Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Tjee zeg...Lelie en Suus..... krijg hier gewoon de zenuwen van jullie ;). Dacht idd ook dat het voor een 2e minder stressen zou zijn, maar niets is minder waar als ik het allemaal zo lees bij jullie :(!! Kop op hè 8)!! De moed nog niet laten zakken hoor!! Doe dat maar pas bij een negatieve bloedtest of een ongi. En die hebben jullie (gelukkig) nog niet dus blijven duimen dan!!
    Man!! Vind het nu bij jullie weer bijna spannender dan ik het bij mezelf ooit vond. W.s. omdat ik bij die rare pogingen van mij er toch al helemaal vanuit ging dat het niets zou gaan worden.... maar goed.... Ik blijf hier duimen voor jullie hoor :)!

Pat, snap dat best hoor...dat je het spannend vindt. Hier ook wel hoor....de rest heeft elkaar allemaal al eens gezien en ikke (en Zoë ook) nog niet. Maar ben ook wel erg nieuwsgierig met wie ik nu (sommigenal 2 jaar) schrijf :). Ga toch gewoon lekker mee met jullie mooie meisje!! Heb je straks een drempel voor jezelf overwonnen en het kan alleen maar héél leuk zijn toch?!
    Grappig trouwens als ik je update over Amy zo lees!! Alsof het over Maud gaat. Zij doet precies alles wat Amy nu ook doet. Maar ja...zoveel schelen de beide dametjes natuurlijk ook niet!! Enne....tevreden met 6 mnd bv....nou...trots mag je er óók zéker op zijn hoor 8)!!

Jewel, lekker zeg dat Ruben middags weer zo lang slaapt! Voor hem, maar ook voor jou ;). Maud is vorig jaar al meegeweest naar de kinderspelweek (was toen 10 mnd). hebben zelf ook een soort van crèche opgericht tijdens de week, dus daar was ze toen. Ze heeft overdag alleen weinig meegekregen toen, het is buiten op een camping en crèche dus buiten en in tenten. Sliep door de buitenlucht dus eigenlijk alleen maar toen :D!! Érg ongezellig voor m'n collega vrijwilligers daar ;).
    En zaterdag dus weer de 1e spuit erin? Ook spannend weer. En Ruben loopt dus óók al bijna! Stoer zeg 8)!

Sooner, een man die tapas maakt :)!! héééééérlijk zeg!! Jammie jammie!!

Nightelf, dacht eerst....we kunnen zaterdag miss wel samen rijden, je rijdt namelijk bijna langs ons huis als je naar Zwolle rijdt (via de A28?) . Maar ga w.s. door naar het westen na de meeting, naar m'n vader dus volgende keer dan misschien poolen? Grappig trouwens....moeten zondag i.p. naar verjaardag zwager in het dorp bij jou 'aan de andere kant van de weg' zeg maar ;):D. Maar gaan nu dus w.s. andere keer als ik doorga naar het westen des lands!

Esser, voor jullie schiet het nu ook alweer mooi op met de ivm of icsi.... fijn dat jij wachten in elk geval niet lang vindt duren ;). Volgens mij ben je dan één v/d weinigen :p, hihi.

Lelie en Suus, nòg even een digiknuf voor jullie :)!

Volgens mij zit Madammeke hier weer in een sprongetje ;).... Slaapt de laatste 3 dgn 's morgens 20-30 min. en 's middags ook. Is dan heeeeel moe, maar gelukkig nog wel vrolijk :). Hier verder zelf ook moe nu even....gewóón moe.....moe van mezelf...;). Roep de hele week al dat ik gisteren, gelijk (of heeeeel ietsjes later) dan Maud naar bed zou gaan om bij te slapen.... liggen we er gewoon wéééér pas om 23.30 uur in!! Niet helemáál gelukt dus!! Pfffffffffffffff!!!
    Nu even gauw een jammerend meisje uit bed plukken en dan lekker koken met chocoladefondue toe :) Jammie jammie!!

2. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo,
    Wat een kletswijffies zijn jullie!!! Ik kan het niet bijhouden, ben erg veel afwezig de laatste tijd...

