Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Je hebt zeker je urine weggegooid? ;)

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja meteen weggegooid...nadat ik de controlestreep zag! Wilde niet hetzelfde fiasco als gisteren! Ik ga zo wel ff kijken of k nog moet plassen. Mn blaas is tenslotte alweer 5 gevuld...zonder te hebben gedronken. Zal toch wel iets in zitten???

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ff illegaal hier....

Suus, Kan je de foto niet in je prive album zetten want ik ben erg benieuwd.......

Sooner, Ik kan naar houten gaan of houten castellum? Wat is voor jou handiger?

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sensitest is ook wit, maar als je lang tuurt, kijk je er gewoon een 2e streepje op! Oh wat irri dit! Ik ga toch morgen weer testen en zo meteen nieuwe sensi's bestellen. Alvast voor de volgende poging.......

Zal zo ns kijken of ik m op de pc kan zetten. Mlet alleen wel denken aan de tijdwant moet op tijd bij de acu zijn strax!

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou dit is dus mn rare test...! Lijntje is echt scheef...ben toch niet blind?

6. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey Susan,

Tjee, je maakt het wel spannend. Zie echt een lijntje, idd wel iets scheef. Maar wel een lijntje! Ik heb heeeeeel veel testen gedaan, maar ik heb zelfs nog nooit zo'n lijntje gehad. (behalve dan de laatste keer) Ik blijf nog even voor je door duimen.

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou das een maffe test!
    Zie idd ook wat rose maar om t nou een streepje te noemen....?
    Zoals Lelie ook al schreef, een indrooglijntje kun je niet serieus nemen.
    Zou gewoon morgen of zaterdag weer testen!

8. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    wow spannend hoor suus, het is echt een rare test. Helaas maar niet te veel waarde aan hechten en morgen opnieuw proberen.
    mmmm, ik dacht dat een 2e keer minder moeilijk zou zijn qua emoties, maar niets is minder waar vrees ik.

Haha Jewel, was grapje he van je emoties, dat weet je he!

Kleintje ik ga het even uitzoeken, laat ik je nog weten straks.

Lelie, heel veel succes jij ook!

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hmmm....... wilde nog ff wat uitgebreider reageren maar kan niet alle reacties terug lezen via 'reactie plaatsen'?

Lelie, hoe is t nu met je? Hoe voel je je?

Sooner, drukjes? Hoe was t eten geweest? Had mannetje lekker gekookt?

Jewel, hoe was t sporten gegaan? Was je nu klaar met de pil? Weet je ook al wanneer je kunt gaan spuiten?

Nightelf, hoe is t? Las dat je wat ziekjes was? Of haal ik nu iemand door elkaar?

Kleintje, Maurits zijn huid ziet er zo gaaf uit! Oh.............wat moet dat super voor hem en jullie zijn!

Suus, had Sophie nu ook wel eens last gehad van 'vieze oogjes'?
    Wat deed jij er aan qua schoonmaken etc? Hoe lang had Sophie er meestal last van? Joep heeft het nl sinds zondag. Zooooooo sneu......
    Vandaag is de eerste dag dat het echt veeel minder lijkt.

@hier; drukke werkdagen zijn weer voorbij. :D
    Vandaag en morgen rustige dagen, wel lekker. Oh, moeten morgen om 16.00u. wel in op de ferti poli zijn! Arts wil graag een echo ter controle van eierstokken, baarmoeder etc. Ziet dit er allemaal goed uit, dan kunnen we gaan starten met de IVM! Nog heeeeel even spannend dus.
    Of het nu de IVM of toch ICSI wordt, t/m volgende week zondag (13e) moet ik de pil slikken. Stoppen, en dan kort daarna starten met spuiten...........:D Super fijn, wachten duurt echt niet lang zo.
    We'll see.......

liefsssssss

10. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Suss wat spannend...ik kan alleen je test niet zien...zal wel aan mijn laptop liggen, heb wel vaker dat ik foto's niet kan zien...
    Kan je hem niet in je privealbum ofzo zetten?? Kan ik ff meeloeren..

