Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Zoe, fijn dat de punctie mee is gevallen. En drie emmies, da's ook mooi. Snap dat je er een dubbel gevoel over hebt, maar zoals je zelf ook al zegt, het zegt helemaal niks. Ik ga heel hard voor je duimen!
    Wordt bij jullie alles ingevroren?

Lelie, gefeliciteerd!!! Hele fijne dag gewenst.

Olaf is voor de eerste keer uit logeren geweest gisteren. Is echt hartstikke goed gegaan en heeft netjes de hele nacht door geslapen. Ga nu even liggen, ben een beetje brak. Gisteravond feest gehad en voor het eerst sinds lange tijd weer achter de baileys gezeten. Ook nog eventjes gewerkt net, dus ben nu een beetje moe. Voor de rest nu even: zwaai!!! Kom later wel uitgebreider terug.

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Jááááá Zoë!! Je hebt 3 bevruchtingen!! Laat je er 1 of 2 terugplaatsen? Of hangt dat v/d kwaliteit af? Hopelijk idd ook nog 1 of 2 mooie cryootjes, die je misschien we pas voor een 3e gaat gebruiken ;) :). Spannende weken weer voor jou strakjes!!

Esser, Maud dronk eerst prima uit flesjes, wil ze alleen nu ineens niet meer. Jammer dat je de kaartjes niet gewonnen hebt, maar een cd gratis en voor niks is natuurlijk ook leuk! Eerste spuit alweer gezet? Of doe je dat 's avonds?

Lelie, veel plezier vanmiddag :)! En gelukkig dus nog steeds een dikke vette knaltest ;) :).

Elin, Olaf gelogeerd....goed zeg! Maud is hier nog geen nachtje weggeweest hoor....vind ik zó ongezellig ;). Maarre....feestje is natuurlijk áltijd leuk :)

Denk hier nu toch écht wel dat Maud last heeft van doorkomende tandjes..... ze heeft nog nooit luieruitslag gehad en nu sinds gisteravond is het iedere luier raak :(. Ook begint ze vandaag te zeveren en dingetjes in haar mondje te stoppen en te 'kauwen'. W.s. dus dan idd daardoor niet de fles meer willen. Net nog wel even geprobeerd en ze werd in elk geval niet meteen boos, maar ook op de speen ging ze 'kauwen'.

Hier gauw patatjes eten....had er ineens zo'n zin in, dus manlief niet naar de snackbar gestuurd, haha :D.

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kom ff snel zwaaien!
    Druk weekend (verjaardagen en afgelopen nacht zelf gewerkt), dus weinig tijd :(.

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hier ook ff zwaaien... Ziek kindje hier thuis dus zware nacht gehad... Ze is nu ook in slaap gevallen op m'n schoot! Heel schattig natuurlijk maar lastig vanwege etenstijd... Strax maar ff tempen want ze voelt ook wel warm aan.

Nog wel ff voor Zoe, jeej voor 3 bevruchtingen! Daar zit vast een mooi brusje bij voor Mees!

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Nou Sophie heeft dus 39.2 gr koorts... Daarbij ook kortademig dus we gaan om half 10 even langs de hap, vooral vanwege die kortademigheid. Net wel paracetamol 240 gr gegeven en ze is iig een stuk levendiger! Liever 10 te veel naar de hap dan 1x te weinig...

6. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    #1366 Elin26, 19 feb 2011
    Laatst bewerkt: 19 feb 2011
    Susan, succes bij de hap. Laat je nog even weten wat ze gezegd hebben. Er schijnen nog al veel kindjes met het rs virus te zijn. Ik hoop dat het allemaal mee valt, heel veel beterschap voor Sophie.

