Hier even kort, Maurits is redelijk opgeknalt. Was nog wel een beetje hangerig. Maar gewoon naar de opvang gegaan. Net bij de diëtiste geweest en mogen weer koemelk gaan geven volgens een schema opbouwen. Ben benieuwd morgen mAar weer een pak nutrilon kopen. Suus, wat een teleurstelling. De negatieve test en ook niet meteen door mogen. Ik leef met je mee.
Ondanks de verdrietige berichten hier (is wel heel dubbel.....) toch even een ego-berichtje; vandaag de fert. arts gesproken en de controle echo van afgelopen vrijdag was goed. Voldoende eiblaasjes en baarmoeder zag er prima uit. We zijn er dus doorheen en mogen gaan starten met de IVM! Spannend....... A.s. vrijdag een opfriscursus bij de verpleegkundige voor het spuiten, weet het nog wel ongeveer maar even herhalen kan geen kwaad. Zondag stoppen met de pil en dan waars. dinsdag of woensdag ongi. En op cd 3 starten met spuiten. (voor 3 dagen maar....!) Ben benieuwd.... liefsss
Waterlelie en Susan, een hele dikke knuffel! Denk aan jullie! Esser, wat een goed nieuws. Spannend zeg! En maar drie dagen spuiten, dat is niet lang. Ben heel benieuwd hoe het in z'n werk gaat zo'n ivm behandeling. Heel veel succes. Kleintje, fijn dat Maurits weer is opgeknapt. Ga je met Maurits naar een diëtiste? Rest ben ik al weer kwijt. Sorry!
Esser, wat fijn dat alles goed is voor de ivm! Ben erg benieuwd hoe dat nou allemaal gaat zeg... Word jij zo snel na de laatste pil al ongi? Mijn laatste was toen op maandag en werd zaterdag pas ongi...! Hier net hard gelachen om Sophie. ze wil dus niet meer slapen om 8 uur en blijft dan huilen. Na 30 min halen we haar eruit en mag ze bij ons blijven. Ze hangt dan de hele tijd om mijn nek en als manlief haar dan komt halen, gaat ze huilen en weet ze al dat ze moet gaan slapen... Wel heel lief en ik had haar ook echt ff nodig vanavond. Morgen om 8.15 uur kan ik al bellen dus dat doe ik meteen in de auto als ik Sophie naar kdv heb gebracht. Hoop wo of do de afspraak te kunnen maken dus we gaan hier zo ff lekker rampetampen. Is dan mooi 1.5 of 2.5 dag voor de zaadtest. En nog ff lekker voor m'n ongi doorbreekt. Hoe snel brak die bij jullie door na het stoppen met de utrogestan?
Heeee meiden, Kom jullie even een *knuf* brengen. Getverderie wat is die medische molen toch een emotionele rollercoast he! Ik had een heel dubbel gevoel bij mijn cryo's. Het voelt als een extra kans maar ze hebben bij mij ook nooit hun werk gedaan en bij al mijn 'verse' pogingen was ik direct zwanger, dus die had ik liever direct gedaan ipv die zenuwslopende wachtweken iedere keer weer. @Suus: Hopelijk mag je zsm door en zo niet, probeer dan ook (hoe moeilijk!) je rust te nemen en van Sophietje te genieten. Relaxed zijn is vlgs mij het beste medicijn @Lelie: Bah...jij ook al zo in de stress. Weet je nog dat ik bij de ICSI van Lara een hele eenheid puregon vergeten ben in te nemen......en toch heeft het gewerkt. Ik duim iig voor je dat alles goed komt. Over