Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou ik ben weer thuis...... Maurits had weer koorts, 38.7. Ze belde van de opvang dus heb ik hem maar opgehaald. Zat net bij een bedrijf de stage van een student te bespreken..... Maar gelukkig waren we zo goed als klaar. Nu proberen thuis nog verder te werken maar heb er een hard hoofd in...... Heb natuurlijk helemaal geen zin om iets te doen.

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, ah gossie die Maurits! Alweer ziek! Wat is dat toch hier met al die zieke kids...

Hier klaar in t zkh. Manlief heeft meteen bloed laten prikken dus alle onderzoeken zijn nu gedaan! Morgenmiddag belt m'n zus me op en gaat ze id pc kijken of m'n man's zaaduitslag al bekend is, en geeft mij dan meteen de uitslag :) Super handig die zus van mij! Vooral hopen nu dat er plek is deze maand, zeker na al dit geregel van mij heb ik t toch wel ergens 'verdiend' ;)

3. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Wauw Suus!! Wat goed zeg dat je w.s. direct weer mag gaan starten! En idd súúúúúperhandig zo'n zus in het zkh :). Hopen dat de zaadanalyse een beetje meevalt! Zou ook leuk zijn toch?! Hoe was 't de vorige keer? Sophietje alweer wat minder snotterig? Die had zaterdag ook van die waterige oogjes :(.

Kleintje, ach de arme Maurits....weer opnieuw koorts?! Arm schapie! Maar gelukkig was mama er snel om hem op te halen!! Lekker met hem op de bank gaan hangen en héél veel knuffelen!

Zoë, tsja....zou dan idd best weleens kunnen dat we die 2 ukkies van ons op een hoopje bacteriën hebben gezet....niet echt handig van ons....aangezien ze zelf nog niet weg kunnen kruipen ;). Maar wat zielig ook voor Mesie zeg!! Dus ook koorts en nu dus ook nog spugen! Bah bah! Gaan ook 2 griepvarianten rond he....luchtweginfecties en buikgriep. Maud dus w.s. de 1e en Mees de 2e.... afgelopen nacht beter geslapen dan? Wat goed van je dat jij dan gewoon ook lekker op tijd je mandje in gaat! Dat lukt mij dus nóóit!

Confi, haai haai!! Daar ben je weer!! Fijn dat alles goed gaat met jullie kanjer!! Wel jammer dat je nieuwe baan nog steeds wennen is en het met je schoonpa ook niet zo goed gaat momenteel! Hopelijk komen jullie toch binnenkort in rustiger 'vaarwater'!

Zoooooora, ali illegalie ;) haaidiehaai!! Doe hier maar geen boete hoor!! Heb er al zóóóóveel gehad afgelopen jaren!! Gaat nu nèt een tijdje goed ;). Dus...ook weer aan 't werk!! En de beide oma's mochten oppassen! Vonden ze vást helemaal geweldig!! Alles verder goed met de kleine Sara?

Hier is Maud sinds gistermiddag koortsvrij. Hoest nog wel enorm, klinkt rochelig af en toe en piept nog wat. Ook nog steeds snipverkouden. Drinken is matig, maar eet weer als de beste!! Het is toch ook zo'n lekkerbek :). Inmiddels is ze weer wat levendiger en speelt zo een uur achter elkaar. Als ze morgen koortsvrij is dus toch maar een dagje naar het kdv. Vrijdag ben ik weer vrij gelukkig. Helaas heeft ze me wel aangestoken met d'r geproest.... heb érge keelpijn, ben erg hees, stem wordt steeds minder. Voor manlief en collega's wel lekker rustig ;). Een patiënt vandaag zei al...nog even en U kunt er bij komen liggen op zaal, hahaha. Ga morgen sowieso naar het werk, koste wat kost... morgenavond namelijk ook een etentje met al m'n oud collega's van vorige afdeling en daar wil ik óók heen. Dat kan natuurlijk niet als ik er overdag niet ben....

Terusten allemaal!! Hier dan nu tóch eens redelijk op tijd een duik in ons bed ?! Oh nee....eerst nog kolven natuurlijk....pffff..... nou ja....23 uur is zelfs nog vroeg :). En om 5.30 dan weer vróóóólijk op!!

TERUSTEN!!!

4. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Goedemorgen,

suus, goed bericht na het slechte nieuws.
    Ben ook erg beneiuwd naar de uitslagen en of je idd weer mag beginnen.
    Wel fijn dat je zus alles kan nakijken. Zit je toch net iets minder lang in spanning dan nodig is.

