Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou als deze test het zegt, dan geloof ik het:D

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Lelie, Je bent zwanger!

Hier ongi geworden. Maar de stress schiet er al meteen in. Morgen bellen om ons aan te melden maar ik weet niet goed welk nummer ik moet bellen. Tijdens de ICSI moesten we altijd naar het spreekuur van de verloskundige bellen ook voor de aanmelding van de ICSI. Maar op de brief van de cryo's staat dat we naar de secretaresse moeten bellen. En verder geen nummer of zo. AHHHAAAH ik word hier zo gek van......... En moet ook nog op mijn werk bellen waar ik eigenlijk nergens rustig kan telefoneren....

Gelukkig komt mijn zusje zo om op Maurits te passen. Vriendlief en ik gaan iets leuks doen en uit eten. Dat heb ik nu wel nodig....En ben ook nog zo emo als wat...... Leuk hoor die MMM waarom kunnen we niet met een keertje lekker sexen ook zwanger zijn net als die domme 16 jarige meisjes die hun pil vergeten. (Sorry ik ben even enorm gefrustreerd)

3. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Lelie, ook nog ff via ZP VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! :D:):D:)
    Een streepje is een streepje hoor!!!

Hihihi, nu mag jij ook 9 maanden niet meer borrelen :p, ik was stiekem een beetje jaloers soms op je gezellige feestverhalen. Allemaal voor het goeie doel!

Klopt het dat je uitgerekend bent rond Emma's 2e verjaardag? Wat een mooie timing!!! Dit was vast haar grootste verjaardagswens :)!

S:)ucces morgen in het ziekenhuis en geniet van de roze wolk!
    Hoe reageerde Lelie man? (ook voor hem de felicitaties uiteraard!)

Leuk....kom je strx zwanger hier op kraamvisite!
    Ben benieuwd hoe je deze zwangerschap ervaart. Hij was bij mij volledig anders dan mn eerste.

Kusss

4. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zo, hier terug van ons uitstapje. Lekker scampi gegeten. Heeft me goed gedaan.

En lekker rustig hier!

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Loesie, wat een schatje!!!! En wat fijn dat het zo goed met hem gaat. Vind het echt superlief dat je mij mee wilt nemen!!!!! Deventer is nog wel te doen, kan ik vanuit hier zo binnendoor. Ga nog even kijken voor de zekerheid op de kalender en als daar niks staat ga ik mee. Super! Nog bedankt voor je tip over de vaste tijden, maar sta eigenlijk al wel op een vaste tijd op en heb hier ook wel een aardig vast ritme. Ach ja, de moeheid zal vanzelf wel een x weer over gaan.

Lelie, besef je het nu al wat meer? Zie echt een hele mooie tweede streep. Vind het echt helemaal super voor je!

Sinja, had ik nu gemist dat sinjaman jarig was? Zo ja, gefeliciteerd! Leuke dag gehad?

Kleinje, hoe is het met Maurits vandaag? Wat fijn dat jullie lekker uit eten zijn geweest. Vervelend dat je niet weet waar je heen moet bellen, kun je morgenvroeg niet naar de verloskundige bellen om te vragen?

Majo, wat vervelend dat Maud niet uit de fles wil drinken. Heb helaas geen tips voor je, Olaf drinkt altijd goed uit de fles. Heb wel eens gelezen dat ze wat aan de fles doen, zoals een ballon of zo, zodat ze afgeleid zijn. Maar weet niet meer zeker of dit voor het drinken was.

Susan, succes morgen. Hoe voel je je verder?

Ciara, hoe is het met jou?

Ik moet morgen weer met Olaf naar het buro. Ben wel heel benieuwd hoe zwaar hij nu is. De vorige keer was hij al bijna zeven en een halve kilo. Ook krijgt hij zijn enting, daarna gelukkig pas weer met elf maand. Vind het altijd wel zielig, de vorige keer had hij met spuiten geen last alleen begon hij 's middags heel erg te gillen.

