Jeetje kleintje dat is knap waardeloos. Mooi dat hubbie is opgeknapt, kan hij je even goed in de watten leggen... Wahahahahah Sooner, straks word je zo'n Bingo moeder, ken je dat?? Wij hebben ze hier in het dorp. Als de jongen jongens dan gaan varen dan doet moeders de financieen...Als dan de jongens gaan trouwen dan is het de bedoeling dat de moeders netjes een dikke spaarrekening hebben opgebouwd. Maar dan zijn er dus Bingomoeders, die jarenlang het geld van zoonlief wegbrengen naar de Bingo!!!! Echt waar dat gebeurd hier gewoon....kijk maar uit straks gaat kris haar spaarvarkentje eraan!!!! XX
Lelie, WAUW !! Jewel, topscore zeg En TP al na 2 dgn?, Zoë 3 dgn....en hier doen ze het altijd na 4 dgn....hoezo verschillende beleiden ? Zoë, Ook een WAUW voor jouw álweer positieve bloedtest . Hahaha....en het stripboek van Mees en Maud..... klinkt idd wel zo hè . Arme Mees.... hopelijk knapt ie gauw weer op. En zou ie dan nu toch écht tandjes krijgen , hoe lang dacht je dat ook alweer al..........een maand of 5 ofzo toch al . Nou....hier nog zo één hoor....riep vandaag ook al tegen schoonzus dat ik dacht dat het nu toch écht zover is.... we zullen zien (hoewel ik wel al 2 bultjes zie en er schemert wat wit doorheen. (kan volgens sz dan nog wel wéééééken duren.....). Sooner, vaatwasser kapot als je net 12 man te eten hebt gehad ? Das sh*t zeg! En aan de Biiiiiiiiiiiiiiingo . Hier gaan we héééééé'l soms mee met onze achterburen (50+), hihi.....heb er zoooo'n hekel aan....volle kaart en dan heel hard BINGO roepen vind ik dus écht niets hè!! Laatste keer ook volle kaart en dacht ik echt SH*T met hoofdletters .... gauw de krt naa manlief geschoven, maar vond dat ik zelf moest roepen ...bah bah.... toch maar wel gedaan, was toch té nieuwsgierig naar de prijs (één of andere stomme waterkaraf die we zelf wel hadden....nou ja...buurtjes waren er blij mee). Véééééé'l plezier in elk geval . En wat doe jij dan eigenlijk voor werk? Iets met mode en computers? Kleintje, gauw beter worden hoor!! Esser, veel plezier bij het Carnaval!! Hier ook niets van dat alles. @: (.)(.) en monden ....... dan toch liever (.)(.) ..... heb niet zoveel met monden/adem van andere mensen.... maar ja....(.)(.) zijn ook niet altijd alles als je van die éééénorme hangers tegenkomt die je soms gewoon over de schouder kunt gooien om eronder te kunnen wassen . Jaja.....hier ook héééél wat ervaring inmiddels met (.)(.) én andere lichaamsdelen ...... heb meer edele delen in mijn handen gehad dan menigeen denk ik, terwijl mijn man toch écht mijn eerste vriend was, zèlfs de enige met wie ik ooit gezoend heb . En wat je dán soms tegenkomt . (ieuwwwwww) Maud begint nu écht goed te teigeren, komt inmiddels een paar mtr vooruit. Echt grappig om te zien....wil ze haar bal pakken, lukt het niet, bal vooruit, zij er achteraan etc . Hopelijk knapt ze vannacht weer op, moet morgen eigenlijk naar kdv (zielig ), daarna gelukkig 2 weken niet . Hoe is het hier met de rest????????????????????