een weekje weet je meer toch? @esser: Wat spannend meid!! Een frisse poging vol goede moed!! Ik duim van afstand mee. @Sooner: Staat de drank nog in de koeling of is ie al op OOOOHHHH ik smacht ook naar een glaasje. Wij zijn vorige week verhuisd en zitten nog vol tussen de dozen. Over 5 weken moet ik bevallen.....maar we hebben nog geen wiegje, nog geen naam....en de babykamer is momenteel een soort van opslag. Ik moet het loslaten....maar word er inmiddels wel een beetje zenuwachtig van. Het is wel een heerlijk huis.....waar ik voorlopig niet meer uitkom....voel me een wandelende zeekoe die zich alleen nog kan omdraaien in bed als manlief me omrolt hahaha. Het zijn drukke tijden....dus van mn verlof genieten zit er niet echt in.....verder heb ik conflict met mn baas die mijn ouderschapsverlof van een dag in de week weigert!!!!!! En die mij gedurende mijn verlof daar voortdurend over wil spreken. AAAAARGHHHHH!! Liefs, Ciaar
Hier goed nieuws. Manlief mag morgen al zn kwakkie inleveren in het zkh! Heb dat met mn zus geregeld En daarna belde ze me terug en heeft ook nog ns voor morgen een belafspraak geregeld met mn arts! Heb dus nog voor de zekerheid 1 utro bol geschoten zodat ik niet vandaag of morgen al ongi word. Hopelijk vanaf donderdag en dat ik me dan kan aanmelden! Laten we hopen dat het mee zit, meiden! Ciaar, wat een situatie zeg! Een onafgemaakte babykamer en een vervelende baas! En dat terwijl niemand nog een vroeggeboorte wil! No worries over de babykamer; wiegje is zo gekocht/in elkaar gezet dus daar niet over nadenken. Desnoods gaat de kleine eerst op jullie kamer. En die baas moet gewoon opzouten! So.
You go suus! Goed geregeld met het ZH zo! Is al weer een beetje beter nieuws na gister. Ga voor je duimen dat het tel.gesprek met de arts morgen (nog) meer oplevert! Oh, en ja wordt vrijwel altijd best rap ongi (na gem. 3 dagen) na stoppen met de pil. Hoop dat dat nu ook het geval zal zijn! Ciaar, nog 5 weken joh! Goh wat spannend............ en dan een nieuw huis vol dozen........... ikke: zou daar eeeeeeeecht niet tegen kunnen! Daarom alleen maar goed om te lezen dat het jou we luk om dat meer los te laten. Elin, hoe is t met olaf? @other girls, hoe is het met jullie? Zoe en Jewel, hoe gaat ie met t spuiten?! liefssss
Data volgende meeting: 2 april: Suus, Lelie, kleintje, Zora, Jewel, Loesie, Esser 9 april: Suus, Sooner, Lelie, kleintje, Zora, Jewel, Loesie, Esser 16 april: Suus, kleintje, Jewel, Loesie, Esser 23 april: Suus, Sooner, Lelie, Loesie
Nou 9 april de meeting dus Waar gaan we het nou doen dan? Zoals ik al zei, het mag bij mij maar woon wel bij Amsterdam dus voor sommigen wellicht wat ver? Es, 3 dgn na pilstop ongi is idd snel zeg! Wel lekker, kan je meteen door Da's natuurlijk wel een lekker vooruitzicht, maar 3 dgn prikken! Ik ga gewoon lekker voor de 3 wkn prikken ach zo erg is dat allemaal niet... Wat is het hier rustig vandaag! JOEHOEEEEEEEEE, waar is iedereen??
