Zoe, ik word helemaal blij van je posi nieuws! Gefeliciteerd!!!! Gelukkig hoef je je geen zorgen te maken om de pijn in je buik. Goed dat je het even hebt gevraagd! Heel fijn weekend he kleintje, ENJOY van je week vakantie!!!! Geniet en dinsdag fris en fruitig voor de TP! esser, arme Joep. Ik kan je ook geen raad geven, wat er wel al gezegd is goed vocht blijven aanvullen en zijn luiers checken. Emma heeft ook al een week last van die vieze zure luiers!!! Soms denk ik waar komen die kleuren in hemelsnaam vandaan sooner, vind dat je sterk overkomt. Maar ik hoop niet dat je je emoties te lang binnenhoudt en dat je een keer ontploft van verdriet omdat je zo graag een 2e wilt en je man niet praten jullie er niet meer over?? En krisje zo'n knappe meid!!!! Wordt nog gezellig in april met al dat gebrabbel van de kindjes suus, hoe gaat ie? Je bent zeker blij dat je werkweek er op zit he! Nu heerlijk van het weekend genieten!!!! Nog plannen? Carnavallen ??? Jewel, hoe ging je sollicitatie??????????? Nou, ik ga goedetijden kijken en morgen wordt onze badkamermeubel opgehangen jeahhh Toedeledokie
Zoe, gefeliciteerd!! Nu is het idd wat echter en officiëler. En fijn dat de pijn in je buik niets ernstig is. Je familie zal wel echt verrast zijn als je het vertelt! Dat lijkt mij ook zo leuk, de vorige keer hebben ze natuurlijk het hele traject meegemaakt. Oh en Ruben zit ook nog steeds aan de dvd, dus geen tips voor je Nee blijven zeggen en hem er weg halen en de aandacht afleiden werkt hier het beste. Nu even ego, sorry maar ik ben kapot. Dus zometeen nog even bankhangen en dan vroeg op bed. Vandaag dus weer een fm gehad, en links blijven ze klein. Er zitten maar een paar bij die groot genoeg zijn. Rechts gelukkig wel 6 mooie, dus maandag eindelijk de punctie! Ze wou niet langer wachten want dan was ze bang dat ze rechts te groot worden. Nu de punctie dichterbij komt wordt ik wel wat zenuwachtiger......nou ja we zien wel, het moet nou eenmaal Oh ja, en solli-gesprek ging goed. Ben meteen aangenomen als oproepkracht, dus is afwachten wanneer ik aan het werk kan. Maar het is tenminste iets Fijn weekend allemaal, ik ga bankhangen!
Jewel, joehoe!!! Je ben gewoon aangenomen, dat is toch helemaal supers!!! Fijn voor je. En maandag de punctie, spannend hoor, hoe ging het bij Ruben?? Een troost, bij mij was het heel anders (beter!!) dan bij Mees, zet m op, hoop op een hele goed oogst!!! XX
Jewel, spannend hoor maandag de punctie! En aangenomen! Hoe ga je het trouwens met RUben doen? Gaat hij dan naar een oppas? Lijkt me lastig als je op oproepbasis werkt....... En weet niet meer wie het vroeg maaruuhh... ik werk in het onderwijs dus alle vakanties vrij! Komt ook mooi uit met de TP. En anders was het toch op dinsdag dus dan hoefde ik zoiezo niet te werken. Nou ik geniet nog even van mijn glaasje rose met vieze blauwschimmelkaas .
