Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Kleintje, Pat en Sooner Haaaaaiiiii!! ;)

Lelie, wat een goed nieuws. Op naar morgen! Je gaat gewoon voor de pregnyl! Succes met de kraan.

@andere meiden, hoe is het met jullie?
    Oh, en 12.00u. bij Ballorig is prima. :)
    Ga Joep in bad plonsen en verder aan de slag, drukke maar gezellige planning vandaag.
    liefs

2. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    #1002 pat, 29 jan 2011
    Laatst bewerkt: 29 jan 2011
    Joehoe...Ruben is vandaag jarig!! Ruben en Jewel Van harte Gefeliciteerd!!! Een hele fijne dag vandaag!

* en nog even een zwaaitje terug voor Esser *

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou ik ga er ook maar weer eens voor zitten, notepad (handiger dan ouderwets pen en papier, majo) open en typen maar :p:p

Meeting, Misschien moeten we weer wat telefoonnummers uitwisselen. Wel zo handig voor als we er zijn. Heb namelijk ook geen idee hoe groot het daar is. En de nieuwe meiden herken ik denk ik niet als ik ze niet op hyves heb :p. Ik en Maurits zijn er denk ik wel rond half 12 (afhankelijk van hoelaat de bus gaat :p) Want hij heeft zijn boterhammetje meestal al om half 12. En anders wordt hij misschien vervelend van de honger. Zijn er trouwens ook meiden die vanuit het zuiden komen en met de trein gaan? Misschien kunnen we samen reizen, ik stap in Eindhoven in.

Esser, Jeetje wat spannend dat jullie mee gaan doen met de IVM studie. Ik weet niet of ik het gedaan had. Maar bij ons was ook gelijk de eerste ICSI raak. Dus hoop dat dat straks weer zo gaat zijn. Never change a winning team zeggen ze dan he. Maar kan me ook voorstellen dat minder hormonen en "gratis" behandeling ook wel aantrekkelijk zijn :p. Erg spannend. En donderdag of vrijdag al de uitgangsecho, dat gaat snel! Hoelang duurt het hele traject eigenlijk? Zal wel korter zijn dan het het 2 maanden lange protocol bij ICSI.

Zora, leuk dat je ook hier komt tiepen! Jammer dat je niet naar de meeting kan komen. Maar er zal vast wel weer eentje komen ergens in de zomer.

Elin, Jij ook welkom! Ook al weer bijna beginnen met werken. Niet leuk.... Maar je went er vanzelf wel weer aan.

Loesie, Volgens mij heeft Mijs ICSI in eigen cyclus gedaan. Dat is volgens mij weer wat anders dan IVM. ZIjn tegenwoordig ook zo veel varianten. Gat het slapen van Siem al weer wat beter? En bedantk voor het complimentje op de foto's :):) Nu ziet hij er weer knap uit zonder eczeem....... Dus ik plaats weer fotos.

Lelie, hoe was de kip ajam smoor (van 2 dagen geleden :p). En je blijft wel lekker bezig zeg met die eieren van jou, pppfffff.Wanneer moet je weer?

Suus, Alles goed met je blastocystje?? Hopelijk is hij/zij inmiddels weer verder getransformeerd naar een ingenestelde emmy! En fijn dat je nu weet dat de Pregnyl iig je lijf uit is. Mocht je een positieve test hebben dan is hij in iedergeval betrouwbaar. Zou zo fijn zijn als je niet naar een nieuwe verse ICSI poging hoeft. En Sophie al wat minder aan het nachtbraken...... Even een vraagje aan suus de tandarts.... Wij poetsen maurits tanden netjes elke dag alleen laat hij niet toe zijn boventanden te laten zien . Dus ik heb geen idee of we goed poetsen, kan dat kwaad. Of is een beetje tandpasta in zijn mondje al voldoende?

Grrrr vriendlief is weer thuis van het boodschappen doen..... Nu moet hij weer aandacht hebben....
    Jewel, elif, mayo, jullie hebben nog een reactie van mij tegoed....

4. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Mannen zijn soms nog erger dan kinderen, qua aandacht :p:p:p:p:p:p:p

en RUBEN GEFELICTEERD!!!!!!!!! met je 1e verjaardag!

5. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    RUBEN IS VANDAAG JARIG!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd van Sooner en van Kris

6. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Tsjaaaa, kan ik een weekje niet schrijven omdat ik het druk heb.
    En dan plempen jullie dat hele ZP vol.
    Dusssssss................

Nou een korte dan:

@Suus, wowie, floppie 2 is aan boord, blijf zitten kikkervisje!

@Lelie, heb je nog bloed om te geven dan? Je moet wel leeg zijn. Toi toi toi

@Jewel, Ruben en zijn tandjes, ik hoop dat het vandaag beter gaat

@Traantje, Zora, Loesie en Elin; WELKOM. LEUK!

