Wow, jewel, wat een grote dozen met cadeaus. Het lijkt wel Sinterklaas. Wat heeft Ruben mooi punkiehaar. Hij ziet er vreselijk stoer uit, zo op zijn verjaardag. Wat fijn dat het goed ging en dat Ruben ook goed in zijn velletje zat!!!! Nou ik hoef jou niet te vragen of je het ook emo vond he?! Maar het was vast wel heel gaaf om jouw ventje helemaal in het middelpunt van de belangstelling te zien. Trots gevoel he! Zoe, ik heb juist het tegenovergestelde, ik heb nu juist veel meer zorgen, haha. Nou ja niet haha, maar ik probeer er maar om te lachen. Tien jaar geleden vond ik het juist allemaal supermakkelijk, kon ik alles doen en had ik weinig zorgen. Nee arme Mees, niet alle tanden in 1 week, woehaaaa, dat zou wat zijn zeg. Lelie, wat fijn dat het niet afgekapt is, dat had ik zo naar voor je gevonden. Zo lang spuiten en dan voor niets. Maar nu gaat ie lekker gebeuren dan ook nog eens met twee follies!!! Kleintje, ik had bedacht dat ik je van het station kon halen, daarom vroeg ik ernaar. Maar dat gaat natuurlijk helemaal niet met twee wagens. Oh nee, ik hoef mijn wagen natuurlijk toch niet mee te nemen? En Maurits kan in mijn maxi cosi, daar past hij nog wel in toch? Kris zit al in de stoel. Moet alleen jouw wagen wel in mijn achterbakje passen (clio). Is dat wat? Mijn vriendinnetje komt met haar man en kindje van 1,5 jaar. Zo leuk, om die twee van ons samen te zien spelen. Heb er echt zin in. En mijn kerel gaat dan lekker koken voor ons allemaal. Nou ik ga afsluiten, ze zijn er vast zo!
Jewel, wat een lekker ding is Ruben hij kijkt zo verbaasd naar zijn taartje hihi...een hap en hij kon er geen genoeg van krijgen, leuk hoor! En wat een cadeaus.....ach ja, zo hoort het ook Suus, lekker verder broeden jij! Wij moeten maandagavond en dinsdagavond gaan klussen...morgenochtend op mijn werk dus de pregnyl zetten... sooner, fijne middag/avond! Heb echt zin in 5 feb! Super om jullie weer te zien en de nog onbekenden te ontmoeten Fijne avond allemaal!!! Liefs van een blije Lelie
Jewel: wat een leuke foto's van de jarige job! Volgens mij is hij flink verwend Lelie: wow, super dat je flokkies toch een groeispurt hebben gehad (en begrijp ik het goed, 2 dominante flokkies?)! Maanndag en dinsdag wordt het bij jullie dus erg gezellig Amber haar kamer is helemaal klaar, is echt leuk geworden. Zal dinsdag wel ff pica's plaatsen. We (nouja ik ) gaan alleen nog ff nieuwe overgordijnen uitzoeken die wat beter bij de rest van de inrichting passen (hangen nu donkerpaarse in). Iedereen nog een heel fijn weekend!
