Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Haai haai!! Zwaai alleen even....zie de meesten morgen!! Doe maar rustig aan met beantwoorden van privébericht Pat, mijn vader heeft geen internet dus wordt dan toch niet eerder gelezen dan zondagavond of maandag als ik zondag geen puf meer heb ;).

Oh ja Suus..... voor jou dan nog wel even, aangezien we het er morgen niet over gaan/mogen hebben ;) (kan ik me ook wel voorstellen hoor!)....dikke knuffel en ik duim hier idd toch nog heel stiekempjes (hoewel het nu dus niet meer stiekem is ;)) door!! Nee hebben we....ja kunnen we krijgen of zoiets :)?

Tot morgen ladies!! En de rest ook alvast een fijn weekend!!

2. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Hey meiden,

Even snel, voordat ik ga slapen.
    Heel veel plezier morgen!!!!! Maak er een gezellige dag van met elkaar!

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    :(:(:(:(:(:(:(:(:(

Goedemorgen, hier niet zon leuk bericht. Maurits is ziek. Hij werd vannacht huilend wakker rond 2 uur helemaal bezweet. Getemperatuurd en hij had 39.6. Wel een zetpilletje gegeven. Maar net had hij 39.0. En hij gloeit ook helemaal. Dus denk dat het voor Maurits beter is als we thuis blijven. Ik baal hier zo van...... Had er zo veel zin in. Zeker ook om de nieuwe meiden te zien. Maarja Maurits gaat voor.

Sooner, ik had je al geprobeerd te bellen maar je nam niet op. Probeer het zo nog wel een keer.

Grrrrrrttt wat baal ik er van, had er zon zin in. :(

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    OOOOOoooHHHHHH kleintje wat vervelend:(:(:(
    jammer meis:(
    maarja, mautje gaat indd voor, wat ontzettend sneu:(

We proberen wel foto's te maken zodat je toch een beetje bij ons bent geweest:)

Sterkte!!

Liefs

5. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ach nee Kleinte :( Arme manneke!!
    Idd, hij gaat dan wel voor. Heel veel beterschap!!
    Knuffel voor jullie allebei, en nu moeten we de volgende meeting wel korter bij plannen he? ;) Ook voor de nieuwe girls!

@other girls; tot straks!! Gezelli!

liefsssss

6. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik baal er zo van. Moet maar niet te veel tijd overheen gaan voor de volgende meeting.

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ach wat jammer Kleintje! Arm ventje :( We gaan heel veel foto's maken en de volgende meeting gaan we dan snel weer plannen!
    Beterschap voor Maurits!!

8. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    #1148 Sooner, 5 feb 2011
    Laatst bewerkt: 5 feb 2011
    Ik heb inmiddels Kleintje gesproken, dus weet dat ik haar niet op hoef te halen. Jammer he!
    Ik ga zo vertrekken. Tot straks!!

9. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @Kleintje
    Sooner was een beetje dom... Vergissing is hersteld, met de welgemeende excuses!!
    Groetjes, Soonerman

10. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo lieve meisies,
    ik ben weer veilig thuis, en wat vonden wij het leuk om iedereen te zien. Ik heb echt even stilletjes zitten genieten van al die mooie wonderkindjes. Alle kindjes zijn wondertjes maar die van ons net even meer;)
    Lang leve de mmm....

We hebben allemaal echt mooie kindjes, en wat verschillend allemaal, super leuk om te zien. En ook erg leuk om de mama's te zien, gelijk heel anders om hier de berichten te lezen, nu heb ik er echt een beeld bij.
    Meiden bedankt voor de gezelligheid, we hebben niet echt veel geklest (wat een pestherrie zeg, zal ik daar ooit aan wennen???;))

Kleintje, alles goed met Maurits?? Balen hoor dat hij ziek is, vooral voor hemzelf natuurlijk....

Hier helaas nog niet ongesteld, voelde in de auto wel krampen, dus het komt eraan, dus helaas ook nog niet morgen beginnen, dan maar maandag, ook goed.

