Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Kleintje, mooi! Dat gevoel had ik toen ook...dus erg herkenbaar. Uiteindelijk idd eentje mooi ontdooid en de ander minder. Maar goed, dat zegt dus ook nix........ ;)

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *breekt in*

Ik heb hier niets te zoeken meiden, maar ik was razend benieuwd naar Zoe!
    We hebben immers (in een ver verleden ;)) samen geschreven in het ICSI topic.
    De meeste van die meiden zoek ik af en toe nog op.
    Ik weet nog dat je de laatste cryo poging bij Mees het even niet meer zag zitten.
    En nu...

GEFELICITEERD!!!!!!

Wat ontzettend gaaf dat je een positieve test hebt!
    Ik hoop op een goede bevestging!

Liefs Sikki

ps. Esser, jij bent de volgende!

*breekt snel weer uit*

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    #1503 Nightelf79, 3 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
    Zoe: wow :$:$:$ Echt super gefeliciteerd meid!! En dat bij de eerste poging!! Geniet ervan!

Suus: ik begrijp je gevoel heel goed hoor, is toch ook helemaal niet erg en ook erg begrijpelijk. We zijn (bijna) allemaal zo'n beetje weer gelijk begonnen en jij was de eerste met een mislukte poging, dus heel erg begrijpelijk dat het pijn doet dat het bij een Lelie en Zoe wel de eerste ronde is gelukt. Dikke knuf!!!

Jewel: fijn dat je je sollicitatiegesprek hebt kunnen verzetten en wat goed dat er nu aan beide kanten zoveel eitjes groeien.
    Heel veel succes morgen bij de fm en bij je sollicitatiegesprek!
    Applaus voor Ruben!!! Stoere vent dat ie al loopt!

Esser: hoe gaat het met jou? Zitten de emmy's nog lekker warm in hun nestje?

Confidence: bij jullie komt er zeker weten geen 2e?

Kleintje: dinsdag ws al de terugplaatsing. Spannend hoor! Lijkt mij ook 'raar' dat je misschien een emmy 'weg moet gooien'......hopelijk ontdooit er dan eentje goed en is die ook van superkwaliteit en ontdooit de ander minder.

Lelie: hoe gaat het met de kwaaltjes? Het is nu echt aftellen naar de eerste echo, spannend!

Hoe is het met de rest van de meiden?

Hier gaat het redelijk, heb nog steeds een aardig pijnlijke buik, maar het wordt wel steeds iets beter.
    Vind het alleen wel ongelooflijk balen dat we nu pas 11 april weer terecht kunnen, maar ja, is niet anders.....
    Vanochtend lekker met Amber naar het zwembad geweest, was weer helemaal super. Daarna naar de intratuin geweest met een vriendin, wat leuke spulletjes voor in huis gehaald.

Met Amber gaat het ook helemaal weer goed, ze heeft alleen een erg eigen willetje op het moment.

Dit is trouwens het dekbedovertrekje die ik voor Amber heb gemaakt, de rest is nog niet af:

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi! Ben ik ook weer eens!

Ciara: Van harte met jullie docter! Geniet van elkaar!

Zoe: Wow jij ook van harte meis, wat bijzonder he? Voor de 1e keihard geknokt en voor de tweede zo snel al. (hoewel de behandeling natuurlijk belastend blijft). Heerlijk, ben echt blij voor jullie.

Susan: Snap je gevoel wel, maar je hebt nog wel even te gaan toch? Nog 3 pogingen. Sophie was binnen 1 poging raak toch? Dus wie weet deze verse poging weer meteen zwanger! Ik hoop het meis!

Confidence: Ik vind het ook wel raar dat er zoveel weer voor een tweede gaan, wij willen ooit ook wel een tweede maar weet niet wanneer, voorlopig even niet in ieder geval, Daar komt bij dat onze pogingen vrij moeizaam waren qua bevruchtingen, en we hebben ook nooit cryo's gehad. Dus we mogen in onze handen knijpen als het een tweede keer weer lukt.

Nightelf: Leuk dekbedovertrekje zag, knap hoor dat je dat zelf kan. Jammer dat jullie pas zo laat terecht kunnen, hopelijk gaat de tijd voor je beleving een beetje snel.

Kleintje: Spannend ook al bijna TP, ik zou er ook moeite mee hebben emmy's weg te doen. Hoop dat je niet voor die keuze komt te staan.

Jewel: Wat leuk dat je mannetje nu loopt, kleintjes worden (te snel) groot he? Maar ook wel leuk, sterkte verder met de behandeling!