Zo, ga ook even proberen uitgebreid te reageren. Even mijn laatste berichtje terug zoeken en kijken wat er daarna nog is bijgeschreven. Susan, het kan dus, een tandje met 4 mnd. Dacht dat het heel vroeg was, maar volgens mij heeft hij er veel last van. Heb nu gel gekocht, die je op het tandvlees masseert. Heb alleen niet het idee dat het heel veel helpt. Ook geef ik charmodent. Meer is er niet voor, toch? Hoe is het met Sophie? Voelt ze zich al weer wat beter? En met jou? Voel je je nog goed? Weet je al wanneer je gaat testen? Ben nog steeds heel hard voor je aan het duimen. Waterlelie, bedankt voor je compliment op de foto van Olaf. Vond m zelf ook wel leuk geworden, het was een "op de gok" foto. Olaf lag hier in de box en ik kon niet op het schermpje van het toestel kijken. Is toch goed gelukt! Ik werk niet zo heel veel, acht uur. Dit is niet helemaal een bewuste keuze, had graag iets meer gewerkt, maar het is lastig combineren. Als ik 's morgens werk moet ik om zeven uur beginnen en dan is de opvang hier nog niet open. Ook een oppas is lastig te vinden, omdat ik alleen korte blokken werk, zie dan maar eens iemand te vinden die om half zeven het bed uit moet en dan voor drie uurtjes op gaat passen. Financieel zal het best krap aan worden, maar we zullen zien of we het gaan redden. Ben nog wel aan het kijken naar iets anders of erbij, waar ik wel langere blokken zou kunnen werken. Nog even over een brusje voor Olaf, ik hoor idd ook heel vaak dat de tweede spontaan komt, maar durf er niet in te geloven. Maar we zullen het zien, wil binnenkort nog wel het zh bellen over hoe het zit met onze cryo's, wat hun protocol hier in is en of ze een wachtlijst hebben. Wat fijn dat het er goed uit zag en dat je morgen de pregnyl mag zetten. Spannend! Ga heel hard voor je duimen! Elif, jij ook bedankt voor je compliment. Kom je Seyhan nog een keer spammen? Ben benieuwd hoe jullie mooie mannetje er nu uit ziet. Wat spannend dat jullie er in de zomer weer voor gaan. Kleintjevoorons, hoe is het met jou? Wat rot dat je niet lekker in je vel zit. Hoop dat je je snel weer beter gaat voelen, dikke knuff! Majo, hier dus ook ernstige bekkenklachten. Heb het er met mijn therapeute over gehad en zij zegt dat het niet zo hoeft te zijn dat je met een tweede zwangerschap weer zoveel last hebt. Vooral ook omdat je nu weet hoe je de dingen moet doen en wat een goede houding is voor bepaalde dingen. Maar geloof niet dat je dan helemaal geen last zou hebben, denk dat het altijd wel gevoelig blijft. (ook zonder zwangerschap) Wat grappig dat jij altijd met pen en papier bij de compu zit. Ik open altijd een scherm met dit topic er bij naast. Vind je trouwens nog wel helder van geest voor je 32 jaar Dat je de lijst uit het andere topic hebt gekopieerd. Echt helemaal super, kan ik mij even verdiepen in welke kindjes bij welke moeder hoort. Kan niet beloven dat ik het allemaal onthoud, maar ga mijn best doen. Wat leuk dat Maud begint te kruipen, lijkt mij echt heel leuk als ze dit gaan doen, maar ook wel weer druk. Moet je er de hele tijd achter aan "vangen". Haha, zal wel wennen zijn, ben je elke keer Maud kwijt. Sooner, wat gaaf dat je naar de vrienden van Amstellive bent geweest. Waren er nog een beetje leuke artiesten? Leuk dat je werk is uitgebreid, hoop voor je dat ze je gauw financieel tegemoet komen. Dat motiveert ook weer meer. Leuk om te lezen dat Kris het zo goed doet. Zag dat hij ook al ruim een jaar is. Is het nu echt zo, zoals de meesten zeggen dat het eerste jaar heel snel gaat? Nightelf, hoe is het vandaag met jou? Zoe, hoe is het afgelopen bij de prenatal? Hebben ze er nog iets aan kunnen doen? Las dat je recepten naar de apotheek hebt gebracht, wanneer ga jij weer beginnen? Het wordt hier wel spannend, nu er zoveel voor een tweede gaan. Dat wordt straks een nieuw topic met een lange naam; mensen van het verlengde wachtbankje die voor een brusje gaan. Jewel, wat een ontzettend leuke foto's van Ruben. En wat leuk om te lezen dat hij en jullie zo genoten hebben. Lijkt mij heel speciaal, zo'n eerste verjaardag. Zo, hoop dat ik nu zo'n beetje iedereen gehad heb en anders sorry! Ga nu zo naar bed, vind het weer mooi geweest voor vandaag. Welterusten allemaal!