Suus, echt super zo'n zus in het zkh!! Hopelijk mag je nu snel beginnen, dat wachten blijft altijd erg vervelend. Je wil zo graag nu zsm verder. Hoelang moeten jullie wachten op het zaadonderzoek dan? Hier duurt dat altijd 3 weken, dus ik hoop dat het bij jullie dan wel sneller kan. Heerlijk dus even gekroeld met Sophie Nu besef je dan ook wat een wondertjes we toch hebben! Vanuit Wezep is het ongeveer een uur en kwartier naar jou toe, dus dat is voor mij wel te doen. Vanuit Friesland dik anderhalf uur, gaat ook nog wel dus. Esser, oh jullie gaan nu ook echt weer beginnen!! Spannend weer hoor! En echt lekker dat je maar 3 dagen hoeft te spuiten. Hopelijk gaat alles voorspoedig met de IVM, ben ook wel erg benieuwd hoe je het gaat ervaren. Dus ook even een opfriscursus spuiten Heb ik ook gedaan, is toch wel fijn dat ze het weer even uitleggen. Ciara, nog maar 5 weken whow wat ga jij snel zeg! Ik snap dat je wat zenuwachtig wordt.....maar gaat allemaal vast goed komen! Schakel maar zoveel mogelijk hulp in! Fijn dat het huis zo goed bevalt. Hoe is het met Lara? Snapt ze al wat dat ze een zusje krijgt? En wat een vervelende situatie met je baas. Voet bij stuk houden hoor! Lelie, hoe is het met je meid? Ik snap dat je even afstand neemt. Ik moet steeds aan je denken.....Dikke knuff van Ruben en mij! Kleintje, fijn dat Maurits weer opgeknapt is! En nu dus weer zelf melk kopen hihi was wel lekker dat het vergoedt werd. Hopelijk gaat hij er goed op reageren. Hier zijn we nu volledig over op sojamelk. We zouden eerst gewone melk proberen maar Ruben kreeg wat uitslag nadat hij taart had gehad, dus nu eerst maar sojamelk en dan zien we later wel weer eens. Het gaat heel erg goed dus ik heb goede hoop dat hij er overheen groeit! Spuiten gaat nog steeds goed, toch wel gek hoor om je elke ochtend weer te prikken en dan met een kleintje erbij wat je om je heen scharrelt. Het voelt wel goed Zoals het nu lijkt zijn we helemaal van de speen af. Ruben heeft vannacht de hele nacht doorgeslapen (eindelijk weer eens ) zonder speen! Ik had verwacht dat we er wat langer over zouden doen, maar gaat echt goed. Zo nog even wat opruimen en dan gaan we even naar de hema. Ruben had een waardebon gekregen voor z'n verjaardag dus eens zien of ze wat leuks hebben, vast wel
Haaaaaaaaaaai Meiden!! Daar was ik dan eindelijk....gisteren niet online omdat Maud ziek is. Eerst nog ff over de meeting.... wat ontzettend leuk om jullie en al die mooie lieve kindjes in 'real live' te zien zeg !! Wel jammer dat ik niet iedereen evenveel gesproken heb. Was wel érg veel geluid daar.... ben ook voor een rustigere plek de volgende keer...maar ja...idd....waar dan . Net even teruggelezen van de afgelopen dagen, maar lees weer veel teleurstelling en spanning...helaas . Suus, wat ontzettend r*t zeg (understatement) dat het niet zo mocht zijn deze keer. Maar wat goed dat je zus e.e.a. heeft kunnen regelen en dat jij al een bloedtest hebt af kunnen dwingen . Nu dus met goeie moed op naar de verse poging! En dan lelie... bij jou één en al stress, twijfel en spanning. En helaas zit er dan w.s. niks anders op dan het gewoon maar af te wachten ... Pffffff..... lange weken voor jou! Maar probeer jezelf niet gek te maken he....los je niks mee op helaas. Lekker ff afstand nemen van hier....zp loopt niet weg hoor en wij ook niet . Esser, voor jullie dus beter nieuws gelukkig! Fijn dat de echo goed was en nu dus het nieuwe traject in!! Spannend weer!! Ben benieuwd of dit traject jullie goed bevalt. Is het nu eenmalig mocht het mislukken (waar we natuurlijk niet vanuitgaan!) of is een volgende keer event. dan weer dit traject? Kleintje, jammer dat jullie