Majo, wat sneu dat Maud zoveel last heeft van doorkomende tandjes, ik heb laatst een soort speen gekocht, hier kun je ook de gel aan doen en ze kunnen er lekker op sabbelen. Als ik een plaatje kan vinden zal ik m even plaatsen.
    Ik vond het logeren van Olaf ook heel vreemd. Vooral vanmorgen, normaal is hij lekker aan het brabbelen en nu hoorde je helemaal niks. We hebben hem ook zo snel mogelijk weer opgehaald vanmorgen. Waarschijnlijk zal Olaf nog wel vaker gaan logeren bij opa en oma ivm mijn werk. Dan hoeft mijn moeder niet om zes uur haar bed al uit om op te komen passen.

Nightelf, werk je veel 's nachts? Lijkt mij erg pittig.

Heb m gevonden. Kon alleen geen plaatje plaatsen, vandaar de link.
    Koel-bijtring - online bestellen!- babywalz

Oeps, zit mij nu eigenlijk te bedenken dat je deze niet kan gebruiken als je kindje al tandjes heeft. Dan heb je er waarschijnlijk ook niks aan, sorry.

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Net terug van hap. Sophie was niet kortademig volgens de ha. Gewoon een korte snelle ademhaling door haar verkoudheid. Dus nu alles bestrijden met paracetamol, luuf en een ui op dr kamertje. Als de koorts nog 3 dgn aanhoudt dan bellen met onze eigen ha.

Elin, lijkt me ook raar een nacht zonder kind. Hier volg wk vrijdag de 2e keer sinds haar geboorte... 1e keer was zeker een jaar geleden.........

8. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Susan, kwam nog gauw even kijken of je er al weer was. Gelukkig dat het "alleen" een verkoudheid is en dat de ha verder niks hoorde. Hou haar maar goed in de gaten. Ik ga nu slapen, lig al lekker in bed, moet morgen werken. Beerschap met Sophie, ik hoop dat ze snel opknapt.

9. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi hoi, feestje was helemaal leuk! Ik ben schandalig verwend :D
    Zo goed, dat ik volgende week een nieuw badkamermeubel kan uitzoeken :D

Nu nog even opruimen hier en daar en dan Emma ophalen bij mijn mams.
    Krijg nu wel last van een zeurende bm...ben ook moe :cool:
    ben blij dat ik nu eindelijk iets van merk, als ik niks voel maak ik me alleen maar zorgen ;)

Zoe, wanneer krijg een een TP?

Suus, gelukkig heeft Sophie niks ernstigs en is het alleen maar verkoudheidje. Geef haar maar een dikke knuffel van mij :)

Nou meisjes, ga ik weer..........
    Morgen bloedtest in het zkh! Als alles ok is kunnen we dan eindelijk een echo afspraak gaan maken!!!! Joehoe

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lelie, verwennerij hoort erbij he! Van Lelieman had je het mooiste cadeau al gekregen natuurlijk ;)

Hier de nacht overleefd met Sophie. We hebben haar pas in bed gestopt rond 11-en dus vrij laat maar door de paracetamol had ze eem opleving en was ze eindelijk zo lief aan t spelen, dat ze dus wat langer op mocht blijven. Ze wilde alleen niet in haar eigen bed slapen dus maar weer gestart tussen ons in, in bed. Rond half 4 ging ze zo draaien dat we er gek van werden dus toen heb ik haar in dr eigen bed gelegd en daar heeft ze verder geslapen tot 10.15 uur! Toen hebben we haar maar wakker gemaakt. Weet niet hoe lang ze anders nog door had geslapen. Zo konden wij ook ff wat langer slapen, wat we wel nodig hadden. Nu eerst lekker ontbijten en dan met zn 3tjes in bad. Dan ga ik haar ook weer tempen... Ben benieuwd!

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Suus, gelukkig valt het mee met Sophie! Was de koorts vandaag weer minder? Wel sneu dat ze nu alwéér verkouden is..... was net weer over!

