Hey meiden, alleen even een zwaai hier. Drukke dag achter de rug, en afgesloten met alleen mijn kleine man. Grote man is voor het werk elders in het land en zal ook de nacht niet thuis doorbrengen..........bah, altijd zo'n hekel aan, 'alleen' zijn. Morgenavond is ie weer thuis. Morgen zelf ook werken en donderdag met m'n zusje naar de RAI; de HHbeurs en de 9 mnd beurs. Altijd gezellig! Ga zo m'n nestje opzoeken. liefssss en knuf voor jullie allemaal!
Haaaaaaaaai Ladies!! Lekker rustig nog hier vandaag! Nightelf, hoe vindt Amber haar nieuwe kamertje eigenlijk? En voor jullie schiet het dus ook alweer mooi op met de poging voor een brusje . Kleintje, jullie dus helemaal ingepakt als een cadeautje . Nou ja....als het er maar weer mooier van wordt allemaal! En intussen dan maar genieten van die knappe schilders . Hoe gaat het nu trouwens met de koemelk? Jewel, en....??? Ruben gisteren nog langer aan het slapen gekregen? @Flesjes: zijn er meerdere die de borst/tepel nabootsen en die wil ze ook absoluut niet! Nou ja....na een strijdvaardige dag gisteren tussen moeder en dochter heeft moeder uiteindelijk dan toegegeven, de strijd gestaakt en Madammeke dus gewonnen . Ze heeft gisteren dus praktisch niets gehad....dacht zelf.... geen fles of (tuit)beker.... dan óók maar geen borst ! Vervolgens vertikte ze het ook de fruithap en brood na 1/3 te eten, terwijl ze dat normaal zó op heeft . Avondeten ging goed (had natuurlijk intussen berehonger ) en 's avonds wakker gemaakt voor fles bvpap....weer niet dus.... en dat met een lepeltje gegeven (ze moest toch wel wat binnenkrijgen natuurlijk ). Inmiddels vandaag dus maar besloten maar gewoon de borst steeds te geven en de strijd te staken en volgende week maar weer eens de fles te proberen.... en..... heb nu weer een heerlijk gezellig meisje in huis na die *piep*dag van gisteren..... Maud knapt nu ook zienderogen op en heeft nu 2 dgn al geen koorts meer (lang leve de AB). Helaas lijk ik qua geluiden zelf nu meer op een zeehond die aan het blaffen is en ben ik aan het twijfelen of ik m'n werk voor morgen wel/niet zal afbellen aangezien ik 's nachts dus de halve nacht ook wakker lig.... Nou ja....zal er nog even over denken....houdt er niet zo van om me ziek te melden, maar zo steek ik natuurlijk ook al die patiënten aan... Wat een prááááááááááchtig weer is het trouwens zeg!! Wordt hier helemaal blij van
Majo, De melk gaat echt super goed! Sinds maandag zit hij volledig op de nutrilon standaard 2 en geen vlekje eczeem te bekennen! Nou ik ga hier weer verder werken....... ali illegallie hier
Zo hè hè daar ben ik dan eindelijk weer een keer. Maandag had ik net 1 zin getypt en toen stond er onverwachts een vriendin voor de deur.... Ten eerste: Lelie (en Lelieman en Emma), van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, kreeg gewoon kippevel toen ik het las, wat heerlijk voor jullie zeg!!!! En een super mooie banner!!! Nu ik je een keer "live" gezien heb vind ik het eigenlijk nog leuker op een of andere manier. Hoop dat je een goede zwangerschap/bevalling krijgt en weer zo'n super mooi kindje als Emma... Suus@ moet altijd zo lachen over je openheid op sex gebied...Nou valt er hier niet veel open over te zijn. Helaas is mijn libido na de zwangerschap eigenlijk niet meer op het oude peil gekomen. En net toen het weer een beetje begon te komen begon ik met spuiten...Het zal toch ooit wel terugkomen??? Super dat je alle meds weer in huis hebt, mooi tasje vol?? Kleintje, voor jullie gaat het nu ook hard, vind het allemaal super spannend. En wat fijn dat Mautje van zijn eczeem af is, heerlijk... Majo, wat heeft dat eigenwijze wijffie van jullie toch, zou het niet haar tandjes kunnen zijn?? Misschien dat het tutje van de fles niet lekker aanvoelt in haar mondje, en misschien dat ze daardoor ook nog steeds verhoging heeft??? Ik roep ook maar wat, ik heb verder geen flauw idee eigenlijk. Pff en manlief ook in de lappenmand, het wordt