er niet waren zaterdag! Maar gelukkig is Maurits dus wel weer aan de beterende hand!! Gelukkig maar!! En nu dus ook langzaam weer koemelk introduceren!! Spannend zeg!! Hopelijk reageert hij er goed op!! Jewel, is de kies al helemaal doorgebroken bij Ruben? Zielig toch dat die kleintjes daar zo'n last van kunnen hebben. Hier (gelukkig) nog geen ervaring mee!! Wel een voordeel dat ie dan meteen van z'n speentje af is . Zoë, wat lief dat je man lekker voor je ging koken . En wat hadden wij het idd makkelijk he zaterdag... volgende keer kunnen wij w.s. ook achter Mees en maud aan! Dus...tennistoernooien gaan ook weer van start...leuk! Sooner, grappig dat je nog steeds kunt lachen om de slowmotionval van Maud . Heeft ze idd wel eens vaker als ze zit en dan ineens heeeel langzaam omkukelt . Ik vond het erg leuk om zaterdag even dat lieve kleine handje van Kris vast te houden....zo lief zo'n klein mensje dat je hand vast houdt en dan lekker met je meestapt . Nightelf, van mij mag de volgende meeting best bij jou hoor....lekker dichtbij . En wat is de kleine Amber toch lekker lenig zeg! Zit hups zomaar ineens in een split met die kleine beentjes! Ik zou haar zéker op peutergym doen strakjes!! Wie weet wordt ze later wel een fantastische turnster. Zora, leuk dat je de volgende keer ook mee gaat . Loesie en jij ook?! Hoe is het met Siem? Nog veel last van krampjes enzo? Was jij nu ook met andere voeding bezig? Rot dat het met jou lichamelijk nu even minder gaat. Kl*te reuma ook. Doe maar rustig aan! Elin, hoe os 't met jullie? Ga je ook mee de volgende keer? Ciara, nog maar 5 weekjes .... tjee...wat ga je hard meis!! Nu dus gauw alles uitpakken en inrichten en dan tóch maar met de beentjes omhoog een leuke naam verzinnen!! Wat een kl*te streek van je baas trouwens zeg!! Hopelijk doet ie gauw eens even normaal! Enne...ouderschapsverlof heb je toch gewoon recht op!! @Hier: Maud werd zaterdagavond dus helaas ziek. Koorts en erg hoesten (deed ze al wel een klein beetje). Waren eerst nog bij m'n oma van 98 jaar geweest. Leuk om Maud bij haar op schoot te zien zitten . Zondagmorgen nog wel wat koortsig, maar wel vrolijk en eten/drinken ging goed. Dus wij toch naar Scheveningen gegaan voor de musical. MaryPoppins was leuk! Een erg gezellige musical die overigens heel veel doet denken aan de film. Eigenlijk precies eender! Belde echter om 16.30 uur m'n vader...waar we waren...stapten net het theater uit. Maud had de hele middag liggen huilen . Al vanaf 13.30 uur, wilde niet eten/drinken. Baalde zó dat ie niet eerder gebeld had....dan was ik gewoon uit de musical gestapt en naar Maud gegaan! Maar ja.....hij vond dat weer sneu voor ons . Goed...konden we al niks meer aan veranderen. Toen we daar kwamen werd ze gelukkig meteen rustig en at en dronk weer wat . W.s. alles bij elkaar....niet fit zijn, papa/mama weg, opa die ze niet vaak ziet, andere omgeving, drukke dagen.... voelde me wel ff schuldig toen! Maar ja...zaterdag ging alles nog goed... Gisteren bij HA geweest met d'r...denkt aan RS virus maar weet 't niet helemaal zeker! (ze hoest d'r longetjes bijna uit 't kleine lijfie en snot stroomt d'r neusje uit, ze piept en heeft een vastzittend rokershoestje). Zolang ze nog wat drinkt mag ik haar thuis houden, als dat minder wordt, dan zkh opname... gelukkig dronk ze vanmorgen wel weer 2x en is ze inmiddels weer wat aan het spelen. Gisteren echt de hele dag op schoot gehangen en geslapen (enige voordeel van een ziek kindje is dat ze zo lekker hangerig en knuffelig zijn). Nu al paar uur geen eten/drinken mee gehad, wilde ze niet...nu maar weer even proberen.... Knuf Majo en een natte plakkerige snutkus van Maud .
