Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    tafel!

2. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Waterlelie, hoe schattig!!

hmmm ook even spammen, heb me allang kunnen inhouden

3. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Waterlelie; ziet er een leuk feestje uit!! wil ook komen hihi

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Je bent van harte welkom hoor calani:D Is denk een eindje rijden he;)

Wat zijn je meisjes enig!!! Te lief gewoon!!!!!

5. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Hiep hiep hoeraaaaaa voor Emmaaaaa!!!!!! Dikke kus XXXX

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, wat een prachtige versieringen!!! Kan me voorstellen dat je kapot bent! Vroeg naar bed dus want idd, morgen weer een drukke dag ;)

Calani, wat een moppies die meiden van je! :D

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lelie, vandaag dus weer een drukke dag voor de boeg! En wat een leuke versieringen zeg! Veel plezier vandaag!!!

Calani, oh wat een schatjes zeg! Kleed jij ze nu ook hetzelfde aan? Ja, ik moet nodig ook weer spammen, zal zometeen eens kijken.

Suus, whow wat een rekening voor je auto zeg! Dat kon ik ook niet even pinnen nee ;) Is hij nu eindelijk helemaal oke?

Bah wat een pokkeweer is het hier. Hopelijk wordt het zometeen droog, moet nog naar de kapper en ik ga de stad nog even in voor een winterjas voor Ruben, kan nl nergens nog een leuke vinden. De laarsjes waren trouwens te klein dus ik heb ze geruild. Hopelijk duurt het niet lang voordat ze bezorgd worden want ze hebben het over kouder weer.

Hier onze stuntman ;)

8. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    En nog 1

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Lelie, een heeeeeeeeeele fijne verjaardag vandaag voor Emma!
    Jullie zullen vast enorm veel plezier hebben met een uitgeputte Emma later op de dag. ;) De versiering ziet er ubergaaf uit! Top!

Calani, ahhhhhhhhhhhhh, die 2 moppies van jou! Geweldig!!

Jewel, wat een knul zeg die Ruben! Flink aan de wandel en het ontdekken zeg. Super! Joep is zo ver nog niet hoor. Die zit nog in de fase van zitten naar liggen. Blijft dan wel in de kruipstand maar heeft het nog niet door dat ie zich ook zo voort kan bewegen. ;)

Suus, lekker bedrag zo dan met je auto. Poeh!
    En nu hopelijk geen gedoe meer.........

Ciaar, leuke foto van Laartje! Super mooie muts!

Hier nog steeds een ziekenboeg. Al is de verhoging/koorts bij Joep u wel weg. Heeft ie wel 1,5 dag last van gehad. Is nu al veeeeel actiever met alles dus merk dat het beter met 'm gaat. :) Wel nog o zo verkouden, maar goed....... Mama heeft erg opgezette klieren bij mijn keel/hals. Lijf is dus ook flink bezig en dat voel ik wel.....bleh...
    Houd mezelf dus nog maar even koest.
    Fijn weekend iedereen!

10. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hihi Waterlelie, zal idd wat ver zijn, en bedankt
    maak er een mooie dag van!!!!!!!

suus, esser en jewel ook bedankt

jewel, dat zijn hun slaapzakjes hé en die zijn identiek, voor de kleertjes, doe ik hun vaak hetzelfde kleurtje aan maar meestal wel iets anders, of verschillende kleurtjes van hetzelfde model, anders passen ze langs geen kanten bij elkaar en gezien ze altijd samen zijn :)
    EN wat een flinke jongen is die Ruben van jou!!!!!!! zalige fotoos!! hopelijk worden de schoentjes snel gebracht!!
    en ik moet ook nog winterjasjes kopen, maar vind ook mijn gedacht niet...