Kleintje, die arme Maurits toch.
    Zo schiet het niet op he?

Zora, dus weer volop aan het werk.
    Vond je het niet moieljk om Sara achter te laten?

Mayo, Blij dat Maud koortsvrij is. Alleen vervelend dat jij het nu ook te pakken hebt.
    Zo zielig dat hoesten van die kleintjes. Het houdt zo lang aan.

Ik heb vandaag vrij maar dus ook al vroeg op.
    Dane hoest zich een ongeluk in bed. Dus dacht ik, laat hem alvast de fles drinken. Dan is het wat minder droog.
    Hij dronk al niet erg enthousiast, maar bij de eerste de beste hoest kwam alles er weer uit. Zo zielig door neus en mond tegelijk.
    Verder had hij weer een dunne poepluier. gister eerst 2 dunne daarna normaal, dus had niet verwacht dat er iets zou zijn.
    Nu maar vandaag proberen zoveel mogelijk vocht proberen toe te dienen, want anders droogt hij uit.
    Aleen wil ons eigenwijsje niks anders drinken dan de melk.
    Al het andere heb ik al geprobeerd uit fles, tuitbeker, rietjesbeker enz.
    Maar meneer wilt het niet.
    Dan meer met lepeltje haha.
    Heeft iemand nog andere tips?

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Even een teken van leven...:)

Het gaat....voel niets, geen tekenen van naderende ongi en test is hagelwit. Ik word hier zo moe van! Ik ben toe aan zekerheid, PUNT ;)

Ik lees hier super positieve verhalen...we zijn met zn allen junkies geworden!!!! We prikken er op los! Yeah:D
    We zouden eigenlijk de titel van onze topic moeten veranderen naar:
    Junkie mama's van de verlengde wachtbankje Haha:D Nog iemand met andere suggesties???:D

Ik ga weer:)
    Moet eerlijk bekennen dat het wel lekker is, even zonder zp:);)
    Niet om jullie hoor....maar gewoon even niet bezig zijn met de woorden zwanger, symptomen, ongi, hormonen enz enz
    Ik ga zondag weer testen, dan weet ik waar ik aan toe ben. Kan ik het ook beter gaan afsluiten voor mezelf en weer gezellig met jullie meekletsten!!

Liefs en een dikke zoen,

Lelie

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, wat fijn om weer iets vanje te horen! En ja, dat het gaat, klinkt al iets beter dan eerst! Ik wilde je vandaag al smsen hoe t ging maar gelukkig hier op zp een teken van leven. Natuurlijk wil je zekerheid, alleen kan niemand je die nu geven. Hadden we dat luikje in onze buik maar hè! Zou heeeeeel veel stress schelen.
    Hoe is het met Emma?

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Suus, Zeker een goede uitslag.....Komen wij aan met onze 10.000 per ml. Die kan je nog allemaal met de hand hun staartje gaan schudden :S

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Suus: jemig, das best een goede uitslag, toch? (heb er niet zoveel verstand van....). Zou idd een giller zijn, jullie straks misschien IUI...
    Hoe is het eigenlijk met je pols?

Lelie: wat een onzekerheid bij jou, zeg. Kan me voorstellen dat je nu toch wilt weten waar je aan toe bent. Doe maar lekker rustig aan!

Kleintje: wat zielig dat Maurits alweer ziekjes was. Hoe gaat het nu met hem?

Confidence: Dane dus ook al ziek. Beterschap! Hoe bevalt trouwens je nieuwe werk?

Zora: ali illegalie ;) Bevalt het wel weer om aan het werk te zijn? Gaat Sara ook naar het kdv, of passen de oma's alleen op?

Mayo: beterschap voor Maud (en natuurlijk nu ook voor jezelf)!
    Enneh, ik hou idd van lekker koken (als ik er tijd voor heb), maar we eten ook vaak gewoon aardappels, groente, vlees.

Zoe: och, Mees ook ziek....ws hebben ze idd met hun kontje op een bacterienest gezeten.

Hoe is het met de rest van de meiden?

Vanochtend lekker met mn moeder en Amber geshopt (zijn wij erg goed in ;)). Weer een boel leuke kleertjes gekocht (alvast in maatje 86, ze groeit zo hard op het moment, haar broekjes in 80 worden alweer tekort...) en alvast een zomerjasje.

Ze heeft alleen in de auto geslapen en nu heeft ze dus groot feest in haar bedje, slapen, ho maar......

9. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Suus, de uitslagen zeggen mij niks.
    Wij hebben nooit echt daarmee van doen gehad, het "probleem" lag bij mij.
    Maar dus in principe zou met deze waardes IUI kunnen?

Lelie, fijn dat het je wat rust geeft om niet op ZP te komen.
    Ik hoop toch nog op positief bericht van jou kant.

Kleintje, hoe ist vandaag met Maurits?

Nightelf, dus lekker geshopt. Ik vind dat ook zoooooooooo leuk.
    Heb je goed gedaan om nu al een zomerjasje te kopen.
    Ik ben altijd te laat en dan is alles uitverkocht.
    Ik denk dat ik ook maar eens moet gaan voor een jasje.
    Mijn werk bevalt redelijk.
    Ben nog steeds niet echt gesetteld. Steeds weer veranderingen.
    Maar vanaf maandag gaat het hopelijk beter. Andere functie met meer regelmaat.
    Dat lijkt me wel wat.

Meiden ik maak me toch wat zorgen om Dane.
    Hij heeft vandaag dus al 3 waterdunne poepluiers gehad.
    De laatste was groen met slijm ( sorrie voor de details)
    Ruikt ook wat zuurig.
    Hij heeft dus vanmorgen de volledige fles uitgespuugd en tot nu toe maar 230 cc vocht binnen.
    Hij heeft geen koorts of zo en is redelijk monter alleen wat sneller moe.
    Wat kan het zijn?
    virus? tandjes? of toch de aardbeien kwark? ( is toch wat allergie gevoelig)
    Ik heb inmiddels ( begon aan dit bericht om 14:30, maar er kwam wat tussen) wat fruithap met ORS gemengd en het groentehapje met ORS gemengd. Hij heeft nu dus nog 90cc extra vocht binnen.
    Maar komt nog niet aan de 500cc.
    Ik hoop dat hij de laatste fles wel leegdrinkt.
    Tot overmaat van ramp hoorde ik ook nog dat een buurmeisje de mexicaanse griep heeft ( zo ver ze dat kunnen vaststellen)
    Wordt je ook niet vrolijk van.

Nogmaals meiden, hebben jullie nog tips hoe ik meer vocht binnen krijg?
    Hij weigert echt uit een fles of beker te drinken.
    Momenteel gaat alles met een lepeltje.

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Confi, sowieso zoveel mogelijk ORS blijven geven. Als alles met een lepeltje, gewoon lekker melk met pap? Rijstebloem of tarwepap etc. Krijgt ie lekker melk binnen ook en lekker warm! Als je t niet vertrouwt, gewoon de hap bellen hè!

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Confi: evt met een rietje iets proberen te geven (werkt bij ons nl altijd goed) en als je het niet vertrouwt, gewoon de hap bellen, daar zijn ze tenslotte voor.
    Beterschap en doe rustig aan!

12. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    #1232 Zoe1976, 10 feb 2011
    Laatst bewerkt: 10 feb 2011
    Goede avond iedereen,

He confi wat jou Dane heeft heeft mij Mees volgens mij ook!!! Dus als je weet wat het is dan hoor ik het graag. Dezelfde poepluiers, gister en vandaag 5. Drinken doet hij op zich wel maar wel veel minder dan normaal, maar eten wil hij echt niet. Beetje yoghurt, geprakt banaantje. Wat doet ORS eigenlijk en hoe moet je het gebruiken??
    Ook geen idee wat het is, ik denk idd dat buikvirus waar Majo het over had. Kan je helaas geen tips geven qua drinken. De huisarts zei maandag dat hij ongeveer de helft moet drinken van wat hij normaal drinkt (dus die 500ml hoeft hij niet te halen), en opletten als hij huilt dat hij traantjes heeft....
    Het enige wat ik nu doe is zoveel mogelijk dingen geven die hij lekker vind, geen melk willen, dan maar sap...Hoop dat onze kanjers snel opknapt. Gelukkig heb ik nu weekend kan ik hem zelf goed in de gaten houden...

Majo, Maud alweer aan het opknappen nu jij ziek, waardeloos hè. Wij en volgens mij jullieook hebben geen klagen volgens mij wat de gezondheid van onze kindjes betreft, Maud is toch ook bijna nooit ziek?? Ik heb echt respect voor alle ouders met kindjes die vaak ziek zijn. Het is best vermoeiend...