Suus, ik wil je absoluut geen valse hoop geven...Maar ik moest bij Mees op maandag testen, ik testte op zaterdag, kon het niet meer houden. Ook geen lijntje, balen, na een paar uur gooi ik wat weg zie de test liggen, kijk en toen stond er ook een lijntje. Ver buiten de tijd. Ik durfde het ook niet te geloven, zondagochtend een heeeeeel licht lijntje binnen de tijd, en maandag de bevestiging van de bloedtest in het ziekenhuis.
    Nogmaals ik wil je geen valse hoop geven, maar geef de moed nog niet helemaal op (Mees is natuurlijk ook van een cryo...en de zaterdag was 10 dagen na tp, tp de week daarvoor op donderdag) Maar ik ga zo keihard voor je duimen, het is jullie zo gegund!!! Hou moed meid....

Pat, ik zit ook met knikkende knietjes, vind het retespannend de meeting zaterdag. Maar mijn nieuwsgierigheid wint het van de spanning. Zoals Majo zegt, wij zijn ook nog meetingmaagden, dus kom gezellig ook!!!!
    Goed te horen dat het zo goed gaat met Amy, en petje af wat betreft de bv. Ik ben ongeveer dezelfde tijd gaan afbouwen. Zoals je zegt het heerlijke genieten werd steeds minder. Heb langzaam aan afgebouwd en het was goed zo (wel, uiteraard een klein traantje gelaten...)

Nogmaals Suus, je had een paar pagina's terug aangeboden om voor me uit te rijden, bedankt voor het aanbod. Maar mijn man kan de auto van mijn ouders lenen, dus ik heb iig een auto en ik kan de tomtom van mijn ouders lenen, dat moet dus gaan lukken!!!

Kleintje, ik heb je telefoonnummer nog, mocht ik stranden dan kan ik je bellen!!!

Jewel, bij jou zaterdag de eerste spuit erin?? Ik waarschijnlijk zondag, als ik echt optijd ongi ben. Gaan we gewoon echt gelijk op....

Rest, ben heel nieuwsgierig naar jullie en heb zin in zaterdag, dus degene die er bij zijn, tot zaterdag. Weet iemand of er ook flesjes opgewarmd kunnen worden? Zou handig zijn....

Zo ga even in de relaxstand. Morgen moet ik het haar van het as schoonzusje van mijn zus (snap je m nog??) doen. Ze trouwen morgen. Ben al 11 jaar geen kapster, dus ben lekker zenuwlappig...Heb ook besloten dat ik het na morgen niet meer gaan doen, ben er te lang uit en het is een hoop gedoe...Gaat het morgen nog stormen ook, heb ik weer!!! En ik moet er om 7 uur zijn...pffff. Als morgen maar geweest is,;)

Nou toedeloe

XX

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zo ik ga er ook weer eens voor zitten..... Maurits ligt lekker in bedje, vriendlief zit op de bank en ik even achter de pc. Heb ondertussen al weer twee daagjes gewerkt. OP een gegeven moment stond ik met mijn baas en een collega en ging over mijn onderzoek.... barste in tranen uit. Omdat het allemaal niet zo goed liep en ik niet goed wist hoe ik verder moest enzo... Maar blijkbaar kent mijn baas mij al weer beter dan ik dacht.....En werd gerust gesteld en wat goede tips..... Voorniks zo veel druk gemaakt de laatste dagen. maar vandaag was dus wel een fijn dagje omdat ik eindelijk eens niet bij alles me druk maakte! Kan ik die afspraak bij de psych ook weer af zeggen :p:p:p:p (ga wel hoor)

Majo, Ghihi ik heb je nummer weer in mijn telefoon gezet! Maurits ging eerst ook meer schuiven. Net als een rupsje, ghihi. En dan schoof hij ook een halve meter naar achteren. Heeft toen nog ongeveer 2 maanden geduurd voordat hij echt begon met tijgeren. En nog wel ff een mooie foto op hyves zetten he. Anders herken ik je nog niet :p.

Waterlelie, Ik heb ondertussen het halve topic op mijn facebook! En ik heb er ook ZIINN in !!!! Maar vind het ook wel weer een beetje spannend! En leuk ook weer nieuwe meiden te zien. Echt klote dat je je zo onzeker voelt. Maar ik kan me voorstellen in jou situatie. Wat ik zoiezo niet echt snap is dat het zo intensief is en je toch gewoon zelf gaat klussen.....Omdat je onderhand even veel hormonen moet spuiten als bij IVF of ICSI. In mijn ogen dan.

