Nightelf, fijn meid dat dat ding er uit is. Gelukkig geen operatie maar dit was dus ook niet fijn. Ik heb helemaal geen ervaring met de mirena maar die komt er bij mij dus niet in. Dikke knuff nog, en blijf maar lekker op die bank liggen En jammer dat je pas zo laat naar de fa kunt. Dat vind ik soms toch echt het ergste van de hele mmm. Sooner, heeft ali vandaag verder wel gewerkt? En Kris haar eerste krabbel.....hmmm zou ze er van geleerd hebben? Dus vannacht weer even bijgetankt....Wat een geweldige lieve vrienden heb je dat ze dat voor je willen doen! Heeft Kris weer last van doorkomende tanden/kiezen? Suus, he jakkes meid, dus nog steeds niet fit. En dan ook nog een vergadering........maar patat en kroketten maken veel goed Dus jij de eerste spuit er ook al weer in....gek he hoe gewoon het dan weer is. Mijn buik is momenteel al weer aardig blauw maar doet niet zeer gelukkig. Met Ruben duurde het ook vrij lang voordat de follikels beter gingen groeien, dus erg verwonderlijk is het niet. Maar toen spoot ik 125IE en nu 150 dus dacht ik dat het wel wat sneller zou gaan deze keer. Esser, best wel gek dat je nu weer emmy's in je buik hebt ofniet? Moet je ook die lekkere bolletjes 3x daags inbrengen? En nu dus 2 weken wachten.........ik ga ook hard voor jou duimen!!!!!!!!!!!! Kleintje, dus de eisprong zit er aan te komen....en wanneer wordt dan ongeveer de cryo teruggeplaatst? Of is dat nu nog niet te zeggen? Zoe, nog maar 3 daagjes............ Dus je voelt al weer van alles. Jammer dat dat ook van die ranzige bolletjes kan komen. Wanneer ga je testen? Met de rest ook alles goed? Nou ik voel mijn stokkies nu eindelijk wel, hopelijk ziet het er morgen goed uit en dat we vrijdag dan eindelijk de punctie kunnen hebben. Al wordt het nog wat een geregel allemaal. Ruben brengen we wrs naar mijn s-ouders en die vertellen we dan dat ik dan wel het sollicitatie gesprek heb maar dan wel heel vroeg en dat ik daarna de stad nog even inga ofzo. Wel een gedoe maar ik wil het ze ook niet vertellen dat we weer bezig zijn. Het zkh heeft ook wel een opvang maar die gaan pas open om 8.30 en de punctie is om 8 uur dus dat lukt ook niet. En dan vind ik het ook moeilijk om Ruben bij vreemden achter te laten, hij is momenteel al zo eenkennig. En toen gisteravond de auto ook nog stuk.......een veer bij de linkervoorband was geknapt.....Kon er ook nog wel bij. Gelukkig kon hij snel worden gemaakt. Vanmiddag om 17.00 hebben ze hem hier opgehaald en inmiddels is hij gemaakt en staat hij weer op de oprit. Super snelle service! Nou ik ga even bankhangen, vriendlief had vanmiddag een vergadering en daarna een etentje dus die is nog niet thuis. Ruben ligt al heerlijk te slapen en de hond ook Fijne avond nog!