Hahah confi, wat een enige foto! Hij vind het wel okee zo te zien!!!! majo, ja dat tijgeren is echt een leuke sprong om te zien! Voor je het weet gaat ze kruipen!!!!! Kleintje, ik denk aan je vandaag!!!! Zet 'm op meid! jewel, hoest met jou? Nog last van je stokkies? Nou, hier wel lekker geslapen vannacht. Nu even ontbijten en daarna even langs de kinderboerderij kwak kwakjes eten geven
Zo even de tijd om te reageren. Majo, hoe is het met Maud? Is ze al weer wat beter? Wat leuk dat ze gaat tijgeren, lijkt mij zo grappig om te zien. Nog bedankt voor je tips voor het vocht. Het is idd zo dat ik er putjes in kan drukken maar ik heb het niet al die tijd in mijn enkels gehad, het is er nu in één keer weer. Ga denk ik toch maar eens langs de ha, heb in mijn zwangerschap een operatie gehad ik had een niersteen vast zitten tussen mijn nier en blaas en heb het idee dat mijn nier daar mss wel iets aan over heeft gehouden. Zoutgebruik doe ik weinig en aan de pil ben ik niet, dus daar kan het niet van komen. Jewel, wat fijn dat de punctie mee is gevallen. En wat een mooie score! Hoe voel je je nu? Ben je zenuwachtig voor morgen? Ik duim voor je! Lelie, wat super!!!! En wat een mooi plaatje! Wat fijn dat je vrijdag nog een keer weer mag. Hoe was het bij de kinderboerderij? Het is er wel mooi weer voor. Nightelf, ben je je tietendag doorgekomen? Esser, hoe was de optocht? Hier ook niks met carnaval, al lijkt het mij wel een super mooi feest. Confidence, wat een mooi ventje! En wat ziet hij er stoer uit!!! Zoe, gefeliciteerd met je goede bloedtest. Is toch wel fijn, weer een stukje bevestiging. Hoe is het nu met Mees? Al iets beter? Sooner, hoe was de bingo? Nog iets gewonnen? Of moet je nog steeds afwasssen? Kleintje, hoe is het met jou? Hoop dat je niet ziek bent geworden. Ben ook benieuwd of je al gebeld hebt.
Kleintje: ben je al gebeld???????????? Duimduimduim dat er een topcryootje voor je klaarstaat om lekker in je buikje te gaan wonen! Voel je je inmiddels al wat beter? Suus: mmm, tieten of vieze monden.......... ik ga toch maar voor de tieten (hoewel ik soms dingen tegenkom, vooral zomers met van die hele dikken waar dan zakdoekjes onder vandaan komen tegen de smetplekken ), ach soms is het verstand op nul, handschoenen aan en pletten maar Sooner: balen dat de vaatwasser stuk is (vooral als je 12 man te eten hebt gehad). Ik zou toch echt niet meer zonder dat ding kunnen... Heb je toevallig een op de bingo gewonnen of alleen maar van dat prul? Esser: hoe is het met je emmies? Kom je die ellendige wachtweken een beetje door? Jewel: heb je al gehoord of en hoeveel er bevrucht zijn en of je ookt cryo's hebt of hoor je dat pas morgen bij de tp? Iig heel veel succes morgen!! Zoe: beterschap voor Mees! Dit klinkt trouwens toch echt als tandjes, vooral die rode billen. Is het gelukt om je gezicht in de opvoedplooi te houden (is echt zo moeilijk, vooral als ze iets doen waar je eigenlijk heel hard om moet lachen....) Mayo: hoe is het met jullie kleine tijgerin? Alweer helemaal beter? Lelie: jij hebt zeker heerlijk geslapen vannacht na die goeie echo!! En dan vrijdag alweer beebje gluren, heerlijk! Elin: wat vervelend dat je vocht vasthoudt. Brandnetelthee helpt idd heel goed (is wel vies). Ben benieuwd wat je ha ervan zegt...... Hier gaat alles prima, lekker dagje vrij en het is zulk heerlijk weer. Vanochtend lekker gewandeld met Amber en weer buiten gespeeld met haar (vindt ze echt geweldig, ze staat vaak bij het raam en roept dan steeds 'buit', dan wil ze dus naar buiten, zo schattig). Zondagavond hebben we om haar gelachen. Ik had eten gekookt en het was bijna klaar. Ik zeg tegen Amber "kom we gaan het tafellaken pakken en de tafel dekken" en wat doet die kleine meid, trekt het keukenkastje open, pakt het tafellaken en gooit hem op tafel Dat zo'n kleine meid al snapt wat je bedoelt, ik kan me daar sosm zo over verbazen........
