Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    2 april: Suus, Kleintje
    9 april: Suus, Sooner, Kleintje
    16 april: Suus, Kleintje
    23 april: Suus, Sooner

Alleen de 23e zijn wij een weekend weg (pasen). En ik wil de volgende meeting echt niet missen :S.

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    2 april: Suus, Lelie, kleintje
    9 april: Suus, Sooner, Lelie, kleintje
    16 april: Suus, kleintje
    23 april: Suus, Sooner, Lelie

3. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Pff lelie, ik wou dat ik iets zinnigs kon zeggen....Zou je echt denken dat je het fout gedaan hebt, heb je er misschien niet goed bij nagedacht toen je het deed waardoor het nu lijkt alsof je het niet goed gedaan hebt. Snap je wat ik bedoel, net als dat je in de auto zit en je ineens ergens bent maar je niet kan herinneren hoe je er bent gekomen omdat je niet bewust bezig was met rijden...Meid ik hoop echt dat het goed gegaan is.
    Ik moet zeggen dat ik na de bevalling mijn eisprong ook niet meer goed voel terwijl dat vroeger wel zo was. En je kan je eisprong snachts gehad hebben, dan merk je er sowieso niet van...Houd moed, je kan er nu niets meer aan veranderen, en alleen maar hopen dat het goed is gegaan en dat er weer een mooi kindje groeit...Moet even kwijt dat emma echt een prachtig pittig dametje is, maar dat kan ook niet anders met zo'n moeder!!!

Suus, je laat er geen gras over groeien, nieuwe meeting plannen, goed plan!!! Ik kan alleen nog niet zeggen hoe of wat, in april begint de tenniscompetitie weer, en ik ga 4 van de 7x meespelen. Maar ik weet de data nog niet. Plannen jullie dan ga ik proberen de uiteindelijke datum vrij te houden...
    Ook even aan jou laten weten dat Sophie een heerlijk meisje is, wat een klein poppetje is dat, super lief meisje....

Het eten was heerlijk, hou echt niet van vis, maar dit was gewoon echt lekker (kabeljauwfilet) Voor herhaling vatbaar, maar dan help ik wel mee, de keuken was ontploft....

Meiden ik heb even jullie raad nodig. Ik voelde dat mijn ongi eraan kwam maar ik rekende op morgen, omdat ik normaal altijd wakker wordt met mijn ongi. Ga ik een half uur terug naar de wc, ben ik dus toch ongi geworden....Hier komt de vraag, ik moet op dag 2 beginnen met spuiten, maar is dat nou morgen??? Dan is het dus over 2 uur dag 2....Of moet ik deze dag niet echt meerekenen en maandag beginnen....Iemand ervaring mee???

XX

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden,

Wat leuk dat de meeting geslaagd was. Ik zou ook wel graag een keertje mee willen alhoewel ik het erg spannend vind, heb wel 1 x eerder een meeting gehad met 4 meiden van ZP, dat was super leuk.

Wordt het altijd in het midden van het land gedaan? Maakt voor mij eigenlijk niet zoveel uit want ik woon in het midden, vlakbij Sooner, maar zou wel handig zijn.

Ik zet mezelf gewoon op het lijstje:

2 april: Suus, Lelie, kleintje, Zora
    9 april: Suus, Sooner, Lelie, kleintje, Zora
    16 april: Suus, kleintje

Nu alleen nog wat meer tijd vrij maken voor Z haha...

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Erg schandalig, maar wat is de hyves ook alwwer kan m ff niet vinden.....

6. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zoe, ff snel..... Volgens mij telt een dag als cyclusdag 1 als je voor 18:00 ongi wordt. Dus in jou geval zou ik zeggen morgen is dag 1.

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, wat ontzettend k*t dat je niet meer weet hoe het met de pregnyl is gegaan! Vervelende is ook dat je nix anders kan doen dan afwachten. Vrees dat de VU ook nix voor je kan betekenen en je ook gaat zeggen dat je moet wachten. Echt zo'n antwoord waar je nix mee kan dus... Meid, hoop dat je je er snel ietsjes beter over voelt.

