Goedemorgen dames hahah Suus, ja ik was al in bad geweest en moest nog even de pannen afwassen en opruimen Gisteren indd geklust maar er ging wat fout Net toen de zaadjes eruit wilden komen schoot hij uit Dus meer dan de helft floepte ernaast!!! Ik baal enorm...weet even niet wat ik moet denken...ik ben even in shock haha...nee echt serieus...dus we hebben het vanochtend maar over gedaan...en vanavond weer en dan is het afwachten geblazen.. majo, klinkt erg leuk je werk? Heb je het dan ook extra druk tijdens de zomerperiode? Nightelf, slaapkamer Amber SPAM please Ik ben nog nooit in ballorig geweest....kan je daar makkelijk parkeren enzo? Nou, ik ga even koffie drinken Tjuuuuuuuuuuuuus
Lelie, voor het zingen de kerk uit? Dat was nou net NIET de bedoeling! Gelukkig heeft jouw mannetje genoeg zaadjes dus ik maak me geen zorgen eigenlijk... Bij Ballorig kan je prima parkeren! Miss wel handig om de buggy mee te nemen voor het geval je m niet 'voor de deur' kwijt kan...
Oh is dus een groot parkeerplaats...nou en anders lopen we wel een stukje. Voel je weer iets anders in je buikje of nog steeds niks?
Nee voel nu echt 0,0 maar ja, het blijft afwachten. Vanmorgen was ik niet zo lekker (beetje een blegh-gevoel) dus dat zullen we maar toeschrijven aan de Utrogestan Ging beter na een 'opluchtend' wc-bezoekje en een ontbijtje... Nu dus weer gewoon aan het werk! Ga morgen trouwens mn mobiele abo verlengen en mn iPhone4 ophalen! Vind dat zoooooo leuk! Kan dan helemaal meteen reageren op jullie berichtjes hahaha Moet wel eerst inschrijving bij KvK ophalen om bij dat bedrijf mn iPhone op te halen. Die ligt ook al voor me klaar (heb m vanmorgen apart laten liggen). Ze gaan nl mn huidige standaard SIM verknippen tot micro-sim. Daardoor werkt mn dual-sim nog en kan ik ook nog gewoon met mn autotelefoon handsfree bellen! (wat een zorgen kan je hebben )
Nou suus, klinkt veelbelovend hoor dat ene blehhhhh gevoel Maar Utrogetan ken ik niet....heeft dat ook zw. symptomen
Lelie, ja die heeft als bijwerkingen precies alle zwangerschapskwaaltjes: moe, misselijk, jeuk, gevoelige (.)(.) etc. etc.
Lelie: wat balen dat het net op het moment supreme niet helemaal goed ging . Vanochtend en vanavond is in principe toch ook nog goede timing? Suus: leuk, een iPhone 4. Lekker luxe hoor Enneh, woensdag al testen Lijkt mij idd ook een beetje vroeg, maar is wel leuker als je man dan nog thuis is. Hopelijk staan er 'gewoon' 2 mooie streepjes! Is het nu ook anders in de wachtweken als met Sophie? Elif: wat een prachtig mannetje is Seyhan!! Een echte kanjer! Wat vervelend dat ie ws verborgen reflux heeft. Hopelijkt helpt de nutriton. Jewel: en, al helemaal weer bijgekomen van Ruben's verjaardag? Wanneer begin jij met spuiten of was je al begonnen? Zoe: oh, spannend, ook al de meds in huis. Ik zou het idd ook goed verstoppen in de koelkast (desnoods in een ondoorzichtige koelkastdoos ofzo) en gewoon lekker mee uit eten gaan. Mayo: haha, 'al' 32, hier ook iemand van boven de 30 (31 ). Ik heb ook altijd 2 schermen open staan, anders is het echt niet meer bij te houden. Elin: wat balen dat jij ook nog zoveel bekkenklachten hebt. Volgens mijn bekkentherapeute (hoef ik nu niet meer heen, is bij helemaal over) hoeft het idd bij een tweede niet zo te zijn dat je automatisch weer BI krijgt (mn zusje heeft dat jammergeneog wel gehad en ook nog eens veel erger dan bij de 1e). Lastig trouwens met je werk, dat je van die korte blokken werkt. Misschien toch op zoek naar wat anders of iets erbij (wat voor werk doe je eigenlijk) of een oppas in huis? Hoe is het met de rest van de meiden? Zullen we nog mobiele nummers uitwisselen voor zaterdag (ik heb die van Jewel en Sooner en Jewel heeft die van mij (toch)? Ik pb anders een aantal mn nummer wel ff. Merk nu toch echt dat Amber al echt 'groot' wordt. Ze zit sinds gisteren niet meer op de babygroep op het kdv, maar in de volgende groep. Het gaat nu echt snel.......... We zijn nu ook echt al aan het aftellen voordat we weer gaan beginnen met de hele mm. Sinds die afspraak staat, begint het alleen maar meer te kriebelen, zo vreemd. Ik ben trouwens weer helemaal beter, gelukkig maar, heb ook ontzettend veel zin in zaterdag. Zo leuk om weer gezellig in real-life te beppen. Ik zal zo ook ff een foto van Amber haar kamer spammen.