arme esser, verzorg jezelf ook maar goed hé!! vervelend dat ziek zijn
    hier ook verkouden, alledrie, juist de papa nog niet, delphine heeft ook wat verhoging... en het was natuurlijk een verschrikkelijke nacht, ze slapen nu, maar ze zijn zoooo lief, man man, moeder zijn is toch wel het MOOISTE ooit, het is nog beter dan ik dacht toen we probeerden zw te raken :)

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #111 Majo, 16 okt 2010
    Laatst bewerkt: 16 okt 2010
    @Lelie: Nog van Harte Gefeliciteerd met EMMA'S EERSTE VERJAARDAG!! En wat ziet het er allemaal gezellig uit op de foto's!! Top!! Vandaag weer een drukke dag dus!! Leuk leuk!! Vééééél plezier :).

@Esser: Van harte beterschap voor jou en Joep!! Bah! Niks aan hè....ziek zijn :(.

@Ciara: Wát een leuke foto van Lara :). Maar wát jammer dat je ziek was! Gelukkig in het wknd dus nog wel gevierd zonder ziek zijn met de opa's en oma's. Enne....ook hier nog even een felicitatie voor jullie zwangerschap. (had ik destijds op vw gedaan). Maarre....bijna 20 wkn dus alweer! Tjee...wat gaat dat snel!! Laat je het hier weten als jullie weten wat het wordt? Of hou je het lekker voor jezelf...(ben verder ook totaaaaaaaaal niet nieuwsgierig hoor ;)).

@Suus: Zówhé...das nog eens een dure rekening van je auto :$. Balen zeg!! En is Sophie weer helemaal opgeknapt?

@Jewel: Há...wat een lekker ventje is die Ruben zeg!! En idd een flinke stuntman als ik het zo lees. Een échte jongen 8).

@Calani: Wat een schattige dametjes heb je toch. Lekker stel zo met z'n tweetjes :)

Nou....hier dan ook eens even wat Maudspam:

Ons Giecheltje........

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #112 Majo, 16 okt 2010
    Laatst bewerkt: 16 okt 2010
    Onze Deugniet.... Maud in schots pakje dat m'n moeder en stiefvader in Schotland hadden gekocht tijdens de zwangerschap. Is meer een jongenspakje, maar vond 't wel guitig om een keer aan te trekken :D.

13. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    en nog eentje..... Spannend hoor!! Voor het eerst zwemmen met Papa en mama op vakantie....

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    En omdat jullie met foto's spammen al ver voorlopen....nog eentje ;)

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    En de ALLERLAATSTE (voor nu...;)) om het af te leren :D

16. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    haha, was even bij aan het lezen, maar jij bent goed op dreef Majo

Ik schrijf morgen bij

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kom ff snel zwaaien!!!
    Ga vanmiddag naar Utrecht, naar We will rock you. Heb er onwijs veel zin in!

Lelie: nogmaals van harte met Emma haar verjaardag!

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    @Confi: Leuke vakantie gehad?

@Nightelf: Véél plezier vandaag :)

19. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Majo, Wat een pracht meid is Maud!!!!!

Hier lekker weekend aan het vieren. Maurits zit niet lekker in zijn vel. Veel jeuk.... En dat zet papa's en mama''s relatie een beejte onder druk. Het arme jongetje. Nog een weekje aan zien en dan mogen we weer naar de dokter.

En nog een weekje en ik heb een week VAKANTIE!!!!!!!

20. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Majo, hihi, zalige fotootjes, je hebt je even laten gaan hee leuk

Kleintje, nog zoveel jeuk, verdorie, blijft maar duren , zo zielig voor M, sterkte hoor, kan me wel inbeelden dat dat spanningen veroorzaakt

Hier nog steeds met z n allen verkouden, en D haar reflux is nu ook acuut wat slechter wat haar niet bepaald vrolijk maakt
    En de nachten zijn terug zwaar, hopelijk deze nacht wat beter, om goed aan de werkweek te beginnen...
    Had graag nu wat geslapen , D en mijn man slapen maar A wil niet slapen maar knuffelen , zucht... Moe....

Deel Deze Pagina