Zoe, ik zou ook zeggen dat morgen dag 1 is dus maandag de 1e prik erin.

Ik zie een voorkeur voor 9 april en zal m alvast in mn agenda zetten :)

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Trouwens Zoé, dat onderzoek waar jij aan meedoet, heet dat TOPFIT? In mijn papieren staat nl echt dat je eerst aan de pil moet ivm gelijkmatige groei van eiblaasjes tijdens stimulatiefase... Ook spuit je dan met Menopur. Ga anders vragen of die onderzoeken die bij ons nog moeten gebeuren, mogen tijdens pilgebruik en als alles ok is, direct door met spuiten tbc onderzoek. Zoniet, dan doe ik ook niet mee aan t onderzoek. Ga dan lekker zelf dokteren, altijd leuk!!

Pffff ga nu echt slapen, ben kapot! Sophie rommelt helaas al wat, vooral met hoesten dus vrees dat ik over een paar uur niet meer alleen lig in bed...

9. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    De proef waar ik met mee doet heet Cetro trial. In het onderzoek vergelijken ze 2 prikschema's met elkaar. Bij het eerste schema begin je dus dag 2 met beide spuiten (stimuleren, en tegenhouden eigen cyclus) bij het 2e schema begin je de 2e dag met stimuleren en de 6e dag met tegen van de eigen cyclus.
    Ik begin dus dag 2 met beide...Is denk een ander onderzoek dan wat jij evt gaat doen...

Heb net het ziekenhuis gebeld en gister was dus toch dag 1 wat inhoud dat vanavond de 1e spuit erin gaat...hoe spannend is dat. Het is zo raar om weer te beginnen, heb er veel zin in (kan dat???)

Ga nu heerlijk genieten van een dag met mijn heerlijke mannen, geen verplichtingen vandaag, heerlijk alle tijd voor elkaar...

Spreek jullie snel weer...

X

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zoe, dan is het maar goed dat je gebeld hebt! Vanavond dus de eerste, SPANNEND!
    Endus toch gisteren dag 1? Dan is t maar goed dat je even gebeld hebt!

Jewel, hoe ging jouw eerste?

Lelie, hoe gaat t met jou?

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kom ff snel zwaaien, ben nl aan het werk....

Wij vonden het in ieder geval weer errug gezellig. Amber heeft de hele terugreis lekker liggen slapen in de auto.
    Oja, hier wel een grote, afgeschermde tuin, maar ligt niet echt in de richting voor de meesten............

Dikke knuffel (speciaal voor Lelie en Suus)!

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nightelf, bah werken!! Heb je toch geen zin in op zondag??

@hier: vandaag gewoon niet getest! En voel me er prima onder eigenlijk. Eindelijk ben ik weer lekker mezelf :) Morgenmiddag mn strijdplan daadkrachtig overbrengen aan de vpk ;) Ben benieuwd wat ze vindt/zegt... Zal wel niet datgene zijn wat ik graag wil horen. Laat ik daar iig maar vanuit gaan.

Ladies met fotocamera's, waar blijven de pica's van gisteren?

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hai Dames!

Ben weer thuis! Wel lekker om weer bij vriendlief en de hond te zijn :)
    Wat was het gezellig meiden! En idd jammer van het lawaai maar de kids hebben zich volgens mij best vermaakt! Erg leuk om jullie allemaal weer te zien en de 'nieuwe' meiden natuurlijk ook! :) Wij hebben ook wel een grote tuin maar helaas niet echt centraal (helemaal boven in friesland)

Kleintje, hoe gaat het nu met Maurits? Wel fijn dat hij lekker geslapen heeft. Dan knapt het vaak het snelst op. Hopelijk gaat het morgen ook weer wat beter.

