Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Wat een geklets weer! Eens zien of ik wat op iedereen kan reageren, moet eigenlijk ook nog van alles doen......Nou ja, we beginnen gewoon :D

Zoe, als het goed is ben je nu in bezit van een emmy! Toch wel weer erg bijzonder hoor! Nu weer 2 weken wachten.......maar zal vast sneller gaan nu je Mees ook hebt. Ik ben iig al voor je aan het duimen!!

Lelie, dus heerlijk verwend op je verjaardag! En super dat je het badmeubel ook al kunt kopen! Die dingen zijn idd verrekte duur. Hihi dus thuis ook maar weer een testje gedaan :D En vandaag de 2e bloedtest...de waarde zal nu wel veel hoger zijn! En dan over een paar weken de 1e echo! Voel je je nog steeds goed?

Suus, he vervelend dat Sophie steeds weer wat koorts heeft. Tandjes of kiesjes? Hahaha ik moet wel even lachen om je kattenbak service, maar eigenlijk is het ideaal! En kost ook bijna niks zeg. Is er ook een stofzuigservice voor het verharen van honden beschikbaar? :D ;) Momenteel is het weer feest hier, ik blijf zuigen. Het mooie weer moet snel maar weer komen, kunnen we weer lekker naar buiten!
    De naam Sophie komt hier eigenlijk heel weinig voor. Grappig dat het toch wel regio gebonden is bepaalde namen. Ruben komt hier ook bijna niet voor terwijl het ook een populaire naam is. Wij vonden hem iig mooi en daar gaat het om! En we hadden geen andere jongensnaam ;)

Pat, whow lekker druk voor jou deze week zeg! En idd lang leve de nintendo :D Fijn dat jullie allemaal weer wat opgeknapt zijn!
    Succes deze week met al die kids!

Elin, haha dus de baileys smaakte goed! :D En even lekker uitgeslapen dus...Ruben is nog niet uit logeren geweest, niet omdat ik niet wil maar meer omdat ik dat diegene niet wil aandoen ;) Hij slaapt maar heel soms door en hij kan snachts soms echt spoken en dat vind ik dan weer sneu voor diegene waar hij logeert. Het lijkt mij trouwens heerlijk om 's ochtends eens lekker uit te slapen.
    Oh en wat betreft het kindje van je zus....ik herken het ook niet maar het lijkt mij ook niet normaal. Wel goed dus dat er even naar gekeken wordt.

Majo, super dat Maud uit een tuitbeker gedronken heeft! Drinkt ze er nog steeds goed uit? Dan kun je idd de fles wel weglaten. Ik heb met 7/8 maand ook al het drinken uit een tuitbeker aangeboden. Hij kreeg alleen nog maar melk uit een fles voor het slapen gaan. En een rietjesbeker kun je ook proberen. Wij hebben 1 van de hema, zonder antilek en dat gaat heel goed, ideaal zijn die dingen!

Sooner, hoe gaat het nu met Kris? Hopelijk wordt ze niet weer zo ziek!

Esser, en de 1e spuit er alweer in?

Kleintje, wanneer moest jij ook alweer voor de 1e echo?

Loesie, smak terug! :D Hoe gaat het momenteel met je? Nog veel last van de fm?

Zo, niemand vergeten? Volgens mij niet, anders....solly ;)

Het weekend alweer voorbij zeg! En wat was het koud hier! Die wind....niet normaal! Zaterdag toch nog even 10 minuutjes met Ruben naar zijn voetballende vader gekeken :) Daarna nog even de kantine ingeweest. Was erg rustig maar toch wel gezellig en Ruben heeft mooi met de bierviltjes gespeeld :)
    Gister helemaal niets gedaan want Ruben had zaterdagnacht erg last van krampen, zo sneu! Hij wou alleen maar bij mij slapen, op mijn buik dus zelf eigenlijk geen oog dichtgedaan. Vriendlief mocht uitslapen dus heb ik 's middags tegelijk met Ruben een slaapje gedaan. Dus een relaxte (burgerlijke ;)) zondag gehad.

