Ja ik zat ook al te kijken op internet naar kinderspeelparadijzen Zag idd Monkey Town in Amersfoort en in Bussum. Je hebt Kids Castle in Hedel, richting Esser is dat. Kidzcity in Utrecht, De Schatkids in Veenendaal. Ballorig in o.a. Houten en Lelystad. Tja, wat is de leukste plek voor de kids en voor ons om te kletsen???
Hoi hoi meiden, Kleintje, wat een naar begin zo zeg met het ZH. Niet bepaald leuk.......... Jammer dat het ZH (incl de arts) niet zo door pakt. Hebben jullie eerder ook zo'n ervaring met het ZH op deze manier? Wel fijn i.i.g. dat je je later op de dag beter voelde. Kan me niet zo'n goede voorstelling maken over hoe Maurits dan tijgert? Jewel en Nightelf, lekker beide frisse was buiten en nu weer fris in de kast. Heerlijk! Krijg je toch meer en meer lentegevoel van! Niet dan? Nightelf, nog ff en jullie gaan d'r ook weer voor, spannend.....!! Jewel, nog geen gekke stokkies dus? Donderdag heb je dus de FM? Ben benieuwd!! Ga voor je duimen. Pat, zo goed dat jullie lekker van amy aan het genieten zijn! Zo'n lange mmm weg kan idd wel huiverig maken voor een start voor een evt 2e kindje. Denk dat de tijd en jullie gevoel op den duur wel de nodige duidelijkheid zal brengen. Toch? Andere meiden alles okay?
Even ego; vanochtend de echo weer gehad. In totaal 24 nette follikels en meer dan 8 follikels zaten al op zoveel mm. zodat de arts al erg tevreden was. Ook mijn bloedwaardes > hormonen, schildklierwaarde etc. waren allemaal prima in orde. Hierdoor gaf de arts aan dat de punctie donderdag al gaat plaatsvinden. En wel om 09.00u. om precies te zijn. Bleh......... krijg al weer helemaal de bibbers als ik er aan denk, maar goed. Vanavond om 19.00u. de pregnyl (10.000eh) al gezet. Ging weer helemaal goed. Ik heb 'm zelf gezet en mannetje had 'm klaargemaakt. Pffffff...........maar goed dat ik morgen moet werken en 't dan zo donderdag is. Kunt t maar achter de rug hebben. liefsssss
Lelie, beetje te laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! En...gefeliciteerd met de geweldige bloeduitslag! Die is inderdaad echt hoog, wist ook niet dat dat zo kon verschillen. En wie weet... Spannend zeg! Jewel wat een stoere foto zeg! superschattig ook Lekker gegeten vanavond in de Ikea? Sooner, ik ga je pb-en (als ik het zo niet vergeet) om evt. te carpoolen Wat was er dan met naam vertellen met kleintje? Elin wat stoer dat Olaf voor het eerst uit logeren is geweest! En jullie dus lekker feesten, met Baileys...heerlijk Majo hoe is het met Maud? Heeft ze inmiddels een tandje? En fijn dat ze uit een tuitbeker drinkt! Hoera! Zoe gefeliciteerd met je mooie emmy!!! En fijn dat je er nog 2 in de vriezer hebt! En volgende week vrijdag al testen, dat klinkt snel! En Mees die teigert, schattig Esser wat spannend! Je hebt het spuiten dus alweer achter de rug, heerlijk zeg! Nu alleen nog de punctie, suuuuperspannend! Ga voor je duimen donderdag! Nightelf, jullie dus ook bijna weer beginnen waarschijnlijk! Spannend! Mag ik vragen waarom je toch een Mirena hebt laten plaatsen? Was er een mogelijkheid dat het misschien toch spontaan zou kunnen of vanwege andere redenen? Wat een leuke stofjes en wat ben je crea bea! Susan..haha, een kattenbakservice?! Wist niet dat dat bestond! hihi. Het klinkt echt ideaal! Hebben alleen geen huisdieren dus ook niet nodig Maar anders zou ik het ook wel weten Sophie inmiddels weer wat beter? En 2 die gaan scheiden met dus nog zo'n kleintje..Inderdaad apart zeg! Zielig voor die hele kleintjes! Pfff Pat zoveel logeés... dat je dat (een hele week?) volhoudt! Zou denk ik echt helemaal gek worden En erg vermoeiend ook! Ik vind/vond Sophie ook héél mooi. Is nu de 2e naam geworden want wilde toen ik zwanger was niet weer in de toekomst denken: stel dat we nog een meisje krijgen. Want dat deden we in de mmm ook al veels teveel (met vakantie, trouwen etc. plannen) dus nu had ik zoiets: ik reserveer de naam niet voor een evt. 