Nou hier dan ff een update vanaf deze kant..
    Wij zijn gestopt met de borstvoeding...Amy kreeg 's avonds een avondpapje omdat ze snachts standaard 3 tot 4 keer kwam en dan wou ze echt eten, een speentje wou ze dan ook echt niet. Pff..dat was echt vermoeiend aangezien ik het snachts echt alleen moet doen.
    Verder kreeg ze overdag natuurlijk een fruithapje en smiddags een groentehapje en ergens tussedoor nog een ligaatje. En moest ik ook nog eens werken dus wanneer ik dan moest aanleggen was zo'n geklooi en ik was meer aan het kolven dan mijn dochter aan het voeden...dus de lol was er een beetje af...Amy was ook steeds minder tevreden na de borstvoeding, zal wel het bekende vicieuze cirkeltje zijn van minder plezier ervan hebben dus ook minder melk produceren...afijn wij zijn gestopt en ik vind het eigenlijk ook wel weer lekker om "mijn eigen lichaam weer terug te hebben". Ze heeft ruim 6 maanden borstvoeding gehad dus ik ben er best trots op eigenlijk. Nou ja trots is niet het goede woord, tevreden...dat is beter!

O, als ik jullie verhalen zo lees over de meeting krijg ik er eigenlijk ook best zin in...maar ik vind dat een beetje raar/eng om met "vreemden" af te spreken...(niet dat jullie vreemden zijn maar jullie begrijpen me vast wel toch? Ik ben niet zo'n sociale babbelkont trouwens, ben meer iemand die de kat uit de boom kijkt en wat meer op de achtergrond blijft.

Met Amy gaat het trouwens heel goed, ik geloof wel dat het allemaal volgens het boekje gaat. Ze mag graag zitten, kan ze nog net niet helemaal alleen...lekker tussen de kussens...om haar as draaien en van rug naar buik en weer terug gaat haar erg goed af. Begint nu zelfs langzaamaan met tijgeren geloof ik, want toen ik vanochtend even niet keek lag ze ineens een meter naar achteren en was ze erg boos dat ze niet bij haar speelgoed kon...haha zo schattig...echt heerlijk genieten vind ik het moederschap.
    Zo ik geloof een heel verhaal geworden, ga mijn dochter er zo maar weer eens even uitplukken..

Liefs en een dikke kus van Amy.

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, reageer later wel op de rest want moet zo naar de acu. Om half 12 moet ik er zijn en heb wel zeker half uur nodig om er naartoe te rijden...

Had hier op een topic iemand gevonden met exact zo'n zelfde test! Zij wacht nu nog steeds op een ongi dus de waarde, die ik er eigenlijk al niet aan gaf, is 0,000000000000000000.
    Heb de moed ook al wel wat opgegeven en ga zo maar ns rekenen hoe ik uit kom met een verse poging. Denk wel dat ik bij mn ongi weer aan de pil ga. FF overleggen dan met de vpk of ik dan, als de 2 onderzoeken die nog gedaan moeten worden voor een verse behandeling goed zijn, meteen mag starten met de deca dan...

IK moet gaan! Reageer strax wel op de rest!

12. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Getsiederrie Suus, ik baal er van voor jou. Nog ff afwachten, maar het lijkt niet o.k.

Pat, als je je nog bedenkt, dan moet je maar lekker alsnog komen. En weet je dan kijk je eerst ff lekker de kat uit de boom en dan klets je vanzelf mee. Makkelijk onderwerp; onze kids! Dus dat scheelt.

Esser, wat spannend dat het er nu aankomt he? IVM of wat dan ook, het mag wel beginnen denk ik wat jou betreft. Hoe eerder hoe beter.
    Het etentje was super, mijn vriend had tapas gemaakt, we hebben gesmuld. En de meiden hebben zo leuk om elkaar heen gedraaid en elkaar nagedaan. En zo lekker gekletst. We doen het te weinig.

Kleintje, Castellum is wel een prima station om je op te pikken.

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Suus, getsie, wat een twijfel. Maar het lijkt idd op een indrooglijntje :( Ik heb het ook wel eens gehad al was het geen scheef lijntje.
    Je bent nog wel erg vroeg hè met testen dus het kan nog wel toch? Misschien is de emmy laat ingenesteld? Niet dat ik je valse hoop wil geven maar ik denk even mee ;)
    Wel knap klote!

