Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, leuk kamertje hoor! En wat een Lief ;) behang :D Gelukkig ben je weer helemaal beter! Mooi op tijd voor zaterdag!

Majo, leuk is dat he, dat tijgeren. Wacht maar tot ze kruipt! Dan moet je echt overal snel bij zijn!

Kleintje, snap dat je wil weten waar je aan toe bent tav de cryo maar ik kreeg ook pas bij de 1e fm, en tevens laatste, mn receptje utro mee hoor! In eerste instantie alleen bij het aanmelden pregnyl recept thuisgestuurd gekregen. In t zkh denken ze echt wel mee hoor!

Sooner, wat een lieverd dat je Kleintje nog even ophaalt :)
    En ja, ik ben heel snel hè!

@hier: vandaag de laatste dingetje gedaan op t werk om boekjaar 2010 af te sluiten voor de accountant. We zijn echt vroeg dit jaar! Moeten nog op 1 overzicht wachten en dan kan alles naar m toe. Dan heeft ie toch pas klaar in juli ofzo....... Als t goed is, zou ik dit jr geld terug moeten krijgen vd belasting. Heb nl nog een extra betaling gedaan einde van dit jr. Sparen bij de belasting is nl voordeliger dan bij een bank. Dit jaar betaal ik meteen veel meer belastig zodat ik dan weer geld terug krijg. Is prettiger dan bijbetalen... :)

Manlief is vanavond onze nieuwe pc in elkaar aan t zetten en ik zit lekker Glee te kijken. Nog meer fans hier? Als ie dan vanavond meteen windows, office en antivirus erop zet, kan ik er morgen verder mee. En meteen mn iphone installeren :)

Nou ladies, fijne avond!!!

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jullie gaan heel hard lachen........ Maakte mn manneke me wakker voor ie wegging, moest ik niet plassen! Vervolgens, uur later, moet ik wel, plas over t staafje, kijk ook niet of t goed gaat, en ja hoor, verkeerd gemikt en test MISLUKT!!! Hahahaha. Wat een lekkere druif ben ik. Weg ochtendurine! Morgen maar weer een poging doen dus. :)

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Suus, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?!:$:$:$:D Ik was zo benieuwd;) Toch niet s middags eentje doen??? En dan opvangen in een bekertje...;)

Ik voel niks! Ik ben bang dat ik geen eisprong heb gehad. Zondag was ie links 16,5 mm en rechts 15,5 mm. Heb nog diezelfde avond 150iE geprikt. En maandagmorgen dus Pregnyl. Ik ben onzeker omdat we dat ook al een keer eerder hebben gehad...de 1e poging toen nog. Toen was ik overtijd en volgens bloedtest was ik niet zwanger...moest ik aan de Duphaston om de ongi op te wekken;) En dat duurt weer zo lang...pffff
    Normaal voel ik steekjes en prikjes en vooral groeipijn...en nu al 3 dagen niks:( Zou ik de ziekenhuis kunnen bellen voor een bloedtest om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden? Ik wil niet voor jandoedel 2 weken voor 'niks' wachten! Oh wat is dit slopend joh! Ik dacht er zo 'makkelijk' over maar dat heb ik nu goed mis!

Ik voel me echt verdrietig...kan hier echt wakker van liggen;)

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, ja je kan ns bellen met de VU, dat lijkt me nooit verkeerd! Ik vind het ook wel apart dat je al zo snel de pregnyl moest zetten! Mijn follie was di ochtend 16mm en moest pas wo avond de pregnyl zetten. Kan ie dan toch nog in 1.5 dag nog doorgroeien/rijpen. Ik vond het vrij snel dat je de pregnyl moest zetten. Beter was denk ik die avond of de ochtend erna? Gewoon belleb met de vpk strax!

Ja, stom rund ben ik hè! Ben ook uitgelachen door mn mannetje :) en tja, testen op dsg 8 na tp met middagurine geeft ZEKER een nega test, en ik heb er al 1 verpest vandaag. Volgens mij viel mn urine op het afleesvenster ipv testgedeelte. Had nl ook geen controlestreep. Ach ja, dan maar een dagje langer met wel meer kans op een betrouwbare uitslag.
    Maar...dan vind je he vast ook spannend dat ik vanmorgen weer een blegh gevoel had en het na het eten voorbij was? ;) Komt ook weer door de utrogestan hoor! ;)

5. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ja maar ze zei dat alles volgens het boekje gaat...*snik* :( Dus ja....wat moet ik nou hier weer mee. haar vertrouwen of mijn gevoel volgen...

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Je gevoel was vorige keer ook goed, weet je nog? Toen dachten ze dat je die zaterdag wel de pregnyl kon zetten toch? En toen bleek het allemaal niet goed te zijn...en moest je uiteindelijk ophogen!
    Aan de andere kant...ik voel NOOIT mn eisprong.