2e maar ik gebruik em toch nu al als 2e naam Jammer genoeg zeg je een 2e naam nooit... (dus als ik ooit weer een meisje mag krijgen misschien stiekem dan toch weer spijt ) Kleintje wat vervelend dat je zo'n slecht gevoel over deze cryo-tp hebt! En ook vanmiddag zo'n rotgesprek met arts! Maar gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Hopelijk is met de heupjes van Maurits niets aan de hand. De rest weet ik even niet meer! Sorry! @de meeting: ik ga het ook in mijn agenda schrijven! Lijkt me echt zo leuk om jullie allemaal te meeten! Weet het nog niet 100% omdat Sinjaman de week ervoor gaat afstuderen en we dat weekend dus misschien soort van feestje houden of misschien met z'n 3tjes weg willen. Maar probeer dat nu gewoon alvast een ander weekend te plannen maar tis nog onder voorbehoud! (al denk en hoop ik wel mee te kunnen gaan, vooral omdat er nu nog meer bij zijn met nog kleinere baby's die nog niet kunnen zitten en spelen) Hier gaat verder alles goed! Faye heeft gister gelukkig wél geslapen op het kdv, en ze heeft zichzelf voor het eerst dus niet ondergepoept op het kdv!!! Ze gaat dus vooruit Vandaag is ze wel super huilerig en knalrode wangen. Maar verder geen koorts en oogt verder niet ziek. Ook bijt ze op alles wat ze in haar handjes heeft...ergens denk ik dat er nu misschien al een tandje kan komen?? Nog niets te zien (en van mij mogen ze voorlopig ook nog wel even wegblijven!). Maar misschien was ze wel gewoon heel moe van het kdv!
Esser, donderdag al de punctie ik snap dat je de bibbers van krijgt, tjeeminee Monkey Town in Bussum ligt volgens mij wel centraal? Genoeg parkeerplekken op maps.google te zien Maakt mij eigenlijk niks uit wat en waar, als iedereen maar bij de meeting kan zijn!!! Nou, ik ga slapen.. Spreek jullie morgen wel weer Kussie
Jij zou toch gaan slapen Lelie? Vandaag gehoord dat van mn bestelde Lief bed en nachtkastje voor Sophie het nachtkastje niet meer leverbaar was! Daar spatte zo mn droom uit elkaar voor haar peuterkamer! Heb nu de leverancier gevonden en gemaild. Op de site stond dat ie er nog 6 had. Nu dus flink duimen draaien... Hij zit in Almere en daar moet ik toevallig donderdag naartor voor controle van mn pols. Kan ik m meteen ff ophalen
Zoë, Lekker broeden op je emmie!! Spannende weken weer!! Wat fijn dat er nog 2 cryo's zijn (die je natúúrlijk helemaal niet nodig gaat hebben hoor! So! En.... APPLAUS voor Mees z'n teigeren . Goed zeg van jullie stoere ventje . En helaas.....hier al 2 katten....is al genoeg. Elin, heb ook géén idee helaas wat betreft de poepluiers van je neefje.....hopelijk valt het allemaal mee en poept ie heel gauw 'normaal'. Suus, zal 'm onthouden van de nuby tuitbeker met rietje, thanx voor de tip . En een kattenbakservice dus? Hihi....heb ik ook hiero....manlief doet dit namelijk sinds m'n zwangerschap en het is min of meer 'gewoonte' geworden dat ie dat is blijven doen . Mij hoor je dus ook niet klagen . En wat zielig dat Sophietje weer zo ziek is . Dikke digiknuffel voor jullie kleine meisje! Pat, druk aan de oppas dus!! Wel een gezellige boel dus bij jullie deze week En daarna het hele weekend nodig om bij te tanken? Lelieieieieieie....WOW hé!! Wat een onwijs mooie score van je HCG zeg!! Nightelf, op naar maandag!! Eerste stap weer voor jullie brusje! En alweer aan het creabea'en geslagen dus!! Ben weer érg benieuwd naar het eindresultaat van je kunsten De stofjes zijn en elk geval érg leuk!! Esser, jéééétje wat gaat dat snel zeg bij jou!! Gewoon donderdag de punctie alweer!! Ieieieieks . Gaat goed komen hoor! Kleintje, goed dat ze voor de zekerheid een foto maken! Ziet er vast heel grappig uit hoe Maurits teigert lijkt mij! Hopelijk is het niets geks en gaat het vanzelf weer over. Jammer is dat toch....dat die arts dan weer zo raar reageert.... moet zeggen dat ik het wel weer zo'n typisch artsengesprek vindt van een arts die een telefoontje even gauw tussen de drukke werkzaamheden doordoet. Héééél herkenbaar..... zie het tijdens mijn werk ook geregeld helaas . maar niks van aantrekken hoor!! Gewoon sch**t aan hebben! Proberen posi te blijven denken hoor! Gaat vást goedkomen allemaal! Sinja, wat fijn dat Faye het nu beter lijkt te doen op het kdv . Gelukkig maar!! Dat geeft je zelf ook wat meer rust! En leuk dat je ook naar de meeting komt!! Ik ben nu vást nog een aantal meiden vergeten............ nou ja...... jullie komen vbolgende keer weer aan de beurt . @Hier: Maud drinkt op het kdv helaas 1 of 2 slokken uit de tuitbeker en wil dan niet meer. Ze zeiden vandaag al....'Het is wél een dametje hoor!! Weet heel goed wat ze wel/niet wil . Bij manlief doet ze het na aandringen gelukkig wel, niet altijd op schoot of in de kinderstoel, maar dan wel weer liggend in de box....gek kind !! Even weer eens een spammetje van ons meisje met voor het eerst een haarknipje is . Hebben jullie nog leuke spammetjes????? Bekijk bijlage 132375
ja ik ga nu ook ECHT slapen Vriendje zit nog te gamen Dus ik word elke keer wakker als hij schiet Meteen donderdag ophalen de meubeltjes!!!! Zijn er dan geen andere leveranciers???
Nee er komt in maart een nieuwe collectie...en dit is allemaal oude collectie van de groothandel dus zeg maar. Ben echt ALLE online winkels afgegaan en uiteindelijk bij de groothandr terecht gekomen Nieuwe collectie is natuurlijk voor kind nr 2...als die er ooit komt
grrr..ik heb gisteren op iedereen gereageerd...en de helft staat er niet op:x ik probeer verder te gaan waar ik was gebleven... Zoe, klein broedende autistje Gelukkig maar dat ieder mens anders is toch? Ik geniet volop van alle kids om me heen. Vind het echt heel erg gezellig! Ik moet er alleen echt niet aan denken om zoveel kinderen te hebben hoor. Ik vind twee een mooi aantal maar moet zeggen dat sinds we in de mmm beland zijn en ik bij de laatste behandeling mijn leven een beetje anders begon in te delen voor het geval ik geen kinderen ging krijgen, ik toch ook super geniet nu van 1!! Dat mag van mij ook wel zo blijven...kan je heerlijk alle aandacht geven en financieel kan ik 1 ook "alles" geven. Maar wat lekker dat je emmie binnen is, nu lekker broeden en dan volgende week vrijdag net al lelie heerlijk op roze!! Maar niet vergeten te broeden he Esser fijn dat het spuiten weer lekker soepel ging! Maar wat snel dat je na 3 dagen spuiten je stokkies al kunt voelen.. Ik ben benieuwd hoe de fm ging?? Kleintje wat balen dat de behandeling zo naar begint dikke knuffel!! En zo jammer als de srtsen geen tijd voor je nemen..grrr En voor Maurits weer opnieuw naar het zh, ik hoop voor jullie dat hij gewoon lekker eigenwijs zijn eigen stijl tijgeren heeft alhoewel...dan krijg je natuurlijk weer fysio?? Nou ja je mag in ieder geval lekker komen zeuren hier, daar zijn we voor toch?! Elf jij dus heerlijk geslaagd voor mooie stofjes, altijd leuk! Ik wou je vragen of je hier dan in de buurt woont, maar dat heb ik dus net in een oogwenk snel gelezen. Leuk hoor, ondertussen woon ik hier gewoon tussen een paar dames in op eigenlijk best korte afstanden.. (korte voor plattelandsbegrippen denk ik, want wij moeten overal waar we naartoe gaan al bijna een half uur voor rijden) Zo dit was ongeveer wat ik gisteren getypt had....nu zijn er alweer 2 pagina's bij...kan ik weer verdergaan Esser 24 Follies en morgen al de punctie!!! O wat gaat dat alweer snel zeg!! Ik wens je alvast heel veel succes morgen en hoop op een mooie oogst voor jullie,, maar dat kan bijna niet misgaan als je nu al 24 follies hebt.. En idd met de tijd wordt het vanzelf duidelijk of we wel of niet voor een tweede gaan... Majo, wat een schattig ding is maud zeg!! Amy heeft ook bijna iedere dag een knipje in (al vroeg mee begonnen) ik vind dat zo schattig...helaas trekt ze ze op dit moment vaak uit en stopt ze in haar mond...is altijd wel opletten natuurlijk, maar nu helemaal!!