Zo, kom nog even langs hier..........wel helemaal gaar. Net nog langs de hap geweest met Joep. Hij bleef spugen, alles wat er in ging -> net zo hard er weer uit. Zelfs in de wachtkamer nog een golf over mama en hemzelf heen.... Nu; een flink virus. Zielig manneke. Heb domperidon zetpillen uitgeschreven gekregen. Hopelijk gaat t 'm helpen. Goed in e gaten houden maar is verders gewoon uitzieken. Jewel, joehoe!!! Je hebt de job, super meid!! En......maandag de punctie; hoe spannend! Ga voor 'n mooie oogst. Kleintje, zeker er nog lekker van genieten ja! Roseetje is altijd goehoed! Lelie, enjoy jullie meubel morgen! Zal vast mooi worden. liefssss
Zo weer helemaal uitgerust en nu even meer tijd om op iedereen te reageren Kleintje, heerlijk een week vrij!! En lekker genoten van je rosé en kaasje? Jij dinsdag dus de tp....ik woensdag (als alles goed gaat) Als het raak is dan schelen we maar 1 dag. Maar zover is het nog niet Mijn schoonouders kunnen eigenlijk altijd wel oppassen en mijn s-zus kan ook bepaalde dagen. Het gaat toch vaak maar om een paar uurtjes per dag dus dat scheelt ook weer. Esser, hoe is het nou met Joep? Wat zielig dat hij zo ziek is Vind het altijd zo sneu voor ze, kon je het maar overnemen. Houd hij al wat meer binnen? En hoe gaat het met jou? Lekker aan het broeden? De eerste week zit er al weer bijna op. Mijn duimen draaien nog steeds! Lelie, dus bij jullie van de week wel mooi weer? Hier niet, bewolkt en maar 1 graad. Maar gelukkig is het nu wel mooi weer, heerlijk dat voorjaarszonnetje! Al is de wind nog wel fris hier. Hoe is het met Emma? Krijgt ze weer tandjes/kiesjes? Zoe, dus nog 3 weken die gore bolletjes inbrengen Was dat de vorige keer ook zo? Ach het is voor een goed doel, kwaad kan het iig niet. En leuk dat je een modeshow gaat lopen. Ik denk dat je buikje dan nog niet erg opvalt, al weet je het met een 2e nooit..... Sooner, jeetje wel moeilijk hoor als jij nog wel wil maar je vriend niet.....Gelukkig hebben jullie er geen ruzie over maar niet alles gaan opkroppen hè? Gelukkig kan je hier je ei ook kwijt. En Kris al druk aan het kletsen!Zo leuk zeg! Heeft ze niet van een vreemde of wel hihi Ze is wel een hele snelle, mijn nichtje van bijna 2 begint nu pas wat te kletsen. Zo verschillend is elk kind dan weer hè. Majo, dus Maud teigert al een beetje!!! Goed zeg! Die kleine stukjes worden vanzelf hele grote afstanden Dus de badkamer is nu ook uitgezocht.....leuk shoppen is dat! En ook nog een weekendje weg...heerlijk zeg! Hihihi gaat Maud nu al voor het A diploma? vind het ze het zwemmen nog steeds leuk? Ruben vindt momenteel bepaalde dingen niet leuk, zoals onderwater gaan en een bepaald liedje. Dan begint hij te gillen en te huilen en waarom geen idee. Hopelijk is het een fase want echt leuk is het niet. Wij hebben binnenkort een onderwater foto, doen ze dat bij jullie ook? Oh ja, bij Ruben duurde het ook wel lang voordat de follikels groot genoeg waren, maar niet zo lang als nu. Misschien dat ik niet goed meer reageer op de Puregon? Zora, leuk om weer wat van je te horen! Druk druk druk dus. Helemaal niet erg hoor! Snappen wij wel Fijn dat alles goed gaat bij jullie, en dat Sarah ook zo lief is Zo gek hoe je wereld ineens veranderd sinds je een kleintje hebt hè. Ik zou nooit meer anders willen! Sikkie, ik weet niet of je dit leest, maar wat ik hoop ik zo dat jullie ook ooit een wondertje mogen krijgen!! Jullie hebben al zoveel moeten doorstaan! Suus, hoe is het met je? Heb je even een break van zp? Hoop dat je snel weer wat van je laat horen, is stil hier zonder jou Dikke knuff!! Nightelf, wat een leuk dekbedovertrekje zeg!! Echt mooi gemaakt! En idd klote dat er persé 6 weken tussen moeten zitten. Ben je er helemaal klaar voor en dan dit........Gelukkig heb je nu wel leuke afleiding: Amber Dan duurt het wachten iets minder lang Zo, wat was ik gister moe! Eerst te baby zwemmen geweest. Toen Ruben wegbrengen, toen naar het zkh en daarna het sollicitatie gesprek........toen nog even geshopt (dat is wat minder vermoeiend ) en om 16.00 weer thuis. Maar dan ook nog gaan sporten van 17.30 tot 18.30 dus is ook wel een beetje mijn eigen schuld geweest Vanavond om 20.30 de pregnyl zetten. Brrrr.....hopelijk gaat het deze keer goed. De vorige keer brak het ampul helemaal in stukjes en zat er allemaal glas in. Toen had ik gelukkig nog een reserve, maar nu dus niet. Vriendlief moet het maar even doen Nou ik ga even genieten van het mooie weer! Fijn weekend nog allemaal!