Suus: super dat je zus dat heeft kunnen regelen. Nu hopen dat je deze cyclus ook direct weer verder kunt. Jewel: fijn dat het spuiten zo goed gaat. Hier vanochtend ook even bij de hema geshopt (jurkje, broekje, vestje en 2 shirtjes). Wat goed dat Ruben zo snel van zn speen af is (hier kan Amber echt niet zonder in slapp komen....) Ciara: jemig, wat gaat het nu snel bij je. Nog maar 5 weken Het lijkt mij persoonlijk vreselijk om nu nog in zo'n rommeltje te zitten en dat niets af is, maar gelukkig lukt het je om dat los te laten. Enneh, by the way, ouderschapsverlof mogen ze toch niet weigeren......... Esser: super dat de echo helemaal goed is en jullie met de IVM kunnen beginnen. Elin: jij woont ook best dicht bij mij in de buurt (ik woon in een dorpje tussen Emmen en Coevorden). Kleintje: fijn dat Maurits al weer een stuk beter is en jullie ook weer kunnen beginnen met koemelk introduceren. Hopelijk reageert ie daar goed op en blijft zn eczeem weg. meeting: 9 april is voor mij nog onder voorbehoud, heb mn dienstrooster nl nog niet en rond die tijd hebben wij altijd veel verjaardagen(waaronder mn oma). Is het bij jullie ook zulk heerlijk weer? Hier al helemaal het voorjaar in de bol. Vanochtend even leuke bolletjes gekocht en tulpjes, staat altijd zo leuk op tafel.
Nou ik trek hier ook weer even het notepad van stal! Esser, Spannend hoor dat jullie de IVM gaan doen. En weer prikles! Best raar he dat ze zo zonder morren die spuiten altijd maar in ons lijf zetten/gezet hebben. Waarschijnlijk krijg ik Pregnyl ondersteuning bij de cryo vanwege mijn korte luteale fase. Maar dat prikken zie ik nog niet erg naar uit... Elin, JEP we gaan naar de dietiste met hem. Hij heeft heeeeeeel erg eczeem gehad. In eerste instantie werd er gedacht dat het in de voeding zat. Ongeveer 3 maanden geleden is hij naar de nutramigen melk gegaan en zijn we samen met een dietiste de bijvoeding gaan introduceren. Hij at namelijk alleen maar appel en sperziebonen. Ik durfde het niet aan andere dingen te introduceren. Zeker omdat we niet konden zien hoe hij overal op reageerde door het heftige eczeem. Ook zijn we onder behandeling bij een kinderarts. Daar hadden we een heel smeer schema gekregen met vette zalf en hormoonzalf (4 keer per dag smeren in totaal). Dat heeft goed geholpen want hij heeft nu geen eczeem meer. En nu gaan we dus weer koemelk introduceren om te kijken of dat ook een oorzaak van het eczeem was. Suus, Schattig hoor die Sophie! En wat goed dat je zus alles zo heeft kunnen regelen. Hopelijk duurt het nog even voor je ongi komt en kunnen jullie komende maand nog voor de nieuwe verse poging gaan. Ciara, Jeetje wat een heftige boel bij jullie. Respect hoor! Ik zou het niet aan kunnen. Ik zat met 20 weken al te stressen dat de babykamer af moest zijn. Maar concentreer je eerst maar op de zaken die belangrijk zijn (een wiegje en een naam ) en dan komt je werk en de orde in huis wel weer. Jewel, gek hoor dat jullie al begonnen zijn met de ICSI. Maar je bent een stoere junk! ghihi! En inderdaad we mogen weer zelf melk gaan kopen. Was wel een goede kosten besparing toen we de melk gratis kregen. Maar standaard melk is natuurlijk ook goedkoper dan de hypoallergene melk. En wat soya betreft he, ik mocht van de dietiste Maurits ook al soya toetjes geven. Wat geef jij Ruben? Want je hebt van alpro van die bekers yoghurt (met of zonder vruchten in de koeling) en die dessert kuipjes (bij de houdbare melk in het schap). Mag dat al met 11 maanden omdat er misschien ook suiker enzo inzit? En als het met de soya melk werkt..... dan vooral zo blijven doen. En relaxed een bon voor de hema. Ik denk dat wij voor Maurits ook bonnen enzo gaan vragen voor zijn verjaardag. Hij heeft al zo veel speelgoed. Maar hij krijg