Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Even speciaal voor Zoe: Heel erg veel succes vandaag!!

Verder even ego; Lekker lang weekend!!
    Alleen wel helemaal vol gepland...dus aan rust komen we niet toe ;)
    Vandaag huisje aan kant maken, zondag krijgen we logees dus de bedden moeten opgemaakt enz. Einde vd middag maar eens even naar de makro, want de pampers zijn daar in de aanbieding! Morgenmiddag naar een voorstelling van zandkasteel met mijn neefje en morgenavond gaan we lekker uit eten met vrienden!! Daar heb ik echt zin in!!
    Zondag krijgen we dus logees en die blijven volgende week de hele week, dus moet ergens tussendoor nog effies boodschappen doen.
    Met dat ik dit allemaal typ denk ik; ik mag wel opschieten als ik dat allemaal vandaag nog wil gaan doen!!:$ Hoezo een vrije dag??
    Ik ben er weer vandoor, fijn weekend allemaal!!

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier ook speciaal voor Zoe: Heel veel sterkte en succes!

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ook hier even in het bijzonder voor Zoe!!!!

TOI TOI TOI, mijn duimen draaien en draaien voor jou en laten we hopen op een mooie score :)

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Weet niet of ik he al had gedaan maar Lelie van harte gefeliciteerd!

5. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Zoe: Heel veel succes vandaag!!!!!

lelie: Is het besef al een beetje ingedaald?

Suus: Alle meds weer in huis? Heb je overigens gekeken naar Bonje met de buren? Hahahaahaha moest ik aan denken toen jij naar de vunzigheden van je buren aan het kijken was.

Voor de rest zwaai zwaaaiiii.

Heb weer een weekend door te brengen in bouwmarkten e.d :(

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zoe, punctie is allang achter de rug natuurlijk dus je hebt het maar weer gehad! Hoe is het gegaan? En viel het toch weer tegen?

Lelie, happy birthday!!! :D

Volgens mij zijn er wat misverstanden ;) Ik heb geen vrijende buren maar het was op tv bij Bonje met de Buren! Hoewel........mn buren zullen heus wel vrijpartijen hebben, alleen hoor en zie ik ze gelukkig nooit. Was dus gewoon op tv. Die Italiaanse vrouw met haar NLse kerel...

Moet weer ff verder hier op werk, maar 20 min pauze :(

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zoe, heeeeeeeeeeel veel succes met de punctie vandaag!!
    Zet 'm op en duimen voor een mooie score meid!

Lelie, happy birthday ook hier meid!!! Welkom bij de dertigers! :p
    Nog leuke plannen voor de boeg met je verjaardag en/of t weekend?

Suus, woehoe............alle meds goed binnen! Wel maf hoor dat je lijf zo vreemd deed. Vandaag nog steeds zo?

Jewel, wat een gave foto!! Helemaal stoer doe overall!
    Ik heb voor Joep een spijker-tuinbroek; vind ik 'm zo stoer staan!
    Oh, je kunt van die kleine, gele valhelmpjes kopen bij de speelgoedwinkel. Als Ruben die op zet, is ie helemaal bob de bouwer. ;) Stoer! Hihihihi......

Ciara, shop ze bij de bouwmarkten dit weekend! Vordert het allemaal wel?

Nghtelf, hoe is t? Aftellen naar de 28e?! ;) Toch?

Pat, klinkt als een supergezellig weekend! Have fun!

Loesie, al weet meer kunnen achterhalen voor je pijnbestrijding?
    Ben je al langer bekend dan met reuma? Zo ja, hoe was dit met je zwangerschap?

Sooner, ook al zo'n stoer meid die Kris!! Kan ze Joep hier niet eens wat loop-lesjes komen geven? :p ;)
    Verder alles lekker z'n gangetje?

Mis ik nu nog meiden? Anders; sorry!!