Nou ik zal nog even wat was aan de lijn hangen. De zon schijnt hier volop maar het is wel nog erg koud, maar ik hoop dat de was wel droog wordt in het zonnetje. Straks alles weer lekker fris in de kast! Van mij mag het snel wel lente worden!

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Telefoontje is binnen!!!! :D:D:D

Alles is goed! HCG waarde is netjes gestegen van 64 met 3,6 wk naar 3900 met 4,6 wk.
    Ik weet nog dat ik 2 jaar geleden met 4,4 wk een waarde had van 855.
    Suus denkt een twin en ik denk gewoon eentje :D
    Wat denken jullie??? In ieder geval verschilt het per zwangerschap en per persoon....misschien is het wel een jongen haha
    Nouja, we hebben sowieso een echo afspraak staan op 11 maart om 15.15 uur!! Dan zullen we het echt zien!!!!

Zoe, hoest met jou???

3. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Lelie, wat een mooie uitslag! Super zeg!!! Wist niet dat er zoveel verschil in kon zitten, ik dacht dat de waardes zo'n beetje gelijk waren op dezelfde termijn. Wie weet, misschien heeft Suus wel gelijk. Spannend!

Jewel, de was nog droog gekregen? Hier is het ook erg koud, maar wel een lekker zonnetje.
    Wat vervelend dat Ruben 's nachts slecht slaapt. En dan ook nog krampen er bij. Wat zielig voor hem en jullie. Uit logeren kan je altijd een keer uit proberen, ze zeggen dat kindjes vaak nog beter bij een ander slapen dan thuis. En als ze vaak wakker worden is het voor diegene maar één nachtje, zullen ze vast niet zo heel erg vinden.

Susan, wat geweldig die kattenbakservice. Ik ken het ook niet, zou ook wel wat voor mij zijn, alleen mijn mopshondjes doen niet op de kattenbak helaas:D. Hoe is het verder vandaag met Sophie gegaan?

Loesie, hoe is het met jou en Siem?

Pat, weet ook niet meer wanneer de meeting is, dus als iemand het nog wel weet!? Zal ik het ook gelijk op de kalender schrijven, anders vergeet ik het weer. Ik kom uit twente, maar ik heb met Loesie afgesproken in Deventer. Ik durf niet zo'n eind te rijden. Misschien kunnen we met elkaar rijden, of is dat niet handig met twee auto's?
    Hoe is het vandaag gegaan met alle kids?

Zoe, hoe is het met jou?

Ga er nu weer vandoor. Moet zo aan het werk tot ong. half twaalf. Hoop alleen niet dat het glad wordt, maar geloof dat het alleen heel erg koud wou worden.

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    FF snel... Kom later uitgebreider terug. Meeting is 9 april. Locatie nog niet bekend. Heb mijn huis aangeboden maar weet niet of Amsterdam te doen is voor iedereen!

Vanmiddag gebeld door kdv. Sophie had na haar slaapje 39.5 gr koorts! Ze mocht nog gewoon blijven hoor maar toch zsm opgehaald. Morgen blijft m'n man thuis en heeft z'n dienst geruild met degene van woensdag. Kan ze lekker thuis blijven tenminste. Wo en do ben ik vrij en vrijdag m'n man weer die haar 's middags ter logeren brengt bij mijn ouders. Hoop dat ze vrijdag weer beter is!

5. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    lelie, heerlijk die bevestiging, je ben echt zwanger (maar dat wisten we natuurlijk al!!!) Op naar 11 maart, spannend hoor wie weet wel twee. Zatten er 2 eitje klaar dan?? Van waardes heb ik echt geen verstand, ik heb me daar echt nooit in verdiept....