Jewel wat leuk die foto's En wat een lekker mannetje is het Hier zegt ook al telkens iedereen tegen me, je kunt zeker niet wachten tot je hem spikes kunt maken hahaha. Volgens mij heeft Seyhan verborgen reflux Ik hoor telkens naar de fles vanalles omhoog komen en dat slikt hij weer af. Ik ga zometeen ff nutriton halen voor hem, hopelijk werkt het. Waterlelie ook alvast heel veel succes !!! met de poging voor een brusje Elin ik zal zo ff spammen. Hij is iig heeeeeeel goed bijgekomen! 800 gram boven zijn geboortegewicht En alweer 4 cm groter!
Elif, ongelooflijk wat een haar zeg! Ik ben jaloers!! Wel zielig dat ie wrs verborgen reflux heeft. Ga je dat ook aankaarten bij cb? Jewel, wat een stoer mannetje is Ruben zeg! Geweldig stoer haar ook op zn verjaardag en flink verwend, zoals het hoort Zijn jullie al bijkomen van alle drukte? Sooner, was het nog gezellig gisteren? Nightelf, ben benieuwd naar de pica's!! Lelie, Pregnylletje erin gezet? En nu lekker erop los klussen! Moet bijna denken aan..........'wil je er 1, dan krijg je er 2!!' Elin, idd wel lastig met die tijden ja. Hoe laat begint je man dan met werken? Kan er geen oppas komen dan als hij weg moet van huis?? @hier: Sophie was nog steeds wat warm vanmorgen. Heb niet gemeten maar wel zetpil gegeven. Verder sowieso nog flink wat snot. Heb wel gevraagd op kdv of ze haar vandaag wel af en toe even willen schoonmaken. Ben benieuwd hoe ze er strax uit ziet. Ze was wel heel stoer in dr Adidas pakje, uiteraard in knalroze Broednieuws: niet echt. Voel nix, behalve gisteravond jeukende tieten! Maar ja, gebruik ook Utrogestan dus komt daar natuurlijk van. We wachten rustig verder af.............. Gelukkig gaat de tijd sneller als ik werk en denk ik er niet aan. Wel baal ik dat manlief er vanaf aankomende woensdag niet is tot aan vrijdagmiddag ofzo. Kan ik lekker de laatste dagen van het wachten tot aan zelf testen alleen doen. Lekkere timing weer, net als bij Sophie! Grrrrrrrrr Moet weer verder hier! Liefs Suus
Elif, wat een schatje zeg! Ik krijg echt de kriebels weer als ik die kleintjes zie En een hele mooie heeft hij zeg! Die hoor je niet zo vaak. Sneu dat hij waarschijnlijk reflux heeft. Hopelijk helpt de nutriton! Bij Ruben kwam de voeding ook altijd weer omhoog en hij spuugde ook erg veel. Bij hem was het geen reflux omdat het daarbij bleef. Hij had er geen pijn van. Hier kwamen de klachten door koemelkallergie. Lelie, vandaag de pregnyl gezet? Hoe ging het? En dus vanavond/morgen avond klussen? Spannend weer allemaal zeg!!! Hoe is het met Emma? Nog steeds zo ondeugend? Oh ja, nog bedankt voor het leuke kaartje! Suus, he broedkip! hoe is het? Al weer bijna een week voorbij.........nu de laatste dagen.......Heb je al getest of de pregnyl uit je lichaam is? Hoe gaat het nu met Sophie? De koorts alweer