Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hey meiden,

Daar ben ik dan weer. Pfff het is op de één of andere manier alweer te lang gelden, terwijl ik toch had beloofd vaker te komen.

@Esser, ik zie dat het alweer punctie tijd is voor je. Wat gaat het weer allemaal snel.
    Ik had nog nooit eerder gehoord van IVM. Bedankt voor je uitleg.
    Ik wil je alvast heel veel succes wensen, zet `m op!!!

@suus, ik weet dat mijn tante na OK ook last bleef houden van verdikking. Ik geloof dat het nog wel een jaar kan duren voordat dat helemaal wegtrekt. Net als gewoon bij littekenweefsel.
    Masseren blijkt wel te helpen. Maar vraag maar idd morgen eerst aan de arts.
    Sophie dus nog steeds wat ziekjes? De reserves gaan er dan wel flink aan.

@Elin, wat een binkie die Olaf van jou. Leuk koppie!!! Wij dachten ook vaak aan tandjes als Dane wat uit zijn doen was, maar hij is bijna 9 maanden en nog steeds niks haha.

@Jewel, jij ook weer volop in de MMM. Spannend toch weer. Alvast veel succes voor morgen.

@Majo, wat een mooie foto van Maud. Ze is wel mooi blond he? Wij zaten ook met het drinken van Dane. Op het KDV hebben ze opeens de open beker geprobeerd. En wat blijkt, hij vind het hartstikke leuk om daaruit te drinken. Dane wilde namelijk overdag helemaal geen fles meer, ook niet om sap te drinken. ( nu wet ik natuurlijk niet of het anders is bij een BV kindje)

@Sinja, ik denk idd dat Faye misschien toch wel moe is van het KDV.
    De eerste maanden is toch wel erg wennen voor ze, veel indrukken.
    Heb je nog pictures van Faye?

@pat, je hebt dus logees? Lekker druk dus. En dat gevoel wat je omschrijft van het zwanger zijn missen herken ik wel. Alleen al daarvoor zou ik het nog wel eens willen.
    Om nog meer te genieten van die mooie tijd en vooral van de bewegingen in mijn buik.
    Knap dat je Amy al 2 x hebt laten logeren, ik durf er echt nog niet aan te geloven.

@Kleintje, wat vervelend dat je nu weer naar het ZH moet met Maurits. Heeft hij in stuit gelegen dan? Dat ze iets aan de heupjes vermoeden?
    Jij dus ook weer volop aan het spuiten enz.
    Heel veel succes weer.

Ik houd het even hierbij. Ga nu slapen.
    Kom morgen op de rest terug oke?
    Slaap lekker.

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Esser, nog even gauw succes wensen voor straks! Ik zal aan je denken!!!! Toi toi toi!!!!!!!!!!!!!!

suus, verdorie! Jammer van het nachtkastje :( Hebben ze m bijv. niet meer in een andere kleur? Good luck bij de controle.

elin, wat een lieve olaf spam! Een grote jongen is het al!!

jewel en kleintje, jullie ook heel veel succes in het ziekenhuis!

zoe, hoe voel je je? Ben je dr veel mee bezig of heb je genoeg afleiding?? De wachtweken zijn een hel!

Is echt een ziekenhuis dagje voor vele meiden hier :D

Hier gaat alles wel okee. Overdag voel ik niks van mijn prille zwangerschap maar s avonds in bed dan begint mijn bm te zeuren!!! Vind ik iig een goed teken. Van mij mag het zo blijven, alhoewel ik me soms wel zorgen maak ;)
    Met Emma ook alles toppie! :D
    Is helaas rot weer buiten :( Kunnen we weer geen kant op :( Met de bakfiets vind ik het te koud brrrrrrr en de auto die heeft mijn vriend mee grrrrrr:x

Ik ga even (decaf) koffie maken ;)

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Esser: hoe ging de punctie? Hopelijk een goeie oogst en lukt het om een flink aantal mooie emmies te laten groeien!

Suus: balen van je nachtkastje :( Misschien in de nieuwe collectie nog wel een veel mooiere.....

