Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    wat slaapjes betreft.... Maurits heeft nog 2 slaapjes. Alleen wil hij smiddags pas rond 4 uur naar bed. Dus het schuift wel allemaal een beetje op. Wel gaat hij altijd rond 19:00 naar bed.

2. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Lelie: GEFELICITEERD met je zwangerschap!!!!! Wat een mooie testen! :D En een geweldige banner uiteraard!!! :D Nu uitkijken naar de eerste echo! Spannend!!!

Susan is het gelukt met alle meds? Wel super irri dat je alles moet voorschieten. Maar er liggen nu dus al 12 follikels 'klaar' om verder te groeien. Maar er kunnen er toch ook meer bijkomen? Of werkt dat niet zo (stom, alweer vergeten hoe dat ook alweer ging... maar dacht dat ik er toen opeens een heleboel bij had op gegeven moment)

Loesie, wat een mooi mannetje is Siem!!! Echt een scheetje! Spannend dat je de bloeduitslagen binnenkort krijgt. Hoe gaat het verder met de fm?

Kleintje heerlijk dat jullie samen uit eten zijn geweest. Even quality time. Wel belangrijk aan het begin van de mmm, even opladen samen!

Pat niet te hopen dat Amy weer ziek wordt. Zo zielig die verkouden kindjes! En Faye is 3 maanden jonger maar weegt even zwaar als Amy... die was vorige week dinsdag ook 7,2 kilo (en 63 cm) Gelukkig stabiliseerd haar gewicht nu wel iets.

Majo lastig hoor dat ze het flesje niet wil. Moest wel weer lachen om je stukje dat ze met haar handje het flesje 'wegwuift' :D Hopelijk is het inderdaad een fase. Faye wil juist mijn tepel bijna niet meer. Ze moet er teveel moeite voor doen, flesje gaat natuurlijk makkelijker dus raakt ze heeeel boos en gefrustreerd als ze borstvoeding krijgt. Kolf nu 2x per dag en dat krijgt ze dan in flesje. Probeer het nog wel af en toe, maar merk dat de bv echt aan het teruglopen is en dat ze na bv altijd nog honger heeft. hihi, grappig een poes die Fay heet. Nu denk je dus constant als ik iets type aan een kat :D;) Gelukkig hier geen huisdieren in de buurt die zo heten... anders was het natuurlijk nooit Faye geworden.

Elin hoe ging het vandaag met Olaf op het bureau? En heeft ie veel last van de prikjes?

Bedankt voor de felicitatie! Sinjaman is gister 31 geworden! Echt superleuke dag gehad, wel heeeel druk maar heerlijk verdeeld over de dag! (in totaal 35 volwassenen en 9 kinderen op bezoek). Hadden zaterdagavond al feestje bij iemand anders dus werd het nu een burgerlijk-zondag-overdag - feestje. Weer eens wat anders maar ook heel gezellig :D

Susan kan je verder niet adviseren over slaapjes. Heb eerder jullie advies nodig.... Faye slaapt namelijk overdag op het kdv nauwelijks. Haar leidsters zeiden ook dat ze gewoon alles wil meekrijgen, ze té nieuwsgierig is. Ze vecht tegen haar slaap maar als ze haar in bedje leggen blijft ze krijsen. (en echt krijsen...ze hadden echt zoiets: jeeeeetje wat een geluid zit daarop... :)) Laten krijsen helpt niet, en als ze al slaapt is het max. 30 minuten. Zou het gewoon wennen zijn? Vind het wel lastig want weet dat ze niet te genieten is als ze moe is. Thuis slaapt ze wel gewoon heerlijk 3x. Hadden jullie kindjes daar ook last van op het kdv?
    En ze heeft ook tot nu toe iedere keer zichzelf op het kdv helemaal ondergepoept. ;) Vandaag had ik 2 paar reserverkleertjes meegegeven en ze heeft het gepresteerd om dus 3 rompertjes onder te poepen en plassen (tijdens verschonen ook schijnbaar) dus had ze een rompertje aan van het kdv. En vorige week een broekje :p
    Gaat dus erg lekker :p;)

Nog meiden die iets leuks hebben gedaan/gekregen voor valentijn?