gezakt? Nightelf, ben ook erg benieuwd naar het resultaat! Hopelijk slaag je wat met de gordijnen. Ben je zelf al weer helemaal opgeknapt? Jullie ook bedankt voor het kaartje! Erg leuk! Sooner, hihihi ik heb nog wel emoties hoor! En het was ook wel een beetje een emo dag, alleen huil ik niet erom En we hebben hem een beetje lichtelijk verwend maar veel dingen 'op de groei' gekocht. Wel nu alles gesorteerd want met heel veel dingen speelde hij niet meer. Momenteel zijn blokken favoriet, kan hij tijden mee spelen. Nou eventjes alleen dan en het liefst natuurlijk met Heit en Mem spelen Was het gister nog gezellig? Elin, jammer dat je werkuren zo lastig zijn. Hopelijk vindt je er nog wat bij. En vervelend dat jij ook zo last van je bekken hebt. Lijkt mij ook niet echt prettig soms. Kleintje, hihi mannen zijn soms net kleine kinderen, hebben ook veel aandacht nodig Hoe is het verder met jullie? Majo, dus Maud kruipt al bijna! Zo leuk om te zien hè hoe ze het proberen. Je ziet elke dag dat ze weer een stapje verder komen. Voor je het weet kruipt ze door het hele huis heen Hier stond de camera ook op standby. En het is gelukt om het erop te krijgen! Zo leuk om weer terug zien. Hmmm ik snap dat je niet 1,5 jaar wachten wilt voor een brusje. Hopelijk blijft het zo goed gaan als nu! Zoe, hihi ik zeg het ook elke keer; laat die tanden maar in 1 keer allemaal doorkomen. Maar dan zonder pijn Het hoeft ook altijd niet pijn te doen hè. Mijn nichtje heeft er nooit echt last van gehad, ook met de kiezen niet. Ruben heeft er wel erg veel last van. Bij hem komt er eerst een blaar waar het tandje doorkomt, en daar heeft hij dus erg last van. Ik had het nog nooit eerder gezien en gehoord van anderen. Maar als de blaar doorgebroken is dan heeft hij meteen eigenlijk geen pijn meer. Maar het duurt meestal een week of 2 voordat de blaar weg is Zo, het wordt wel moeilijker om alles bij te houden nu er zoveel nieuwe meiden bijkomen Niet erg hoor, alleen maar gezellig! Vandaag het hele huis gepoetst, wat een rommel geeft zo'n verjaardag zeg! Maar echt wel supergezellig! Ik heb vandaag ook voor het eerst Ruben z'n haartjes geknipt Het was voor veel te lang (daarom ook van dat punkhaar ) en nu dus er een klein stukje afgehaald. Staat net even wat vlotter, maar nu dus geen spikes meer Was wel bang dat ik het verprutsen zou maar gelukkig niet gebeurd Hebben jullie kids ook wel eens driftbuien? Ruben kan er wat van hoor! Gister ook weer, dan komt hij met het verkeerde been uit bed ofzo en dan is niks goed. Hij 'gooit' zichzelf dan ook op de grond en doet erg dramatisch Eigenlijk moet ik er ook wel een beetje om lachen ik krijg dan ook van die visioenen van een krijsend kind in de supermarkt, al lijkt mij dat niet echt leuk om mee te maken Zo ik zal nu Ruben even uit bed plukken. Fijne dag nog allemaal!