Sooner, Ik kan om 11:05 of om 11:35 aankomen. Voor Maurits bammetje ben ik er liever om 11:05. Dan zijn we rond 11:30 zeker bij Ballorig en kan hij op zijn normale tijd zijn boterham. Of vind je dat te vroeg? Ik zal morgen nog even voor de zekerheid checken of hij nog in de maxicosi past (sinds we hem in het fietsstoeltje hebben gebruiken we hem nooit meer, geen auto he :p)

Suus, Ik verwacht dat ik pregnyl ga krijgen na de tp. De verpleegkundige had het over pregnyl ondersteuning. HEb ff gegoogled maar dan krijg je 3 keer een pregnyl injectie na de TP. In ons ziekenhuis krijg je dat ook ipv utrogestan als je weinig follies had, dus lage kans op OHHS. En wat jou test betreft... Zoals ik hem hier zie zou ik echt zeggen zwanger! Maar in het echt ziet het er natuurlijk anders uit dan op een foto. Laten we hopen dat de volgende een duidelijer resultaat geeft. Wanneer zou je je ongi verwachten? En hoezo was jij om 4:24 wakker???? Moest je plassen ;) En een hele dikke knuffel! Huil het er maar uit. Alleen wel klote dat je vent er nu niet is om mee te leven. Maar wij peppen je wel op zaterdag!

Esser, Goed he! Maurits huidje! Eczeem is echt bijna helemaal weg. Hij heeft alleen op de plekken waar het heel erg was een lichte verkleuring van zijn huid. Waarschijnlijk als we helemaal klaar zijn met smeren trekt dat ook weg. Maar al zeker een maand geen jeuk meer! Echt geweldig. Geniet er elk dag van! Fijn dat je het weer wat rustiger op je werk hebt. Is niet leuk als het druk is en dan ook nog moeder zijn..... En ben je nu al met de pil begonnen??? Weten jullie al of je IVM of ICSI gaat doen? Of denken jullie er nog even over na.

Pat, Als je het leuk vind moet je gewoon komen op de meeting. Ik vond het de eerste keer ook super spannend. Dacht echt straks valt het super tegen en heb ik ook geen plezier meer in het forum. maar dat was totaal niet het geval. En ik ben ook helemaal niet zo sociaal hoor. Waarom denk je dat ik op een forum zit :p:p. Iedereen moet gewoon weer even los komen en dan is het super gezellig met alle kindjes!

Jewel, Het zal wel een fase zijn...... Maar vind het wel vervelend. Heb soms ook wel medelijden met mijn onderburen :p:p. Wat de cryo betreft weet ik niet heel veel meer. Maar wel dat we vanaf dag 10 om de dag een echo hebben. Als de follikel 15 mm is moet ik 2 keer per dag (s ochtends en s avonds) een ovulatie test doen (echos gaan gewoon door) als de test positief is moet ik bellen. Dan gaan ze op de juiste dag onze cryo(s) ondooien en krijg ik een TP als hij/zij het overleefd. HEb ook gevraagd hoe het zit met medicatie vanwege mijn korte luteale fase. Maar waarschijnlijk krijg ik pregnyl ondersteuning (kijk maar ff bij mijn antwoord aan suus)

Nightelf, Spannend hoor dat je spiraal er binnenkort uit gaat! Veel plezier bij het etentje!

Zoe, Prima als je me belt! Ik heb je nummer in mijn phone staan! Wel leuk hoor dat je kapster bent/was. Wat doe je nu eigenlijk voor werk? Nou het zal vast wel goed komen met dat kapsel. en anders hadden ze maar niet moeten beknibbelen op een "dure" kapster, toch. Vind het wel leuk om jou (en majo) zaterdag te zien na 2 jaar tiepen (ook al bij direct ICSI he!)

NOu Maurits heeft zijn fles bijna op (bij papa) en ik moet helpen met het insmeer ritueel, pyama aan en naar bed. En natuurlij kook nog even knuffelen voor het slapen gaan. Mis hem altijd zo erg op de dagen dat ik werk en hem maar relatief kort zie.
    Op het werk vandaag weer veel nieuwe studenten (nieuwe periode) instructies gegeven op de meetapparatuur en bergen literatuur gegeven, plannen van aanpak corrigeren..... enzo..... Best leuk weer veel nieuwe mensen op mijn werk! Nou ik word geroepen door de mannen!

