Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Even ego, hier toch op werk. had vanmorgen 37.3 gr dus viel wel mee maar dat zal wel oplopen naarmate de dag vordert. Heb alle middagpatienten afgezegd/naar de ochtend gezet dus ik ga strax om 12uur richting huis om mn bed in te duiken. Ga ook even sterke paracetamollen voorschrijven (met codeine) en een AB-kuurtje want voel dat ik een keelangina heb. Was net ook bezig en kreeg het toch ineens warm! Ben dus echt nog niet in orde :( Wel ff zo aan de apotheker maar vragen of die AB wel kan met mn icsi med's. Moet vanavond natuurlijk starten met de deca...
    Ik ga snel weer verder, des te eerder kan ik weg en mn bed in duiken.

2. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    He jakkes Suus, maar lekker snel naar je bedje en hopelijk knap je snel op! Beterschap!!

Lelie, mooi meubel zeg! Is de badkamer dan helemaal klaar? En super handig zo'n klussende schoonpa :)

Nightelf, hoe was de echo? En hoe is het met Amber, heeft ze nog erg hoge koorts?
    Ik heb MBO detailhandel gedaan. Achteraf zeer slechte keuze, maar toen had ik geen idee wat ik wilde. Ik wil wel weer een opleiding doen maar weet nog niet wat. Nu wordt het iig niks met wens voor een 2e, maar volgend jaar wil ik mij er wat meer in verdiepen. Dus nu solliciteer ik ook van alles, als het maar betaalt ;) :D

Kleintje, gefeliciteerd met de doop van Maurits! Ik vind het ook altijd mooi een doopdienst. Wij gaan allebei niet meer naar de kerk dus daarom hebben wij Ruben niet gedoopt. We zijn allebei wel gelovig opgevoed en willen Ruben er wel wat van mee geven, en dan kan hij later misschien zelf de keuze maken om zich te laten dopen.
    Had je vandaag ook nog een fm?

Zoe, het kan altijd nog hè. Ik had in het begin van de 2e week ook het idee dat het game over was maar zegt dus niks. Duimen draaien hier nog steeds en blijven dat ook nog even doen :D
    Ga je zelf thuis testen of wacht je de bloedtest af?

Sooner, grappig hè dat ze ineens door hebben hoe een rietje werkt :) Wij hebben ook een Nuby maar ook een van de hema. Eigenlijk drinkt hij alleen uit die van de hema. Is geen antilek maar gaat heel goed.

Esser, als het goed is ben je nu de trotse eigenaresse van 2 mooie emmy's!!! Wel jammer dat die andere 2 stil bleven staan met groeien, maar deze 2 zijn gelijk wel goed! Succes de komende wachtweken. Mijn duimen draaien ook voor jou!

Nou hier vandaag de 2e fm gehad...........ze waren bijna niet gegroeid :( Zo'n gevoel had ik ook al want ik voelde eigenlijk nog niks. Van de 12 zijn het er nu nog 10 en hopelijk groeien ze wel allemaal. Ik moet nu 200IE spuiten dus nu moeten ze echt wel gaan groeien! Woensdag terug komen en als het er goed uit ziet dan vrijdag de punctie. Dan natuurlijk ook net mijn sollicitatie gesprek en niemand die op Ruben kan passen. Hmm moeten nog maar even zien hoe we dat gaan oplossen. Eerst woensdag maar even afwachten......

Ik baal wel een beetje, duurt me allemaal weer veels te lang......Maar heb ook goed nieuws: Ruben loopt! Nog wel heel voorzichtig en soms kruipt hij nog maar het doet het meeste lopend. Zo mooi om te zien! En hij vindt het zelf ook geweldig loopt steeds met een big smile door de kamer heen :D

3. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @Esser, heb je al gesms-ed maar ik ben hard aan het duimen! Wat een spannende dag en het begin van een paar heel spannende weken. Natuurlijk gaan we voor de gelukkige afloop!! Een brusje voor Joep.