Ook Amber vindt haar nieuwe kamer helemaal geweldig (zo doet ze nu steeds, als we haar vragen om te lachen voor een foto, gaat ze heel overdreven, hardop lachen).
HAaai, Nou ik ga eerst even Maurits kalmeren (heeft het acteren ontdekt) en dan komt ik even uitgebreid reageren. Als meneer het toelaat .
Ok hij lijkt stil te zijn...... Vandaag een beetje slecht geslapen dus een beetje vervelend... hmmm toch niet... JEetje wat kan hij schreeuwen. Nou hij huilt maar even hoor..... Suus, is Sophie alweer wat beter geworden?? Het blijft wel spannend hoor met jullie cryo.... Ik snap best dat je wilt testen woensdag. Wanneer zou je eigenlijk ongi moeten worden? En leuk de iphone 4. Die heeft mijn vriend ook (en daarom ik zijn oude ) Lelie, JOEPIE dat de poging gewoon door gaat!!! Alleen wel een beetje aan het klungelen met je man . Hopelijk gaat het helemaal goed komen. Hoeveel pogingen hebben jullie eigenlijk gehad voor Emma? Jewel, Wat een grote kerel is Ruben zeg! En dat haar . En ook nog een grote smikkelkont! Ik ben erg benieuwd hoe zijn haar er nu uit ziet. Ik knip Maurits ook gewoon zelf. Overal een plukje vandaan . Als hij straks beter stil kan zitten zal ik er een model van maken Ook een leuk fietsje. Wij zijn nog steeds aan het nadenken wat Maurits voor zijn 1e verjaardag gaat krijgen. Ik denk een houten loopwagen. Sooner, Ow wat een luxe als ik een lift kan krijgen. Ik vind lopen opzich ook geen probleem hoor. Volgens mij pas Maurits nog wel in de maxi cosi (gebruik hem niet zo vaak meer). Onze wagen is ook niet heel kollosaal (mutsy 4-rider) Maar je moet zelf inschatten of het past. Je zegt het maar! Nou toch ff kijken want hij schreeuwt het uit...... Ok toch maar even de fles gegeven....Nu is hjij lekker aan het uitbuiken! Elin, Kan prima een tandje met 4 maanden.... Heb wel eens gehoord dat een kind met tand geboren was. Hier gaat het alweer wat beter. Morgen weer werken maar voel me wel alweer iets beter. Elif, Maurits heeft ook tot 2 maanden geleden vaak gehad dat er melk omhoog kwam en daarna weer doorslikte. Maar eigenlijk nooit mee naar de huisarts gegaan..... En was verder eigenlijk ook niet echt een probleem. Maar als je je zorgen maakt gewoon ff het CB of de huisarts bellen. Daar zijn ze voor. Ik heb ze ook bijna dagelijk aan de lijn gehad de eerste 3 maanden Zoe, heb jij mijn nummer nog? Spannend hoor dat jullie ook al bijna starten... Ik zou gewoon de spuiten in een AH tas in de koelkast doen. Deden wij ook. Wanneer starten jullie eigenlijk? Ok er huilt weer een......FFFFFF Driftbuien, Nou die heeft Maurits dus wel ja..... Hij heeft sinds een week echt het gillen ontdekt. Als hij maar even geen aandacht krijgt ofzo. Maar ik negeer het gewoon. Net als nu. Heeft hij net zijn flesje op helemaal tevreden zou je zeggen maar hij huilt