echt tijd voor de lente hè, al dat gekwakkel.... Nightelf, ik heb de touwtjes van de mirena nog nooit gevoeld, dus ik denk dat hij er nog wel zit hoor...Manlief had pas door dat hij altijd wat voelde toen hij eruit was 28ste weer beginnen, wat gaat het hier weer onwijs spannend worden met iedereen... Jewel, hoe gaat het met onze opperjunk, lukt het allemaal nog, voel je je goed??? Ik heb eigenlijk geen idee wat jij voor spuitschema hebt. Maar volgens mij spuit jij al heel lang, je bent toch de dag voor mij begonnen. Ik vind het ongelooflijk wat voor behandelingen er allemaal zijn, volgens mij spuit niemand van ons volgens het zelfde schema.... Esser, naar de huishoudbeurs en de 9 maanden beurs...Pfff ik ben vorig jaar geweest (hoogzwanger) ik wist niet hoe gauw ik weer buiten moest komen, dat is echt niets voor mij. Heel druk en heel veel hysterie...Maar ik geloof dat ik een uitzondering ben Manlief alweer thuis?? Uhmmmm Sinja en Pat ben jullie verhaal geloof ik een beetje kwijt solly... Loesie wat is fy.... nou ja dat moeilijke woord wat je schreef. Misschien heb je het al een keer verteld, maar ik weet het echt niet.... Hier@ Mees is nog de hele vorige week ziek geweest. Zaterdag knapte hij eindelijk op, dat arme schaapje. Dus ik ben zaterdag ook niet naar Amstelveen gegaan Suus, had het erg leuk gevonden om je daar te treffen en een kopje thee te drinken...Volgende x maar weer proberen. Ben vandaag nadat ik in het ziekenhuis was doorgereden naar de Zara in Amstelveen, en deze dan ook leeggekocht voor Mees. Wat hebben ze daar toch gave jongenskleding, leuke shirts en spijkerbroeken. Hij zal er weer stoer uit zien van het voorjaar.... Verder gaat het hier goed, heb geen last meer gehad van hoofdpijn na vorige week en eigenlijk voel ik me best fit. Vandaag de 3e fm gehad. En vanmiddag ben ik gebeld dat vrijdag om 9.30uur de punctie is. Ik zie er zoooooo tegenop. Ik vond de punctie 10x erger dan mijn bevalling. Misschien heb ik het in mijn hoofd pijnlijker gemaakt dan het was. Heb gevraagd om meer pijnstillers. Roesjes doen ze bij ons helaas niet aan. Maar de lieve verpleegkundige die ik aan de telefoon had gaat er voor zorgen dat ik meer pijnbestrijding krijg, super lief. Vanavond dus de ovitrel erin en dan ben ik verlopig klaar met dat gespuit, hoe stom maar je gaat er echt aan wennen. Vandaag had ik de spuit al in mijn buik toen ik er achter kwam dat ik de lucht er niet uit had gehaald. Hop er weer uit ff tikken en er weer in...alsof het niets is.... Ben heel benieuwd wat de oogst deze keer is, hou er ernstig rekening mee dat het minder zal zijn dan de vorige keer. Ik hoop wel op een paar mooi emmies. Maandag de tp, wordt best allemaal spannend. Qua werk is het allemaal heel goed uitgekomen, alleen vorige week donderdag voor fm naar het ziekenhuis en voor de rest is het allemaal op mijn vrije dag gevallen. Moet wel zeggen dat ik het pittig vind om het geheim te houden. Vorige week paste mijn moeder even op Mees zodat ik even boodschappen kon doen. Ze had m op bed gelegd maar de babyfoon was leeg dus heeft ze boven de oplader gepakt. Die dus naast mijn bed stond en daar stond dus ook de tas met medicijnen (Wie verwacht er nou dat moederlief naast mijn bed iets moet pakken...) Ik heb geen idee of ze de tas heeft gezien en dan nu haar mond houd... En Mees moet dus ook mee naar de punctie, mijn zusje is de enige die ervan weet en die moet werken dus ik heb geen oppas. Maar in het ziekenhuis schijnt een kinderopvang te zitten ik denk dat ik hem daar even breng, lijkt me beter voor hem en voor mezelf... Nou ik ga er een eind aan breien, jullie horen wel hoe de punctie verlopen is.... XXX