@Kleintje, gefeliciteerd met de doop van Maurits. Leuk dat het zo mooi was en je ook nog een traantje weg ging pinken. Zag hij er mooi uit? Domme vraag natuurlijk, maar eigenlijk wilde ik vragen; wat had je hem aangetrokken?

Ja, Zoe, ik sluit me aan bij Lelie. Ik ging testen omdat ik goed voorbereid wilde zijn op de ongi, want ik wist al helemaal zeker dat het niet was gelukt. Ik viel bijna om toen er 'zwanger' in het schermpje stond.

@Lelie, ja dan moet je dit weekend maar even een pica-tje spammen van je nieuwe meubel!! Hoe voel je je? Gaat het lekker?

@Suus, beterschap meissie. En dat je je maar snel beter mag voelen. Voor jou is het extra onhandig om ziek te zijn en ook nog net als je met de deca moet beginnen. Maar zo'n onhandige start is misschien wel juist nodig voor een geweldige afloop ;)

Wow Jewel, vandaag ook alweer een fm gehad. Wat balen dat er bijna geen beweging in zat/zit. Nu ff flink bijspuiten.. En dan wie weet einde week.
    wat onhandig dat alles altijd tegelijk komt he!
    Spannend hoor.
    En die knappe RUBEN!!! Wat geweldig dat ie het wiel heeft uitgevonden. Wat raar om hem ineens te zien lopen he?
    Net een echt mensje, zeggen wij elke keer.
    En dan is ie ook nog zo trots. Geef hem maar een dikke pluim van mij!

Speenfles: Op de kop, speen op de vloer drukken = lekkere natte bende. Natuurlijk heeeeeeel leeeeeuukkkkkk!!!

@Nightelf, echo?

@Kris, ze is vanochtend heel hard gekrabt door onze poes. Eigen schuld @staart trekken
    Bloedneus. Och arme.

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haay, Ff snel illegaa! Had een follie van 16 mm. Ben vanmorgen ook al met de LH testen begonnen. Mag woensdag weer komen om 8:00 (en daar ben ik blij mee want dan hoef ik geen smoes te bedenken voor mijn werk). Als de LH test positief is (om 8:00 een en om 20:00 een) moet ik het lab bellen en hoeft de echo niet door te gaan. Dus weer even afwachten.

Sooner, Maurits had een doopjurk aan. Die mijn oma gemaakt heeft en mijn vader/oom/tantes/neefjes en nichtjes aan gehad hebben. Dus wel byzonder.

Zoe, Is zo gelopen dat hij nu pas gedoopt is. We wouden het eigenlijk eerder maar was allemaal gedoe met regelen. De eerste kerk die we belden wouden niet. En de tweede kon het wel maar moesten we dik 3 maanden wachten voor we aan de beurt waren.

nou ik ga nog ff een uurtje werken.

5. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh wat mooi zo'n doopjurk en zeker met een speciaal verhaal erachter. Heel veel pica's zeker :)

Kris lag in de wieg waar ik ook in gelegen heb. Ook zo'n bijzonder idee!

6. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Hey suus, ben je ff wakker? werken de pijnstillers niet goed? Slaapie aapie lukt niet?

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ah kleintje, eindelijk zit er vooruitgang in! En zo te horen komt t mooi uit op werk :)

Jewel, bij jou dan weer geen vooruitgang! Pfff, word je niet vrolijk van... Ging t bij Rubens poging toen ook zo?

Esser, waar blijft je update??? Ikke = nieuwsgierig

Sooner, sneu voor opengekrabde Krisje. Denk je dat ze ervan heeft geleerd???

Oh ja vergeet ik t nog bijna...... BRAVO Ruben!!!! Wow goed hoor dat ie loopt!!

@hier: net heerlijk geslapen op m'n PCM met codeïne. Ga kijken of ik zo nog iets meer kan slapen. Neem nu ook Lakrisal (salmiaksnoepjes) tegen m'n zere keel. Klieren in m'n hals zijn behoorlijk gevoelig ook... :(

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ah Suus, wat een toestand! Neem straks een lekker warm bad ofzo. Vroeg je bed in en hopelijk morgen weer aan de bak ;)

sooner, ach arme Krissie. snik snik
    Zal wel een foto spammen van het weekend. Kan niet wachten :D

jewel, wat een mijlpaal!!!! Ruben loopt!!!! Nou er gaat echt een wereld voor hem open...

esser, hoe gaat ie?