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sinja, vind t wel vreemd dat ze zoveel kleertjes onder poept of plast hoor! Gebeurt dat thuis ook? Je zou bijna denken dat ze geen luiers om kunnen doen ofzo...... Kijk anders ff of jullie andere luiers gebruiken? Als ze thuis bijv nooit doorlekt, zou dat op kdv ook niet moeten natuurlijk. Of verschonen ze daar niet zo vaak?? Geen idee hoor, ik denk ff hardop!
    Qua slapen op kdv, hier nergens last van gehad. Heeft ze thuis bijv een lievelingsknuffel of doekje ofzo? Kan je die meegeven zodat ze die in haar bedje kunnen leggen. Of dat jij met een doek rondloopt, of ermee slaapt, en m dan mee geeft aan kdv om bij haar in bed te leggen. Meer tips heb ik helaas niet voor je...

@med's: heb alleen de pil in huis want de rest moest besteld worden! Is deze week nog binnen dus dan ga ik ze ophalen. Nog wel een meevaller; kennelijk is mn verzekeraar veranderd van procedure want apothee kon ze wel rechtstreeks declareren bij mn zorgverzekeraar en die gaat het dan met mij verder afrekenen. Heb alleen een eigen bijdrage van Euro 27 nog wat... Die moet ik dan wel pinnen. Hopelijk is mn zirgverzekering wel zo slim om eerst die machtiging goed te keuren alvorens de med's te verrekenen met me! Anders moet ik t eerst weer aan ze betalen en krijg ik het daarna weer terug!

Ja er kunnen nog wel follies bijkomen volgens mij, weet t ook allemaal niet meer precies..., maar deze doen zeker mee! Of ze ook allemaal een rijp eitje hebben strax is nog maar de vraag. Vorige keer was alles aan geprikt en had ik maar 8 eicellen terwijl er wel in eerste instantie ook zo'n 12 klaar lagen... Zegt uiteindelijk dus allemaal nix.

Ik ga nu lekker richting mn mandje!

Slaap lekker allemaal! Hier is Sophie nog steeds stil! :D

4. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    #1304 Elin26, 14 feb 2011
    Laatst bewerkt: 14 feb 2011
    Susan, super dat het goed uit zag en dat je kan starten. Heb je zelf nog wat geshopt bij de lief webwinkel?

Kleintje, ook spannend voor jou! Wel fijn dat je volgende week op je vrije dag kan komen. Tis toch altijd weer een gedoe met vrij vragen/krijgen. Hoe is het met Maurits?

Jewel, wat vervelend dat Ruben zo kort slaapt. Misschien komt het vanzelf dat hij wat langer slaap, moet hij er even aan wennen. Zeg ook maar wat, heb geen ervaring met één slaapje. Hier is het alleen zo dat als er wat veranderd, Olaf ook uit zijn ritme is en ook minder gaat slapen. Bedankt voor je tip van het hb gehalte. Zal het er morgen eens met de ha over hebben. Moet er toch heen voor een uitstrijkje.

Pat, bij jullie is dus het verkoudheids/griep virus in huis. Bah, kun je je zo ellendig van voelen. Beterschap!!!

Lelie, goed nieuws van je hcg. Kun je het zelf al wat meer bevatten?

Loesie, vind het echt super dat je mij mee wilt nemen. Ik ben wel aardig goed met de weg en kaartlezen. Komt vast omdat ik zelf niet graag in de auto rij maar er wel heel graag naast zit.
    Wanneer krijg je de uitslag van je bloed? Hoop dat ze iets voor je kunnen doen, dat je niet meer zoveel pijn hebt.

Sinja, wat heb je gister veel visite gehad, fijn dat het zo gezellig was. Kan je helaas niet adviseren over het kdv. Olaf gaat hier niet heen. Wel heel vervelend dat ze daar niet slaapt. Misschien toch even wennen?
    Hier een lekker luchtje en chocolade gekregen voor valentijn. Heb je zelf nog iets gehad/gedaan?