Elin: wat een knapperd is Olaf!

Mayo: leuke foto van Maud! Dat knipje staat echt schattig. Ben er met Amber ook al vroeg mee begonnen, maar heel vaak trekt ze hem er ook zo weer uit.

Jewel en Kleintje: hoe was het in het ziekenhuis?

Enise: hoe is het met jou? Onderhand al bevallen?

Sinja: jij vroeg toch waarom ik een mirena had laten plaatsen? Ik heb nl PCOS en daardoor bouwt het bmslijmvlies bijna onbeperkt op, waardoor je een hogere kans hebt op een endometriumcarcinoom. Ik had er ook voor kunnen kiezen om ongeveer elke 8 weken provera te gaan slikken om een onttrekkingsbloeding op te wekken, maar toen gaf ik ook nog bv (leek mij niet zo'n goede combi) en de bijwerkingen daarvan zijn geen pretje. Daarom op advies van de gyn een mirena laten plaatsen.

Vanochtend even met mijn oma boodschappen gedaan. Normaalgesproken doet mijnn moeder dat altijd, maar dat kwam deze week niet zo goed uit, dus ben ik maar even met haar heen geweest.

Ik krijg al goed de zenuwen voor maandag, echt idioot :)

Ik duik nu even achter de naaimachine, ga met Amber haar dekbedovertrekje beginnen. BEn zo benieuwd hoe het wordt, in mijn hoofd weet ik het al precies, maar of het ook daadwerkelijk zo gaat lukken.....we zullen zien :)

4. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Zo…het vervolg

Nightelf, ik las al op hyves dat je weer flink aan het “naaien” gaat. Wel handig hoor als je dat kan.
    Maandag gaat de hele MMM weer voor jou beginnen.
    Je zou nog een 2001 kindje kunnen krijgen, toch?
    Mag ik vragen of jij klachten had van de Mirena? Ik heb hem nu bijna 6 maanden maar ben er niet blij mee.

Lelie, heerlijk dat je toch wel bevestiging voelt door de steekjes in je buik.
    Al blijft de onzekerheid toch altijd een rol spelen.
    Ben je trouwens misselijk enzo?

Zoe hoe gaat het met broeden?
    Voel je al wat?
    Zo spannend weer die wachtweken. Maar ook zooooooooooooooooo killing.

Sooner, hoe ist met jou?
    Jij was toch ook één van de weinige die nu even niet in de MMM zit, net als ik?
    Ik merk wel dat ik het raar vind, iedereen is weer bezig en ik weet dat ik daar iig nooit meer over mee kan praten.
    Maar bij jou was het nog niet helemaal van de baan, toch?

Loesie ik heb laatst op je hyves foto van jullie wonder bekeken.
    Prachtig hoor.
    Ben jij weer aan het werk, en hoe bevalt het?

Ik weet niet of ik iedereen nu gehad heb??? Er zijn zoveel dames overgekomen van VW naar hier.
    Sorrie, als ik iemand vergeten ben, dat is niet bewust.

Nu even een update van onze kant.
    Met Dane gaat het prima.
    Hij groeit als kool. Van de week op CB geweest. Hij is nu 9465 gram en 74,5 cm.
    Verder is het wat lui aangelegd.
    Doet nog geen poging om te gaan staan, vindt het allemaal wel prima zo.
    Zitten doet hij wel, maar denkt soms heel hard achteruit te kunnen, dus alleen laten zitten kan nog niet.
    En hij drinkt dus nu sap enz uit een open beker.
    We mogen niet klagen.
    Vandaag eerste keer babyzwemmen.
    Hij vond het hartstikke leuk.

5. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Gekke bekken trekken is leukkkkkkkkkkkkkkk.

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Confi, wat een schatje zeg! Echt een vrolijk mannetje ofniet? En super dat hij al uit een open beker wil drinken!

Esser, hoe was de punctie? Je wordt nu ondertussen vast verwend door manlief. Hopelijk viel het met de pijn mee.