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ego; gister ongi geworden. (ja ja ja, bij de HH beurs ;) )
    Meteen dus gebeld met de poli en moest vanochtend al weer in het ZH zijn voor de uitgangsecho. Rechterkant: 13 follikels en links: 10 follikels.
    Arts was erg tevreden. Morgen dus de 1e prik er in = 150 puregon. Heb ik nog nooit eerder gehad dus ben benieuwd. Morgen, zondag en maandag dus spuiten en dan dinsdagochtend weer een (FM) echo. Dan op cd 8 of cd 10 nog een echo en dan krijg ik te horen wanneer de punctie is.
    Ben zoooo benieuwd! Gaat best rap zo maar das niet erg. ;)

Nog ander leuk nieuwtje; gister op de weg naar huis vanuit de HH beurs (wat overigens heeeel erg druk maar ook weer gezellig was ;) ) hadden we q music op staan in de auto. Kon je 2 tickets winnen voor het concert van Usher in dublin. Vliegtickets, hotelovernachting en zakgeld a 250 euro inbegrepen. Ik grap naar mijn zus; ik ga 'ns sms'en.
    Wordt ik een klein half uurtje later gebeld; zit ik live op de radio! :$
    Moest meedoen aan een quiz. Had ik de vraag goed, dan zou ik in de finale zitten. En dat zit ik nu dus. :D
    Vanavond worden de 5 finalisten in een 'hoge hoed' gestopt en wordt er 1 winnaar uitgetrokken. Hoop zooooo dat ik win, lijkt me erg gaaf!

Zo, wilde ik ff delen. ;)
    liefsssss

9. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, dat meen je niet, WAT LEUK!!!!!!!! Ga ook hopen dat je wint!!
    Mooie uitgangsecho trouwens!! Lekkere 'beginscore' :D

10. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    *even snel*

Helaas te laat om zoe succes te wensen, maar hopelijk is het meegevallen en een goede opbrengst! Nu duimen voor mooie bevruchtingen!!!

Esser spannend zeg! *dubbelspannende dingen* Duim dat je gaat winnen, zou echt gaaf zijn zeg! En veel succes morgen met de eerste spuit!!!

Nu snel weer verder (ben hele dag al ah rennen en vliegen... en krijg zo zusje op bezoek dus ben er weer vandoor!:))

11. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Jeetje meiden wat zijn jullie toch lieverds, wat lief dat jullie aan mij gedacht hebben. Ik kan gelukkig melden dat de punctie heel erg meeviel. Het was een stuk minder pijnlijk dan de vorige keer. Dat komt denk mede dankzij de verhoogde pijnbestrijding en omdat er minder eicellen waren dan de vorige keer waardoor ze in 10 minuten klaar waren.
    Zoals gezegd minder dan de vorige keer, maar daar ging ik ook wel vanuit. De vorige keer hadden we een monster score van 13, nu dus 6. Was heel even slikken, maar ik weet ook dondersgoed dat ik hier heel blij mee moet zijn en dat het nog een mooie score is.

Morgenochtend krijgen we te horen of er bevruchting heeft plaatsgevonden en mocht dat zo zijn dan hebben we maandag de terugplaatsing. De spannende tijden gaan nu aanbreken....
    Vanmiddag heb ik de hele middag geslapen, door de verhoogde medicatie ben ik erg misselijk en duizelig. Maar gelukkig was manlief thuis en die is me heerlijk aan het verwennen....Al met al is het dus gelukkig meegevallen en ben ik erg blij dat het achter de rug is....

Esser, wow wat spannend, je begint morgen met spuiten en je zit in de race voor 2 geweldige kaartjes, ik ga hard voor je duimen!!!

Jewel, wat een kanjer zeg is Ruben in zijn overal, ik zie hem struinen in de modder met een traktor oid. Dat is het mooie van wonen buiten de randstad. Ik denk als ik Mees zo'n overal zou aantrekken zouden ze denken dat ik niet goed snik ben, is niet echt iets van hier. Helaas want ik vind het super leuk!!!

Pff de rest ben ik weer even kwijt, lees veel visites en logeerpartijen...sexende buren (;)) en wat al niet meer...

Meiden ik ga nog lekker relaxen en genieten van alle verzorging van mijn man. Ik laat julllie morgen weet wat de opbrengst is.
    Bedankt allemaal voor het meeleven, doet me heel erg goed.

XXX

12. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zoe, spannend hoor..... WIj zitten nog te wachten tot dinsdag. dan heb ik mijn eerste FM. Hopelijk zijn we weer ongeveer tegelijk uitgerekend!

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Zoe, fijn dat het deze keer meegevallen is. En ik vind het nog wel een mooie score hoor! Ik had de eerste keer maar 3.......Hopelijk nu wel iets meer. Laat je nog maar lekker verwennen door je vent en doe maar rustig aan. En ik ga voor je duimen voor een goede bevruchting en tp!!!