natuurlijk van ons wel iets . Heb nu mijn oog laten vallen op een houten loopwagen van een brandweerwagen. Zal even een link zoeken I'm Toy Brandweer loopwagen duwwagen - Toys@all Majo!!! Jammer dat ik er niet bij was met de meeting. Zeker nu ik al jullie verhalen hoor. En wat zielig dat Maudje niet zo'n leuke middag had. maar hopelijk hebben jullie er wel van kunnen genieten Nightelf, Hier is het ook heerlijk weer! Ik heb zelfs al last van hooikoorts :S. Ik denk dat ik straks ook nog een botje met narcisjes ga scoren! Hopelijk kan je de 9e april mee meeten! Ben namelijk ook erg benieuwd naar Amber! Meeting, 9 april is wat mij betreft prima. En Amsterdam lijkt me ook prima! ik kan met een directe trein naar a'dam vanaf e'hoven. Als het erg mooi weer is zou het hier ook kunnen want we wonen aan een groot park. Alleen binnen in ons bescheiden flatje hebben we niet zo veel plaats. Dus dat is niet zo handig. Nou Maurits ligt hier lekker te slapen. Net weer een pak nutrilon gekocht en zit nog te wachten op het introductie schema van de dieteste (via de mail) Moeten steeds iets meer melk geven. En dan vermengen met de nutramigen. Het introduceren duurt in totaal 4 dagen. Ook zit ik te wachten op mijn ongi. En dan aanmelden voor de cryo tp. ZIt wel allemaal te stressen hoe ik het allemaal met mijn werk moet regelen. Wil daar namelijk niemand inlichten. Nu nog niet iig. Maarja we zullen zien. En vriendlief belde net! Hij komt nu naar huis! GEZELLIG! voor het eerst sinds 2,5 jaar (sinds hij het bedrijf heeft) dat hij zomaar, spontaan, zonder reden, vroeg naar huis komt! nou daar word ik vrolijk van!. Nou ik ga nog ff Maurits z'n sapje en zijn liga geven. En dan denk ik dat we zo even lekker met zijn drieeen naar de biep lopen. Ow wat word ik vrolijk van dit lente (in februari :S) weer!
Mayo: wat naar dat Maud zo ziekjes is. Hopelijk knapt ze snel weer op. Kleintje: wat een leuke loopwagen! Echt heel stoer! Gezellig dat je vriend lekker op tijd is. Ik ga ff met het eten beginnen (eten een stoofpotje, dus dat moet altijd een tijdje op staan te pruttelen). Zit nog te twijfelen of ik vanavond ga sporten. Mijn 'oude' sportschool is er nl mee gestopt (sinds half december) en heb nu wel een andere uitgezocht, maar ik heb toch echt geen zin om nu de eerste keer heen te gaan (soort van body-pump). Misschien dat ik toch ook wel gewoon lekker ga zwemmen ofzoiets...... (tja, waar kun je je druk om maken )
Kleintje, leuke brandweerwagen. Die vindt Maurits vást héél stoer Nightelf, hmmm lekker....stoofpotje..... volgens mij houdt jij ook wel van lekker koken, of niet?! Nou...Maud heeft inmiddels gelukkig weer een halve peer en halve kiwi op en weer wat gedronken. FIJN!! Nu slaapt ze gelukkig weer. (en nu hopelijk langer dan een half uurtje ). Data volgende meeting: 2 april: Suus, Lelie, kleintje, Zora, Jewel, Loesie, Esser 9 april: Suus, Sooner, Lelie, kleintje, Zora, Jewel, Loesie, Esser, Kleintje, Majo (o.v.b). 16 april: Suus, kleintje, Jewel, Loesie, Esser, Majo 23 april: Suus, Sooner, Lelie, Loesie De 9e is bij mij nog ovb..... hangt v/d tijd van afspreken af. Heb neefje van m'n man namelijk beloofd dat ik zou komen kijken naar zijn turnwedstrijd die hij die dag heeft. Weet niet hoe laat, maar denk dat dat 's morgen is . Dus als de meeting 's middags is ja, is ie 's morgens, dan nee. Enne....bij A'dam in de buurt vind ik ook geen probleem hoor....cross er wel naartoe . (Als ik kan dan natuurlijk...) ben trouwens al vanaf 12.00 uur aan het 'wachten' op iemand van Ziggo.... die komt digitale tv, internet en telefoon installeren. Zijn overgestapt.... Komt tussen 12.00 en 18.00 uur.... pffff.....vind ik maar niks....je 'zit' er dan toch op... Niet dat ik weg kon....Maud is toch ziek... maar goed .