Ik ben benieuwd of ciaar en enise al inmiddels zijn bevallen.....
    zal ciara wel even smsn ;)

Nou, en verder gaat zn gangetje hiero :)
    Ik voel niks, beleef niks, totaal het tegenovergestelde van toen ik zwanger was van Emma. Ik geloof het bijna niet dat er een kindje in me groeit :);) raar hoor ;)
    Ik maak me eigenlijk meer druk...niet goed voor het kindje, weet ik! Ik vind het gewoon klote dat ik zo lang moet wachten tot de 1e echo!!!! Waarom niet rond de 6 weken...pffffff
    Iedereen zegt al dat het een jongen is :D Over 9 weken weten we het zeker haha :D

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ff ego: mirena zit er nog in:( Het klopt idd dat ik de touwtjes niet meer voel, die zijn naar binnen gefloept..........
    Morgen moet ik weer terugkomen, dan gaan ze op de behandelpoli onder plaatselinge verdoving (in de bmmond) proberen om hem eruit te krijgen. Lukt dat niet, dan gaan ze hem operatief verwijderen :(
    Op de echo was ook nog steeds een pco-beeld te zien en 11 april :$:$ pads weer terug naar de fa, omdat de boel eerst weer tot rust moet komen,,,,,,,,,n

Ik zit er nu eigenlijk helemaal door en heb al heel wat afgejankt vandaag.:)
    Ik heb nu ook enorme buikpijn van dat gewroet van vanochtend...

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He getver nightelf, hier zit je niet op te wachten :( wat een k&^^%%te zooi!!!! Ik hoop dat ze m morgen uit krijgen en dat ie niet operatief verwijdert hoeft te worden!! En 11 april pas naar de fa :$ dat komt er ook nog eens bovenop :( Heel veel sterkte morgen!!! Dikke knuffel!!!

11. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Nightelf, Jeetje wat klote. Daar zit je niet op te wachten. Hopelijk krijgen ze die mirena er zo uit want je wil liever geen operatie in die regionen. En ook nog zo lang voor je naar de FA mag. Waarom moet het zo lang duren??? IIG een dikke knuffel van mij en Maurits.

Lelie, Het gaat vast heel goed met jullie kleine ventje ;)

Hier net weer een LH test gedaan. Negatief. Mag morgenochtend weer. Ben benieuwd. Maar verwacht dat ik zoiezo woensdag nog voor die echo moet. Want als de LH morgen avond positief is kan ik niet meer afbellen voor een afspraak om 8:00 s ochtends. Vind het wel spannend allemaal. Maar ben ook wel bang dat de cryo straks niet goed ontdooit.

12. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Sooner, och arme Kris, haar eerste krabbel. Mees kan sinds kort kruipen dus ik verwacht hier ook binnenkort de eerste krabbel...Ze moeten het af en toe op een harde manier leren hè....

Lelie, aan de ene kant lekker dat je nog niets geen kwalen hebt, maar voor de bevestiging zou het dan wel weer fijn zijn. Ik pleit nog steeds voor een rode stip op de buik zodra de innestelling een feit is....

Suus, nou zit de 1e spuit erin, ging het?? Helaas ben je er zo weer aan gewend. Voel je je al wat beter??