Lelie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Een hele fijne avond nog!!

Nou ik ga lekker bankhangen, net weer gesport dus nu weer relax time. Fijn weekend allemaal!

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zoe, zo zie je maar aan Jewel's berichtje dat 3 follies voldoende zijn, en jij hebt er zelfs 6! hoewel ik je 'teleurstelling' ook wel snap hoor!
    Wel ontzettend fijn dat het is meegevallen.

Hier weer wat raars. Nu weer bruinverlies na 4 dgn pil! Hoop niet dat deze poging alleen maar ellende oplevert... Hoewel als ik daardoor Lelie's uitkomst krijg ;)

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Yeahhhhhh Kleintje!! Wat goed zeg dat het met de koemelk bij Maurits zo goed gaat en het eczeem nog steeds weg is :).

Zoë, de punctie gewoon alweer achter de rug :).....is ook zo....korte protocol natuurlijk! Maar wat fijn dat het je gelukkig meegevallen is. Enne met 6 eitjes zitten er vást en zeker een paar mooie embryootjes tussen strakjes hoor :cool:! Spannend telefoontje dus morgen en dan op naar een mooie TP! Nu lekker verder rustig aan doen en je mannetje je lekker verder laten verwennen! Enne....je bent zéker niet de enige die de 9 maanden beurs niets vindt hoor ;)! Vorig jaar geweest met manlief en vond het echt een regelrechte ramp met ál die kinderwagens en trolley's volgepropt en mensen die voor je voeten lopen enzo....pfff...;) Als je me chagrijnig wilt krijgen :p!

Suus, hihi....jij dus ook bonje met de buren gezien v/d week? Hihi... Was dit de eerste keer hockey weer sinds je zwangerschap/bevalling? En wat de pil betreft....'vroeger' ;) (ga ik echt nóóóóit meer slikken :D) slikte ik altijd femodeen (lichte pil) en had nooit ergens last van. Voor de 1e icsi microgynon geslikt en vanaf dag 3 ongeveer heb ik de hele 21 dagen pil slikken steeds een klein beetje gebloed/bruin verlies en soms lichte buikpijn gehad. Bij 2e icsi dus om femodeen gevraagd en dat ging prima. Kan dus zeker wel van de pil zijn Suus en kan geen kwaad. Vervelend is het wel!!

Loessie, hopelijk krijg je gauw adequate pijnstilling voor de fybromylagie. Is anders ook niet wat zeg! En fijn dat ze Siem goed gaan nakijken en testjes gaan doen. En dus nog een week ongeveer en dan ook hij alweer aan de groentehap. Leuk hoor!! Ben benieuwd wat ie er van vindt. Fototoestel in de aanslag :D;).

Pat, is het goed gekomen met alle drukte vandaag? Een fijn (druk, maar gezellig) weekend alvast!!

Lelie, vandaag jarig begrijp ik dus? Van harte gefeliciteerd meid!! 30 geworden?? Leuke dag gehad? Nog wat leuks van jullie mooie meisje gehad? Heb je in je omgeving eigenlijk al iemand verteld dat je wéér :) zwanger bent?!

Sooner, wat doet Kris het toch goed he?! En ook al zo lekker aan de brabbel én wandel dus! Zóóó schattig :).

Nightelf ......... crea bea ........en je brengt het ook al lekker over op je schattige meissie ;) :D .....en....is het canvasje goed in de smaak gevallen bij Opa?!! Vást wel!! Ben je trouwens al wat gevorderd met het foto-album van Amber haar eerste jaar? Hier wééééken geleden begonnen aan die van Maud en nu weken alweer niets gedaan. Vind het zó moeilijk kiezen uit áááál die foto's! Nu maar besloten v/d weekendjes weg en vakanties een apart boek te maken van het eerste jaar! Gaat iets makkelijk t.n.t.

Jewel, inmiddels de puregon er weer bij dus en op naar de 24e! Zowhé...en Ruben dus van 13.00-15.30 uur geslapen!! Beterrrrr!!
    Hopelijk is dit de nieuwe trend :cool:. En wat ziet Ruben er ontzettend STOER uit in z'n overalletje zeg :) Gewéldig!! Nu nog klompies erbij aan en dan is 't ploatie ;) compleet.