Ga lekker wat aandacht geven aan mijn mannen, en heerlijk van het weekend genieten,

Tot snel!!

XX

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Heeey,

Goed te horen dat jullie het gezellig gehad hebben. En wat heb ik zitten balen zeg........ Maurits heeft eigenlijk de hele dag geslapen. Van 9:30 tot 11:00 en van 13:00 tot 16:00. En nu ligt hij al weer vanaf 18:00 op 1 oor. Zijn koorts was wel iets gezakt naar 38.0. Maar kan natuurlijjk ook van de zetpil zijn. Hij was echt een gloeiend kacheltje. Ook niet veel honger.... Hopelijk gaat het morgen weer beter zodat we maandag gewoon kunnen werken.....

Hebben jullie ook fotos gemaakt??? zet maar op hyves dan kan ik ze zien!

12. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Kleintjevoorons, wat balen dat je niet mee kon vandaag. Wel zielig voor Maurits, hoop dat hij snel opknapt.

Zoe, leuk om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad, ben ook wel benieuwd naar foto's. Lijkt mij leuk om ook een keer mee te gaan.

Hier, lekker rustig dagje vandaag. Moet alleen zometeen werken.
    Heb nog wel even een vraag. Misschien dat iemand hier dat weet. Wij hebben nog cryo's, zou hier een wachtlijst voor zijn. Of zou dit per ziekenhuis verschillen?

13. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Nou kleintje, hopen dat hij het eruit geslapen heeft. Heb je geaccepteerd op Hyves, wat een onwijs mooi mannetje is Maurits zeg. Had m nog helemaal niet gezien, maar wat een mooie oogjes, volgens mij een pienter ventje...Er zijn foto's gemaakt, maar die van mij zijn niet super, kwam er halverwege achter dat de flits niet aanstond. Maar Esser en Majo hadden een goede camera bij zich dus die zullen ongetwijfeld mooie foto's hebben...

Elin, gezellig als je volgende keer ook meekomt, is Olaf wat groter gaat het misschien wat makkelijker. Moet zeggen dat Majo en ik het makkelijk hadden vandaag, Maud en Mees kruipen nog niet, die bleven dus rustig liggen op hun plekje;)
    Bij ons in het ziekenhuis kom je voor een 2e kindje sowieso niet op de wachtlijst, of dat nou een cryo is of een verse poging, maakt niet uit, je mag gelijk beginnen...
    Gewoon even bellen, zou mooi zijn als je kan beginnen wanneer jullie het zelf willen....

XX

14. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Oja, man staat nu te koken, nou en zou je zeggen...maar hij kookt prakties nooit. Leek hem wel leuk om een keer uitgebreid te koken op zaterdag. We houden allebei niet van vis, maar hij had verzonnen dat we dat maar moeten leren eten omdat het zo gezond is....Ik moet er zo om lachen, hij wist niet eens wat sjalotjes zijn, een tomaat kruisen om te ontvellen snapt hij ook niet, wat zijn ze toch lief als ze zo hulpeloos zijn....Nou ik ben benieuwd wat het wordt....

X

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Haha Zoe, klinkt heel spannend! Ik ben benieuwd of het ook spannend heeft gesmaakt??
    Ik vind het zo grappig, dat ik nu weet wie er aan de andere kant van dit lijntje zit.
    Althans ik hoop dat je nu aan tafel zit, maar je snapt wat ik bedoel ;)

Ik vond het ook weer heel leuk. Vooral om al die lieve kindjes te zien en vooral ook vast te houden. Heb ze bijna allemaal even geknuffeld.
    Wat voelt dat toch heerlijk die warme lichaampjes.
    En aapje Sophie die zo heerlijk tegen me aan lag. Mmmmm, ik had haar bijna ook ingepakt en meegenomen.
    Jammer dat Suus haar niet een nachtje wilde uitlenen ;)
    Maar het kletsen lukte inderdaad niet echt goed. Wat een lawaaaaaaiiii daar.
    We moeten toch maar op zoek naar een rustige plek, maar waar we die wurmen van ons wel gewoon los kunnen laten.