Hier, Op het buro ging het goed. Bij het eerste prikje zei Olaf niks en bij de tweede heeft hij heel even gehuild. Thuis gelijk gel er op gedaan en voor zijn middagslaapje heeft hij een zetpil gehad. Nog even over de afplatting van Olaf gehad en bij het buro dachten ze ook wel dat hij straks een helmpje moet. Ik hoop het niet, maar ben er ook wel bang voor. Het is echt nog wel heel plat.
    Ik zal morgen nog even de lijst van de meeting op zoeken en mijn naam erbij zetten.

Vergeet ik nog Olaf z'n gewicht te vermelden. Ik dacht dat hij de vorige keer bijna zeven en een halve kilo was, maar dit was niet zo. Hij was toen 6,7 kilo en is nu 7,6 kilo en hij is 64 cm lang. Goed gegroeid dus.

5. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Lelie yahooooooooooo!!!!!!!!!

6. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Susan, thuis poept ze zichzelf ook ongeveer 2x per week wel onder. Dan heeft ze echt nog van die bv-spuitluiers :D Fijjjjjn... Ze had nu thuis 2 dagen niet gepoept en last van haar buikje. Dus Sinjaman had dat vanochtend al gezegt op het kdv en vanochtend heeft ze ook veel gehuild van de krampjes. Tót ze dus echt enorm moest poepen :p En schijnbaar bij het verschonen had ze zichzelf 2x ondergeplast... tja... misschien dat ze de volgende keer beter opletten bij het verschonen. Of misschien dat ze daar gewoon lekker poept dat ze dat iedere keer daar doet ;):p
    Ze heeft thuis geen knuffel ofzo waar ze echt helemaal gek van is, merkte gister toen we verjaardag hadden dat ze ook absoluut niet wilde slapen. Dan is ze zoooo nieuwsgierig en wil ze overal bijblijven. Dat gaven ze op het kdv ook aan, ze is zó'n nieuwsgierig meisje, zit constant heel actief rond te kijken naar alle andere kindjes om haar heen.

Wel lekker Susan dat je het niet hoefde voor te schieten. Wel spannend, weer alle meds in de koelkast deze week! :)

Elin wat fijn dat het goed ging op t cb. Vroeg het net ook in het andere topic, maar hoe groot en zwaar is Olaf nu? En wat lief van het luchtje en de chocola. Kreeg zelf ook chocola :)

Wanneer is de volgende meeting? Begin april las ik ergens? Sinjaman gaat 31 maart afstuderen en wilde daarna weekendje weg. Dus weet niet of ik meekan. Zou wel heel leuk zijn om jullie te zien. Gaan er ook nog meiden uit Utrecht/Gelderland? (weet niet waar iedereen woont), misschien kan ik dan ook iemand ophalen als ik ga!

Ga nu ook slapen! Weltrusten!

7. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Sinja, heb Olaf zijn gewicht bij onder het andere berichtje gezet.
    Zou leuk zijn als je ook mee kan met de meeting! Ben wel heel benieuwd naar jullie allemaal.

Susan, ik dacht dat je ging slapen!:p

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    De meeting staat vooralsnog gepland op 9 april want dan kunnen de meesten! Sinja, Sooner komt uit die buurt ongeveer dus als jullie willen carpoolen, misschien ff pb-en ofzo?

Elin, fijn dat alles goed ging bij het cb en een mooi gewicht voor Olaf zeg! Wat gaat het snel he! En ja, wilde gaan slapen maar ging nog ff op de iPhone ;)

Vannacht echt dramatisch geslapen! Heb ook echt ontzettend naar gedroomd! Dat een vriendje van me een mega tumor had in zn buik, inoperabel, en die ging daaraan dood. Voelde me ook ontzettend K toen ik wakker werd en heb m meteen gesmst of alles goed met m gaat :) Denk niet dat ie dat fijn vond om 06.45 uur, als student zijnde ;), maar kreeg later smsje terug dat alles goed met m was. Wist ik natuurlijk ook wel maar voel me er eigenlijk nog rot onder! Ben ook niet helemaal lekker vandaag heb ik het idee. 't Is dat ik veeeeeeeeel beter weet maar anders zou je toch rare dingen gaan denken, gezien mn levendige dromen en hoe belabberd en moe ik me voel........... ;)

Nu weer aan het werk. Bah, echt geen zin in! Wil gewoon lekker slapen en eigenlijk wel een tijdje rond de wc bivakkeren........... maar ja, daar heb ik helaas geen tijd voor :(

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He bah Suus, dikke knuffel voor jou!!!!!