Esser, jéétje zeg!! Al een mooi aantal follikels dus die klaarliggen! En dat gaat snel zo zeg met die paar daagjes spuiten en nog een paar echo's! Spannend zeg!! Succes morgen met de 1e spuit! Al wat gehoord van Q-Music? Zou wat zijn zeg als je gewoon die tickets wint!! Wauwie!!

Hier, Maud is weer hélemaal gezellig hier!! (Mits we haar maar geen flesje aanbieden ;)). Ben wel benieuwd of het dan toch idd een tandje is wat eraan zit te komen? Stopt nu wel héél af en toe (eindelijk) eens iets zelf in haar mond (knuffeltje of mijn vinger) ben dus benieuwd.... Verder van de week saampies een keuken uitgezocht (lastig is dat zeg, pffff....kan altijd zo moeilijk kiezen en dan is er ook nog eens zóóóóveel mogelijk). Morgen gaan we voor een badkamer(tje) kijken. We verwachten één dezer weken bericht v/d notaris dat we kunnen tekenen voor onze woning en daarna dus keuken en badkamer definitief bestellen :). Moeten ook nieuwe vloer uitzoeken nog..... eigenlijk wil ik dan ook maar meteen de muren enzo opnieuw gaan sauzen...als we dan tóch bezig zijn :D.

Allemaal een hééééééééél fijn weekend!!

Toedels!! Majo :)

16. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    So!!!! Hoezo zwanger!!!! :(
    Lelie was vroeg uit de veren!!! Niet schrikken............TIEN VOOR HALF VIER :$ Ik kon echt niet verder slapen. Ook Emma had een nare droom en had dorst dus heb ik haar maar uit bed gehaald en zijn we met zn 2-en naar beneden gegaan :cool:
    gezellig tv-tje aangezet, lichtjes aan en warme melk voor dr gemaakt.
    Om de tijd te doden heb ik voor de gein weer een testje gedaan (ik moest toch heeeel nodig naar de plee en had nog 3 testjes in huis :p) en binnen een minuut al een vette donkere streep! Tja ik weet het, ben een onzekere troela, voel niks...vandaar een testje er tegenaan geknald ;)

Ik heb gisteren wel een leuke verjaardag gehad. Voelde me niet echt jarig ofzo....misschien komt het vanmiddag wel als ik mijn big party geef, maar had wel wat bezoek en kreeg allerlei gezellige dingen voor in de tuin..zoals plantjes en lantaarndingen waar je stompkaarsen in kunt doen...
    Van mijn moeder heb ik 200 eurie gekregen :$ We sparen namelijk voor een nieuw badkamermeubel...nou dat komt zeker goed van pas!
    Vanmiddag dus mijn feestje, ik verwacht zo'n 30 mensen :$
    Heb gisteren bij La Place 3 mooie quiche taarten gehaald. Straks nog even bij hun langs voor verse stokbroden en taart! Dan vind ik het wel welletjes...kost verdorie een hoop poen!

Zoe,

tuurlijk denken we aan je! Punctie is niet niks!!!! Ben blij voor je dat je er minder last van hebt gehad, je lag dus lekker wappie door de verhoogde medicatie :D Goed gedaan meid!
    Nog een paar uurtjes en dan het spannende telefoontje van de arts!!!!! Ik duim me suf :)

pat,

zo zo, jij bent aankomende week gastvrouw a la pat :D
    Is natuurlijk een enorm geregel...vooral koken voor meer mensen kan lastig zijn. Heb je al plannen gemaakt hoe je het gaat aanpakken ;)
    Ook heel veel plezier bij zandkasteel. Fijne dagen!!!

Ciara,

bouwmarkten overleefd? :D wat moeten jullie nog allemaal laten doen?
    Oh en de foto op FB, is echt te cute...die prachtige ogen van Laar :$ Niet normaal zo groot en mooi :$:)

suus,

nog last van bloedingen? vaag hoor die bloedingen, wat kan een lichaam raar zijn! Wanneer moet je nou weer naar het zkh?