toch alles af. Hij is nu ook wel een beetje ziekig maar toch.... Ik ook, en ik lig niet te gillen op de grond.... Majo, Ghihi, ik zit nu ook weer lekker met mijn kladblok(op de pc). Leuk kindervakantie week. Heb ik vroeger ook altijd gedaan! Samen met mijn beste vriendin een groepje kids begeleiden. Nightelf, Mooi hoor de kamer van Amber! ERg leuk dat behang! Maar jullie zijn er optijd bij met het kamertje......ALvast ruimte maken voor nummer 2? Zo de rust begint hier weder te keren. Nou nog even over mij..... Vrijdag en maandag dus ziekgemeld. Zat niet lekker in mijn vel en ook lichamelijk niet helemaal. Maar vandaag begin ik er weer eeen beetje boven op te komen. Maurits was ook ziek dus maandag ook bij mij thuis gebleven. Moet zeggen dat ik het toch wel heel fijn vond om met hem samen te zijn. Met 4 dagen werken is het zo'n gejaag en heb maar half de tijd van hem te genieten. Vandaag ook met de IVF poli gebeld. Toch maar even nagevraagd hoe het zit met mijn Luteale fase die erg kort is (maar 10 dagen). Dan zou een emmy van 5 dagen oud maar 5 dagen hebben om in te nestellen. Dat leek mij een beetje kort. Maar ze hadden het genoteerd. En als ik voor de eerste FM kom moet ik het met de arts overleggen. Waarschijnlijk krijg ik dan toch medicatie om de boel te ondersteunen. Weet alleen niet wat....... Vind het wel vervelend dat ik totaal niet weet hoe het nou precies gaat. Bij de ICSI poging kreeg ik een mooi schema en wist ik precies waar ik aan toe was. Nou ik ga toch maar even bij Maurits kijken want hij blijft maar schreeuwen. maaaaarrr nu heb ik wel weer even digitaal sociaal gedaan
Nou zeg Lelie....das ook wat.... en dat op HÉT MOMENT SUPRÈME!! Nu dan maar hard duimen dat er tóch heel wat wél de weg konden vinden en er één héle sterke slimme zwemmer bij zit! Die kinderspelweek is niet mijn werk trouwens. Ben vpk van beroep. Die week is vrijwilligerswerk. Doe dit jaar voor de 27e keer mee ! Eerst als kind, daarna als activiteitenbegeleidster en organiseer die week nu al heel wat jaartjes met enkele anderen! Érg leuk!! Nightelf, wat een schattig behangetje zeg!! En dan Amber met haar mooie staartje en gulle lach Scheettie!! Kleintje, goed dat je thuis bent gebleven. Gelukkig knap je weer wat op! Ik heb jouw telnr volgens mij nog wel! (buddy ). Goed dat je gebeld hebt naar ivf poli, jammer alleen dat je nog niet veel duidelijkheid kunt krijgen nu. Gewoon met de 1e echo álles vragen wat je weten wilt!! Maud begint hier een beeeeeeetje te tijgeren..... alhoewel.... het is nu nog meer schuiven, maar goed....ze verplaatste zichzelf wel voor het eerst een meter ongeveer. Draaien om haar as deed ze al wel een paar weken, maar echt vooruit tot vandaag nog niet. Lang leve het laminaat!! Was er op vloerbedekking namelijk nog niet gelukt denk ik Toedels!!!