Suus, ik heb geen idee hoe het zit met al je mooie getallen. Moet zeggen dat ik me er nooit zo in verdiept hebt. Ben meer een type het is niet goed, wat gaan we doen en de achterliggende cijfers boeien me dan niet zo...

Nightelf, heerlijk aan het shoppen geweest, wat is dat lekker hè. Ik ben ook van het vroeg kopen. Mees zijn winterjas heb ik geloof eind juli gekocht toen we van het strand afkwamen;)
    Ik hoop, als Mees zijn gezondheid het toelaat, zaterdag even naar Amstelveen te gaan. Daar zit een Zara kids en voor jongens hebben ze altijd leuke dingen...Had van de week al heel veel kleertjes in mijn online winkelmand zitten toen ik me bedacht dat ik het leuker vond om even live in de winkel te gaan kijken....

Lelie, hou vol meid, en geniet van je ZP rust, ik snap helemaal wat je bedoeld!! En ik had nog een sugestie voor onze nieuwe naam voor ons fantastische topic, maar toen ik daar even over nadacht was dat toch niet zo'n goed idee..."de spuitdames" wahahahahahah

Zora, jeetje ben je ook alweer aan het werk. Stonden de oma's ook zo te springen toen je Sara kwam brengen??

Hier gaat het goed, wel meer last van hoofdpijn en het prikken is best pittig. Kan me niet van de vorige keer herinneren dat ik blauwe plekken had en zo'n gevoelige buik. Waarschijnlijk omdat ik nu 2x moet spuiten.
    Vanmorgen de echo gehad en gelukkig was er een hoop te zien. Ze noemde op hoeveel, maar net als de cijfertjes van het zaad, heb ik dit ook niet echt opgeslagen. Rechts zaten iig 5 grote en nog wat kleintjes en links ook zoiets, het gaat dus de goede kant op. Maandag mag ik weer voor een echo en bloedprikken ben benieuwd wat er dan te zien is....

Zo, ik heb mijn "plicht" weer gedaan, ga lekker onderuit hangen en niet meer nadenken, mijn hoofdje doet echt zeer.....

XXX

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee Zoe, als je naar Amstelveen gaat, moet je me maar ff een seintje geven als je zin hebt om af te spreken. Ik ga wrs wel 's middags naar de stad met m'n zus om te shoppen (Paul frank winkel) en Miss mag ik 's ochtends wel naar t zkh? Zou dus kunnen rond t middaguur of einde vd dag... Hoeft niet, mag wel!

14. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Ben ik weer, bedankt voor de reacties.
    Nou het gaat dus echt niet lekker.
    Na het eten was Dane weer moe en heb ik hem dus voor een half uurtje in bed gelegd.
    Vervolgens werd hij uit zichzelf wakker.
    Ik ging alles klaar maken om hem in bad te doen.
    Ik kom opeens de kamer in met een bak met water en zie dat hij in bed ligt te stikken in zijn spuug. :( bah ik ben zo geschrokken.
    Ik heb zo zitten huilen, en heb nog zeker een half uur na-getrild.
    Dane was ook overstuur, het kwam weer uit zijn neus.
    De hele dag de babyfoon op de hardste stand om hem maar goed te horen als er wat is en dan gebeurd het notabene als ik 10 sec van de kamer ben om water te halen.
    Maar goed, alles weer eruit en dus nog minder vocht binnen.
    Na het badje ging het wel weer.Hij heeft nog even gespeeld.
    Het flesje ging redelijk goed. ( heeft 165 gedronken, gelukkig)
    Heeft alleen alweer een dunne luier gehad.
    Morgen anders maar even naar de HA.
    Ik slaap vanaaf bij hem op de kamer.
    Ik wil er meteen bij zijn als er wat gebeurd.

Zoe, heeft Mees er koorst bij?
    Dane namelijk niet.
    Ik zag wel wat rode uitslag op zijn billen, maar dat kan natuurlijk ook van de zure ontlasting zijn.

Als hij vannacht wakker wordt geef ik hem gewoon weer wat te drinken, alles wat hij binnen krijgt is meegenomen.
    Morgen maar zorgen dat hij heel veel lepeltjes ORS binnen krijgt.

Sorrie voor mijn lange "zeurverhaal" maar ben blij dat ik het even bij jullie kwijt kan.