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, ook lekker uit eten geweest dus? Wij ook :) Hebben jullie Maurits ook meegenomen? Wij nemen Sophie altijd mee! Goede oefening alvast voor later, dat ze zich gaat gedragen in een restaurant... Wij gaan dan ook ca 1x per mnd lekker uit eten!

Het is hier zeker rustig vandaag! Iedereen kennelijk druk op de vrije zondag? Wij zijn vanmiddag op kraamvisite geweest. Jongetje was nu 3 wkn en ik heb m alleen maar slapend gezien! Was dus ook nix aan zeg... We waren er toch wel 1.5 uur en al die tijd dus gepit. Hmmm. Dan is Sophie's leeftijd toch stukken leuker!

Nou wij gaan hier richting bed!

Liefs Suus

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lelie testen zijn duidelijk genoeg hoor haha. Maar herken de onzekerheid wel. Gefeliciteerd

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, mooi testje hoor vanmorgen! ;) Nu wachten tot vanmiddag! Je smst me he?

Hier vanmorgen Lelie gezien (was gezellig :)) en mn echo gehad. Bms was mooi dun en er lagen ca 12 follies klaar die dan strax mee gaan doen. Vanavond starten met de pil en dan over 2 wkn exact met de deca. Na die onttrekkingsbloeding weer bellen en dan hoor ik wanneer ik met de Puregon moet starten en of er nog een uitgangsecho nodig is (was vorige keer niet zo nl). Voorlopig dus eerst lekker slikken maar meiden, we zijn dus weer van start! Al het harde werken van vorige week is dus beloond! :D

Nu maar snel starten met mn 1e patient hier. Heb het gevoel er al een hele dag op te hebben zitten! En als ik klaar ben, moet ik snel opruimen etc. want ik moet voor half 6 bij de apotheek zijn om al mn med's op te halen! Anders kan ik vanavond niet eens met de pil starten........ Wel fijne gedachte dat ik ook dan strax ruim Euro 1000,- moet pinnen voor mn med's (en het pas terug krijg over een week of 6..........)

9. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Suus, nogmaals *juich juich* dat jullie weer mogen starten!!!
    Sterkte vandaag met je patiënten...lange dag zo he;)
    Ik sms direct:D

10. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou we hebben gebeld! Is toch weer allemaal goed gekomen (sorry dat ik af en toe zo zeur). We hebben de afspraak volgende week dinsdag om half 9. Erg fijn dat het op mijn vrije dag is dus hoef nog geen rare kunsten uit te halen.
    Uit eten was erg leuk! Maurits was thuis, mijn zusje had opgepast. Ik en vriendlief hebben heerlijk kunnen praten of de mmm en alles wat gaat komen. Dat heeft me echt goed gedaan. En vanmorgen functioneringgesprek gehad. En dat was ook positief! Dus nu heb ik weer energie voor 10!. Wat een gek mens ben ik toch :p

Lelie! Echt gaaf dat je zwanger bent!
    Suus, Wat leuk dat ze nu al kunnen zien welke follies mee gaan doen. Wis helemaal niet dat dat kon!

Nou ik ga weer werken want ik zit hier ali illegalie!

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ah Kleintje, fijn dat het toch nog allemaal goed is gekomen en idd, heerlijk op je vrije dag! Ik hoefde maar 1x te komen en toen was mn follie al 16mm! Dus miss is dat bij jou ook wel zo?? Zou toch mooi zijn?!

Lelie, mn tel staat aan op geluid dus ik zit klaar voor je smsje :)

Hier voorlopig errug rustig nog met telefoontjes. Mn patiente van vanmorgen kon dus niet nu in mn pauze dus heb nu extra lang pauze! Ik kan alleen niet nu naar de apotheek want moet bij de telefoon blijven en ik ga niet in dit gehucht, waar ik werk, mn med's ophalen. Haal ik lekker op waar ik woon, ben ik ook heerlijk anoniem! Poli vrouwtje vroeg nog of ik de Puregon pen nog had....... Ja natuuuuuuuuuuuurlijk heb ik die nog bewaard!! ;) Ligt al 2 jr in mn koelkast te wachten op me :)

Zoe, had jij trouwens vandaag ook niet weer een echo?