Sooner: Komt er bij jullie ook geen tweede? Ivm je meoizame zwangerschap of andere reden? Of heb je het er liever niet over? Gaat het verder goed met Kris?

Zal vast wel weer mensen vergeten, sorry, maar jullie gaan zo snel. Ben sowieso niet zo heel veel meer op ZP, ondanks mijn goede voornemens om weer meer mee te schrijven, ik ben gewoon te druk met huisje, werk, contacten, paard en natuurlijk mijn kleine meisje.

Sara doet het hartstikke goed, ruim 4 maanden alweer waar blijft de tijd. Maar we zijn super gelukkig, ze is het mooiste wat me ooit is overkomen. En het is gewoon een hartstikke lief, vrolijk en tevreden meisje.

5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zora, Gelukkig is de keuze al gemaakt..... Ze ontdooien ze per 2 en we plaatsen maar 1 terug. Dus als er 2 goeie zijn gaat helaas de minst goede weg..... Ik vind het verschrikkelijk maar het kan niet anders....

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik bedoelde eigenlijk dat er dan 1 niet goed ontdooit zoals jij in je vorige berichtje schreef, sorry, stond er een beetje knullig. Snap dat het heel moeilijk was om te beslissen!

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Goh dames, genieten jullie ook van dit mooie weer :D Word er helemaal vrolijk van :)
    Ben even met Emma wezen winkelen, heb nog meeeeeer hortensia's gehaald voor in de tuin straks en op dit moment staat mijn zelfgemaakte spinazie geitenkaas lasagne in de oven :p Zo'n zin in!!!

kleintje, wow dinsdag al de TP :$ tjonge jonge, dan gaat het ineens snel zeg!!!!

nightelf, wat een te gek dekentje voor Amber!!!! Erg knap van je!! was ik ook maar zo handig :D crea ben ik wel maar het doen/uitvoeren iets minder :D Kon ik de tijd voor je versnellen....
    Als je eenmaal terug in de mmm zit gaat het gelukkig sneller allemaal! Moet je ook opnieuw bloed laten testen en je man zijn zaad of is dat nog geldig van de vorige keer.

zora, is niet erg hoor. Als je maar af en toe van je laat horen. Fijn dat alles goed gaat!

Ook voor confi, zwaai zwaai

Ik vroeg het me eerder ook af hoe het zou gaan met met de tweeling delphine en alexandra.

Enise, hoe staat het bij jou???? Nog geen drang om te persen? :D

Oh, de oven piept :D HMMMMMMMMMMMM ruikt lekker :p

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zora: fijn dat het bij jullie ook zo goed gaat. Drukdrukdruk hebben we het hier allemaal wel eens, heel bekend, hoor ;)

Lelie: oh, die lasagne klinkt lekker. Zoiets hoef ik jammergenoeg thuis niet te maken, moet het dan alleen opeten denk ik. Mijn man houd niet zo van spinazie en geitenkaas al helemaal niet....
    Bloedonderzoek moet iig weer opnieuw, zaadonderzoek misschien. Vind het zelf wel fijn als dat ook gewoon direct weer getest wordt, stel je voor dat dat toch ineens niet meer goed blijkt te zijn, dan is er heel wat tijd verloren....
    Ik vind het gewoon balen dat ze perse willen dat er 6 weken zit tussen verwijderen mirena en de volgende afspraak. Alsof dat de boel verandert :(.

Vanavond lekker 'wie is de mol' kijken, heb er echt weer zin in!

Heeft iemand tips waar je op moet letten bij het aanschaffen van een laptop? We (nouja, ik ;)) hebben nl toch maar besloten om een laptop aan te schaffen. Onze pc staat nl op zolder, dus ik kan eigenlijk alleen maar internetten ofzo wanneer Amber op bed ligt, of 's avonds. Helemaal niet handig!

9. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Kleintje, wow wat een beslissing, en wat knap dat jullie die beslissing gemaakt hebben! Dubbel hè....Ik draai keihard met me duimen voor jullie. Ik zou het zo bijzonder vinden 2 kindjes uit 1 icsi poging, ik ken volgens mij niemand bij wie dat gelukt is, dus het zou zoooooo mooi zijn als dat bij jullie lukt, dat moet gewoon!!

Jewel, uhmmm ff denken was er nou al een punctiedatum, ik ben het even helemaal kwijt bij jou....