Sorry hoor ik ben een beetje van streek. Ik lag net op de bank te rusten kwam Emma volop met haar handen midden in mijn onderbuik, haar hele gewicht zowat op me. Ik schrok me een ongeluk en sindsdien heb ik steekjes en een niet helemaal ontspannen gevoel in mijn buik. Ow mijn god, waarom dit nu weer. Kan dit kwaad? Ik google me suf maar ik krijg niet een antwoord die ik wil hebben...
Lelie, ik zou proberen om me er niet druk om te maken. Je hebt 11 maart pas zekehrheid. Miss ter geruststelling... Toen ik ca 30 weken zwanger was, is Joep (mn labrador van 35 kilo) vol op mn bolle buik gesprongen. Schrok me ook het ongans en zie, Sophie heeft nix! Je kan nu nix doen dan rustig aandoen. Miss kan je morgen de VU bellen en de zaak voorleggen? Wellicht mag je eerder komen voor een echo?
Alleen even een korte reactie voor Lelie die zich ongerust maakt. Mij hebben ze altijd gezegd dat je kleine frummel echt goed beschermd zit. Het is als een klein hagelslagje tussen een dikke laag boter en 2 sneeën brood.. Jullie kleintje zit nog achter je schaambot. Ik denk echt dat het geen kwaad kan. De pijn die je nu voelt is misschien door de angst dat het kwaad kan ( onbewuste spanning) Ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen. Dames sorrie, even geen verdere reactie. Ik zal gauw weer bijkletsen ( en vertellen hoe het zit met geen 2e voor ons) Maar het is druk hier...Carnaval..... dus tot woensdag als alles weer rustig is
Confi: heel veel plezier met carnaval!!! Hebben jullie voor Dane ook een leuke outfit? Hier in de regio wordt ook flink carnaval gevierd (zuidoost Drenthe), maar komen er dit jaar helaas niet aan toe om een optocht te bekijken. Jewel: yeah!!!! Je bent aangenomen!! Gefeliciteerd, meid! Heb je nu ook kans op een contract met een aantal vaste uren? Is het gelukt met de pregnyl? Je kunt zulke ampullen eigenlijk heel makkelijk open krijgen, er zit nl in het glas een soort stipje in de hals en als je juist daar druk op uitoefent gaat ie heel makkelijk open (is voor mij makkelijk praten, ik open bijna dagelijks glazen ampullen ). Lelie: oh meid, wat zul je geschrokken zijn... Hoe gaat het nu, nog steeds last van je buik? Ook ik denk dat het geen kwaad kan, maar misschien toch maar even bellen morgen (krijg je misschien wel een echo ter geruststelling ). Kleintje: geniet van je vakantie!!! En dinsdag al de terugplaatsing, superspannend! Mayo: applaus voor Maud!!! Dat lijkt altijd zo grappig, dat tijgeren Leuk, allemaal dingen voor in huis aangeschaft. Zoe: is het al een beetje tot je doorgedrongen? Echt super dat het de eerste poging gelukt is! Over corrigeren: ook bij ons gaat het soms de hele dag 'mag niet', 'nee' etc. Heel soms als ze echt haar oren voor de sier eraan heeft zitten(ze weet nl dondersgoed wat wel en niet mag, soms is ze nl zo aan het uitdagen, dan hebben we al wel 10 keer gezegd dat iets niet mag en dan kijkt ze ons aan, lacht heel ondeugend en doet het weer....) krijgt ze een tik (niet hard, maar meer dat ze net even schrikt) over haar vingers en ik merk dat dat toch wel werkt. Esser: jij ook druk aan het carnaval vieren? Sooner: wat een nare situatie, jij wil wel een 2e en je vriend niet. Hopelijk komen jullie er samen toch uit en vooral niet opkroppen. Anders maar lekker tegen ons aankletsen, maakt helemaal niet uit. Hoe gaat het met de rest van de meiden? Ik heb nu dienst (bah!). Ben al vanaf 17 uur in het ziekenhuis en morgenochtend 08:30 ben ik pas weer vrij. Is echt lang..... Gelukkig steeds wel wat te doen, maar nu ook wel lekker tijd om even te bankhangen en te internetten. Morgenochtend gaan wij met Amber naar een dierenparkje bij ons in de buurt, dat vindt ze altijd helemaal geweldig. Vandaag nog lekker met haar buiten gespeeld (we hebben nl een speeltuintje naast ons huis), de wipkip en glijbaan vindt ze tegenwoordig helemaal geweldig, net als lekker met de bal op het gras spelen. Mhm, de telefoon ging ondertussen ook alweer, moet weer aan het werk, maar dacht eerst dit maar ff af te maken (tja, je moet toch prioriteiten stellen ).
