Lelie, het blijft toch nog echt even spannend zeg...........ik blijf duimen hier voor je!! Zoe, haast als een volleerd junkie weer aan de slag dus! Mooi dat er aardig wat aan het groeien is. Spannend......... Wanneer heb je nu de volgende echo? Voor ALLE kindjes die ziekjes zijn; heeeeel veeel beterschap!! Dat jullie maar snel opknappen! Verder weet ik het eigenlijk niet meer zo...... Solly! Heb zelf nog een beetje een overvol hoofd van 't ziekenhuis bezoekje van morgen. Maar goed, alles is geregeld nu dus op naar de laatste pil a.s zondag. liefs voor jullie meisjes!
Ach, wat zijn er veel kindjes ziek zeg! Ruben gelukkig nog niet. Ik heb wel 2 dagen op de bank gehangen maar vandaag voel ik mij alweer een stuk beter. Suus, wij hebben nog nooit een lijst oid gehad met de zaaduitslagen, ze zeiden altijd hoeveel het was en wat de behandeling wordt. Dus ik heb geen idee of dat van jou kerel een goede uitslag is. Maar zou wel wat zijn als het IUI wordt Lelie, fijn om weer wat van je te horen! Ik snap dat je nu wil weten waar je aan toe bent. Hopelijk weet je het snel! En beterschap voor Emma, zo sneu als ze ziek zijn. Oh Ruben wordt net weer wakker, kom vanmiddag of vanavond wel weer even langs!
Ga strax bijlezen, alleen ff dit doorgeven. 1e echo a.s. maandag om 08.40 uur!! WIHOEEEEEEEE! Hopelijk is dan alles ok en dan gaat het zeker door! Nu ff snel patienten behandelen en de eerste a.s. maandag afbellen, pffffff.
Nou nou..... idd zeg.... wát een zieke kindjes hier allemaal zeg! Zóóó zielig !! Hoe is het vandaag met Dane, Confi? Als de diaree nog steeds aanhoudt, zou ik zéker de HA even bellen hoor! Ze drogen zó snel uit die kleintjes....en liever een keer voor niks dan te laat... Als je wilt weten of hij al uitgedroogd is, kun je altijd even een huidplooitje van bijv. z'n handje tussen 2 vingers pakken. Als het huidplooitje blijft staan is er ernstige uitdroging. Ipv drinken met een lepeltje zou je event. nog een (10cc?) spuitje kunnen gebruiken? Kun je bij de apotheek wel halen of anders miss de drogist? Kun je het zo tussen ze lippen door z'n mondje in spuiten voorzichtig! En hoe is het vandaag dan met Meesje? Bij hem de klachten al wat minder? ORS is trouwens een oplossing van verschillende suikers en zouten die uitdroging helpen te voorkomen. Door deze stoffen die in de darm opgenomen worden kan ander vocht weer beter worden vastgehouden. Moet je dus eigenlijk áltijd in huis hebben voor de kleintjes (de ORS junior) en helemaal als je op vakantie naar buitenland gaat. Hier Maud idd ook nog niet veel ziek geweest. M.n. eerste half jaar helemaal niet, nu laatste 2 mnd wel al 3 à 4 x helaas. Fijn dat de echo goed was en er alweer een mooi aantal groeit!! Ben je in elk geval niet voor niets blauw v/h spuiten. En Emma....nu voor het eerst dus wat ziekig? Ook dát nog erbij! En begrijp ik nu goed Lelie dat je zelf de poging eigenlijk al hebt opgegeven aangezien je ongi hoopt te worden? Had hier eigenlijk nog wel een klein beetje hoop voor je!! Bah!! Het is ook écht niks he...dat wachten... En Kleintje, hoe ist met Maurits nu dan? Knapt ie nu wel weer op? En hoe gaat het