Suus, wat een uitvinding die kattenbak service en idd helemaal niet duur, bedoel aan zand ben ik ook ruim 10 euro per maand kwijt!!! Nou ik ga er even heel serieus over nadenken, ik heb er zo'n hekel aan!!!
    En Sophie nog koorts wat zielig zeg, maar wat heb je het allemaal weer goed geregeld, kan ze lekker thuis blijven is toch heerlijk!!!

Jewel, ik zie jou echt voor me op een grote boerderij vooral na die foto van Ruben in zijn overal...Wonen jullie op een boerderij?? Als ik je dan hoor over je was buiten hangen zien ik een lange waslijn voor me met het beddegoed wapperend in de wind...Lekker Hollands!

Pat, zo jij zit er lekker in met je visite, krijg het al benauwd als ik eraan denk. Wat grappig hè hoe soepen de een kan zijn en hoe ingewikkeld de ander. Ik heb het nooit zo op drukte en ik hou erg van regelmaat (lijk wel een klein autistje). Drukte vind ik prima maar het liefst buiten de deur. Maar het klinkt ook weer erg gezellig!!

Elin, werkse (wat doe je ook alweer??) Volgens mij wordt het niet glad hoor, het is hier in ieder geval erg droog, hoefde zelfs vanmorgen de ramen niet te krabben...

Over katten gesproken, als hier nog mensen zijn die twee lieverds willen, steek je hand maar op. Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ze maken zo'n bende in huis....En Mees teigert (jaja vanaf afgelopen vrijdag!!!) dus nu moet ik helemaal 2x per dag zuigen....

Hier, nou vanmorgen de tp gehad van een achtcellige heldere emmie. Nou word ik daar niet echt opgewonden van. Bij Mees waren de eerste 2 emmies ech topper toppers, en die snapte niet dat ze moesten blijven zitten. Mees komt uit een vijfcellige emmie die niet top was. Dus ik maak me daar echt helemaal niet druk om. De andere twee zijn ingevroren wat echt heel fijn is, mocht het nu niet lukken dan is het niet helemaal over...(mochten zij goed ontdooien)

Het was nog wel grappig, Mees was mee vanmorgen (het is tenslotte een 5 minuten klusje). Dus ik zei nog tegen de arts, welke kind kan het nou zeggen dat hij bij de making off is geweest....

Volgende week vrijdag de bloedtest. En het is waar hoor wat je zegt Jewel, het is heel anders als toen met Mees. Het is nog steeds spannend maar toen was ik er elke minuut mee bezig en nu vergeet ik er gewoon aan te denken...wat heel fijn is...

Nou meisjes ik ga lekker broeden, fijne avond allemaal!!!

XXX

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zoe, klinkt iig super een 8-cellige topper (was Sophie ook)! Het geeft geengaranties maar wie weet snapt deze het wel ;) Enhoe fijn da je sowieso nog 2 cryo's hebt!

Elin, werk ze vanavond hè

Jewel, ik zou Ruben juist een nachtje ergens laten slapen. Kunnen jullie ff bijtanken, ja toch?

In gtst is Rik er achter dat Charlie is vreemdgegaan met Danny!! Spanning, spanning, spanning!!!!

Ik vind t trouwens maar berekoud buiten, brrrrrrr! Zit ook lekker op de bank in mn dikke Gaastra trui. :)

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah zoe, fijn te horen dat je nu heerlijk aan het broeden bent :D
    Heel veel succes en geduld ;) de komende wachtweken!!!!

Ik ga ook richting bank met een schaaltje chips. Memories begint zo....ook weer zo'n heerlijk emo programma :D

Slaap lekker voor straks!!

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zoe, mooi nieuws meid!
    Broeden maar.....!! ;) Zet 'm op in je buikkie. Wel zo fijn om te lezen dat er 2 emmy's ingevroren konden worden. Zou mij ook i.i.g. een bepaald soort 'rust' geven. Ik zal voor je duimen de komende dagen!