Nightelf, jeetje wat ben jij knap met de naaimachine zeg, ik freubel hier ook wel, maar daar heb ik dan denk ik niet echt geduld voor. Balen dat je zo lang moet wachten, of je al niet genoeg moet wachten. 11 april wordt dan wel weer super dag die je heel veel geluk moet brengen want dan wordt onze Mees 1....

Zora, wat goed te horen dat het goed met jullie gaat, en wat klink je heerlijk gelukkig, daar krijg ik gewoon lekkere kippevel van....

Lelie, heb je lekker gegeten?? Heb je al meer kwaaltjes?? Nog een weekje en dan heb je lekker de echo, super...

Sikki, meid wat ben jij een lieverd!!! Ik word er gewoon heeeeeel erg stil van, vooral als ik je onderschrift lees....Wat gun ik het jou, dat wil je niet weten. Ik weet niet of het je gaat helpen maar ik bid voor je vanavond....Dat is volgens mij het enige wat ik kan doen. Ik vind je echt een topper!!!

Hier, morgen de bloedtest, ik ben heel benieuwd. Ik weet niet wat het is, bij Mees had ik gelijk het gevoel dat het goed zat en nu heb ik dat absoluut niet....Ik ben een beetje bang voor een bbz, mijn eierstok links speelt heel vaak op, vanmiddag echt goeie buikpijn gehad...Ik kan het niet verklaren, maar ik heb er gewoon een heel ander gevoel bij dan bij Mees....Nou ja morgen maar afwachten en dan volgende week nog een bloedtest en dan nog een echo....We zijn heel voorzichtig blij, maar toch met heel veel reserve....

Ga nu even mollen, ben benieuwd...

XX

10. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Oja Nightelf, ik heb geen tips, heb absoluut geen verstand van laptops. Maar 1 tip kan ik je wel geven, heel snel kopen dat ding, is zo handig lekker liggend op de bank....

XX

11. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #1511 Majo, 3 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
    WAUAUAUAUAUAUAUAUAUAUW hé!!

Wat een supergoeie berichten lees ik hier nu ineens zeg....

Ciara, Ciaraman en Lara....Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje NINA. Ontzettend leuke naam en past helemaal bij Lara :). Hopelijk is alles goed gegaan en zijn jullie weer thuis en lekker aan het genieten.

Zooooooooooooë..... kwam eigenlijk gauw even kijken of je misschien stiekem vandaag al een testje gewaagd had.....en dat heb je gewoon van de week al gedaan!! Van harte gefeliciteerd meid!! Wat ontzettend fijn zeg :). Succes morgen bij de bloedtest!! Het moét gewoon goed zijn!! Probeer in elk geval toch van dit moment te genieten he....dat pas je maar mooi alvast weer mee. En dan die andere 8 maanden nog daarna natuurlijk :).

Jewel, Tjee zeg.....wat duurt dat lang zeg jouw behandeling.... weet het niet meer....was dat bij Ruben toen ook? Succes morgen bij de Fm!! (Grow Follikels van Jewel grow......!!)
    En óók heel veel succes met je sollicitatie natuurlijk!!

Kleintje, Jááááá....jij ws dinsdag je TP. Moeilijk dat je over die dingen na moet denken. Gevoel en verstand gaan dan gewoon niet altijd samen helaas. Hopelijk hoef je zelf de keuze dan niet te maken en is er dan één flínke topper bij.

Suus, hoe gaat het met het spuiten? En voel je je alweer wat beter? Denk dat iedereen dat wel voelt hoor, wat jij voelt.... en zelfs de voor de 2e keer zwangeren kennen dat gevoel. Iedereen in de mmm kent helaas dat gevoel. Wel goed dat je het met ons deelt, moet ook kunnen vind ik hoor!! Zowel de negatieve gevoelens als de positieve, dus opnieuw zwangeren, wel alles met ons blijven delen hoor!!

Nightelf, wat heb je weer een onwijs leuk dekbedje genaaid zeg!! Hopelijk voel je je gauw weer helemaal goed. Echt zóóójammer dat ze willen dat je nu weer 6 wkn gaat wachten....
    En wat betreft je laptop....heb geen tips.... hebben er half jr geleden één bij mediamarkt Zwolle gekocht. Staan er tig veel en tsja...maak dan maar eens een keuze. Hadden wel een bepaald budget dus dat scheelt dan al de helft. Verder laten informeren, maar op zich maakt het dan niet veel uit welke je neemt. uiteindelijk voor bedrag wat we in ons hoofd hadden en de dingen die je ermee kan, gekozen voor degene die er het mooist uitzag, hihihi. Succes dus ;)!!