Spannende dagen/weken hier weer zeg met al die brusjes in spé Jááááá!! Esser!! Twee práchtige embryootjes 'aan boord' dus !! Hopelijk vliegen de weken voorbij!! Spannend zeg!! Hou ze lekker warm. Kleintje, nog gefeliciteerd met de doop van Maurits . En succes morgen in het zkh!! Jewel, wat jammer zeg dat de follikels nog niet echt doorgegroeid waren. Hopelijk hebben ze morgen wel een groeispurtje gemaakt. Succes bij de FM morgen!! En Ruben die dus loopt! WAUW!! Knap hoor . Zéker iets waar hij heel trots op mag zijn. Wat een gedoe trouwens als vrijdag de punctie is. Dan ga je dus niet meer naar het soll. gesprek? nee...kan natuurlijk niet als 8 uur de punctie is. Kun je dan later daar nog voor? Of doen ze dat niet als je uitlegt dat je naar het zkh moet?! Sooner, Kris heeft de kat dus te pakken gehad en de kat Kris?! Tsja....niet leuk, maar leren ze wel van . Althans....als het goed is??! Of je hebt zo;n lekker eigenwijsje (lijkt ze me wel ) die het gewoon wéér doet. Gaan we hier vast ook nog ooit weleens beleven. Het gaat nu zodra ze de poesen ziet of hun belletje hoort al van 'poe' 'poe'.... en maar wijzen... En Krisje dus weer 'op de hobbel' 's nachts? Bah bah!! Maar wat lief van jullie vriendin dat Kris daar kon logeren en jullie dus lekker bijslapen . Suus, ziek??? Balen zeg!! Maar wel gewoon héél dapper aan het werk !! En de eerste spuiten ook alweer gezet!! Nog even en je mag ook aanschuiven op het bankie... Lelie, jij beleefd dus helemaal niks? Saai zeg . En geen geduld meer tot de 1e echo dus.... Duurt ook wel lang hè?! Maar ja...dat duurt wachten altijd! Zoë, Klinkt op zich goed die 'kwaaltjes' van je....het mag gewoon niet van de utro zijn!! En fijn dat je zo'n druk (maar gezellig) program hebt komende dgn. Dan vliegen ze voorbij!! Ben wel heeeeel benieuwd hoor!! Op naar een positest zou ik zeggen . Nightelf, tjee zeg!! Wat een gedoe met die mirena. maar gelukkig is dat rotding er nu uit . Lekker met de beentjes omhoog en je laten verwennen. Jammer dat jullie in april pas weer terecht kunnen bij de FA zeg! Pat, jij lekker aan het bijkomen van een überdrukke, maar o zo gezellige week? Man man....wat zul jij moe geweest zijn zeg !! Hier een druk wknd achter de rug. Zijn zaterdag om 4.10 uur opgestaan. Hadden bij een woonzaak een 'vroegevogelactie'... 10% korting op keukens en badkamers en 30% op de rest. (tussen 5 en 6 uur). Even flink geshopt dus met z'n drieën . Keuken uitgezocht, nieuw laminaat, nieuwe binnendeur, nieuwe prullenbak. Was leuk winkelen zo....al met al 1800 eurie uitgespaard . Verder in Den Haag, Rotterdam en Hoek van holland geweest (familiebezoekjes). Ook nog vergadering vrijwilligerswerk gehad zondag middag. Het was me het weekendje wel zeg! En Maud....die heeft 't zóóóó goed gedaan!! Weinig slaap gehad...is vééél te nieuwsgierig om te slapen en bleef maar vrolijk en lekker spelen. Zelfs de 3,5 uur lang in die zaak zaterdag . Wat een heerlijk kindje is het toch . Hoe is het trouwens met de overige ladies hier?? Iemand trouwens de laatste weken/maanden nog ergens wat gelezen van Calani met haar 2 meiden?
Ciara nieuws!!!!!!!! vanochtend om 7:16 uur zijn ze trotse ouders geworden van Nina Julie!!!! Bevallen met 37 weken. Eerst thuis en daarna met zwaaiende sirenes naar het ziekenhuis gebracht! Ze heeft prachtige donkere haartjes en weegt 3 kilo!!!!!! Alles gaat goed. Lieverd, nogmaals vanaf hier: GEFELICITEERD!!!!!!! We komen snel kijken, ik ben zo benieuwd naar jullie prinses!!!!!! Liefs
Wow, wat een fantastisch nieuws zeg en nu ook mooi bevallen met 37 weken! Dat scheelt een heel stuk natuurlijk! Ciara, Ciaraman en Lara, gefeliciteerd met de nieuwe beeb!!
