Suus, de spuitjes van lucrin zijn kant en klaar, ik moet alleen de vloeistof in de spuit doen en dan prikken. Hmm snap je het een beetje? Ik weet niet of ik het wel goed uitleg zo.... Dus vanochtend lekker uitgeslapen! Heerlijk zeg! En idd, ik zou morgen dan ook niet meer testen. Nog geen tekenen van een naderende ongi? haha jij mag 23 mrt ook wel komen hoor! Lelie, gaat dan naar haar vriendin in L'warden en dan wou ze hier ook wel langskomen. Dus dan moet je Lelie even lief aankijken 8)
Oh zo, hahahahaha. Ik vond het al vreemd... Nee dan blijf ik gewoon lekker thuis hoor Geen idee wat voor dag het trouwens is... Wij gaan nu naar een verjaardag en daarna naar Appie H!
Ha meiden, Was ik ook weer. Wat problemen hier met mijn lichamelijk gestel, komt erop neer dat ik niet zo vaak online ben..(schaam) Wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad en ik ben er absoluut de volgende keer bij!!!!! Zal zo eens het lijstje bekijken, maar volgens mij kon ik elke zaterdag wel. En ik woon 8km van Deventer af, maar heb helaas geen grote tuin! Snorry! Heb een beetje teruggelezen... lelie, meis wat een onzekerheid. En het ergste is nog wel dat je het niet zeker weet! En maar terughalen en maar terughalen...weet niet zo goed wat ik moet zeggen, vind het zo rot voor je. Hoop dat het je toch te binnen schiet en dat je alles gespoten hebt...knuffel! Suus, sterk van je hoor...Niet meer getest! Vind het knap! Nog geen voortekentjes?! Vind je eht nog spannend of zie je het als afgelopen zaak?! Zoe, ik heb ook cetrotide gehad bij de poging van Siem. Ik moest alleen naar een aantal dagen. Eerst alleen puregon en na 4/5 dagen de cetrotide...zo was het volgens mij. Ben benieuwd hoe het bij jou werkt! Jewel, jij ook alweer bezig met een nieuwe poging! Jeetje, spannend hoor, wie weet zijn er dit jaar weer heel wat nieuwe beebjes in aantocht hier... Kan me voorstellen dat het ff weer lastig is om erin te komen! Hopelijk lukt het snel weer! Kleintje, Maurits ziek, bah!!! Maar gelukkig is hij weer opgeknapt. En hij heeft lekker bijgeslapen hoor ik! Dat is voor hem ook wel fijn! (en voor paps en mams natuurlijk ook!) Zoe, wat leuk dat Zoeman gekookt heeft en dat het nog heeft gesmaakt ook nog, haha! En die keuken laten ontploffen. Ik ben altijd degene die dat doet! Mannetje wordt daar ook altijd een beetje kriegel van, want hij moet het altijd weer opruimen. Nightelf, lekker gewerkt?!?! Zora, leuk dat je er ook bij bent de volgende keer! Ik wil het ook nie missen, haha! Alle andere meiden, dikke knuf...ik moet weer gaan, rug gaat weer protesteren! SMAK
2 april: Suus, Lelie, kleintje, Zora, Jewel, Loesie 9 april: Suus, Sooner, Lelie, kleintje, Zora, Jewel, Loesie 16 april: Suus, kleintje, Jewel, Loesie 23 april: Suus, Sooner, Lelie, Loesie
Eventjes gauw Suus succes wensen voor morgen!!!! Ik neem aan dat je morgenmiddag wel een uitslag krijgt.... Denk aan je!!! Knuffel!!!! Ik ga weer, sorry. Ben niet heel erg in de stemming..heb veel nagedacht en maar zitten malen enzo, is ook niet lekker gezond zo We zijn maar gaan winkelen vandaag en ik heb een heerlijk nieuw luchtje van Issey Miyake gekregen van vriendje Zo lief Nou, ik kruip lekker onder de wol. Truste dames!!!
Potjandorie, had ik vanmorgen een berichtje getypt, zie ik hem niet staan hier! Lelie, wat kl*te dat je je zo voelt en dat terwijl t al zo onzeker is allemaal nu. Dikke knuffel van Sophie en mij! Hier vanmorgen niet getest! Ben zo trots op mezelf! Zit nu in de wachtruimte bij de VU te wachten op m'n bloedafname. Ga vragen of m'n arts er is zodat ik kan voorstellen aan haar of ik me al mag aanmelden, ook al zijn de onderzoeken nog niet gedaan... Zie m'n arts alleen niet Hopelijk wil een andere arts me helpen? denk nl dat de vpk's zich strikt aan de regeltjes houden... Hmm, nog 1 voor me... Duurt lang altijd dat wachten! Vanmiddag hoor ik telefonisch de uitslag, ben dan wel net met een lange behandeling bezig dus ik probeer zsm online te komen maar kam nix garanderen... Ah hierna ben ik aan de beurt!