hallo, hoest hier? Suus, wat gaat het nu lekker snel!!! Is het nou anders dan bij Sophie? Ben ik zo benieuwd naar, volgens mij is het net zo spannend, maar toch minder stress, of heb ik het mis? Ik hoop echt dat de cryo blijft plakken voor jullie, heb net de medicijnen opgehaald, een heel grote tas vol. Die 2e spuit die er dagelijks in moet zit per stuk verpakt in een doosje, dat zijn dus 14 doosjes, waar laat je al die onzin!! Vooral omdat we het nu stil willen houden ben ik panisch dat iemand het toch ontdekt. Volgende week vrijdag hebben we eigenlijk een etentje maar ik ga niet mee, de oppas kan zo alles vinden in de koelkast...ben ik nou erg maf aan het worden?? Moet ook zeggen dat ik er ook geen zin in heb]t, anders had ik er misschien wat meer moeite voor gedaan...kortom, deze poging moet lukken voor jullie, zou zo heerlijk zijn!!! (balen dat hubie de hele week van huis is.,...) Jewel, de driftbuien herken ik gelukkig nog niet, maar dat kan gewoon nog komen natuurlijk...Ik heb Mees ook al een paar x geknipt, ben kapster eigenlijk dus hup de baardtrimmer erover heen gehaald. Ben zo benieuwd wat voor haar hij krijgt. Mijn man heeft een soort blonde afro, het zou zo maar kunnen dat Mees krullen krijgt...of hij krijgt het steile pishaar van mij, is ook zomaar mogelijk... Chips hij is alweer wakker, hij heeft eerst een uur liggen klooien in bed, hij ligt sinds gister laag, en hij heeft nu ook een dekbedje, denk dat hij er aan moet wennen. Hij heeft nu maar een half uur geslapen, wat moet je er toch mee....Nou ja vroeg eten vanavond en vroeg naar bed... Ga het ventje maar even uit zijn bedje plukken, hij heeft het duidelijk niet naar zijn zin... Tot snel... X
Driftbuien, hier ook nog niet hoor! Gelukkig maar...lijkt me niet fijn...en heb ook dat visioen van een vervelend kind in de appie h. @wachtweken: ik vind ze best langzaam voorbijgaan. Komt miss omdat dit onze enige cryo-poging is en we dan weer een hele verse moeten! Met shittige punctie en al! Ben daarom wel wat angstig enzo. Ook nog nooit een cryo poging gehad dus ook dat is spannend! Ik ga wrs woensdag al, jaja hoe vroeg kun je beginnen met testen , testen. Maar dat komt omdat mn manneke die ochtend naar Duitsland en dan maakt ie iig nog een (negatieve) test mee. Denk dat ons avond eten zo klaar is! Tot ltr! Lelie, heb je nog wel puf om te klussen na te zijn afgebeuld op werk?
Suus, nee ik ben kapot Heb de hele dag moeten staan..mijn voetjes zijn gebroken. Prik ging goed, heb het op mijn werk klaargemaakt en geprikt terwijl iedereen er bij was, kan me niks schelen...ze weten toch wel dat we weer 'bezig' zijn. Hoeveel dagen heb je getest om te kijken of de pregnyl uit je lijf is? Ik had dat volgens mij 11 dagen na de prik gedaan...(ga weer nieuwsgierig in mijn oude agenda neuzen). Als ik nu een test doe is ie dan positief of duurt dat nog even??? Pffff wat een vragen haha....ik ben zo nerveus ghihi Vind het ontiegelijk spannend.... Ik voel helemaal niks terwijl ik eergisteravond nog 'groeipijn' vd follies voelde. Nu denk ik dat ze niet doorgroeien naar 18 mm en dat het uiteindelijk niet gaat springen want ze waren gisteren maar 16,5 mm Sorry dat ik niet verder reageer...ben echt moe! Zag wel hele mooie foto's van een lief kereltje Ik ga me even ontspannen in bad en daarna vroeg mijn bed in
Lelie, heb je gisteravond nog wel met Puregon moeten spuiten dan? Jouw follies hebben dat extra zetje wel nodig toch? In dat geval heb ik goede hoop hoor! Veel plezier zo in bed enne, hij hoeft m er alleen maar in te hangen en zn ding te doen. Daarna kan je lekker slapen
ja ik heb gisteren nog 150 geprikt...2 ampulenrestjes.. ik heb net even getest en ja hoor positief! zo'n test wil ik wel over 2 weken ga jij echt al as. woensdag testen??? isd at niet te vroeg of had je dat bij sophie ook gedaan? zat even in mijn oude agenda te lezen hoe en wat ik voelde na de pregnyl op dag 4 na pregnyl had ik ook jeukende titten dusse...wie weet suus! oh ik duim voor je!!!!