Lelie, fijn dat alles goed gaat! Dat je 's avonds je bm voelt is toch wel een mooie bevestiging. De eerste weken zijn ook zo onzeker nog! Ga je ook meedoen met MvM?

Suus, he wat jammer dat je het nachtkastje niet meer kunt krijgen :( Hopelijk past die van de nieuwe collectie er goed bij. Hoe gaat het nu met Sophie?

Kleintje, hoe was het bij jullie in het zkh? Fijn dat er toch nog een echo gemaakt wordt van Maurits zijn heupjes. En het tijgeren zal er idd wel grappig uitzien, hij heeft er toch geen pijn aan?
    Wat een botte arts had je aan de tel zeg! Niet normaal. Ik vind dat ze wel even wat vriendelijker kunnen zijn. Hier gelukkig zoiets nog niet meegemaakt.

Majo, wat een schatje is Maud toch! Van die mooie pretoogjes.....en super lief staat het haarklipje. Mijn nichtje van 20 maanden is hier altijd 1 dag in de week en dan mag ik haar haar ook altijd doen :) vind het zo leuk om met elastiekjes en clipjes in de weer te zijn! Nog geen tandje te zien?

Sinja, fijn dat Faye wat beter slaapt op het kdv! En de poepluiers wat minder ;) hihi
    Het zou leuk zijn als je bij de meeting kan zijn maar er komt altijd nog wel een. Het feestje van je man is even leuker! :)

Elin, wat een prachtkereltje is Olaf zeg! En gek is dat hè als ze doorslapen, en jij dus ook, dat je dan eigenlijk nog steeds erg moe bent. Heb ik ook als Ruben weer eens een nachtje niet wakker wordt. Dan ben ik savonds om 20.00 al moe en kan ik zo op de bank in slaap vallen.

Nightelf, leuke stofjes zeg! En ik heb bij de Ikea maar een dekbedovertrek voor Ruben gekocht :D Voor €10 kan ik dat zelf niet zo mooi maken ;) Maar ik wil het nog wel eens doen. Als je het af hebt wel even showen hè?

Zo, vandaag dus de 1e fm gehad. Viel mij wat tegen. Ze waren best nog wel klein en in totaal 12.....dus ik hoop dat ze allemaal mee gaan doen! Maandag weer een fm dus ben benieuwd hoe het er dan uitziet. Ik hoop niet op woensdag dan de punctie want dan kan mijn s-zus niet oppassen en ik wil het mijn s-ouders niet vertellen....maar even afwachten dus.

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Confi: wat een lachebekje!! Heerlijk ventje. Goed dat hij al uit een gewone beker wil drinken. Amber wil dat ook, maar dan 'zelluf" met als gevolg dat ze regelmatig helemaal onder zit :)
    Ik heb van de mirena nooit klachten gehad. Moet natuurlijk ook wel zeggen dat ik vanmezelf bijna geen cyclus heb, weet dus niet of dat verschil maakt......
    Hoelang heb jij hem al? Schijnt dat het wel tot een half jaar kan duren voordat je lichaam er helemaal aan gewend is.

Jewel: 12 is een goede score toch?!? Hopelijk gaan ze dan idd allemaal mee doen en zit ook nog eens overal een eitje in. Hoeveel had je er de vorige keer?

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden,

ff ego; de voorbereiding incl de 4 prikken in mijn baarmoedermond vielen reuze mee! Ook de punctie aan de linkereierstok ging super goed!! Maar toen de rechtereierstok.................wat een hel. :(
    Die floepte vaak 'weg' en moest er stevig op m'n buik gedrukt worden. Echt een ramp........... maar goed, alles wat de gyn. wilde aanprikken is ook gebeurd. Uiteindelijk; 6 goed eicellen gevonden en deze mogen nu in t lab nog ff doorgroeien. :) Volgens 't lab een zeer net resultaat voor IVM! Morgen bekijken ze hoeveel er goed zijn en dan dus bevrucht kunnen worden. Moet morgen ook om 15.00u. bellen om dat te horen. Als alles verder aardig verloopt zal maandag ook de TP zijn. Nog even spannend dus..........
    Zaad van manlief was echt verbeterd! Zouden nu zelfs voor IVF in aanmerking kunnen komen, terwijl de vorige jaren er echt alleen sprake was van ICSI! Bizar toch.....? Maar goed, alleen maar mooi mee genomen vonden wij. :)

Mijn moeder en zus hebben voor mij (en Joep :) ) gezorgd en zijn nu samen met Joep ook op pad zodat ik echt even kan relaxen.