Lelie, goed verwend dus :). Altijd leuk! En de 'kwaaltjes' beginnen dus langzaam te komen? Geniet er nog maar even van....strakjes ben je zó misselijk dat je niet snapt dat je dat eerst nog graag wilde ;). Had je bij Emma toen veel last van kwaaltjes trouwens?

Elin, dank je wel voor het meedenken :). i.p. zou Maud er wel wat aan kunnen hebben, want ze heeft nog geen tandjes! Maar zijn zéker wel in aanticht volgens mij, gezien de luieruitslag ineens en het gezever en nu dan (eindelijk) dingetjes in haar mondje stoppen. Stopt nu dus ook de koelbijtring (in vorm van fruit) in haar mondje dus proberen we het daar nu eerst mee.

En HOERA voor papa hier.....Maud wil sinds vandaag wel weer drinken uit een tuitbeker :). Ben wel benieuwd of ze dat morgen op het kdv dan ook wil?! Doen we de fles maar meteen helemaal niet meer, hoeven we dat strakjes ook niet meer af te leren ;).

Zoë, wanneer heb jij een tp? Hier was het altijd 4 dgn na de punctie, dan zou je 'm dus dinsdag hebben? Maar volgens mij wordt het vaak elders ook wel eerder gedaan?!

Allemaal een fijne zondag verder!!

12. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Och suus, geef sophie maar een knuf van mij.
    Kris is weer vreselijk aan het hoesten, maar gelukkig geen koorts. Keep my fingers crossed.

Zoe, heel veel succes morgen, hoewel het akeligste gelukkig alweer voorbij is.

Lelie, fijn dat je het meubel nu kunt uitzoeken. Goede gevers! En leuk dat je verjaardag helemaal leuk was. En nog leuker van die alweer goede test zo vroeg in de ochtend.

Esser, jammer van usher, ach maar toch zijn album

@all, ik heb ff snel wat ik herinner beantwoord, maar jullie hebben allemaal weer zoveel geschreven (ga zo door!) dus een brede grote zwaai naar iedereen!!

13. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Sooner een dikke brede zwaai terug!!

Majo, ben benieuwd of Maud haar tandjes krijgt. Hier roep ik al vanaf augustus (?!) nou komen ze door, hahaha, het is nu februari, hij is ruim 10 maanden en er zit nog steeds niets. Ik begin nou bijna te denken dat hij ze niet meer krijgt. Dan ga ik gewoon naar Suus en laat ik zo'n lekkere witte tandpasta gebit aanmeten bij hem;)

Lelie, lekker verwend ben je zeg, als je nu al je badmeubel kan halen, lekker hoor...
    Morgen bloedtest en dan lekker je echo afspreken, super leuk weer allemaal.

Elin, hé dat is een mooie tuut. Denk dat ik die ga bestellen voor Mees, als hij nog ooit tandjes krijgt zal het wel behoorlijk pijn doen, dan is dit wel een oplossing. Olaf uit slapen geweest, lijkt me zo vreemd als hij er dan smorgens niet is. Wij hebben 19 maart een stapavond in amsterdam gepland. Mees gaat dan voor het eerst uitlogeren, ik geloof dat ik er een vrij grote muts in ben...

Morgen om 10 voor 10 de tp. Ben blij dat het allemaal weer achter de rug is voorlopig. Afgelopen week de elke dag vroeg op pad naar het ziekenhuis, heb er genoeg van. Gister nog de hele dag misselijk geweest en vandaag allemaal rare jeukaanvallen gehad, waardeloos. Bijkomstig voordeel van al die hormonen is dan wel dat ik vandaag de hele keuken van binnen en buiten gesopt heb. Moet eerlijk bekennen dat het precies een jaar terug is dat ik dat gedaan heb, was toen net met verlof. Ik haal hier en daar wel een doek langs, maar echt soppen daar hou ik niet zo van...

Nou ik heb wel een bankje verdiend na vandaag;)

XX

14. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zoe, ik zal aan je denken morgenochtend!

sooner, ook beterschap voor kris! Ballorig heeft wel bijna alles kindjes virusjes doorgegeven :( Emma was wel 2 weken lang snotverkouden!