Nightelf,

nog 9 dagen te gaan en dan start voor jullie het mmm-tour weer!!!! Jeujjjjj!!!!! Ik ben wel benieuwd of je mag beginnen met prikhormomen ipv die stomme Clomid.

esser,

en? heb je de tickets gewonnen? Ik zou dat ECHT NIET DURVEN zo live op de radio :$ Vind het heel stoer van je :D

kleintje,

voor jou schiet het ook al aardig op! Is altijd wel een bizar moment als je je eigen follies weer ziet...haha ik weet niet, vond en vind het zo grappig om te zien.

jewel,

die kleine Ruben, hij kan zo met Ciara mee naar de bouwmarkt :D wat een heerlijk pakkie :D Is super handig zo'n ding. Hoef je je niet druk te maken als het vies wordt ofzo. Volgens mij hebben ze zoiets niet voor meisjes...;) nouja, misschien is het meer een mannenpak :p

Nou, ik ga maar wat doen hier. Wil mijn jurk nog eff gauw in de was gooien. Ik wil er tenslotte wel TIP TOP uitzien vanmiddag!!!!
    Oh en over vertellen dat ik zwanger ben....de meesten weten het dus ik hoef eigenlijk niks stiekems te doen. Vriendje had al 2 dozen alcohol vrij wijn en champie gehaald voor mij en nog 2 anderen die zwanger zijn (zusje en vriendin). Gelukkig kan ik toch een beetje mee doen :)

Ik zal straks nog even kijken of er nieuws is van Zoe.

Fijn weekend!!!

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Lelie, als je nog niet getest had, dan wist je vanochtend zeker dat je zwanger bent! ;) Hahaha! Veel plezier vandaag met je big party!
    En bubbles zonder alcohol zijn zeker ook lekker hoor!

Zoe, spannend............... al nieuws?! Duim voor je!

Majo, gelukkig gaat het weer wat beter met Maud. En ja, je hebt echt kindjes die het drinken uit een flesje gewoonweg nooit prettig vinden of gewoon niet gaan doen............ zo maf......
    Hopeljk behoort Maud niet tot de laatste groep?

Hoe is het met de andere meiden? Nog plannen voor dit weekend?
    Hier vanochtend al lekker bij de kapper geweest, heerlijk.......
    Joep ligt nu te pitten dus mannetje en ik relaxen ook lekker even met 'n bakkie. :)
    Gister helaas niet meer gebeld door q music, helaas................ach krijg als soort troost het nieuwe album van usher toegezonden. Hihihihi. ;)
    Ben d'r weer vantussen, toedelssss.

18. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Lelie, van harte met je 30ste...wat een mijlpaal! Ligt voor mij helaas alweer een tijdje achter me. Ik zat net de foto's te kijken van Majo op onze hyves. Grappig om te zien dat je daar gewoon zwanger zit te wezen zonder dat je het weet...Fijne dag vandaag!!

Esser, jammer geen kaartjes, maar het nieuwe album is natuurlijk ook leuk. En lekker kappertje, hier moet ik ook snel een afspraak maken, dat hoofd ziet er niet uit.

Ben net gebeld, gelukkig is er bevruchting, en hebben we 3 emmies...Dubbel gevoel, echt super blij dat we door kunnen maar ik hoop zo dat we het met deze emmies gaan redden...Bij Mees is het pas de 4e tp gelukt en hebben we ook nog 7 cryo's verloren bij het ontdooien...Jeetje wat spannend zeg. Ik moet zeggen dat ik er helemaal niet vanuit gaat dat de 1e x gaat lukken dus ik hoop zo dat de andere 2 iig goed genoeg zijn om ingevroren te gaan worden en dat ze ook goed ontdooien.
    Allemaal dingen om weer over na te denken, de radertjes gaan hard in mijn hoofd, erg vermoeiend...

Gisteravond nog goed overgegeven en vandaag voel ik me nog niet topfit helaas. Vanmiddag verjaardag van mijn schoonmoeder dus ik ga mijn acteerkunsten maar even in de strijd gooien. Nu nog maar even ontspannen op de bank en hopen dat ik me snel weer wat fitter voel.

Prettig weekend iedereen!!!

XX

19. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zoe, Maar was Mees wel uit de 1e ICSI poging?

20. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Ja Mees was wel uit de 1e poging. 1 verse tp en 3 cryo's...en toen waren ze alle 11 op, dus veel zegt ook niet alles...

X

Deel Deze Pagina