Ciara en man, gefeliciteerd met jullie dochter!! Mooie naam weer!!! Hopelijk mag je snel weer naar huis. Geniet ervan! Majo, zo dat was idd vroeg zeg! Maar voor 1800 euries had ik dat ook wel gedaan. Nu helemaal klaar met shoppen voor het huis? En wat is het heerlijk dat Maud dan zo lekker relaxt is! Een halfuurtje winkelen gaat hier nog net, dan vind Ruben het wel weer genoeg....maar nu hij kan lopen kan ik hem gewoon ook eens neerzetten misschien dat hij het dan wat leuker vind Suus, hoe is het nu met je? Hebben de patat en kroketten gesmaakt? Nou kom net terug van het zkh..........vrijdag weer terug komen.......en dan hopelijk maandag of dinsdag de punctie. Rechts zaten wel wat grote follikels, maar links wil nog niet echt. Daar waren ze nog klein. Wel weer positief is dat er meer bijgekomen zijn Nu 8 aan elke kant. Daar zat ik het meest nog overin; dat er niet veel follikels zijn. Maar nu dus weer een fm om dezelfde tijd als het sollicitatie gesprek hopelijk kan ik hem verzetten naar morgen of vrijdag later op de dag. Nou ik zal even een eindje fietsen met Ruben en hond, want die staan hier allebei naast me met vragende ogen wanneer we nou eens weggaan
Joepieeee, Gefeliciteerd Ciara!! Vanmorgen weer een FM gehad. 17 mm. Nou laat die postieve LH test maar komen........ Heb voor vrijdag middag weer een FM staan maar hopelijk hoeft die niet door te gaan. Ik ga snel weer werken........ghihi ali illegali....
Ff ali illegali.... Ciara: gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Wat een prachtige namen heeft ze, past ook erg mooi bij Lara! Geniet van elke dag en laat je maar lekker verwennen!
hier nog eentje....... Je moet toch iets op je werk . Op het moment redelijk saai hier. Moet een of andere statistische theorie bestuderen en dat vind ik saaaaaaaaaaai. Maar heb het straks wel echt nodig bij mijn experimenten (die ik mooi door een student laat uitvoeren ). En ondertussen komen er weer de hele tijd studenten langs die weer iets gesloopt hebben aan een meetapparaat....... zucht........kunnen ook niks zelf.......
Ciara en man en Lara, van harte feliciteerd met de geboorte van Nina, wat een leuke naam!!! Alles goed gegaan??? Sorry dat ik verder even op niemand reageer....Maar vanmiddag kon ik het testen uiteraard niet laten en heb ik getest en die was binnen no-time positief....Jeetje wat er allemaal door me heen ging!! Nu ben ik weer aardig met mijn beentje op de grond, maar de eerste stap is toch gezet en wat ben ik (en mijn mannetje uiteraard) blij! Ik bouw nog wel even wat reserves in, eerst maar bloedtest en de echo afwachten....Maar wat zou het fantastisch zijn, hier hadden we echt niet op gerekend... XXXX
Ciara, man en Lara, gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje. Zoe, wauw!!!!! Wat een super nieuws! Gefeliciteerd! Wanneer moet je bloed prikken? Rest, sorry het is hier erg druk op het moment. Dus jullie zullen het nu even moeten doen met een dikke knuff! Kom later uitgebreider terug.