Even gauw het nieuws kijken en daarna Boer zoekt vrouw :D Zo leuk programma :D

Suus, zie je morgen ;)

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Even snel.....Zoë...Succes morgen!! Hopelijk ook nog 2 mooie cryootjes :). Nu ook gauw Boer zoekt vrouw kijken, begint net.

Toedels!!

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Susan, hoe is het met Sophie?

Lelie, super dat je een badkamermeubel uit kan zoeken, heb je al wat op het oog? Veel succes morgen bij de bloedtest, krijg je morgenmiddag de uitslag?

Majo, wat fijn dat Maud uit de tuitbeker drinkt. Ik heb hier ook een koelbijtring maar die kan Olaf nog niet goed vasthouden, is hem te zwaar. Vandaar dat ik deze heb besteld, ook makkelijk met gel opbrengen, dit kan ook op deze "speen"

Zoe, wat spannend morgen de terugplaatsing!!! Heel veel succes.
    En Mees binnenkort de eerste keer logeren, het is wel vreemd hoor, dat je geen kind in huis hebt. Ik was 's morgens erg vroeg wakker, maar ben daarna nog wel weer in slaap gevallen. (had genoeg bailey's op om lekker te slapen;))

Sooner, zwaai terug! En beterschap voor Kris.

Heb nog even een (beetje vies) vraagje voor mijn zus. Haar zoontje is nu zes weken en heeft al vanaf de geboorte hele rare ontlasting. Het is heel hard en kleurloos. Heeft iemand van jullie dit wel eens gezien/gehoord. Het lijken wel een soort balletjes kaugom. Ze heeft ook het idee dat hij er heel veel last van heeft, maar volgens de kinderarts kwam dit wel vaker voor. Heb hier nog nooit van gehoord. Olaf zit ook wel eens verstopt, maar dan is het alleen iets harder dan normaal. Vrijdag wordt er een echo gemaakt van de rug, om te kijken of daar iets mis mee is, dus er wordt wel naar gekeken. Maar was even benieuwd of iemand van jullie dit kent.

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Elin, Baileys?! Hmmmm, jammie! Kan zeker een liter op op een avond, hahaha, maar slaap dan wel erg slecht hoor! ;)
    Tav je neefje, ik heb geen idee! Hier poept Sophie vrij goed. Nu ook dagelijks 2x dus kan je helaas niet helpen.

Sooner, hoe is het met kleine Kris?

Majo, wat goed van Maud! Miss was t gewoon een fase? Ik kan je alvast voor strax de rietjesbeket van Nuby aanraden! Sophie wordt al helemaal gek als ze m alleen al ziet :)

Lelie, ja morgen zie ik je weer! Was t alweer bijna vergeten. Ken mn werkagenda nooit uit mn hoofd :) en al zeker niet in het weekend! :p
    Eerst mirgen lekker bloedprikken, dan gezellig beppen bij mij en daarna de heerlijke uitslag met een waarde van ca 1100 schat ik zo ;)

Hier, Sophie had weer koorts vanavond! 38.9 gr deze keer dus maar weer zetpilletje erin. Ze ligt nu al wel lekker 2.5 uur te tukken dus hopelijk knapt ze daar ook goed van op! Hoop dat papa en mama vanavond ook lekker kunnen slapen en miss ns ouderwets kunnen rampetampen want dat is door dit gedoe ook wat minder. Je doet het natuutlijk niet met je kind naast je ;) Oh ja Lelie, ik heb nog geen afspraak staan in de VU hoor! Eerst volg wk maandag de eerste spuit deca erin en de pilstrip afmaken. Bij de bloeding die daarop volgt, dan bellen en dan hoor ik meer, miss willen ze wel weer eerst een echo of ik hoor wanneer ik de Puregon erbij moet spuiten. Voorlopig dus geen zkh voor mij!