Nou het is me gelukt hoor! Er zijn meteen extra buisjes bloed afgenomen voor mn HIV en hepatitis bloedtest Heb nu echt zo'n overwinningsgevoel! Vpk vroeg nog of ik het labformulier had, en dat had ik natuurlijk niet, dus ik zei dat en toen antwoordde zij dat zij niet wist of er niet meer onderzoeken nodig waren. Toen ik vervolgens zei dat de algemene check al gedaan was in oktober, pakte ze 3 buisjes (2 rode en 1 gele) en ging mn bloed afnemen. Ik zei nog dat ze kon overleggen met dr. S (nee lelie, niet die S --> het hoofd) maar dat hoefde niet. Ik zag op een papiertje dat aan het prikbord hing dat er 2 rode buisjes nodig waren voor de HIV en hepatitis check! Nou alleen nog een zaadcheck van mn manneke en dan kan ik starten met een verse behandeling! Eigenlijk moest ie gisteravond ff rukken maar hij wilde het niet alleen doen en ik was gewoon te moe! Vanmorgen heeft ie ook nix gedaan onder de douche dus ik heb m ff 'op zn kop' gegeven net dat ie dan maar op zn werk even op de plee moet rukken. Hopelijk kunnen we dan woensdag of donderdag (woensdag komt ons beter uit) de zaadtest doen. Neem ik mn bollen in tot en met woensdag (heb nog precies tot dan) en als mn ongi dan volgt, kan ik me aanmelden! Nou laten we hopen dat t zo gaat zoals ik hoop........ Ik wordt trouwens gebeld tussen half 2 en half 4. Ik heb hier van half 2 tot 3 uur een en dezelfde patient dus ik reageer op zn vroegst pas na 3-en, als ik dan al ben gebeld... Ik moet nu beginnen met werken! Tot ltr! Liefs Suus
Effies voor Suus, nou dat is dan ook mooi meteen geregeld met je bloedafname! Wij moeten die deze week nog doen, maar is voldoende op tijd volgens de fert arts. Ga toch nog even voor je duimen vanmiddag; toch wellicht een posi bloedtest.......? @hier, ziek thuis.......bleh..... de oogontsteking is bij Joep nagenoeg weg, alleen is het nu volgens mij op mijn ogen geslagen. Voel me ook erg slap en moe........ Ontsteking zit dus wel in de weg denk ik. Ga me koest houden hier......
Esser, doe idd maar rustig aan! Je moet strax fit zijn om te broeden! En ja, een posibloedtest zou natuurlijk kunnen in theorie. Gisteravond nog verhaal gelezen op internet dat een vrouw dacht een blaasontsteking te hebben dus doneerde haar urine bij de huisarts. Zat toen ook dag 11 na tp (net als ik afgelopen zaterdag). Die stomme assistente deed maar meteen op eigen houtje een zwangerschapstest en was negatief. Deelde dit vervolgens mede aan die vrouw die daar dus erg van schrok! 3 dagen later had ze wel een positieve test was ze gewoon zwanger............ maar goed miracles only happen to others! Nou, ik ga naar mn volgende patient........ Het gaat deze ochtend lekker af en aan met patienten, zo gaat de tijd ook lekker snel!