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, mooie banner!! :)
    Als alles goed blijft gaan, gaan jullie dan naar dr. Papa, o.a. voor geslachtsbepaling???

Trouwens, wat zijn die anticonceptiepillen klein zeg! Heb Microgynon 30, maar dan onder de echte naam gekregen, dus merknaam Microgynon staat niet op het doosje, nou het lijken net muisjes!! Zo klein!

Bah bah bah, nog steeds geen zin in werken vandaag! Heb wel leuke mensen verder vandaag dus hopelijk krijg ik nog zin... Was zelfs jaloers net op mn patient die zei deze hele week vrij te zijn en vrijdag naar de wintersport te gaan! Maar ja, mag eigenlijk niet jaloers zijn want ik werk elke week maar 3 dgn terwijl de meeste mensen wel 4 of 5 dgn moeten werken........

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Was al bijna bang dat ik met mn suffe hoofd de internetpagina al had weggeklikt terwijl ik nog niet had gedrukt op bericht verzenden!! Gelukkig heb ik toch een soort zp-automatisme ingebouwd ;)

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Suus,

nog even volhouden he! Morgen ben je vrij:)
    Wij gaan zonder twijfel weer naar dr. P :D We willen het zo spoedig mogelijk weten haha
    Heb gelezen dat ze per 16 maart op een andere lokatie zitten...in Osdorp, vlakbij de Kidsfactory!
    De moeheid is enorm toegeslagen. Lig alleen maar suf op de bank :)
    Gelukkig neemt mijn moeder Emma mee donderdag en zaterdag zodat ik meer kan gaan ontspannen.

Nou, ik ga wat doen hier...heb mijn pyjama nog aan:)

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh ik zou ook wel lekker op de bank willen hangen nu!! Zeker nu mijn patient me potverdomme ruim een uur in de steek heeft gelaten!! Kan haar ook telefonisch niet bereiken. Stomme doos....... Vrijdag was ze er nog en toen zei ik nog tot dinsdag tegen dr! Nou, die krijgt toch echt ff een fikse rekening van me! Ga dus zo maar ff boekhouden ofzo. Strax komt om 12 uur iemand ff kort langs en dan pas weer om 13.00 uur starten met het middagprogramma!

Gelukkig komt mn mannetje zo langs om wat papierwerk te brengen dat dan mee kan naar de accountant (jaja, we hebben ons boekjaar 2010 al afgerond!!), waar mn vader vanmiddag alles naartoe gaat brengen.
    Heb eigenlijk zin in sex maar ja, kan het moeilijk doen hier op werk met een grote kans dat mijn ouders strax binnen komen wandelen. Nu maar hopen dat mn zin blijft tot aan vanavond ;) Heerlijk zeg, geen utrogestan!! Heb mn libido weer terug!! :D

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Lelie, Jááááá!!! zelf dus in middels ook écht overtuigd, te zien aan je práchtige nieuwe banner :). En dus ook alweer 'lekker' moe aan het worden!!

Suus, inmiddels dus gestart met de pil! Het gaat nu dus weer écht beginnen! Spannend hoor! Enne....de sexdrive dus weer terug? Hihi....geniet ervan vanavond ;).

Jewel, dus Ruben nog maar 1 slaapje per dag....hier nog geen ervaring mee, hopelijk plakt hij er snel toch nog een uurtje aan vast ;). Hier vanalles al geprobeerd, tuitbeker, gewone beker, mama's glas die érg interessant is ;).... maar helaas....Madammeke wil niks anders dan de borst.

