Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah dat is indd wel jammer voor haar en natuurlijk voor de rest van de mensen de harde rukwinden!!! Hier is het ook flink aan het waaien, zelfs onze loungestoelen zijn omvergewaaid terwijl ze plat op de grond lagen.
    Ik wacht even op vriendje en dan gaan we boodschappen doen want op mijn bakfietsie durf ik het nu niet aan;)

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hmmm ja, je zal idd wel wegwaaien vrees ik. Hier idd ook een windje dus aan de kust is het helemaal zo'n open plek!

Zoe, ik ga niet meedoen met die studie hadden we al besloten. Die paar extra prikken maakt me niet uit. Het is voor mij lastig om vaker te moeten komen en ik moet dan toch eerst een maand ervoor aan de pil dus het gaat ook niet sneller ofzo (1 cyclus korter dus). Enne, had eerst Puregon, nu dan Gonal en ik weet hoe ik reageer op Puregon en niet op Gonal. Net als wat Kleintje dacht ik (??) al zei, never change a winning team! ;)

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Susan, wat balen zeg, ben het wel met Zoe eens it's not over until it's over, maar toch klopt je eigen gevoel vaak wel. Nu ik nadenk bij mij klopte mijn gevoel niet want ik dacht dat ik niet zwanger was en was toch zwanger, dus ga toch helemaal met Zoe mee in deze, haha, snap je me nog?

Hier ook erg slecht weer, bleh! Ga vanavond bij mijn moeder eten, maar wacht wel tot mannetje uit zijn werk is met de auto, heb niet zo'n zin om nu te wandelen of te fietsen.

Fijn weekend allemaal!

Liefs!

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Tja eigen gevoel...........voel me soms nog wat blegh enzo...dus ja het kan ook nog maar ik heb het gewoon nu al afgesloten en jullie mogen best doorduimen hoor. Kan het maandag alleen maar meevallen!

Oh ja meiden, en morgen geen woord hierover want we moeten het wel gezellig houden en we hebben allemaal al zo'n mooi geschenk gekregen! Daar moeten we van genieten.......

(werd zelf ook helemaal emo toen Sophie, die ik vannacht naast me moest laten slapen wegens nachtmerrie ofzo?, vanmorgen wakker werd, tegen me aan kroop en me een allerliefste gllimlach toewierp. Als ik eraan denk, rollen de tranen al bijna over mn wangen............... :))

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Susan, ook hier blijf ik toch nog voor je doorduimen. Al is inderdaad, zoals hier ook al werd gezegd, je eigen gevoel vaak wel goed.
    Hele dikke knuffel!

Zoe, wat leuk dat je de haren van een bruidje hebt gedaan. En fijn dat het goed gelukt is. Wel heel erg jammer van het weer vandaag.

Ga even bij Olaf kijken, die maakt een beetje rare geluidjes. Denk dat hij ligt te dromen. Tot later.

6. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    #1126 Sooner, 4 feb 2011
    Laatst bewerkt: 4 feb 2011
    Suus, dan zeg ik nu maar vast dat ik aan je denk. Dan hoef (mag) ik het morgen niet zeggen. Lieve sophieke voelt het gewoon aan, denk ik.

Nou Kleintje en ik komen met onze kiddies om ongeveer half twaalf aan bij Ballorig. Hopelijk is het niet al te druk en kunnen we een lekker plekkie opzoeken. Suus, jij was er geloof ik ook al op tijd toch? Nou ja, we zien iedereen wel komen.
    Heb er zooooooooooo'n zin in!!

Heey Zora, wat een pokkeweer is het he? Ik vind het best wel hard waaien zo voor het midden van het land. We hebben hier heel hoge bomen zo vlak voor, ik hoop dat ze een beetje blijven staan. Slim dat je op de auto van je mannetje hebt gewacht.
    Wat is het alweer lang geleden dat we elkaar op de gang zagen, he! Allevier zoooo zenuwachtig.
    Voor mij lijkt het wel een ander leven. Het lijkt echt wel 10 jaar geleden.

Nou @all, welterusten en alvast een heel fijn weekend!

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Sooner, kan je mijn naam uit je berichtje halen :(

8. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    oh wat erg!!! gelukkig heeft er in de tussentijd niemand ons topicje bezocht. sorry sorry sorry. wat dom!