Thanks voor jullie berichtjes meiden!

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Esser: fijn dat je het achter de rug hebt. Laat je maar lekker verwennen en hopen dat je maandag 2 mooie emmies teruggeplaatst krijgt.
    Dikke knuf!!

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    FF snel... Ga zo slapen nl!

Confi, wat n knapperd is Dane! En super stoer dat ie uit n beker drinkt!
    Mirena, hier ook gehad, 2 jr, toen eruit laten halen. Bleef vreemde bloedingen houden maar ja die heb ik normaal ook en ook tijdens de pil...

Esser, mooi van t zaad en de 6 eicelletjes! Op naar een mooie labmatch en dan maandag 2 in je warme nestje stoppen...

Jewel, ik vind 12 wel een mooi aantal hoor! Teveel is ook niet goed hè vanwege overstimulatie. Wil je ook niet...

Dit was t ff snel. Ga nu tukken!

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #1431 Majo, 24 feb 2011
    Laatst bewerkt: 24 feb 2011
    Esser, laat je maar lekker in de watten leggen hoor!! Dat heb je zéker verdient nu!! Spannend telefoontje dus morgenmiddag! Op naar een mooie TP a.s. maandag :).

Suus, hopelijk knapt Sophie nu toch weer snel op! 't Is inderdaad een licht meisje, maar heeft ook een fijne bouw toch volgens mij? Als ze in haar eigen lijn goed groeit is het ook goed toch? Naar de algemene lijnen zal ik niet teveel kijken in elk geval. Maar bij twijfel gewoon cb of HA bellen toch? Wat ontzettend jammer v/h kastje zeg! Hoe was de controle van je pols vandaag?

Jewel, jammer dat de 1e FM wat tegenviel! Hopelijk doen ze idd alle 12 mee en groeien ze goed door! En nee....nog steeds géén tandje te bekennen hier ;). Op naar een mooiere FM a.s. maandag! Wordt weer een zkh dagje hier op het topic zo te lezen ;).

Kleintje, hoe was het met Maurits in het zkh?

Elin, stoer ventje hebben jullie hoor :)!

Confi, jullie ook al zo'n stoere man :). Dane en Maud schelen maar een paar dagen he.... nou.... en Maud is nét zo lui hoor! Hier ook nog geen poging tot staan of springen op je schoot ofzo hoor. Onze dame is óók van het ZITTEN. Dat vindt ze helemaal geweldig. Hier drinken uit open beker ook geprobeerd, maar helaas....wil Madammeke dus ook niet.

Zoë, hoe is 't met je? De dagen aan het wegtellen of valt dat mee?

Nightelf, wilde het wat lukken vandaag met je creativiteit? Ben benieuwd naar het eindresultaat :).

Lelie, de kwaaltjes dus al wat aanwezig! Goed zo! Weet je in elk geval dat je toch ÉCHT zwanger bent :).

Soooooooner....hoe is 't bij jullie??

Pat, de logees weer bijna weg? Leuke week gehad met alle kids?

Vandaag laatste keer fysio gehad voor de BI. Werk inmiddels 3 x 7 uur en meldt me vanaf volgende week weer beter (3 x 8 uur). Nu alleen opnieuw ingepland bij de fysio voor bekkenbodem.
    Ben grieperig geweest laatste weken en had énorme hoestbuien en daarbij ineens urineverlies :(. Sinds bevalling niet gehad.....dus stond er wel van te kijken. Ook tijdens seks nog veel pijnklachten helaas dus daar kijkt ze ook naar. Doordat de bekkenbodem blijkbaar toch nog niet naar behoren functioneert blijft de BI ook langer bestaan. Ben benieuwd....zal 't wel zien. is pas eind mrt, wil ze ook inwendig onderzoek doen. Zullen 't wel zien weer allemaal..... inwendige onderzoeken kijken we hier toch ook allang niet meer van op ;).