Haaay, Sorrry dat ik jullie zo inspanning gelaten heb......Maar we zijn nu de trotse ouders van een emmy in mijn buikje!!! Er waren er 2 ontdooit en eentje was van voldoende kwaliteit voor een TP. De andere heeft het dus helaas niet overleefd. Aan de ene kant gaf me dat ook wel een goed gevoel omdat we er maar eentje wouden... Ook de eerst pregnyl 1500 e.h. geprikt. Op dag 3, 6 en 9 nog eentje. En ik mag over 16 dagen testen! Spannend spannend. Mijn moeder was hier om 9:20 dus die had mooi op Maurits gepast. Net lekker met haar gewinkeld. We wouden gaan lunchen maar alles was dicht..... behalve de shoarma tent :S. Dus hebben we daar maar een broodje shoarma en een salade gedeeld. Ghihi..... was toch wel lekker. Nou ik ga nu ff hier relaxen want mama is weer de deur uit. Eens lekker op die wachtbank neer ploffen....
Kleintje: jaah!!!!! Kleintje heeft haar emmie ontvangen ! Heb je je goed genesteld op de wachtbank (kopje thee, koekjes.....)? Super dat de cryo van een goede kwaliteit is (en ergens ook wel een gerustteling dat de ander het ontdooien niet heeft overleefd, toch?).
Nightelf, GHihi, zeker veel thee aanwezig hier en lekkere koekjes! Ik was inderdaad wel opgelucht dat er eentje goed genoeg was. Kijk we zouden er toch maar eentje terug geplaatst krijgen en zou het verschrikkelijk vinden als er eentje met potentie gewoon weg gegooid zou worden. Oh als ik er nu aan denk gruwel ik..... Maar gelukkig is dat niet gebeurd. En ik ben ook zo blij dat we er nog twee hebben! Had ook zo kunnen zijn dat ze die ook ontdooid hadden want ze gaan hier door met ontdooien tot ze een goede hebben. Moet zeggen dat ik het wel weer heel raar vind..... zo'n emmie in je buik. Erg onwerkelijk allemaal! Nou ik ga eens een lekker recept zoeken voor de taarten van zondag! En nog even wachtbankhangen!
Oja, Maurits wordt zondag alweer 1! Krijgt hij een groot feest? Veel plezier met taartrecepten uitzoeken (ik heb laatst weer eens een appelkruimeltaart gebakken, ook altijd erg lekker......)! Ik ga ook maar eens thee zetten, Amber is net wakker.
We houden het redelijk beschaaft..... Gewoon opa's en oma's ooms en tantes en dat was het. Ik had vorige week met de doop echt een super taart! Witte chocolade cheesecake! Misschien dat ik die wel weer maak!
Ja maar helaas niet digitaal..... Maar er waren nog meer gegadigden voor het recept dus ik denk dat ik er niet aan ontkom om het even uit te tiepen!
Joehoe kleintje is een trotse mama van een goede emmy!!!!! Wat geweldig. 16 dagen lang wachtbankhangen kan je heul veel taarten maken en theetjes drinken Ik wil ook het recept van de choco cheesecake!!!! Ik ben namelijk errug verslaafd aan cheesecakes
Kleintje, gefeliciteerd met je emmy on board Wel fijn dat die andere cryo niet zo mooi ontdooide. Voel je je ook wel wat beter onder natuurlijk! Pas over 16 dagen testen? Dat klinkt ver weg zeg! Maar dat komt miss wel door de Pregnyl ondersteuning? Jewel haalt morgen dr emmy op dus zitten jullie saampjes warm bij. Esser is al bijna vd wachtbank af natuurlijk en voegt zich bij Lelie en Zoe