En nog even speciaal voor Sooner, voordat het alleen maar over brusjes etc. gaat ;), hoe is het met iedereen en de ukkies?? Iedereen weer beter?? Nog leuke valantijnsplannen? Doen jullie daar eigenlijk aan? Wij nl in principe niet. Zie mn man morgenavond ook pas weer :( Wel dus gisteren uit eten geweest :D maar geen kaartjes en/of bloemen enzo.

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Voor de liefhebbers, alleen vandaag op de online winkel van Lief! 10% extra korting!! Ook op de sale produkten!!!

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Suus, heb net een hele lading zomerkleren ontvangen!!!! Te laat.....maarja...boeiend:D

Kleintje, wat fijn dat alles weer meezit en dat je ook heerlijk samen met je man heb kunnen praten over alles. Dat lucht op!!!!:)
    En indd wie weet hoef je niet zo vaak naar het ziekenhuis voor controle....dan valt het allemaal wel mee...

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Wat heb je allemaal besteld Lelie?? ;) Ik vind die schoentjes ook zo schattig met die kersjes erop!!!

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    ik vrees dat ik wel vaker dan 1 keer moet. Mijn ei komt altijd rond dag 17. Als mijn ei 15 mm is mag ik beginnen met ovulatie testen en als die positief is hoef ik niet meer voor echo's te komen. Ze doen hier in eerste instantie niet aan pregnyl. Alleen als je zelf geen eisprong hebt.....

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lelie, haha die testen zijn echt positief!!!!!!!! En vanmiddag de officiële bevestiging :D Is het bij je zelf al een beetje doorgedrongen, en bij manlief? Ik ben zo blij voor je!!!
    Hopelijk volgen er snel meer! Ik ga iig mijn best doen ;)

Suus, mooi dat alles er goed uitziet bij je! Dan kan jij ook al weer bijna beginnen. Toch wel weer verrekte spannend allemaal weer hoor. Vooral nu Lelie zwanger is kriebelt het nog meer bij mij! Stiekem ook wel een beetje jaloers -ik wil ook!- maar dat is heel normaal toch? ;)

Kleintje, heel herkenbaar hoor je gevoelens. Wij moeten eerst naar het zkh bellen voor een 2e kindje en de meesten kunnen het gewoon gezellig in bed maken....vind ik soms ook wel moeilijk te behappen. Maar als je de eerste stap maar genomen hebt dan gaat de rest eigenlijk weer vanzelf.
    Fijn dat het etentje met vriendlief zo leuk was! Even heerlijk is dat, er even uit met z'n tweeën. Hopelijk komt het met de echo's zo uit dat je het goed kan regelen met je werk, of anders de tandarts, dokter troef maar gebruiken ;)
    Oh en dat klinkt idd als de 6e ziekte, hoe dat zit met koorts erbij weet ik niet. Hoe gaat het nu met hem?

Majo, hihi een echt eigenwijsje hebben jullie zeg! Ik heb niet echt tips voor je mbt de fles. Mijn nichtje wou de fles ook niet. Die dronk op het kdv dan ook niet en dan haalde ze het 's avonds wel weer in bij mijn s-zus. Zij is toen gewoon begonnen met het drinken uit een bekertje. Dat ging eerst nog niet zo goed maar al snel dronk ze er erg goed uit. Misschien dat maar proberen?

Loesie, wat een mooi ventje hebben jullie zeg! Heerlijk dat koppie, ik ben gewoon verliefd :)
    Hoe gaat het nu met jou? Oh ik lees nu dat je vandaag moet bloed prikken voor de fm. Succes!!