Jullie hebben gezien dat die van mij met geen stok meer vast te houden is. En ook Emma was lekker aan de wandel.
    Amber bleef braaf bij de groep en de rest was nog gedwongen om in de buurt te blijven.
    Maar dat is de volgende keer wel anders!

Kleintje, wat naar dat Maurits zo ziek is. Gelukkig heeft hij veel geslapen, dan knapt hij daar in ieder geval van op. En nu maar hopen dat hij morgen al een betere dag heeft en jullie voor maandag niet van alles hoeven te regelen.
    En natuurlijk vooral voor Maurits.

Nou ik ga lekker op de bank kruipen voor de tv.

p.s. moet bijna weer lachen als ik aan Maud denk die in slow motion omviel

16. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @suus en lelie, hadden jullie toch ff geen zin in ZP in de auto?
    Kan me voorstellen dat jullie sowieso ff geen zin hebben. Grote digiknuf van Kris en mij voor jullie!

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, was gezellig! Heb visite nu dus moet t helaas kort houden. Sooner heeft t mooi samengevat :) Een rustigere plaats waar ze wel kunnen spelen? Pfffffff, geen idee! Heeft niemand hier een vrijstaand huis met een joekel van een tuin én groot hek erom heen zodat er geen kindjes weg kunnen? ;)
    Ik heb dan wel een afgesloten achtertuin en een redelijke woonkamer maar ook een hond en 2 katten. Oh ja, en een man (hoewel die toch niet nodig hadden? ;);):D)...

Hier geen foto's gemaakt dus we moeten het hebben van de anderen. Zullen we maar meteen inplannen voor een volg keer?

2 april: Suus
    9 april: Suus
    16 april: Suus
    23 april: Suus

Dacht dat dit wel ok is?

Liefs Suus

P.S. Leuk om Majo en Zoe in het echt te hebben gezien! Nu de anderen ook nog! ;)

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sooner, we reden al verkeerd terug doordat ik was afgeleid door tel met mn manneke... Hahahaha Hoezo blond?! Nu pas 'tijd' (lees: ik maak tijd) voor zp :)

19. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    2 april: Suus
    9 april: Suus, Sooner
    23 april: Suus, Sooner

Goed zo, Suus, gelijk weer een datum prikken!!

20. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    2 april: Suus, lelie
    9 april: Suus, Sooner, Lelie
    23 april: Suus, Sooner, Lelie

Sorry meiden ik ben even helemaal van de kaart:( Niet om jullie hoor, jullie zijn schatten:) Ik heb het onwijs naar me zin gehad en Emma ook:) Indd volgende keer maar een wat rustiger plekje uitzoeken!!! Ik hoor nog steeds af en toe geruis in mijn oren;)

Maar nu even dit; ik heb net een potje zitten huilen in bad:$:(
    Omdat ik zo ongelofelijk onzeker ben door die stomme pregnyl gedoe dacht ik toch even om een testje te wagen om te kijken hoe en wat....kwam pas na 7 minuten of iets later een heeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag lijntje te voorschijn...is niet echt een goed teken...in bad zat ik maar te malen en te malen en toen bedacht ik me:$ Ik kan per ongeluk de andere ampul met poeder er in zijn vergeten. Weet het niet zeker meer maar ik was toen op mijn werk (in de kantine8)) allemaal collega's om me heen...(tuurlijk afgeleid:)) en ik had volgens mij maar een keer het spuitje opgezogen:(
    Dat kan natuurlijk verklaren waarom ik niks voel...tja op 5000 eenheden reageer ik totaal niet en dan zeker geen eisprong vandaar ik de 10.000 moet spuiten...
    Oh ik trek het niet meer, ik heb het gewoon verpest!!! Hoe krijg ik dat voor elkaar:(...
    Ik weet even niet wat te doen...maandag bellen met het zkh?

*hopelijk vergist lelie zich een ongeluk en is dit maar een vage droom*:(

Jeetje ik zit hier met tranen in mijn ogen:(

Deel Deze Pagina