Pat, ik ben ook meer een 'kat uit de boom kijken' type ;) Al ben ik meer assertief geworden sinds ik Ruben heb. Maar wat Sooner ook zegt, je blijft maar kleppen als het over de kids gaat :D
    Je mag idd trots zijn dat je 6 maand bv hebt gegeven!! Ik zat toen ook weer met 3 nachtvoedingen en overdag ook weer veel meer. Toen hij 6 maand was zat ik soms op een totaal van 13 voedingen weer op een dag :$ Hij vond alles interessant behalve drinken ;) Was toen ook wel blij dat ik gestopt ben, ik kon overal weer heen zonder mij druk te maken over kolven of voeden ;) Maar bij een eventuele 2e ga ik sowieso weer bv geven!

Sooner, fijn dat het etentje geslaagd was! En dat de kids zich zo leuk vermaakt hebben!
    Er is toch wel eten voor ons daar toch? Voor Ruben ga ik wel wat eten meenemen maar voor mijzelf niet hoor ;) Ik kijk er echt weer naar uit om al die kids, en jullie natuurlijk ook, weer te zien. En ben benieuwd of ze het wat leuk vinden allemaal. Ruben is momenteel wel van het klimmen en klauteren en anders ik wel :D

Esser, wat kun je dan weer snel beginnen zeg! Super! Dus nog even afwachten of het ICSI of IVM wordt. Had jij de laatste keer veel last van overstimulatie?
    Ik moet de pil slikken t/m 8 feb, dus gelukkig nog maar een paar dagen. De 5e gaat de eerste spuit Lucrin er weer in! Zaterdag dus :)
    Ik ben het weekend bij mijn ouders en vriendlief blijft thuis dus ik moet hem wel alleen zetten. Komt ook wel goed hoor, maar zo toch fijn geweest zijn als hij er bij was geweest.

Kleintje, hihi dus Maurits kan ook zo gillen. Ik negeer het ook maar tot nu toen geen resultaat ;) En ik hoef ook niet achter de pc te gaan zitten als hij wakker is want hij kan de aan en uit knop vinden dus op zp sneupen gaat dan niet zo makkelijk ;) Hij slaapt gelukkig momenteel 1,5/2 uur 's middags dus dan wel even tijd voor jullie :)
    En al wat meer duidelijk over hoe en wat met de cryo tp? Met een verse poging heb je idd wat meer duidelijkheid. Maar gaat vast helemaal goedkomen! Wel spannend weer hoor, bijna allemaal weer voor een brusje :)

Majo, wat leuk dat Maud al wat begint te tijgeren! En laminaat is dan idd handig :D Ruben drukte hem zelf steeds achteruit (hier een houten vloer dus dat wil ook wel schuiven :)) maar hij heeft nooit getijgerd. De knietjes gingen op een gegeven moment onder z'n kontje en maar proberen :D
    Leuk zeg dat je al zolang meedoet met die kinderspeelweek! Straks als Maud zover is die ook mee? ;)

Nightelf, dus bij jullie kriebelt het nu ook heel erg :) Was hier ook zo hoor toen we weer naar het zkh gingen. Wanneer gaat bij jou de mirena er nou uit? Gaat het bij jou dan ongeveer hetzelfde als bij Lelie? Weet het ff niet meer :)

Ruben is momenteel erg verkouden :( Veel hoesten en veel snotneuzen, ik blijf de hele dag maar aan het neusvegen ;)
    Ik denk ook dat het niet lang meer duurt voordat hij loopt. Vorige week al een paar pasjes los en gister zo ineens 2 meter los gelopen. Heel voorzichtig nog maar het begin is er.

Gister ook de bellenblaas weer eens opgezocht en wat was het een succes! :) Mijn nichtje was er ook en die vond het ook prachtig! De hond trouwens ook, zaten ze alle drie voor me en met z'n allen achter de bellen aan :D Geweldig!

Nou ik zal de auto even zuigen. Mijn schoonzus gaat hem lenen want die hebben zelf geen winterbanden en ze gaan het weekend naar Duitsland en daar zijn ze verplicht. Maar nu moet ik hem eerst dus even uitmesten :)

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey Suus ;) Hoe was t bij de acu?