Elin, fijn dat het zo goed gaat met Olaf! En dat hij al lekker doorslaapt, heerlijk hoor!! Als je zo moe blijft moet je anders je hb even checken bij de huisarts. Als die laag is dan kan je ook ontzettend moe zijn.
    Hoe was het bij het cb vandaag?

Zoe, hoe gaat het met jou? Had je alweer een echo gehad?

Sooner, hoe gaat het met de ondeugende Kris? :D

Nightelf, bij jullie ook alles goed? Amber helemaal tevreden met haar 'nieuwe' kamertje?

Ruben slaapt momenteel nog maar 1 keer per dag. Na de lunch gaat hij meestal op bed. Hij slaapt dan 1,5 uur en wordt dan wakker maar is nog lang niet uitgeslapen, maar ik krijg hem niet weer in slaap. Wel als ik dan nog met hem bij ons in bed ga liggen, dan slaapt hij nog ongeveer een uur. Maar dat kan ik natuurlijk niet elke dag doen, al is zo'n middagdutje best wel fijn ;) Hoe ging dat bij jullie? (bij de kindjes dan die nog maar 1 slaapje doen) Gingen ze ineens 2 a 3 uren aaneen slapen of ging dat geleidelijk. Of helemaal niet en hebben ze nog meerdere slaapjes. Heel soms wil hij dan nog om 17.00 nog wel eens een halfuurtje slapen maar dat is echt sporadisch.

17. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Al weer veel te lang niet geweest!! En jullie kletsen zo heerlijk veel dat ik niet alles bij kan houden...

Jewel ik heb eigenlijk geen idee hoe het met die slaapjes gaat...Amy slaapt vaak nog 3x op een dag..

Kleintje wat lekker dat jullie eventjes heerlijk met zijn tweetjes uit eten zijn geweest en over alles hebben kunnen kletsen!
    Moeten mannetje en ik ook weer eens een keertje gaan doen, lekker met zijn tweetjes weg...krijg er gelijk zin in!

Lelie..wat een lekkere mooie streep!!!! Alvast een dikke proficiat!!!
    Hoe laat krijg je de "officiële" uitslag?

Suus lekkere lange pauze gehad?

Elin hoe was het op het buro? Ik ben benieuwd wat Olaf weegt, Amy woog de laatste keer 7,2 kilo...en toen was ze 7maandjes oud.

Loesie wat een ontzettend mooi mannetje is Siem toch...smelt...
    Hoe is het nu met jou? Las iets over je fibromylagie??

Majo...hoe gaat het dan op het kdv? Pakt ze daar dan wel de fles aan?
    Wij hebben het met Amy gehad toen ze een maandje of 3 was. We hebben echt weken moeten martelen en allerlei flessen geprobeerd en uiteindelijk wou ze de nuby-fles (uit een babydoos van de etos geloof ik) wel aannemen. Is wel een paar weken overheen gegaan totdat ze echt normaal uit de fles wou drinken. In het begin waren het telkens maar kleine beetjes en langzaamaan dronk ze er steeds meer uit.

Zoe hoe is het met jou? Nog last van hoofdpijn, en hoever ben je nu? Jij doet een nieuwe verse poging nu toch?

Hier erg verkouden, hoesten, niezen, snotteren...blegh...alles bij elkaar maakt dat ik een mega hoofdpijn heb nu.
    Amy begint nu ook al een beetje met snotteren, hoop maar dat het bij haar een beetje mee gaat vallen. Ze is net weer een dikke week beter van de griep. Zo zielig als ze nu alweer ziek gaat worden.

Hoe is het met de rest?? Ik zie dat ik er namelijk nog een paar vergeten ben....Esser, Zora, Ciara, Confi, Nightelf...