Zo hè hè, daar ben ik weer een keer... Suus, wat onwijs jammer dat het niet gelukt is jullie cryo tp, echt balen, ik had zulke goede hoop... Wel super dat je waarschijnlijk gelijk door kan, wat heerlijk dat je zus dat kan regelen...En toch weer spuiten... Lelie, neem je tijd en je afstand, het wordt nu toch wel weer heel spannend... Kleintje, lekker dat Maurits weer opgeknapt, en spannend dat overstappen naar gewone melk...Was het nou bij loesie waar dat helemaal niet goed ging (ik haal jullie echt allemaal door elkaar....) Esser, jeetje jij mag ook bijna beginnen, en hoe jaloers ben ik op jou dat je maar 3 dagen hoeft te spuiten. Petje af dat je meedoet aan het onderzoek, allemaal zodat wij het in de toekomst ook misschien makkelijker krijgen... Majo, Maud ook ziek?? Wat balen zeg. Ik denk dat wij Maud en Mees met hun kontjes misschien op een haard van bacterieen gezet hebben. Mees is sinds zondagnacht ook vreselijk aan het spoken. Hij slaapt 20 minuten en wordt dan huilend wakker. En niet een huiltje maar een dikke huil waarbij we alles uit de kast moeten trekken om hem weer stil te krijgen. Zondagnacht is dat dus de hele nacht doorgegaan, denk dat ik anderhalf uur geslapen heb. Maandag de hele dag nog meer van hetzelfde, maandag nacht toch ietsje meer geslapen (wel 5 uur!!) en vandaag ging het goed totdat ik met hem naar buiten wilde en hij mij en zichzelf helemaal heeft ondergespuugd.Daarna heeft hij anderhalf uur aan een stuk door gehuild, het arme schaap. Hij heeft de afgelopen 2 dagen meer gehuild dan in zijn hele leven (x2) bij elkaar. Het is me totaal niet duidelijk wat hij nou heeft. Zondagnacht en maandagochtend had hij nog koorts, daarna niet meer. Hij is niet echt onwijs verkouden de dokter vond zijn ene oortje iets roder maar niet schrikbarend. Keeltjes was goed, longen goed...nou dan heb je alles ongeveer gehad. En ook nog geen tand te bekennen.... Hoe frusterend ik dat vind dat je niet weet wat hij nou heeft. Nou ja ik heb mijn werkdag kunnen ruilen en moet dus morgen werken ipv vandaag. Hij ligt nu zowaar anderhalf uur te slapen op zijn eigen kamer in zijn eigen bed, hoop heel hard dat dat zo blijft Maar dat waren wel de 2 zwaarste dagen van het moederschap tot nu toe.... Hoop dat Maud blijft drinken, balen is dat he. Die onzekerheid of ze wel genoeg drinken. Mijn arts zegt dat ze minimaal de helft moeten drinken van wat ze normaal drinken...nou dat red hij gelukkig. Hoop dat Maud ook haar best blijft doen!!!! Ik zou ook willen hoor dat ze me gelijk bellen, en niet afwachten omdat ze de middag niet willen verpesten...Dan had ik ook gelijk het circustheater uitgerend) Jewel, lekkere junk, hoest??? Spuiten gaat je goed af hè??? Ook alweer 4 dagen opweg? Hier net spuit 5 en 6 erin. Wat is die Cetride (of hoe dat akelige spul ook heet) een kl*te spuit zeg. Dan voel ik me echt een junk. Leegspuiten, opzuigen naaldje erop en er weer af en er weer een ander naaldje erop...wat een gedoe. De eerste x durfde ik ook niet te spuiten, heeft mijn man gedaan.Ik heb wel spuitles gehad, maar daarbij hoefde ik niet te spuiten. Ze zei