Zoe, jeetje ik ben helemaal flabberdeflabber!!!!! Wat gaaf!!!!! Ik snap dat je eerst de bloedtest wilt afwachten enzo maare.....je zei het zelf al, de eerste stap is gezet JOEHOE
Zoe, gefeliciteerd meid! Op naar de officiele bevestiging vrijdag! Meiden, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik t toch wel lastig vind dat er nu al 2 meiden zijn waarbij het meteen gelukt is. Dan voelt het meteen weer redelijk kansloos bij mij en tav de mislukte cryopoging voel ik me ook een kneus... Ik ben hartstikke blij voor Lelie en Zoe hoor maar ja, ik wil ook zo graag! Sooner, ik snap dat het voor jou helemaal dubbel en moeilijk is. Ik ga het dan ook zo min mogelijk hebben over mn poging hier, goed? Nog vergeten te zeggen... Nightelf, wat fijn dat de Mirena eruit is zeg en je dus geen operatie nodig hebt om dat rotding eruit te halen. Hoe gaat het nu met je buikje? Nog veel pijn? Verder heb ik niet echt bijgelezen want had echt een verschrikkelijke dag gisteren qua werk en dus ook nog gewoon ziek daarnaast. Was pas thuis om middernacht! Vandaag dus ook weinig gedaan, wel weer beter, alleen wat verkouden maar dat mag de pret niet drukken , helaas niet bijgeslapen maar wel alle leuke tv programma's van gisteren bekeken Trouwens, hoe ging dat bij jullie kindjes en los staan? Sophie kan het wel, heb haar nu 2x los zien staan, voor zo'n 5 sec en dan gaat ze toch snel zitten, maar wanneer gaat ze uit zichzelf nou los staan? Nou wij gaan hier zo eten! Iedereen zich trouwens gehouden aan onze burgerplicht van vandaag? Liefs Suus
Suus, waarom jij kansloos doe niet zo gekkie Je hebt een prachtige gezonde dochter na de 1e poging ICSI!!! Dat is pas fantastisch. En ja, dat het nu helaas niet gelukt is ontzettend jammer en verdrietig maar echt....komt heel snel een zonnestraaltje jullie kant op!!!!! Ik vertrouw dat deze poging helemaal goed gaat komen!!! Ik hoop wel dat ik met al mijn zwangerschapskwaaltjes en dingen hier nog mag komen schrijven Ik ben ook zo blij en wil dat graag uiten!!!
Whaaa Zoe, een positieve test!!!!!!!!!! Ik snap dat je je nog even indekt, maar zoals gezegd, de eerste (grote) stap is er! Vrijdag bloedtest toch? Suus, zijn heel normaal die gevoelens toch? Ik heb het stiekem ook wel een beetje, en dan heb ik nog geen eens een tp gehad Je wilt zelf ook graag zwanger worden en tuurlijk ben je superblij voor ze maar je wilt zelf ook heel graag En dan heb je ook net een mislukte cryo poging gehad dus dan is het extra 'zuur' Maar kom op meid! Koppie omhoog, straks weer een verse poging en wie weet is het meteen wel weer raak!! Als het bij mij zo traag blijft gaan hebben we misschien wel tegelijk een tp Kleintje, hmm klinkt idd niet erg interessant Oh en wat lijkt mij dat heerlijk zeg; leerlingen aan het werk zetten. Misschien moet ik dan ook het onderwijs maar in? Elin, knuff terug! Nog even gebeld en het sollicitatie gesprek kon gelukkig wat later. Was geen probleem. Weer een zorg minder
Wat een geweldig nieuws vult dit topic!! Woehoe.........!! Ciaar en Ciaarman, van harte proficiat met de geboorte van jullie dochtertje en zusje Nina!!!! Geniet met z'n 4tjes!! Zoe, jaaaaaaaaaaaa!! Power girl! Heerlijk meid, hoe voel je je? Al vroeg klachtjes? Of een gevoel van, het is raak? Zo super...............hopelijk mag ik je volgen. Kleintje en Jewel, hop hop hop hop......volop in de race jullie beiden!! Komt helemaal goed girls!!! Ik blijf duimen voor jullie. Elin, knuf terug. Suus, snap je gevoel best hoor. Oprecht en eerlijk van je dat je dit gevoel deelt. Moet toch ook kunnen hier? Je wilt gewoon zelf ook zooooo graag weer zwanger worden, toch? Ik heb t ook nog maar af te wachten hier met m'n emmy's in m'n buik. Kan mezelf er grotendeels rustig in houden en ben er idd, zoals Zoe al schreef, ook niet continue mee bezig. Maar ALS ik er aan denk of bij stil sta dan is t gevoel ook erg sterk aanwezig! Knuf voor jou. Lekker bankhangen hier met m'n makkelijke kloffie. Mannetje is pokeren met vrienden dus heb fijn de boel voor mezelf. Toedelssssss