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Joehoe, alles was goed! HCG waarde was 64. Klinkt weinig maar aangezien het super pril is, is dit hartstikke normaal. Ik was ook veels te vroeg voor bloedprikken:) ( 2 jaar geleden was ik verder zwanger en toen was de waarde 855!) maargoed omdat er toch geen twijfels meer waren ben ik gewoon vandaag gegaan!
    Wel moet ik volgende week opnieuw bloedprikken om te kijken of er een mooi stijgende lijn inzit. En daarna 1e echo plannen:D
    Nou dat wordt een mooie banner uitzoeken straks!!!! Ga er vanavond even voor zitten:D

Suus,

had voor 270 euro aan kleren geshopt:)

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey meiden,

LELIEEEEEEEEEEEEEE...van harte gefeliciteerd EN met de mooie 2e streep EN de mooie hcg-waarde!!!! Wow!!! En het wordt idd tijd voor een banner!!!

Elin, graag gedaan hoor! Fijn dat Deventer nog wel te doen is!
    Dan doen we dat gewoon...we zien dan wel waar we heen moeten, haha! Hoe ging het op buro?!

Suus, 12 folikels?! Hoe weet je dat nu al?! Of begrijp ik hem nie helemaal...je moet toch nog aan de pil?! Of weten ze dit met Clomid? En wow, €1000 direct naar de apotheek! Is het allemaal binnen?!

Ciara, zag dat je al bijna uitgerekend bent! Schiet al mooi op, ben zo benieuwd!

Kleintje, vervelend dat het dan gelijk zo stressen wordt voor je, maar gelukkig ben je eruit!
    En wat fijn dat je lekker met mannetje uit eten bent geweest! Heerlijk, gaan wij binnenkort ook doen met z'n tweetjes. Mijn pa en ma wilden wel oppassen.

Pat, wat balen dat je je zo slecht voelt!
    Hoop dat je snel opknapt! En dat Amy niet aangestoken wordt door je!

Jewel, zo, dan heeft Ruben idd wel heel weinig slaap. En kan me voorstellen dat zo af en toe een middagdutje voor jou ook wel lekker is, maar dat kun je idd niet altijd doen.

Zoe, hou je het nog een beetje vol?!?! Die hoofdpijn is wel vervelend he?!

Majo, wat een gedoe met Maud zeg, ivm de fles. Ik hoop dat het snel beter gaat, want het is wel een gemartel zo of niet?

Hoe gaat het met de rest?!

Hier gaat het wel. Vanmorgen bloed geprikt op bepaalde dingen...hb/schildklier/glucoses/vitamine B12 enz...over een paar dagen bellen voor de uitslag...ben benieuwd!

Ga nu ff met manlief bankhangen!
    Bedankt voor de complimentjes op de foto! Vind het zelf ook superschattig!

Liefs

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Loesie, ben benieuwd naar je bloeduitslagen! Krijg je dan ook medicijnen ofzo naar aanleiding van die uitslagen?
    Tav die follies, er liggen er in een normale cyclus een aantal klaar waarvan er in principe maar eentje doorgroeit waaruit een eicel ontspringt. Bij mij liggen er nu dus 12 klaar en omdat ik vanavond aan de pil ga en daarna aan de deca wordt de groei dus even on hold gezet. Zodra de Puregon erbij komt, gaan ze dus verder groeien. Zoiets is t dus ong ;)

@slapen: hier nog 2 slaapjes maar wrs vanaf morgen 1 slaapje. We merken al 2 wkn dat ze niet meer wil slapen 's avonds om 20.00 uur, heel vervelend, terwijl ze wel 2x overdag slaapt. Kdv leidster zei ook vandaag dat Sophie vandaag niet wilde slapen 's middags en of ze ook 1 slaapje mag doen. Dus vanaf morgen gaan we kijken of het lukt, 1 slaapje per dag... Volgens mij heeft ze vanmiddag dus niet geslapen op kdv en heb haar in bed gestopt om 20.00 uur en ze is helemaal stil sindsdien! :)
    Denk dus dat ze t vanzelf aangeven...

Pat, wel 'lekker' dat Amy nog 3x per dag slaapt :) Kan je nog af en toe wat doen in huis bijv, en voor jezelf...

Deel Deze Pagina