met het introduceren van de koemelk? Of ben je daar nu dan even weer mee gestopt? Suus... Sophie dus gelukkig wel weer beter ! Fijn! En de zaaduitslagen zeggen mij ook niet zo heel veel. Heb ze nooit meegekregen en nooit uitgebreid gehoord.... (alleen de 1e x en dat weet ik zo even niet meer...) Maar ja.... hier met 3x uitslag van niks levend en de laatste poging uiteindelijk maar 8 zaadjes die levend waren, vind ik eigenlijk alles daarboven al snel een 'goede ' uitslag! Dat is ook het enige waar ik echt tegenop zie bij een volgende poging....zouden er uberhaupt wel levende zaadjes gevonden worden..... niet veel zin om voor niks te gaan spuiten dan. Heb je al wat gehoord of jullie kunnen gaan starten? Hoop het wel voor jullie! Nightelf dus alweer de zomer 'in de bol'.... leuk hoor shoppen voor Amber! Heb de nieuwe collectie in de winkels nog niet gezien eigenlijk. Ziet het er leuk uit allemaal? Esser, jullie dus weer alles doorgenomen én de medicatie dus in huis! Nog een paar dagen de pil en dan echt weer van start! Hoe spannend weer zeg! En fijn dat het uiteindelijk dus toch niet voor een poging telde met de medicatie zeg! Jewel, hoe gaat het spuiten bij jou dan? En wanneer is de eerste echo? Hier was Maud afgelopen 2,5 dag koortsvrij. Gister naar kdv geweest, ging prima. Alleen.....ze vertikt het ineens om uit de fles te drinken..... woensdag bij papa thuis minimaal en gister op kdv helemaal niet. Eten wil ze wel dus hebben ze d'r brood maar in de bv 'gedoopt' om toch wat binnen te krijgen. Ze wil op het moment dus alleen de borst...heeft ze wel vaker als ze niet fit is... Niet echt handig aangezien ik net veel moet werken deze dagen . Vanmorgen werd ze om 4.45 uur huilend wakker, heeft 'gebruld' tot 7.45 uur....vrijwel niet stil te krijgen...zóóó zielig! Kennen we absoluut niet van d'r. Huilt op het langst normaal eens 15 minuten? (en dat is dan eigenlijk al lang!). Uiteindelijk weer in slaap gevallen en daarna weer vrolijk (gelukkig) wakker. Wel wéér wat koorts... Maar....misschien een soort van 'sprongetje' geweest? Madammeke rolt hier nu namelijk inééns de héle kamer door!! Is op dit moment écht op ontdekkingstocht...gooit d'r speeltjes voor d'r uit en rolt erachteraan...heeft net de muur met lichte structuurverf ontdekt en vindt dat volgens mij heel vreemd aanvoelen . En zojuist trok ze een blad van een plant af die op de grond staat! Hier nu dus ook de tijd aangebroken geloof ik van váker opletten en ogen in je achterhoofd!! En dan dat koppie van d'r als ik boos wordt omdat ze aan de plant trekt ! Eerlijk gezegd moet ik er hééél hard om lachen....maar ja....das pedagogisch geloof ik niet zo verantwoord nu he . Nu zit ze weer aan een vaas...... hihi....oh nee....niet lachen.... ff boos gaan worden.... :x
Hier even kort. Was erg druk vandaag. GisterAvond had mautje nog koorts maar vanmorgen niet meer. Dus gewoon naar de opvang geweest. Ook daar geen koorts! Hopelijk blijft het zo. Vandaag de eerste 10cc melk gegeven en ging goed. Morgen ophogen. Ondertussen nog aan het wachten op ongi. Al 2 dagen overtijd. Nou ik ga mau zijn speentje geven, hij huilt