Pat, respect voor je megarea! Hier weer ff ego... Heb Sophie net thuis gewogen en t is maar 8.3 kilo!!! Ok, ze is nu koortsig en eet minder maar dit is wel heel weinig! Kan vanaf half 2 bellen met cb want ze moet echt ff vet gemest worden! Vind een klein meisje schattig hoor maar begin me nu wel wat zorgen te maken! Wat vinden jullie? Is toch weinig?
Suus, ze is idd niet zwaar maar dat is haar bouw ook wel wat. En is ze steeds niet echt fit dus dan is het ook logisch als ze niet veel eet. Echt vetmesten kan natuurlijk niet maar volle producten geven kan wel, zoals volle melk en volle yoghurt (griekse yoghurt is errug lekker ) die zijn ook nog goed voor de ontwikkeling van de hersenen. En roomboter op brood. Verder kan je er toch niet veel aan doen. Als ze weer fit is zal ze vast wel wat meer gaan eten. Maar ik snap je bezorgdheid wel hoor, maar vaak komt het allemaal wel weer goed! Esser, whow morgen de punctie al!! Zie je er erg tegenop? Veel succes morgen! Ik zal aan je denken! Ik hou het hier even bij want hier zijn 2 monstertjes erg moe, dus ik gooi ze snel op bed en dan kan ik ook even met een boek op de bank Ik laat morgen wel even weten hoe de fm ging. Fijne dag nog allemaal!
Even snel, heb niet zo heel veel tijd. Esser, heel veel succes morgen met de punctie. Zal aan je denken. Majo, wat een mooie Maud spam. Mooi meisje hoor! Suus, da's idd niet heel zwaar. Dochtertje van een vriendin van mij is ong net zo oud als Sophie en die heeft hetzelfde gewicht. Is ook een heel fijn poppetje. Wat zei het cb? Rest, kom ik later op terug. Ga nu even de kleine man uit bed halen. Heeft niet zo'n geweldige dag vandaag. Weinig slapen een beetje humeurig. Heb het idee dat het van doorkomende tandjes komt. Ga hem nu lekker even badderen. Heb nog wel gauw even Olaf spam.
Zo, daar ben ik weer. Heb Olaf even in bad gehad en die ligt nu weer heerlijk te slapen. Jewel, succes morgen met fm. Vervelend dat je niemand dicht bij hebt wonen waar Ruben een keer kan logeren. Het is idd zo dat je er aan went. Ik was de eerste week doorslapen van Olaf helemaal brak, omdat je dan weer de hele nacht kan liggen. Moest ik erg aan wennen en dat terwijl wij niet eens zo lang gebroken nachten hebben gehad. Jij mag straks wel een half jaar bijkomen Lelie, hoe voel je je? Zoe, hoe is het met jou? Lekker aan het broeden? Nog even antwoord op je vraag, werk in de thuiszorg als helpende. Kleintjevoorons, veel succes morgen met de echo. Wat een vervelend begin en wat een gedoe met die arts. Echt belachelijk dat ze je zo behandelen. Wanneer heeft Maurits zijn echo? Goed dat ze het even voor de zekerheid na kijken. Nightelf, wat een super leuke stofjes. Ik heb het denk ik gemist, maar wat ga je er van maken? Pat, hoe is het bij jullie? En met alle logeetjes? Sinja, super dat het goed is gegaan met Faye op het kdv. Tandjes zou heel goed kunnen. Ik voel hier ook nog niks, maar heb het idee dat Olaf er ook al wel een aantal weken last van heeft. Volgens mij heb ik nu iedereen gehad. Anders sorry, dan roep maar even, reageer ik alsnog Fijne avond allemaal, kom misschien nog wel even een keer weer langs. Heb een lekker rustig avondje. (hoop ik )