Suus, haha dat heb je even goed geregeld zeg! Hopelijk kun je dan meteen door. En heeft je man op het werk z'n job nog gedaan?? haha Mooi dat het lekker druk is op het werk. Stiekem toch niet erg benieuwd naar de uitslag van de bloedtest? Lelie, ook een dikke knuffel van ons! K*t allemaal hoe deze poging voor jullie tot nu toe is gegaan. Maar nu niet meer malen hoor, koppie omhoog en we hopen op het beste!! Wel ontzettend lief dat je een luchtje van je vriend hebt gekregen! Esser, he bah, dus nu jij niet fit. Beterschap! Gelukkig gaat het met Joep alweer beter. Heerlijk vrolijk ventje is het trouwens! Zo'n mooi koppie! Loesie, he vervelend meid dat je je momenteel erg last van je fm hebt. Logisch dat je hier dan minder bent, je wilt alle tijd die hebt aan je ventje geven! Daar hoef je je helemaal niet voor te schamen Hoe is het nu met Siem? Las ook dat de provocatie test niet goed ging? Maar nu gewoon verder met de pepti toch? Misschien dat hij met 1 jaar er wel overheen is. Ruben zit momenteel aan de sojamelk en dat gaat erg goed! Misschien over een tijdje gewone koemelk proberen maar eerst dit maar even afwachten. Doe maar lekker rustig aan en geniet van je mannen! Zoe, hoe ging het spuiten gister? Weer als vanouds? Majo, nog een leuk weekend gehad? Was de musical leuk? Kleintje, hoe gaat het nu met Maurits? Er is een kies op komst bij Ruben. Hij was het weekend ook al wat hangerig, en ja daar zag ik gister wat in zijn kaak. Hij wil zijn speen ook niet daardoor dus het slapen ging vannacht echt bagger. Tja eigenlijk wel de speen willen om in slaap te komen maar dan meteen weer uitspugen omdat het zeer doet..... Nou ja, hij is zonet ook weer zonder speen gaan slapen en slaapt nu nog Een mooie manier om van de speen af te komen. Hebben we dat ook maar weer gehad
Even snel... Idd niet zwanger. Manlief moet nog zaadtest doen, pakket D heet dat en ook al word ik ongi, mag me nog niet aanmelden omdat ze eerst die uitslag moeten hebben. Voel me dus toch best verdrietig maar weet niet zo goed om welke reden precies. Of om de negatieve test (ergens toch wat hoop?) of omdat er sowieso 1 cyclus tussen zit en daarna het lange protocol met de pil eerst weer. Gadverdamme zeg, kl*tezooi! En dan heb ik nu weer een patient waar ik aardig en normaal tegen moet doen, terwijl ik eigenlijk gewoon keihard janken wil.
Ah Suus......... G*&%&^dverd^%$*mme! Je gevoel gaf het al aan maar dan toch nog die definitieve uitslag blijft kl*te! En dan ook nog eens een maand 'extra' wachten voordat je je kan aanmelden. Das een extra domper! Snap heeeeel erg goed dat je je kl*te en verdrietig voelt.......... Als je straks op weg naar huis in de auto zit, dan zet je je favo nummer op, of de radio ff hard en dan gooi je er ff een mega gil of gillen uit! Klinkt gek, maar doen hoor! Heb ik van de acu eens als tip gekregen, en t lucht mij op! Dikke knuf voor jou! *pak je Sophie straks thuis lekker goed vast meid?!* liefsss
Even spieken of er al nieuws was...... Nou geen leuk nieuws lees ik nu Wat sucks al die verplichte regeltjes! maarja, helaas zit er niks anders op...(ik kan het weten) Wilde je een hele dikke vette knuffel geven!!! Het zit ons allemaal even niet mee he! Ik sluit weer af...ben er ook helemaal doorheen...geen idee waarom het gevoel/frustratie zo heftig over me heen komt. Ben daardoor bewust minder op zp, sorry Ik denk wel aan jullie Had trouwens vanmiddag ook foto's op onze Hyves geplaatst! Ohja Suus, heb de ene foto ook geplaatst waar we zoooo vaag op geposeerd staan, maar wel super grappig..te lachwekkend gewoon!!!! Liefs
Lelie, ik snap hoe je je voelt en begrijp je Zp afstand. Als je me nodig hebt, geef je maar een gil hè! Heb met m'n zus gebeld. Ze zei dat er bijna geen wachtlijsten zijn voor dat zaadonderzoek. Morgenochtend bel ik met m'n zus en die gaat m'n man dan zsm inplannen. Woensdagmiddag ziet ze m'n arts en legt ze alles voor. Ze gaat dr best doen me dan toch deze cyclus in te plannen, omdat ik tóch aan de pil ga/moet --> weet anders strax m'n dag 1 niet door die rare bloedingen van mij. Nee heb je, ja kun je krijgen!
Zo, ik heb wel een glaasje Baileys verdiend, vind ik zo! Helaas is dit het enige glaasje want de fles is leeg
Toch wel super handig he Suus, met een zus die in het ZH werkt! En idd, nee heb je en ja kun je krijgen!! Hoop voor je dat er woensdag meer posi nieuws is als vandaag! Lelie, knuffel voor jou meid! Denk aan jezelf...... liefsss
Hele dikke knuffel voor Lelie en Suus (ook hier staat nog een fles in de koelkast ..........................)
Jammer dat jullie zo ver wonen met die Baileys! We gaan zo lekker Sophie douchen en dan plof ik lekker op de bank...