Lelie, ook al mooi nieuws! Jee.......dat zijn wel flinke waardes zeg.
    Zou Suus dan toch evt gelijk krijgen? ;) Geniet er van lelie. :)

Kleintje, hoe is het met jullie? Was er bij jullie concreet al meer bekend? Of zit ik er u zwaar over heen te lezen??

Sooner, druk druk druk dus?! Een heeeeele dike knuffel voor jou en Kris!!

Bah Suus, zo sukkelen met Sophie.........hopelijk blijft het niet al te lang aanhouden met jullie meisje. Beterschapjes voor Sophie!
    Oh, hier ook langere tijd de kattenbak service aan huis gehad.
    Ideaal! Vooral toen we 3 katten hier hadden rondlopen. Nu hebben alleen onze poes nog. Voor deze dame alleen is dat zo'n beetje, dus doen we het weer zelf.

Jewel, is het goed gegaan met de schone, frisse was buiten?
    Alles weer in orde in de kast? Hoe is t met Ruben? Oh, Ruben zijn naam komt hier in de regio best veel voor. Ons buurjongetje (is 4 maandjes ouders dan Joep) heet ook Ruben. ;)

Meeting; heb 't in mijn agenda ook genoteerd op 9 april hoor!
    Kan idd bij Suus. :) Maar weet niet of dat idd voor iedereen prettig is qua afstand? Hmmm, hier zou het ook wel kunnen maar das voor de meesten helemaal ver weg denk ik? Of niet?

Hoe is t met de andere mama's? Mis er nog een paar volgens mij. ;)
    Iedereen ook al zo'n zin in het voorjaar?!

9. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Oh ego; 't spuiten met de puregon zit er weer op. Ging weer erg gemakkelijk met de voor-gefabriceerde spuitpen. ;)
    Morgenochtend weer naar de poli voor de (FM) echo. Ben erg benieuwd....... Krijg waarschijnlijk dan opnieuw een datum mee voor een volgende echo (denk vrijdag) en dan definitief een datum voor de pregnyl en de punctie. Spannend.......
    Met vanavond mee 3 dagen gespoten, maar voel me stokkies al best aardig! Vooral bij te snel opstaan vanuit bed of bureaustoel en bij te vlot omdraaien in bed van de ene naar de andere zij.

Ga nog ff verder hangen en daarna met mannetje ons nestje in. ;)
    Truste.

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Heey Allemaal!!

PFfff ben niet helemaal bij met lezen maar zal iig even vertellen hoe het hier gaat qua MMM. Heb vandaag de eerste echo gehad (dag 10) was niet niet heel veel te zien...... Donderdag mag ik weer terug komen. gelukkig aan het einde van de middag dus is niet zo heel lastig met mijn werk...... Ook een beetje vaag was dat wij dachten dat we ook nog een afspraak hadden met de arts. Omdat we nog door moesten spreken hoeveel emmies, of we mee doen aan een of andere studie en of ik dus die pregnyl ondersteuning krijg. En na de echo vroeg ik of we weer in de wacht kamer konden gaan zitten, zei de vrouw: ow nee jullie kunnen nu gaan, het is alleen een echo..... Ik half in paniek.....Naar de balie gegaan en nu heb ik vanmiddag een belafspraak met de arts. Lekkere communicatie dus...... Ben nu al mega pessimistisch over deze cryo poging :(. Maarja we gaan er voor he!

Ik ga proberen als Maurits vanmiddag slaapt even wat uitgebreider op jullie allemaal te reageren. Dus voor nu even ego :S

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou de arts heeft nog niet gebeld. Als ze om 3 uur nog niks heeft laten horen moest ik zelf even bellen.

Zelf zo gaar als wat..... En Maurits wil niet slapen. Is toch wel de bedoeling aangezien we om 16:00 nog even naar de huisarts moeten. CB-arts wou toch zijn heupjes nog een keer laten checken omdat hij tijgert met een been omhoog.