Even voor Suus, snap wat je bedoeld meid, ik had dat toen bij Mees ook. Volgens mij begonnen we ook met een aardig clubje en bij elke nieuwe zwangere zag ik mij kansen minder worden...En statistisch gezien is dat ook, laten we eerlijk zijn. Maar weet ook dat de cijfers niet allemaal kloppen. En jij zit helemaal met je poging in de maand maart, april. Lelie en ik horen in januari februari...Houd moed meid, maar ik snap zo wat je bedoeld. Ik had me ook gemeld op de wachtbank, en daar durf ik het een soort niet te melden. Zijn allemaal meiden die voor een eerste gaan (behalve Esser) en sommige van heb hebben al diverse puncties en tp's gehad en dan moet ik daar leuk gaan vertellen dat hij bij ons misschien wel in 1 poging gelukt is en dat we al zo'n heerlijk kindje hebben...Beetje spijt van dat ik me aangemeld heb, ik weet nog hoe ik zelf reageerde (stiekum in mezelf) als er iemand voor de 2e kwam en pats boem zwanger was...Terwijl dat helemaal nergens om slaat omdat de behandeling voor iedereen belastend is....Nou ja heel verhaal maar ik snap echt wat je bedoeld meid. En dan ben je ook nog steeds ziek...Een hele dikke warme gemeende knuffel voor jou.... Ik duik nu snel me mandje in, gister een spooknachtje gehad, hoop vanavond een nacht door te kunnen slapen... XXXX
Even snel een berichtje van mij. Ciaar en man en Lara gefeliciteerd met jullie dochtertje. Wat een gewedlig nieuws. Zoe, wauw, geweldig je bent zwanger!!! Gefeliciteerd!!! En nog even kort een reactie op Suus. Ik begrijp je gevoel wel degelijk, maar je kansen zijn nog niet verkeken. Houdt moed, ook bij jou gaat het lukken. Wat moet ik dalijk wel niet zeggen, als jullie allemaal een 2e krijgen en ik als enige niet Soms denk ik ook wel eens of het dan nog interessant is om mee te schrijven, maar voor nu heb ik er iig nog geen problemen mee. Dus meiden kom maar op met jullie zwangerschapsverhalen. trusten voor dalijk allemaal
Nog ff kort voor ik ga slapen.... Zoe, gefeliciteerd! Suus, ik voel me net Zo. Als er al twee zwangeren zijn zal het bij mij wel mislukken........ Ras pessimist hè Jewel, leerlingen porren is wel leuk. Alleen kom je dan weer niet aan je werk toe. En soms frustrerend als je ze iets 1000 keer moet uitleggen....... Komt er weer een langs...... Mevrouw wat is mijn punt?????? Ghihi wel schattig. Mmm, had net een half positieve LH. Als hij morgen echt positief is kan ik het kan bellen. Als hij weer vet negatief is dan bel ik ook Weltrusten!
Lekker rustig hier..... Ik dacht zal jullie toch ff illegaal laten weten hoe het hier met de mmm gaat. Had vanmorgen een positieve LH test. Dus gebeld naar het lab. Mag dinsdag ochtend om 9:15 bellen of we een TP hebben. Onze 4 cryo's zitten iig in 2 rietjes dus worden er 2 ontdooid. Vind het wel een verschrikkelijk idee dat de ene cryo misschien weg gegooid moet worden. Maar ook wel weer fijn dat we meer kans hebben op een goede emmy. Maar een tweeling kunnen we financieel en psychisch niet aan dus we willen echt maar 1 emmie. Stiekem hoop ik dat er een heel goed is en de andere niet goed ontdooid dan voel ik me iig niet schuldig. nu ik ga weer werken.