Kleintje, spannend zeg. Ook weer zoiets, ik moest dus met de cryo tp's 3x daags mijn urine opvangen en inleveren + bloedprikken en aan de hand daarvan hielden ze mijn eisprong in de gaten. Heel gedoe, maar wel erg secuur...Jij moet het gewoon zelf doen met de testen. Elk ziekenhuis weer anders hè. En ik weet helemaal hoe je je voelt over het ontdooien van de cryo's. Ik maakte me in het begin er niet echt zorgen over totdat we 6 cryo's in 1x verloren. Maar daar moet ik bij zeggen dat ze bij het LUMC snel invriezen waardoor er dus ook emmies tussen zitten die in een ander zh helemaal niet ingevroren zouden worden...Het komt vast goed meid, ik duim iig voor jullie, het zou zo super fijn zijn als jullie genoeg hebben aan de cryo's. Ik vind het ook zo'n bijzonder idee dat Maurits en zijn evt broertje of zusje op het zelfde moment gemaakt zijn maar toch een tijd naar elkaar geboren zijn. Hoe wonderlijk zou dat zijn...

Jewel, hé ik had precies hetzelfde als jij, bij mij waren ze bij de 2e fm ook niet echt opgeschoten, viel mij toen tegen. En ik voelde ook al weinig. Uiteindelijk is het toch weer goed gekomen, hou vol!!
    Jodelie, Ruben loopt, wat moet dat een schattig gezicht zijn, wat een binkie zeg...Geniet er maar lekker van, ziet er zo schattig uit dat gewaggel in het begin...

Nightelf, jeetje meid, wat een toestand, kan me je huilbuien voorstellen, daar ga je dan weer niet vanuit. Hoop dat ze m morgen toch kunnen verwijderen!!! Een extra dikke knuffel voor jou!!!!

Hier, ik heb allemaal vage klachtjes, krampje, borsten ineens voelen zitten (terwijl ik er niet aanzit;))....Ik denk dat het door de vieze gore bolletjes komt, maar dat weet je dan weer niet zeker...Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe dat de vorige keer was, volgens mij had ik toen langer last van de punctie...Gelukkig gaat de tijd best snel. Morgenavond met mijn zusje van mijn werk naar de musical Soldaat van Oranje. Woensdagavond een etentje van een oom die 70 wordt. Donderdagochtend een kinderverjaardag, donderdagmiddag een vergadering om mijn werk....en dan is het gewoon vrijdag...Weten we weer hoe of wat. Ben zo benieuwd...

Doe lieve meissies, ik ga lekker relaxen...

XXXX

13. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden, zie hier allerlei berichtjes voorbij komen; krabbel van een poes bij Kris (och arme....!) een nieuw badkamermeubel (mooi!) super kl*te nieuws van nigthelf..... :( een heeeele dikke knuffel voor jou meid!! Kleintje die aan t testen is geslagen maar dan voor d'r LH piek en suus die in de weer is met allerlei medi-ca-mentjes. ;)

Meiden, voor jullie allemaal en extra voor de meiden die er nog meer behoefte aan hebben; een heeeeeele dikke knuffel voor jullie!!!!

@hier, ja ja ja ja ja.....trotse bezitster van 2 mooie emmy's!
    Ikke is blij. :) En wat was het stiekem toch wel weer spannend hoor..... Twee emmy's met een goede kwaliteit, de laboranten waren tevreden. Een emmy ligt ook al wat verder in ontwikkeling. BMslijmvlies bleek na controle-echo, ook een mooie dikte te hebben van 14mm. Echt netjes. (hebben zelfs weer een echo fotootje mee gekregen, net als bij Joep toendertijd)
    En nu..........wachten en duimen maar. :)

Oh, reageer nu pas want was na t werk direct door naar etentje en bios avondje met 2 collega's. Was erg gezellig. :) Nu net pas thuis en duik zo meteen m'n nestje in, ben best gaar na zo'n dag als vandaag!

liefssssss

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Eeser, yeah wat een goed nieuws!!! Je had me niet wakker gesmst hoor ;) Nou en nu goed broeden jij!,

Zoe, nog paar daagjes wachten en dan weet je t. Geukkig heb je veel dingen in de planning staan :)

Nightelf, wat ontzettend kl*te zeg! Hoop dat t morgen gewoon lukt en er geen operatieve ingreep nodig is... En daarna dus wachten tot 11 april... Klinkt dan ook als een eeuwigheid hè!