Oké...'k ga nu maar eens slapen....'t is álwéééér laat. Terusten!!

12. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haaay, ff illegaal vanaf mijn werk.

Majo, We gaan dinsdag voor de foto denk ik. We hoeven geen afspraak te maken. Hopelijk kan ik het combineren met een FM.

Wat de MMM betreft. Gisteren FM gehad, een ei aan de rechterkant van 10,5 mm. Dus gaat nog wel even duren volgens mij. Links was nog aan het rommelen, maar er zaten nog follikels die klein waren. Mag dus zaterdag terug komen. Heb ook recept gehad voor de pregnyl. Moest besteld worden dus kan het vandaag op halen. De eerste prik moet ik na de TP zetten en dan elke 3 dagen eentje (1500 eenheden). Met de eerste mag ik oefenen in het ziekenhuis en de andere 3 mag ik gelukkig gewoon thuis zetten.

Nou dat was het...... Ik hoop echt het weekend even tijd voor jullie te vinden en niet alleen ego te zijn. Wordt wel weer druk. Morgen FM om 11:20, en taarten bakken voor de doop van Maurits op zondag!

Tot latersss

Esser, Mooie score! Hopelijk mooie emmies!

Zoe, Fijn dat je een emmy aan boord hebt!

Jewel, Succes met spuiten en hopelijk valt de punctie een beetje gunstig!

De rest, Ik denk ook aan jullie ;)

13. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Zo daar ben ik weer een keertje...

Hier gaat het goed, moet zeggen dat het allemaal goed te doen is. Zit er helemaal anders in dan de vorige keer. Toen kon ik het echt niet loslaten, was ik echt 7x24 uur bezig met zwanger zijn/worden. En nu denk ik er uiteraard ook aan, maar heel anders, de echte spanning is eraf en ik kan het veel beter loslaten. Verder voel ik me goed geen rare dingen, ben echt benieuwd wat de uitkomst is volgende week, het zou toch wat zijn als ik zwanger zou zijn....

Mees zit in zijn 11 maanden sprong, pfff pittig. Van de week een hele nacht met hem in de weer geweest, hij was heel verdrietig. En ook als ik neerleg op de bank of in de box is het af en toe brullen, zijn we niet gewend van ons zonnetje. De wereld zal wel even te groot voor hem zijn...
    Hoop dat is snel uit zijn sprong is en zijn heerlijke glimlach weer terug is...

Majo, bij mij ging het nadat ik met de bv was gestopt een heel stuk beter met mijn bekken, ik had er op een gegeven moment bijna geen last meer van. (had het ook veel minder erg dan jou) Maar sinds de wintersport (het 100000x vallen op mijn stuitje) heb ik af en toe weer last als ik lang gezeten heb...Maar het is goed waardeloos dat je er nog last van hebt....En wat een lekker wijffie is Maud, ze lijkt echt op jou. Ik vond trouwens dat de meeste kindjes op hun moeders leken met de meeting, nou ken ik de vaders natuurlijk niet, maar ik kon bij de meeste kindjes echt de mama's terug zien...

Confi, wat een mooi kereltje is Dane zeg!! Echt een poepie!
    Is het voor jullie al helemaal zeker dat jullie de mmm niet meer ingaan, pfff heftig hoor. Lijkt me pittig om het boek voor goed te sluiten....

Esser, jeetje wat spannend voor jullie zeg. Wel heel fijn dat ze er 6 konden oogsten, nu hopen op een goede bevruchting, hoe was dat toen bij Joep. Was dat een beetje gelijk? Heel veel succes met wachten, het blijft spannend...

Jewel, 12 is toch wel veel??? Hopen dat ze lekker nog doorgroeien. Voel je je verder goed??

Kleintje, bij jou ook spanning ten top. Trek je het allemaal nog??