Zoe, ik denk aan je vrijdag!!! Hoop iig op een aantal mooie emmy's! Jij hebt iig het korte protocol zie ik al. Wel fijn want dat scheelt een aantal spuiten Ik zou Mees idd even bij de kinderopvang van het zkh brengen. Dan kan je man bij je zijn tijdens de punctie. Ik vind dat iig heel fijn dat hij er was. Toen ik daar lag te creperen van de pijn, mega aan het janken was van de pijn etc. etc. en als je dan bedenkt dat hij daar de oorzaak van is........ hahaha nee hoor, dat dacht ik toen niet En nu ook niet hoor...anders had ik Sophie niet gehad! Anyways, als je nou weer ns langs Amstelveen hupt, geef je maar een gil! Ben elke wo en do vrij! Majo, miss zit Maud in een overgang naar iets ofzo? Dat ze daarom zo doet nu? Wel fijn dat de ab zo goed en snel werkt. Was hier toen ook zo. Lang leve AB! Vanavond voor t eerst gehockeyed. Zal wel mega spierpijn krijgen morgen en overmorgen maar dat zien we dan wel! Tav libido, op zich is t er wel, pas ca 7 à 8 mnd na de bevalling hoor, maar ben wel vaak te moe. Moet wel zeggen dat als ik eenmaal in de stemming wordt gebracht, het heeeeerlijk is en dan ook altijd tegen mn man zeg dat we het vaker moeten doen Ik ga ff verder kijken naar de neukende buren...
Zoe, vrijdag de punctie Ik wil je heel veel succes wensen en we duimen op een mooie score!!!! Ik denk aan je!!!! @libido, nou hier was het ook niet zo soeps meer hoor. Het heeft wel heel lang geduurd voordat ik er weer zin in kreeg. Is wel zo dat als er eenmaal een start is gemaakt dan is het wel fijn maar het begin is zo moeilijk Moe Moe Moe, absoluut met hoofdletter!!!! Enne...nu ik zwanger ben mag hij er alleen maar over dromen Emma gaat vanmiddag naar mijn mams. Ik heb even de middag voor mezelf. Moet een hoop regelen voor mijn verjaardag enzo....stofzuigen, wasjes draaien en mijn nageltjes doen Nou meisjes, ik ga even met Emma knuffelen.. Kussie
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAT LEES IK NOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lelie, gefeliciteerd. Wat onwijs gaaf. En dat je maar niets voelde, wat bizar. Je durfde er maar niet in te geloven he! Maar het is dus echt waar. Ik vind het zo geweldig voor je! Wat een mooi verjaarscadeau! Ik weet echt niet wat ik lees, ik had het niet verwacht zo snel, wat super!!!! @Suus, wat goed dat je zo snel kunt volgen. Dan ben jij vast ook heel snel aan de beurt met een dikke buik! Ik heb daar alle vertrouwen in, dat het snel zover is. @de andere junkies; spuit en slik maar raak. Het is legaal! @zora, ja boetes voor teveel kletsen, haha. ik heb het ff een weekje druk en er worden hier hele boeken geschreven. En ook nog eens wereldnieuws gepubliceerd (brusje voor Emma). Raar zeker om weer aan het werk te gaan? Ik vond het tenminste heel raar. Net of ik ineens weer een normaal mens was. @meet&greet; kris heeft de week erna heel slecht geslapen, maar niet echt ziek. Eerder kiesjes tijd. Deze week wel 2x 's nachts uit de *piep* moeten scheppen. Weer wat extra wasjes draaien. Wat zielig dat bijna alle popjes erna ziek waren. Toch die ballenbak he @majo, oh leuk dat kolven nog zo 's avonds als je eigenlijk naar bed wilt. Dat mis ik niet , het voeden wel. @nightelf, goede tip van dat zomerjasje! @Esser, wat een stress bij de apo, ik zou daar ook echt van schrikken. Het kost ook niet een beetje al die medicijnen. @Sinja, kan ze misschien buiten slapen daar? Kris slaapt op het kdv buiten in een soort konijnenhok op poten helemaal ingepakt met muts, sjaal, dikke slaapzak en handschoentjes. En ze slaapt daar als de beste.. binnen gaat lastiger. En ik woon in prov Utrecht, dus misschien kunnen we inderdaad carpoolen. Vertel me dan alleen niet je echte naam, he Kleintje Jaa, Suus inderdaad weg met de pil. Het helpt echt niet nee Hoop dat je er weer goed gebruik van maakt, van je libido dus. Zoe, succes met je punctie morgen, ik zal voor je duimen. Het komt helemaal goed, let maar op! @Kris, ze is een echte boef. En ze praat over van alles. Kan er niet veel van verstaan, maar zegt dingen als bal, die, op, uit en haar favoriet; eten. En dat met net 14 maanden, vindt het best knap. En het uit wandelen gaan met haar kan nu ook echt en is heel leuk. Ze kan best een ommetje lopen, valt me niets tegen.