Pat, Balen dat je ziek bent zeg. Moeders kunnen eigenlijk helemaal niet ziek worden, hebben ze het véééél te druk voor ;). beterschap meid! Op kdv wil Maud de fles ook niet meer, bij niemand niet. Alle flesjes die we hebben geprobeerd en dat zijn 4 verschillende. Rare is....eerder dronk ze prima uit de fles....daar is ze zelfs ooit mee begonnen omdat ze de borst niet pakte.

Sinja, Maud slaapt ook niet altijd even goed op het kdv hoor. Soms 2 uur achter elkaar, soms op een dag maar 1x een 1/2 uurtje. Is ook té nieuwsgierig en wil álles zien! Alleen bij ons het gelukg dat ze er niet 'vervelend' om wordt....zolang ze afleiding v/d andere kindjes heeft blijft ze vrolijk gelukkig!

Elin, wat fijn dat Olaf het zo goed doet zeg :). Jammer dat ie w.s. toch een helm[je zal moeten...maar als dat beter is.... en ze hebben tegenwoordig best hele leuke stoere hoor!!

Loesie, hopelijk valt het mee met de bloeduitslagen!!

Kleintje, lekker uit eten geweest dus saampies. En scampies....hmmmm..... héérlijk zeg!!

Hier hebben we alledrie vanalles..... Maud blijft op en af koorts houden, gister 10 dgn al, manlief pijnlijke kuit en ik keelpijn, énorm hoesten, hoofdpijn. Pffff.....wat een lappenmand zeg! Maud heeft inmiddels een AB kuurtje ondanks dat haar longetjes schoon klonken, manlief voor echo naar zkh geweest en heeft een tromboflebitis en is aan de medicijnen en ik hier geen medicijnen maar wel erg belabberd. En dan strakjes met Maud nog oppassen bij schoonzus en zwager....op 3 neefjes van 12, 8 en 5....pffff..... nou ja...is maar een paar uurtjes.

Zo maar weer eens flesje proberen bij Maud. Heb haar vanmorgen paar keer aangeboden, maar wilde weer niet. Fruithap ook niet gegeven en op bed gelegd.... benieuwd of ze nu zó'n trek heeft dat ze toch de fles gaat pakken.... vanmiddag de fruithap maar weer inhalen...

Fijne dag meiden!!

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Lelie: supermooie banner!!!! Besef je het al een beetje? Echt super dat het gewoon in de eerste ronde gelukt is (en dat terwijl je zo twijfelde of je met het suiten het wel goed had gedaan en de zaadjes wat niet helemaal goed ging....).

Suus: alweer wat meer zin om te werken? Ik heb dat soms ook, geweldig leuke baan, maar sommige dagen, dan heb ik echt geen zin....

Jewel: lastig met het slapen..... Amber ging 's ochtends steeds korter slapen en ineens wilde ze 's ochtends niet meer en sindsdien slaapt ze nog maar 1x 's middags (2,5 tot 3 uur, soms nog langer).

Sinja: ik zou idd ook eens informeren op het kdv of ze andere luiers gebruiken en of ze de juiste maat wel om doen (ging bij ons nog wel eens fout, maatje te groot).

Mayo: hopelijk wil Maud straks wel uit de fles drinken. Heb je ook al de fles van Tommy Tippy of dr. Brown geprobeerd?

Kleintje: yeah! Ook bij jullie gaat het hele circus weer beginnen!

Hoe is het met de rest van de meiden?

Ik ga straks aan het fotoalbum van Amber haar eerste jaar beginnen, wordt hoog tijd :)
    Hier zijn we nu ook druk aan het aftellen naar 28 februari tot de mirena eruit gaat (hoewel ik twijfel of ie er uberhaupt nog wel in zit, kan sinds een maand of 3 die touwtjes die eraan zitten niet meer voelen.........)

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lelie, mooie banner! :) En een al een mooie hgc waarde. Die gaat alleen maar stijgen! Wel fijn dat je dan nog een bloedtest krijgt, en ben je dan ongeveer uitgerekend met Emma haar verjaardag?