Ik bedenk me net, er gaat veel gebeuren morgen hier! Jewel en Kleintje, op naar de fm en natuurlijk Esser met dr punctie van al haar trossen eicelletjes Wat je me alleen nig moet uitleggen Esser denk ik, ze gaan u die eicelletjes verder laten rijpen in he lab? Wanneer moet je man dan zn zaad inleveren? En wanneer is dan een evt tp? Elin, ik hoop ook op een rustige avond... Houden we elkaar hier gezelschao op zp Heb trouwens cb niet meer gebeld. Ging nog een keer op de weegschaal staan en toen was ze 8.7 kilo. Nog niet veel maar is iig ong hetzelfde als vorige keer op cb. En aangezien ze nu natuurlijk meer verbrandt en minder slaapt, komt ze minder snel aan... Ik wacht t wel gewoon af. Kan er toch niet meer in stoppen dan zij zelf wil. Nachtkastje van Lief is er trouwens niet meer!!! Baal dus als een stekker...nu maar hopen dat er van de nieuwe collectie ook leuke nachgkastjes komen in dezelfde kleur. Verder morgen voor controle van mn pols. Ben benieuwd wat ie er van vindt. Denk dat hij tevreden is, alleen snap ik niet dat ik nog steeds een bult voel! Miss littekenweefsel ofzo? Kan m nu wel bijna helemaal buigen zonder 'pijn'. Ik voel t alleen nog wat trekken binnen in mn hand zeg maar. Nou ik ga lekker buizen vanavond! Liefs Suus
Hey hey meiden, wat een gezellig geklets hier weer. Manlief en ik zitten te wachten op onze pizza's..........jummie! Alles liep al wat later uit vandaag en de energie is ook ver te zoeken, kortom; genoeg om ons f te verwennen met pizza. Suus, ben benieuwd met je pols morgen! Laat je t weten zodra je nieuws heb? Wel balen van t nachtkastje zeg...... en nu dan? Daar al evt ideetjes voor? Elin, geweldige pica! Geniet van je rustig avondje! Kleintje en Jewel, succes met de FM morgen! Ben benieuwd hoor! Zoe, flink aan t broeden daaro? @other girls, hoe gaat ie met jullie?
Ego; hier al weer lekker zenuwachtig.......bah..........schijt alweer 7 kleuren als ik aan de punctie denk...... Mega doorbijten dus morgen. Krijg wel als extra 'plaatselijke' verdoving in mijn baarmoedermond = 4 prikken. Dit, omdat de punctie pijnlijker schijnt te zijn vanwege de dikkere eiblaasjes. Eicellen zijn nog niet volgroeid en rijp dus lastiger aan te prikken. Na de punctie moet mannetje direct met de eicellen in buisjes op z'n buik naar het ZH in Tilburg. Eicellen inleveren, dan worden ze geteld en moet mannetje nog ff 'presteren'. Eicellen die evt wel al vrijwel goed zijn, kunnen dan al behandelt worden dmv ICSI. Krijgen dan een gemiddelde te horen van de geoogste eicellen en deze worden dan binnen 30 uur tot verdere rijping gebracht. Vrijdag moet mannetje nog een keer naar Tilburg om te 'presteren', zodat de eicellen die dan rijp zijn wederom d.m.v. ICSI behandelt kunnen worden. Naar verwachting (zoals ik nu weet) zal dan maandag de TP zijn. Krijg nl emmy's teruggeplaatst van 4 dagen oud. Oh, en bij IVM worden er altijd 2 teruggeplaatst. 'T is een heel verhaal geworden zie ik, maar we zullen zien.
Susan, wat balen van het nachtkastje. Is die echt nergens meer te krijgen? In Hengelo zit ook een lief winkel, weet niet of ze hier meubels verkopen. Succes morgen met de controle van je pols. Esser, wat ontzettend spannend. Welke pijnstilling krijg je nog meer? Als ik het goed begrijp krijg je dus een tp van de embryo's van morgen. En die andere, vriezen ze die in? Of ligt het aan de kwaliteit van de embryo's? Ga nu even verder de 25 kijken. Tjee, er is nu een vrouw op met ontzettend grote borsten en die slaat alles er mee kapot. Ga ik ook maar eens proberen, haha, heb ik ook wat te doen vanavond. Ben alleen bang dat ik met die van mij net een manderijntje kapot kan slaan en zei slaat er een meloen mee aan gort.