Goehoed nieuws Suus! Super zeg, heb je je zus ook al een knuffel gegeven? En moet je nu toch nog aan de pil? Of is het echo, en dan schema mee om te spuiten? Majo, tja dan heeft Maud echt weer even veel behoefte aan mama tijd! Meer BV dus bij mama zelf. Herken dat wel hoor, had Joep ook regelmatig. En stiekem vond ik dat helemaaaaaal niet erg.......meer knuffel en snuffel tijd met Joep. En ja, pas maar op met alle planten, potten e.d wat binnen handbereik is van die grijp-handjes! Kleintje, doorduimen dat het met maurits lekker blijft gaan! En 2 dagen overtijd.............grrrrrrr.....zit je te wachten op je ongi, en dan komt ie niet......zul je altijd zien..... Ga verder lekker bankhangen hier. Joep ligt er al effies in en huis is aan kant. Fijne avond! liefssssss
Zo meiden, ben ik weer! Kleintje, 2 dagen overtijd? Je zou er bijna wat van denken...?! wat fijn dat het vandaag echt beter gaat met Maurits! Jewel, bij jullie dus jij ziek en niet Ruben. Het heerst wel hier bij de 'spuitdames' (hè Zoe ) met spuitkindjes... Esser, pff stress bij de apotheek! Dat wil je dus niet hebben! Geukkig is t uiteindelijk goed gekomen maar snap dat het ff niet fijn was. Op welke dag moet je nou beginnen na je ongi? En hoeveel eenheden enzo? Majo, tja miss idd een sprongetje? Geen idee?! Denk dat Maud dat rollen miss wel heeft ontdekt door zaterdag (hè Sooner )? En ik vind t ook moeilijk hoor, boos worden op Sophie, maar soms moet t... Hier lekker weekend! Vanavond heerlijk avondje bankhangen met manlief en dan morgen de stad in met mn zus. 's Avonds komt mn vriendinnetje gezellig spelletjes spelen en dan zondag op kraamvisite en miss voetbal kijken ofzo 's middags? Weet niet of Ajax speelt? 's Avonds gaan we lekker uit eten met zn 3tjes om Valentijnsdag een beetje te vieren want maandag heeft mn manneke weer ns dienst Ga ook alleen voor mn echo... Krijg dan gewoon een soort uitgangsecho denk ik en als alles goed is, krijg ik mn recept mee voor alle med's. Eerst aan de pil en op CD 17 de 1e deca erin. Na de ongi die dan volgt weer bellen en dan hoor ik hoeveel eenheden puregon en vanaf wanneer. Voorlopig duurt t nog wel ff dus. Wat ik me wel afvraag is dat mn echo is op dag 4 en je op dag 3 moet beginnen met de pil! Morgen ga ik dus ff bellen met de vpk om te vragen hoe dat zit. Zondag gewoon met mn pil beginnen of eerst maandag afwachten? Echt geen idee?! Vorige keer kreeg ik op dag 2 mn echo dus toen klopte het exact en startte ik op dag 3... Oh x factor begint! Liefs Suus
Zo nu even meer tijd om te reageren Esser, is het nu allemaal goedgekomen met de meds? Vervelend dat dat er dan weer bijkomt. En nu idd wat meer ruimte in de koelkast nu je maar 3 dagen hoeft te spuiten Suus, whow lekker snel allemaal zeg! Heeft je zus ook goede connecties met andere ziekenhuizen? De ongi helemaal nu doorgebroken? Hopelijk ziet het er maandag goed uit en kun je zsm beginnen! Straks allemaal tegelijk zwanger? Majo, gelukkig is Maud weer koortsvrij. Ze heeft het dus flink te pakken gehad. Zo sneu als ze zo ziek zijn. Ruben is eigenlijk alleen nog maar verkouden geweest en daar ben ik ook wel blij om. En