Ja!! Stom he!! ..... kwam ik net ook 'achter' in verlengde wachtbank topic! Domme doos hiero !! Wist ik natuurlijk ook wel.... Sorry Lelie....
Zoë, Hoera voor de posi bloedtest ! Lelie, geen zorgen maken hoor....zit idd nog achter je schaambeen zoals confi zegt! Hier tijdens zwangerschap met m'n buik bij 16 weken met m'n (alweer ) stomme kop op een winkelwagentje gehangen. Moest iets erachter pakken en niet aan m'n buik gedacht, maar gewoon uit gewoonte even eroverheen buigen (lees: vol op m'n buik hangen). Was gelukkig ook niets. Jewel, Gefeliciteerd met je baan ! Toppie! En pregnyl gezet! Spannend weer! Mocht ook wel...je was alweer zo lang bezig! Toi toi toi! Babyzwemmen is nog steeds leuk hier . Alleen kan ik helaas niet altijd ivm werk, dan gaat m'n moeder. Kleintje, jij dinsdag dus TP!! En fijn dat je moeder oppast dan . Geniet lekker van je vakantie. Esser, wat zielig dat Joep ziek is zeg . Hopelijk gaat het héél gauw weer beter met hem (en steekt hij papa en mama niet aan ). Sooner, wat een moeilijke situatie bij jullie zeg! Ook moeilijk lijkt me om je erbij neer te moeten leggen als je iets zo graag nog een keer wilt. Fijn dat het niet tussen jullie in staat. Wel heel naar om te lezen dat je er soms (heel begrijpelijk) nog veel verdriet om hebt. Pas je wel goed op jezelf.... 't is toch niet niks om een plekje te moeten geven . En wat ontzettend leuk dat Kris zo lekker aan de wandel én de klets is . Een echt dametje hoor!! Suus, moest v/d week met babyzwemmen nog even aan jou en Sophie denken. Is daar namelijk een meisje van 15 mnd die ook zo fijntjes als Sophie is. Heeft maatje 74 en kan nu net staan en enkele pasjes rondom de tafel maken. Hoe gaat het verder met jou met het spuiten? Confi, veel plezier met carnaval. Ben ook wel benieuwd of je Dane nog een leuk pakkie aantrekt?! Nightelf, buikpijn weer beter? Werk ze nog even! Hopelijk heb je een rustige dienst verder.
He meiden, Even niet geweest en ondertussen echt zooooveel gebeurt!!! En boel goede berichten las ik Heb even snel gescrollt dus niet alles gelezen Heel even een korte reactie.... Ciara gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e dochter! Wat een mooie naam!!!! Jewel gefeliciteerd met je nieuwe baan! en Zoe: Jahooeeeeee je bent zwanger! Wat super voor jullie! Ook van harte gefeliciteerd!!!!! Verder Kleintje dinsdag de terugplaatsing, SPANNEND! En Esser met 2 emmy's in de buik, ook keispannend! En Jewel aan het spuiten en Susan ook alweer spannend! Wat gebeurt er veel! Hopelijk binnenkort veeeeel posi-testen erbij! Hier een ego: Faye is sinds woensdagavond al ziek. Sinds donderdag 39 tot 40 graden koorts en echt superverkouden. Heel zielig hoewel ze er zelf overdag weinig last van heeft gelukkig! Ze grijpt het aan als kans om nóg meer te willen drinken (komt misschien door de koorts) dus geef haar ook maar een extra voeding (soms 2). Snachts slaapt ze helaas niet zo goed en ben zelf ook niet helemaal lekker! Gister toen ze ruim 40 graden had de huisarts gebeld en die zei dat ik vandaag of morgen wel de HAP moest bellen als ze nog steeds zo'n hoge koorts had. Maar vandaag was ze zo blij en leek buiten de koorts en de snotneus weinig last te hebben dus kijk het nog maar een dag aan. Maar assistente zei gister wel dat omdat ze nog jong is ze altijd even een extra check willen doen. Dus mocht ze morgen nog 40 graden hebben dan ga ik wel bellen!! Nu naar bed en hopelijk slaapt ze vanacht iets beter (want afgelopen nachten was ze wel veel wakker) Volgende keer minder ego en meer bij gelezen hopelijk! Succes meidenn in de wachtweken/met spuiten/met de toekomstige tp!