Esser, houdt je het wachten nog een beetje vol?

Lelie, nog even en dan de eerste spannende echo!! En wat klinkt dat lekker zeg die spinazie geitenkaas taart. (mag ik het recept?) Moet het wel alleen eten dan, maar dat geeft niks..... klinkt érg goed :)

Zora, leuk even van je te horen. Je klinkt idd gelukkig. Lekker genieten meid!!

Lieve lieve lieve Sikki....ik heb geen idee of je dit leest, maar wat ben je toch ongelooflijk lief én dapper! En nèt als Zoë hoop ik echt vanuit de grond van m'n hart dat jij ons snel mag volgen!! Je hebt het echt zó ontzettend verdiend na álles wat jullie hebben doorstaan! Af en toe zoek ik je op en hoop ik eens goed nieuws te lezen!! Hou vol Meid!! Het moet gewoon een keer komen die droom van jullie!!!

Hier gisteren met z'n drietjes een badkamer uitgezocht :). En vandaag een weekendje weg geboekt voor over 2 wkn met 4 vrienden van ons, één stel met ook een kindje, andere stel zwanger. Via vakantieveiling, lekker goedkoop gelukt, normaal was ie 200 eurie duurder. Ben lekker op de uitbespaartour deze week :). Morgen weer eens een keer babyzwemmen, afgelopen 3x moest ik werken en is oma geweest..... Over 2 weekjes gaat Maud diplomazwemmen :cool::D.

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Vergeet ik toch nog bijna het belangrijkste nieuws van hierzo.....

Maud kan sinds gisteren een beetje teigeren :cool:!! +/- een halve meter...maar goed....het begin is er :);)!!

Mama is trots!! :D:p.

13. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Jee ik dacht laat ik eens hier kijken. Lees ik gewoon dat Zoé zwanger is!! Wat een goed nieuws!! Ik duim mee voor een mooie bloedtest.
    En zoveel meiden bezig voor een tweede.
    Ik hoop dat iedereen gauw weer kan aansluiten in t vw.

Hier aan het praten over 1 of 2 tp. Wat doet iedereen gier?

14. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Majo wat gaaf dat tijgeren. Ze groeien zo hard ;)

15. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Yippie (verlengde wachtbank) is trouwens bevallen gisteren meiden, van 2 dochtertjes. Het wordt trouwens hoog tijd dat het lijstje daar weer aangevuld wordt, wordt hard minder nu die zwangeren lijst. Zijn nog maar 6 zwangeren daar :(. Misschien aanvullen met een aantal meiden van hier..... Zoë.... jij bent gewoon de eerste nu van die lijst die zwanger is van de 2e via een vruchtbaarheidsbehandeling. Ciara en Enise werden natuurlijk spontaan zwanger. Ben benieuwd wie de volgende is!!

Jessy, Haai haai!! Hoe ist? Hoe was het bij je overgrootopa in Engeland? Spammetje? Aan het denken dus over 1 of 2 tp? Wij zijn nog niet weer bezig (zou wel héél graag willen, maar dat terzijde....), maar wij laten er sowiezo 2 TP'en als het zover is en mag komen. Hebben tnt alleen maar matige embryo's gehad, dus ook nooit cryo's. Zijn hier al blij als ze levende zwemmers vinden, hahaha. Beide keren dan ook 2 matige emmies teruggeplaatst gekregen. Hebben altijd gezegd graag 2 kindjes te willen, maar ik zou er nu ook wel 3 willen, manlief het liefst nog steeds 2. Maar laten er dan dus wel 2 TP'en en mocht het toch een tweeling worden, zijn we alleen maar extra gezegend :). Manlief denkt er gelukkig wel net zo over. Misschien als we goede embryo's zouden hebben en nog wat cryo's dat we dan wel eerst 1 doen, maar wat mij betreft gewoon 2 :)!!

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Ik laat er 1 tp-en.

Enne Majo, Lelie is natuurlijk de allereerste he!!! ;):D

17. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hoi hoi meiden,

Ook al genoten van het heerlijke weer gister en vandaag? Wordt je gewoon blij van. Deur staat lekker open hier. :D Mannetje is ook vrij vandaag maar helemaal kunnen we niet van t weer genieten -> buitenshuis dan. Joep is nl zoooooo ziek. Och arme, zo hebben we 'm nog niet meegemaakt. Ik ben de tel gewoon hoe vaak hij al overgegeven heeft. Ook de spuitluiers zijn niet te te tellen. Al een aantal keer zijn bedje helemaal verschoond en hij is 1 x in bad en 2x onder de douche geweest. :( Zo sneu.........
    Hij houd ook niets binnen, vocht en wat eten blijft er hooguit 10 min in en komt er vervolgens net zo hard weer d'r uit. Dit alles speelt (ineens!) vanaf 04.30u. vanochtend. Houden 't i.i.g. goed in de gaten.
    Jullie meiden evt nog tips waar we echt goed op moeten letten of juist wel of niet moeten/kunnen doen?