Suus, hihi gelukkig je libido weer terug! :D ik heb dat altijd met de pil, zodra ik die slik is mijn libido ook weg. Gelukkig nu al een week pilvrij en vriendlief is ook weer blij ;)
    Gelukkig hoef je de meds nu niet voor te schieten. Is toch wel een heel bedrag. Bij welke verzekering zit jij dan, omdat je eerst ook 'toestemming' moet hebben voor een behandeling?
    Dus Sophie nu ook naar 1 slaapje. Hopelijk gaat ze 's avonds dan lekker slapen. Hier gaat Ruben tussen 19.00 en 19.30 op bed, dan is hij ook echt op.
    Mooi dat je het boekjaar 2010 nu afgerond hebt! Doe je het meeste zelf?

Majo, hmmm dan weet ik het ook niet meer. Toch wel 'lastig' zo'n eigenwijsje hoor. ;) Ik hoop dat ze snel wel wat wil drinken uit een fles oid.
    Dus jullie allemaal niet fit :( Vervelend zeg. Er zijn toch wel erg veel ziek momenteel. Beterschap iig voor jullie, en succes met oppassen. Dat kan er ook nog wel bij ;)

Sinja, Ruben was, en is, ook altijd zo nieuwsgierig en moet ook alles en iedereen bekijken. Hij sliep ook altijd slecht als het druk was of als we ergens anders waren. Thuis sliep hij ook niet goed trouwens. Hij is heel snel overprikkeld, en dan was het soms ook krijsen op bed. Hier is het op een gegeven moment beter gegaan, maar ergens anders slapen blijft soms lastig. Faye slaapt thuis dus wel goed? Dat scheelt dan wel weer. Misschien dat ze op het kdv haar wat eerder op bed moeten doen, zodat ze niet tè moe is?
    En nog gefeliciteerd met je man! Wat een drukte hebben jullie gehad zeg! Maar is altijd wel erg gezellig. En daarna een lekkere rustige, burgerlijke zondag :D Heerlijk!

Nightelf, ik heb geen idee waar een mirena zit maar die zit dus om je baarmoedermond heen?? Zou wel mooi zijn als hij eruit is, scheelt weer een open benen bezoekje aan de gyn ;)
    De 28e komt ook al snel dichterbij! Hoe gaat jouw behandeling in zijn werk ook maar weer? Niet spuiten zoals Lelie toch?
    En hier nog helemaal niet begonnen met een album :) Ik twijfel nog hoe ik het zal aanpakken. Ik denk ook iig een album van het eerste jaar, maar misschien dat ik ook wel de eerste 2 jaar pak. Er zijn zoveel foto's maar ook heel veel foto's die bijna 'hetzelfde' zijn alleen is hij dan een maandje ouder ;) vind ik ook wat zonde om daar een album mee te vullen. Maar ik zal eerst eens orde scheppen in de foto's :)

Pat, dus ook al ziek. bah is niks aan hè als je als moeder zijnde ziek bent. Hopelijk wordt Amy niet weer ziek, die arme kleintjes ook :( Beterschap!!

Elin, Olaf is idd goed gegroeid! Altijd leuk om weer te wegen en te meten vind ik. Ik zat net even in Ruben z'n groei boekje te kijken en die was met ongeveer 4 maand 68 cm en 8350 gram :D hihi die ging in het begin als een speer!

Esser, hoe gaat het bij jullie? Al een behandelschema gekregen?

Hier een mooie bos rozen met valentijn gehad :) Was helemaal verast want vriendlief doet nooit wat met valentijn. Binnenkort willen we nog uit eten en naar de film, dan krijgt hij dat van mij ;)

Ruben slaapt nu weer lekker, eens kijken of hij na 1,5 weer wakker wordt. Ik ga nu gewoon proberen hem weer in slaap te krijgen. Vannacht werd hij ook wakker en toen heb ik hem weer goed gelegd (hij wou eerst niet) maar hij is toen snel weer gaan slapen, dus hopelijk lukt dat nu ook. Oh als je het over de duivel hebt...........wish me luck! ;)

17. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zo wat is er weer veel getiept! Ik heb er alweer een hele dag op zitten met Maurits dus hou het kort.