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ja misschien heb ik het eergisternacht mijn eisprong gehad...en dat ik het daarom niet voelde..
    ik heb nu echt van die koude vlagen gevoel in mijn buik...klnkt niet helemaal veelbelovend...ik herken het namelijk;) oh wat ben ik boos zeg!

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, ik snap je frustratie enorm! Waarom bel je niet gewoon eventjes? Ook al sturen ze je wrs weer weg....... Heb je het iig geprobeerd!

9. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja ik ga zo even bellen...kan nml vanaf half 11. Maar ik kan me herinneren dat ik naar het zkh zelf moet gaan voor bloedtest...toen kreeg ik zo'n formulier van het ivf centrum mee.
    Goh, ik hoop op meer duidelijkheid!!! Wat voel ik me klote!

10. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou, net gebeld hoor...kan wel huilen:(
    Zegt mevrouw koekepeer dat je door Pegnyl altijd een eisprong hebt!
    Ik moet me geen zorgen maken, punt:(
    Ik moet het maar accepteren en duimen dat alles goed gaat....
    IK WORD GEK!

Ohja, suus..je hebt mail:)

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hmmm, ja maar of er echt een rijp eitje bij zat...........;)

Hotmail denk ik? Zal ns kijken! Ga hier zo vertrekken om mn iphone op te halen! Wihoeeeee!

12. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    nee, je werkemail:D

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Oh, Suus, wat een actie :D naast het staafje mikken.......
    ik deed net als Lelie al zei, altijd in een bekertje opvangen en dan hoppa, staafje erin. Was altijd bang dat mij nl ook zoiets zou gebeuren........
    Morgen nieuwe kans! Ben toch wel erg benieuwd.....
    Hier kijk ik soms naar Glee en soms NCIS. Wij hebben schotel en dan kun je jammergenoeg niet iets opnemen en iets anders kijken (lang leve uitzenidng/ RTL gemist ;)).

Lelie: meid, wat weer een onzekerheid. Wat stom dat ze je niet eens voor je eigen gevoel wilden laten komen om even een progesteron te laten prikken.
    Moet trouwens ook zeggen dat die enkele keer dat ik een eisprong heb gehad, ik er ook niets van heb gevoeld....

Sooner: lijkt me een prima plek om af te spreken!
    Hoe laat was het nou ongeveer? 12:00?

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lelie, wat een onzekerheid dan weer voor je. En die muts had ook wel wat anders kunnen reageren, gezien je voorgeschiedenis...nou ja, ik duim iig voor je!! En hoop dat deze ww wat snel voorbij gaan.

Suus, morgenochtend maar even in een bakkie plassen ofniet? :D Kon je je vandaag nog inhouden met het testen? Ik ga ontzettend voor je duimen, en ik hoop dat de test morgen positief is!!

Nightelf, wat een leuk behang zeg! En prachtig dat Amber zo op commando kan lachen :D

Oh oh is het alweer zo laat? Moet mij klaarmaken voor het sporten. Reageer morgen op de rest!

Fijne avond nog allemaal!

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou test is witter dan wit (kv 2v5) dus ik geloof er niet meer in als ik eerlijk ben. Ga nu denk ik pas zaterdag testen, morgen heeft toch geen zin... Het zou ook te mooi zijn als t in 1x was gelukt. Ik ga maar weer slapen...

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, kijk net op die test (had m weggelegd toen ik weer ging slapen) en heb een indrooglijntje volgens mij... Bij Sophie ook op dag 9 na tp buiten de tijd zo'n lijntje maar toen wel zwanger. Vreemde is wel dat t lijntje scheef is? Wilde eigenlijk pas zaterdag testen maar gooi er denk ik toch morgen een sensitest tegenaan. Lelie, ik sms je wel ff. Krijg m vanaf m'n tel niet geüpload nl.

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja doe dat! :) Maar een indrooglijntje moet je niet serieus nemen helaas....

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ik heb m ontvangen, kan je niet nog een keer testen? het lijkt wel een lijntje, wel scheef maar wel iets....maar weet niet of het door de foto komt?

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hij is onderweg Lelie!

Wat een kutzooi zeg. Had me vannacht er al helemaal bij neergelegd dat we een verse poging moesten doen... Daarna ook doordenken over de verbouwing... Stel geen 2 kinderen, dan wel zolderkamer in 2 gelijke kamers of dan Sophie 1 hele grote geven, en dan nu dit! Echt k*t gewoon! Met Sophie dus ook ruim buiten de tijd een lijntje maar die was wel recht! Irri kv test ook... Had mn sensitest moeten doen.

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nee, hij is in t echt dus ook scheef! Hij begint recht en eindigt scheef... Typisch toch? Denk dat we maar gewoon moeten wachten tot morgen meiden... (tenzij ik strax nog n x moet plassen Lelie, en dat ik niet gedronken heb) ;)

Deel Deze Pagina