Sooner: hihi, Kris dus ook zo'n kletstante Gezellig hoor. Eten is hier ook een favoriet woorden (en bezigheid ). Zoe: hier was ook de zin pas weer na een maand of 7 terug. En het is nu ook vaak nog zin 'maken', maar als we dan eenmaal bezig zijn is het wel weer als vanouds. Heel veel succes morgen, ik zal aan je denken!! Jij bent nu toch de eerste die weer een puncite heeft? Suus: en, spierpijn? Hebben jullie buren geen gordijnen......... of houden ze van een showtje weggeven? Lelie: geniet lekker van je middagje. Even lekker tijd voor jezelf! Welke maat kleertjes draagt Emma nu trouwens? Amber zit nog in 80, maar vooral de broekjes worden aardig kort, dus ik heb nu al weer een flinke lading in 86 gekocht. Toevallig sprak ik vanmorgen in de Hema een vriendin en haar zoontje is in augustus 2 geworden en die zit nog steeds in 80 , lijkt me zo raar.... Jewel: Amber vindt haar kamertje helemaal super. Elke dag wijst ze weer naar de vogeltjes en zegt 'fooge' (haar woord voor vogel). Hoe gaat het spuiten bij jou? Heb jij dan zo'n lang schema in vergelijking tot Zoe? Mayo: misschien krijgt Maud idd tandjes en wil ze daarom niet uit de fles drinken. Kleintje: Wat super dat Maurits zo geod reageert op de standaard voeding! Echt helemaal geweldig! Esser: zwaai terug! Veel plezier op de HHB. Ik ben er 2 jaar geleden voor het laatst geweest en vond het ook wel leuk, maar vooral erg druk. Wie ben ik nu nog vergeten.................... Vanochtend lekker met Amber naar het zwembad geweest en het ging eindelijk weer goed. Ze heeft een aantal keren geen plezier gehad met zwemmen. Wilde alleen maar op de arm hangen en aapje spelen (en brullen.....), maar vandaag had ze er eindelijk weer lol in. Ik ga straks nog even met haar vingerverven op een canvasdoekje. Mijn vader is nl jarig, dus gaan we even wat leuks maken.
Hee meiden, even jullie advies. Ben nu dus aan de pil sinds maandag en heb sinds gisteren last van mn onderbuik, alsof ie vol zit zeg maar. Is toch vreemd? Ook gisteren tijdens sporten voelde dit wel vreemd aan en met opstaan voel ik t ook. Maar ik ben alleen maar aan de pil! En mn echo van maandag was heel mooi. Snap er nix van! Lig nu in bed en dat gaat goed... Ik ga zo dus maar bellen met de VU, even vragen hoe of wat. Hoop niet dat er iets mis is nu..... Kan pas bellen vanaf half 3 Nightelf, Amber is lekker bezig met kletsen zeg! Leuk! Hier nog niet zo ver hoor veel plezier met vinger verven zo! Enne, mijn buren doen niet aan open sex hoor. Gelukkig niet! Nee ging over Bonje met de Buren van rtl4. Was een stel die wel errug veel lawaai maakte tijdens de daad waardoor de buurvrouw niet kon slapen, hahahaha. Kleintje, wat fijn dat de Nutri standaard 2 nu goed gaat! Zo houden! Sooner, wat stoer dat je gewoon buiten met je ukkepuk kan lopen! Zie t al helemaal voor me, jij lopend met Kris achter je aan rennend Geweldig lijkt me dat om te zien! Bah, 2x uit de poep moeten vissen, jakkie! Nou ja, voor haar was t het zieligst natuurlijk... Esser, hhb lijkt me helemaal nix. Houd ook niet van mensenmassa's. Vind Koninginnedag dus ook echt verschrikkelijk!!! Nou, nog 30 min wachten... Ze vinden me vast een zeikerd.