Zoe, dus vandaag de eerste spuit er weer in!!!! Spannend! Jij moet hem 's avonds zetten? Hier niet bezig met een onderzoek dus nu eerst beginnen met Lucrin en de 17e de puregon erbij. Vorige keer niet echt last gehad maar nu moet ik wel meer eenheden puregon spuiten dus ik verwacht nu wel wat meer te voelen. Ach we zien het ook wel, zal vast wel goed komen ;)

Lelie, wat klote dat je niet meer precies weet hoe het gegaan is :( Misschien heb je het gewoon op de autopiloot gedaan en heb je de eisprong snachts gehad en dat je daarom niks voelde? Helaas is het nu dus afwachten......Dikke knuff meid!!
    Oh ja 23 maart zou best nog wel kunnen hoor. Bedacht mij gister dat mijn s-zus dan met verlof is en mijn nichtje er dan niet is. Dus jullie zijn dan welkom hier! :) Als het voor jou ook allemaal lukt dan hè.

Suus, fijn dat je weer lekker in je vel zit! En dan is niet testen idd beter. Vindt het wel knap van je hoor! Wat vond je man daarvan?
    Succes morgen!! Laat die vpk maar een poepie ruiken ;)

Nightelf, dus alweer aan het werk :( Druk?
    Heerlijk dat Amber gister lekker geslapen heeft in de auto! Ik was gister nog verkeerd gereden ;) bij het 2e stoplicht rechtdoor ipv links...stom. Toen zag ik ergens een bordje met A27 links, dus ik links maar was ook weer verkeerd ;) maar toen gelukkig de goede weg weer gevonden. Maar was wel 10 minuten kwijt.

Sooner, hahaha je moet Kris idd in de gaten houden. Maar wel een ongelofelijke schat hoor, met van die mooie pretoogjes!!! :) En totaal ook niet verlegen ofzo. Jij zag er trouwens ook goed uit! Was ik gister nog vergeten te zeggen. Je zit weer lekker in je vel of niet?

Hier dus vandaag de 2e spuit er alweer in. Gister was het toch nog wat onwennig: hoe moest het nou ook alweer precies (en dan Ruben ook nog bij je om te kruipen) maar vandaag was het zo maar weer klaar. Wel gek weer hoor om te spuiten, vooral je nu al een kleintje hebt.

Ik heb ook wat foto's gemaakt, zal eens zien of er wat leuke tussen zitten :)

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    2 april: Suus, Lelie, kleintje, Zora, Jewel
    9 april: Suus, Sooner, Lelie, kleintje, Zora, Jewel
    16 april: Suus, kleintje, Jewel

Is nog wel onder voorbehoud maar ik denk dat het wel lukt.

Ik zal nu even wat foto's plaatsen!

15. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lekker aan het spelen!

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kris en Ruben in gooi positie :D

17. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ik zal ook nog wat foto's op onze hyves zetten. Dan hoef ik ons ook niet onherkenbaar te maken ;)

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    De foto's staan op de hyve!

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Leuke pica's Jewel!
    23 maart? Wat is er dan?? Heb ik iets gemist? Een meeting waar ik niet bij mag zijn...? :x;):D

Lucrin ken ik trouwens niet. Moet je ook zelf maken dan?

Mannetje had er geen problemen mee hoor dat ik niet heb getest. Hij was er toch niet ;) Was pas thuis om 9 uur vanmorgen. Heb hem toen de verzorging van Sophie gegeven en ik heb nog lekker getukt tot half 11 ofzo, heeeeeeeeerlijk!
    Morgen ga ik trouwens ook niet testen want heb dan toch de bloedtest die dag. Ik vind het nu wel een beetje zonde vd testen te vinden namelijk...............

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ik heb de foto's op de hyve geplaatst maar je kon ook zien op de home pagina dat ik ze daarin geplaatst heb. De hyve is afgeschermd toch?

Deel Deze Pagina