Sophie was een dag3 emmy, deze cryo een dag 4 emmy. Bij Sophie had ik een eerste positest 9 dgn na tp (wel pas buiten de afleestijd) en woensdag is het 8 dgn na tp. Dus tja......het kan wel in theorie! Maar ik ga er niet vanuit hoor. Pfff, slopend hoor dit! Maarre, wat doe op zp? Of zijn jullie al klaar?
haaidiehaai!!! Suus, Sophie haar oogje ontstoken..... Ha! En de pregnyl is er dus alweer uit....mooi zo! Nu op naar een positest volgende week. Houdt je het wachten nog een beetje vol? Elif, Seyhan alweer een maand geweest....gaat snel he . Sooner, fijn dat het met Kris zo goed gaat . En veel tandjes al en ook al meerdere woordjes etc etc. Wauw zeg!! Leuk leuk! Nightelf, spam je nog een fotootje van Amber haar kamertje? ben benieuwd.... Enne...wel beter zijn he voor zaterdag! Zoë, ik vind je nog echt wel een jonge blom in de dop hoor ! (als ik er alleen neer had gezet....'ik ben tenslotte ál 32'..... dan had je vást en zeker gereageerd met....hoezo al?! Hihihi. Denk....'kop' 'm er zelf dus maar even in ). En idd....boven de 30 is het vaak wel anders! En wat fijn toch dat alles je zo lekker voor de wind gaat! Idd best 'eng' af en toe, maarre....laat deze posiflof nog maar ff doorgaan in 2011, want we willen graag een brusje voor Mees voorbij zien komen over een maand of 10 . Há...en Mees dus ook nog geen tanden...oooooowhhhhh.... en dat idee van alles in 1 week zint mij eigenlijk ook wel!! Zal het Maudje eens even influisteren morgenochtend . Alhoewel ik denk dat zij er zelf NIET zo blij van worden . En jullie ook alle medicatie alweer in huis!! Tjee...komt weer dichtbij nu he?! Gewoon een paar flinke pakken melk voor de doosjes leggen, vindt de oppas ze niet (die gaat toch neem ik aan niet je hele koelkast uitpluizen? ). En dan lekker mee uit eten gaan en een dikke biefstuk eten nu het nog kan . Kleintje, hier inmiddels geen pen en papier meer....maar bedacht me dat ik natúúúúrlijk net zo goed 2x zp kan openen en als ik iets lees op de ene en wil reageren, het dan op de andere geopende meteen kan doen . Ha.....en dan ben ik idd dus nog wel wat helder van geest met mijn 32 jaren Elin . Kwam ik ineens voorbij een berichtje van jou waarin jij het voorstelt en heb ik het gewoon zelf al bedacht....hmmmmm....dan valt het w.s. dus toch nog wel mee in die bovenkamer hier . Elif, Seyhan verborgen reflux? Zó zielig ! Hopelijk helpt de nutriton! En wat groeit ie goed zeg! En ook nog eens zo'n lekker ventje . Jewel, leuke foto's van Ruben zeg!! En z'n haartjes voor het eerst geknipt!! Vond ie vast érg interessant, of niet? Bleef ie wel stilzitten? En driftbuien.... tsja...hier (nog) niet echt, maar soms is Maud al wel een beetje een dramaqueen hoor! Kan soms ook érg bozig reageren. Is dan een echt klein chagrijntje . Lelie, Wauw!! Wat ga je goed ineens zeg!! Superrrrrrrrrrr !!! Vanmorgen de pregnyl erin, even klussen ondanks de vermoeidheid en dan op naar de 15e!! Spannendddd! Hier weer druk met voorbereidingen kinderspelweek voor zo'n 280 kids in de zomer!! Leuk leuk....gisteren eerste vergadering weer gehad en thema gekozen voor de week. Heb er weer helemaal zin in !!