Suus: haha, ik dacht dus echt dat het over jullie buren ging Ben benieuwd wat je zo te horen krijgt als je belt, wel raar dat je dat nu zo voelt (misschien bijwerking van die pil?)
Nightelf, had al gekeken in de bijsluiter maar kan er zo snel nix over vinden! Vind t ook zo vreemd? Als ik lig,is er nix aan t handje maar net weer ff gelopen en voel t bij elke stap!
Suus: ik heb vroeger (klinkt dat raar ) ook altijd microgynon 30 geslikt (een keertje dezelfde pil, maar toen heette het rigevidon ofzo, de microgynon was toen niet leverbaar) en eigenlijk nooit bijwerkingen gehad. Ik ben benieuwd....hopelijk is het gewoon niets bijzonders.
Zoe, veel succes morgen!!!!! Echt fijn dat je wat meer pijnstilling krijgt, en hopelijk valt het deze keer mee. Ik vond de punctie ook echt niet leuk maar de weeën vond ik nog minder leuk dus ik denk dat ik het wel overleef Ik vind het soms ook zo gek dat iedereen weer een ander schema heeft, je zou zeggen dat het allemaal ongeveer gelijk zou gaan........Ik moet iig nog tot de 24e Lucrin en Puregon spuiten. Vandaag voor het eerst de puregon weer gezet dus vanaf nu kunnen de follikels mooi gaan groeien! Fijn trouwens dat er een opvang bij jullie in het zkh is. Hier weet ook alleen mijn broer en s-zus dat we weer begonnen zijn en zij willen dan ook wel oppassen met de fm's en de punctie. Met de fm kan ik Ruben eventueel ook wel meenemen maar hij kan erge stennis schoppen als hij het niet naar zijn zin heeft dus doe het toch maar niet. Nightelf, dan zou puregon voor jou dus idd beter zijn. Lijkt mij ook niet fijn als je zo veel last van de clomid hebt. Hahaha dus Amber al echt aan het kletsen, leuk zeg! En mooi dat ze het zwemmen weer leuk vindt! Ruben vindt het momenteel ook niet echt leuk, vooral onderwater gaan vind hij niet leuk. Meestal doen we dat 2 keer maar na de 1e keer heeft hij door en dan gaat hij gillen en schreeuwen, dus dan houden we het maar bij 1 keer Maar gelukkig gaat die fase dus over Sooner, wat knap van Kris al dat ze al zoveel klets en al zo goed loopt! Lijkt mij ook zo leuk om straks zonder wagen een stukje te lopen.....maar ik moet nog even geduld hebben En vervelend die poepluiers snachts. Hopelijk komen de kiesjes snel door. Het blijft sneu voor ze. Suus, fijn dat de meds al in de koelkast liggen!! Vervelend trouwens dat je nu zo'n last van je onderbuik hebt. Misschien toch door de pil? Dat je lichaam weer even moet wennen? Goed dat je even belt, misschien dat ze weten waar het van komt. En een zeikerd ben je niet hoor! Je wilt weten wat het is. Ik hield de vorige keer erg veel vocht vast door de pil, toen was ik 5 kilo aangekomen! Mijn knieën waren toen opgezet! Kon geen kwaad zeiden ze. Gelukkig deze keer niet, die 5 kilo hoef ik er niet weer bij En heb je ook spierpijn? Wel lekker weer om te hockeyen of niet? Lelie, wanneer ben je jarig dan? Veel plezier met de voorbereidingen! En even lekker dat Emma bij je moeder is, kan je toch net even wat meer doen Nog niet misselijk oid? Majo, hoe gaat het met jullie? Allemaal al weer wat opgeknapt? Maud zou idd ook wat last van doorkomende tandjes kunnen hebben. Dan is zo'n speen niet echt fijn in de mond soms. En Ruben ging niet meer slapen de vorige keer Dus toen er maar weer afgehaald. Maar ben er achter hoe ik hem langer kan laten slapen Gister belde er iemand aan toen Ruben net 3 kwartier in bed lag. Wij hebben een zeer irritante en luide bel dus hij werd wakker, maar hij sliep nog maar net dus ik erheen en hij ging snel weer slapen. Toen heeft hij dus van 13.00 tot 15.30 geslapen! Dus zonet toen hij 3 kwartier sliep ben ik er even heen geweest en tot nu toe slaapt hij nog, dus misschien de manier gevonden? Kleintje, wat super dat Maurits nu helemaal over is op nutrilon standaard 2!!! Het is toch even weer spannend, maar gelukkig geen eczeem meer! Gaat het met het andere eten ook goed allemaal? Esser, veel plezier vandaag op de hh- en 9 maanden beurs! Hopelijk valt het wat mee met de hysterische drukte Loesie, en al uitslag van de bloedonderzoeken? Met de rest ook alles goed? Ik heb voor Ruben een kinderoverall gekocht Zo leuk! Straks als het wat beter weer wordt dan kan hij mooi hier achterhuis met mij wat ompielen en spelen met de hond in de tuin haha ik zie het allemaal al voor me Hier een foto van hem in z'n overall
Jewel: wat een leuke foto!! Lijkt me erg handig zo'n overalletje voor het buiten spelen. Suus: heb je al gebeld?