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kleintje: wat naar dat je nu al zo'n slecht gevoel over jullie cryo-poging hebt. Hopelijk volgt er toch een prachtig resultaat (hoeveel laten jullie trouwens terugplaatsen?).
    Succes straks bij de ha met Maurits.

Esser: oh, spannend!!! Het schiet bij jullie ook al weer flink op naar de punctie. Heb je nu al een definitieve afspraak gekregen?

Zoe: lekker aan het broeden? Super dat er ook nog 2 ingevroren zijn, maar hopelijk hebben jullie aan deze ene genoeg.
    Grappig dat Mees bij 'the making of' is geweest :p

Lelie: wat een hoge HCG-waarde :$ Zou idd best kunnen dat het er 2 zijn........

Jewel: wanneer heb jij een FM? Hou je het nog een beetje vol met spuiten?

Mayö: hoe gaat het nu met het drinken van Maud? Wil ze nog steeds de tuitbeker hebben? Wel handig, hoef je haar niet meer de fles al te leren (Amber weigert bv om haar melk uit iets anders te drinken dan uit haar fles, soms wil ze wel uit een gewone beker melk drinken, maar meestal dus niet).

Loesie: hoe is het met jou en de kleine man?

Pat: wat een drukte bij jullie nu in huis, maar vast erg gezellig!

Suus: hihi, kattenbakservice, had er nog nooit van gehoord (maar hebben ze hier in de buurt ook vast niet).......
    Hier maakt manlief altijd trouw de bak schoon, heb er dus ook geen omkijken naar. ;)
    En 2 scheidingen, dat is nogal wat......

Elin: ik werk niet zo vaak 's nachts. Ongeveer eens per 2-3 weken 1 bereikbaarheidsdienst 's nachts, ben eraan gewend geraakt, hoort bij mn werk.

Sooner: hoe gaat het bij jullie? En met Kris?

Verder weet ik het echt niet meer.......

Hier gaat het prima, begin een beetje nerveus te worden voor as maandag, dan gaat de mirena eruit en hopelijk horen we dan ook wat de rest van de plannen worden. Vindt het nu toch allemaal weer erg spannend worden.......

Straks nog even op zoek naar een paar leuke stofjes, wil nl een aankleedkussenhoes en dekbedovertrekje voor Amber maken, maar eerst even de was ophangen buiten, het is zulk heerlijk weer :)

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kleintje, pff vervelend dat het weer zo loopt. Hopelijk belt de arts zelf nog even. Was er eerder ook al wat te zien aan de heupjes van Maurits?

Zoe, het zegt idd niet zoveel als een emmy een toppertje is. Ik had toen een tp van een 5- en 3 cellig embryo (tp 2 dagen na punctie) welke Ruben geworden is weten we niet maar zou zo de 3 cellige geweest kunnen zijn ;)
    Haha, ik woon niet op een boerderij hoor. Wel in een dorpje op het platteland, in een vrijstaand huis met een droogmolen in de tuin :D Ben ook niet een 'boerinnetje' tenminste vind ik zelf ;) misschien zijn er anderen die het wel vinden :p Het is dat we hier opgegroeid zijn maar ik zou zo ook ergens anders kunnen wonen. Het nadeel is hier toch dat je overal heen moet met de auto, je fietst niet zo even de stad in helaas. Dat vind ik vooral nu Ruben er is erg jammer. Maar de ruimte is hier wel weer erg fijn, en mooi. Jullie wonen aan het strand toch? Dat is ook een erg mooie plek om te wonen!

Esser, jij bent al weer klaar met het spuiten dus! Heerlijk :) Ik voel mijn stokkies eigenlijk nog niet echt....hmmm hoop nu wel dat ik wat meer follies heb nu ik 150IE spuit...nou ja we zullen donderdag wel zien. Wij lopen bijna tegelijk op, al zal jij de punctie wel wat eerder hebben. Wel spannend allemaal weer zeg!