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Geen probleem. Had wel al ff een mailtje gestuurd baar de moderators. En nu er achteraan dat het al opgelost is. Wist ook niet of je het nog zou zien...... Voor ik je smste........ Ghihi hoezo panisch :p:p

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hahaha, ik heb ook wel ns dat ik echt moet nadenken niet de ECHTE namen te noeme, vooral Lelie's naam :)

Denk dat ik er tegen 12-en ben. Geef Sophie dr fruit wat vroeger en stop er dan snel en kort in bed. Daarna komen we!
    Oh ja, manlief wil zondag samen nog testen; hij geeft het echt niet op nog......;)

11. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haaaai ladies,

Emma en ik zijn ook op tijd! We rijden zo rond kwart voor 11 weg...
    Eerst even gauw langs verjaardag van buurmeisje...taart happen en koffie naar binnen slurpen en dan go:D
    Ik neem geen speelgoed mee...ik denk dat Emma wel genoeg heeft aan andere kindjes:) en haar eigen knuffel eendje.
    Jullie nemen toch ook eigen eten mee? Is er dan echt niks te koop daar???

Nou lieffies:D slaap lekker en tot morgen!!!!

12. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik neem voor Maurits alles mee. Den dat ik voor mezelf iets mee neem maar als E daar iets lekkerders hebben dan laat ik het in mijn tas.

Tot morgen!

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, E of ze? :p lekker op je iphone bezig? ;)

Ze hebben wel iets hoor, dacht sowieso frietjes enzo? En een magnetron om flesjes op te warmen dacht ik?

Lelie, had je de VU nou nog gebeld en waarvoor precies?

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Trouwens, wie heeft er allemaal whatsapp op de telefoon? Kunnen we nog meer kleppen!!!!

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hmmmmm inderdaad via de iPhone. Moest lachen om je berichtje en vriendlief snapte het niet helemaal.... Maar frietjes klinkt lekker. Maar neem voor de zekerheid wel wat mee.

16. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ikke!!!!!!!!!!! Pb mijn nummer wel ff

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nee, ik heb niet meer gebeld. Begon iets te voelen dus ik laat het eff hierbij. Ik ga me niet meer druk maken...het loopt toch zoals het loopt;)

Hmmm lekker frietjes!!!!:p

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hai dames!

Ff kort, ben nu bij mijn ouders. Is vanaf hier een uur rijden naar Houten, vind ik toch wat beter dan 2 uur achterelkaar rijden.
    Wij vertrekken hier om 10.30/11.00 ongeveer. Boterham en melk voor Ruben neem ik mee en dan haal ik zelf wel lekker patatjes ofzo :)

Suus, dan geef ik je nu een dikke knuffel!! Ik wil je morgen ook wel een echt geven hoor :D
    Geniet nu lekker van Sophie (heerlijk hè als ze naast je wakker worden) en heel misschien wordt het toch nog positief (net zoals Zoe zegt: it's not over until it's over....) en anders gaan jullie gewoon met frisse moed weer voor de verse poging!!

Ohja, sommigen hebben mijn mob nr. wel toch? Ik heb die van Esser en Sooner en Nightelf iig. Dan komt het vast wel goed!

Tot morgen!!

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ja ik heb je nr ook! Uur rijden is idd beter dan 2 uur...

20. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Nog eventjes antwoord op gisterenavond ;)
    Man en ik komen geen van beiden uit germany. Gewoon een heel mooi huis en voor nederlandse begrippen weinig geld kunnen kopen. We wonen in het grensgebied, dus doen heel erg veel in the netherlands :p werken er ook beide. Maar wonen er wel met veel plezier!

Majo ik heb je privebericht gelezen, denk dat ik morgen of zondag even gaat reageren. Ga ik er eventjes lekker voor zitten..jij bent er toch niet ;)
    Wat leuk zo'n wereldreis morgen en zondag, leuke dagen voor de boeg voor jou!

Elin dan woon je idd hier dichtbij!!

Suus ook ik denk net als zoe en zora en de rest, het is nog niet voorbij zolang je geen rood hebt gezien...en een indrooglijntje?? Heb ik nooit gezien als er niet ook wat aan de hand was...
    Ik ben benieuwd wat er zondag te zien is :(

Zoe lekker gerelaxed?? Nu ik erover nadenk heb jij wel een zenuwwwweekendje..vandaag bruidskapsel, morgen meeting en dan overmorgen beginnen...

Ooh, meiden heel erg veel plezier morgen!!!!!

Deel Deze Pagina