03-05-10: Calani bevallen van twee meisjes Delphine en Alexandra (34.2 wkn)
    28-05-10: Confidence bevallen van een jongen Dane (39.0 wkn)
    02-06-10: Majo bevallen van een meisje Maud (38.5 wkn)
    16-06-10: Bright bevallen van een meisje Lynn Amber (40.2 wkn)
    27-06-10: Pat bevallen van een meisje Amy (41.4 wkn)
    21-09-10: Elin bevallen van een jongen Olaf (38.2 wkn)
    06-10-10: Traantje bevallen van een meisje Jenna Willemijn Antoinette (39.5 wkn)
    12-10-10: Sinja bevallen van een meisje Faye Sophie (40.1 wkn)
    25-10-10: Zora bevallen van een meisje Sara Esra (38.0 wkn)
    28-10-10: Loesie bevallen van een jongen Siem Jesse (39.0 wkn)
    29-12-10: Elif bevallen van een jongen Seyhan (36.6 wkn)

Niemand over het hoofd gezien hoop ik??
    Nou ben ik echt weg..... kolven....;) TERUSTEN!!

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Goed werk Majo! Vogens mij verveelde jij je gewoon! *spreekt Maud vermanend toe dat ze nu toch echt eventjes moet gaan kruipen* :p
    En ja voor 5 febr, miss is 12 uur dan toch makkelijker vanwede de slapers? Leg ik Sophie thuis ook nog even op bed om half 11. Houdt ze het ook wat langer vol... Wel zo gezellig dan!
    Heb er alweer helemaal zin in, ook om wat nieuwe aanwas te zien! De lijstjes moeten langer en langer worden hoor!
    Elif, jij bent ook welkom he de 5e, alleen weet ik niet of je daar wel aan toe bent met een pasgeborene...

Hier is Sopie dus wakker... Ze is best wel verkouden dus haar snot loopt gewoon dr neus uit! Ga nog niet neussprayen want dat vindt ze maar nix en ja, het loopt er TOCH al uit! Wel zielig dat haar oogje gaat ontsteken. Zelfde oogje als toen vlak na de geboorte... Toendertijd kreeg ze uiteindelijk AB in haar oogje, nu kijken of we t goed schoon kunnen houden met gekookt water. Toen lukte dat niet en zat haar oogje zelfs helemaal dicht dus toen moesten we wel aan de AB. Hopelijk is dat nu niet nodig. Ach, als ze voor 5 feb maar helemaal oke is ;)

Jewel, nog 30min ennnnnnnnnnnnnnn, dan is Ruben alweer 1 jaar oud!!!!!!! Wihoe, FEEST! Een hele fijne dag voor jullie 3tjes met familie en vrienden en als iedereen weg is, heerlijk uitpuffen op de bank want echt, het sloopt je, zo'n dag!

Wij gaan zo maar ns slapen hier... Hopelijk gaat Sophie ook dr eigen bedje in. Is beetje van slag deze week met slapen... :(

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jewel van harte gefeliciteerd met Ruben zijn 1e verjaardag!!
    Dat het een mooie dag mag worden.

Suus dank je wel maar idd nog erg vroeg met seyhan:D
    Hij is nu overigens qua datum 1 maand pffff

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elif, ja gaat snel he! Nog even en hij gaat het huis uit ;)

Hier, zojuist over n stickie gepiest en negatief dus de pregnyl is iig mn lijf uit. Nu pas weer ergens eind volg wk ofzo......... Heb iig nog 5 testjes liggen :) waarvan ik de digi bewaar voor maandag, tenzij ik zondag een nega heb.

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Even snel want ik moet nu een badkraan monteren;)

Links een ei van 15,5 mm en rechts is er eentje doorgegroeid naar 13,5.
    Niks ernstigs dus...
    We verwachten dat ie van 15,5 door gaat groeien. Morgen weer terug:$ Pfff is echt slopend haha en dan een pregnylafspraak maken:D
    Ben helemaal happy:)

Ruben, jij bent vandaag jarig!!!!! Hiep hoi hieperdepiep hoera:)
    Hele gezellige dag vandaag met veel cadeaus en taart!!!!
    Jewel, geniet er van!!!!

Ik ga naar boven:D

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, dat is mooi! Is toch ook niet zo erg als die ander ook gaat doorgroeien? Helemaal super! Ben ook happy voor jullie :D

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jewel, van harte met de 1e verjaardag van RUBEN!!!!!!!!!!!
    :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D :) :D

Geniet er van met elkaar met veel gezelligheid, slingers, ballonnen, taart en lekkers! Dikke knuf Esser en Joep

Deel Deze Pagina