Nightelf, crea tea, maak je wel een foto van je creatie, ben benieuwd. En maandag mag je ook voor de eerste fm, lijkt echt of we allemaal weer bezig zijn...

Lelie, fijn dat je toch iets voelt, nou wil je niet de hele dag boven de pot hangen maar af en toe een beetje bevestiging is toch lekker...Nog 2 weken en dan de echo, spannend hoor...

Pat, alles overleefd met je loge's??

Uhmmmm oja Elin wat een super leuke foto, echt een lekker kereltje!!!
    Vind dat er overigens meer gespamd mag worden!!!

Jeetje heb ik nu iedereen gehad??
    Ik ga weer even aan de slag, Mees slaapt nog dus ik moet het even waarnemen...

Prettig weekend allemaal,

XXX

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zoe, goed te horen dat je het allemaal nog trekt! Zo hoort het natuurlijk ook ;)
    Wel pittig hoor, Mees in een sprongetje... Sophie heeft er nu ook eentje. Gaat plat de grond liggen en huilen als een Drama Queen als ze haar zin niet krijgt. Komisch om te zien natuurlijk maar ja, vindd t toch ergens ook wel zielig voor dr.

Kleintje, moet je zaterdag alweer komen met zo'n 'kleine' follie? Nou, di zal dan miss 14mm zijn ofzo? Hopelijk mag je dan idd weer op je vrije dinsdag langskomen!

Majo, hmmm klinkt niet fijn die bekken bij jou zeg! Ook als ik dat hoorde van de zwangeren, lijkt me dat zoooooooo vreselijk! Hopelijk komen die bekkenbodemspieren wel weer in orde en anders heb je altijd nog Tena ladies ;):p:D

@hier: gisteren voor controle van de pols geweest. Zoals ik al had verwacht, hij was erg tevreden. Wat ik nu nog heb, is allemaal normaal Hij verwacht volledige functionaliteit terug in april/mei en dan zou ook die verdikking weg moeten zijn. Hij was zelfs blij met die verdikking; teken dat mn immunologisch systeem goed werkt?? (zijn woorden........) Het zal allemaal wel. Moet het nog wel rustig aan blijven doen maar ik moet merken dat ik vanzelf steeds meer zou moeten kunnen.

Nou, Sophie wordt strax weggebracht naar mn ouders voor een logeerpartijtje. Noem mij maar een emo-miep maar ik had dus wat traantjes in mn ogen toen ik wegreed thuis en me bedacht dat ik haar zolang niet zie (1 dagje... ja ik weet t, ik ben errug!). Een lege kinderstoel aan tafel, een leeg bed, geen gefiets door mn huis etc. etc. Pffff, vind t maar nix maar ja, we kunnen nu wel ff lekker een avondje stappen. Nu maar hopen dat manlief niet te veel gaat zuipen want dan wordt ie altijd zo ziek (lees: o.a. kotsen ;))

Nou ik ga ff verder hier op werk. Om 13.00 uur komt de volgende dus wil alvast wat admin doen zodat ik strax lekker op tijd weg kan. Wil wel ff voorslapen voor we gaan! ;) Hoezo oud wijf........ :p

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #1435 Majo, 25 feb 2011
    Laatst bewerkt: 25 feb 2011
    Kleintje, de 1e FM dus ook alweer gehad! Sta je er een beetje 'goed' in, nu de poging echt begonnen is?!

Zoë, Mees dus in een sprongetje....:(. Hopelijk is ie gauw zichzelf weer. Zielig! Maar met jouzelf gaat het dus goed :). Goed zo!! En dan volgende week gewoon een dikke vette positieve test! Dat zou wat zijn zeg!! Thanx voor complimentje dat Maud op mij lijkt, hihihi. Echter als je m'n man naast haar ziet verwater ik helemaal hoor :D. Lijkt namelijk sprekend op Papa in d'r gezichtje. Rare is echter wel dat las je babyfoto's van mij ernaast houdt, ze op sommigen sprekend mij is en je je afvraagt wie van de 2 het nu is op de foto.
    Enne....ik ben ook vóór meer spam hier op het topic. net als jij....maarre......waar blijf jij dan met de Meesspam!? :D Kom maar op....allemaal!!!