Da's anders voor Zoe want die gaat gewoon morgen haar brusje voor Mees ophalen!

Esser, hoe gaat jouw ivm nu? Ben je nou al begonnen met spuiten en wanneer is de punctie dan?

Trouwens zoiets raars! Ik schreef hier ook bij de late nov 2009 mama's en nu hebben we daar een hyves van gemaakt. Gaan er gewoon 2 scheiden! Een is getrouwd in okt 2009 en de ander in mei 2008 ofzo? Lelie, laat dit Lelieman dus maar niet lezen hè? ;)
    Ik bedoel eentje ok.....maar nu dus 2! Van de ca 11 leden ofzo? Vind dat best veel eigenlijk en ook in zo'n korte tijd na het sluiten van hun huwelijk...

Nou anyways, wij gaan lekker konijnen boven en daarna heerlijk slapen! :) Vooral in dat laatste heb ik erg veel zin ;)

Oh shit, bedenk me net dat die vieze katttenbakken nog gedaan moeten worden! Worden morgen opgehaald... Ja idd, ik leef luxe en ben erg lui want heb een kattenbakservice! En die kan ik iedereen aanraden! :D

18. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Suus kattenbakservice??? haha..nog nooit van gehoord..hoe werkt dat??
    En van de 11 leden nu al 2 in scheiding :$ ik vind dat altijd zo zielig voor die kindjes en die zijn nog maar zo klein...
    Hoe is het vandaag met Sophie??
    O ja had ik je al eens verteld dat wij dat een ontzettend leuke naam vonden? We hebben voor Amy gekozen maar ik denk dat we een eventueel 2e meisje toch Sophie gaan noemen want ik blijf het een mooie naam vinden!

Majo wat goed dat maudje uit een tuitbeker drinkt, ik hoop dat het op het kdv ook lukt!

Zoe nog eventjes en dan heb je de tp!!

Elin ik zit er hier ook over na te denken om die bijtring/speen te bestellen. Goeie tip!! En wat betreft het kindje van je zus...ik heb ook geen idee...

Lelie leuke verjaardag gehad dus en nu dus een mooi badkamermeubel uitzoeken, joepie! En vandaag bloedprikken, ik ben benieuwd naar de waarden...even een extra bevestiging, altijd leuk...en de kwaaltjes beginnen al langzaamaan te komen dus zit vast helemaal goed!!

Verder ben ik het ook alweer kwijt...
    Nog even een vraagje over de meeting, welke datum staat voor nu gepland? Kan ik het in mijn agenda schrijven...en is er iemand die alleen vanuit richting Twente gaat met wie ik mee kan rijden of die ik mee kan nemen? Is er al een ideetje waar naartoe trouwens?

O ja, Sooner een heeeeeleeee brede zwaai terug naar jou!!

Hier nog iets aan het hoesten, maar verder zijn we allemaal weer beter. Huis vol met logeetjes, 3 stuks :$ dus ik heb deze week 4 kinderen in de leeftijd 0 tot 11 jaar...en dan vandaag ook nog mijn oppaskindje erbij dus 5 kids die ik moet zien te vermaken...lang leve nintendo!!! Vanmiddag maar even lekker buiten wandelen naar de speeltuin ofzo. Morgen gezellig naar Dolle pret met ze samen met mijn vriendin en haar 2 kids afgesproken. Kunnen wij lekker aan de koffie en de kids mooi rondzwerven daar.

Ik ga er een eind aan breien, maar eens even ranja indoen met een koekje erbij ofzo ;)

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Goedemorgen meiden,

Zoe, misschien lig je op dit moment (9.48) al wel met de benen wijd!!! Spannend!!! Zet hem op!

lelie, vandaag bloedtest?!?! Vast een mooie waarde komt eruit, hopelijk weten ze hem snel!