het klinkt idd wel als een sprongetje, vooral omdat ze nu ineens zo veel kan Pas maar op, voor je het weet hangt ze overal in En ik moet ook vaak lachen hoor als Ruben weer eens aan de stereo zit. Ik dan heel serieus zeggen dat mag niet, en dan begint hij te lachen en dan heb ik het ook niet meer Ach ze gaan het vast wel eens begrijpen ofniet? Kleintje, gelukkig Maurits dus nu ook koortsvrij. En mooi dat de introductie van koemelk zo goed gaat! Nog even en dan ben je van de stink nutramigen af Sojamelk heb ik de nature variant. De yoghurt had ik zelf niet gehaald dus ik weet niet wat er allemaal van is. Hier bij de coop hebben ze iig geen soja yoghurt. Ik denk dat Maurits het wel hebben kan vooral als hij goed reageert op de koemelk. Hoeveel suiker erin zit weet ik niet, eigenlijk ook niet op gelet maar het smaakte naar vanille kwark dus er zal best wel wat ingezeten hebben. Hij krijgt het niet elke dag dus dan valt het best wel wat mee. Ik heb nu weer griekse yoghurt gehaald en dat krijgt hij zo nu en dan eens. Zoe, hoe gaat het nu met Mees? Echt een broeinest van bacteriën geweest bij ballorig......Hopelijk slapen jullie momenteel wat meer. Dat sloopt je echt hè. Dus jij al wat last van het spuiten.....Gelukkig doet het zijn werk wel goed wanneer heb je weer een echo? Ik spuit nu nog maar 1x per dag dus eigenlijk nog nergens last van. Zodra de puregon erbij komt dan zal ik mijn stokjes wel meer gaan voelen. De 24e heb ik de eerste echo. En hopelijk niet lang daarna de punctie. Confi, he dus Dane ook goed ziek Als Dane in de diarree blijft zou ik ook even de ha bellen. Daar zijn ze voor en beter een keer te vaak dan niet. Hopelijk knapt hij snel weer wat op! Dikke knuffel van ons!! Zora, dus de eerste werkdagen er al op zitten. Ging het wat goed? En meteen al illegaal zp-en...foei foei En Sara vond het prima bij de opa's en oma's? Nightelf, haha shoppen gaat jullie idd goed af Ik vind het ook zo leuk om voor Ruben te shoppen, soms zelfs nog leuker dan voor mijzelf En al wezen sporten? De eerste keer is altijd even wennen. Een soort van bodypump zei je? Ben benieuwd hoe het heet. Hier doen we alles van Less Mills. Bodyattack ook. Jij deed ook wel Zumba toch? Hier dus gelukkig weer beter. Wat dat was die 2 dagen? Ik had een heel opgeblazen gevoel en eten ging ook niet. Zat wat tegen een buikgriep aan volgens mij, had ook ween beetje verhoging. Ook ongesteld geworden, dus dat zal ook wel wat mee gespeeld hebben. Hopelijk is dit de laatste ongi in lange tijd De kies is nog niet door bij Ruben maar hij krijgt 's avonds voor het slapengaan een zetpilletje en gelukkig slaapt hij snachts nu goed. Overdag nog wel vaak hangerig en soms ook errug sacherijnig...... maar dan gaan we een stukje fietsen met de hond en dan komen we de eendjes en paardjes en schapen tegen en dan is het weer goed Nou meiden, ik ga lekker bankhangen. Fijn weekend allemaal!
Suus, ik zou ook even bellen naar de vpk. Dan weet je het iig zeker. Al zal een dag later niet echt heel erg zijn. Leuk dat jullie uit eten gaan zondag! Hier wordt helemaal niets aan valentijn gedaan. Maar misschien dit jaar wel?