Suus, Sophie dus óók in een sprongetje....alhoewel....sprong? Kun je niet echt een sprong noemen he....als ze juist plat gaat liggen ;):p.
    En het kleine dametje is dus uit logeren! Eerste keer? En Papa en Mama gezellig op stap vanavond! Veel plezier....leef je lekker uit zou ik zeggen :D.

Tena hier gelukkig niet nodig ;)....maar bij hoestbuien als vorige week....tsja....dan helaas zéker wel :$. Vanmorgen op theeleut bij vriendin geweest die a.s. maandag uitgerekend is....ik wil óóók weer :cool:. Lach me een deuk hier....had Maud 45 min geleden op bed gelegd....hebben een babyfoon met camera...nou...en die slaapt dus écht NIET :D. Leuk om te zien wat ze allemaal uitvreet in d'r bedje:p. Is het hele bed wel 3 x op en neer geweest, zie knuffels en sokjes door de lucht vliegen af en toe en nu heeft ze zélfs op één of andere manier haar pyjamabroekje uitgekregen :(. Paar weken geleden de klamboe van de zijkanten weggehaald en alleen aan hoofdeind gehangen omdat ze eraan trok, maar nu heeft ze dat blijkbaar óók ontdekt. Heeft 'm helemaal in d'r bedje liggen nu en ligt eraan te trekken.....het belletje rammelt dan zo lekker natuurlijk :). Die kan er dus ook af strakjes de klamboe. Jammer.....stond zo leuk.
    Mw. heeft trouwens sinds vorige week ook haar wijsvingertje ontdekt......steekt 'm de hele dag in de lucht. Eerst onwillekeurig, maar sinds gisteren wijst ze écht gericht naar alles. Zóóóó leuk :). Nou....ik ga d'r nu toch maar even uit bed halen.....klamboe ligt ze inmiddels helemaal onder :D.

Toedelssssss

Nog een spammetje van Maud met haar overgrootmoeder. Maud was hier 8 mnd en mijn oma 98,5! Gaan er zondag weer even op bezoek :).

Bekijk bijlage 133057

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Even een illegale zwaai, ben nl aan het werk.
    Was overdag lekker vrij en moet nu nog tot 23:00 uur werken (hopelijk blijft het lekker rustig, heb deel 2 van de Millenium-trilogie meegenomen en is retespannend).

Fijn weekend iedereen!

17. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ff een vraagje..... Ik heb vandaag de pregnyl gehaald bij de apo. Alleen zijn het alleen de ampullen. Zitten geen spuiten of naalden bij........ Horen die er bij te zitten of zou ik die bij het ziekenhuis krijgen.....

Nightelf, werk ze!

Majo, wat een leuke foto!!!! En wat bijzonder dat je oma er nog is!

Suus, klein hè die follie van mij..... Ik vrees dat ik toch gewoon om de dag mag. En hoop dat ik toch ma wel rond de 15 mm heb Odat ik met de testen kan beginnen.

18. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Kleintje, ik kreeg de (opzuig)naalden en plastic spuitje standaard bijgeleverd. Zou ik toch eff navragen bij de apo hoor!

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, op het recept zouden ook de opzuignaalden etc moeten staan en zodoende krijg je ze mee bij de APO. Morgen maar ns vragen in t zkh als je er toch bent.

@hier: net terug van avondje stappen. Ben officieel oud wijf want houd t gewoon niet langer vol! Ben onwijs moe en had ook vreemde krampen in m'n baarmoeder? Ga ik plassen, allemaal donker bruin bloed! Best veel ook! Morgen toch maar weer bellen denk ik...

We gaan nu slapen en dan morgen zsm Sophie ophalen bij m'n ouders in Friesland!

Liefs Suus

20. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    HAHA oud wijffie :D

Enne...is je man nog misselijk geworden??? :D:p

Wat raar trouwens van je bloeding!!! Wel bellen morgen!!!!!
    Is het nog van de cryo misschien????

Deel Deze Pagina