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, allemaal hartstikke lief! Ik heb vandaag besloten morgen ff niet te reageren op zp want ik ben er echt gewoon TEveel mee bezig. Morgen ook geen test doen dus. Voel me nu wel weer oke en ik wil daar ff in blijven. Miss doe ik zaterdag de test wel of zondag, weet t nog niet. Zaterdag zie ik mn man alleen 's ochtends vroeg en als t negatief is, zit ik de hele dag met zo'n k*tgevoel. Lekker gezellig op onze meeting, NOT!
    Heb trouwens heerlijk geslapen vanmiddag! Echt een heerlijk uurtje op bed geslapen :D

Pat, gezellig als je komt juist! Zoooooooooo vaak hebben we elkaar nog niet gezien hoor. Dit is 'pas' de 3e meeting dus dat valt wel mee hoor... ;)

Nou ik ga lekker buizen en miss wat programmaatjes op onze nieuwe pc zetten... Scheelt weer voor mn man morgen!

Meiden, jullie zijn echt 1 voor 1 allemaal schatten!
    Liefs, Suus

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah Suus, wilde je net even een smsje sturen om te vragen hoe het gaat..
    Dikke knuffel meis:)

6. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hoi Meiden,

Wat een lieve berichtjes allemaal...ik heb het eventjes opgezocht en het is zo'n 2 uur rijden hiervandaan. Ik heb s avonds een feestje en s ochtends moet ik naar de kapper...dus nu zaterdag gaat dan niet lukken...:(
    Dan ga ik maar gewoon de volgende keer mee!!
    Zijn er meer meiden hier uit het oosten?? Majo jij woont ergens in de buurt van Zwolle begrijp ik??

Suus je moet lekker doen waar jij je goed bij voelt! Dikke knuffel voor jou..

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja en Nightelf en Jewel komen ook uit het noordoosten! Bij jou staat Buitenland zie ik?! Deutschland???

8. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Of België? Ik ben benieuwd!

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hmnmmm België is natuurlijk niet noord oost.......

10. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    haha...nee...belgie is niet het oosten;)

Und jawol...Deutschland!! Grensgebied Hardenberg/Almelooo :p

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ben je ook Duits, Pat? Of ben je er naartoe gegaan omdat je een 'Deutscher' aan de haak hebt geslagen?

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Hey Pat....ik werk in jouw grensgebied ;). Zal je ff prive bericht doen zo :).

Suus, heel goed hoor!! FF géééén ZP!! FF kwality time voor jezelf!! En anders idd gewoon zondag pas testen....

Kleintje, heb gisteren een duidelijkere profielfoto op m'n hyves gezet en ook vele andere fot's voor vrienden :).

Net de route naar Houten opgezocht en hiervandaan 1,5 uur rijden. Manlief gaat trouwens mee en moet zich intussentijd maar ergens anders vermaken..... heeft ie op vakantieveiling geboden op Mary Poppins in Scheveningen en voor 79 eurie 2 1e rangskaarten bemachtigd. Alleen wel al voor a.s. zondagmiddag! Geen zin om za naar Houten 1,5 uur heen en weer te rijden en dan zondag weer naar scheveningen 2,5 uur heen en terug + daar nog lang zitten. Daarom rijden we na Houten door naar m'n vader die in Hoek van Holland woont en slapen we daar. kan hij zondagmiddag mooi op Maud passen en dan rijden we 's avonds weer 2,5 uur terug naar Drenthe! Pfffff....wat een wereldreis weer...ach ja... zijn we ook wel gewend met fam. in het westen.

13. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Susan, van mij ook nog even een dikke knuff.

Pat, hier ook iemand uit het oosten. Zo'n 10 km vanaf Almelo. Dus niet zo heel ver bij jou vandaan, denk ik:(. (heb niet zo heel veel verstand van km. Haha)

De rest, Zwaai, Zwaai!
    Ben er net weer van mijn werk en kom later wel uitgebreider reageren.

14. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Meiden, ik wil jullie alvast heel veel plezier wensen voor morgen.
    Ik heb ook nog even getwijfeld om toch mee te gaan, maar het is echt omslachtig.
    Ik ben ook bijna 2,5 uur onderweg van thuis tot Houten.
    Dane zit nog niet zelf rechtop, wat inhoudt dat ik hem steeds op de schoot moet houden, want neerleggen zal wel niet gaan.
    Daarbij heeft hij zijn slaapje echt nodig en doet hij dat helaas niet in de kinderwagen.
    Ik denk bij een volgende meeting, als hij net iets groter is, dat het makkelijker is.

Maar nogmaals, jullie veel plezier.