Suus, wat goed zeg dat je al meteen mag starten!! Ben jij ook van de gezelschapsspelletjes? Wij hier wel. Ook spreken we af en toe met een groepje vrienden af en hebben we spelletjesmiddag Jewel, wat duurt dat dan toch een tijdje zeg...met dat kiesje van Ruben . Moet ik ff soja yoghurt regelen voor je bij die vrienden van ons bij de coop ? Kleintje, gelukkig dat het weer beter gaat met jullie Mautje ..... dacht eerst..... hoe kun jij nou weten dat de koorts bij ons Maudje over is . Nu maar hopen dat het met de koemelk ook goed gaat uitpakken! Stom is dat toch....wil je ongi worden....wordt je dat niet. Esser, vind het hier idd ook niet altijd erg hoor dat ze ineens vaker aan de borst wil. (idd lekker knuffelen ) Maar voor manlief en anderen is het wel heel frustrerend als ze de fles niet (meer) pakt en dan dus soms een hele dag niets binnen krijgt. (haalt ze dan 's avonds/ 'snachts bij mij wel weer in...maar goed...) Vanavond dus gekolfd en dit met flesje geprobeerd te geven. Ze heeft 10 min. liggen krijsen met de speen in haar mond en maar wegduwen met haar tong...maar uiteindelijk gaf ze zich over en dronk 100cc pap. Manlief zei al...weet niet of mij dat morgenavond gaat lukken.... (is ook niet leuk om te doen zo, maar ja...moet wel even...). Zal het morgen overdag nog paar keer doen en dan hoop ik dat ze als ik werk morgenavond bij manlief rustig uit de fles drinkt . Maar goed.....waarvoor ik weer even op zp kroop vanavond.....ik heb ook (eindelijk) de foto's van het middagje Houten op de verlengde wb hyves gezet!! Zitten best een paar leuke foto's bij van onze mooie mmm kindjes . Toedeledokie!!
*zwaai zwaai* Ik kom ook weer even aanwaaien, maar hoop hier nu écht vaker te komen! Vaak heb ik weinig tijd en dan zijn er al weer zoveel pagina's bij dat ik weer 'verdwaal' en vervolgens me maar richt op het gewone vw waar het wel bij te houden is Maar dit is nu veel leuker met kleintje dus hoop het bij te kunnen houden! De foto's van de meeting zagen er echt leuk uit, gezellig zeg! Jeetje wat zijn er veel kleintjes ziek! Wat zielig! Gelukkig dat sommige alweer aan de beterende hand zijn! Esser spannend dat jullie gaan starten met IVM! Vandaag dus alle meds opgehaald! Hoe ziet het 'schema' eruit bij IVM? Maar 3 dagen spuiten? En was dus nog even spannend bij de apotheek, gelukkig dat het een foutje was... Kleintje wat zielig toch dat eczeem bij die kleintjes! Maar gaat het introduceren van km goed? En Maurits ook weer koortsvrij gelukkig! En wat een superstoere brandweer-loopwagen! Als je ongi wordt ga je je ook direct aanmelden voor een cryo tp? Maar hopelijk wordt je helemaal niet ongi Zoe ook weer aan het spuiten! Dat cetride klinkt niet fijn, dat 'in elkaar zetten' van de spuit iedere keer! Is cetride net zoiets als decapeptyl? Qua werking dan? Maar de hoeveelheid follikels is dus goed, fijn zeg! En maandag weer een echo, spannend! Wel balen van die hoofdpijn. Confidence nieuwe baan kost ook altijd heeeel veel energie! Vanaf maandag dus een leukere functie? En schoonpapa in zhuis? Hopelijk gaat dat allemaal goed! En hoe gaat het met Dane? Krijgt hij inmiddels wel wat vocht binnen? Dat stikken is echt heeeel eng, Faye heeft het ook een paar keer gehad toen ze 4 of 5 weken oud was en heeeel erg verkouden was. Huisarts adviseerde toen ook om haar bij ons op de kamer te laten slapen (gebeurde sowieso nog toen, ze ligt pas sinds een week op haar kamertje...)Gelukkig daarna niet meer voorgekomen. Maar schrok toen zóooo erg! Zora jij ook weer begonnen! En hoe beviel het? En met Sara bij de oma(s?)