dat ik dat vast nog wel kon!!?? Ik spuit die Cetride eerst en als toetje doe ik dan de Gonal, dat is kippiekakkie met die spuitpen. Heb jij spuitpennen of moet je ook mengen enzo?? Wanneer heb je je eerste echo?? Ik moet donderdag om 9uur, ben erg benieuwd of er al wat te zien is.... Nightelf, net wat Majo zegt, volgens mij hou jij wel van koken, als ik het woord stoofpot dan hoor dan krijg ik al de kriebels...Ik kom niet verder dan een beetje huis tuin en keuken geklooi...Kom maar op met die recepten! Meeting: Ik kan de 9e denk wel vrijhouden qua competitie, maar Mees is die maandag erna jarig en we vieren het denk zondag... Even kijken of ik dat ga redden allemaal, maar ik kan natuurlijk op het laatste moment nog aanhaken, toch?? Verder gaat het hier, buiten het ernstig slaapgebrek, goed. Heb nog geen last van het spuiten, hopen dat dat zo blijft, voel me eigenlijk verrassend fit... Ga zo lekker mijn mandje in wt slaap in halen...stel dat Mees het toch weer op zijn heupjes krijgt... XX
Hey meiden, ik ga vanaf nu weer gewoon inhake om mee te kletsen. Sorrie dat ik niet terug lees en reageer en dat ik soms niet uitgebreid op alles en iedereen reageer, het blijft druk, maar ik mis jullie toch wel. Wat een onwijs leuke foto`s van de meeting. Jammer dat we er niet bij waren. De volgende meeting wil ik er graag bij zijn, maar nogmaals, voor mij is het echt wel een behoorlijke rit. Rijden doe ik dat stuk niet alleen, en in de bus / trein doe ik er heel lang over. Ik kan hooguit kijken of we dat weekend naar mijn schoonzusje gaan in alphen a/d rijn, dan is het wel te doen. Dat ligt eraan of ze dan thuis is ( is stewardes) Dus ik beslis ook even op het laatste moment. Ik wil Lelie en Suus een dikke knuffel geven, het valt echt niet mee. En alle andere dames die weer volop aan het spuiten zijn / gaan, heel veel succes. Binnenkort dus weer veel kindjes erbij hier, leuk!!! Hier is het dus nog steeds druk. Met Dane gaat het goed al is hij ook steeds weer opnieuw ziek en heeft koorts, zo sneu. Ik ben bekaf, de nieuwe baan vergt toch wel veel van me. Ik heb me nog niet echt gesetteld daar. Schoonpa is weer met spoed opgenomen in ZH. Al met al, een aanslag op je energieniveau, wat inmiddels 0,0 is. Daarom ga ik nu maar lekker slapen. Ik hoop weer wat vaker te kunnen meekletsen. Liefs C.
Net gebeld door de arts en ik mag onder voorbehoud starten, als er weinig aanmeldingen zijn op mijn 1e cyclusdag. Tot nu toe nog niet eerder meegemaakt dus wie weet! Manlief moet, naast zaad, ook nog een bloedonderzoek en dat gebeurt ook meteen vandaag. Afh van die uitslagen mogen we dan door met de deca op cyclusdag 17. Nou dat is dus best spannend allemaal! Nu mn ongi afwachten dus en dan heel hard hopen en duimen dat er voldoende plek is als ik me aanmeld.
Ik ga echt boetes uitdelen hier wegens teveel kletsen! Elke keer als ik hier kijk komt er meer bij, HELP! Ben vandaag & gister weer aan het werk, wel wennen hoor maar wel weer leuk ook. Sara was gisteren bij mijn moeder en vandaag bij mijn schoonmoeder. maar ga er snel weer van tussen want ben heir dus illegaal.