Was net met hem bij het CB, 8480 gram en 73,5 cm. Hij zat qua gewicht op het onderste lijntje. Hij mag dus echt meer gaan eten en wat meer aankomen. Maar de verpleegkundige zei wel dat je het niet aan hem ziet dat hij zo licht is. Verder heeft hij zijn prikjes gehad. Hij lijkt er geen last van te hebben gelukkig. En we hebben een doorverwijzing gekregen van een rontgenfoto van zijn heupjes (opnieuw een onderzoek daar aan) omdat hij met tijgeren een been niet gebruikt en er toch twijfel is over zijn heupjes gezien mijn geschiedenis (zelf in een spreidbroek gezeten). We zullen zien....

en onze flat is ingepakt in wit zeil...... ze zijn de kozijnen aan het schilderen..... En nu kanik dus niet meer naar buiten kijken. Maar heb wel al een paar keer koffie gegeven aan die knappe schilders :p:p:p. Gelukkig werk ik wo t/m vr en kan ik zaterdag hopelijk weer naar buiten kijken.......

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jewel: die mirena zit in de baarmoeder geplaatst en er hangen twee dunne ijzerdraadjes uit de bm-mond.
    Ik ben bij Amber zwanger geworden met Clomid (tabletten), maar zou ws de volgende ronde over gaan naar spuiten, ivm de bijwerkingen en dat ik een hele korte lf heb. Ben dus benieuwd wat nu de behandeling gaat worden. Aan de ene kant hoop ik 'gewoon' op Clomid, want dan hoef ik niet te spuiten, maar die bijwerkingen zijn absoluut niet misselijk........
    Ik heb van mn man ook een bos bloemen gehad (en Amber een Bumba-knuffeltje), voor hem had ik lekkere chocola.

Oh, Amber is wakker, ga ervandoor.......

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jeetje meiden, had iedereen vanmiddag vrij ofzo! Ik zit ff in de pauze van Glee dus probeer t ff kort te houden. Ben ook ff aan t bijtanken van een heerlijke 'beurt' van mn mannetje ;) Altijd leuk, Sophie naar bed brengen en dan eindigen tussen de lakens :D

Nightelf, je zal toch wel voelen als de Mirena er vanzelf uit was gefloept? Lijkt mij dat je die niet kan missen! Ik zou trouwens eerder kiezen voor spuiten dan Clomid want van Puregon bijv hoor ik bijna nooit iemand over bijwerkingen!

Kleintje, moet je zelf bellen voor een afspraak van de heupjes? Heeft ie die niet al eerder gehad dan, aangezien jij t ook had vroeger?
    Vervelend dat je niet naar buiten kan kijken hoewel de vogeltjes nou ook weer niet van de daken af vallen... ;)

Jewel, wow een bos rozen! Die heb ik nog nooit gehad!!! Wat ontzettend lief van je manneke zeg! Ik ben trouwens verzekerd via Turien en Co bij Avero Achmea. Tav die boekhouding, we doen alle bonnetjes zelf, voeren al onze bankboekjes in, in de juiste categorieen en geven dan alles aan de accountant. Kan het ook niet doen maar dan betaal ik wel erg veel accountantskosten. Nu zo rond de Euro 2500,- wat best meevalt hoor. Als je een schoenendoos geeft met allerlei bonnen, betaal je zeker het 3voudige!

Majo, wat een ziekenboeg bij jou zeg! En wat lastig dat Maud geen fles wil! Hoor over dr Brown goede verhalen! Dat ie qua vorm op en tiet lijkt! Of heb je die al geprobeerd?

Nou, Glee is al een tijdje begonnen dus ga maar ns ff verder kijken. Zo maar ff wat eten of drinken om die bittere nasmaak weg te krijgen! ;):D hahahahaha

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh ja, ik heb nu wel al mn meds binnen! Behalve de pil moest alles nl besteld worden maar ligt nu dus lekker in de koelkast! :)

Deel Deze Pagina