Suus, wahah, kattenbakservice...hoe kom je erop!
    En hoest met Sophie?!? Knapt ze al een beetje op!?
    Konden jullie nog hoedje wip spelen? Als je patienten eens wisten wat jij allemaal op een forum bespreekt, nou nou nou! Ze durfden van schrik niet meer terug te komen denk ik,haha!

En 2 scheidingen...sodeju! Dat is nogal wat!

Sooner, Kris ook al ietsjes beter te pas?! Zielig is dat, als kindjes ziek zijn!

Elin, lekker los gegaan?! Baileys is ook het enige drankje dat ik lekker vind. En daar kun je zeker lekker op slapen!

Majo, wauw, kleine maud wordt groot!!!!! Hulde voor drinken uit tuitbeker!

Pat, grappig dat jij Sophie ook zo mooi vindt. Ik vindt dat ook hoor, maar werk op een basisschool en daar heten al heel veel meisjes Sophie...en daarom zou ik het niet zo snel doen.
    Hebben jullie al enig idee wanneer jullie evt voor een 2e gaan? Of vinden jullie het nog wel lekker zo?

He, zeg, woon jij vlak over de grens bij Twente?! Nooit geweten?! Mijn paps en mams wonen in Tubbergen, daar vlakbij dan?!

Rest v/d meiden, smak!
    Ik ga ff wat doen hier!

Liefs

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Pat, oppascentrale... ;), wat een week ga jij krijgen! Pfff, word al moe als ik eraan denk. Gelukkig heb je een Nintendo ja. :D
    Oh en ik glim van oor tot oor over de naam Sophie!! :D Het is ook een hele mooie naam ;) Twijfelde op het laatste moment nog wel ja, door wat Loesie ook al zei, dat er zoveel meisjes nu Sophie heten, maar ja, uiteindelijk hebben wij gewoon de naam genomen die wij het mooist vonden dus we hadden schijt aan de rest :D

Loesie, hoe is alles met Siem? En met de working mom? Nog veel last van de fybromyalgie?

@kattenbakservice: dat is echt ge-wel-dig! Ik krijg elke 4 wkn 2 schone kattenbakken. Ze, ik heb 2 katten, doen dan 2 wkn met 1 bak. Enige wat je zelf moet doen is de poep wegscheppen die er boven op ligt, dus niet wat ondergegraven wordt. Na 2 wkn verwissel je de vieze voor de schone en na 4 wkn dus 2 vieze buiten zetten en dan krijg je weer 2 schone terug. In beginsel kregen we dus 3 bakken anders hebben ze op de ophaaldag geen bak en dat kan niet. Zo werkt t! Nooit meer hoeven wij te sjouwen korrels, of een bak schoonpoetsen, of korrels vervangen etc. etc. Kost maar 20 Euries in de maand en geloof me, dat zijn ze dubbel en dwars waard! (de kattenbakkorrels zitten ook in die 20 Eurie ;))

Uiteindelijk hebben we niet gerampetampt want ik was echt te moe en had stiekem toch geen zin ;) Lekker geslapen dus!!
    Enne mn patienten blijven toch wel komen, toch Lelie! ;):D

Sophie had vanmorgen 37.4 gr dus het begon al wel weer wat hoger. Paracetamol erin gedaan en naar kdv gebracht. Net even gebeld en ze was gewoon gezellig. Zat gekke bekken te trekken enzo en lag nu op bed. Ze gaan haar miss na haar slaapje ff tempen omdat dan de pil wel uitgewerkt zal zijn. Ben benieuwd want dan gaan ze me wellicht bellen. Op zich nog geen pijnklachten vandaag dus hopelijk kan ik wel op tijd weg. Gewoon iedereen snel de deur uitsturen ;)

Oh, 13.00 uur, ik moet weer beginnen!!

Liefs Suus

PS. Zoe, waar blijf je met je update?????

Deel Deze Pagina