@Esser, mist Joep Kris? Gelukkig zaterdag weer

@Ciara en Enise, de laatste loodjes, nog even doorzetten

@Nightelf, al weer wat beter? ik hoop het. Je hebt nog een week he, maar dan moet je zeker beter zijn natuurlijk. Ik moet je schoentjes nog even bekijken.

@Majo, wat heb je mijn naam leuk uitgeschreven. Werd er helemaal blij van. Ik hoorde je zeg maar digiroepen en toen ben ik snel gaan typen!!

@Kleintje, 12.00 is wat mij betreft een prima tijd. Kom je van station Houten? Oh en boterhammetjes gewoon meenemen hoor, er is bijna geen controle.
    We moeten gewoon niet allemaal tegelijk en met veel vertoon gaan eten. En alles voor beebs kunnen we sowieso meenemen.

@Zoe, wat is Mees een lekker ding zeg. Maar Kris heeft al verkering met Joep, dus...

@Confi en de rest: ZWAAI!

@VriendenVanAmstelLIVE; het was echt geweldig. Wel zwaar vermoeiend, vooral met 25 vrienden heen en terug in de bus, haha.
    @Werk, mijn functie is ineens sterk uitgebreid, meer klanten, meer verantwoordelijkheid, er werd al gesproken over een mobiel van de zaak. MAAR; waar blijft meer geld....
    Misschien me eerst maar eens gaan bewijzen (heb er zo'n hekel aan als managers dat zeggen..grrrrrrrr)
    @Kris, loopt alles nu. Ontdekt de wereld. Vindt het geweldig. Eet vreselijk veel en bijna alles. GEEN BANAAN??!!.
    8 tandjes en 3 kiesjes.
    Kan high five, 'box', kushandjes en 4 woordjes (naast papa en mama); op (als het eten alweer op is), hai (zwaaiend naar iedereen), aai (bij de poes) en ohoh (als ze voor de 88e keer iets van de kinderstoel op de grond maait)

Fijne dag vandaag. En groei groei Suus en groei (maar niet te hard) Lelie.

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hieperdepiep hoera!!!!!!!!!!!
    Ruben is vandaag al 1 jaar!!!!!!

Maak er een fijne dag van en laat je maar lekker verwennen!

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hier gaat het al een stuk beter, ben nog wel steeds erg moe, dus ga vanmiddag weer lekker op de bank tukken. Mn vader is gisteren al met mn moeder geweest om Amber haar kamer te behangen en vandaag de laatste stukjes nog ff.

Hopelijk morgen wat meer tijd (en puf) om uitgebreider te reageren.

Zwaaaaaaai!!!!!!

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ruben, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nightelf, ben benieuwd naar de pica's!!!!!!!!! Succes met behangen:D

11. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    RUBEN 1 JAAR, VAN HARTE GEFELICITEERD EN 3 DIKKE X-EN. Ben je lekker verwend vandaag Ruben?? Dat zal vast wel!!!

Majo, bedankt hè dat je me er even aan herinnert dat ik NOG ouder ben dan jij!! Lekker opsteker;)
    Toevallig hadden we gister een borrel met allemaal vriendinnen en vrienden (2 vrienden hebben een aannemersbedrijf en deze bestond 10 jaar) Met de meiden hadden we het erover dat het leven alleen maar makkelijker wordt (vonden een paar, waaronder ik dan). Minder stress over uiterlijk, te dik zijn, relatie, geld enz enz...Ik durfde eigenlijk ook wel te zeggen dat ik me nu eigenlijk nergens zorgen overmaak, wat heerlijk om dat te kunnen zeggen. We zitten in een hele positieve flow, alles gaat ons zo voor de wind, heel eng eigenlijk....

Lelie, the never ending story, wil je even zeggen dat ik je een sterke tante vind, je klinkt heel positief en sterk, dikke knuffel vanaf hier!!!!

Suus, spannend zeg bij jullie, kan me voorstellen dat het lijkt alsof de dagen voorbij kruipen. Ben benieuwd hoe ik straks het wachten en wachten en wachten ga ervaren, hoop minder erg dan de vorige keer...

Ga voortaan ook maar met een pen en papier alles opschrijven wat ik tegen wie wil zeggen,...ben het nu al kwijt....

tanden@ mijn neefjes waren 3,5 en 4 maanden toen zij tanden kregen dus het kan wel zo vroeg, als ik me niet vergis zijn er zelfs kinderen die met een tand geboren worden!!!
    Ik dacht dat Mees ook wel vroeg zou tanden omdat dat echt bij mij in de familie zit...helaas gaat hij zijn vader achterna, die was 10 maanden met zijn eerste tand, Mees is nu 9,5 maand en er zit nog niets...Hoop dat wel dat hij in een week alle tanden krijgt, zijn we er gelijk vanaf;)

Kruipen@ Ook dat doet Mees nog niet, hij vind het allemaal prima, rollend komt hij ook overal....Ook daar gaan ze allemaal hun eigen weg in...