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Meiden, kom alleen even een zwaai geven, en dus zo een teken van leven vanuit DB. ;) Druk dagje gehad en moet morgen om 10.00u. in het ZH zijn. Duik dus zo m'n nestje in, ben best gaar...........
    Morgen dus meer up-date en even goed beppen. :)

liefssss

16. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jeetje, wat een ziekenboeg hier! Heel veel sterkte iedereen!!! jammer dat nou net het weekend begint....je wilt het liefst onbezorgd kunnen genieten;)
    Hier is onze kleine poekie ook ziek sinds gisterochtend. Koorts, verkouden en hees...:( Ze is nooooooooooit ziek dus dit was wel eff een primeur!
    Ach ja een beetje weerstand opbouwen is helemaal niet verkeerd.
    Morgen heb ik een massageklant maar als ze nog zo ziek blijft dan stuur ik mijn vriend en Emma echt niet de deur uit! Dan maar cancelen hoor!!

Esser, good luck straks in het ziekenhuis!

Ik hoooooooop zo dat ik morgen ongi word, niet dat ik iets voel hoor:cool: maar ik word altijd 12/13 dagen NA Pregnyl ongi. Dus als dat niet zo is testen en dan maar gelijk die maandag de 14e naar het ziekenhuis (ipv de 15e)! Hoe eerder hoe beter, kan ik gelijk beginnen met de Provera.

Blijft lekker binnen vandaag! Toen het zulk mooi weer was heb al mooie bloemen en plantjes gehaald voor in de voortuin. Vind het heerlijk om te tuinieren:D Ik heb zo zin in de lente!!!!!!!

Ik ga even aan de koffie!!!!

Liefs

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Het is ECHT een ziekenboeg hier zeg! en dat terwijl Sophie eigenlijk een heel stuk is opgekrabbeld! Hoest nauwelijks meer en dat gesnotter is ook zo goed als weg! Hopelijk zijn alle kids binnenkort weer lekker hun oude vertrouwde zelf :)

Lelie, het wordt nu dus wel echt spannend de komende dagen! Jij zit dus de hele dag te broekloeren?? Ik hoop zooooooo dat jij het eerste goede nieuws, op de spontaan zwangeren na dan, gaat brengen!

Hier vannacht een heel bloedstolsel verloren! Zou het dan nu eindelijk echt gaan doorzetten? Strax in mn pauze, om 12 uur, meteen ff tampon checken en dan maar bellen met het zkh of dit nou dag 1 is.......... Pfff, lastig hoor! Geen idee nl hoe het eruit ziet na Utrogestan gebruik. Was vorige keer natuurlijk gewoon zwanger! :D

Oh ik moet beginnen hier!

Liefs Suus

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Pfff, nou net de VU gebeld en me aangemeld. Weet eigenlijk niet zeker of het echt dag 1 is want ik vond het niet bijster veel maar was wel rood enzo. Meld me liever te vroeg aan dan te laat! Word strax tussen 2 en 4 teruggebeld of er plek is. Tussen het werken door, draai ik mn duimen suf! ;)

19. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Ik duim met je mee, ben toch thuis ipv op het werk ;)

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zwaai suus ;)
    Ben benieuwd oh! Hopelijk gaat de aanmelding gewoon door!
    Volgens mij is dit nu wel je cd 1 hoor. Vanochtend nog met de VPK over gehad en zij gaf aan dat je ongi altijd anders kan zijn ivm progynova/utrogestan gebruik. Je schrijft dat er al echt rood bij zit, dus dat zit wel goed volgens mij.

Hier vanochtend ergggggggggggggg lang in het ZH geweest. Bloed laten prikken, mannetje gaat vanmiddag nog laten prikken. En vervolgens met de VPK alle stappen nog eens doorlopen, spuitschema mee en de meds. Nou ja, een deel ervan. Moest de rest op recept ophalen bij de apotheek in het ZH. Werd me daar medegedeeld dat deze meds gewoon bij een volledige IVF poging horen en zo ook doorgegeven zal worden aan de verzekering.
    Ik in dikke stress.............grrrrr............
    Meds daar gelaten en na een hoop heen en weer gebel, bleek dat de apotheek een fout had gemaakt. Wordt een bepaalde code aan die meds gehangen en zo doorgegeven aan de verzekering. Verzekering ziet dat alleen als losstaande meds en niet als een IVF/ICSI poging.
    Zucht.........wat een heisa..........
    Mannetje neemt na het bloedprikken dus alle meds mee. Nou ja, is niet zo heel erg veel voor 3 dagen spuiten, hahahaha.

Zo, dat was ff ego. ;)

Deel Deze Pagina