Lelie, wat een mooie waarde zeg! Ben nu ook wel benieuwd of het er nou 1 of 2 zijn ;) Ik had met 4 weken een waarde van 1100, jij dus nu wel wat meer.........Zou je het leuk vinden; een tweeling? :)
    En niet te veel chips hè ;) :D

Suus, he jakkes, wat sneu voor Sophie dat ze nog steeds koorts heeft :( Fijn dat jullie het met het werk allemaal wat kunnen regelen. Hopelijk knapt ze snel weer wat op, niks aan als ze ziek zijn!
    Voor mij is het naar jullie wel te doen qua reistijd, dus voor mij kan het wel bij jullie op 9 april. Anders weer ergens tussenin afspreken?

Elin, ja dat heb ik ook gehoord dat kindjes bij een ander wel doorslapen...hmm toch maar eens proberen dan? :) Al zijn er niet zoveel logeerplekjes in de buurt. Mijn ouders wonen vlakbij Zwolle (wij bovenin friesland) mijn s-ouders wonen wel in hetzelfde dorp maar zijn erg slecht ter been en kunnen niet met Ruben de trap op en af lopen dus dat vertrouw ik niet. Ach zo erg zijn de nachten niet momenteel, 1 keer wakker ofzo en we zijn er aan gewend dat we gebroken nachten hebben, we weten al niet beter ;)

De was is gister droog geworden :D Heerlijk fris ruikt het dan weer. En vandaag hangt de lijn ook al weer vol :)
    Vanmiddag moeten we nog naar het umcg voor een zkh-pasje voor mij. Dat moet eigenlijk voor de punctie gebeuren want anders moet ik mee naar Groningen als mijn vriend de eicellen erheen brengt en ik veel liever dan in bed blijf liggen. (We hebben de punctie in het MCL en de rest in het UMCG) En daarna gaan we nog naar de ikea, tja als we toch in Groningen zijn....Ruben gaat ook gezellig mee en we gaan dan ook 'uit eten' in de ikea :D

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    hahah Nightelf, jij de was ook buiten :D Hopelijk slaag je nog voor leuke stofjes. Ik zeg ook steeds dat ik zelf wat wil maken, maar kan mij er zelf nog niet toe zetten ;) Dus vanmiddag in de ikea maar even zien of ze nog wat leuks hebben.
    En maandag de mirena er al uit! De tijd gaat echt snel zeg! Spannend!!

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nou ben net gebeld door de arts. Krijg 3 pregnyl injecties na de TP. Moet het recept halen na de echo donderdag. Maar het was niet zo'n leuk gesprek. De arts was kei kort af...... ow mevrouw u wil dus medicatie........En ik zo vragen of dat het nodig was...... toen kreeg ik een antwoord dat het niet aangetoond was dat het hielp maar dat ik het wel kreeg...... En dat ik bij de verpleegkundige de injecties moet laten zetten. Hopelijk macg ik het gewoon zelf doen. Echt super vaag, was ook maar een gesprek van 2 minuten ofzo. Maarja, ik krijg iig de medicatie en dat vind ik toch wel een fijn idee. Geeft wat meer zekerheid. En mijn vraag over het aantal embryo's die kon ik niet eens stellen omdat er al was opgehangen. Echt zo vaag. Vraag het donderdag nog wel eventjes.

Wel meteen vriendlief gebeld. En natuurlijk weer tranen met tuiten.. Voel me behoorlijk klote nou hoe het vandaag allemaal gelopen is...... Maarja. Ga me nu maar weer even op het nu richten en genieten van mij vrije dag met Maurits.

ppfffffffffff, sorry dat ik zo zeur........

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kleintje: dikke knuf!!!