En suus ik ga keihard voor je duimen voor een positieve test.

Liefs C.

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, vanmorgen toch maar weer getest, ook al was ik het niet van plan. Weer negatief met een indrooglijntje dus deze poging is gewoon over. Ga strax mn zkh bellen om te overleggen of ik mag stoppen met de Utrogestan. Als ik dan maandag niet ongi ben, doe ik nog een testje thuis en daarna de bloedtest, die dan negatief zal zijn. Zodra ik dan ongi word, wil ik aan de pil en vragen of ze in die 2 wkn de onderzoeken willen doen die nog nodig zijn voor de start van een nieuwe ICSI (ik algeheel bloedonderzoek en manlief nieuwe zaadanalyse). Op dag 17 zou ik dan moeten beginnen met de deca maar als nog niet alle uitslagen binnen zijn, kan dat miss ook later??
    Nu eerst maar overleggen met de verpleegkundige of ik mag stoppen met de Utrogestan en dan volgende week bij mn ongi dit voorstel overleggen...

Ik ben er vrij rustig onder... Zo nog ff snel maar mn moeder bellen om te vertellen dat ze voorlopig nog geen oma wordt... Ze zal wel flink teleurgesteld zijn en eigenlijk vind ik dat nog het ergst, stom he?! Manlief vond het ook niet leuk toen ik zei dat ik dit weekend niet wil testen dus ik zei dat het voor mij iig niet meer hoeft maar dat ik het voor hem nog wel wil doen. Hij gelooft er nog steeds in...de arme ziel! Ik heb liever geen innesteling want dan zal het embryootje toch gewoon niet goed genoeg zijn geweest. Liever dat, dan een gehandicapt kindje bijv... ja toch? Zo bekijk ik t nu maar.

Nou ik moet zo werken en ook nog ff snel ontbijten! Na 11.00 uur kan ik pas de VU bellen dus tot die tijd ff wat patientjes afhandelen. Gelukkig heb ik een relaxte dag! :D

Liefs Suus

16. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Confi, Jammer dat je niet komt maar opzich snap ik het ook wel hoor. De volgende keer als Dane wat groter is zal het vast wel gaan!

Suus, Echt balen dat de poging mislukt is..... Ik leef met je mee!

17. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nogmaals...heel erg balen meis!!!:(

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zo, net mn moeder aan de lijn gehad en dan moet ik dus echt ALTIJD janken, zo ook nu dus... Moet alleen ff mn gezicht weer normaal krijgen want heb nu mn volg patient. Zie er wat rood uit nl ;) Ach, en anders zeg ik wel dat ik verkouden word ofzo... ;)

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Net gebeld met de VU en ik moet gewoon de utrogestan blijven gebruiken tot en met de bloedtest van maandag, pffffffff. Hoopte daar nu eigenlijk vanaf te zijn. Heb natuurlijk niets gezegd over mn negatieve urinetest want dan zou ik toch horen dat ik te vroeg heb getest.............. Zat ik niet op te wachten natuurlijk! Nu dus maar door met die sh*tbollen... Ook als ik toch door de utro doorbreek, heb ik maandag de bloedtest. Hoopte daar ook vanaf te zijn eigenlijk! Helaas...............

20. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Jeetje wat balen zeg Suus...wil niet super vervelend doen, maar it's not over until it's over....
    Jij zou toch ook met die proef meedoen?? Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar als ik zaterdag ongi word moet ik zondag beginnen met spuiten van de Gonal (stimuleren) en met de cetride (of hoe dat ook heet, tegenhouden eisprong) en dag 6 heb ik dan de eerste echo...dus hier geen pilgebruik...en dus ook geen deca...Nou ja je moet eerst maar even het weekend afwachten. Hou je goed wijffie, dikke knuffel vanaf hier...

Zou bruidje is gedaan en gelukt, ze ziet er prachtig uit, hoewel ze bijna uit haar jurk waait, windkracht 8 hier aan de kust, jammer...
    Zus ook even haar haar gedaan, ik ben er weer vanaf, wat een heerlijkheid, wat heb ik er tegenop gezien. Mijn zusje vroeg nog of ik spanning heb voor de mmm, maar ik was alleen maar met dat haar bezig, denk dat de spanning nu gaat komen, pff overmorgen beginnen....

Ga even relaxen voordat Mees wakker wordt, zes uur bed uit is echt niets voor mij...

XXX

Deel Deze Pagina