? Majo hoe is het nu met Maud? En jij zelf niet nog meer ziek geworden? hihi, moest wel lachen om je stukje over Maud die op ondekkingstocht gaat Gelukkig dat ze wel weer vrolijk is! Is de koorts inmiddels weg? En dat 'boos' worden lijkt me ook lastig, hmmm...misschien moet ik vast gaan oefenen Lelie sterkte... en soms is even niet op zwp komen inderdaad wel even lekker. Even er niet zo mee bezig zijn. Ben je inmiddels ongesteld? En wat voor soort hormoon is Provera? Susan, handig zo'n zus!!! En die uitslagen klinken in ieder geval echt heel goed!!! (maar wij hebben net als Majo ook maar 'een paar' goede, dus vind het al snel heel goed!) Wat super dat je mag starten! Nightelf wat leuk dat je al voor zomerkleren bent wezen shoppen! Vind het toch lastig, de maat alvast te bepalen. Ze groeit hier ook zó hard! Ben bang dat als ik nu iets koop het straks toch niet goed (meer) past! jewel jij ook alweer aan het spuiten! Echte junkies hier! Hoe gaat het? En weet jullie omgeving van deze poging af? @hier: alles gaat helemaal super! Morgen is ze alweer 4 maanden! Gaat zó hard! Ben sinds vorige week weer aan het werk en dat bevalt eigenlijk toch wel goed. Ondanks dat ik er erg tegenop zag, is het toch wel weer even lekker om met iets anders bezig te zijn! Faye moet nog wel erg wennen op het kdv, hopelijk gaat dat ook snel beter (ze slaapt er nauwelijks). Ook probeer ik nog 2x per dag bv te geven maar ze heeft na iedere voeding nog honger en moet er toch wat fv bijgeven. Het is dus aan het teruglopen, maar ga het ook niet meer stimuleren. Als het nu klaar is, vind ik het mooi geweest... waarschijnlijk dus niet al te lang meer (heb nog wel wat in de vriezer). Van de week was ze al 7200 gram en 63 cm! Ze krijgt nu meestal 4 voedingen (soms 5) en slaapt het klokje rond! Heerlijk dus Dit weekend is Sinjaman jarig, wordt enorm druk maar wel gezellig! Heb er zin in (maar ook: weinig tijd om hier bij te lezen, hoop het echt bij te kunnen houden )
Sinja, maakt niet uit hoor als je niet op iedereen reageerd. Maar wij vinden het wel heel leuk als je vanalles over jezelf en faye verteld! Ik kom straks uitgebreid reageren via de pc. nu alleen ff spieken via de iPhone
Meiden, ik val letterlijk van mijn stoel! (12 dagen na pregnyl) Iig heb ik toch de 10.000 IE geprikt....en geen 5000 Maargoed, woensdag 9feb en gisteren was ie negatief OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooHHHHH ik schijt in mijn broek gewoon!!!!!!!!!!Ik voel niks.... alleen een hele zachte krampjes alsof mijn ongi een deze dagen aan gaat komen
En hier nog een keertje...... Lelie is zwanger, lelie is zwanger, Emma krijgt een brusje, Emma krijgt een brusje, lelieman wordt weer papa, lelieman wordt weer papa!!!!! FEESTJEEEEE!!!
Ooooooooh Suus, ik ben zo'n twijfelkont.... Ik hoop gewoon niet dat het van de pregnyl is....maargoed als ie eerder hagelwit was en nu wel direct een lijntje dan is dat alleen maar goed, toch? Naja, ik test straks of morgen weer....
Ohja, dat was het ook de vorige keer.... Op 8 feb 2009 11 dagen na pregnyl was ie ook heel licht positief....lichter dan deze. De volgende ochtend weer getest toen negatief. Op 13 feb had ik vet positief getest.....vandaar dat ik twijfel....
Pregnyl is echt wel je lijf uit hoor! Je hebt toch al een paar keer omo testen gehad? Ik ben zeeeeeeer positief! (valt t op? )
Waaahaaaaa Lelie........ Das gewoon zwanger meid!!!!!!!!!!!! Echt wel joh! Eerst nega testen en nu gewoon een streepje! En dat bij de eerste ronde, die ook nog eens een warrige start kende! Das weer een nr 1 uit onze eigen mmm die zwanger is!! Wi o wie volgt?!