Meeting, ik heb er zin in, ben heel benieuwd naar jullie. Zal even kijken hoe ik daar kom, in Houten is het toch, moet lukken...

We gaan zo even naar de prenatal, het bovenstuk van de wagen klikt aan 1 kant niet mee op het onderstel. Kan niet echt kwaad maar het was een dure wagen en dat hoort dus niet. Zal wel een leenwagen krijgen, hoop dat die er een beetje uitziet....

Verder gaat het hier goed, van de week de recepten naar de apotheek gebracht, pfff het komt allemaal zo dichtbij nu, ga er toch wel een beetje van zweten als ik eraan denk....

Nou ik ben bijna iedereen vergeten, vergeef het mij, volgende keer ga ik het beter aanpakken.

Iedereen prettig weekend!!!

xXx

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sooner, Ik denk dat ik vanaf utrecht met de bus ga. Want ik pak vanaf eindhoven de intercity en die stopt niet in houten. Zal ik eens kijken welke ik neem....
    Heb twee opties: of met de trein naar denbosch en dan de stoptrein naar houten en dan 19 minuten lopen... (1 uur en 22 min)
    of met de intercity naar utrecht en dan 30 min met de bus en dan 7 minuten lopen (1 uur en 40 minuten)

Ik ga even nadenken wat ik ga doen. Wil er wel iets voor 12 uur zijn zodat ik optijd met de boterham kan beginnen.

Zoe, Maurits begon redelijk laat met tijgeren, doet hij pas een maand.... Dus zo laat is het niet hoor. En tanden heeft maurits al 8 :) ghihi.

13. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik denk eigenlijk dat ik voor die stoptrein optie ga. Als ik dan om 10:00 vertrek in E'hoven ben ik om 11:25 bij Ballorig. Kan ik mooi Maurits thuis nog zijn fruit geven daarna meteen vertrekken en hopelijk slaapt hij dan onderweg, en kan hij bij ballorig zijn bammetje hebben. en als we dan rond 3 uur sap en een koekje doen en naar huis zijn we optijd weer thuis voor zijn groentehap.

Als ik voor de bus optie ga vertrek ik even laat maar ben ik er 20 minuten later. Dus als er mensen met de trein gaan ik ben om 11:05 op treinstation Houten Castellum. Kunnen we samen wandelen naar Ballorig.

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zoe, weet niet waar je vandaan komt maar dacht ook ergens uit de Randstad? Weet niet of t om is, maar je mag ook eerst naar mij komen en dat je dan achter mee aan rijdt? Ik ben er vaker geweest ;)

Telefoonnummers uitwisselen lijkt me een goed idee! Ik heb iig al Sooner's, Esser's en Lelie's nummer. Doen we anders een paar pb'tjes?

Sophie is trouwens echt wat ziekjes, beetje verhoging ook (38,2 gr) dus die heb ik maar weer in bed gestopt met een paracetamol. Net een film gekeken, niet eens heel zielig maar moest wel janken en ben nu echt een beetje emo ook. Denken aan de cryo en vooral aan het geluk Sophie te hebben, helpt niet echt mee. Dus Zoe, ik begrijp je gevoel VOLKOMEN!

15. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Ruben, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

@de rest, ik kom later uitgebreider reageren. Heb nu niet heel veel puf meer!

16. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    RUBEN!!! Eén jaar alweer!! Hebben jij én je Papa en Mama een leuke dag gehad? Vast en zeker lekker verwend!! Van harte gefeliciteerd!!

Bekijk bijlage 125690

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, hoe was het in de VU?

18. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    eff snel , moet nml naar een babyshower!

heb 2 follies aan beide kanten 1. morgenochtend pregnyl en 15 feb testen:$ natuurlijk hou ik het niet uit tot die datum whahah:D

ik ben vanmiddag weer terug!!! doeiiiiiiiiiii

alles okee met jou suus? voel je weer iets??

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    En wanneer moeten jullie dan klussen? Dinsdagavond? Spannend hoor! Eindelijk, na morgenochtend, klaar met spuiten! (voor de komende 8.5 mnd ;)) Moet jij ook utrogestan gebruiken nu?

Ik voel vandaag helemaal nix maar dat was ook zo bij Sophie... We wachten rustig verder af...........

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zo, hier is alles eindelijk opgeruimd, dus nu even tijd om hier even te spammen :)

Het was een onwijs leuke dag! 's Ochtends erg rustig want iedereen kwam in de middag maar echt gezellig! Ruben vond het ook prachtig al die aandacht, maar snapte de cadeau's nog niet echt. Zijn neefjes en nichtjes daarin tegen wel ;)

Hier wat foto's van de jarige vent! Oh en het taartje vond hij heerlijk! Hij heeft hem helemaal opgegeten! :$

Deel Deze Pagina