Hier, net de eerste spuit gezet. Manlief was verbaasd over de soepelheid ervan. Ach ja, het was ook de eerste pas hè ;)

15. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Och Nightelf, wat onwijs naar zeg. Ik voel zo met je mee. Dat verwacht je toch ook niet van zo'n spiraaltje. En dan dat je ook pas op 11 april mag komen. Hopelijk voel je je vandaag ietsje beter, alhoewel dat pas echt zal zijn als dat rotding eruit is natuurlijk.

Esser, je bent aan het broeden. Wat spannend! Fijn dat het er zo goed uit zag met de emmy's. Je voelt je zeker ook heel anders nu met die twee daar binnen?

Suus, al wat beter? Lekker geslapen vannacht?
    En dat je eerste spuit er in zit. Ook weer een mijlpaal toch!
    Fijn dat het lekker makkelijk ging, lekkere junkie!

Zoe, mmmmm klinkt wel een beetje als z-klachten. Spannend. Nog even wachten en dan weet je het zeker.

Kleintje, ik ga onwijs posi uitstralen naar je cryo. Ik kan me goed voorstellen dat dat vreselijk spannend is.

Kris had een heel zielig rood neusje toen ik haar ophaalde uit het kdv. Maar ze was weer supervrolijk, zoals altijd.
    Heeft er echt niets van geleerd hoor Suus. Ze gaat er gewoon mee door, dat weet ik zeker :)
    Ik heb haar vannacht gemist, want ze is logeren bij een vriendinnetje van ons. :(
    Slaapt weer slecht en zo konden wij even bijtanken vannacht.
    Was ook wel heerlijk.

@ali ilegalie; ik was een kwartier te laat op mijn werk en zit nu al weer een kwartier op ZP. Ik ga nu maar 'ns wat doen ;)

16. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    @BZV
    Pieter presenteert zijn nieuwe liefde.
    Heee, ik ken haar, maar waarvan...
    denk denk denk denk (niets meer van, de toch al vrij saaie aflevering, gezien), naam googlen, nog eens denken.
    Jaaaaa, lampie!
    Mijn vk!!!
    Hoe grappig is dat?!

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Grappig dat jij de nieuwe lover van boer Pieter kent!!
    Wel fijn dat jullie ff konden bijtanken, ook al mis je je kleine meid natuurlijk wel... Enne ali illegali, ga ns aan t werk jij! :p

@hier: nog steeds beroerd maar wel aan het werk. Volgens mn moeder komt er een ontstekingslucht uit mn keeltje :( Morgen maar ns de huisarts bellen... Nog 3 uur werken en daarna nog naar een vergadering in Emmeloord, of all places!! Bah! Wel gaan we hier in de praktijk lekker veel vitamientjes eten vanavond: patat en kroketten!!!!! Kijk, daar word ik vrolijk van! :D

18. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Haaay, Vanmorgen weer een LH testje gedaan... Nog negatief.... Begin hier wel weer vruchtbaarslijm te krijgen dus die eisprong zit er aan te komen.........

Nou Maurits slaapt, heb net een nieuwe spaarrekening geopend (bij sns bank) zodat ik wat meer rente vang. En nu even de was ophangen.

19. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    goed bezig kleintje!

Heey suus, moet je eindelijk een keer een kapje voor om je patienten te beschermen voor je giechelgeur ipv andersom :)
    Hoop dat het snel wat beter gaat met je!

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zo, de mirena is eruit :) Wat een opluchting, zeg. Het viel me verrekte tegen en het ging nog steeds niet makkelijk. Uiteindelijk heb ik een hysteroscopie gekregen en is het ze gelukt om in de baarmoeder met een tang de mirena eruit te peuteren. De tranen liepen over mn wangen van de pijn, maar de andere optie was om het operatief te doen en daar zat ik toch echt niet op te wachten.
    Nu nog wel flinke buikpijn, dus vanavond lekker relaxen op de bank.

11 april kunnen we pas terecht bij de fa en beginnen ze eerst weer met zaad- en bloedonderzoek en een aantal fm's en worden dan ook de opties besproken.

Ik ga nu lekker relaxen en kom donderdag wel weer buurten.

Deel Deze Pagina