Jewel: Ikea heeft ook altijd leuke stofjes. Ik ben goed geslaagd, alles fuchsiaroze :p past mooi bij haar nieuwe kamer!
    http://www.destoffenkraam.nl/media/328x246/55291-40045-21.jpg
    http://www.destoffenkraam.nl/media/328x246/41648-09_bbfuchsia_04_org.jpg
    http://www.destoffenkraam.nl/media/328x246/33528-katoen_uni_fuchsia_09_org.jpg
    Hier is het net zo, woon te ver overal vanaf om lekker op de fiets te kunnen gaan, moet voor een beetje fatsoenlijke plaats (Emmen) toch altijd met de auto. Dorp naast ons (aan elkaar vast zelfs) heeft wel redelijk wat winkels, dat is lopend wel te doen (20 minuten naar C1000, Hema, Kruidvat etc). Toch ben ik wel erg tevreden met waar we wonen. Lekker groot huis, veel ruimte, nooit files (soms 10 auto's die voor de brug staan te wachten in de zomer) etc :)

17. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zo ook weer terug van de huisarts..... Maurits krijgt een foto van zijn heupjes...... Waarschijnlijk is er niks aan de hand maar hij tijgerd een beetje eigenaardig dus wou de huisarts het toch even checken. Dus mag ik WEEEEEEER naar het ziekenhuis. En wel op dinsdag anders moet ik weer vrij nemen. Kan dus goed zijn dat ik volgende week elke dag in het ziekenhuis ben :S.

Ik voel me overigens al weer een beetje beter :D

18. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Loesie een tweede...ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken...alhoewel het heel af en toe kriebelt, maar meer het zwanger worden/zijn ofzo. Ik ben natuurlijk ruim vier jaar bezig geweest met zwanger worden en dan zo af en toe voel je iets en dan krijg je daar heimwee naar ofzo??? moeilijk uit te leggen, maar voorlopig zijn we volop aan het genieten van Amy en denk ik nog niet aan een tweede.
    Ik woon idd vlak over de grens richting tubbergen. Beetje meer riching kloosterhaar/hardenberg. Zegt je dat iets?

Suus wij hebben uiteindelijk ook gekozen voor de naam Amy, omdat wij die het mooist vonden..maar ik blijf de naam Sophie gewoon errug mooi vinden!

Jewel heerlijk zeg zo'n burgelijke zondag, die wil ik ook wel eens weer wat vaker!!
    Wat betreft het logeren, Amy komt ook nog iedere nacht. Wil dan echt een fles anders is ze niet tevreden en blijft ze huilen. Dus geven we haar die ook maar gewoon, zal ze nog wel nodig hebben. (maakt ook vaak maar een halve fles leeg overdag en snachts) Maar ze is al 2x uit logeren geweest bij mijn zus en ging eigenlijk heel erg goed, wel 1x geweest snacht voor een fles en daarna weer heerlijk gaan slapen. Mijn zus vond het echt geen probleem en vond het ontzettend leuk dat ze er was!!

Lelie wat spannend zo'n hoge waarde...misschien idd wel een twin!! Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de echo!

Suus ik schrijf het op...9 april.... Amsterdam is wel een eindje weg, maar ik denk dat er altijd wel iemand van ver moet komen??

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Even over de meeting, als we het gewoon weer ergens in Utrecht houden dan is het voor iedereen even ver of niet?

kleintje, je mag wel een abonnement nemen ;) dat wordt je weekje wel....
    In ieder geval fijn dat je je beter voelt! Hou die positiviteit vast!!

Okee, gt/st begint straks! Even lekker luieren op de bank!!!

Fijne avond!!!

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Pat: Amsterdam is voor mij ook erg ver hoor (woon in een dorpje tussen Coevorden en Emmen( meer jouw richting uit).

Kleintje: fijn dat het weer wat beter met je gaat!

Lelie: in Amersfoort schijnt ook een indoor speeliets te zitten (Monkey.... ofzo). Misschien dat dat wat is.........

Deel Deze Pagina