Hoi meisjes, even gauw een update van mij... Bedankt trouwens voor jullie lieve reacties. Dat doet een mens goed Toch heb ik vanochtend even met het zkh gebeld (in tranen) want het voelt nog steeds niet lekker. Gelukkig namen zij mij serieus (natuurlijk doen ze dat Lelie, doe normaal ) en ze vertelden ook dat zij de enige zijn die mij de zekerheid kunnen bieden want eerlijk is eerlijk....tot vrijdag wachten is in deze situatie een hel en stressen is heulemaal niet goed voor het vruchtje. Vandaar ik morgenochtend om 11.45 uur een echo krijg Lief he!!!! Wat ben ik blij zeg! Vriendje moet werken maar mijn mams gaat mee voor support! Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat het loos alarm is.... Liefs
Lelie, Wat fijn dat je morgen al terecht kan. Hopelijk is alles goed met lelie-baby! Hier gisteren lekker gecarnavalt. En nu is het hier een ziekenboeg. Maurits had alles ondergescheten vanmorgen. En vriendlief zit met emmer op de plee. Niet echt leuk dus...... Hopelijk wordt ik niet ziek. Want een TP met buikgriep lijkt me niks. Heb hier trouwens wel wat buikkrampen. Ben af en toe bang dat ik al ongi ga worden (niet realistisch) en dus de cryo's weg zijn. Ben zo blij als het dinsdag is. Dan weten we waar we aan toe zijn. En hopelijk kunnen we dan naar de wachtbank.
Neeeeeeee kleintje, niet ziek worden!!!!!! Vond kleine Maurits de optocht leuk enzo??? In Eindhoven is het altijd een big thing he
Lelie, wat fijn dat je morgen een echo krijgt! Echt super van het zkh! Hoe voel je je nu? Hopelijk zien jullie morgen een mooi hartje kloppen (of 2 ) Kleintje, he vervelend dat ze ziek zijn. Hopelijk wordt jij niet ziek. Krijg je dinsdag te horen hoe en wat met de cryo? Sinja, hoe gaat het nu met Faye? Wel fijn dat ze overdag wel vrolijk is. Hoe ging het vannacht? Nightelf, wat leuk dat de speeltuin naast jullie huis is! Hier is ook 1 vlakbij. Nu Ruben loopt is het toch wat leuker om naar een speeltuin te gaan. Pff lange dag op het werk dus. Nog druk geweest? Heb je inmiddels al een laptop? Op de ampullen zit idd zo'n zwart stipje, en wij hebben ook zo'n 'breekding' maar toch brak hij niet mooi, maar het is wel goed gegaan gelukkig. De pregnyl ging gister gelukkig goed! Het glas brak wel weer in allemaal stukjes maar niet in de vloeistof gelukkig. Begin wel een beetje zenuwachtig te worden voor morgen. Nu weet je wat een punctie is en de vorige keer ga je er blanco in. Ach pijn zal het vast doen Ik laat morgen zsm mogelijk weten hoe het gegaan is. Fijne zondag nog!
jewel, heel erg veel succes morgen!!! Dat er maar mooie follies geprikt zullen worden!!!! Tja, ik voel me erg beroerd maar dat komt ook doordat ik een verschrikkelijke nacht achter de rug heb. Heb amper geslapen vanwege buikpijn en gestress mijn buik is nog erg gevoelig....echt niet tof
Lelie, hopelijk slaap je vannacht wat beter met het idee dat je morgen de echo hebt! Waar heb je het meeste pijn nu? Kan misschien ook zijn dat je buikspier een flinke knauw heeft gekregen? Dikke knuffel van Ruben en mij iig! Ik zal aan je denken morgen!
Pffff... ik vrees dat ik ook buikgriep krijg.... Mijn buik rommelt en ik durf geen scheetjes meer te laten (he bah). Straks maar eens naar het kleinste kamertje. Maurits ligt iig in bed. Vriendlief ook.. En ik denk dat ik er zo ook in kruip.