Kleintje: nee hoor, niet alvast ruimte maken voor nr 2 (we hebben nog een volledig lege slaapkamer over). Dit is gewoon haar oude kamer, maar ons huis is 3 jaar geleden opgeleverd en toen vertelden ze ons dat we beter eerst een goedkoop behangetje konden doen, omdat bij nieuwe huize alles altijd nog krimpt en uitzet. Haar oude behang (hadden we wel een rand opgedaan) liet ook op allerlei plekken los (vooral bovenaan) en dat lijkt dus niet zo mooi. Vandaar (en omdat het natuurlijk ook gewoon leuk is) een neiwue kamer. Vervelend dat Maurits vandaag niet zo goed wilde slapen en dat je wat jullie poging betreft nog niet helemaal duidelijkheid hebt. Ik kan ook niet zo goed tegen zulke dingen....... Hopelijk voel je je snel weer wat beter!
Nightelf, Ik had al zo'n vermoeden. Of dat jullie net verhuisd waren alleen kon ik me daar niks van herrinnneren dus verwachtte ook dat het dat niet zou zijn . Hier wel al veel ideeen voor een nieuwe kamer voor Maurits. Die zal namelijk de babykamer (kleinste kamer van het huis, op de wc na ) moeten verlaten als er een tweede komt. Majo, mooi! Had jij nou ook Hyves? Misschien wel handig als we weten hoe je er uit ziet, voor de meeting Zoe, heb jij hyves? Heb jou namelijk ook nog niet. Nou Maurits is weer rustig! En heb net het stokke tuigje voor de kinderstoel binnen! Had hem op marktplaats gekocht. Vond hem nieuw namelijk te duur voor wat bandjes en wat plastic...... Je ziet wel dat hij niet nieuw is maar zitten geen vlekken ofzo op. Alleen het plastic is qua kleur iets anders dan het ooit was volgens mij. Keer in de wasmachine en het zal wel weer goed zijn .
Ja Kleintje, heb sinds kort ook weer hyves. Doe er alleen nog niet zoveel mee. Krijg van 'Jan en alleman' krabbels en heb nog op niemand gereageerd . Zal er deze week toch eens even écht voor gaan zitten!! (en ook dat roep ik geloof ik al wéééééken ). Nightelf, leuk lieveheersbeestje schommelstoel heeft Amber . Hier staat ie ook al klaar voor Maud. Kregen we als kraamcadeautje
NEEEEE jullie moeten Facebooken Hyves is stom Oh nightelf, ik heb je nummer Ik heb zelf van Suus en Esser... Moet gewoon goedkomen..de meesten van jullie heb ik al een keer gezien Ik er super veel zin in!!!!!! Yeahhhhh
Lelie, ik heb al facebook! En ik heb ook wel wat nummers.......en heb de meesten natuurlijk al eens gezien! komt goed! gezellliiiiiggggg!!!!!
Kleintje ik ga je halen, ik laat mijn wagen thuis. En neem de maxi cosi mee, daar kan Maurits dan in. En jouw wagen kan er ook vast wel in. Mijn vriendje zegt dat ik de hoedenplank gewoon thuis moet laten en dat het dan echt wel past. Hoe laat ben je op het station in Houten? Ik pb je ook nog even mijn mobiele nummer. PB je mij jouw nummer terug? Ik zit ook op facebook!! Ik ga jullie zoeken. Of zoek mij!! Zullen we binnen afspreken bij Ballorig als je binnenkomt helemaal naar links. Daar is een gedeelte voor de allerkleinsten onder ons. Dat is een soort van megabox van zacht materiaal met daaromheen een afsluiting volgens mij van touw. Toch Esser? Vergeet niet om zelf wat speeltjes mee te nemen, voor de kleinsten is er niets. En makkelijke kleren en lekkere sokken (schoenen uit is het fijnste). En natuurlijk babyfood en food voor jezelf (dat we dus stiekem en omstebeurten moeten eten). Oh ja er is wel eten te krijgen hoor, dus je kunt daar ook van alles kopen. Alleen geen babyvoedsel in potjes (stom he!) Ik heb er zo'n zin in. En Kris ook (alleen weet ze dat zelf nog niet ) Voor de broedkipjes onder ons. Zet 'm op!!! ik ga weer rennen, druk druk druk