Oh, ben met Joep gister weer naar het CB geweest. Hij is bijnaaaa 11 kilo en 79 cm nu. Mooie bink. ;) Ook heeft hij de 2 prikken voor BMR en MenC gekregen maar daar kan hij toch eigenlijk niet zo ziek van zijn, toch?

@ 2 emmy's; ik voel heeeeelemaal niets. ;) Ze zitten nu vandaag ook (pas) 4 dagen in m'n buikkie, maar goed......;)
    Ben er minder mee bezig maar soms steekt het ineens erg sterk de kop op. Blijft (af)wachten............

Suus, hoe is ie nou?

Nigthelf, creabea! Super leuk gedaan zeg! Ben ook aardig creabea maar niet in het zelf "naaien". :p

Maud en tijgeren = stoere meid! :) Goed hoor, als ze eenmaal de slag te pakken hebben dan kan t best wel eens vlot gaan.

Kleintje, op naar bijna-tp-dag! Woehoe!! Ga voor je duimen dat het ontdooien goed gaat! Hoe voel je je?

Jewel, hoe is ie bij jou? Hoe is je soll.gesprek gegaan??

Sikki, bijzonder en o zo sterk om juist van jou, hier zo'n lief bericht te lezen. Een hele dikke knuffel voor jou!!!!

Lelie, staat alles mooi in jullie tuin? Lekker ook al in de tuin (uit de wind) in de zon kunnen zitten?

liefsssssss

18. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Esser, Ik voel me eigenlijk best wel goed!

We hebben trouwens gisteren aan mijn moeder verteld dat we bezig zijn met de cryo's. Ik zou dinsdag met haar gaan winkelen. Alleen hopelijk dan dus de TP. Dus heb ik haar het maar verlteld. Ze komt gewoon langs en nu kan ze ook mooi op Maurits passen als wij naar het ziekenhuis gaan!

Nou ik ga naar huis. VAKANTIEEEEEEE!!!!!! Een weekje!

19. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    CIARA en CIARAMAN en natuurlijk niet te vergeten LARA:

VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN NINA JULIE!!!!!!!!! :):):):):):D:D:D
    Wat geweldig dat ook zij er nu eindelijk is. Een klein lief zusje voor Lara.
    Goed zo Ciara, dat je haar toch nog zolang binnen hebt kunnen houden, ook al is het er net als Lara ook eentje die snel bij mama wilde zijn en niet tot 40 weken wilde wachten. Ik ga snel doorlezen op zoek naar de pica spam..

Elin, knuf terug

Oh wow Zoe, ik ga snel verder lezen, is het echt waar. Oh ik hoop het zo!!................... (kwartier later)
    Nou nog geen tegenbericht, hoewel je vandaag je bloedtest hebt gehad. Ik vind het heel spannend!!! Ik duim voor je!!

och suus, ik snap je heel goed, je wilt ook zo graag. Maar als jij en Jewel en Kleintje nou gelijk oplopen, dat is dan toch ook wel heel leuk he!
    En Lelie, gewoon doorkletsen hoor, ben wel benieuwd hoe deze anders is dan de eerste, je zwangerschap dan zeg maar.
    Ik red me wel, af en toe even een afstand van ZP als het even niet gaat en af en toe wat tranen hier, maar ik wil jullie ook niet missen.

Confi, ik weet het ff niet meer, wil jij geen 2e? Je hoeft geen antwoord te geven hoor, maar ik was ff nieuwsgierig.

Nightelf wat een mooi bedje heb je daar zeg. Heel erg lief. Knap ook. Vervelend dat je zo'n last hebt. Ik weet het is een dooddoener, maar volgende week is het alweer 11 maart, het vliegt vast voorbij...