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Idd Pat, als je je nog bedenkt; jullie zijn meer dan welkom hoor!

Sooner, jammie...............tapas! Zoooo lekker! Hier in DB zit een heerlijk tapas restaurant, dus als jullie nog een keer een leuke-eet-date willen; you're welcome!

Jewel, oeh....! Zaterdag al de lucrin! Woehoe! Goed zeg en spannend! ;) En hier idd (OHSS) overstimulatie. Had ik al in lichte mate bij de 1e poging en ben de 2e poging was het flink kantjeboord of ik zou worden opgenomen in het ZH. Zo riskant was het toen. Vandaar dat het ZH mij nu voorgedragen heeft voor de IVM.

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    De acu zag aan mij dat ik er redelijk doorheen zat/zit en heeft zich dus vooral geconcentreerd op het geven van meer energie. Toen ik alles zo vertelde, stonden de tranen in mn ogen! Heb ze maar snel weggeslikt en ben op de bank gaan liggen bij dr...

Later in de auto nog met een hoogzwangere vriendin (as zondag 40 wkn) gebeld en toen kwamen wel de tranen eruit. Ik heb het gewoon al opgegeven, ook al is het er (misschien?) nog te vroeg voor.

Esser, tav die oogjes... Je moet water koken en dat laten afkoelen en dan de oogjes van buiten naar binnen regelmatig schoonmaken. Als dat niet helpt, zou ik naar de ha voor AB.

Moet even Sophie's lunch klaarmaken!

Liefs Suus

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Suus: oh, wat ontzettend balen, maar hopelijk heb je te vroeg getest en heb je op de echte testdatum alsnog een knallerd van een 2e streep!

Pat: ik ben ook niet zo'n sociale babbelkont, hoor en vond het de vorige keer eerlijk gezegd ook best wel eng om iedereen 'for real' te ontmoeten.

Jewel: oh, spannend, zaterdag alweer beginnen met spuiten.
    Hier gaat de 28e de mirena eruit, dan ws eerst een kuur provera, dan kijken of er iets van een cyclus te vinden is (zou stomverbaasd zijn als dat zo zijn) en dan beginnen met oi.

Esser: hebben jullie al besloten of jullie voor IVM gaan, of blijft het toch bij ICSI?

Ik spring snel ff onder de douche, Amber slaapt nu nog en ik heb vanavond een etentje van mn werk (caraibisch buffet, jammie!).

Misschien dat ik morgen nog ff kom gluren en anders tot zaterdag!!

18. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    haha, ik ben best wel een babbelkont, maar vond het ook eng hoor!

Och Suus, wat naar dat je weer al die gevoelens door moet van hoop en teleurstelling. Ik wilde dat ik wat voor je kon doen. Wat word je daar emotioneel en moe van inderdaad. Blij dat de acu je wat meer energie heeft kunnen geven. Vanavond moet je maar even flink met je man knuffen. En natuurlijk vooral met Sophie.

Mmm esser, leuk adresje in DB? Sowieso is DB een geweldige stad. Wij hebben een paar jaar geleden in Vlijmen een hotelletje gedaan en toen in DB geshopped. Wat is shoppen daar ook leuk. En ik heb daar ook een vriendje gehad. Dus voor mij was het ook een paar maanden een heel spannende stad.
    En mijn oude werkgever zat er. Tjsonge eigenlijk heb ik best veel met DB, terwijl ik er nooit kom, haha. Je geniet zeker wel van wonen daar?

Jewel, wat een toeval dat je zaterdag moet beginnen met spuiten. Kunnen we je gelijk wat energie toewuiven al spelende met die piepjes. Je kunt daar ook zeker eten kopen hoor, ik weet niet zo goed meer wat. Misschien Esser nog wel?

Nightelf, wat heerlijk vanavond een caribisch buffet. Veel vlees en bbq sauzen stel ik me zo voor. En ananas. Nou we horen zaterdag wel hoe vol je je hebt gegeten. En jij over minder dan een maandje ook al de voorbereidingen, hoe spannend!!

19. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hele dikke knuffel voor jou Suus!

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006