Ja heb gebeld en vpk zei dat ze het vaker heeft gehoord..... Hmmm, nou echt, ik heb NOOIT last gehad van de pil, ook niet van deca en puregon. Dus ook geen gewichtstoenames enzo... Nou ik moest t in de gaten houden en afwachten... Jewel, Ruben staat gewoon los zie ik! Nou dat doet Sophie niet hoor... En wat ontzettend grappig zo'n overalletje. Alleen nog zn gereedschapsriem Hockey was idd erg leuk weer, beetje spierpijn in kmn kont Oh wij gaan nu op kraamvisite! Baby is nu 7 dgn
Suus: fijn dat het iig niet iets raars is, maar wel goed op jezelf passen. Beter een keer te vaak bellen als een keer te weinig. Veel plezier op kraamvisite!
Suus, gelukkig dat het niets raars is. Maar wel goed in de gaten houden. Ik had eerst ook nooit bijwerkingen van de pil maar toen dus ineens wel. Ze namen je iig wel serieus! Ruben kan idd los staan, nog niet heel lang hoor, dan gaat hij snel weer op z'n knietjes
Whaaaaaaaaaaaaaaaa, Jewel...wat een schattige foto! Lig in een deuk hier! Suus, wat een toestand zeg. Idd goed in de gaten houden! En wat leuk op kraamvisite, veel plezier! Zoe, succes morgen! Zal aan je denken! Collega van mij heeft morgen ook punctie, spannend spannend spannend! Lelie binnenkort jarig?! Hoera alvast! Lekker even wat meer tijd om dingen te doen! Groot gelijk! Sooner, Kris last van de kiesjes...ach, zo zielig vind ik dat...dat moeten wij hier nog allemaal mee gaan maken... En ze kan ook al goed lopen! Wat gaat dat toch hard joh! Haha, die sexende buren, ik had hem door Suus! Kleintje, wat super dat Maurits het zo goed doet!!!! Esser vandaag naar HH-beurs!!! Succes, haha en veel plezier! Volgens mij kom je doodop thuis! Nightelf, Amber een heerlijke kletskous?! Leuk is dat he!!!! Kun je er al echt iets van maken? Hier, uitslag bloed binnen...was goed, alleen een verhoogde ontstekingswaarde...maar ja, da's logisch met reuma! Dus verder kunnen ze weinig...moest vanmiddag terugbellen over evt pijnstilling enz...bel ik terug...praktijk dicht...sjonge jonge! Ook vanmorgen met Siem naar ka geweest. Mag nu tot 6 maand pepti gebruiken en dan dubbelblinde provocatietest...moet dan 2 data komen en dan de ene keer gewone voeding en andere keer pepti...ze gaan hem dan de hele dag observeren. Mag wel met 4 maand beginnen met potjes...ben benieuwd...eerst de groente dan maar! haha! 'k ga! Siem en manlief hebben me nodig! SMAK
Zoe, heel veel succes met de puntie vandaag!!!! Loesie, toe maar dubbelblinde provocatie! Wij mochten gewoon thuis de koemelk gaan geven. En Maurits kreeg zelfs nutramigen. Pepti hielp bij hem niet. Nou ik ga snel weer werken van want ik zit hier illegaal