Hey die Zoor, wat leuk ff weer te horen over Sara. Wat een lief meisje en toch ook alweer 4 maanden oud. Ongelooflijk. Het wordt echt zo leuk straks, nog leuker dan het nu al is. Ik kan me voorstellen dat dat moeilijk te geloven is, maar het is echt zo.
    Met Kris gaat het geweldig, ze kent al allerlei woordjes, en kan heel goed lopen en snapt zoveel dingen. Meer dan ik ooit had gedacht met 14 maanden.
    Over 2e; ik wil vreselijk graag, heb er echt verdriet van, er zijn meer redenen, maar belangrijkste; mijn vriend durft niet meer en is heel bang dat ik weer zo ziek zal worden (omdat hij niet weet of ik dat weer trek en al helemaal niet weet of hij dat nog een keer gaat trekken, zeker nu met Kris erbij). Is dus regelmatig huilen, maar dat verstop ik dan voor hem en de buitenwereld.
    Maar nooit ruzie gelukkig.

Sikki, dikke knuf en heel veel goede wensen voor jou (ook al ken je me niet, maar het helpt vast)

Hoera voor Maud, die zomaar ineens kan tijgeren. Majo, alles weghalen ;)

Esser, hoe spannend allemaal he! Maar wat vreselijk zielig dat Joep nu ziek is. Heb geen idee wat je moet doen, maar vooral vocht aan blijven vullen, die luiers moeten wat nat blijven, dat is het belangrijkste denk ik.. en bij twijfel ha bellen!

20. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    sooner, volgens mij is Kris een heel pienter meisje met haar 14 maanden, heeft ze vast van haar moeder;) Vind het heel pittig voor je, lijkt me heel moeilijk als je zelf nog wel een 2e kindje wil en je partner niet. Petje af voor jou, je bent een super sterk stoer wijf!!!

Majo, Maud is ook al zo'n pittig wijffie, gewoon al aan het teigeren! Volgens mij gaat ze een beetje gelijk op met Mees qua ontwikkeling, alleen is zij 2 maanden jonger...Volgens mij zijn meisjes toch ff wat vlotter dan jongens. Ik heb Mees vanmiddag 1000x moeten corrigeren. Het enige waar hij niet aan mag komen (de dvd speler) daar wil hij mee spelen, constant gewaarschuwd en weggehaald, maar het drong geloof ik niet echt door...Hoe doen jullie dat meiden??
    En je bent goedbezig met je koopjesjacht, lekker is dat hè, leuke dingen kopen voor veel minder geld, ben er gek op!!!

En Lelie is toch echt de eerste mama van de 2e hulptroepenbabie....Volgens mij was je ook een van de eerste met Emma toch?? Je hebt eenhulp nodig, maar volgens mij ben je verder zo vruchtbaar als een konijntje;))

Suus, ben je al helemaal opgeknapt?? En gaat het spuiten goed??

Wow kleintje je hebt gewoon lekker een weekje vrij, wat heerlijk zeg, was dat al gepland of wil je het na de tp rustig aan doen? Hoop dat je net zulk mooi weer hebt als afgelopen week, wordt je zo lekker vrolijk van. Wat vond je moeder er eigenlijk van dat jullie de eskimo gaan ophalen???

Nou hier vandaag de bloedtest en die was positief, dus nu is het toch weer wat echter. Heb het nog nagevraagd over die pijn in mijn buik. Maar volgens de arts is dat gebruikelijk na een verse poging. Omdat de eierstok nog opgezet is kan je er pijn aan hebben, normaal als je ongesteld wordt dan slinkt hij, maar nu dus niet.
    Ik moet nog 3 weken mijn fantastische bolletjes gebruiken, maar dat is voor het goede doel zullen we maar zeggen. Maandag bloedtest 2 en maandag over 3 weken de eerste echo...is geloof ik de 21ste....
    We hebben al verzonnen dat we het 3 april tegen de ouders zeggen, 7 april vertel ik het op mijn en op 9april komen mijn vriendinnen voor de verjaardag van Mees en dan vertel ik het aan hun ( er vanuit gaande dat alles goed is uiteraard...)
    Dat lijkt me zo leuk, niemand verwacht het volgens mij.

Nog wel 1 dingetje ik mag zaterdag 2 april meelopen met een modeshow van een lokale kledingwinkel, hoop toch wel dat die buik zich nog even inhoud met groeien...
    En 19 maart gaan we een fotoshot doen, lijkt me leuk om elk jaar rond Mees zijn verjaardag een paar mooie foto's te maken...Hebben we gelijk een leuke foto voor zijn verjaardagskaart.

Zo dat was mijn lange verhaal, ik ga weekend vieren!!!
    Hoop dat het prachtige weer blijft, is toch heerlijk!!!

XXXX

Deel Deze Pagina